آموزش ترید ارزهای دیجیتال — از صفر تا صد

آموزش ترید ارزهای دیجیتال — از صفر تا صد

تکنولوٰژی‌های بلاک چین و رمزنگاری برای غیرمتمرکز کردن بسیاری از فعالیت‌هایی که امروزه به صورت متمرکز انجام می‌شوند ایجاد شده‌اند. به منظور اجرایی کردن این پروژه‌ها، وجود توکن‌های ارز دیجیتال لازم و ضرروی است چرا که بدون آن‌ها امکان ارزش‌گذاری غیرمتمرکز وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، وجود توکن‌ها باعث تمایل افراد به استفاده از این پروژه‌ها و امن کردن آن‌ها می‌شود. بیت کوین اولین رمزارز ایجاد شده است به همین دلیل آموزش بیت کوین می‌تواند در درک درست از پروژه‌های ارز دیجیتال موثر واقع شود. برای درک عمیق‌تر مفاهیم و اصطلاحات بازار می‌توانید مقالات موجود در بخش آموزش ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.

وجود تعداد زیادی پروژه ارز دیجیتال و توکن‌های آن‌ها منجر به شکل‌گیری بازاری از ارزهای دیجیتال شده است که در آن افراد می‌توانند توکن‌های مختلف را نسبت به ارزهای فیات رایج یا سایر ارزهای دیجیتال مبادله کنند. تغییر قیمت ارزهای دیجیتال در طی زمان منجر به کسب سود یا ضرر از جانب سرمایه‌گذاران و تریدرها می‌شود. در بخش معرفی ارزهای دیجیتال می‌توانید مقالات مربوط به ارزهای مختلف را مطالعه کنید.

با توجه به این‌که در حال حاضر ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا به صورت رسمی پذیرفته‌ نشده‌اند و فعالیت در این بازار ریسک‌های زیادی دارد بنابراین ترید و سرمایه‌گذاری در این بازار نیازمند کسب آموز‌های لازم تحلیلگری و معامله‌گری است. اگرچه بسیاری از مفاهیم ترید در بازارهای مالی مختلف یکسان است اما برخی از مفاهیم نیز تنها مربوط به ارزهای دیجیتال است.

در مجله «فرادرس» تا به امروز مطالب زیادی در مورد روش‌های مختلف تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در بازارهای مالی نوشته شده است. مطالعه این مطالب می‌تواند برای تحلیل دقیق بازارهای مالی و معامله‌گری منضبط مفید باشد. فهرست مقالات مرتبط با ترید ارزهای دیجیتال را می‌توانید در ادامه این صفحه مشاهده کرده و با کلیک روی هر کدام آن را مطالعه کنید.