۱۳۵ سایت هوش مصنوعی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد

۲۵۱۰۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴۶ دقیقه
۱۳۵ سایت هوش مصنوعی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد

در سال‌های اخیر، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه «هوش مصنوعی» (Artificial Intelligence | AI) بوده‌ایم و دستاوردهای این شاخه از فناوری، تغییرات مهمی را در جنبه‌های مختلف زندگی بشر به همراه داشته است. بسیاری از ابزارهای هوشمند کاربردی در فضای اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته‌اند تا تمامی افراد بتوانند در انجام امور مختلف خود از آن‌ها بهره‌مند شوند. این ابزارها با بهره‌‌گیری از جدیدترین روش‌های هوش مصنوعی می‌توانند به عنوان دستیار هوشمند برای پیشبرد کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در این مطلب از مجله فرادرس قصد داریم به معرفی صد و یازده سایت هوش مصنوعی بپردازیم که تمامی افراد در انجام امور شخصی، پروژه‌های شغلی یا تحقیقات دانشگاهی خود می‌توانند از آن‌ها به‌سادگی استفاده کنند.

فهرست مطالب این نوشته

سایت هوش مصنوعی برای کار

افرادی که قصد دارند کسب و کار شخصی خود را راه‌اندازی کنند، نیازمند یک سایت جامع برای توضیح خدمات و محصولات خود هستند تا مخاطبان و مشتریان با مراجعه به آن، بتوانند از کسب و کار آن‌ها آگاه شوند. راه‌اندازی یک سایت جذاب برای کسب و کار، برقراری ارتباط با مشتریان و پاسخ‌دهی سریع به آن‌ها، بازاریابی و مدیریت پروژه‌های شرکت نیازمند مهارت‌های فنی و هزینه‌های زمانی و مالی زیادی است.

در سال‌های اخیر، ابزارهای نوین هوش مصنوعی جدیدی به منظور تحقق چنین اهدافی برای کسب و کار سازمان‌ها طراحی شده‌اند که با کمک آن‌ها افراد بدون داشتن دانش تخصصی و فنی می‌توانند کسب و کار خود را از همه لحاظ مدیریت کنند. در این بخش به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی می‌پردازیم که ابزارهای هوشمندی را برای ساده‌سازی امور تجاری و کسب و کار ارائه داده‌اند.

۱. سایت 10Web

سایت 10Web [+] یکی از پلتفرم‌های وردپرس مجهز به هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توان برای ساخت وب‌سایت‌های مختلف، میزبانی و افزایش میزان سرعت صفحات سایت استفاده کرد. همچنین، این سایت ابزارهای هوشمند مختلفی را برای ساخت و مدیریت وب‌سایت‌های کسب و کار و تولید محتوای متنی و تصویری مطابق با محصولات و برند‌ها ارائه می‌دهد.

با استفاده از دستیار نوشتاری این سایت هوش مصنوعی می‌توان مطالبی را به‌طور خودکار تولید کرد که مطابق با اصول سئو باشند. به‌علاوه، این دستیار نوشتاری به کاربران در راستای رفع خطاهای سئو کمک می‌کند.

سایت هوش مصنوعی 10Web

۲. سایت هوش مصنوعی Durable

با استفاده از ابزار هوشمند سایت Durable [+] می‌توان وب‌سایتی را در زمان کوتاه طراحی کرد. ابزار این سایت بر پایه الگوریتم‌ها و روش‌های نوین هوش مصنوعی عمل می‌کنند و به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی کاربر نظیر نام برند، زمینه فعالیت سازمان، رنگ و قالب سایت و مواردی از این قبیل می‌پردازند تا بر اساس آن‌ها، سایتی را تولید کند. پس از ساخت سایت، کاربر می‌تواند ویژگی‌های مختلف آن را بنا بر سلیقه خود تغییر دهد.

سایت هوش مصنوعی برای کسب و کار

۳. سایت Wix ADI

افرادی که قصد دارند برای کسب و کار خود وب‌سایتی راه بیندازند اما دانش و مهارت کافی در ساخت سایت را ندارند، می‌توانند از هوش مصنوعی کمک بگیرند. سایت‌هایی نظیر سایت Wix ADI [+] مجهز به فناوری هوش مصنوعی است که روال طراحی و ساخت وب‌سایت را برای شما ساده می‌کند. این وب‌سایت یکی از بهترین سایت‌ها برای شرکت‌های کوچک، فروشگاه‌های اینترنتی و فریلنسرها است.

سایت هوش مصنوعی برای طراحی سایت

۴. سایت Landbot

از سایت هوش مصنوعی Landbot [+] می‌توان برای ساخت چت بات برای سایت خود استفاده کرد. بدین منظور، می‌توان درخواست خود را با پرامپت نویسی به این سایت داد تا مطابق با نیاز ما، چت باتی را به‌طور خودکار طراحی کند. لازم به ذکر است که کاربران این سایت هوش مصنوعی برای ساخت چت بات، نیازی به مهارت برنامه نویسی ندارند و تنها کافی است ویژگی‌های چت بات درخواستی را به وب‌سایت بدهند.

سایت های هوش مصنوعی برای کسب و کار

۵. سایت هوش مصنوعی Beautiful.ai

چنانچه قصد دارید فایلی را برای ارائه و سخنرانی خود تهیه کنید، می‌توان از سایت هوش مصنوعی Beautiful.ai [+] کمک بگیرید. کافی است محتوای متنی خود را به ابزار هوشمند این سایت بدهید. این ابزار به‌طور خودکار و در کم‌ترین زمان فایل ارائه مناسبی را برای شما تهیه می‌کند.

فایل تهیه شده می‌تواند شامل تصاویر، آیکن، فایل‌های صوتی و ویديویی باشند. همچنین، می‌توان تنظیماتی را برای اندازه قالب و پس‌زمینه آن مشخص کرد که متناسب با محتوای متنی و تصویر باشند.

سایت هوش مصنوعی Beautiful.AI برای کسب و کار

۶. سایت Notion

Notion‌ [+] یکی از ابزارهای قدرتمند است که از آن برای مدیریت پروژه‌ها، وظایف و برنامه‌ریزی استفاده می‌شود. این سایت مجهز به هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توان یادداشت‌های ذخیره شده را خلاصه کرد.

همچنین، از قابلیت هوش مصنوعی این سایت می‌توان در راستای بهبود نوشتار و ترجمه مطالب نیز بهره برد. داده‌های ثبت شده در این سایت را می‌توان مرتب و فیلترهایی را برای نمایش آن‌ها اعمال کرد. افراد تیم می‌توانند صفحات ایجاد شده در این سایت را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و نکاتی را به این صفحات اضافه کنند. این سایت بر روی انواع پلتفرم‌های مختلف قابل دسترس است.

سایت هوش مصنوعی Notion برای مدیریت پروژه و کسب و کار

۷. امکانات سایت هوش مصنوعی Pfpmaker چیست ؟

افراد متخصص و حرفه‌ای در هر حوزه به میزان اهمیت تصویر پروفایل برای جذب مشتریان بالقوه و شریکان تجاری واقف هستند. سایت هوش مصنوعی Pfpmaker ابزار هوشمند رایگانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا با کمک آن، تصاویر حرفه‌ای و جذاب برای پروفایل کاری خود بسازند. با استفاده از قابلیت‌های این وب‌سایت، می‌توان پس‌زمینه تصویر را حذف و با تنظیمات مختلف، افکت‌های مختلفی بر تصویر اعمال کرد. برای استفاده از این سایت می‌توانید به لینک [+] مراجعه کنید.

معرفی وب سایت Pfpmaker

همچنین، این سایت هوش مصنوعی قابلیتی را برای کاربران فراهم آورده است تا با کمک آن، تصاویر جدیدی را برای پروفایل خود ایجاد کنند. بدین منظور، می‌توان ۱۰ تصویر از چهره خود به این سایت بدهید تا ابزار هوشمند بر اساس تصاویر دریافتی، تصویر جدیدی را برای شما بسازد.

۸. سایت Brandmark

سایت Brandmark‌ [+] یکی از سایت‌های هوش مصنوعی برای ساخت لوگوهای مختلف برای برندها و محصولات است. همچنین، از این سایت می‌توان برای طراحی کارت، تصاویر گرافیکی رسانه‌های اجتماعی، آیکن اپلیکیشن‌ها، سربرگ‌ها و مواردی از این قبیل استفاده کرد.

ابزار هوش مصنوعی سایت Brandmark

برای ساخت تصاویر مختلف با کمک این سایت هوش مصنوعی، می‌توان نام برند و توضیحاتی پیرامون آن را به ابزار هوشمند این سایت ارائه داد. سپس، ای ابزار بر اساس اطلاعات دریافتی، تصویری را با رنگ و طراحی مناسب تولید می‌کند.

۹. سایت هوش مصنوعی Looka

سایت Looka [+] از دیگر سایت‌های طراحی لوگو برای کسب و کار است. ابزار هوشمند این سایت بر پایه روش‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی کاربر می‌پردازد و بر اساس ویژگی‌های مشخص شده، لوگو مناسب با کسب و کار کاربر را تولید می‌کند. اطلاعات ورودی کاربر می‌تواند مواردی از قبیل نام برند، حوزه فعالیت شرکت، رنگ لوگو، نوع قلم متن باشد.

سایت هوش مصنوعی برای طراحی لوگو

۱۰. سایت هوش مصنوعی Krisp

از زمان شیوع بیماری کرونا، برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی و برقراری ارتباطات راه دور به یکی از فعالیت‌های روزانه افراد شاغل تبدیل شده است. اشخاص می‌توانند با استفاده از ابزار هوشمند سایت Krisp [+] نویزهای محیط اطراف خود را در حین برقراری ارتباط تلفنی و تصویری حذف کنند. می‌توانید پس از نصب ابزار هوشمند Krisp، از آن در حین برقراری ارتباط از طریق برنامه‌هایی نظیر Teams ،Zoom ،Skype و Google Meet نیز استفاده کنید.

بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی

۱۱ . سایت InVideo

سایت InVideo [+] پلتفرمی برای طراحی و ساخت ویدئوهای درخواستی شما است. با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توانید متناسب با ماهیت برند و محصولات خود، به‌سادگی ویدئوهای کوتاه بسازید و تنظیماتی را بنا به سلایق خود به ویديو اعمال کنید. افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در ساخت ویديو ندارند، می‌توانند از این ابزار به‌راحتی استفاده کنند.

ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

۱۲. سایت هوش مصنوعی Fliki

اگر به دنبال ابزار هوشمندی برای سایت خود هستید تا با کمک آن درخواست‌های مشتریان را پاسخ دهید و آن‌ها را به بهترین شکل راهنمایی کنید، سایت Fliki [+] در این راستا می‌تواند یکی از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی باشد.

ابزار هوشمند این سایت را می‌توان با پلتفرم‌های ارتباطی معروف نظیر واتساپ، فیس‌بوک و تلگرام ادغام کرد تا مشتریان از طریق این پلتفرم‌ها به‌راحتی با شما (به عنوان ارائه کننده خدمات یا محصولات) در تماس باشند.

۱۳. سایت BrowseAI

با گسترده شدن پژوهش‌های هوش مصنوعی، روش‌های قدیمی بازاریابی و جذب مشتریان کنار گذاشته شده‌اند و ابزارهای هوش مصنوعی تاثیر مهمی در تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتریان ثابت سازمان‌ها و شرکت‌ها داشته‌اند. یکی از سایت‌های هوش مصنوعی که به منظور شناسایی مشتریان بالقوه و تشخیص نیازمندی‌های آن‌ها استفاده می‌شود، سایت BrowseAI [+] است.

ابزار هوشمند این سایت بر پایه روش‌های نوین هوش مصنوعی، داده‌های مشتریان و حساب کاربری آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و با توجه به رفتار آن‌ها، سلایق و جستجوهای اخیرشان، محصولات مناسب را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. بدین‌ترتیب، از این ابزار می‌توان در راستای افزایش میزان سوددهی کسب و کار استفاده کرد.

بازاریابی با هوش مصنوعی

سایت های هوش مصنوعی برای استفاده شخصی

ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای انجام امور شخصی طراحی شده‌اند. افراد می‌توانند برای پیدا کردن پاسخ سوالات شخصی خود، تقویت مهارت نوشتار، ساخت تصاویر جذاب برای پروفایل و مواردی از این قبیل، از دستاوردهای پژوهشی هوش مصنوعی استفاده کنند. در ادامه، به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی می‌پردازیم که می‌توانند برای انجام فعالیت‌های شخصی افراد مناسب و کاربردی باشند.

۱۴. سایت Glasp

سایت Glasp‌ [+] این امکان را به شما می‌دهد تا با با کمک ابزار هوشمند آن، اطلاعات مهم سایت‌ها را ذخیره، هایلایت و خلاصه‌ای از آن‌ها تهیه کنید. ابزار هوشمند Glasp را می‌توان بر روی مرورگر «کروم» (Chrome) یا «سافاری» (Safari) نصب کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار، بخش‌هایی از متون، ویدئوها و محتوای فایل‌های PFD و سایر محتویات آنلاین را هایلایت کنند.

۱۵. وب‌سایت Rytr

افرادی که قصد دارند از یک دستار نوشتار هوش مصنوعی برای تولید محتوای پست‌های اینستاگرام، مطالب سایت‌های شخصی، محتوای ایمیل و مواردی از این قبیل استفاده کنند، می‌توانند سری به سایت Rytr [+] بزنند. برخلاف سایر ابزارهای تولیدکننده متن، ابزار هوشمند Rytr از روش‌های خاصی برای تولید محتوا استفاده می‌کند. این ابزار برای تولید متن، قواعد و اصول «کپی رایت» (Copywriting) نظیر AIDA & PAS را مد نظر قرار می‌دهد. همچنین، این ابزار هوشمند قابلیت این را دارد که درباره یک موضوع خاص، چندین متن را با سبک‌های متفاوت تولید کند. بدین ترتیب، کاربر می‌تواند از میان متون تولید شده، بهترین متن را انتخاب کند.

۱۶. سایت Google Bard

گوگل بارد [+] چت بات شرکت گوگل است که با استفاده از آن می‌توان به مکالمه پرداخت. این چت بات با بهره‌گیری از روش‌های «پردازش زبان طبیعی» (Natural Language Processing | NLP) می‌تواند درخواست متنی کاربر را درک کند و به سوالات او پاسخ دهد.

چت با سایت هوش مصنوعی گوگل

همچنین، از این چت بات می‌توان برای یافتن ایده‌های جدید پیرامون موضوعی خاص نیز استفاده کرد. استفاده از این ابزار هوشمند در تمامی کشورها مقدور نیست امابه‌زودی کاربران سراسر دنیا می‌توانند از آن بهره ببرند.

۱۷. سایت OpenAI

شرکت OpenAI [+] یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی است و بر روی توسعه پروژه‌های مرتبط با «پردازش تصویر» (Image Processing) و پردازش زبان طبیعی تمرکز دارد. مدل‌های هوشمند GPT 4 و ChatGPT از مهم‌ترین ابزارهای هوشمند ارائه شده توسط این شرکت محسوب می‌شوند.

چت بات ChatGPT بر پایه الگوریتم های یادگیری عمیق عمل می‌کند و درباره موضوعات مختلف می‌توان با این ابزار به گفتگو پرداخت و سوالات مختلفی را از آن پرسید.

۱۸. سایت هوش مصنوعی WordTune

سایت WordTune‌ [+] مشابه سایت Grammarly [+] است. از ابزار هوشمند ارائه شده در این سایت می‌توانید برای نوشتن صحیح جملات انگلیسی رسمی و غیررسمی استفاده کنید. به عبارتی، این سایت به شما در نوشتن متون ایمیل، پست‌های وب‌ سایت و هر مطلب دیگری کمک می‌کند تا جمله‌بندی صحیحی داشته باشید.

سایت هوش مصنوعی برای تصحیح متن

۱۹. وب‌سایت MightyGPT

با استفاده از MightyGPT [+] کاربران گوشی‌های اندروید می‌توانند برنامه «واتساپ» (WhatsApp) خود را به ChatGPT متصل کنند و از طریق واتساپ به این چت بات به‌راحتی دسترسی داشته باشند. پس از نصب MightyGPT بر روی گوشی، نام این برنامه را در لیست مخاطبان خود ملاحظه می‌کنید و می‌توانید با انتخاب آن، در قالب پیام متنی با آن به گفتگو بپردازید.

سایت هوش مصنوعی واتساپ

۲۰. سایت Avatar.AI

با استفاده از سایت هوش مصنوعی Avatar.AI [+] می‌توان تصاویر خود را به شکل جذاب ویرایش کنید و آواتارهای مختلفی برای پروفایل‌های مجازی خود بسازید. استفاده از ابزار هوشمند این سایت ساده است. پس از بارگذاری تصویر مورد نظر خود در این سایت، می‌توانید سبک‌های مختلفی را بر روی تصویر اعمال کنید.

ساخت اواتار با هوش مصنوعی

۲۱. سایت Excuse Generator

عذرخواهی کردن درباره موضوعی خاص یا اشتباه انجام شده ممکن است برای برخی از افراد، دشوار باشد. سایت Excuse Generator [+] ابزار هوشمندی را فراهم کرده است که با کمک آن می‌توانید بر اساس اشتباهی که انجام دادید یا مشکلی که وجود دارد، متن عذرخواهی مناسبی برای مخاطب خود بنویسید.

هوش مصنوعی برای تولید متن

۲۲. سایت هوش مصنوعی Holiday Cards

اگر قصد دارید در مناسبت‌های مختلف به عزیزان و اطرافیان خود کارتی را به عنوان هدیه ارسال کنید و به آن‌ها میزان علاقه‌مندی خود را نشان دهید، می‌توانید از سایت هوش مصنوعی Holiday Cards [+] استفاده کنید و بر اساس اطلاعاتی (نظیر فرد دریافت کننده، موضوع مناسبت، موضوع تصویر کارت و مواردی از این قبیل) که به ابزار هوشمند این سایت می‌دهید، کارت هدیه مورد نظر خود را بسازید.

هوش مصنوعی برای ساخت کارت

وب‌سایت های هوش مصنوعی برای سرگرمی

طراحی ابزارهای سرگرمی یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی است. در این راستا، سایت‌های گوناگونی بوجود دارند که ابزارهای هوشمندی را برای گذراندن اوقات فراغت افراد و به منظور سرگرم کردن آن‌ها ارائه کرده‌اند. در ادامه، به معرفی این سایت‌ها برای افراد علاقه‌مند به فعالیت‌های سرگرم‌کننده می‌پردازیم.

۲۳. سایت Caricature

اگر علاقه‌مند به کاریکاتور هستید، با استفاده از ابزار هوشمند سایت Caricaturer.io [+] می‌توانید از تصاویر افراد مختلف، کاریکاتور تهیه کنید. با کمک این ابزار هوشمند می‌توانید ویژگی‌های تصویر نهایی نظیر پس‌زمینه، میزان اغراق اجزای چهره، رنگ و میزان روشنایی تصویر و مواردی از این قبیل را مشخص کنید تا در نهایت تصویر مد نظر خود را تحویل بگیرید.

سایت هوش مصنوعی برای ساخت کاریکاتور

۲۴. سایت هوش مصنوعی StoryPear Create

اگر به دنبال سایتی هستید که با کمک آن داستان‌های خلاقانه برای کودکان خود تعریف کنید، سایت StoryPear Create [+] می‌تواند یکی از سایت‌های جذاب برای شما باشد. با استفاده از ابزار هوشمند این سایت، می‌توانید موضوع و کاراکتر اصلی داستان را مشخص کنید تا هوش مصنوعی برای شما داستان جدیدی را خلق کند.

۲۵. سایت PlayARTi

به عنوان یکی دیگر از سایت‌های سرگرمی هوش مصنوعی می‌توان به سایت PlayARTi [+] اشاره کرد. با استفاده از این سایت هوشمند می‌توانید تصاویر مختلفی را ایجاد کنید. ابزار هوشمند این سایت به شما این قابلیت را می‌دهد که کاراکتر تصویر، موقعیت تصویر و فعالیتی را که کاراکتر تصویر انجام می‌دهد، برای هوش مصنوعی مشخص کنید تا بر اساس اطلاعات شما، تصویری را بسازد.

سایت هوش مصنوعی برای سرگرمی

۲۶. سایت RizzGPT

با استفاده از سایت RizzGPT [+] می‌توانید با کاراکترها معروف کتاب‌ها، فیلم‌ها، خواننده‌ها و بازی‌ها چت کنید. چنانچه علاقه نداشتید با هیچ یک از کاراکترهای موجود در این سایت مکالمه متنی داشته باشید، می‌توانید یک شخصیت جدیدی بر اساس سلیقه خود بسازید و آن گفتگو کنید.

۲۷. سایت InstaNovel

در سایت InstaNovel [+] می‌توانید از ابزار هوشمندی برای تولید داستان‌های کوتاه استفاده کنید. ابزار هوش مصنوعی این سایت بر پایه مدل‌های GPT-3 و DALL-E طراحی شده است و با تعیین موضوع و کاراکتر اصلی داستان، می‌توانید از این ابزار بخواهید تا یک داستان ۴ الی ۵ فصلی برای شما خلق کند. با توجه به این که این ابزار مجهز به مدل DALL-E است، تصاویری را مرتبط با محتوای داستان نیز تولید می‌کند. این ابزار در حال حاضر از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند اما هدف طراحان آن اضافه کردن زبان‌های دیگر به این ابزار است.

۲۸. سایت هوش مصنوعی The Person Does Not Exist

با استفاده از ابزار هوشمند سایت The Person Does Not Exist [+] می‌توان تصاویری را از اشخاصی تهیه کرد که وجود خارجی ندارند. ابزار این سایت بر پایه مدل «شبکه مولد تخاصمی» (Generative Adversarial Network | GAN) عمل می‌کند که از این مدل هوش مصنوعی برای تولید تصاویر جعلی استفاده می‌شود. استفاده از این سایت می‌تواند جنبه سرگرمی داشته باشد اما برای ساخت تصاویر جعلی برای فیلم‌های سینمایی و همچنین تولید محتوا نیز می‌توان از این وب‌سایت استفاده کرد.

ساخت تصویر با هوش مصنوعی

۲۹. سایت Face Swapper

یکی از سایت‌های سرگرم‌کننده هوش مصنوعی، سایت Face Swapper [+] است که با استفاده از آن می‌توان چهره‌های افراد مختلف را با یکدیگر ادغام کرد. بدین منظور، می‌توانید تصاویر خود را در سایت بارگذاری کنید و چهره خود را با افراد معروف ترکیب کنید.

تعویض چهره با سایت هوش مصنوعی

۳۰. سایت Supermeme.ai

امروزه در فضای مجازی از «میم‌ها» (Meme) به منظور سرگرمی یا حتی تبلیغ برند و خدمات شرکت‌ها استفاده می‌شود. تهیه میم‌ها به‌صورت دستی کاری زمان‌بر است و افراد بدین منظور می‌توانند از سایت هوش مصنوعی Supermeme.ai استفاده کنند تا بدون نیاز به ویرایش تصاویر، محتوای خود را در قالب میم در کوتاه‌ترین زمان بسازند. سایت Supermeme.ai [+] ابزار هوشمندی را برای تبدیل متن به میم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا این ابزار، بر اساس متن دریافتی، میم متناسب با آن را تولید کند.

هوش مصنوعی برای ساخت میم

۳۱. کاربرد سایت Replika چیست ؟

با استفاده از سایت هوش مصنوعی Replika‌ می‌توانید یک همدم هوشمند برای خود بسازید. با قابلیت‌هایی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید آواتاری را مطابق با سلیقه خود ایجاد و سلایق و ویژگی‌های شخصیتی آن را مشخص کنید. همچنین، می‌توانید نوع رابطه خود را (مانند رابطه مادری، دوستی، پارتنری) با این آواتار تعریف کنید. به منظور استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توانید به لینک [+] سر بزنید.

سایت هوش مصنوعی برای چت

پس از ساخت آواتار مورد نظر، می‌توانید هر زمان که بخواهید با آن تماس تلفنی برقرار کنید یا به او پیام متنی بفرستید. ابزار هوشمند Replika‌ بر اساس الگوریتم های یادگیری ماشین طراحی شده است و می‌تواند با گذر زمان و ارتباط بیشتر با شما، چیزهای جدیدی را یاد بگیرد و به مرور زمان هوشمندتر شود.

۳۲. سایت Quick, Draw

سایت Quick, Draw [+] یکی از سایت‌های بازی جذاب برای گذراندن اوقات تفریحی است که بر پایه مدل‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. کاربر در این سایت، طرح‌های مختلفی را ترسیم می‌کند و مدل هوشمند این سایت باید حدس بزند تصویر طراحی شده متعلق به چه شیئی در دنیای واقعی است.

هوش مصنوعی برای طراحی
Berikut link game Quick Draw dan cara mainnya, uji kemampuan menggambarmu dengan cara menebak kata yang ada.

۳۳. سایت MyHeritage

با استفاده از سایت هوش مصنوعی MyHeritage [+] می‌توان تصاویر ثابت خود را به شکل متحرک درآورید. ابزار هوشمند این سایت بر روی تصاویر شما ویژگی‌های مختلفی نظیر تغییر چهره، لبخند زدن، چشمک زدن، حرکت سر اعمال می‌کند تا از تصاویر ثابت شما، تصاویر متحرک بسازد. برای استفاده از قابلیت این سایت کافی است یک حساب کاربری ایجاد کنید و تصویر مورد نظر خود را برای ساخت تصویر متحرک در این سایت بارگذاری کنید.

سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به انیمیشن

۳۴. سایت Verse by Verse

با کمک سایت Verse by Verse [+] می‌توانید اشعار زیبایی را در وصف افراد مهم زندگی خود بنویسید. ابزار هوشمند این سایت با بهره‌گیری از اشعار شعرای معروف آمریکایی نظیر «دیکینسون» (Dickinson)، «ویتمن» (Whitman)، «ویتلی» (Wheatley) و «لانگ فلو» (Longfellow) به شما در نوشتن و تکمیل اشعار زیبا کمک می‌کند.

۳۵. سایت هوش مصنوعی Semantris

اگر علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری هستید، می‌توانید به سایت Sematris‌ [+] سر بزنید. پژوهشگران شرکت گوگل بر پایه روش‌های هوش مصنوعی بازی هوشمند این سایت سرگرمی را طراحی کرده‌اند. بازی‌های این سایت مرتبط با بازی کلمات هستند و کاربران بر اساس دایره لغات خود می‌توانند در این سایت بازی کنند.

۳۶. سایت DeepSwap

یکی از سایت‌های جذاب هوش مصنوعی، سایت DeepSwap‌ [+] است. با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توانید چهره اشخاص مختلف را در تصاویر و ویدئو جابه‌جا کنید. استفاده از این ابزار می‌تواند جنبه سرگرمی داشته باشد. با این حال، از آن می‌توان در کارهای تدوین و تبلیغات نیز استفاده کرد.

۳۷. سایت Hello History

سایت Hello History [+]‌ یک برنامه کاربردی هوش مصنوعی برای گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است که بر پایه مدل GPT-3 شرکت OpenAI کار می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید با صدها شخصیت بزرگ و معروف تاریخ نظیر ارسطو، گاندی، انیشتین، بورسلی چت کنید. کاربران این برنامه می‌توانند ۲۰ پیام را به‌طور رایگان ارسال کنند و پس از آن باید مبلغی را برای استفاده بیشتر از آن بپردازند.

معرفی سایت هوش مصنوعی برای چت با هوش مصنوعی

کاربرد وبسایت های هوش مصنوعی برای تولید عکس چیست ؟

بخش مهمی از وظایف طراحان وب‌سایت و افرادی که در حوزه تولید محتوا در فضای اینترنت و رسانه‌های اجتماعی مشغول به کار هستند، طراحی و ساخت تصاویر زیبا برای جذب مخاطبان است. این افراد برای تولید تصاویر خلاقانه می‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی کمک بگیرند. مدل‌ها و ابزارهای پیشرفته مختلفی وجود دارند که بر پایه روش‌های جدید هوش مصنوعی می‌توانند بر اساس نیاز کاربر، تصاویر مختلفی را تولید کنند. در ادامه مطلب، به معرفی برخی از معروف‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی برای تولید عکس می‌پردازیم.

۳۸. سایت Craiyon

یکی از پروژه‌های هوش مصنوعی به موضوع تبدیل متن به تصویر اختصاص دارد. هدف از این پژوهش، ساخت ابزاری هوشمند است که تصاویری را متناسب با توصیفات متنی خلق کند. یکی از معروف‌ترین ابزارهای این حوزه، مدل DALL-E است که توسط شرکت OpenAI طراحی شد. ابزار دیگری که بر پایه مدل DALL-E ارائه شده است، ابزار Craiyon [+] نام دارد.

کاربران می‌توانند متنی را به این مدل بدهند تا این ابزار هوشمند بر اساس متن کاربر، تصاویر متعددی را تولید کند. کاربر پس از ملاحظه تصاویر، می‌تواند تصویر مد نظر خود را دانلود کند یا در صورتی که هیچ یک از تصاویر تولید شده،‌ مورد قبول کاربر نبود، پرامپت خود را ویرایش کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

۳۹. سایت MidJourney

سایت هوش مصنوعی MidJourney [+] از دیگر سایت‌های معروفی است که با استفاده از ابزار هوشمند آن می‌توان به خلق تصاویر جدید پرداخت. ابزار هوش مصنوعی این سایت بر اساس متن دریافتی کاربر، تصاویر دیجیتالی زیبایی را تولید می‌کند. از این سایت می‌توان برای ساخت تصاویر سه بعدی، تصاویر واقعی و لوگو نیز استفاده کرد.

۴۰. سایت Nightcafe

سایت NightCafe [+] ابزار هوشمندی را ارائه کرده است که از آن می‌توان برای خلق تصاویر سه بعدی استفاده کرد. کاربران می‌توانند تصاویر دو بعدی خود را در این سایت بارگذاری کنند و با استفاده از قابلیت‌ها و تنظیمات مختلف این ابزار هوشمند، تصاویر جذاب سه بعدی بسازند. افراد هنرمند و طراحان می‌توانند بدون نیاز به یادگیری مهارت خاصی، از این سایت برای تولید تصاویر جذاب بهره ببرند.

سایت هوش مصنوعی برای ادیت عکس

ادیت عکس یکی از وظایف مهم عکاسان و طراحان محسوب می‌شود. نرم‌افزارهای زیادی برای این ویرایش تصاویر وجود دارند که یادگیری آن‌ها زمان‌بر است. ابزارهای هوش مصنوعی امروزی به‌نحوی پیشرفته شده‌اند که با چند کلیک ساده می‌توان تصاویر مختلف را ادیت کرد و از آن‌ها عکس‌های بسیار جذابی ساخت.

کار با این ابزارهای هوشمند نیاز به مهارت تخصصی خاصی ندارد و تمامی افراد می‌توانند از آن‌ها به‌راحتی استفاده کنند. در ادامه مطلب، به معرفی چند سایت هوش مصنوعی می‌پردازیم که کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای هوشمند این سایت‌ها، تصاویر خود را به‌سادگی و در کمترین زمان ویرایش کنند.

۴۱. سایت AI. Image Enlarger

تا چندین سال پیش، افزایش میزان مقیاس تصویر بدون از دست دادن کیفیت آن غیرممکن بود. اما با پیشرفت پژوهش‌های هوش مصنوعی در حوزه پردازش تصویر، مدل‌های هوشمندی فدرتمندی ساخته شده‌اند که با استفاده از آن می‌توان اندازه تصاویر را به میزان دلخواه بزرگ کرد بدون آن که از میزان کیفیت آن کاسته شود.

سایت AI. Image Enlarger [+] چنین امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند. افراد می‌توانند به‌سادگی تصاویر خود را در این سایت هوش مصنوعی بارگذاری و با مشخص کردن یک سری تنظیمات نظیر مقیاس، حذف نویز، رنگ، شدت روشنایی و مواردی از این قبیل، تصویر دلخواه خود را دریافت کنند.

۴۲. سایت Fotor

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمند برای ویرایش تصویر، سایت Fotor [+] است که با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توان پس‌زمینه تصویر مورد نظر را به‌طور خودکار حذف و تصاویر دیگری را جایگزین آن کرد. کافی است تصویر خود را در این سایت بارگذاری کنید تا هوش مصنوعی این سایت در عرض چند ثانیه، پس زمینه تصویر شما را به بهترین شکل حذف کند.

سایت هوش مصنوعی برای ادیت عکس

این سایت هوش مصنوعی امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

  • افزایش کیفیت تصاویر و بهبود رنگ و جزییات آن‌ها
  • حذف اجزای مختلف تصویر مانند متن، اشیای مختلف، چهره‌ افراد
  • ایجاد پس‌زمینه‌های مختلف برای تصاویر
  • ساخت تصاویر جدید
  • افزایش مقیاس تصویر بدون کاهش کیفیت

۴۳. سایت Let's Enhance

سایت Let's Enhance [+] یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر است. عکاسان و طراحان و افرادی که بخشی از کارشان تهیه تصاویر جذاب و باکیفیت است، می‌توانند با استفاده از ابزار هوشمند این وب‌سایت وضوح تصویر خود را بالا ببرند و مقیاس تصویر را بدون افت کیفیت افزایش دهند. حتی اگر فردی هستید که شغلی مرتبط با عکس و ویرایش آن ندارید اما قصد دارید تصاویر قدیمی خانوادگی خود را به عکس‌هایی با کیفیت بهتر تبدیل کنید، ابزار هوشمند این سایت می‌تواند به شما کمک کند.

۴۴. سایت D-id.com

با استفاده از سایت D-id.com [+] می‌توانید تصاویر خود را به‌صورت متحرک درآورید. در این وب‌سایت می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری کنید و با استفاده از ابزار هوشمند این سایت، ویدئوهای مختلفی را با تصویر خود بسازید.

متحرک کردن عکس با هوش مصنوعی

سایت AI برای تولید محتوا

افراد پیش از خرید یک محصول یا استفاده از خدمات یک شرکت، درباره آن برند یا خدمات اطلاعات کسب می‌کنند. امروزه، بخش عظیمی از این اطلاعات، از طریق اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به دست می‌آید. بنابراین، می‌توان گفت تولید محتوا در جذب مخاطب و مشتری نقش بسیار مهمی دارد و افرادی که در حوزه کسب و کار فعالیت دارند، بخشی از بودجه خود را صرف تولید محتوای مناسب می‌کنند. تهیه محتوای مناسب نیاز به مهارت‌های نوشتاری تخصصی دارد و باید برای آماده‌سازی محتوای باکیفیت، به دنبال افرادی بود که در این حوزه باتجربه هستند.

با این حال، اگر کسب و کار شما تازه است و قصد دارید در ابتدای راه، برای محصول یا خدماتتان، خودتان تولید محتوا انجام دهید اما در این حیطه تجربه خوبی ندارید، می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی این حوزه بهره بگیرید. در ادامه به معرفی برخی از پرکاربردترین سایت‌های هوش مصنوعی برای تولید محتوا می‌پردازیم.

۴۵. سایت WriteSonic

از ابزار هوشمند سایت WriteSonic [+] می‌توان به عنوان دستیار نوشتار برای تولید محتوا استفاده کرد. این ابزار مبتنی بر روش‌های پیشرفته پردازش زبان طبیعی است و تنها با چند کلیک می‌توان محتوای مختلفی را به ۳۰ زبان مختلف تولید کرد.

همچنین، از این ابزار می‌توان برای تغییر فرمت محتوای نوشته شده به قالب‌های دیگر نظیر پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل یا زیرنویس ویدیو‌ها استفاده کرد.

۴۶. سایت Jasper

افرادی که به تولید محتوا در فضای مجازی مشغول هستند، می‌توانند از سایت‌هایی نظیر Jasper [+] استفاده کنند. با استفاده از این سایت می‌توان محتوای مختلفی در زمینه‌های بازاریابی، داستان، شعر، تبلیغات و سایر موارد در سریع‌ترین زمان تولید کرد تا جب مخاطب شما بالا رود.

۴۷. سایت QuillBot AI

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان سطح کیفی نوشتن محتوا و مطالب مختلف را بهبود بخشید. یکی از سایت‌های کاربردی در این راستا، سایت QuillBot AI [+] است که از آن برای پارافریز کردن جملات خود می‌توانید استفاده کنید. این ابزار متن شما را به لحاظ ساختار دستوری و معنایی تحلیل می‌کند و بهترین جمله‌بندی و کلمات مناسب را برای بهبود نوشتار، به شما پیشنهاد می‌دهد.

۴۸. سایت Framer AI

سایت Framer AI [+] یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی است که از آن به منظور طراحی و ساخت وب‌سایت استفاده می‌شود. کافی است هر آنچه درباره وب‌سایت جدید خود در ذهن دارید، در قالب پرامپت متنی به ابزار هوشمند این سایت ارائه دهید تا مطابق ویژگی‌هایی که وصف کردید، سایت مورد نظر شما را ایجاد کند. همچنین، می‌توانید از ابزار هوشمند این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی و تصویری وب‌سایت خود نیز بهره ببرید.

طراحی سایت با هوش مصنوعی

۴۹. سایت FakeYou

برخی از افرادی که در فضای مجازی به تولید محتوای ویدئویی و صوتی مشغول هستند، مایل نیستند از صدا و تصویر خود برای ساخت صوت یا ویدئو استفاده کنند. این افراد می‌توانند از سایت‌هایی نظیر FakeYou [+] به منظور تبدیل متن به صدا استفاده کنند. ابزار هوشمند این سایت دارای کتابخانه‌ای است که ویدئوهای مختلف کوتاهی را شامل می‌شود. با انتخاب ویدئوی مورد نظر می‌توان خواندن محتوای متنی خود را شبیه‌سازی کرد.

سایت هوش مصنوعی برای تبدیل متن به صدا

سایت هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ

یکی از ابزارهای جذاب هوش مصنوعی، ابزار ساخت آهنگ است. با کمک این ابزارها می‌توانید آهنگ‌های مختلفی را به سبک‌های مختلف تولید کنید. این کار می‌تواند هم جنبه سرگرمی داشته باشد و هم از آهنگ‌های تولید شده در ساخت ویدیوها یا فایل‌های صوتی مورد نظر استفاده کنید. بدین ترتیب، دیگر با محدودیت‌های کپی‌رایت موجود در فضای اینترنت نیز مواجه نخواهید شد. در ادامه، چندین سایت هوش مصنوعی را معرفی می‌کنیم که با کمک ابزارهای هوشمند آن‌ها می‌توانید بدون داشتن مهارت تخصصی، موسیقی‌های مختلفی را تولید کنید.

۵۰. سایت Soundful

ممکن است برای برخی از شما پیش آمده باشد که یک موسیقی مناسب برای محتوای ویدئویی خود پیدا کردید اما به دلیل محدودیت‌های مجوز، اجازه استفاده از آن را نداشته باشید. در این وضعیت می‌توانید از سایت هوش مصنوعی Soundful [+] کمک بگیرید. با استفاده از قابلیت‌هایی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید نوع آهنگ را بر اساس متن ترانه،‌ موضوع ترانه و مواردی از این قبیل مشخص کنید تا ابزار هوشمند این سایت، آهنگی را با صدای آلات موسیقی مختلف تولید کند.

هوش مصنوعی برای ساخت موزیک

۵۱. سایت Soundraw

سایت Soundraw [+] از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توان آهنگ‌های جدیدی را به‌سادگی تولید کرد. کافی است سبک موسیقی و مدت زمان آن را برای ابزار هوشمند این سایت مشخص کنید تا بنا به خواست شما، آهنگ درخواستی را بسازد. برای کار با این سایت نیازی به دانش تخصصی در حوزه موسیقی ندارید و تمامی افراد می‌توانند از این سایت استفاده کنند.

۵۲. سایت Ecrett Music

با استفاده از سایت Ecrett Music [+] می‌توانید کلیپ‌های موسیقی مختلفی بسازید. ابزار هوشمند این سایت بر روی صدها آهنگ آموزش داده شده است و می‌توان برای ساخت آهنگ مورد نظر، سبک موسیقی و آلات موسیقی را مشخص کرد. نحوه کار با ابزار هوشمند این سایت بسیار ساده است و نیازی به داشتم هیچ‌گونه مهارت و دانش تخصصی در حوزه موسیقی ندارد.

ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

۵۳. OpenAI MuseNet

یکی از پروژه‌های شرکت OpenAi، توسعه ابزاری به نام MuseNet [+] است که از این ابزار برای تولید آهنگ‌های مختلق با ده ابزار و ۱۵ سبک موسیقی استفاده می‌شود. این ابزار هوشمند می‌توان سبک آهنگ‌های افراد معروفی نظیر موتزارت را نیز تقلید کند.

تقلید آهنگ با هوش مصنوعی

کاربرد سایت های هوش مصنوعی برای تبدیل گفتار به متن

در سال‌های اخیر، شاهد ابزارهای هوشمندی بوده‌ایم که از آن‌ها برای تبدیل فایل‌های صوتی یا ویدیویی به محتوای متنی استفاده می‌شوند. این ابزارها برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از این اهداف می‌تواند تهیه زیرنویس برای فیلم‌ها و دوره‌های آموزشی ویدیویی باشد. ابزارهای هوش مصنوعی روند تبدیل گفتار به متن را ساده کرده‌اند و افراد به‌راحتی می‌توانند از این ابزارها استفاده کنند. در ادامه مطلب حاضر از مجله فرادرس، به معرفی ابزارهای هوشمندی می‌پردازیم که برای تبدیل گفتار به متن استفاده می‌شوند.

۵۴. سایت Assembly.ai

از ابزار هوشمند سایت Assembly.ai [+] می‌توانید برای تبدیل فایل‌های صوتی و ویدیویی به متن استفاده کنید. همچنین، با کمک ابزار هوشمند این سایت می‌توانید برای فایل‌های ویدیویی، زیرنویس تهیه کنید. کافی است برای این ابزار هوشمند، نام و محل فایل متنی را مشخص کنید تا محتوای تولید شده را در آن محل برای شما ذخیره کند.

۵۵. سایت SpeechNotes

ابزار هوشمند سایت SpeechNotes [+] به منظور تبدیل داده‌های متنی به گفتار و داده‌های صوتی به متن استفاده می‌شود. به منظور بهره‌مندی از این ابزار هوشمند، نیازی به نصب برنامه‌ای خاص ندارید. کافی است با مرورگر خود وارد این سایت شوید و به‌سادگی از این ابزار استفاده کنید. ابزار هوشمند این سایت می‌تواند اشکالات دستوری داده‌های ورودی را نیز تشخیص بدهد و در هنگام تبدیل داده‌های صوتی به متن، ویژگی‌های نوشتاری زبان نظیر استفاده از حروف بزرگ برای حرف اول کلمه آغازین در جمله و نقطه‌گذاری را نیز رعایت کند.

۵۶. سایت Dictation.io

برنامه نویسان هندی ابزار هوشمندی را برای تبدیل گفتار به متن طراحی کرده‌اند که می‌توان با مرجعه به سایت Dictation.io [+] از آن استفاده کرد. به منظور بهره‌مندی از این ابزار نیازی به نصب هیچ اپلیکیشنی بر روی گوشی یا کامپیوتر خود ندارید و می‌توانید از طریق مرورگر خود از این ابزار هوشمند استفاده کنید. در هنگام کار با این ابزار، باید میکروفن سیستم خود را روشن کنید تا این ابزار هوشمند، صدای شما را دریافت و جملات دریافتی را به متن تبدیل کند. این سایت از چندین زبان انگلیسی، اسپانیایی، هندی، فرانسوی، ایتالیایی و چند زبان دیگر پشتیبانی می‌کند.

۵۷. سایت SpeechTexter

سایت SpeechTexter [+] از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی است که ابزار هوشمندی را برای تبدیل گفتار به متن ارائه کرده است. با استفاده از مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. همچنین، از اپلیکیشن این ابزار هوش مصنوعی نیز می‌توانید بر روی گوشی اندروید خود بهره ببرید. این ابزار می‌تواند میزان دقت تشخیص گفتار شما را بسنجد و از ۷۰ زبان نیز پشتیبانی می‌کند.

تبدیل کلام به متن با هوش مصنوعی

۵۸. سایت هوش مصنوعی Podcastle.ai

سایت Podcastle.ai [+] مناسب افرادی است که قصد دارند محتویات فایل‌های صوتی ضبط شده خود را در قالب فایل متنی ذخیره کنند. همچنین، از این ابزار هوشمند می‌توان برای تهیه زیرنویس فایل‌های ویدیویی استفاده کرد. این سایت، یک ویرایشگر متنی را نیز برای کاربران فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توان ساختار جملات و اشکالات موجود در متن را اصلاح کرد.

کاربرد سایت هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویديو چیست؟

یکی از محتواهای جذاب در فضای مجازی، محتوای ویديویی است که از آن می‌توان برای سایت شخصی، سایت کسب و کار، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات استفاده کرد. البته باید خاطرنشان کرد تولید کلیپ‌های ویدئویی نیازمند مهارت‌های تخصصی در این حوزه است. اما با وجود ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، افراد مبتدی و بدون تجربه نیز می‌توانند به‌سادگی فایل های ویدیویی جذابی را تولید کنند. در این بخش، به معرفی چند سایت هوش مصنوعی برای ساخت محتویات ویدیویی می‌پردازیم تا علاقه‌مندان این حوزه از آن‌ها بهره‌مند شوند.

۵۹. سایت هوش مصنوعی Lumen5

افرادی که قصد دارند ویديوهای متنوعی را با مضامین مختلف ایجاد کنند، می‌توانند به سایت Lumen5 [+] سری بزنند و از ابزار هوشمند این سایت بهره‌مند شوند. با کمک ابزار هوشمند این سایت می‌توان برای کسب و کار یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، محتوای ویدیویی ساخت. ابزار هوشمند این سایت با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین می‌تواند درخواست متنی کاربر را تجزیه و تحلیل کند و بر اساس درخواست کاربر، به‌طور خودکار یک فایل ویديویی بسازد.

با استفاده از یک سری امکاناتی که این ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌توان تنظیماتی نظیر تغییر قالب ویدیو، آهنگ زمینه ویدیو، رنگ و فونت قلم نوشته‌های ویدیو و مواردی از این قبیل را برای ویديو اعمال کرد. افرادی که تجربه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت فایل‌های ویدیویی ندارند، می‌توانند از این ابزار به‌راحتی استفاده کنند.

تبدیل متن به ویدیو

۶۰. سایت GliaCloud

با استفاده از سایت GliaCloud [+] می‌توان به‌سادگی ویدیوهای مختلف و حرفه‌ای ساخت. ابزار هوشمند این سایت درخواست کاربر را در قالب متن دریافت می‌کند و با درک آن، ویدیوهای باکیفیتی را می‌سازد. همچنین، کاربران می‌توانند آدرس اینترنتی مطلب مورد نظر خود را به عنوان ورودی ابزار این سایت بدهند تا این ابزار به‌طور خودکار محتوای آدرس مشخص شده را استخراج و سپس بر اساس آن، ویدیویی را تولید کند.

۶۱. سایت Pictory

اگر قصد دارید ویدیوهای طولانی مدت بسازید یا محتواهای متنی خود را به ویدیوهای کوتاه مدت برای انتشار در رسانه اجتماعی تبدیل کنید، سایت Pictory [+] می‌تواند یکی از مناسب‌ترین ابزارها را در اختیار شما بگذارد. کافی است در این سایت عضو شوید و فایل متنی یا ویدیویی خو را برای ابزار هوشمند این سایت بارگذاری کنید.

۶۲. سایت Synthesia

سایت Synthesia‌ [+] یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توان محتوای ویدئویی تولید کرد. این سایت چندین گوینده هوشمند دارد که با دریافت محتوای متنی کاربر، می‌توانند متن را بخوانند. این سایت، از ۱۲۰ زبان برای تولید محتوای ویدئویی پشتیبانی می‌کند.

هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو

سایت های اخبار جدید هوش مصنوعی

افرادی که علاقه‌مند هستند در حوزه هوش مصنوعی قدم بگذارند یا در سمت‌های شغلی مرتبط با این حیطه مشغول به کار هستند، باید دانش خود را درباره روش‌ها و ابزارهای نوین هوش مصنوعی به‌روز نگه دارند. یکی از بهترین روش‌ها برای آگاهی از دستاوردها و رویکردهای جدید روش‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، مراجعه به سایت‌های خبری هوش مصنوعی است. در این بخش، به معرفی برخی از مهم‌ترین منابع خبری هوش مصنوعی می‌پردازیم.

۶۳. سایت MIT News

آرزوی بسیاری از افراد فعال در حوزه فناوری اطلاعات این است که در دانشگاه «ام آی تی» (Massachusetts Institute of Technology | MIT) تحصیل کنند، زیرا برخی از مهم‌ترین پژوهش‌های نوین حوزه کامپیوتر و به خصوص هوش مصنوعی در این دانشگاه انجام و نتایج پژوهش‌ها و گزارشات دستاوردها در سایت خبری این دانشگاه [+] منتشر می‌شود.

سایت خبری هوش مصنوعی

۶۴. سایت خبری هوش مصنوعی Berkeley

دانشگاه «برکلی» (Berkeley) آمریکا دارای یک پژوهشگاه هوش مصنوعی است که تحقیقات آن‌ها پیرامون موضوعات یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، «بینایی ماشین» (Computer Vision)، پردازش تصویر و پردازش زبان طبیعی است.

می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری دانشگاه [+] به نتایج حاصل شده از پژوهش‌ها و یافته‌های تیم تحقیقاتی این پژوهشگاه دسترسی داشته باشید.

سایت خبری Berkeley

۶۵. سایت Analytics Vidhya

یکی از مناسب‌ترین وب‌سایت‌ها برای افراد فعال در حوزه «دیتا ساینس» (Data Science)، سایت Analytics Vidhya است. در این وب‌سایت [+]، می‌توانید مقالات جدید این حوزه را مطالعه کنید و با استفاده از مطالب کاربردی و آموزشی آن به یک دانشمند داده حرفه‌ای تبدیل شوید.

۶۶. سایت KDnuggets

افرادی که به برنامه نویسی علاقه‌مند هستند و در این حوزه فعالیت دارند، می‌توانند به مقالات جدید این حوزه در سایت Kdnuggets [+] دسترسی پیدا کنند. در این سایت می‌توانید از مطالب و دوره‌های آموزشی مختلف برنامه نویسی نیز بهره‌مند شوید.

۶۷. سایت Science Daily

از سایت Science Daily [+] می‌توان به عنوان یکی از سایت‌های خبری جامع یاد کرد که اخبار مختلفی درباره موضوعات و رشته‌های مختلف دانشگاهی را دربر می‌گیرد. یکی از موضوعات خبری این سایت، درباره هوش مصنوعی است و افراد علاقه‌مند می‌توانند در این سایت اطلاعاتی پیرامون مطالب و پژوهش‌های اخیر این حوزه کسب کنند.

۶۸. سایت Great Learning

افرادی که به‌تازگی قدم در مسیر یادگیری هوش مصنوعی و شاخه‌های اصلی آن یعنی ماشین لرنینگ و یادگیری عمیق گذاشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت Great Learning [+] از مطالب و دوره‌های آموزشی آن بهره‌مند شوند.

مطالب این سایت پیرامون زبان‌های برنامه نویسی هوش مصنوعی نظیر زبان برنامه نویسی پایتون و زبان برنامه نویسی R است و موضوعاتی نظیر «مصورسازی داده» (Data Visualization) را نیز دربر می‌گیرد.

۶۹. سایت Tensorflow

مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی مدام در حال گسترش است و تقریبا می‌توان گفت فارغ‌التحصیلان تمامی رشته‌ها برای انجام پروژه‌های کاری و تحقیقاتی خود باید حداقل نیم نگاهی به دستاوردهای هوش مصنوعی بیندازند. زبان‌های برنامه نویسی مختلفی وجود دارند که دارای کتابخانه‌های هوش مصنوعی هستند که از میان آن‌ها می‌توان به زبان پایتون و کتابخانه معروف آن، یعنی تنسورفلو، اشاره کرد.

سایت Tensorflow [+] یکی از سایت‌های اصلی برای یادگیری کتابخانه هوش مصنوعی تنسورفلو است و افراد برنامه نویس می‌توانند از این سایت به منظور یادگیری ابزارهای این کتابخانه در توسعه پروژه‌های مختلف هوش مصنوعی خود بهره ببرند.

۷۰. سایت DeepMind

از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی، می‌توان به سایت DeepMind [+] اشاره کرد که نویسندگان آن، مطالبی را پیرامون پژوهش‌ها و یافته‌های خود در حوزه هوش مصنوعی با خوانندگان به اشتراک می‌گذارند. همچنین، در این سایت می‌توانید به پادکست‌های مختلفی درباره هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید.

سایت هوش مصنوعی خبری DeepMind

۷۱. سایت Towards AI

یکی از سایت‌های جامع در حوزه هوش مصنوعی، سایت Towards AI [+] است که مطالب گسترده‌ای را در شاخه‌های مختلف هوش مصنوعی نظیر یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق، زبان‌های برنامه نویسی هوش مصنوعی، علم داده و سایر موارد مرتبط شامل می‌شود.

به‌روزرسانی مطالب این سایت به‌صورت روزانه است و افرادی که علاقه دارند از آخرین اخبار و مطالب علمی حوزه هوش مصنوعی باخبر شوند، می‌توانند این سایت را به عنوان یکی از سایت‌های اصلی در نظر بگیرند.

۷۲. سایت There’s An AI For That

اگر به دنبال منبع اینترنتی خوبی برای جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی می‌گردید، سایت There’s An AI For That [+]‌ می‌تواند یکی از بهترین سایت‌ها باشد. در این سایت بیش از ۳۰۰ هزار ابزار هوش مصنوعی برای بیش از 899 پروژه وجود دارد. شما بر اساس نیاز خود می‌توانید در این سایت به جستجو بپردازید و ابزار هوشمند مناسب را برای پروژه خود پیدا کنید. محتوای این سایت به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و به این ترتیب می‌توان مطمئن بود که از آخرین دستاوردها و ابزارهای هوش مصنوعی مطلع می‌شوید.

سایت هوش مصنوعی برای معماران

هوش مصنوعی پژو‌هش‌ها و پروژه‌های تمامی رشته‌ها را دستخوش تغییرات مهمی کرده است. امروزه، افراد فعال در رشته معماری نیز از روش‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام پروژه‌های مختلف بهره می‌برند و می‌توان گفت با استفاده از ابزارهای هوشمند این حوزه، انجام پژوهش‌ها و پروژه‌های معماری سریع‌تر و ساده‌تر انجام می‌شود. در ادامه، قصد داریم به معرفی سایت‌های هوش مصنوعی برای معماران بپردازیم.

۷۳. سایت Adobe Firefly

سایت Adobe Firefly [+] یکی از سایت‌های کاربردی برای معماران به شمار می‌رود که با استفاده از آن می‌توان تصاویری با جلوه‌های مختلف و خلاقانه ارائه داد. افراد فعال در حوزه معماری می‌توانند با پرامپت نویسی، درخواست‌های خود را برای خلق تصاویر مختلف به ابزار هوشمند این سایت مطرح کنند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سایت در حال گسترش است و به زودی این سایت به یکی از سایت‌های بی‌رقیب در حوزه معماری تبدیل می‌شود.

طراحی با هوش مصنوعی

۷۴. سایت ARCHITEChTURES

اگر در حوزه معماری فعالیت می‌کنید و به دنبال سایتی هستید که بر اساس ویژگی‌های مختلف پروژه شما نظیر موقعیت جغرافیایی، محدودیت‌های بودجه، نیازهای مشتریان، وضعیت آب و هوایی و مواردی از این قبیل، به شما در طراحی و ساخت پروژه کمک کند، سایت ARCHITEChTURES [+] می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب شود.

طراحی سه بعدی با هوش مصنوعی

۷۵. سایت Kaedim

با استفاده از ابزار مدل‌سازی هوشمند سایت Kaedim [+] می‌توان به طراحی و مدل سازی اجسام دو بعدی و سه بعدی پرداخت. این ابزار هوشمند مبتنی بر مدل‌های یادگیری ماشین و «شبکه عصبی» (Neural Network) است و با استفاده از آن می‌توان ایده‌های مشتریان را شبیه‌سازی کرد و پیش از اجرای طرح، آن‌ها را به نمایش گذاشت.

طراحی معماری با هوش مصنوعی

۷۶. سایت Luma

از ابزار هوشمند سایت Luma [+] نیز برای پروژه‌های معماری استفاده می‌شود. طراحان و معماران با کمک این ابزار می‌توانند به مدل‌سازی سه بعدی عکس‌های خود بپردازند و از جهات مختلف، اجسام تصویر را بررسی کنند. ابزار هوشمند این سایت از روش‌های پیشرفته هوش مصنوعی نظیر بینایی ماشین، یادگیری عمیق و شبکه‌های مولد تخاصمی بهره گرفته است.

سایت طراحی معماری با هوش مصنوعی

۷۷. سایت Arko

با استفاده از ابزار هوشمند سایت Arko [+] می‌توان در عرض چند دقیقه از تصاویر سه بعدی به راحتی رندر گرفت. ساخت طرح اولیه دو بعدی و تبدیل آن‌ها به رندرهای واقعی با کمک این ابزار به‌سادگی انجام می‌شود.

طراحی پلان معماری با هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

برنامه نویسان و توسعه دهندگان می‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی در راستای توسعه و پیشبرد پروژه‌های خود استفاده کنند. ابزارهای تولیدکننده کدهای برنامه نویسی بر اساس نیاز و درخواست کاربر، قطعه کدهای مناسب را برای حل مسئله تولید می‌کنند. از این ابزارها می‌توان در «محیط توسعه یکپارچه» (Integrated Development Environment | IDE) بهره برد. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی خواهیم پرداخت.

۷۸. سایت GitHub Copilot

سایت GitHub Copilot [+] یکی از بهترین ابزارهای کمکی هوشمند امروزی را در اختیار برنامه نویسان و توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا بتوانند با کمک آن، پروژه‌های خود را سریع‌تر و به‌طور کارآمدتر انجام دهند. ابزار هوشمند این سایت بر پایه مدل زبانی Codex‌ شرکت OpenAI طراحی شده است. این ابزار هوشمند در نوشتن کامل قطعه کدهای یک تابع، نوشتن توضیحات برای قطعه کدها، دیباگ کردن قطعه کدها و بررسی مسائل امنیتی برنامه به افراد فعال در حوزه برنامه نویسی کمک می‌کند.

برنامه نویسی با هوش مصنوعی

۷۹. سایت Amazon Code Whisperer

سایت Amazon Code Whisperer [+] ابزار هوشمندی را بر پایه مدل‌های یادگیری ماشین در اختیار برنامه نویسان قرار می‌دهد تا با کمک آن بتوانند قطعه کدهای برنامه نویسی کارآمدی را بنویسند. ابزار هوشمند این سایت را می‌توان بر روی محیط‌های توسعه یکپارچه مختلفی نظیر Visual Studio Code و AWS Cloud9 نصب کرد و در حین نوشتن قطعه کدها در این محیط‌ها، از آن بهره برد.

همچنین، این ابزار هوشمند، از چندین زبان برنامه نویسی نیز پشتیبانی می‌کند و بر اساس استانداردهای برنامه نویسی روز، پیشنهاداتی برای بهتر شدن قطعه کدهای نوشته شده ارائه می‌دهد.

کد نویسی با هوش مصنوعی

۸۰. سایت Tabnine

از دیگر ابزارهای کمکی برنامه نویسان، می‌توان به ابزار هوشمند سایت Tabnine [+] اشاره کرد که با چندین زبان برنامه نویسی مختلف نظیر پایتون، جاوا، جاوا اسکریپت، PHP و Go سازگار است. ابزار هوشمند این سایت بر پایه شبکه‌های عصبی طراحی شده است که می‌تواند در نوشتن قطعه کدهای پروژه و شناسایی خطا به کاربران کمک کند.

هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

۸۱. سایت هوش مصنوعی Replit

اگر به دنبال پلتفرمی برای کدنویسی هستید که بتوانید با سایر افراد در پروژه‌های مختلف همکاری داشته باشید و از ابزار هوشمند آن برای توسعه پروژه‌های برنامه نویسی خود بهره ببرید، سایت Replit [+] می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. افراد با هر سطح از مهارت برنامه نویسی می‌توانند از این ابزار استفاده کنند و با کمک آن، به یادگیری زبان‌های برنامه نویسی جدید بپردازند.

سایت هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

۸۲. سایت Sourcegraph Cody

از ابزار هوشمند سایت Sourcegraph Cody [+] می‌توان به منظور افزایش سرعت پیشبرد پروژه و درک بهتر از قطعه کدهای برنامه استفاده کرد. همچنین، با کمک این ابزار می‌توان بررسی کرد خطاهای برنامه چه هستند و چه افرادی قطعه کدها را به‌روزرسانی کرده‌اند. به‌علاوه، اگر در درک قسمتی از قطعه کد نوشته شده مشکلی دارید، این ابزار هوشمند بر پایه روش‌های پردازش زبان طبیعی می‌تواند عملکرد آن را برای شما تفسیر کند.

هوش مصنوعی برای کد نویسی

۸۳. سایت AskCodi

سایت AskCodi [+] یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی است که از آن می‌توان برای پیشبرد پروژه‌های برنامه نویسی استفاده کرد. ابزار هوشمند این سایت می‌تواند قطعه کدهای مختلفی را تولید کند و به سوالات برنامه نویسی کاربران پاسخ دهد و پیشنهادات خوبی در راستای بهبود توسعه پروژه ارائه دهد.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که برنامه AskCodi را بر روی یکی از محیط‌های توسعه یکپارچه PyCharm ،Visual Studio Code یا IntelliJ نصب کنید تا بتوانید از این ابزار هوشمند بهره ببرید.

آموزش برنامه نویسی با هوش مصنوعی

۸۴. سایت Codiga

از ابزار هوشمند سایت Codiga [+] نیز می‌توان به منظور نوشتن بهتر و سریع‌تر قطعه کدهای برنامه نویسی استفاده کرد. این ابزار با بهره‌گیری از روش‌های جدید هوش مصنوعی، می‌تواند خطاهای قطعه کد شما را تشخیص دهد و راه‌حلی برای رفع آن‌ها ارائه کند. از این ابزار می‌توان در محیط‌های VS Code ،JetBrains ،VisualStudio ،GitHub ،GitLab و Bitbucket استفاده کرد.

نوشتن برنامه با هوش مصنوعی

۸۵. سایت Bugasura

ابزار هوشمند سایت Bugasura [+] به منظور مدیریت و رفع خطاهای قطعه کدهای برنامه نویسی طراحی شده است. این ابزار به‌طور هوشمندانه رفع باگ‌های برنامه را اولویت‌بندی می‌کند و به‌طور خودکار، توضیحاتی را برای هر باگ ارائه می‌دهد. ابزارهایی نظیر Jira ،Zenndesk و Anasa از این ابزار هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

رقع خطای برنامه با سایت هوش مصنوعی

۸۶. سایت هوش مصنوعی CodeWP

سایت هوش مصنوعی CodeWP [+] به عنوان یکی از سایت‌های کاربردی برای برنامه نویسان وردپرس محسوب می‌شود. کاربران این سایت، نیاز خود را برای ابزار هوشمند این سایت شرح می‌دهند و قطعه کد مورد نظر خود را از این ابزار دریافت می‌کنند. این ابزار هوش مصنوعی بر روی حجم عظیمی از قطعه کدهای وردپرس آموزش داده شده است و با استفاده از آن می‌توان به‌راحتی پروژه‌های مختلف را با کمترین هزینه زمانی و مالی توسعه داد.

هوش مصنوعی برای وردپرس

۸۷. سایت AIHelperBot

افرادی که با پایگاه داده و بانک اطلاعاتی کار می‌کنند و با زبان SQL برای بازیابی اطلاعات سر و کار دارند، می‌توانند از سایت AIHelperBot [+] برای تولید کوئری‌های مورد نظر استفاده کنند. ابزار هوشمند این سایت از MySQL ،PostgreSQL ،SQL Server و Oracle‌ پشتیبانی می‌کند.

هوش مصنوعی برای کار با پایگاه داده

۸۸. سایت Android Studio Bot

افرادی که در حوزه توسعه برنامه‌های موبایل فعالیت می‌کنند، می‌توانند از ابزار هوشمند سایت Android Studio Bot [+]‌ برای تولید قطعه کدهای این حوزه و رفع خطاهای برنامه بهره ببرند. کاربران می‌توانند پرسش‌های خود را در قالب متن با ابزار هوشمند این سایت مطرح کنند تا این ابزار مناسب‌ترین پاسخ را به آن‌ها ارائه دهد.

سایت هوش مصنوعی برای برنامه نویسی اندروید

سایت هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

به منظور نوشتن مطالب مختلف می‌توان از ابزارهای هوش مصنوعی بهره گرفت. ابزارهایی که بدین منظور طراحی شده‌اند، می‌توانند کاربران را در نوشتن مطالب مختلف با کیفیت بالا کمک کنند و عناوین جذابی را برای مطالب نوشته شده پیشنهاد دهند. در این بخش، به برخی از سایت‌های هوش مصنوعی اشاره می‌کنیم که در نوشتن مقاله و متون مختلف می‌توانند به کاربران کمک کنند.

۸۹. سایت Textero.AI

سایت Textero.AI [+] یکی از پلتفرم‌های هوش مصنوعی است که از آن می‌توان برای نوشتن مطالب مختلف استفاده کرد. عضویت در این سایت و استفاده از ابزار هوشمند آن رایگان است. پس از ثبت نام در این سایت، می‌توانید موضوع مورد نظر خود را به ابزار هوشمند این سایت بدهید تا محتوایی درباره آن برای شما تولید کند.

سایت هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

۹۰. سایت هوش مصنوعی Jasper AI

از سایت هوش مصنوعی Jasper AI [+] می‌توان به منظور تولید متون برای اهداف مختلف نظیر پست‌های وب‌سایت، مقاله، تبلیغات فضای مجازی و مواردی از این قبیل استفاده کرد. به منظور سادگی استفاده از این ابزار می‌توانید آن را بر روی مرورگر خود نصب کنید. این ابزار برای تولید محتوا از ۲۶ زبان پشتیبانی می‌کند.

سایت هوش مصنوعی مقاله نویسی

۹۱. سایت هوش مصنوعی Copy AI

هدف از ابزار هوشمند سایت Copy AI [+] این است که به کاربران خود در نوشتن محتوا کمک کند. ابزار هوشمند این سایت در مقایسه با سایر ابزارهای هوشمند تولیدکننده محتوا، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند و از آن می‌توان به منظور تولید متون تحقیقاتی، متحوای وب‌سایت، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بهره برد.

از ابزار این وب‌سایت می‌توان به‌طور رایگان برای تولید ۲ هزار کلمه در ماه استفاده کرد و افرادی که قصد دارند از این ابزار برای تولید محتوای بیشتر استفاده کنند، باید مبلغی را به‌طور ماهیانه به این سایت بپردازند.

نوشتن مقاله با هوش مصنوعی

۹۲. سایت AI Writer

اگر به دنبال ابزاری هستید که از آن برای نوشتن محتویات معتبر استفاده کنید، سایت AI Writer [+] می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. ابزار هوشمند این سایت هر مطلبی را که تولید می‌کند، مرجع آن را نیز برای شما مشخص می‌کند. به‌علاوه، این ابزار برای نوشتن محتوای مد نظر شما، از منابع به‌روز بهره می‌گیرد. مطالب تولید شده توسط این ابزار منحصربفرد هستند و بر پایه اصول سئو تولید می‌شوند.

مقاله نویسی با هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی برای تغییر صدا

یکی از کاربردهای هوش مصنوعی، تولید صدا و اعمال تغییرات بر روی صدا است. با استفاده از این قابلیت می‌توان صداهایی را مشابه با صدای افراد مختلف ساخت. این کار علاوه‌بر اینکه جنبه سرگرمی داشته باشد، می‌تواند در تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی و فضای اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از افرادی که در حوزه تولید محتوای صوتی و ویدیویی فعال هستند، مایل نیستند با صدای خود تولید محتوا کنند. در این راستا، ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند به آن‌ها کمک کند. در ادامه مطلب، به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی می‌پردازیم که می‌توان با کمک آن‌ها، محتوای متنی خود را با صداهای مختلف به گفتار تبدیل کنیم.

۹۳. کاربرد سایت Lovo برای تولید صدا چیست ؟

سایت Lovo [+] پلتفرمی را برای تولید صدا و تبدیل متن به گفتار فراهم کرده است. با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توان بیش از ۵۰۰ صدا را انتخاب و محتواهای صوتی مختلفی را با استفاده از صوت انتخاب شده با ۲۰ حالت احساسی (نظیر غمگین، عصبانیت، احساسی) تولید کرد.

این ابزار بیش از ۱۵۰ زبان را پشتیبانی می‌کند و با کمک قابلیت‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌توان تلفظ کلمات، سرعت گفتار، آهنگ کلام و مواردی از این قبیل را تغییر داد.

ویرایش صدا با هوش مصنوعی

۹۴. سایت Synthesys

سایت Synthesys [+] یکی از معروف‌ترین سایت‌های تولید و تغییر صدا است که با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توان به‌سادگی و تنها با چند کلیک ساده، محتوای صوتی حرفه‌ای تولید کرد. کاربران این سایت می‌توانند برای اهداف مختلفی نظیر ساخت تبلیغات، انیمیشن، پادکست و پست‌های فضای مجازی، محتوای متنی خود را به صوت یا ویدئو تبدیل کنند. این ابزار کتابخانه بزرگی از صوت‌های خانم‌ها و آقایان دارد که می‌توان با انتخاب آن‌ها و تعیین نوع بیان (مانند خوشحال بودن، هیجان زده بودن، ناراحت بودن) فایل ویديویی یا صوتی مورد نظر خود را بسازیم.

تولید صدا با هوش مصنوعی

۹۵. سایت تغییر صدا Murf

یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی که برای اعمال تغییرات صدا و تولید محتوای صوتی استفاده می‌شود، سایت Murf [+] است. با کمک کتابخانه صوتی این سایت که بیش از ۱۱۰ صدا را با ۱۵ زبان مختلف شامل می‌شود، می‌توان صداهای طبیعی را در زمان کوتاهی ایجاد کرد. ابزار هوشمند این سایت می‌تواند داده متنی و صوتی را به عنوان ورودی از کاربر دریافت کند و بر اساس نیاز او، خروجی صوتی تولید کند.

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

۹۶. سایت Voice Over by Speechify

سایت Voice Over by Speechify [+] از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی برای تولید صدا محسوب می‌شود. ابزار هوشمند سایت می‌تواند هر نوع داده متنی نظیر فایل PDF، متن ایمیل، فایل Word را از ورودی دریافت و آن را به فایل صوتی تبدیل کند. بیش از ۲۰۰ صدا در کتابخانه این سایت وجود دارد و این نرم‌افزار از بیش از ۱۵ زبان پشتیبانی می‌کند.

سایت تولید صدا

سایت هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

امروزه ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان جدید توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند. این ابزارها با توجه به نیازها و درخواست‌های کاربران، آموزش را پیش می‌برند و بر پایه الگوریتم‌های هوش مصنوعی، میزان سطح پیشرفت کاربران را بررسی و بازخوردهایی را به منظور بهبود عملکرد زبان‌آموز ارائه می‌کنند. در این بخش، به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی برای یادگیری زبان می‌پردازیم تا افرادی که علاقه‌مند به یادگیری زبان جدید هستند، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

۹۷. سایت یادگیری زبان TalkPal

ابزار یادگیری زبان TalkPal [+] که بر پایه مدل‌های هوش مصنوعی طراحی شده است، بستری را برای یادگیری زبان‌های مختلف فراهم می‌کند و زبان‌آموزان می‌توانند با برقراری مکالمه درباره موضوعات مختلف با این ابزار به یادگیری زبان بپردازند.

یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

۹۸. سایت Doulingo

یکی از شناخته شده‌ترین سایت‌های یادگیری زبان، سایت Doulingo [+] است که مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد. این سایت مجهز به مدل‌های هوش مصنوعی است که سطح یادگیری هر کاربر را بررسی می‌کند و به رفع خطای زبانی کاربران می‌پردازد.

ابزار هوشمند این سایت می‌تواند تمرین‌های زبان‌‌آموز را به لحاظ گفتاری و نوشتاری بررسی کند و خطاهای آن‌ها را تشخیص دهد. این سایت بیش از ۴۰ زبان روز دنیا را برای یادگیری پشتیبانی می‌کند.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

۹۹. سایت هوش مصنوعی Rosetta Stone

سایت Rosetta Stone [+] به عنوان یکی دیگر از سایت‌های یادگیری زبان محسوب می‌شود که مجهز به روش‌های هوش مصنوعی است. این سایت، محدودیتی برای اتمام دوره‌های زبانی برای مخاطبان اعمال نمی‌کند و افراد می‌توانند دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود را بر حسب نیازشان انتخاب کنند.

مدل‌های هوشمندی که در این سایت استفاده شده‌اند، می‌توانند گفتار زبان‌آموز را تشخیص دهند و پیشنهاداتی را در قالب بازخورد برای افزایش سطح زبان فرد و تصحیح اشتباهات او ارائه کنند.

هوش مصنوعی مکالمه زبان

۱۰۰. سایت Babble

اگر به دنبال سایتی برای یادگیری زبان هستید که بتوانید با استفاده از آن، مکالمات واقعی روزمره و کاربردی را یاد بگیرید، سایت Babble [+] می‌تواند یکی از سایت‌های مناسب باشد. این سایت با استفاده از روش‌های یادگیری ماشین می‌تواند میزان سطح زبانی زبان‌آموز را بسنجد و مطابق با دانش زبانی او، آموزش زبان را ادامه دهد.

سایت هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

۱۰۱. سایت Mondly

سایت Mondly [+]‌ یکی دیگر از سایت‌های یادگیری زبان است که با داشتن چت بات هوش مصنوعی و فناوری تشخیص صدا می‌تواند ارتباطی موثر با زبان‌آموز به منظور یادگیری زبان برقرار کند. این سایت بیش از ۳۰ زبان را برای یادگیری پشتیبانی می‌کند و بازخوردهایی را برای تصحیح اشتباهات دستوری و تلفظی زبان‌آموز ارائه می‌دهد.

سایت هوش مصنوعی برای حل ریاضی

اگر جزء آن دسته از دانش‌آموزانی هستید که درک و حل مسائل ریاضی برای شما دشوار است، باید بدانید که تنها نیستید. یکی از اتفاقات خوبی که می‌تواند به شما در این راستا کمک کند، پیشرفت‌ها و دستاوردهای حوزه هوش مصنوعی برای نحوه یادگیری و درک ریاضیات است.

در سال‌های اخیر با گسترده‌تر شدن کاربردهای هوش مصنوعی، ابزارهای هوشمندی طراحی شده‌اند که نحوه یادگیری و درک ریاضی دانش آموزان را تغییر داده‌اند و درک و حل مسائل را برای افراد آسان‌تر، جذاب‌تر و لذت بخش‌تر کرده‌اند. در این بخش، به معرفی برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای حل مسائل ریاضی می‌پردازیم تا کاربران با استفاده از آن‌ها دانش ریاضی خود را بهبود دهند.

۱۰۲. سایت هوش مصنوعی Photomath

سایت Photomath [+] یکی از سایت‌های هوش مصنوعی است که از آن می‌توان برای حل مسائل ریاضی دانش‌آموزان استفاده کرد. به منظور بهره‌گیری از ابزار هوشمند این سایت، باید در ابتدا آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. این ابزار با بهره‌گیری از روش‌های پردازش تصویر می‌تواند تصاویر اسکن شده مسائل ریاضی را پردازش کند و راه‌حل‌های آن‌ها را مرحله به مرحله به کاربر ارائه دهد. بدین ترتیب، دانش‌آموز می‌تواند توضیحات و نحوه حل مسئله را از این طریق یاد بگیرند.

سایت هوش مصنوعی برای حل ریاضی

۱۰۳. سایت Socratic

گوگل دستیار هوشمندی را برای دانش‌آموزان با نام Socratic [+] ارائه کرده است که به آن‌ها در انجام تکالیف درسی کمک می‌کند. از این ابزار هوشمند می‌توان در درک و حل مسائل درسی مختلف نظیر تاریخ، علوم، ریاضی و سایر دروس استفاده کرد. افرادی که قصد دارند از این ابزار برای حل مسائل ریاضی استفاده کنند، کافی است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنند و از مسئله مورد نظر عکس بگیرند و تصویر را برای این ابزار هوشمند بارگذاری کنند. ابزار هوشمند Socratic‌ بر پایه روش‌های نوین هوش مصنوعی می‌تواند با تجزیه و تحلیل مسئله، مراحل حل آن را با جزئیات به دانش‌آموز ارائه دهد. کاربران این برنامه می‌توانند به‌صورت رایگان از این ابزار هوشمند استفاده کنند.

سایت حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن

۱۰۴. سایت هوش مصنوعی Mathway

ابزار هوشمند سایت Mathway [+] بر پایه مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان دستیار دانش‌آموزان محسوب شود. این ابزار می‌تواند مسائل ریاضی موضوعات مختلف نظر جبر، حسابات، هندسه و گراف را حل کند و پاسخ مسائل را با جزئیات به کاربران خود ارائه دهد. کاربران این برنامه می‌توانند از دو نسخه رایگان و غیررایگان این ابزار استفاده کنند.

حل مسائل ریاضی با هوش مصنوعی

۱۰۵. سایت هوش مصنوعی Maple Calculator

یکی از ابزارهای رایگان برای حل مسائل ریاضی، ابزار هوشمند Maple Calculator [+] است که می‌تواند بر پایه روش‌های جدید هوش مصنوعی، مسائل ریاضی مختلفی نظیر توابع پیشرفته، مسائل گراف، جبر و حسابان را درک کند و راه‌حل‌های آن‌ها را با شرح جزئیات ارائه دهد. به‌علاوه، این ابزار دارای بازی‌های ریاضی است که دانش‌آموزان با انجام آن‌ها می‌توانند دانش ریاضی خود را افزایش دهند.

سایت حل مسائل ریاضی

۱۰۶. سایت Brilliant

از دیگر پلتفرم‌های آموزشی مسائل ریاضی، می‌توان به سایت Brilliant [+] اشاره کرد که به دانش‌آموزان در درک مسائل ریاضی و تقویت مهارت‌های حل مسئله کمک به‌سزایی می‌کند. ابزار هوشمند این سایت می‌تواند بر پایه مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی، بازخوردهایی را بر اساس سطح دانش دانش‌آموز ارائه دهد و به پیشرفت میزان دانش او کمک کند. این سایت علاوه‌بر حل مسائل ریاضی، مطالب آموزشی مختلفی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا درک عمیق‌تری نسبت به موضوعات ریاضی پیدا کنند.

سایت حل مسائل ریاضی

سایت هوش مصنوعی برای نوشتن رزومه

از دیگر دستاوردهای نوین هوش مصنوعی می توان به ابزارهای هوشمند نوشتن رزومه اشاره کرد. افراد می‌توانند با کمک این ابزارهای هوشمند، رزومه‌های حرفه‌ای طراحی کنند و شانس خود را برای یافتن موقعیت‌های شغلی یا تحصیلی بالا ببرند. در ادامه، به معرفی برخی از سایت‌های هوش مصنوعی برای نوشتن رزومه اشاره خواهیم کرد.

۱۰۷. سایت Rezi

ابزار هوشمند سایت Rezi [+] بر پایه مدل GPT طراحی شده است و بیش از ۳۰ قالب رزومه به کاربر ارائه می‌دهد. این ابزار هوشمند برای محتوای کیفیت رزومه و بهینه‌سازی کلمات کلیدی آن پیشنهاداتی را به کاربر می‌دهد. پس از ساخت رزومه با این ابزار می‌توان آن را برای متخصصان این اپلیکیشن ارسال کرد تا با بازبینی آن، نظر خود را اعلام کنند. فایل رزومه ساخته شده توسط این ابزار را می‌توان در قالب‌ها PDF یا Docx دانلود کرد.

نوشتن رزومه با هوش مصنوعی

۱۰۸. سایت هوش مصنوعی Kickresume

از دیگر ابزارهای رزومه نویسی هوشمند، می‌توان به ابزار Kickresume [+] اشاره کرد که بر پایه مدل GPT 4 طراحی شده است. این ابزار بیش از ۳۵ قالب رزومه‌نویسی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین، با کمک ابزار این سایت می‌توان ویژگی‌های رزومه نظیر رنگ و قلم را تغییر داد. به‌علاوه، با استفاده از ان سایت می‌توان رزومه خود را به وب‌سایت شخصی تبدیل کرد.

رزومه نویسی با هوش مصنوعی

۱۰۹. سایت Teal

سایت Teal [+] بیش از ۱۰۰ قالب برای ساخت رزومه به کاربران خود ارائه می‌کند. ابزار هوشمند این سایت نکاتی را برای بهبود کیفیت رزومه شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین، با کمک این پلتفرم می‌توانید رزومه فعلی، یا پروفایل لینکدین خود را اصلاح کنید و از نظرات متخصصان این سایت برای بالا بردن کیفیت رزومه خود بهره‌مند شوید.

ساخت رزومه با هوش مصنوعی

۱۱۰. سایت رزومه نویسی ResumeStar

اگر فردی هستید که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید و به دنبال شغلی متناسب با تحصیلات خود هستید، سایت ResumeStar [+]‌ می‌تواند یکی از سایت‌های کاربردی برای شما باشد. پس از ساخت رزومه خود توسط ابزار هوشمند این سایت، این پلتفرم رزومه شما را با شغل‌های مرتبط مطابقت می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی به موقعیت شغلی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

رزومه با هوش مصنوعی

۱۱۱. سایت هوش مصنوعی HyreSnap

اگر در چند وقت اخیر به دنبال موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود بوده‌اید اما تاکنون موفق نشده‌اید که پاسخ امیدوارکننده‌ای از شرکت‌ها دریافت کنید، سایت HyreSnap [+] می‌تواند به شما کمک کند تا روزمه‌ای حرفه‌ای برای خود بسازید.

با ابزار پیشرفته این سایت و راهنمایی‌های متخصصان آن می‌توانید شانس خود را برای گرفتن مصاحبه شغلی بالا ببرید. این سایت قالب‌های متنوعی را برای رزومه نویسی به کاربران خود ارائه می‌دهد و با کمک ابزار هوشمند این سایت می‌توانید رزومه از قبل نوشته شده خود را ارزیابی کنید.

هوش مصنوعی برای رزومه

۱۱۲. سایت هوش مصنوعی Zety

سایت هوش مصنوعی Zety [+] ابزاری هوشمند را برای ساخت رزومه با قالب‌های مختلف و امکانات گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کافی است توضیحاتی را درباره سابقه کاری و تحصیلات خود به ابزار هوشمند این سایت ارائه دهید تا رزومه‌ای را مطابق حرفه شما تولید کند. در هر گام از ساخت رزومه می توانید خروجی آن را ملاحظه و تغییرات مورد نظر را بر روی ظاهر یا محتوای رزومه اعمال کنید. استفاده از این سایت رایگان است و برای استفاده از امکانات آن باید عضو سایت شوید.

۱۱۳. سایت Skillroads AI Resume Generator

اگر تا به حال هیچ رزومه‌ای برای خود نساختید و نمی‌دانید یک رزومه حرفه‌ای را چطور تهیه کنید، می‌توانید از سایت هوش مصنوعی Skillroads AI Resume Generator [+] بهره بگیرید. این سایت سوالاتی را از کاربر درباره تجربیات کاری و مهارت‌های تخصصی و تحصیلات می‌پرسد و در نهایت بر اساس پاسخ‌هایی که کاربر ارائه می‌دهد، یک رزومه حرفه‌ای را به‌طور خوکار آماده می‌کند. استفاده از این سایت به‌طور کامل رایگان نیست و صرفاً می‌توانید یک نسخه PDF از رزومه ساخته شده را به طور رایگان دانلود کنید.

۱۱۴. سایت Resumemaker.ai

یکی دیگر از سایت‌های کاربردی هوش مصنوعی برای ساخت رزومه، سایت Resumemaker [+] است. با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توانید قالب‌های مختلفی را بر اساس حرفه خود انتخاب کنید و شرحی را از سابقه کاری و تحصیلی خود به آن ارائه دهید تا ابزار هوشمند، رزومه‌ای را با اطلاعات شما بسازد. این سایت راهنمایی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که مواردی را مشخص می‌کند که برای کارفرمایان در ساخت رزومه مهم هستند.

سایت Resumemaker

۱۱۵. سایت Jasper برای ساخت رزومه

سایت Jasper [+] یکی از سایت‌های کاربردی هوش مصنوعی است که از آن می‌توان در نوشتن متون مختلف به ویژه تهیه رزومه استفاده کرد. در این سایت قالب‌های مختلفی برای رزومه وجود دارد و از نمونه‌های از پیش آماده شده موجود در سایت می‌توانید به منظور تکمیل رزومه شخصی خود استفاده کنید.

۱۱۶. سایت Resume Genius

از دیگر سایت‌های کاربردی هوش مصنوعی برای ساخت رزومه، می‌توان به سایت Resume Genius [+] اشاره کرد. تنها با یک کلیک می‌توان با ابزار هوشمند این سایت، رزومه حرفه‌ای ساخت. استفاده از رابط کاربری این سایت ساده است و خروجی‌های رزومه را می‌توان در قالب فایل ورد بر روی سیستم ذخیره کرد. سایت Resume Genius این امکان را به کاربر نیز می‌دهد تا رزومه فعلی خود را در سایت بارگذاری کند و بر اساس محتوای آن، پیشنهاداتی را در راستای بهتر شدن رزومه ارائه دهد.

۱۱۷. سایت Resume Worded

سایت Resume Worded [+] یک دستیار هوشمند نوشتاری است که از آن می‌توان برای ساخت رزومه استفاده کرد. با کمک ابزار هوشمند این سایت کاربران می‌توانند بررسی کنند رزومه‌شان تا چه حد مطابق با نیازمندی‌های مشاغل مورد علاقه‌شان است و چطور می‌توانند یک رزومه مناسب با این مشاغل تهیه کنند.

سایت ResumeWorded

۱۱۸. سایت Enhancv برای نوشتن رزومه

با استفاده از ابزار هوشمند سایت Enhancv [+] می‌توانید روال ساخت رزومه را به طور خودکار انجام دهید. با وارد کردن اطلاعات شخصی در این سایت نظیر سابقه کاری، سابقه تحصیلی و مهارت‌های تخصصی، ابزار هوشمند این سایت یک رزومه حرفه‌ای برای شما ایجاد می‌کند که می‌توانید قالب و رنگ زمینه رزومه را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.

سایت هوش مصنوعی Enhancv

۱۱۹. سایت MyPerfectResume

سایت MyPerfectResume [+] از دیگر سایت‌های دستیار هوشمند نوشتاری است که با استفاده از آن می‌توان رزومه حرفه‌ای ساخت. این سایت دارای قالب‌های مختلفی برای رزومه است و می‌توان ویژگی‌های فایل رزومه مانند رنگ، قلم، اندازه قلم و مواردی از این قبیل را مطابق با سلیقه تغییر داد.

سایت ساخت رزومه MyPerfectResume

۱۲۰. سایت Resume Now

اگر به دنبال سایتی هستید که شامل قالب‌هایی برای رزومه باشد که مورد قبول کارفرمایان هستند، سایت Resume Now [+] می‌تواند یکی از بهترین گزینه برای شما باشد. این سایت در راستای آماده‌سازی یک رزومه حرفه‌ای، پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهد.

سایت هوش مصنوعی برای طراحی لوگو

ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای طراحی لوگو وجود دارند که طراحان می‌توانند از آن‌ها به منظور ساخت لوگوی شرکت‌ها و کسب و کار خود استفاده کنند. این ابزارها معمولاً در وهله اول نام کسب و کارتان را از شما می‌پرسند و پس از تعیین نوع قلم و رنگ‌ها چندین لوگو را برای شما می‌سازند. در ادامه، به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی برای طراحی لوگو می‌پردازیم.

۱۲۱. سایت DesignEVO برای طراحی لوگو

یکی از سایت‌هایی که ابزار هوش مصنوعی برای طراحی و ساخت لوگو ارائه می‌کند، سایت DesignEVO [+] است. در این سایت لوگوهای آماده‌ای وجود دارد که می‌توانید ویژگی‌های آن‌ها نظیر رنگ و قلم را تغییر دهید. با استفاده از ابزار هوشمند این سایت می‌توانید مطابق با کسب و کار خود، لوگوهای مختلفی بسازید و ویژگی‌های آن‌ها را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. لوگوهای ساخته شده نهایی را می‌توانید با کیفیت بالا در قالب فایل‌های SVG و PDF ذخیره کنید.

۱۲۲. سایت هوش مصنوعی Wix Logo Maker

یکی از ابزارهای هوشمند رایگان برای طراحی و ساخت لوگو، ابزار هوش مصنوعی سایت Wix Logo Maker [+]  است. با استفاده از این ابزار می‌توانید انواع متنوعی از لوگوها را مطابق با کسب و کار خود بسازید. این ابزار از فونت‌ها و رنگ‌های متنوعی برای ساخت لوگو پشتیبانی می‌کند و می‌توانید پس از طراحی لوگو، هر قسمت از تصویر را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. می‌توانید لوگوی طراحی شده را در قالب SVG بر روی سیستم خود ذخیره و با برنامه‌هایی نظیر Glimp و Adobe Illustrator آن را ویرایش کنید.

سایت طراحی لوگو Wix

۱۲۳. سایت Tailor Brands Logo Maker

سایت Tailor Brands Logo Maker [+] از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی برای طراحی لوگو است. کار با ابزار هوشمند این سایت بسیار ساده است و از قلم‌ها، رنگ‌ها، آیکن‌ها و سبک‌های بسیار متنوع این سایت می‌توانید برای ساخت لوگوهای جذاب استفاده کنید. سایت Tailor از فرمت‌های PNG و JPG برای ذخیره لوگوهای ساخته شده با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند.

سایت Tailor برای ساخت لوگو

۱۲۴. سایت LogoAI برای ساخت لوگو

از ابزار هوشمند سایت LogoAI [+] به منظور طراحی و ساخت لوگو استفاده می‌شود. رابط کاربری این سایت بسیار ساده است و از آن می‌توان برای ساخت انواع مختلف لوگو برای کسب و کارهای متنوع استفاده کرد. ابزارهای ویرایشی این سایت این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوان لوگوهای ساخته شده را بر اساس سلیقه خود ویرایش کرد. به علاوه، چنانچه این ابزار از قلم خاصی برای متن لوگو پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید آن قلم را در سایت بارگذاری و سپس از آن استفاده کنید. همچنین، از ابزار هوش مصنوعی این سایت می‌توان برای ساخت لوگوهای متحرک از نوع GIF بهره ببرید و تصاویر ساخته شده را با فرمت‌های PNG ،SVG و PDF با کیفیت بالا بر روی سیستم خود ذخیره کنید.

سایت هوش مصنوعی Logoai

۱۲۵. سایت Designs.AI برای طراحی لوگو

سایت Designs.AI [+] ابزارهای هوشمندی را برای ساخت لوگو و ویدیو ارائه کرده است. با استفاده از ابزار هوش مصنوعی ساخت لوگوی این سایت می‌توانید انواع مختلفی از تصاویر لوگو را بسازید و ویژگی آن‌ها را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. این سایت از طرح‌ها، قلم‌ها و رنگ‌های متنوعی برای طراحی لوگو پشتیبانی می‌کند و طرح‌های نهایی را می‌توان با فرمت‌های SVG ،PNG ،JPG و PDF بر روی سیستم ذخیره کرد.

سایت DesignAI برای ساخت لوگو

۱۲۶. سایت هوش مصنوعی Hatchful Logo Maker (by Shopify)

اگر به دنبال سایتی برای طراحی لوگوهای ساده هستید و قصد ندارید تغییرات و ویرایش‌های پیشرفته و حرفه‌ای بر روی لوگوها انجام دهید، سایت Hatchful Logo Maker (by Shopify) [+] می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. با کمک این سایت می‌توانید به سادگی لوگوهای مختلف و ساده‌ای بسازید و ویرایش‌های محدودی (در مقایسه با سایر سایت‌های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو) بر روی آن‌ها اعمال کنید. تعداد قلم‌ها و رنگ‌های ارائه شده در این سایت محدود هستند و به طور کاملا رایگان می‌توانید از تمامی امکانات این سایت بهره ببرید.

وب سایت Hatchful برا طراحی لوگو

۱۲۷. سایت طراحی لوگو logomaster.ai

اگر شما به دنبال یک سایت هوش مصنوعی برای طراحی حرفه‌ای لوگو می‌گردید، سایت Logomaster.ai [+] می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. با کمک ابزار هوشمند این سایت می‌توانید در عرض ۵ دقیقه لوگوی جذاب و حرفه‌ای بسازید. ابزار این سایت در ابتدا از شما سوالاتی را پیرامون نام کسب و کار، حوزه کاری، سبک لوگو می‌پرسد. سپس می‌توانید نوع قلم و رنگ به کار رفته در لوگو را انتخاب کنید و در نهایت لوگوی نهایی خود را تحویل بگیرید. همچنین، این سایت ابزارهای ویرایشگری برای تغییر اجزای لوگوی ساخته شده دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید تغییرات مد نظر خود را بر روی لوگو اعمال کنید. کتابخانه‌های ابزار این سایت شامل قلم‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های بسیار متنوعی برای طراحی لوگو هستند و این سایت از فرمت‌های باکیفیت مختلفی برای ذخیره‌سازی تصاویر پشتیبانی می‌کند.

سایت Logomaster برای طراحی و ساخت لوگو

۱۲۸. سایت هوش مصنوعی Logobean برای ساخت لوگو

سایت هوش مصنوعی Logobean [+] ابزار حرفه‌ای و هوشمندی را برای طراحان فراهم آورده است که این افراد با کمک این ابزار می‌توانند به ویرایش و ساخت حرفه‌ای انواع مختلفی از لوگو بپردازند. امکانات ابزار این سایت، نسبت به سایر سایت‌های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو بیشتر است و با کمک رابط کاربری آن می‌توان تغییراتی نظیر چرخاندن یا برعکس کردن تصویر، تنظیمات حروف‌نویسی، تغییر اندازه قلم و چیدمان را بر روی لوگو اعمال کرد. ابزار هوش مصنوعی این سایت از رنگ‌ها و قلم‌های متنوعی برای ساخت لوگو پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید طرح‌های ساخته شده خود را در قالب فایل‌های PNG و SVG بر روی سیستم ذخیره کنید.

سایت ساخت لوگو Logobean

۱۲۹. سایت Logo.com

از دیگر سایت‌های طراحی و ساخت لوگو، می‌توان به سایت Logo.com [+] اشاره کرد. این سایت بر اساس پرسش‌هایی که پیرامون کسب و کار و محصولات و خدمات، ویژگی‌های لوگو نظیر رنگ، سبک، اندازه و نوع قلم از شما می‌کند، لوگوها متنوعی را مطابق با نیازمندی‌های شما می‌سازد. سپس، می‌توانید با ابزارهای ویرایشگر این سایت، لوگوهای طراحی شده را ویرایش کنید و بر اساس سلیقه خود آن‌ها را تغییر دهید.

سایت هوش مصنوعی برای ترجمه

ترجمه ماشینی یکی دیگر از حوزه‌های مطالعاتی هوش مصنوعی است که بر روی ترجمه زبان‌ها تمرکز دارد. ابزارهای مترجم، زبان مبدا را تشخیص می‌دهند و پس از تحلیل جملات، ترجمه آن را به زبان مقصد تولید می‌کنند. ابزارهای ترجمه می‌توانند به صورت گفتاری یا متنی عمل کنند. ابزارهای مترجم گفتاری، داده‌های صوتی را در وهله اول تشخیص می‌دهند و سپس آن‌ها را به زبان مقصد ترجمه و در انتها نیز ترجمه تولید شده را در قالب گفتار تولید می‌کنند. در ادامه، به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی برای ترجمه می‌پردازیم.

۱۳۰. سایت Google Translate برای ترجمه

گوگل ترنسلیت [+] یکی از ابزارهای ترجمه ماشین رایگان است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند متون خود را به زبان‌های مختلف ترجمه کنند. در این سایت می‌توانید متن خود را کپی یا فایل مورد نظر خود را برای ترجمه در سایت بارگذاری کنید. همچنین، آدرس سایت مورد نظر خود را می‌توانید در این سایت وارد کنید تا محتوای آن سایت را به زبان مورد نظر شما ترجمه کند. به علاوه، این سایت بخشی برای بارگذاری تصاویر دارد که می‌تواند متون درج شده روی تصاویر را به زبان مقصد ترجمه کند. این سایت از ۱۰۹ زبان رایج دنیا برای ترجمه پشتیبانی می‌کند.

سایت هوش مصنوعی Google Translate

۱۳۱. سایت ترجمه Bing Microsoft Translator

سایت Bing Microsoft Translator [+] از دیگر سایت‌هایی است که برای ترجمه زبان‌ها استفاده می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. با کمک ابزار هوشمند این سایت می‌توانید زبان نوشتاری خود را به ۱۰۵ زبان زنده دنیا ترجمه کنید. ترجمه گفتاری این سایت محدود‌تر است و از ۱۲ زبان پشتیبانی می‌کند.

سایت ترجمه Bing

۱۳۲. سایت Faraazin برای ترجمه متون انگلیسی به فارسی

یکی از ابزارهای مترجم هوشمند که توسط پژوهشگران دانشگاه تهران طراحی شده است، ابزار هوشمند فرازین [+] نام دارد که با استفاده از آن می‌توان متون فارسی و انگلیسی را به یکدیگر ترجمه کرد. این ابزار ترجمه در برخی حوزه‌ها می‌تواند ترجمه‌ای با کیفیت قابل مقایسه با کیفیت ترجمه انسانی ارائه دهد و این ادعا وجود دارد که بر اساس مقایسات انجام شده بین نتایج ترجمه ابزار ترجمه فرازین و مترجم گوگل، فرازین در زمینه ترجمه زبان فارسی به انگلیسی با اختلاف معناداری نسبت به گوگل از عملکرد بهتری برخوردار است.

در این سایت، امکان بارگذاری متون در قالب‌های Word ،PDF ، HTML و پاروپوینت وجود دارد و همچنین می‌توانید ترجمه نهایی را در قالبی مشابه از سایت تحویل بگیرید.

۱۳۳. سایت ترجمه Reverso

از دیگر سایت‌های رایگان برای ترجمه، می‌توان به سایت Reverso [+] اشاره کرد. این سایت ترجمه از ۱۸ زبان روز دنیا پشتیبانی می‌کند که زبان فارسی نیز یکی از زبان‌های قابل ترجمه در این سایت است. می‌توانید فایل‌های ورد، PDF و پاورپوینت خود را در سایت برای ترجمه بارگذاری کنید و متن نهایی را در قالب یکی از این فایل‌ها تحویل بگیرید. به علاوه، این سایت برای هر ترجمه، چندین مثال کاربردی نیز به کاربر ارائه می‌دهد تا مهارت زبانی او تقویت شود.

سایت هوش مصنوعی برای طراحی داخلی

امروزه، از ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون به وفور استفاده می‌شود. با کمک این ابزارهای هوشمند، دیگر نیاز نیست به صورت دستی به طراح ساختمان‌ها و اماکن بپردازید. کافی است ویژگی‌های دکوراسیون را برای ابزار هوش مصنوعی مشخص کنید و طرح نهایی را بر اساس سلیقه خود تحویل بگیرید. در ادامه به معرفی چندین سایت هوش مصنوعی برای دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.

۱۳۴. سایت Planner 5D برای طراحی داخلی

ابزار هوش مصنوعی Planner 5D [+] یکی از ابزارهای طراحی داخلی است که از آن می‌توان برای طراحی پروژه‌های دو بعدی و سه بعدی استفاده کرد. با قابلیتی که این ابزار دارد، می‌توان طرح‌های دو بعدی خود را به طراحی‌های سه بعدی تبدیل کنیم. همچنین، با کمک ابزار این سایت می‌توانید طراحی‌های بسیار متنوعی برای اماکن به طور خودکار انجام دهید و ویژگی‌های طراحی‌ها بر اساس سلایق خود ویرایش کنید.

سایت هوش مصنوعی برای طراحی داخلی

۱۳۵. سایت RoomGPT

از دیگر سایت‌های کاربردی برای طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون، سایت RoomGPT [+] است. افراد می‌توانند به سادگی از ابزار هوش مصنوعی این سایت استفاده کنند و بدون نیاز به هزینه‌های کلان مالی و مراجعه به طراحان داخلی، به تغییر دکوراسیون منازل خود بپردازند. می‌توانید تصویر مکانی را که قصد تغییر دکوراسیون آن را دارید، در سایت بارگذاری و پس از تعیین سبک طراحی، تصویر تولید شده هوش مصنوعی را ملاحظه کنید. امکان ویرایش رنگ‌ها و اشیا و سایر جزییات طراحی نیز در این سایت وجود دارد.

جمع‌بندی

پیشرفت‌های اخیر در حوزه هوش مصنوعی تغییراتی را در روند زندگی افراد به همراه داشته که بسیاری از این تغییرات، منجر به ساده‌تر شدن روال انجام فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها شده است. به عبارتی، می‌توان گفت از دستاوردهای هوش مصنوعی می‌توان به عنوان دستیار کمک در امور شخصی و کاری استفاده کنیم تا وظایف و امور محول شده به‌سادگی و سریع‌تر انجام شوند. در این مطلب از مجله فرادرس، قصد داشتیم به معرفی چند سایت هوش مصنوعی بپردازیم تا افراد برای انجام امور مختلف خود نظیر مدیریت پروژه، ادیت عکس، تولید محتوا، ساخت فایل‌های صوتی و ویدیویی، ساخت رزومه، انجام پروژه‌های مهندسی و مواردی از این قبیل از آن‌ها بهره‌مند شوند و در میزان هزینه‌های مالی و زمانی خود صرفه‌جویی کنند.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
fotor10WebBlogDlabsTowardsAImakeuseofeasywithaiInsidrfilme.imyfoneelegantthemesAnalyticsInsightUNITE.AIPure Future AI
۱ دیدگاه برای «۱۳۵ سایت هوش مصنوعی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد»

بسیار عالی و جامع بود. ممنون از شما که برای تهیه این محتوای ارزشمند زمان زیادی را صرف کردید

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *