۲۰ سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی که به کار می آیند

۲۳۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳۲ دقیقه
۲۰ سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی که به کار می آیند

در حال حاضر، با وجود «سازنده‌های لوگو با هوش مصنوعی»، دیگر الزامی وجود ندارد تا برای ساخت یک لوگوی حرفه‌ای، طراح گرافیک ماهری باشید و این سازنده‌ها، فرایند مربوطه را سریع و ساده ساخته‌اند. بهترین سازنده‌های لوگو با هوش مصنوعی، از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی یا AI برای ایجاد لوگوهایی در سبک‌ها و قالب‌های گوناگون استفاده می‌کنند. در این مطلب از مجله فرادرس قصد داریم تا به زبانی ساده، ساخت لوگو با هوش مصنوعی را آموزش دهیم و ابزارهای گوناگون و سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم. همچنین، ضمن بیان ویژگی‌ها و خصوصیات هر کدام از این ابزارها، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و مناسب‌ترین مورد را برای خود انتخاب کنید. برخی از این ابزارها دارای نسخه رایگان آزمایشی نیز هستند که برای تست رابط کاربری و بررسی اینکه آیا با نیازهای ما سازگارند یا خیر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدین‌ترتیب می‌توانید تجربه کار با آن‌ها را به‌دست آورید.

فهرست مطالب این نوشته

داشتن لوگوی مناسب، برای هر برند و کسب و کاری، یک مؤلفه اساسی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل، برای طراحی و ساخت آن نمی‌توان صرفه‌جویی زیادی به‌خرج داد. طراحی و ساخت لوگو به روش سنتی و مرسوم آن، به‌طور معمول ممکن است هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. ساخت لوگو با هوش مصنوعی روشی است که به شما کمک می‌کند تا با صرف کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن، یک نمونه لوگو را برای خود ایجاد کنید. حتی اگر به فکر طراحی لوگو به‌صورت مرسوم و سپردن آن به یک طراح گرافیک نیز باشید، به‌کارگیری سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌تواند با ایجاد نگاهی اجمالی، مسیر روشنی را برای رسیدن به طرح دلخواهی که در ذهن دارید، فراهم کند. ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌تواند انتخابی عالی برای کسب و کارهایی باشد که به‌دنبال راهی سریع و مقرون به صرفه برای طراحی لوگوی خود هستند. آن‌ها می‌توانند در عرض چندین ثانیه، ده‌ها مورد لوگو را ایجاد و همچنین لوگوهای تولید شده را سفارشی‌سازی کنند تا به‌خوبی بیان‌گر برند و کسب و کار شما باشند. در ادامه، ۲۰ سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی را معرفی کرده‌ایم و ویژگی‌ها، خصوصیات و قیمت آن را نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم.

دختری در حال کار با سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی

ساخت لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

مولد لوگوی AI، ابزاری آنلاین است که با به‌کارگیری هوش مصنوعی، لوگوهایی را مناسب برای کسب و کارها و برندها تولید می‌کند. مولدهای لوگو،‌ از الگوریتم‌های ماشین لرنینگ - یادگیری ماشین یا ML - به منظور پردازش و تحلیل پترن‌ها، رنگ‌ها، شکل‌ها و تایپوگرافی‌های معمول در لوگوها استفاده می‌کنند. به این صورت که کاربران، پرامپتی نوشتاری را در اختیار این ابزارها قرار می‌دهند و سپس، هوش مصنوعی، لوگوی مناسب را برای برند و کسب و کار آن‌ها طراحی می‌کند.

معرفی سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی

در ادامه این مطلب می‌خواهیم ابزارهای هوش مصنوعی ساخت لوگو را به شما معرفی کرده و امکانات و خصوصیات هریک را بیان کنیم.

۱. تولید لوگو با ابزار Wix Logo Maker

با استفاده از ابزار ساخت لوگوی Wix Logo Maker «+»، می‌توانید خیلی سریع لوگوی مدنظر خود را تولید کنید. پس از اینکه نام تجاری و شعار خود را در این سرویس وارد کردید، صنعت مرتبط با کسب و کار را نیز انتخاب کرده و ترجیحات خود در زمینه طراحی را به آن می‌دهید. سپس این سازنده لوگوی هوش مصنوعی، ده‌ها گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد تا از بین آن‌ها انتخاب کنید. پس از انتخاب یکی از آن‌ها، این امکان برایتان فراهم می‌شود تا فونت، رنگ یا نماد لوگو را تغییر دهید. همچنین اگر نتایج با آنچه در ذهن داشتید خیلی متفاوت بود می‌توانید از ابتدا شروع به ساختن لوگو کنید. اگر که قصد دارید تا کسب و کار خود را به‌طور آنلاین راه‌‌اندازی کنید، این ابزار می‌تواند انتخاب خوبی باشد. به این دلیل که بیشتر - سرویس‌ها و - پلن‌های پولی پلتفرم Wix، شامل ساخت لوگو و بدون پرداخت هزینه اضافی هستند. پس از تنظیم دقیق لوگوی خود، می‌توانید آن را به‌سادگی در وب‌سایت خود قرار دهید یا اینکه کارت‌های ویزیت و موارد این‌چنینی را سفارش دهید.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Wix Logo Maker

خصوصیات ابزار ساخت لوگوی Wix

در ادامه، برخی از خصوصیات این سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی را آورده‌ایم.

  • امکان ساخت لوگو، با بیشتر پلن‌های پولی Wix به صورت رایگان عرضه می‌شود.
  • می‌تواند لوگو را با طراحی‌ها و رنگ‌های جدید سفارشی‌سازی کند.
  • اندازه‌های مختلف لوگو را برای استفاده در رسانه‌های اجتماعی و سایر اپلیکیشن‌های محبوب فراهم می‌کند.
  • این ابزار، پلن‌های مختلفی به لحاظ قیمت دارد که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
    • پلن Logo + Website: این پلن ضمن اینکه شامل ساخت لوگو است، امکان دسترسی به مجموعه کامل ابزارهای برندینگ و مجموعه‌ای از لوگوهای گوناگون و فرمت‌های فایلی مختلف نظیر فایل‌های SVG قابل تغییر اندازه را نیز فراهم می‌کند.
    • پلن Basic: قابلیت ساخت لوگو، حقوق کامل استفاده تجاری از خروجی و ارائه فایل‌های لوگو، در این طرح به کاربر عرضه می‌شود.
    • پلن Advanced: این پلن، ویژگی‌های موجود در پلن Basic را به‌همراه فایل‌های قابل تغییر اندازه لوگو و همچنین فایل‌های مربوطه برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

۲. ساخت لوگو با هوش مصنوعی Logomaster

ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی Logomaster «+» می‌تواند شما را در ایجاد لوگویی حیرت‌انگیز در عرض ۵ دقیقه، یاری دهد. تمامی چیزی که به آن نیاز دارید، انتخاب لوگوهایی است که قرار است لوگوی خروجی شبیه به آن‌ها باشد. همچنین رنگ برند را انتخاب کرده و نام شرکت خود و نمادی را نیز اضافه می‌کنید. اگر خروجی، مطابق میل شما تولید نشد، این امکان وجود دارد تا برخی تنظیم‌ها را - در مورد ترجیحات خود - انجام دهید. بدین‌ترتیب می‌توانید تا هنگامی‌که نتایج به‌طور کامل با دید خلاقانه شما همسو شود، تنظیمات مورد نیاز را ادامه دهید.

وب سایت Logomaster

خصوصیات ابزار Logomaster

برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Logomaster را در ادامه آورده‌ایم.

  • فایل‌های مناسب وب و با وضوح بالا در بسته‌‌های ارائه شده موجود است.
  • این امکان در برخی از بسته‌‌ها وجود دارد تا اصلاحات و تغییرات نامحدودی را روی لوگوی تولید شده اعمال کنید.
  • بعضی از پلن‌های قیمت‌گذاری Logomaster را در زیر، آورده‌ایم.
    • پلن Basic: این طرح، مواردی نظیر فایل‌های مناسب برای وب و با رزولوشن بالا و همچنین لوگو روی پس‌زمینه‌های شفاف و سفید را شامل می‌‌شود.
    • پلن Premium: ویژگی‌های پلن ‌Basic را افزون بر فایل‌های آماده برای چاپ، تغییرات نامحدود پس از دانلود و رنگ‌های سفارشی برای پس‌زمینه را ارائه می‌دهد.
    • پلن Enterprise: ضمن اینکه امکانات پلن Premium را به‌‌‌همراه دارد، مواردی نظیر ابزارهای مربوط شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های موکاپ و غیره را نیز شامل می‌شود.

۳. تولیدکننده لوگو با هوش مصنوعی Looka

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Looka «+» با دریافت نام تجاری و صنعت مرتبط با آن، مجموعه‌ای از چندین لوگو را در اختیار شما قرار می‌دهد تا انتخاب خود را از میان آن‌ها انجام دهید. مورد انتخابی در فرایند تولید لوگو، الهام‌بخش AI خواهد بود. سپس، به انتخاب ترکیب رنگ لوگو پرداخته و توصیف‌های نمادین، نظیر نوآوری و خلاقیت را انتخاب می‌کنید که با برند شما سازگار هستند. نکته دیگر این است که برخلاف برخی دیگر از ابزارها، مرور بین لوگوهای گوناگون مستلزم ثبت‌نام در این سیستم است.

وب سایت looka

ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی Looka فراتر از ابزاری است که تنها کار آن تولید لوگو باشد. این سایت، مجموعه‌ای کامل برای ایجاد هویت برند شما فراهم کرده است. Looka افزون بر ساخت لوگو، امکانات دیگری همچون ابزارهای مربوط به برند، تمپلیت‌های رسانه‌های اجتماعی، طرح‌های کارت ویزیت و مجموعه‌ای از سایر منابع ارزشمند را برای کمک به شما در ایجاد حضور مؤثر و یکپارچه برند، فراهم می‌کند.

خصوصیات ابزار Looka

در ادامه، با ویژگی‌های ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی Looka، آشنا می‌شویم.

  • این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا ببیند که لوگوی تولید شده روی البسه - مانند پیراهن - و سایر کالاهای تبلیغاتی چگونه به‌نظر می‌رسد.
  • بیش از ۳۰۰ تمپلیت برای ابزارهای تبلیغاتی نظیر پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی و کارت ویزیت فراهم می‌کند.
  • در بسته پریمیوم تا بیش از ۱۵ فایل لوگو را می‌توانید دریافت کنید.
  • در ادامه، برخی از پلن‌های قیمت‌گذاری در این سیستم را آورده‌ایم.
    • پلن Basic: این طرح شامل یک فایل لوگوی PNG است.
    • پلن Logo: در این طرح، مواردی مانند فرمت‌های فایلی گوناگون، تنوع رنگ‌ها، اعمال تغییرات نامحدود، پشتیبانی از مشتریان و مالکیت کامل استفاده تجاری و غیر تجاری، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

۴. سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی LogoAi

با استفاده از سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی LogoAi «+» به‌راحتی و با وارد کردن نام کسب و کار، انتخاب حوزه و صنعت کاری، همچنین انتخاب رنگ و فونت می‌توان لوگویی را برای کسب و کار خود طراحی کرد. این سازنده لوگو همچنین گزینه‌های پیشنهادی در مورد رنگ، فونت، طرح‌بندی و نمادهایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به‌کمک آن‌ها می‌توان تغییرات بیشتری را در طراحی اعمال کرد. پس از خرید لوگوی خود، می‌توانید آن را در قالب نسخه‌ها و فرمت‌های فایلی گوناگون دانلود کنید.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی logoai

خصوصیات سرویس LogoAi

برخی از خصوصیات ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی LogoAi را در ادامه، آورده‌ایم.

  • لوگوی شما را در زمینه‌های گوناگون نظیر وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و پوسترها نمایش می‌دهد.
  • دارای سیستم رایگان تولید نام تجاری است.
  • به مشتریان دائمی خود تخفیف می‌دهد که این مورد برای افرادی که چندین کسب و کار دارند، عالی است.
  • این سیستم دارای چندین پلن قیمت‌گذاری است که در ادامه، بیان کرده‌ایم.
    • پلن Basic: در این طرح به مواردی نظیر ویرایش طراحی‌های تولید شده، لوگو با رزولوشن - یا وضوح - پایین و فایل PNG با پس‌زمینه شفاف دسترسی خواهیم داشت.
    • پلن Pro: این پلن، افزون بر خصوصیات پلن Basic، فایل‌های وکتور و فایل‌هایی با رزولوشن بالا، قالب‌هایی برای Word و PowerPoint و دسترسی به ابزارهای برندینگ را فراهم می‌کند.
    • پلن Brand: در این طرح، ضمن بهره‌مندی از خصوصیات پلن Pro، به لوگوی متحرک و برخی امکانات دیگر نیز دسترسی خواهیم داشت.

۵. تولید لوگو با ابزار Brandmark

روند ساخت لوگو با هوش مصنوعی Brandmark «+» با سیستم‌های دیگری که معرفی کرده‌ایم، کمی تفاوت دارد. پس از ورود نام و شعار کسب و کار خود، تعدادی کلمات کلیدی نیز برای توصیف برند خود وارد می‌کنیم که قرار است لوگوی تولید شده آن‌ها را بازتاب دهد. به‌طور مثال اگر یک رستوران «Farm to Table» - رستورانی با به‌کارگیری مواد اولیه تازه محلی - راه‌اندازی کرده‌ایم، استفاده از کلماتی نظیر «Organic» و «Upscale» شاید توصیف خوبی باشد. پس از انتخاب رنگ یا استایل، با طیف وسیعی از گزینه‌ها برای انتخاب رو به رو می‌شویم. اگر موردی باشد که خوشتان آمده ولی آن‌گونه که باید، به دل شما ننشسته، می‌توانید با کلیک روی «Ideas» ایده‌هایی برای رنگ‌ها، فونت، آیکن و طرح‌بندی دریافت کنید. حتی پس از این کار، هنوز هم فرصت‌های متعددی برای سفارشی‌سازی خواهید داشت.

وب سایت brandmark

خصوصیات ابزار Brandmark

در ادامه، به برخی از ویژگی‌های سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Brandmark اشاره کرده‌ایم.

  • کپی‌رایت کامل در تمامی پروژه‌ها وجود دارد.
  • امکان بازبینی و اصلاح، به‌طور نامحدود و همچنین دسترسی مادام‌العمر به ابزارهای برندنیگ، مهیا شده است.
  • مؤلفه‌های بسیاری زیادی نظیر کارت‌های ویزیت، سربرگ و غیره وجود دارند که می‌توانیم لوگوی خود را به آن اضافه کنیم.
  • سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Brandmark، چندین پلن قیمت‌گذاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در زیر، به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
    • پلن Basic: با تهیه این بسته به فایل‌های PNG لوگو دسترسی خواهیم داشت.
    • پلن Designer: این پلن مواردی نظیر فایل‌های سورس لوگو، راهنمای استایل برند و قالب‌ها را فراهم می‌کند.
    • پلن Enterprise: در این طرح ضمن برخورداری از ویژگی‌های موجود در پلن Designer، به ۱۰ نمونه طرح از تیم Brandmark نیز دسترسی داریم.

۶. ابزار تولید لوگو Tailor Brands Logo Maker

Tailor Brands، مجموعه کاملی از ابزارهای مورد استفاده برای کسب و کارهای کوچک را فراهم می‌کند. مواردی نظیر ثبت شرکت LLC، سازنده وب‌سایت، خدمات حسابداری، این مجموعه را به یکی از بهترین ابزارها و سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل کرده است. Logo Maker «+» تنها بخش کوچکی از ابزارها و خدماتی است که این مجموعه بزرگ به کاربران خود ارائه می‌دهد.

وب سایت tailorbrands

ابزار ساخت لوگوی Tailor Brands به شما امکان می‌دهد تا مجموعه‌ای از آیکن‌ها - و نمادها - را پیش از شروع فرایند تولید، انتخاب کنید تا این سازنده لوگو بتواند نمادهای انتخابی را در طراح‌های خود جای دهد. این مورد به کاربر امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری روی فرایند طراحی داشته باشد و بدین‌ترتیب، لوگوهایی تولید می‌شوند که به‌یاد ماندنی و مؤثرتر هستند.

خصوصیات سایت ساخت لوگو Tailor Brands Logo Maker

برخی از ویژگی‌های این ابزار ساخت لوگو را در ادامه، آورده‌ایم.

  • برخی از پکیج‌ها - یا بسته‌ها ارائه شده - با متعلقاتی نظیر کارت ویزیت، سربرگ‌، دستورالعمل‌های برند و غیره ارائه می‌شوند.
  • لوگوها با حقوق تجاری همراه هستند و کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه، آن را به عنوان یک علامت تجاری ثبت کند.
  • هزینه‌های این سرویس به‌صورت ماهیانه دریافت می‌شود و کاربر همیشه به لوگوهای خود دسترسی خواهد داشت.
  • این سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی، دارای چندین پلن قیمت‌گذاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
    • پلن Basic: انتخاب این طرح، مواردی نظیر فایل‌های با کیفیت لوگو، ابزار طراحی گرافیک و سازنده وب‌سایت - کوچک - را فراهم می‌کند.
    • پلن Standard: این طرح ضمن ارائه امکانات پلن Basic، فایل‌های وکتور لوگو، سازنده وب‌سایت کامل و غیره را نیز ارائه می‌دهد.
    • پلن Premium: این طرح، علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های پلن Standard، قابلیت‌های تجارت الکترونیک وب‌سایت و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

۷. سرویس ساخت لوگو Fiverr Logo Maker

درست مانند سایر سازنده‌های لوگو با AI، ابزار هوش مصنوعی Fiverr «+»، لوگوهایی را در عرض چند دقیقه با توجه به سلیقه و علایق شما تولید می‌کند. خصوصیتی که این ابزار هوش مصنوعی ساخت لوگو را برجسته می‌کند، امکان خرید سرویس ارتقا یافته سفارشی‌سازی از فریلنسر‌های Fiverr است که با آن می‌توانید مواردی نظیر اصلاح و تغییر رنگ‌ها، تغییر فونت‌ها و مؤلفه‌های طراحی اضافی را در اختیار داشته باشید. همچنین می‌توانید از فریلنسر بخواهید تا لوگوی شما را با در نظر گرفتن مخاطب هدف و صنعت کسب و کار شما، خاص‌تر کند. این مقدار از شخصی‌سازی می‌تواند بسیار ارزشمند باشد برای کسب و کارهایی که خواستار لوگویی منحصر به فرد و به‌یاد ماندنی هستند و در عین حال می‌خواهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی fiverr

خصوصیات ابزار Fiverr Logo Maker

در ادامه، به برخی از خصوصیات سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Fiverr اشاره کرده‌ایم.

  • فرایند تولید لوگو با آن ساده است و مراحلی مانند انتخاب حوزه - یا صنعت - کسب و کار، انتخاب ترجیحات طراحی و سفارشی‌سازی لوگو - در صورت نیاز - را در بر می‌گیرد.
  • طراحی و ساخت لوگو توسط ترکیبی از هوش مصنوعی و طراحان لوگوی Fiverr صورت می‌گیرد.
  • دارای چندین طرح یا پلن قیمت‌گذاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
    • پلن Essential: این طرح، نمونه فایل‌های PNG غیر قابل ویرایش، از جمله یک مورد با «پس‌زمینه شفاف» (Transparent Background) را فراهم می‌کند.
    • پلن Professional: این پلن، شامل یک‌مرتبه اصلاحات استایل برند، ارائه فایل‌های آماده برای چاپ، پس‌زمینه‌های برنامه Zoom و بسیاری موارد دیگر می‌شود.
    • پلن Unlimited: خصوصیات ارائه شده در پلن Professional را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه اصلاحات یا بازنگری‌های نامحدودی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

۸. ایجاد لوگو با ابزار DesignEVO

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی DesignEVO «+» یکی از مولد‌های لوگو با هوش مصنوعی است که ضمن داشتن رابطی کاربرپسند، کتابخانه بزرگی از محتوا، حاوی بیش از ۱۰ هزار لوگوی از پیش‌طراحی‌شده را فراهم کرده است. DesignEVO با دارا بودن میلیون‌ها نماد، فونت‌های متنوع، رنگ‌های قابل سفارشی‌سازی و سازنده گرادینت، گزینه‌های فراوانی را به منظور ایجاد لوگویی منحصر به فرد و سازگار با برند شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. رابط ساده و پلتفرم جامع این ابزار باعث می‌شود تا طراحی و ساخت لوگو، راحت و اثربخش باشد.

وب سایت designevo

پس از ساخت لوگو با این ابزار، ۲ گزینه برای انتخاب، شامل نسخه رایگان و نسخه پولی پیش روی شما قرار می‌گیرد. آپدیت‌های همیشگی و دانلود فایل‌هایی با کیفیت بالا در این نسخه‌ها فراهم شده است. ضمن اینکه در صورت نیاز به خروجی‌های حرفه‌ای‌تر، فرمت فایلی آماده برای چاپ نظیر SVG و PDF نیز توسط DesignEVO پشتیبانی می‌شود.

نقاط قوت DesignEVO

برخی از مزیت‌ها و نکات مثبت DesignEVO را در زیر آورده‌ایم.

  • اقتصادی بودن: این ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی، پلن رایگانی را برای ایجاد لوگوهای ساده فراهم کرده است. اگر به دنبال امکانات بیشتری از این سرویس هستید، می‌توانید از پلن‌های پیشرفته آن - با تعرفه‌های اقتصادی - استفاده کنید. این راهکار به‌نسبت ارزان، برای استارت‌آپ‌ها یا کسب و کارهای کوچک عالی است.
  • کاربرپسند بودن: DesignEVO، رابطی کاربرپسند را برای پیمایش ساده کاربران عرضه کرده است که تجربه کاربری بسیار خوبی را برای او فراهم می‌کند.
  • ویژگی‌های سودمند: DesignEVO، قابلیت متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این امکانات، مواردی نظیر کتابخانه بزرگی از نمادها، فونت‌ها و پالت‌های رنگی را شامل می‌شود. همچنین انتخاب‌هایی برای سفارشی‌سازی لوگو نظیر اَشکال و جلوه‌‌های گوناگون را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • تحویل سریع: فرایند دانلود پس از انجام طراحی لوگو با DesignEVO، سریع و بهینه است. این امکان وجود دارد تا لوگوی خود را در فرمت‌های فایلی گوناگونی نظیر PNG ،JPG و SVG در اختیار داشته باشید.

نقاط ضعف DesignEVO

در زیر، به برخی از نکات منفی و مواردی در این ابزار که می‌توانند بهبود یابند، اشاره کرده‌ایم.

  • اصیل نبودن: با توجه به اینکه DesignEVO به یک سری از نمادها و تمپلیت‌های پیش‌فرض وابسته است، شاید بعضی از لوگوهای ساخته شده دارای اصالت یا خلاقیت کمتری باشند.
  • دغدغه کپی‌رایت: بسیار مهم است که برای اطمینان از رعایت مقررات قانونی، با یک کارشناس مربوط به حقوق کپی‌رایت مشورت کنید.
  • فرمت‌های فایلی محدود: پلن رایگان ارائه شده در این ابزار، تنها اجازه دانلود فایل لوگو در فرمت PNG را می‌دهد. بنابراین در صورتی که قصد دانلود فایل‌ لوگو در فرمت‌های دیگری نظیر SVG را دارید، می‌بایست این سرویس را به یکی از پلن‌های پولی ارتقا دهید.

۹. ساخت لوگو با هوش مصنوعی Designs.AI

Designs.AI «+»، مجموعه‌ای جامع برای طراحی به‌شمار می‌رود و مجهز به مولدهای هوش مصنوعی برای ویدیو و لوگو است. مولد لوگوی این ابزار، به شما امکان می‌دهد تا لوگوهای متعددی را منطبق با صنعت و برند خود ایجاد کنید. همچنین، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی را پیش روی خود خواهید داشت. با استفاده از آن می‌توانید لوگوی خود را به‌راحتی اصلاح کنید و مواردی نظیر تعویض پس‌زمینه را انجام دهید یا اینکه نمادهایی را از کتابخانه گسترده موجود، انتخاب کنید.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی designs.ai

مولد لوگو در این ابزار، از Google Fonts نیز استفاده کرده و انتخاب‌های محبوب و مناسب برای وب را با توجه به نیازهای برندینگ شما فراهم می‌کند. پس از تولید لوگو، می‌توانید آن را در فرمت‌های گوناگون نظیر SVG ،PNG ،JPG و PDF دانلود کنید. افزون بر این، با دریافت اشتراک ماهانه می‌توانید به ابزارهای کامل برندنیگ و رسانه‌های اجتماعی، موکاپ‌ها و غیره دسترسی داشته باشید.

نقاط قوت Designs.AI

در این قسمت، برخی از مزایای Designs.AI را آورده‌ایم.

  • ارائه گزینه‌های انتخابی متعدد: سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Designs.AI، مجموعه وسیعی از استایل‌ها و تمپلیت‌های لوگو را فراهم می‌کند این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا سازگارترین مورد را برای برند خود انتخاب کنید.
  • کاربرپسند بودن: Designs.AI به‌شکلی کاربرپسند طراحی شده است. حتی برای افرادی که هیچ‌گونه تجربه‌ای در طراحی گرافیک ندارند. به‌سادگی، کلمات کلیدی خود را وارد کرده و سبک مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس فونت‌ها و رنگ‌ها را آن‌گونه که مایل هستید تغییر می‌دهید. این کار می‌تواند تا هنگام رسیدن به نتایج دلخواه تکرار شود.
  • تولید شعارهای تبلیغاتی: سرویس Designs.AI همچنین شامل ویژگی کپی‌رایتر یا نویسنده مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند به شما در ایده‌‌پردازی و انتخاب شعارهای تبلیغاتی کمک کند. منظور، شعارهایی است که می‌توانند مکمل لوگوی شما باشند و اثربخشی آن را افزایش دهند.
  • امکان اصلاحات نامحدود: در ابزار Designs.AI می‌توانید تا هنگام دستیابی به نتیجه دلخواه و رضایت‌بخش، اصلاحات و تغییراتی را روی لوگوی تولید شده - به‌دفعات نامحدود - انجام دهید.

نقاط ضعف Designs.AI

در ادامه، برخی از مواردی که می‌تواند در سیستم Designs.AI بهبود یابد را آورده‌ایم.

  • احتمال تولید طراحی‌های عمومی: در صورت استفاده از تمپلیت‌های پیش‌فرض Designs.AI، ریسک تولید لوگوهای عمومی یا شبیه به لوگوی سایر کسب و کارها بیشتر می‌شود. این مورد ممکن است مانع از متمایز شدن و ایجاد هویتی یکتا برای برند شما باشد.
  • هزینه‌ها: برای بهره‌گیری از سرویس ساخت لوگوی هوش مصنوعی، لازم است تا در پلن‌های ماهانه Designs.AI مشترک شوید که به شما امکان دسترسی کامل به مجموعه ابزارهای طراحی گرافیک با هوش مصنوعی را می‌دهد. این مورد شاید برای کسب و کارهای کوچک که تنها می‌خواهند لوگویی را برای خود ایجاد کنند، در مدت‌های طولانی، هزینه زیادی را به دنبال داشته باشد.

اگر مایل هستید تا تمامی محتوای گرافیکی برند خود را برای راحتی در مکانی واحد نگه دارید، می‌توانید Designs.AI را به‌عنوان مولد لوگو خود در نظر بگیرید. با پلتفرم آنلاین خیلی خوبی که توسط این ابزار فراهم می‌شود و همچنین مولد لوگوی کاربرپسندی که ارائه می‌دهد، می‌توانید به‌آسانی، ملزومات برند خود را ایجاد کنید.

۱۰. هوش مصنوعی ساخت لوگو Hatchful Logo Maker از Shopify

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Hatchful از Shopify «+»، یکی از ابزارهای رایگان تولید لوگو است که رابطی کاربرپسند و واضح را برای کاربر فراهم کرده است. با اینکه گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته‌ای نظیر تنظیم فواصل یا آپلود لوگو و فونت را ندارد اما از هوش مصنوعی برای ساخت ترکیبی از رنگ و لوگو برای ایجاد هویت دیداری شما استفاده می‌کند. افزون بر این، اگر تا این لحظه نام تجاری خود را انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید از ابزار مولد نام تجاری Shopify، برای این منظور بهره ببرید.

وب سایت Hatchful

می‌توانید لوگوی خود را در تلفیق با فونت‌های Google و انتخاب از بین گزینه‌های متعدد فونت‌های موجود بسازید. ابزار Hatchful همچنین، ۱۰ استایل رنگی متفاوت و صدها رنگ و فونت قابل انتخاب را برای انطباق با برند شما فراهم کرده است. افزون بر این، این ابزار ملزومات رایگان رسانه‌های اجتماعی را با در نظر گرفتن لوگوی شما فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید عناصر طراحی خود نظیر بنرها را به‌طور رایگان، ویرایش کرده و دوباره دانلود کنید.

نقاط قوت Hatchful

در ادامه، برخی از نکات مثبت سایت تولید لوگو با هوش مصنوعی Hatchful را آورده‌ایم.

  • رایگان بودن: این خصوصیت برای مشاغل کوچک و استارت‌آپ‌ها که بودجه محدودی دارند، می‌تواند جذاب باشد. رایگان بودن به شما امکان می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه، آن‌گونه که می‌خواهید لوگوی خود را اصلاح، بازبینی و دانلود کنید.
  • ارائه فایل‌های با کیفیت بالا: این ابزار، لوگوی تولید شده را در قالب PNG تحویل می‌دهد که برای بیشتر کاربردهای وب و رسانه‌های اجتماعی، مناسب و بهینه شده است.
  • محتوای آماده استفاده برای رسانه‌های اجتماعی: Hatchful، برندینگ کسب و کار را ساده‌تر می‌کند و این کار از طریق ارائه نسخه‌هایی از لوگو انجام می‌شود که به‌طور خاص برای پلتفرم‌های گوناگون رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند.

نقاط ضعف Hatchful

برخی از محدودیت‌های Hatchful را در زیر، بیان کرده‌ایم.

  • سفارشی‌سازی محدودتر: گزینه‌های قابل انتخاب برای سفارشی‌سازی در Hatchful کمی محدودیت دارد. در نتیجه، شاید به ظاهری دقیق از لوگوی خود که در ذهن دارید، به‌طور کامل دست پیدا نکنید.
  • عدم ارائه فایل‌های وکتور: Hatchful فایل‌های مربوط به لوگو را تنها در فرمت‌های پیکسلی نظیر PNG در اختیار شما قرار می‌دهد و در نتیجه، افزایش ابعاد و اندازه لوگو، بدون کاهش کیفیت امکان‌پذیر نیست.

اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف ایجاد محتوای طراحی‌ مربوط به صفحات رسانه‌های اجتماعی نظیر عکس‌های پروفایل و بنرها کنید، این ابزار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مولد لوگو، تمامی فایل‌های ضروری را هنگام طراحی لوگو برایتان تولید کرده و خیال شما را از بابت ویرایش، تغییر اندازه و ایجاد محتوای برندنیگ برای رسانه‌های اجتماعی شما راحت می‌کند. به‌کارگیری Hatchful به‌طور کامل برای تولید لوگو و دانلود آن، رایگان است.

۱۱. ساخت لوگو با Logobean

Logobean «+» یک مولد لوگوی آنلاین است که در این مطلب از مجله فرادرس به معرفی آن پرداخته‌ایم. این ابزار، رابط ساده، کاربرپسند و قدرتمندی را ارائه می‌دهد. با به‌کارگیری این ابزار، گزینه‌های بسیار زیادی برای سفارشی‌سازی و استایل‌دهی لوگوی خود در اختیار خواهید داشت. شما می‌توانید از بین نمادها، فونت‌ها و پالت‌های رنگی مختلف، موارد دلخواه را برای ایجاد لوگویی منحصر به فرد انتخاب کنید.

وب سایت logobean

Logobean با ارائه قابلیت‌های اضافی، خود را از سایر ابزارها متمایز می‌کند. این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهند تا نمادها را «بچرخانید» (Rotate) یا «برعکس» (Flip) کنید. ضمن اینکه می‌توانید چینش متن، اندازه فونت و فاصله‌ها را نیز تنظیم کنید. این ابزار همچنین با Google Fonts تلفیق می‌شود. در نتیجه، گزینه‌های بیشتری برای تایپوگرافی در اختیار شما قرار می‌دهد. Logobean، تعداد ۵ طرح پالت رنگی برای کمک به شما در ایجاد یک لوگو با ظاهری جذاب فراهم می‌کند.

شما می‌توانید به‌سادگی لوگوی خود را در قالب فایل‌های PNG و SVG دانلود کنید و به دستورالعمل‌های برند به‌واسطه پرتفوی آنلاین مدیریت لوگوها دسترسی داشته باشید. رابط پیش‌نمایش Logobean به شما امکان می دهد تا ظاهر لوگوی خود را در سناریوهای گوناگون مانند «روی یک دفترچه یادداشت» یا «در پس‌زمینه‌ای سیاه» مشاهده کنید.

نقاط مثبت Logobean

برخی از خصوصیات مثبت Logobean را در ادامه، آورده‌ایم.

  • بی‌نیاز از ثبت‌نام: برخلاف بیشتر پلتفرم‌ها که مستلزم ثبت‌نام برای آزمایش و استفاده از امکانات برنامه هستند، Logobean نیازی به ثبت‌نام برای شروع استفاده از برنامه ندارد.
  • رابطی کاربرپسند: Logobean رابط کاربری واضحی را ارائه می‌دهد که به‌کارگیری آن ساده است. کافی است تا نام برند خود را وارد کنید. سپس این برنامه لوگوهای مختلف را به شما نمایش خواهد داد.
  • پیش‌نمایش‌های سودمند: با به‌کارگیری Logobean این امکان برای شما مهیا می‌شود تا پیش‌نمایش لوگوی تولید شده را در جاهای گوناگون نظیر کارت ویزیت و نوشت‌افزار مشاهده کنید. بدین‌ترتیب نمایی کامل از ظاهر لوگوی خود را در شرایط مختلف به‌دست خواهید آورد.

معایب Logobean

در ادامه، به برخی از نقاط ضعف Logobean اشاره کرده‌ایم.

  • فاقد امکان بازنگری و اصلاح: با اینکه انواع لوگوهای تولیدی توسط Logobean، قابل دانلود است اما، این سیستم قادر به بازبینی و اصلاح مواردی نظیر تغییر رنگ یا فونت‌ها برای لوگوی خریداری شده، نیست.
  • فاقد گزینه دانلود رایگان: این سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی، خدمات مربوط به طراحی و مدیریت رایگان لوگو را ارائه می‌دهد اما دانلود لوگوی تولید شده به خرید اشتراک و پرداخت هزینه نیاز دارد. یعنی حتی فایلی با رزولوشن پایین‌تر از آن را نمی‌توانیم دانلود کنیم.

Logobean، ابزاری سودمند برای طراحانی محسوب می‌شود که می‌خواهند تا لوگوهای خود را در کاربردهای دنیای واقعی به تصویر بکشند. این ابزار، گزینه‌های ویرایشی زیادی را به منظور شخصی‌سازی فراهم می‌کند. ضمن اینکه به کاربران امکان می‌دهد تا نحوه نمایش لوگوی خود در سناریوهای گوناگون را مشاهده کنند. فرقی نمی‌کند که بخواهید لوگوی خود را روی کارت ویزیت، وب‌سایت یا سایر اپلیکیشن‌ها ببینید، Logobean شما را در تولید لوگوهای سفارشی شده - برای هماهنگ شدن با نیازهایتان - یاری می‌دهد. استفاده از Logobean برای تولید لوگو، رایگان است. هرچند که برای دریافت فایل‌های با کیفیت، انواع گوناگون و دسترسی به سایر امکانات، نیاز به پرداخت یکباره هزینه تعیین‌شده دارید.

۱۲. سایت ساخت لوگو Logo.com

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Logo.com «+»، کتابخانه گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای رفع نیاز‌های طراحی، پیش روی شما قرار می‌دهد. مواردی نظیر تمپلیت‌های مناسب برای لوگو، نمادها، رنگ‌ها و فونت‌ها از امکانات قابل سفارشی‌سازی هستند که این ابزار به شما عرضه می‌کند. پس از پاسخ به پرسش‌های این سرویس، خیلی سریع لوگو‌های متعددی برای شما تولید می‌شود. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا لوگوی انتخابی را بعدها با تنظیم طرح‌بندی، تغییر رنگ‌ها، اصلاح فونت‌ها و مدیریت مؤلفه‌های طراحی مطابق سلیقه خود و آنچه در نظر دارید بهبود ببخشید.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی logo.com

این مولد لوگوی هوش مصنوعی همچنین، خدمات مربوط به برندینگ برای طراحی کارت ویزیت، متعلقات مربوط به شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد برای ایجاد تصویر مناسبی از برند فراهم می‌کند. Logo.com با ارائه ابزارهای ساده و گزینه‌های سفارشی‌سازی متعدد، فرایند ایجاد لوگوی متناسب با برند شما را ساده می‌سازد. نسخه رایگان این سرویس حتی شامل یک تابلوی برند است که برای مشاهده و به اشتراک‌گذاری رنگ‌ها، فونت‌ها و تغییرات لوگو با سایر اعضای تیم استفاده می‌شود.

نقات قوت Logo.com

برخی موارد مثبت در مورد Logo.com را در ادامه آورده‌ایم.

  • استفاده رایگان: از این ابزار می‌توان به‌طور رایگان استفاده کرد. هر چند که برای دانلود و ایجاد اصلاحات نامحدود روی لوگو می‌بایست آن را به یک پلن غیر رایگان ارتقا دهید.
  • راهکارهای کامل برای برندسازی: Logo.com تنها یک مولد لوگو محسوب نمی‌شود. با پلن‌های حرفه‌ای که ارائه می‌دهد شما می‌توانید به ایجاد دستورالعمل‌های برندسازی، ثبت دامنه‌ و ساخت وب‌سایت بپردازید.
  • تمپلیت‌های گوناگون: این امکان برای شما وجود دارد تا با جست و جو در طیف وسیعی از لوگوها، ایده‌های خلاقانه‌ای را در مورد طراحی‌های خود کسب کنید.

نقات ضعف Logo.com

برخی محدودیت‌ها و خصوصیات این سرویس که می‌تواند بهبود پیدا کند را در زیر بیان کرده‌ایم.

  • فاقد پلن پرداخت یک مرتبه‌ای: اگر قصد ایجاد لوگو بدون جزئیات اضافه را دارید، باید بدانید که Logo.com، گزینه‌ای برای پرداخت یکباره برای دانلود لوگو ارائه نمی‌دهد. شما می‌توانید آن را در پلن رایگان، دانلود کنید اما امکان اصلاح و بازبینی روی لوگو مستلزم خرید اشتراک ماهانه است.
  • سفارشی‌سازی محدود: با وجود مجموعه‌ای از تمپلیت‌ها و فونت‌ها که می‌توانیم از میان آن‌ها انتخاب کنیم، میزان سفارشی‌سازی به اندازه سایر ابزارهای معرفی‌شده گسترده نیست.

۱۳. سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Stable Diffusion

Stable Diffusion «+» را می‌توان یک «مولد هنری» (Art Generator) جدید هوش مصنوعی از مجموعه Clipdrop برای برند دانست که می‌تواند پرامپت‌های متنی را به عکس تبدیل کند. شما می‌توانید این ابزار را به‌منظور ساخت انواع گوناگون تصاویر نظیر لوگوها، کارتون‌ها، انیمه، مناظر و غیره به‌کار ببرید.

وب سایت clipdrop و استیبل دیفیوژن

توجه کنید که Stable Diffusion، تنها ابزاری برای ساخت لوگو نیست و برای ایجاد هر نوع تصاویر ، طراحی‌های برند و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت Stable Diffusion، الگوریتمی است که توصیف متنی را به عکس های تبدیل می‌کند.

اگر Stable Diffusion را برای تولید لوگو استفاده می‌کنید باید بدانید که نمی‌توان از آن خروجی وکتور گرفت. این ابزار تنها روی نگاشت تخیلات به واقعیت معطوف است و روی مواردی نظیر قابلیت‌های ویرایشی، فرمت‌های فایل خروجی و غیره متمرکز نیست. این ابزار می‌تواند الهام‌بخش شما در طراحی و تولید لوگو باشد.

۱۴.ابزار تولید لوگوی DesignHill

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی DesignHill «+»، به عنوان یکی از مولدهای لوگو با امکانات دیداری و سهولت در استفاده، امکان تولید سریع لوگوهای حرفه‌ای، رنگارنگ و بی‌نظیر را فراهم می‌کند. برای تولید لوگو با این ابزار می‌بایست نام تجاری خود را وارد کرده و سبک طراحی مورد نظر خود - از بین صدها تمپلیت - و طرح رنگی را انتخاب کنید. ابزار DesignHill همچنین به شما امکان می‌دهد تا صنعت مربوط به کسب و کار خود را مشخص کنید. بدین‌ترتیب، هوش مصنوعی مولد را در جهت بهتری قرار می‌دهید و همچنین می‌توانید به‌صورت دستی به انتخاب و وارد کردن نمادهایی بپردازید که می‌خواهید روی لوگو به نمایش درآیند.

هر چند که شاید این‌ها جزئیات کوچکی به‌نظر برسند اما در حقیقت، بسیار ضروری هستند. به این دلیل که انعطاف‌پذیری بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه به شما امکان می‌دهند تا بیش از برخی ابزارها، روی سازنده لوگو با AI، تأثیر بگذارید.

وب سایت designhill

برای نمونه، یک فروشگاه موتورسیکلت را در نظر بگیرید. اطمینان از اینکه لوگوی تولید شده برای این منظور، دارای نمادهایی از موتور سیکلت، راکب آن، کلاه ایمنی و سایر نمادهای مشخص‌کننده این صنعت است، مسئله مهمی محسوب می‌شود.

تنوع لوگوهای تولید شده و سبک‌های مختلفی که ارائه می‌شوند حیرت‌انگیز است. ضمن اینکه گزینه‌های متعددی در راستای ویرایش لوگو در اختیار شما قرا می‌گیرد. این امکان نیز وجود دارد تا به سفارشی‌سازی جنبه‌های گوناگون لوگو، از نماد و نگه‌دارنده‌ها گرفته تا پس‌زمینه، فونت‌‌ها، طرح‌بندی و پالت رنگی بپردازید.

یکی دیگر از دلایل استفاده از DesignHill این است که ابزارهای برندسازی جامعی را جدای از ساخت لوگو در اختیار کاربر قرار می‌دهد که مواردی نظیر وکتورهای با کیفیت، فایل‌های SVG، تصاویری با پس‌زمینه شفاف، نسخه‌های سیاه و سفید لوگو، نسخه‌های مناسب برای چاپ، کارت‌های ویزیت، تصاویر بهینه‌شده برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و سایر محتوای مربوط به لوگو را در بر می‌گیرد که ممکن است مورد نیاز شما باشد.

خصوصیات ساخت لوگو با هوش مصنوعی DesignHill

در ادامه به برخی از خصوصیات، مزایا و معایب ابزار DesignHill اشاره کرده‌ایم.

  • استفاده از آن آسان، ساده و سریع است.
  • طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ویرایشی لوگو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • به شما امکان می‌دهد تا نمادهایی که مایلید روی لوگو به نمایش درآید را به‌صورت دستی انتخاب کنید.
  • در مدت‌زمانی کوتاه، طیف گسترده‌ای از لوگوهای گوناگون را تولید می‌کند.
  • شما می‌توانید ابزارهای جامع مربوط به برند که شامل محتوای گوناگون و متعدد است را خریداری کنید.
  • به‌عنوان یکی از عیب‌های این سرویس می‌توانیم به عدم پشتیبانی آن از پرامپت‌های متنی برای ساخت لوگوی هوش مصنوعی اشاره کنیم.

۱۵. ابزار ساخت لوگوی Turbologo

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Turbologo «+» یکی دیگر از مولدهای بسیار عالی لوگو به‌همراه ویرایشگری ساده برای استفاده است که از چندین دستگاه و صدها تمپلیت حرفه‌ای برای ساخت لوگو پشتیبانی می‌کند.

عملکرد این پلتفرم مانند ابزار Looka است. یعنی می‌توانید صنعت مرتبط با کسب و کار خود و پالت رنگی مدنظر را انتخاب کنید. ضمن اینکه در رابطه با لوگوها، گزینه‌های بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. چون لوگوها را به‌طور خودکار تولید نمی‌کند و تنها به شما امکان می‌دهد تا از بین صدها مورد پیش‌فرضی که وجود دارد، موارد دلخواه را انتخاب کنید. می‌توانید نمادها را با تگ‌ها یا کلمات کلیدی جست و جو کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب‌های شما تأثیر زیادی در طراحی نهایی خواهد داشت و گزینه‌های بسیار زیادی، از طرح‌ها و لوگوهای ۲ بعدی گرفته تا طرح‌های مینیمالیستی و نمادهای پیشرفته ۳-بُعدی برای شما وجود دارد.

وب سایت turbologo

مشکلی که هنگام تست Turbologo با آن رو به رو شدیم، محدودیت در انتخاب صنایع خاص مرتبط با کسب و کار است. البته با توجه به نمادهای متعددی که می‌توانیم انتخاب کنیم و این که می‌توانیم کلمات کلیدی را به‌طور دستی وارد کنیم، این موضوع را می‌توان نادیده گرفت. با این تفاصیل و با توجه به موردی که مثال زدیم، طیف گسترده‌ای از لوگوهای طراحی شده پیش روی ما قرار گرفت که مرتبط با مفهوم دلخواه ما بود و مقصود برند مورد نظر را به‌خوبی منعکس می‌کرد.

مورد دیگر این است که ادیتور Turbologo به اندازه ادیتور DesignHill پیشرفته نیست. در این ابزار شما می‌توانید پس‌زمینه، متن، نگه‌دارنده‌ها و نمادها را تغییر دهید. ضمن اینکه می‌توانید شکل‌هایی را به لوگوی خود اضافه کنید. به بیان دیگر، می‌توان ادعا کرد که شما خودتان در حال طراحی لوگو هستید.

مزایا و معایب Turbologo

در ادامه، به برخی از مزایا و معایب این سیستم اشاره کرده‌ایم.

  • لوگوهای تولیدی تنوع زیادی دارند.
  • صدها قالب برای انتخاب، پیش روی شما قرار می‌گیرد.
  • به هزاران نماد برای جای‌دادن در لوگو دسترسی داریم.
  • مواردی نظیر تگ‌ها، کلمات کلیدی و جست و جوی پیشرفته برای پیدا کردن نماد مناسب ارائه شده است.

۱۶. ابزار تولید لوگوی GetIMG

ابزار هوش مصنوعی GetIMG «+»، بیشتر یک مولد تصویر هوش مصنوعی محسوب می‌شود تا اینکه ابزاری مخصوص ساخت لوگو باشد. یعنی برای تولید یک تصویر، نیازمند سعی و خطای بیشتری هستید ضمن اینکه باید اندازه عکس تولید شده را تغییر دهید تا شکل یک لوگوی مناسب به خود بگیرد. این ابزار همچنین آزادی بیشتری - در رابطه با خلاق بودن - به شما می‌دهد.

یکی از خصوصیات خوب این ابزار، ۱۰۰ اعتبار رایگانی است که به شما عرضه می‌کند. بنابراین شانس زیادی برای تولید یک لوگوی مناسب خواهید داشت. افزون بر این، کنترل مناسبی روی تصاویر تولیدی دارید، به این دلیل که GetIMG، پرامپت-محور است و به شما امکان می‌دهد تا تصاویر خود را نیز به‌عنوان مرجع - یا رفرنس برای تولید موارد جدید - آپلود کنید.

وب سایت getimg.ai

موردی که GetIMG را منحصر به فرد می‌کند، حتی در برابر سایر مولد‌های تصویر هوش مصنوعی، این است که امکان درج پرامپت منفی را نیز فراهم می‌کند. از این طریق میتوانید به‌ AI بگویید که از چه نوع استایل‌هایی می‌بایست پرهیز کند. به‌طور مثال می‌توانید از عباراتی نظیر کارتونی، طراحی با دست، مبهم و تار بودن و غیره استفاده کنید تا لوگوی تولیدی برای شما فاقد آن باشد.

پس از آپلود تصویر رفرنس و نوشتن پرامپت خود، ۴ تصویر با هوش مصنوعی برایمان تولید می‌شود. بهتر است که تنها یک یا ۲ مرتبه این کار را انجام دهید، پس از آن - و با عدم کسب نتیجه دلخواه - پرامپت و تصویر رفرنس را تغییر دهید. چون در غیر این صورت، ده‌ها تصویر شبیه به هم - و تقریبا یکسان - خواهید داشت.

مورد دیگری که لازم است در مورد GetIMG بدانید، وجود حالتی به‌نام Instruct است که به شما امکان می‌دهد تا یکی از تصاویر تولیدی را به‌عنوان مبنا مورد استفاده قرار دهید و با نوشتن پرامپتی جدید، نسخه دقیق‌تری از تصاویر توسط AI تولید شوند. علاوه بر این، می‌توانید تصویر تولید شده را در ویرایشگر AI آپلود کنید، البته این ابزار با متن مشکل دارد و شما باید مطمئن شوید که نام شرکت روی لوگو به‌صورت واضح، شفاف و صحیح درج شده است.

مزایا و معایب GetIMG

برخی از نقاط قوت و ضعف این ابزار مولد لوگوی هوش مصنوعی را در ادامه آورده‌ایم.

  • این سرویس ۱۰۰ اعتبار رایگان به شما می‌دهد بنابراین می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر را بدون صرف هزینه، تولید کنید.
  • این ابزار از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد تا متن را به لوگو تبدیل کند. ضمن اینکه می‌توانید تصویری را به عنوان رفرنس در آن آپلود کنید.
  • قابلیت‌های بسیار بیشتری را نسبت به برخی دیگر از ابزارهای معرفی شده، در رابطه با خلاقیت ارائه می‌دهد.
  • مشکل هوش مصنوعی در چینش متن و نیازمند ابزار پشتیبان بودن را می‌توان به عنوان عیب این ابزار دانست.

۱۷. سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Fotor

ابزار Fotor «+» یکی از بهترین ابزارهای مولد تصویر و لوگو با هوش مصنوعی است. با ثبت‌نام در این سرویس، مقداری اعتبار رایگان دریافت می‌کنید و در صورت نیاز می‌توانید مبلغی را برای دسترسی به اعتبار بیشتر پرداخت کنید. همچنین پلن‌های پریمیوم را به شما ارائه می‌دهد، برای زمانی‌که قصد به‌کارگیری طولانی‌مدت آن را داشته باشید.

عملکرد ارائه شده توسط این ابزار برای تولید لوگو بسیار مناسب است. به این دلیل که حتی پیش از معرفی خدمات AI هم مجموعه ابزارهایی را برای ساخت لوگو در اختیار داشت و در حال حاضر نیز می‌توان این خصوصیات را ترکیب کرد.

هوش مصنوعی این سیستم از پرامپت‌های متنی استفاده می‌کند. بنابراین، تنها کافی است که توصیفی از آنچه که در سر داریم را تایپ کرده و روی دکمه Generate کلیک کنیم. بدین‌ترتیب، چندین نسخه مختلف، پیش روی شما قرار می‌گیرد تا از بین آ‌ن‌ها مورد مناسب را انتخاب کنید. سپس، این موارد را می‌توانید - به کمک نوار ابزاری با پارامتر‌ها و مؤلفه‌های استایلی گوناگون - بهبود دهید. همچنین میانبری وجود دارد برای ویرایشگر لوگو که به کمک آن می‌توان خروجی هوش مصنوعی را به‌صورت دستی اصلاح کنید.

وب سایت Fotor برای تولید لوگو

شما می‌توانید به‌راحتی طرح تکمیل شده را دانلود و تمامی حقوق مربوطه - برای به‌کارگیری آن در کسب و کار یا پروژه خود- را دریافت کنید. به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در تولید آن، سایر کاربران حتی با ارائه پرامپتی یکسان نمی‌توانند مانند آن را تولید کنند.

۱۸. ابزار هوش مصنوعی DALL-E برای ساخت لوگو

DALL-E یکی دیگر از الگوریتم‌های پیشرفته و پیشرو هوش مصنوعی در تولید عکس از متن‌هایی است که کاربر به آن می‌دهد. DALL-E محصول آزمایشکاه و شرکت پژوهشی OpenAI خالق ChatGPT است.

این ابزار، عمیق‌ترین تخیلات شما را به عکس‌هایی واقع‌گرایانه تبدیل می‌کند. DALL-E را می‌توانید برای تولید لوگو، نقاشی، طراحی‌های گرافیکی و غیره مورد استفاده قرار دهید. برای این کار کافی است تا پرامپت توصیفی خود را در اختیار آن قرار دهید. درست همانند Stable Diffusion، ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی DALL-E می‌تواند الهام‌بخش شما در طراحی لوگوها نیز باشد. بنابراین، برای موارد گفته شده در زیر می‌تواند استفاده شود.

  • هنگامی‌که می‌خواهیم به ساخت لوگو با هوش مصنوعی بپردازیم.
  • وقتی‌که می‌خواهیم در بین موج جدید ابزارهای طراحی مبتنی بر AI به اکتشاف بپردازیم.
  • زمانی‌که دنبال راهی ارزان برای ساخت لوگو، تصاویر استوک، نقاشی‌ها و غیره هستیم.

۱۹. ساخت لوگو با هوش مصنوعی ImageFlash از NeuroFlash

سازنده لوگوی ImageFlash «+» یکی دیگر از مولدهای لوگو و تصویر هوش مصنوعی است. این ابزار بر مبنای پرامپت عمل می‌کند و به کمک آن می‌توانید لوگوهای حرفه‌ای و به‌طور کامل منحصر به فردی را برای کسب و کار خود تولید کنید. نحوه استفاده از این اپلیکیشن مبتنی بر مرورگر بسیار ساده است. کافی است به هوش مصنوعی بگویید که چه می‌خواهید و خیلی سریع لوگوی خود را تحویل بگیرید. به‌یاد داشته باشید که هر چه دقیق‌تر توضیح دهید، نتیجه بهتری برای شما تولید خواهد شد.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی neuroflash

از خصوصیات مثبت ImageFlash می‌توان به امکان تولید رایگان ۵ تصویر مختلف اشاره کرد. بنابراین می‌توانید قابلیت‌های این ابزار را قبل از خرید اشتراک آن، به‌طور عملی بررسی کنید. از خروجی‌های ابزار ImageFlash می‌توان فهمید که تصاویر تولیدی منحصر به‌فرد و بسیار چشم‌نواز هستند اما ممکن است دارای جزئیاتی باشند که برای یک لوگو ضروری نیست. با کمی ویرایش، به‌خصوص در فونت و مؤلفه‌‌های اضافی می‌توانیم لوگوی مناسبی داشته باشیم و در جاهای مختلف از آن استفاده کنیم.

با توجه به اینکه ImageFlash یک ابزار مولد اختصاصی برای لوگو نیست، بزرگترین عیب آن را می‌توان نبودن گزینه‌هایی برای ویرایش دانست. به همین دلیل می‌توانید لوگوهای تولید شده را در برنامه‌های دیگری ویرایش کنید یا اینکه در صورت مناسب و مطابق میل نبودن تصویر تولیدی، پرامپت خود را تغییر داده و دوباره امتحان کنید.

نقاط قوت و ضعف ImageFlash

در ادامه، برخی از مزایا و معایب مولد تصویر ImageFlash را بیان کرده‌ایم.

  • تصاویر هوش مصنوعی را بر مبنای پرامپت ورودی و انعطاف‌پذیری فراوان تولید می‌کند.
  • مولدی عالی برای تولید لوگو با هوش مصنوعی است.
  • امکان ساخت حداکثر ۵ تصویر را به‌طور رایگان و با هدف تست عملی ابزار فراهم می‌کند.
  • طراحی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.
  • می‌تواند به‌عنوان یک مولد طراحی هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گیرد.
  • نبود گزینه‌‌های ویرایشی و همچنین لزوم مراجعه به سایر برنامه‌ها برای انجام کارهای ویرایشی را می‌توان جزو معایب ImageFlash دانست.

۲۰. ساخت لوگو با هوش مصنوعی Placeit

ابزار سازنده لوگوی Placeit «+»، تا حد زیادی مبتنی بر نمادها است. به همین دلیل، انتخابی عالی برای تولید لوگوهای چشم‌‌نواز محسوب می‌شود. از این ابزار می‌توانید در موضوعات گوناگون نظیر ورزش، بازی‌ها، کافی‌شاپ و غیره استفاده کنید اما برای موارد رسمی، جدی و تخصصی‌تر نظیر شرکت حقوقی شاید گزینه‌ای عالی نباشد.

وب سایت placeit

این ابزار، بسیار ساده و استفاده از آن آسان است. ضمن اینکه می‌تواند بر اساس ورودی صنعت و مؤلفه‌های گرافیکی، صدها گزینه را تولید کند و برای انتخاب، پیش روی شما قرار دهد. بزرگترین مزیت Placeit نسبت به سایر ابزارهای ساخت لوگو با هوش منصوعی نظیر Turbologo و Logo AI،‌ فراهم کردن هزاران تصویر گرافیکی حرفه‌ای است که طراحی شده‌اند و به‌جای نمادهای سیاه و سفید و عمومی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

سرویس Placeit از ابتدا به کاربر امکان می‌دهد تا عناصر گرافیکی را برای لوگوی خود انتخاب کند. در این مورد، هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد. ضمن اینکه می‌توانید برای یافتن نمادی که به‌طور دقیق و صریح بیان‌گر صنعت و برند شما باشد از قابلیت جست و جو استفاده کنید. هنگامی‌که کاربر نمادی را انتخاب کرد، سرویس Placeit لوگوها را تولید می‌کند. استایل‌های گوناگونی برای انتخاب وجود دارد اما پیش از دستکاری فونت‌ها و پالت رنگی، می‌بایست یکی را انتخاب کنید. بنابراین توصیه می‌شود آن نمادی انتخاب شود که بیشتر مورد علاقه کاربر است.

پس از اینکه نماد و رنگ را انتخاب کردید، با انتخاب Finish می‌توانید به کار خود پایان دهید. نگران نباشید، زیرا به لوگویی که به‌صورت تصادفی تولید شده، محدود نخواهید شد. ویرایگشری وجود دارد که می‌توانید با ورود به آن، مواردی نظیر رنگ‌ها را تغییر دهید، نمادها را جایگزین و فونت‌ها را عوض کنید. با این‌حال، باید بگوییم که در طول آزمایش انجام شده، ویرایشگر کمی کندی از خود نشان داد. با این‌که این مورد، مشکل بزرگی نیست اما برای فردی که می‌خواهد رنگ‌های متعددی را امتحان کند می‌تواند آزار دهنده باشد. بزرگترین نقطه ضعف این سیستم، محدود بودن گزینه‌های مربوط به ویرایش است. یعنی نمی‌توانید مواردی مانند موقعیت نماد و متن را تغییر دهید.

مزایا و معایب Placeit

در زیر، برخی از خصوصیات مثبت و منفی ابزار Placeit را آورده‌ایم.

  • با دریافت ۲ ورودی، صدها لوگو را تولید می‌کند.
  • کنترل کاملی روی رنگ‌های نماد، پس‌زمینه و متن خواهید داشت.
  • لوگوهای جذاب و چشم‌نوازی را تولید می‌کند.
  • هزاران مؤلفه گرافیکی منحصر به فرد،‌ برای انتخاب توسط کاربر فراهم می‌کند که به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند.
  • کند بودن ویرایشگر لوگو، گزینه‌های محدود و قیمت به‌نسبت زیاد آن را می‌توان جزو معایب ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی Placeit دانست.
لپتاپی روی میز و لوگوهای طراحی شده با هوش مصنوعی

سوالات متداول

اکنون که با ابزارها و سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی آشنا شدید، وقت آن رسیده تا برخی از پرسش‌های متداول با آن را پاسخ دهیم.

مزیت ساخت لوگو با هوش مصنوعی برای مشاغل چیست؟

از مزایای به‌کارگیری ابزارهای ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌توان به تنوع در طرح‌ها، امکان سفارشی‌سازی، سهولت در استفاده و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. در ادامه، هر یک از این موارد را توضیح داده‌ایم.

  • تنوع در طرح‌ها: ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌تواند انواع گوناگونی از لوگوها را در اختیار ما قرار دهد. بنابراین، می‌توانیم مطمئن باشیم که مورد مناسبی را برای برند خود پیدا خواهید کرد.
  • سفارشی‌سازی: ساخت لوگو با هوش مصنوعی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا لوگوی خود را با هدف بازتاب برند کسب و کارتان سفارشی‌سازی کنید.
  • سهولت در استفاده: ابزار ساخت لوگو با هوش مصنوعی به‌طور معمول به آسانی قابل استفاده است، حتی اگر تجربه طراحی گرافیکی نداشته باشید.
  • هزینه مناسب: با توجه به اینکه طراحی لوگو با روش‌های مرسوم ممکن است هزینه‌‌های زیادی را به شما متحمل کند، استفاده از سایت ساخت لوگو با AI می‌تواند گزینه مناسب‌تری از این بابت برای شما و کسب و کارتان باشد.

معایب ساخت لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

علی‌رغم سودمندی‌های زیادی که این کاربرد از فناوری هوش مصنوعی برایمان فراهم می‌کند، برخی مشکلات و نقاط ضعف را می‌توان برای آن بر شمرد که در هنگام کار با این ابزارها پیش رویمان قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید از این فناوری برای ایجاد لوگوی کسب و کار خود بهره ببرید، توصیه می‌شود مواردی نظیر کمبود اصالت، منحصر به فرد نبودن و عدم انعکاس کامل هویت برند را در نظر داشته باشید.

  • اصیل نبودن و نداشتن نوآوری: گاهی اوقات ممکن است ساخت لوگو با هوش مصنوعی، منجر به تولید لوگوهایی شود که دارای تشابهی با سایر لوگوها هستند.
  • منحصر به فرد نبودن به اندازه کافی: ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌تواند بعضی ‌وقت‌ها لوگوهایی را برای شما فراهم کند که به اندازه لوگوهای طراحی شده به‌دست طراحان گرافیک، منحصر به فرد نباشد.
  • عدم بیان برند شما: اگر تنظیمات مورد نیاز را انجام ندهید این امکان وجود دارد تا لوگوهایی تولید شوند که به‌طور دقیق بیان‌گر برند شما نباشند و هویت آن را آن‌گونه که باید، بازتاب ندهند.

نحوه انتخاب سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی چگونه است؟

مفید بودن ساخت لوگو با AI تا حد زیادی به ابزار یا سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی که به‌کار می‌برید بستگی دارد. با اینکه برخی از افراد ممکن است با تولید نتایجی ضعیف شما را نا امید کنند، موارد دیگر ممکن است خروجی‌های بسیار جذاب و مؤثری را ارائه دهند. هنگام ارزیابی انتخاب‌های خود مواردی نظیر میزان بودجه، فرمت فایل‌های خروجی، سهولت استفاده، قابلیت اصلاح و تغییرات به‌طور نامحدود، پشتیبانی از مشتریان و دیگر ویژگی‌ها را به‌طور کامل در نظر داشته باشید.

  • بودجه: توصیه می‌شود به دنبال سایتی برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی باشید که ضمن مناسب بودن با بودجه شما، به‌جای اشتراک دوره‌ای، نیازمند یکبار پرداخت هزینه باشد.
  • فرمت فایل لوگوی تولید شده: بسته به نحوه استفاده شما از لوگو، به فرمت‌های فایلی گوناگونی نیاز دارید. به همین دلیل، می‌بایست مطمئن شوید که سایت مورد استفاده برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی، امکان دانلود فایل به فرمت‌های گوناگون را برای شما فراهم می‌کند.
  • سهولت در به‌کارگیری: ابزار سازنده لوگویی را پیدا کنید که امکان سفارشی‌سازی لوگو را در ادیتور خود به‌طور ساده در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • نداشتن محدودیت در ویرایش اصلاح: سایتی که برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی انتخاب می‌کنید بهتر است امکان ویرایش لوگو را پس از خرید برای شما فراهم کند.
  • پشتیبانی از مشتریان: توصیه می‌شود که سازنده لوگوی مورد استفاده، پشتیبانی تمام‌وقت - به روش‌های گوناگون - را ارائه دهد.
  • امکانات گسترده: یک سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی می‌تواند شما را در چاپ کارت‌های ویزیت، راه‌اندازی وب‌سایت، ایجاد طراحی‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی و غیره یاری دهد که این مورد، صرفه‌جویی در زمان را برای شما به‌دنبال خواهد داشت.

بهترین سایت ساخت تولید لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

ابزار Looka Logo Maker را می‌توان یکی از بهترین سرویس‌های ساخت لوگو با هوش مصنوعی برای کسب و کارها دانست. این ابزار از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد سریع لوگوهای منحصر به فرد، تنها به کمک چندین پرامپت بهره می‌برد. افزون برای این،‌ ابزارهای ساده‌ای را به منظور تغییر استایل‌ها، رنگ‌ها، فونت‌ها و غیره فراهم می‌کند. شما می‌توانید لوگوی تولید شده را در قالب وکتور یا تصویری با رزولوشن بالا دریافت کنید. این ابزار AI همچنین سایر ملزومات برندسازی نظیر کارت ویزیت، تمپلیت‌های شبکه اجتماعی و ابزارهای سفارشی مربوط به برند را ارائه می‌دهد.

بهترین ابزار رایگان برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

سایت Wix Logo Generator را می‌توان یکی از بهترین مولدهای رایگان لوگو با AI دانست. این سرویس، امکان ساخت آسان لوگو را از طریق سفارشی‌سازی تایپوگرافی و رنگ‌های برند به کاربر می‌دهد. به این ترتیب، هویت یکپارچه و منحصر به فرد، در تمام منابع یا متعلقات برند وجود خواهد داشت.

کاربری در حال تولید لوگو با سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی

دارنده کپی رایت یک لوگوی هوش مصنوعی کیست؟

کپی‌رایت لوگوهای تولید شده با هوش مصنوعی، به فرد خاصی تعلق ندارد. هر چند که محتوای مورد استفاده برای تولید این‌گونه لوگوها ممکن است دارای کپی‌رایت باشند.

آیا هوش مصنوعی جای طراحان گرافیک را می گیرد؟

این احتمال وجود دارد که هوش مصنوعی تا حدی جای طراحان گرافیک را بگیرد. این فناوری می‌تواند کارهای مربوط به طراحی را اتوماسیون کند یا به بیان دیگر، به حالت خودکار در آورد. با این حال، طراحان می‌توانند خلاقیت، تفکر تحلیلی و دیدگاه‌های انسانی داشته باشند که هوش مصنوعی نمی‌تواند آن را تقلید کند. در شرایط کنونی هوش مصنوعی، مهندسی پرامپت امری ضروری است. AI می‌تواند ابزار طراحی با ارزش و سودمندی باشد که کاربر را در تولید ایده و بهبود نتایج یاری می‌کند. این احتمال وجود دارد که هوش مصنوعی، توانمندی حوزه طراحی گرافیک را افزایش داده و آن را رقابتی‌تر سازد. افرادی که هوش مصنوعی را برای بهبود و ارتقا فرایند طراحی خود استفاده می‌کنند، به احتمال قوی پیشرفت خواهند کرد.

فناوری مورد استفاده در ساخت لوگو با هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی با بهره‌گیری از یادگیری ماشین و استفاده از دانشی که با مشاهده میلیون‌ها لوگو به‌دست می‌آورد، به‌سرعت انواع مختلفی لوگو را برای کاربر تولید می‌کند. این ابزارها با در نظر گرفتن بهترین روش‌‌های این حوزه، انواع لوگوها، رنگ‌ها و همچنین نمادها، به کاربر امکان می‌دهند تا لوگویی را انتخاب کند که می‌خواهد الهام‌بخش او در طراحی شود. بهترین قسمت آن، موضوع سفارشی‌سازی بیشتر لوگوها است تا زمانی که هوش مصنوعی بهترین نمونه از آن را تولید کند.

جمع‌بندی

لوگوها به‌طور معمول، یکی از اولین مؤلفه‌‌هایی محسوب می‌شوند که نظر مشتریان و مخاطبین کسب و کارها و برند‌ها را جلب می‌کند. به بیان ساده‌تر، لوگو بیان‌گر چهره شرکت و کسب و کار شما است. به‌همین دلیل، مهم است تا لوگویی را به نمایش بگذارید که با دقت و ظرافت طراحی شده و ارزش‌های برند شما را به‌خوبی منتقل می‌کند. طراحی لوگویی جذاب و اثربخش برای برند، کار آسانی نیست و برای ساخت آن نیاز به یک طراح گرافیک و صرف وقت و هزینه داریم. به لطف وجود هوش مصنوعی و پیشرفت‌های این فناوری، در حال حاضر می‌توانیم با صرف کمترین زمان و هزینه‌ای معقول، لوگوی مناسبی را برای کسب و کار خود بسازیم.

در این مطلب از مجله فرادرس ضمن پرداختن به موضوع ساخت لوگو با هوش مصنوعی، سایت‌ها و ابزارهای مرتبط با آن را معرفی کردیم. همچنین، خصوصیات و امکانات هریک را مورد بررسی قرار دادیم. برخی از این ابزارها رایگان هستند و برای استفاده از برخی دیگر می‌بایست پلن‌های پولی موجود را تهیه کنیم. پس از دانستن نحوه کار با این ابزارها، کافی است شرحی در مورد کسب و کار خود را به آن بدهیم و پس از انتخاب گزینه‌های فراهم شده، لوگوی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاهده کنیم. جدید بودن این حوزه را شاید بتون بزرگترین عیب مولدهای هوش مصنوعی دانست. به‌طوری‌که علی‌رغم حیرت‌انگیز بودن، گاهی اوقات شاید با نبود کیفیت لازم یا عدم ساخت نتیجه‌ای خلاقانه از آن‌ها رو به رو شویم. با این حال این خروجی‌ها هنوز هم می‌توانند منبع الهامی برای طراحان لوگو باشند تا بر اساس آن لوگویی سفارشی و متناسب طراحی کنند.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wixelegantthemesmediumtechopedia
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *