تبلیغات در مجله فرادرس

در مجله فرادرس، روزانه پست‌های آموزشی متعددی با بالاترین کیفیت ممکن، چه از نظر سطح علمی و چه از نظر سطح نگارشی در زمینه‌های تخصصی و مهندسی، علوم پایه، کسب و کار، بازاریابی دیجیتال و موارد دیگر منتشر می‌شوند. در هر ماه حدود ۳ میلیون بازدیدکننده یکتا به این وبلاگ سر می‌زنند و مطالب آن بیش از ۶ میلیون بار مورد بازدید قرار می‌گیرند.

گفتنی است که در موارد متعددی، کاربران مجله فرادرس بیش از ۸ الی ۹ دقیقه زمان را صرف مطالعه تنها یکی از پست‌های آن می‌کنند، که این عدد رقمی قابل توجه و نادر در میان سایت‌ها و وبلاگ‌های مشابه است. همچنین بر حسب رویکرد آموزشی این مجله، عمده مخاطبین آن را دانشجویان، دانشگاهیان و سایر افرادی تشکیل می‌دهند که به نوعی به دنبال علم آموزی هستند. تبلیغات در مجله فرادرس به سه صورت «رپورتاژ آگهی»، «تبلیغات بنری» و «حامی مطالب» امکان‌پذیر است که در ادامه به شرح هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

رپورتاژ آگهی

پیش از هر چیز لازم است اشاره کنیم رپورتاژ آگهی متنی است که با آن، شما می‌توانید به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید. این متن پس از انتشار، برای همیشه روی مجله فرادرس باقی خواهد ماند. در ادامه می‌توانید از مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در مجله فرادرس آگاه شوید، اهدافی که می‌توان با آن برآورده ساخت را مطالعه کنید، نمونه‌هایی از رپورتاژ‌ آگهی‌هایی که قبلاً در این وبلاگ منتشر شده‌اند را ببینید و همینطور از هزینه انتشار و شرایط عمومی پذیرش رپورتاژ آگهی در مجله فرادرس، مطلع شوید.

جهت اطلاع از شرایط پذیرش رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در مجله فرادرس

در ادامه برخی از مزایای اصلی انتشار رپورتاژ آگهی در مجله فرادرس ذکر شده‌اند، این موارد عبارت هستند از:

  • دیده شدن محتوای شما توسط چند صد هزار دانشجو و دانش‌آموز
  • افزایش آگاهی پیرامون برند، محصول یا خدمات شما در میان جامعه دانشگاهی
  • به دست آوردن جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل با گذر زمان و افزایش ترافیک

انتشار رپورتاژ آگهی در مجله فرادرس با چه اهدافی اثر‌گذار است؟

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، عمده مخاطبین مجله فرادرس را دانشجویان، دانشگاهیان و دیگر اقشار مشابه تشکیل می‌دهند. بر همین اساس، با انتشار رپورتاژ آگهی در آن برای مواردی که در ادامه آمده است، می‌توانید به نتیجه‌ای بسیار مطلوب دست پیدا کنید.

  • جذب نیروی کار متخصص
  • جذب مدرس و هیئت علمی
  • اطلاع‌رسانی راجع به برگزاری دوره‌های آموزشی
  • اطلاع‌رسانی راجع به برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی
  • اطلاع‌رسانی راجع به کالاها و خدمات مرتبط با دانش‌آموزان و دانشجویان

رپورتاژ‌ آگهی‌هایی که تا به امروز در مجله فرادرس منتشر شده‌اند

هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در مجله فرادرس

  • هزینه انتشار «رپورتاژ آگهی» در مجله فرادرس (با لینک فالو) سه میلیون و هفتصد هزار تومان است.

شرایط عمومی پذیرش رپورتاژ‌ آگهی در مجله فرادرس

  1. رپورتاژ آگهی شما باید سرویسی مفید برای جامعه مخاطبین دانشگاهی معرفی کند.
  2. متن رپورتاژ باید بین 500 کلمه تا 2500 کلمه باشد. برای جذابیت محتوایی و بصری بیشتر، لازم است برای هر 500 کلمه در رپورتاژ آگهی خود یک تصویر مناسب در نظر بگیرید. تعداد تصاویر متن نباید بیشتر از 5 تصویر باشد.
  3. در ابتدای رپورتاژ آگهی شما یک تصویر درج می‌شود، ابعاد عکس یاد شده باید به صورت مستطیل و حداقل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و فرمت آن نیز «JPEG» باشد.
  4. هر رپورتاژ‌ آگهی حداکثر می‌تواند 3 لینک به خارج از وبلاگ فرادرس (به صفحات مجزا از یک سایت واحد) داشته باشد و در صورت نیاز به درج لینک‌های بیشتر، هزینه هر یک لینک اضافه‌تر برای سایت‌ها و سرویس‌هایی که خدمات آموزشی ارائه می‌دهند 250 هزار تومان و برای دیگر سایت‌ها و سرویس‌ها 100 هزار تومان به ازای هر یک لینک اضافه خواهد بود.
  5. رپورتاژ آگهی بر اساس استایل‌بندی (بولد، ایتالیک، های‌لایت بخشی از متن و موارد مشابه) که در فایل ورد از جانب سفارش‌دهنده ارائه شده به انتشار نخواهد رسید و استایل آن بر مبنای ساختار صفحات مجله فرادرس تنظیم خواهد شد.
  6. پس از انتشار رپورتاژ آگهی، امکان ویرایش آن یا تغییر لینک‌ها وجود نخواهد داشت و ویرایش تنها در صورتیکه خطایی از جانب تحریریه مجله فرادرس در حین انتشار رخ داده باشد و مغایرتی با فایل نهایی هماهنگ شده وجود داشته باشد، صورت خواهد پذیرفت.

مواردی که ممکن است رپورتاژ آگهی برای انتشار پذیرفته نشود

  1. سوژه و همچنین متن رپورتاژ آگهی از جانب مجموعه فرادرس مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این مجموعه، ممکن است برخی از موارد را به دلیل عدم همخوانی با نیازهای مخاطبین خود و یا دیگر ملاحظات به انتشار نرساند.
  2. رپورتاژ آگهی‌هایی که سرویس‌های محتوایی و آموزشی آنلاین، مشابه خدمات «فرادرس» معرفی می‌کنند، پذیرفته نمی‌شوند و به انتشار نخواهند رسید.

تبلیغات بنری

مجله فرادرس تنها در بازه ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، بیش از ۲۸ میلیون بازدید کننده یکتا داشته که صفحات آن را بیش از ۸۰ میلیون بار مطالعه کرده‌اند. ۳۸ درصد از مخاطبین مجله فرادرس را افراد ۱۸ الی ۲۴ سال و ۳۲ درصد را کاربران ۲۵ الی ۳۴ سال تشکیل می‌دهند؛ این قشر از خوانندگان، عمدتاً برای مطالعه محتوای علمی-آموزشی و یادگیری به آن مراجعه می‌کنند و معمولاً زمان قابل توجهی را در صفحات مختلف وبلاگ فرادرس می‌گذرانند.

از همین رو صفحات مجله فرادرس،‌ مکان مناسبی هستند تا گروه قابل توجهی از افراد جوان و علاقه‌مند به مسائل روز را هدف قرار دهید و محصول یا خدمات خود را از طریق تبلیغات بنری به آن‌ها معرفی کنید. تبلیغات بنری در صفحات مجله فرادرس، بدون شک سبب افزایش آگاهی از برند در مخاطبان می‌شوند و شما را در مقابل دیدگان گروه جدیدی از کاربران قرار می‌دهند.

برای گفتگو در مورد تعرفه‌ها و جایگاه‌های موجود تبلیغات بنری، همین الان درخواست خود را ثبت کنید.

تبلیغات به عنوان حامی مطلب

در انتهای هر یک از مطالب مجله فرادرس، کادر تبلیغاتی با عنوان «حامی مطلب»‌ در نظر گرفته شده است و این کادر برای هر پُست به صورت جداگانه و برای مدت یکسال به فروش می‌رسد. شما با حضور در این فضای تبلیغاتی و بهره‌‌گیری از آن، قادر خواهید بود کسب و کار، محصول یا خدمات خود را در قالب متنی کوتاه به همراه لوگو و لینک معرفی کنید. در ادامه می‌توانید از مزایای نمایش تبلیغ به عنوان حامی مطالب در انتهای پست‌های مجله فرادرس آگاه شوید، اهدافی که می‌توان با اینکار برآورده ساخت را مطالعه کنید، نمونه‌هایی از پست‌هایی که قبلاً مورد حمایت قرار گرفته‌اند را ببینید و همینطور از شرایط عمومی پذیرش حامی برای مطالب در مجله فرادرس و هزینه آن به ازای هر پست، مطلع شوید.

جهت اطلاع از شرایط پذیرش حامی برای مطالب مجله فرادرس کلیک کنید.

مزایای تبلیغات در قالب حامی مطالب

مطالب مجله فرادرس، اغلب توسط دانش‌آموزان و دانشجویان خوانده می‌شوند. همچنین بسیاری از این مطالب «کلمات کلیدی»‌ را پوشش داده‌اند که توسط این قشر در زمینه‌های گوناگون جستجو می‌شوند. با جستجوی این کلمات کلیدی در اصل پست‌های مجله فرادرس به دفعات در صفحه اول گوگل و جزو اولین نتایج به نمایش در می‌آیند و همواره سبب می‌شوند مخاطبین جدیدی آن‌ها را پیدا کرده و به مطالعه‌شان بپردازند. شما با حضور در کادر حامی مطالب در انتهای این پست‌ها قادر خواهید بود:

  • آگاهی از برند و محصول خود را افزایش دهید.
  • همواره خود را در معرض دید مخاطبین مطلبی با موضوعی خاص و کلیدی قرار دهید.
  • با گذر زمان جایگاه بهتری را در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید.
  • تبلیغ خود را برای یکسال در انتهای مطالب موردنظرتان نمایش دهید.

چند نمونه از مطالبی که شرکت‌های گوناگون حامی آن‌ها شده‌اند

نمونه‌ای از کادر حامی مطلب

در ادامه می‌توانید تصویر نمونه‌ای از کادر حامی مطلب که در انتهای پست‌های مجله فرادرس به نمایش در می‌آید را مشاهده کنید:

tihe

هزینه تبلیغات به عنوان حامی مطالب

تبلیغات به عنوان حامی مطالب مجله فرادرس از طریق خریداری بسته‌های یک پستی، سه پستی و ده پستی شش ماهه امکان‌پذیر است. در ادامه تعرفه تهیه هر یک از این بسته‌ها به ترتیب ذکر شده است:

  • معرفی به عنوان حامی یکی از مطالب مجله فرادرس به مدت شش ماه: دو میلیون و ششصد هزار تومان
  • معرفی به عنوان حامی سه مطلب از مجموعه مطالب مجله فرادرس به مدت شش ماه: جمعاً پنج میلیون و هشتصد هزار تومان
  • معرفی به عنوان حامی ده مطلب از مجموعه مطالب مجله فرادرس به مدت شش ماه: جمعاً پانزده میلیون و ششصد هزار تومان

شرایط عمومی واگذاری کادر «حامی مطلب» در انتهای پست‌های مجله فرادرس

  1. تبلیغ شما بهتر است به نوعی با مطلبی که برای خرید «کادر حامی»‌ آن اقدام کرده‌اید مرتبط باشد.
  2. لازم است برای کادر حامی، متنی بین ۱۵۰ الی حداکثر ۲۰۰ کلمه تهیه شود که شرکت، محصول، خدمات یا استارت‌آپ شما را معرفی کرده باشد.
  3. هر کادر حامی تنها می‌تواند 1 لینک به خارج از فرادرس داشته باشد.
  4. اگر مطلبی پیش از این «کادر حامی»‌ آن به فروش رسیده باشد، امکان فروش مجدد این کادر و یا افزودن یک کادر حامی دیگر به آن وجود نخواهد داشت.
  5. برای هر کادر حامی لازم است یک لوگو با ابعاد حداقل ۳۵۰ در ۳۵۰ پیکسل ارائه شود.
  6. مجله فرادرس ممکن است روی متن ارائه شده از سمت متقاضی حضور در کادر حامی بهبودهایی را اعمال کند.
  7. در تمامی موارد و پس از خرید یک بسته حامی مطالب تنها یک متن و یک لوگوی واحد برای کل پست‌های آن بسته قابل نمایش خواهد بود و نمی‌توان به هر پست متن و لوگویی جداگانه را اختصاص داد.

مواردی که ممکن است درخواست حامی مطلب پذیرفته نشود

  1. سوژه و همچنین متن مورد تقاضا برای درج در کادر حامی مطلب از جانب مجموعه فرادرس مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این مجموعه، ممکن است برخی از موارد را به دلیل عدم همخوانی با نیازهای مخاطبین خود و یا دیگر ملاحظات به انتشار نرساند.
  2. همانطور که اشاره شد، لازم است تبلیغ برای کادر حامی مطالب به نوعی با مطلبی که قرار است در انتهای آن درج شود در ارتباط باشد. اما در صورتیکه تبلیغ مذکور سرویس‌های آموزشی آنلاین، مشابه خدمات «فرادرس» را معرفی کند، پذیرفته نخواهد شد.

درخواست خود را ثبت کنید

جهت سفارش تبلیغات در مجله فرادرس به صورت رپورتاژ آگهی یا حامی مطالب، می‌توانید در ساعات اداری با شماره ۵۷۹۱۶۴۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید، به شناسه faradars_mag@ در تلگرام پیام دهید و یا با آدرس ایمیل email مکاتبه کنید. همچنین ثبت درخواست از طریق فرم زیر نیز امکان‌پذیر است. پس از تکمیل فرم، همکاران ما بسیار سریع با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

ثبت درخواست تبلیغات در مجله فرادرس