بیو اینستاگرام چیست؟ | نحوه نوشتن بیو اینستا اثرگذار

۱۸۷۷۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه
بیو اینستاگرام چیست؟ | نحوه نوشتن بیو اینستا اثرگذار

اگر در تلاش برای بهبود کسب‌وکار خود هستید و می‌خواهید به کمک بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، برندسازی کنید یا به عبارت ساده‌تر، نام خود را در میان نام‌های تجاری موفق قرار دهید، استفاده از اینستاگرام انتخاب خوبی برای رسیدن به این هدف است. همانطور که در زندگی روزمره، افراد مختلف در مواجهه با یکدیگر سعی دارند در ثانیه‌های اول به سرعت یکدیگر را بررسی کنند، کاربران اینستاگرام نیز به سرعت بیو اینستا شما را بررسی می‌کنند تا ببینند نیازی هست تا محتوای تولیدی شما را بررسی یا در نهایت شما را «Follow» کنند یا خیر. به همین دلیل در ابتدا باید بدانید که بیو اینستا چیست و چگونه باید یک متن بیو اینستاگرام تاثیرگذار بنویسید تا به کمک آن، مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب کنید که در این متن به طور جامع به آن خواهیم پرداخت.

بیو اینستا چیست ؟

بیو اینستاگرام بخش متنی از پروفایل اینستاگرام شما را تشکیل می‌دهد که در زیر لوگوی پروفایل قرار دارد. در بیو اینستاگرام می‌توانید متن، ایموجی، هشتگ، لینک مرتبط و اطلاعات تماس خود را تا ۱۵۰ کاراکتر بنویسید. به عبارت دیگر، تنها در چند خط فرصت دارید تا درباره خود، نحوه کمک به مخاطب و دلیل دنبال (فالو) کردن او را برایش توضیح دهید که در تمامی این چند خط، شخصیت شما نیز داخل آن به نحوی جای داده شده است. همچنین، علاوه بر کپشن‌نویسی اصولی، می‌توانید برای جلب توجه و اثرگذاری بیشتر، از متن بیو اینستاگرام با فونت خاص استفاده کنید.

بخش های اصلی متن بیو اینستاگرام

در تصویر زیر، نمونه مناسبی از بیو اینستاگرام قرار داده شده است. این بیو تمامی المان‌های اصلی یک بیو موفق اینستاگرام را شامل می‌شود که در زیر به آن اشاره شده است:

بیو اینستا

اهمیت بیو اینستاگرام

بیو اینستا آن چیزی است که به طور معمول کاربران با دیدن پروفایل شما با آن مواجه می‌شوند. این اتفاق، فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌کند تا به کمک آن، خود و کسب‌وکار خود را معرفی و به مخاطبان خود از این طریق کمک کنید تا بدانند با چه فعالیتی روبرو هستند. در این ۱۵۰ کاراکتر، بیو اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • نام تجاری و شخصیت کسب‌وکار خود را نشان دهید. بیو اینستا کمک می‌کند تا شغل و کار خود را به شکلی جذاب به مخاطب و مشتری ارائه کنید.
  • فعالیت خود را به مخاطب توضیح دهید تا بداند فعالیت شما برای چه افرادی مناسب است. بیو مناسب اینستاگرام در یک نگاه به مخاطبان می‌گوید که چه انتظاری باید از شما داشته باشند.
  • اطلاعات تماس کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید. زیرا مخاطبان باید با نحوه ارتباط با کسب‌وکار شما آشنا باشند.
  • خوانندگان را تشویق به فعالیتی در خارج از اینستاگرام کنید. به عبارت ساده‌تر باید برای مراجعه‌کنندگان به پروفایل خود عبارات و لینک‌های فراخوان مناسب تدوین کنید با بدانند در ادامه باید چه کاری انجام دهند.

با توجه به اهمیت محتوانویسی در حوزه‌ بازاریابی دیجیتال، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش تولید محتوای متنی کرده که لینک آن در ادامه آمده است.

نحوه نوشتن بیو اینستاگرام به چه شکل است؟

همانطور که گفته شد، بیو اینستا چیزی بیش از یک متن را شامل می‌شود. تصویر پروفایل شما، نام کاربری و نام، متن بیو اینستا، دسته‌بندی و دکمه‌های فراخوان باید همگی با یکدیگر هماهنگ باشند تا بیو اینستا مناسبی داشته باشید. از موارد مهم در نوشتن بیو اینستاگرام می‌توان به بهینه‌سازی نام، برجسته کردن مهارت‌ها، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و همچنین بهره‌گیری از لینک در بیو اشاره کرد.در ادامه، نکاتی را بیان می‌کنیم که با بکارگیری آن‌ها بتوانید یک بیو اینستا مناسب و اثرگذاری را تهیه کنید.

نحوه ویرایش بیو اینستا

پیش از آن‌که بخواهیم در رابطه با بیو اینستا صحبت کنیم باید در ابتدا یاد بگیریم که چطور آن‌را ویرایش کنیم. ویرایش بیو اینستاگرام بسیار ساده است. برای این کار باید به صفحه اصلی پروفایل خود در اینستاگرام بروید و دکمه «Edit Profile» را پیدا کنید. با لمس این دکمه به راحتی می‌توانید عناصر مختلف در بیو اینستاگرام را مشاهده و ویرایش کنید. بخش‌های مختلف بیو اینستاگرام در تصویر زیر آورده شده است.

بیو اینستا

بهینه سازی نام در اینستاگرام

اولین مرحله برای ایجاد بیو اینستا مناسب این است که بخش «نام» (Name) را با نام خود و یک کلمه کلیدی بهینه‌سازی کنید. به طور مثال اگر حوزه کاری شما در رابطه با لوازم آرایشی و بهداشتی است می‌توانید نام خود را به همراه حوزه کاری خود در بخش نام قرار دهید. با این کار، زمانی‌که افراد شما را در اینستاگرام جستجو می‌کنند این امکان برایشان وجود دارد که به راحتی شما را در میان نتایج جستجو بیابند. به طور مثال، به پروفایل زیر دقت کنید که چگونه شخص، نام خود را به همراه حرفه خود یعنی «تراپیست» (Therapist) در بخش «نام» لحاظ کرده است.

توجه داشته باشید که به هنگام بررسی نتایج جستجو، اینستاگرام عبارت‌های «نام» و «نام کاربری» (Username) را نیز در نظر می‌گیرد بنابراین بهتر است به شکلی بهینه از ‌آن‌ها بهره ببرید. با در نظر گرفتن این مورد شاید بهتر باشد از کلماتی کلیدی استفاده کنید که کاربران برای جستجو از ‌آن‌ها بهره می‌گیرند. در این میان می‌توانید نگاهی به خدمات ویژه خود داشته باشید یا این‌که ببینید در چه کاری شهرت دارید.

به طور مثال، به پروفایل زیر برای خانم «Hannah Che» دقت کنید. او که یک سرآشپز و نویسنده است از بخش نام استفاده کرده است تا کلمات کلیدی «گیاه‌خوار» (Vegan) و «دستور پخت» (Recipes) را جای دهد. با این کار، هر زمانی که شخصی به دنبال «دستور پخت برای افراد گیاه‌خوار» (Vegan Recipes) باشد، پروفایل این سرآشپز در میان جستجوهای اینستاگرام نمایان می‌شود.

بیو اینستا

برجسته کردن مخاطب هدف و مهارت های خود

یک بیو اینستا مناسب باید به خوبی کسب‌وکار شما را توضیح دهد و مشخص کند که برای چه اشخاصی مناسب است که این امر یعنی باید مخاطب هدف مشخص باشد. برای این که درک بهتری از این نوع بیو اینستا داشته باشید می‌توانید نگاهی به پروفایل زیر داشته باشید. این پروفایل تمامی آیتم‌های مربوط را در اینستاگرام خود لحاظ کرده است. در این پروفایل می‌بینیم که این شخص یک بلاگر گردشگری است و در بیو اینستا خود مشخص کرده که شخصی آمریکایی است که در انگلیس زندگی و برای گردشگری در لندن به افراد مختلف کمک می‌کند.

بیو اینستا چیست

برای آشنایی با نحوه تبدیل شدن به یک بلاگر می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.

تعریف ارزش پیشنهادی

«خدمت ارائه شده | ارزش پیشنهادی» (Value Proposition) به بخشی از خدمات ویژه شما به مشتریان اختصاص پیدا می‌کند. این بخش باید کانون توجه بیو اینستاگرام شما باشد زیرا بیانگر دلیل استفاده کاربران از خدمات کسب و کار شما است. برای تعریف این بخش باید بدانید که چه نوع خدمات ویژه‌ای به مشتری ارائه می‌دهید. آیا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد یا محصولات شما از انرژی‌های تجدیدپذیر و به کمک محصولات حاصل از شیمی سبز تولید شده‌اند؟ آیا توانایی طراحی محصولات تبلیغاتی همچون بروشور و بنر را با قیمتی بسیار مناسب دارید یا این‌که در ساخت آلبوم دیجیتال عروس و داماد فعالیت می‌کنید؟ تمامی این موارد می‌توانند به عنوان «خدمت ارائه شده» در نظر گرفته شوند.

مشخص کردن انتظار از مخاطب

آیا می‌خواهید افراد برای خرید محصولات به سایت شما مراجعه کنند یا این‌که رویدادهای گردشگری را تنظیم می‌کنید و می‌خواهید مخاطبان در آن شرکت و ثبت‌نام کنند؟ اهدافی از این دست همگی اهداف مناسبی برای کسب‌وکار اینستاگرامی به شمار می‌آیند اما باید آن‌ها را در ابتدا برای بهینه‌سازی، اولویت‌بندی کنید. بسیاری از نام‌های تجاری سعی در تشویق مخاطب برای تعامل با آن‌ها دارند. به طور مثال از آن‌ها می‌خواهند تا عکسی از محصول خریداری شده ارسال کنند تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوند یا این‌که از هشتگ مخصوصی استفاده کنند تا خدماتی به آن‌ها ارائه شود. در ادامه متن به این هشتگ‌ها نیز می‌پردازیم.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط

برخلاف آن‌چه که در رابطه با نام و نام کاربری مطرح کردیم، استفاده از کلمات کلیدی در بیو اینستاگرام کمکی به قابلیت جستجو در اینستاگرام نمی‌کند اما به ارتباط منسجم و بهتر با دنبال‌کنندگان (فالورها) کمک می‌کند. علاوه بر این، وقتی تعداد محدودی کاراکتر برای معرفی حوزه کاری خود داشته باشید، بهره‌گیری از کلمات کلیدی سبب می‌شود تا با یک نگاه، مخاطب با نوع کسب‌وکار شما آشنا شود.

زمانی‌که می‌خواهید از کلمات کلیدی در بیو اینستاگرام استفاده کنید بهتر است نگاهی به علایق و ویژگی‌های مشترک خود - یا کسب‌وکار - با مخاطب هدف داشته باشید. پروفایل اینستاگرام زیر، این موارد را با استفاده از کلمات کلیدی «سلامتی» (Wellness)، «تغذیه» (Nutrition)، «خودمراقبتی» (Self-care) و «طراحی» (Design) در پروفایل خود لحاظ کرده است. اگر مطلب «بازاریابی رسانه های اجتماعی | آموزش رایگان و کامل بازاریابی شبکه های اجتماعی» را مطالعه کرده باشید می‌دانید که زمانی را جداگانه برای تهیه «پرسونای بازاریابی» خود تهیه کنید تا امکان استفاده از آن‌را در بیو اینستا خود نیز داشته باشید.

بیو اینستا

استفاده از کلمات کلیدی که مخاطبِ هدف و همچنین تخصص شما را مشخص کند به کاربران این امکان را می‌دهد تا شما را بهتر بشناسند و بدانند که چه خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌دهید. علاوه بر این، به راحتی مشخص می‌شود که آیا کسب‌وکار و خدمات ارائه شده برای آن‌ها مناسب است یا خیر. می‌توانید پروفایل زیر را بررسی کنید که در آن، کلمات کلیدی همچون «خوشبختی» (Happiness) و «مراقبه» (Meditate) در بیو اینستا قرار داده شده‌اند تا نوع فعالیت خود و نحوه ارتباط با مخاطب را نشان دهد.

بیو اینستا چیست

اضافه کردن اطلاعات تماس

اگر حساب کاربری اینستاگرام خود را به «حساب تجاری» (Business Profile) تغییر دهید این امکان وجود دارد که اطلاعات تماس را نیز در بیو اینستا درج کنید. این اطلاعات می‌توانند شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس پستی باشند و نکته قابل توجه اینجاست که این اطلاعات هیچکدام از ۱۵۰ کاراکتر متنی را شامل نمی‌شوند. به پروفایل‌های زیر دقت کنید که هریک برای ارتباط با مشتریان خود راه‌های ارتباطی را مشخص کرده‌اند.

از جمله نکات مثبتی که اضافه کردن اطلاعات تماس فراهم می‌کند این است که ارتباط با شما ساده‌تر می‌شود. علاوه بر این، این امکان را بوجود می‌آورد که اگر شخصی بخواهد با شما ارتباط برقرار کند و سوالی بپرسد، به راحتی چنین کاری برایش امکان‌پذیر باشد.

بیو اینستا چیست

بکارگیری خلاقیت در بیو اینستا

همانطور که معرفی خود و کاری که انجام می‌دهید در بیو اینستاگرام اهمیت دارد باید آن‌را به عنوان فضایی برای نشان دادن شخصیت خود در نظر بگیرید و کمی چاشنی تفریح هم به آن اضافه کنید. همه این موارد سبب می‌شود تا بیو مفهومی و خلاقانه برای خود ایجاد کنید. به همین دلیل، در ادامه، راه‌هایی را برای ایجاد خلاقیت در نوشته مطرح می‌کنیم.

استفاده از ایموجی برای ایجاد فاصله در متن

طبیعی است که نوشتن یک متن به تنهایی و بدون چینش منظم، چشم مخاطب را خسته می‌کند و در نتیجه، او زمان کافی را برای بررسی بیو اینستا شما در نظر نمی‌گیرد که نتیجه آن، کاهش دنبال‌کنندگان و مشتری‌های شما خواهد بود. برای این‌که متن بیو اینستاگرام را به شکلی منظم تنظیم کنید بهتر است از ایموجی‌ها کمک بگیرید. در زیر، نمونه‌هایی از بیو اینستاگرام را مشاهده می‌کنید که برای تهیه آن‌ها از ایموجی‌ها کمک گرفته شده است.

بیو اینستا

همچنین می‌توانید از ایموجی‌ها برای برجسته کردن لینک‌های فراخوان استفاده کنید که در تصویر زیر نمونه‌ای از آن نمایش داده شده است.

بیو اینستاگرام

استفاده از هشتگ های شناخته شده

برای این‌که نرخ تعامل را برای صفحه اینستاگرام خود بالا ببرید می‌توانید از «هشتگ‌های شناخته‌شده» (Branded) شده استفاده کنید. به طور مثال، در تصویر زیر می‌بینید که یک بن‌مایه (تِم) خاص برای هر ماه در نظر گرفته شده است و مخاطبان لایت‌روم می‌توانند با استفاده از این هشتگ، امکانات ویژه‌ای را دریافت کنند.

این کار همچنین سبب می‌شود تا استفاده از هشتگ‌های شناخته شده شما برای آن‌ها به یک عادت تبدیل شود. علاوه بر این، کاربران اینستاگرام می‌توانند هشتگ‌ها را نیز دنبال کنند به این ترتیب با دنبال کردن هشتگ شناخته‌شده شما، تعامل با محتوای تولیدی شما نیز بیشتر خواهد شد.

تنظیم بیو اینستا در چند خط

اگر متن بیو اینستاگرام را در چند خط بنویسید، اطلاعات داده شده به مخاطب را برای او ساده و قابل هضم خواهید کرد. ساده‌ترین راه برای این کار، بهره‌گیری از نسخه وب اینستاگرام است و در تصویر زیر نمونه‌ای از این بیو را می‌توانید مشاهده کنید.

بیو اینستاگرام

مشخص کردن لحن

حال که می‌دانید بیو اینستا چیست و اهمیت آن برای رونق کسب و کار روشن شده است، تمامی نکاتی که در رابطه با نحوه نوشتن بیو اینستاگرام بیان شد را در کنار یکدیگر بگذارید و یک بیو اینستا مناسب را تهیه کنید. متن بیو اینستاگرام را بخوانید و لحن آن‌را مشخص کنید. آیا لحنی سرگرم‌کننده دارد یا حرفه‌ای است؟ آیا لحن بیو اینستا مناسب با کسب‌وکار شما نوشته شده است؟ برای پاسخ به این سوال‌ها و این‌که بیو اینستا چیست و چگونه می‌توانید بیو مناسب خود را تهیه کنید باید چندین پیش‌نویس آماده شود و پس از بررسی هریک، بیو اینستاگرام مناسب کسب‌وکار خود را بنویسید.

چهار نوع مختلف بیو به همراه نمونه هایی از بیو اینستاگرام

در ادامه متن یاد می‌گیریم که چهار نوع مختلف بیو اینستا چیست و نمونه‌های از آن‌ها را نیز نشان می‌دهیم. چهار نوع مختلف از بیو اینستا عبارتند از:

  • سرگرم ‌کننده
  • خلاقانه
  • احساسی، اخلاقی و روزمره
  • رویدادهای ویژه

سرگرم کننده

طنز و سرگرمی جایگاه ویژه‌ای در اینستاگرام دارد چراکه درصد بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، افراد جوان و زیر ۳۴ سال هستند. اگر قصد دارید صفحه اینستاگرامی با محتوای طنز ایجاد کنید بهتر است از دوستان و نزدیکان خود کمک بگیرید تا مطالب شما را بخوانند و اگر مورد علاقه آن‌ها بود، برای آن بیو اینستا مناسبی بنویسید. در تصاویر زیر می‌بینیم که نوع سرگرم کننده بیو اینستا چیست و با برخی از نوشته‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

از آن‌جایی که چیپس‌ها توانایی نوشتن ندارند، طرفدران ما محتوای اینستاگرام ما را تهیه می‌کنند.

خلاقانه

بیو خلاقانه اینستاگرام به طور معمول نوعی از قصه‌گویی را بکار می‌گیرد تا نقاط قوت محصولات خود را به گونه‌ای بیان کند که چیزی بیش از جمله «محصول خیلی خوبی داریم» باشد. به طور مثال، در تصویر، زیر یکی از صفحات مربوط به شرکت خودروسازی «BMW» را مشاهده می‌کنید که ترجمه بخش خلاقانه آن‌را به صورت زیر می‌توان بیان کرد:

به «M»، قدرت‌مندترین حرف در اینستاگرام خوش آمدید.

متن بیو احساسی، اخلاقی و روزمره چیست؟

به هنگام بررسی این‌که انواع مختلف بیو اینستا چیست به دسته بزرگی از صفحات اینستاگرامی برمی‌خوریم که به طور معمول، محتوایی از زندگی روزمره و مسائل اخلاقی و احساسی را بیان می‌کنند. از آن‌جایی که جملات احساسی و کوتاهِ بسیاری هستند که حس یک مخاطب را در مواجعه با یک محصول درگیر می‌کنند، شرکت‌های بسیاری از این جملات کوتاه در متن بیو اینستاگرام خود استفاده می‌کنند تا مخاطب بیشتری را جذب کنند. به طور مثال، متن بیو پروفایل زیر را می‌توان این‌گونه ترجمه کرد:

«شکل تکامل یافته خواب اینجاست. محصولات این شرکت با حل مشکلات معمول تشک‌ها که مانع از خواب راحت می‌شوند، سبب بهبود کیفیت زندگی شده‌اند.»

رویدادهای ویژه

ممکن است فروش ویژه‌ای برای محصولات خود در نظر گرفته باشید یا بخواهید یک رویداد مانند رونمایی از یک محصول را در فروشگاه خود برگزار کنید. در چنین مواقعی بهتر است به طور موقت، متن بیو اینستاگرام خود را به طور مجدد برای آن رویداد بازنویسی کنید. حتی ممکن است یک لینک جداگانه برای این رویداد در نظر گرفته باشید که می‌توانید آن‌را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید. به طور مثال در تصویر زیر نوشته شده است که: «برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این‌که چطور کووید-۱۹ را مدیریت می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کنید.»

بیو اینستا

معرفی فیلم آموزش تولید محتوای متنی

از اصلی‌ترین موارد مهم برای نوشتن بیو اینستاگرام این است که بخواهید تولید محتوا داشته باشید. این محتوا می‌تواند متنی باشد یا انواع دیگری را شامل شود. این‌که چه نوع محتوایی را تولید کنید وابسته به علایق و خصوصیات حرفه شما است اما داشتن یک حساب اینستاگرام در این خصوص می‌تواند به پیش‌برد اهداف شما کمک کند. با این وجود، تولید محتوای متنی نیازمند آشنایی با نحوه تهیه و تولید این نوع از محتوا است به گونه‌ای که محتوای تولیدی هم برای خواننده و هم برای موتورهای جستجو،‌ جذاب باشد. به همین دلیل، فرادرس دوره‌ای ۲ ساعته را در قالب هفت درس تدوین کرده است که در ادامه به توضیح این دروس خواهیم پرداخت.

در درس یکم با تولید محتوای متنی از جمله انواع فرمت‌های محتوا آشنا خواهید شد و خودباوری و ایده‌یابی را در درس‌های دوم و سوم یاد می‌گیرید. یافتن تیترها در بلاگ‌ها و کتاب‌ها و سایر  تکنیک‌ها در درس چهارم بررسی می‌شود. محتوا نویسی و نحوه موثرنویسی، مباحث مهم درس پنجم را تشکیل می‌دهند. شکل‌دهی به متن و آشنایی با تولید کننده محتوا به درس‌های ششم و هفتم اختصاص دارند.

جمع‌بندی مطلب بیو اینستا چیست

در طول این مطلب یادگرفتیم که بیو اینستا چیست و چگونه می‌توانیم یک بیو اینستاگرام خاص بنویسیم. در حقیقت، یک بیو اینستاگرام مناسب در لحظه اول مواجهه مخاطب با پروفایل اینستاگرام موجب می‌شود تا او دکمه «Follow» را لمس کند. این‌که این اتفاق چطور صورت بگیرد را در طول این مطلب بیان کردیم که در ادامه، جمع‌بندی مطالب گفته شده آمده است.

  • خود و خدمات یا محصولات خود رامعرفی کنید.
  • مخاطب اصلی خود را به کمک کلمات کلیدی مناسب هدف بگیرید.
  • وب‌سایت، مجله و سایر موارد را آدرس‌دهی کنید.
  • راه‌های ارتباطی بیشتری را برای دنبال‌کنندگان خود فراهم کنید.
  • شخصیت و لحن کسب‌وکار خود را نشان دهید.

این‌که از کدام نوع بیو اینستا برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید، ارتباط زیادی با نحوه فعالیت شما دارد اما آن‌چیزی که در این بخش اهمیت دارد این است که مدت زمان مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید و پیش‌نویس‌های مختلفی را برای این کار آماده کنید. بعد از نوشتن بیو مورد علاقه خود، میزان اثرگذاری آن‌را از دوستان و نزدیکان خود جویا شوید تا با استفاده از بازخورد آن‌ها، متن بهتری آماده شود. با توسعه کسب‌وکار خود، هر چند ماه یکبار این بیو را تجزیه و تحلیل و در صورت نیاز، محتوای آن‌را به‌روزرسانی کنید.

بر اساس رای ۱۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
ConvertKitLaterAdespresso
۵ دیدگاه برای «بیو اینستاگرام چیست؟ | نحوه نوشتن بیو اینستا اثرگذار»

ممنون از این مطلب کاربردی

بخش بیو من به خط پایین نمیره و همه رو پشت هم می نویسه !

اقا دم شما گرم.هر کسی که یک پیج کاری خوب میخواد داشته باشه به جای خرید دوره های جیب خالی کن داخل اینستا، همین وبلاگ اموزشی رو بخونه که مجانی و رایگانه و هزار بار مفید تر و روان تر هستش رو بخونه و بره بترکونه.(تمام دوره فروش ها از همین جا و امثال اینجا ها میخونن و میان کلی پول به جیب میزنن)

مطالب خوب و کاربردی بودند، ممنون از شما

با سلام؛

خوشحالیم که مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده است.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *