ما در تلاش برای ارتقا آگاهی و دانش در جامعه هستیم؛
به مجله فرادرس بپیوندید

به مجله فرادرس، بزرگترین و موفق‌ترین رسانه آموزشی متنی ایران، خوش آمدید؛ از اینکه تمایل دارید با ما همکاری کنید، بسیار خرسندیم. با پیوستن به مجله فرادرس، در اصل شما عضوی از یک تیم توانمند، خلاق و چابک در زمینه تولید محتوای متنی علمی-آموزشی خواهید شد، که هر یک از اعضای آن در زمینه‌ای معین متخصص هستند و با اشتیاق دانش و مطالعات خود را با مخاطبین مجله فرادرس به اشتراک می‌گذارند.

تحریریه مجله فرادرس، محیطی آرام، صمیمی و فارغ از هر گونه تنش است که نویسندگان آن در زمینه‌های بسیار متنوعی مانند علوم پایه، مباحث شاخه‌های مختلف مهندسی، علوم کامپیوتر، اقتصاد، بازاریابی، زبان‌های خارجی، علوم انسانی، سلامت و غیره تخصص دارند. در سال ۱۴۰۰، مطالب مجله فرادرس بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده یکتا داشته‌اند؛ این کاربران، با صرف زمانی برابر با ۲.۵ قرن بیش از ۸۶ میلیون بار مطالب مجله را مطالعه کرده‌اند.

همگی ما در مجله فرادرس یک شوق مشترک داریم، یاد گرفتن و یاد دادن؛ به نوشتن عشق می‌ورزیم و از اینکه پیچیده‌ترین مباحث را به ساده‌ترین زبان ممکن به مخاطبین خود شرح دهیم لذت می‌بریم. اگر شما هم از این علائق مشترک بهره‌مند هستید، جایتان در تحریریه مجله فرادرس خالی است.

فرصت‌های همکاری با مجله فرادرس
موقعیت شغلی مورد نظر خود را پیدا نمی‌کنید؟

ارسال درخواست به مجله فرادرس برای موقعیت‌های شغلی آینده