نحوه استفاده از چت جی پی تی ChatGPT در ایران – از صفر تا صد

۵۹۹۳۰۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه
نحوه استفاده از چت جی پی تی ChatGPT در ایران – از صفر تا صد

احتمالا در روزهای اخیر، نام ChatGPT را زیاد شنیده باشید و بخواهید بدانید ChatGPT چیست. اگر بخواهیم به زبانی ساده بگوییم، ChatGPT رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی یا AI برای چت کردن است که می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به شما کمک کرده و در واقع جواب‌های مناسبی برای سوالاتتان فراهم آورد. جذابیت ماجرا در این است که می‌توانید هر سوالی را حتی به زبان فارسی از این ربات هوشمند بپرسید و پاسخ‌هایی جامع دریافت کنید. اگر کنجکاو شده‌اید که تجربه استفاده از چت جی پی تی چگونه است و در ایران چطور می‌شود از این ربات بهره برد، به مطالعه این مطلب از مجله فرادرس ادامه دهید. تلاش کرده‌ایم ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای ثبت‌نام و کار با این ربات از داخل ایران را به شما‌ آموزش دهیم تا با کاربردهای ChatGPT بیشتر آشنا شویم.

چت جی پی تی چیست؟

به زبان ساده، ChatGPT یک چت بات یا ربات هوش مصنوعی است که از طریق گفتگوی متنی، با شما ارتباط برقرار می‌کند. این ابزار هوش مصنوعی با استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند کلمات مناسب را حدس زده و جمله‌هایی منطقی و درست خلق کند که شما را به جواب مورد نظرتان می‌رسانند. موارد استفاده از این ربات بسیار گسترده بوده و قابلیت‌هایی مثل نوشتن و خطایابی کد، نگارش نامه و مقاله، خلاصه‌سازی کتاب، فراهم کردن اطلاعات در زمینه‌های مختلف و بسیاری از کاربردهای دیگر را شامل می‌شود.

ChatGPT چگونه آموزش دیده و طراحی شده است؟‌

این ربات با استفاده از حجم زیادی از داده‌های متنی از منابع مختلف مانند کتاب‌ها، مقالات و وب‌سایت‌ها آموزش دیده است. چت جی پی تی به کمک دانشی که از این طریق به دست آورده، می‌تواند کلمات بعدی را در هر جمله‌ای حدس بزند و در نهایت به جمله یا متنی کاملا منطقی برسد.

ثبت‌نام در چت جی پی تی از داخل ایران

اگر برای استفاده از چت جی پی تی در ایران تلاش کرده باشید، احتمالا در همان مرحله ابتدیی تایید ایمیل با خطا و مشکل مواجه شده‌اید. البته ثبت‌نام در سایت این ابزار در حالت عادی کار سختی نیست. تنها باید ایمیل خود را تأیید کنید. نحوه انجام این فرایند از داخل ایران را در ادامه بررسی می‌کنیم.

1. ورود به سایت چت جی پی تی

این ابزار توسط گروه OpenAI توسعه پیدا کرده است و می‌توانید از طریق سایت این گروه (+) به آن دسترسی داشته باشید. البته از یاد نبرید که بهتر است ابزار تغییر آی‌پی خود را روشن کنید. این احتمال وجود دارد که سایت بدون چنین ابزاری نیز باز شود اما سرعت کمتری خواهد داشت و برخی کارها را به درستی انجام نخواهد داد.

پس ابتدا آی‌پی خود را تغییر داده و بعد عبارت OpenAI را در مرورگر خود سرچ کنید. اولین سایت در لیست نتایج، سایت رسمی OpenAI خواهد بود. روی آن کلیک کنید، سپس در انتهای صفحه وب‌سایت باز شده، روی لینک Try ChatGPT بزنید تا به سایت این ابزار منتقل شوید.

«برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید».

همچنین به‌جای آن می‌توانید در صفحه نتایج جست و جوی گوگل، مستقیما روی لینک ChatGPT کلیک کنید.

جستجوی OpenAI در گوگل و کلیک روی لینک ChatGPT

در سایت چت جی پی تی، توضیحاتی درباره این ابزار ارائه شده که مطالعه آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار AI مفید هستند.

2. ثبت‌نام در چت جی پی تی و تایید ایمیل

در ادامه، به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که از شما می‌پرسد قصد انجام چه‌ کاری را دارید. برای شروع فرایند ثبت‌نام، روی دکمه Sign Up کلیک کنید و اگر پیش از این اکانت ChatGPT را ساخته‌اید، می‌توانید روی دکمه Log In کلیک کنید.

«برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید».

ما روی Sign Up کلیک کرده‌ایم. این مرحله ممکن است کمی طول بکشد و از شما خواسته شود تا اثبات کنید که ربات نیستید. سپس به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که شامل موارد زیر برای ادامه کار است.

روش های ثبت نام ChatGPT
  • ثبت‌نام با ایمیل: کادری برای ورود آدرس ایمیل و ادامه مراحل ثبت‌نام وجود دارد.
  • ثبت‌نام با اکانت‌های موجود: ادامه مراحل ثبت‌نام را می‌توانیم از طریق یکی از اکانت‌های Microsoft ،Google یا Apple خود انجام می‌دهیم.

مراحل ثبت‌نام را به یکی از ۲ روش فراهم شده در زیر، می‌توانید ادامه دهید.

روش اول از طریق آدرس ایمیل

اکنون اگر در کادر ورودی Email address، آدرس ایمیل خود را وارد و روی دکمه Continue کلیک کنید، به مرحله بعد رفته و از شما‌ می‌خواهد تا پسوردی را برای حساب ChatGPT خود برگزینید.

ثبت نام ChatGPT با آدرس ایمیل

پس از وارد کردن پسورد، دوباره روی دکمه Continue کلیک می‌کنیم. در این هنگام ایمیلی به منظور تأیید، برایتان ارسال خواهد شد.

تأیید آدرس ایمیل در ساخت اکانت ChatGPT

ایمیل دریافتی را - از Inbox ایمیل خود - باز کرده و روی لینک Verify Email Address کلیک می‌کنیم. با این کار صفحه جدیدی باز می‌شود که اطلاعات شخصی شامل نام، نام‌خانوادگی و تاریخ تولد را از ما دریافت می‌کند. پس از تکمیل فیلدهای مرتبط، روی دکمه Continue کلیک می‌کنیم.

وارد کردن اطلاعات شخصی در ساخت اکانت ChatGPT

توجه داشته باشید که حتماً در این مرحله یک ابزار تغییر آی‌پی قدرتمند و معتبر فعال باشد.

برای جلوگیری از بروز مشکل و خطاهای محتمل، شاید نیاز باشد تا چندین ابزار تغییر آی‌پی مختلف را امتحان کرده یا مراحل را با دستگاه دیگری ادامه دهید. در برخی مواقع ممکن است وجود یک افزونه یا برنامه‌ای خاص نیز منجر به بروز این مشکل شده باشد. در این شرایط می‌توانید افزونه‌های مرورگر خود را یکی‌یکی حذف و دوباره فرایند تأیید را امتحان کنید.

در صورتی که مراحل گفته شده بدون مشکل اجرا شوند با صفحه گفت و گوی ChatGPT - مشابه تصویر زیر - رو به رو می‌شویم و در محل مشخص شده می‌توانیم پرسش‌های خود را وارد کنیم.

صفحه گفت و گوی ChatGPT

روش دوم از طریق اکانت های گوگل ، مایکروسافت یا اپل

حال می‌خواهیم روش دوم برای ثبت‌نام ChatGPT را بررسی کنیم. همان‌گونه که در تصویر آورده شده در زیر مشاهده می‌کنید با استفاده از اکانت‌های گوگل، مایکروسافت یا Apple نیز می‌توانیم مراحل ثبت‌نام چت جی پی تی را انجام دهیم. به‌طور مثال ما از یک اکانت گوگل برای این منظور استفاده می‌کنیم و طبق مراحل گفته شده در ادامه پیش می‌رویم یعنی روی دکمه Continue with Google کلیک می‌کنیم.

ورود با گوگل اکانت

صفحه جدیدی مشابه تصویر آورده شده در ادامه باز می‌شود. در این صفحه می‌توانیم اکانت گوگل - که حال حاضر در آن لاگین هستیم - را انتخاب کنیم یا با انتخاب گزینه Use another account وارد گوگل‌اکانت دیگری شویم.

انتخاب گوگل اکانت فعلی

در صورتی‌که هر یک از ۲ روش گفته شده به درستی انجام شوند با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر رو به رو می‌شویم. ChatGPT برای صحبت با شما آماده است. می‌توانید پرسش یا پرامپت خود را در کادر مشخص شده بنویسید و گفت و گویی را با چت جی پی تی شروع کنید.

صفحه گفت و گوی ChatGPT

لاگین به چت جی پی تی با حساب موجود

در صورتی که مراحل ایجاد اکانت ChatGPT را پیش از این انجام داده‌اید و اکنون می‌خواهید با حساب خود وارد آن شوید لازم است تا طبق مراحل زیر پیش بروید.

وارد آدرس چت جی پی در «+» می‌شویم و روی دکمه Login کلیک می‌کنیم. با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر رو به رو می‌شویم. در این صفحه با یکی از ۲ روش موجود لاگین می‌کنیم.

  • از طریق آدرس ایمیل و کلمه عبوری که پیش از این با آن در ChatGPT ثبت‌نام کرده‌ایم.
  • یا با استفاده از اکانت‌های موجود گوگل، مایکروسافت یا اَپل لاگین می‌کنیم.
صفحه لاگین ChatGPT

نحوه استفاده از چت جی پی تی

استفاده از چت جی پی تی کار ساده‌ای است. در صفحه حساب کاربری خود درون کادر پایین صفحه کلیک و شروع به نوشتن کنید. البته می‌توانید گزینه New Chat را در سمت چپ صفحه نیز بزنید. با این حال چند نکته وجود دارد که بهتر است قبل از شروع به کار با این ربات بدانید. مواردی که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • چت جی پی تی از زبان فاسی پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید با زبان فارسی با این ربات ارتباط برقرار کنید اما ممکن است سرعتی پایین‌تر را تجربه کنید یا به جملاتی بر بخورید که چندان معنای درستی ندارند. در غایی‌ترین حالت، زبان اصلی ChatGPT انگلیسی است و بهترین نتایج را با این زبان ارائه می‌کند.
  • اطلاعات فراهم شده توسط این ابزار در بیشتر موارد صحیح هستند اما نباید آن‌ها را به جای تشخیص پزشکی یا منبع معتبر علمی به کار ببرید. همچنین با اینکه این ربات در تولید محتوا عالی عمل می‌کند، اما بهتر است به طور کامل به آن تکیه نکرده و هر مطلب جدیدی را حتما به صورت دستی بررسی کنید.
  • اگر از ChatGPT برای کدنویسی استفاده می‌کنید، حتما از درست بودن کدها پیش از استفاده مطمئن شوید.
  • ممکن است گاهی به دلیل درخواست زیاد، ربات خطا داده و شما را از ارسال درخواست‌های جدید تا یک ساعت آینده محروم کند. در چنین شرایطی تنها می‌توانید صبر کنید. البته ممکن است عوض کردن آی‌پی نیز به شرایط کمک کند.

مهم است که بدانید ربات هوش مصنوعی ChatGPT فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و اگر از زبان فارسی استفاده کنید، ممکن است پاسخ‌های کاملا درستی برایتان به نمایش درنیاورد. اما به طور کلی، استفاده از این ابزار بسیار جالب است و در کمترین زمان، شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند. در ادامه چند مورد از کاربردهای چت جی پی تی را می‌بینیم.

تولید محتوا

یکی از بهترین موارد استفاده از چت جی پی تی برای تولید محتوا است. این ربات از زبان‌های بسیاری پشتیبانی کرده و می‌تواند انواع متون را برای شما تولید کند. ممکن است بخواهید یک نامه اداری بنویسید، رزومه بسازید یا درخواستی برای دانشگاه ارسال کنید، چت جی پی تی تمام این کارها را در کمترین زمان برایتان انجام می‌دهد. البته قبلاً در مقاله‌ای دیگر از مجله فرادرس در مورد اینکه رزومه چیست، چگونه رزومه بنویسیم و همینطور رزومه‌سازهای آنلاین صحبت کرده‌ایم.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تولید محتوا در رزومه نویسی یا نگارش معرفی نامه یا «نامه پوششی» (Cover Letter) است. به کمک چت جی پی تی می‌توانید چارچوبی کامل از آنچه در ذهن دارید را دریافت کنید که هرچند جای بهبود فراوان دارد اما تا حد زیادی در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کند. در ادامه مثالی از درخواست نوشتن نامه پوششی برای موقعیت شغلی کارشناس محتوا را می‌بینیم.

نوشتن کاور لتر به کمک chatgpt
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

همان‌طور که می‌بینید، کلیات متن مناسب هستند. با این حال بهتر است ویژگی‌های شخصی خود را وارد آن کنید و همچنین کلمات پیچیده‌تر را به کار بگیرید. در برخی مواقع نیز غلط املایی و نیم‌فاصله وجود دارد که حتما باید از بین بروند.

 

تحقیق و مطالعه

یکی از مهم‌ترین استفاده های چت جی پی تی این است که آن را به عنوان جستجوگری همچون گوگل به کار بگیرید. این ربات، روند طولانی و زمان‌بر بررسی لینک‌های مختلف ارائه شده در موتورهای جست‌وجو را کوتاه‌تر کرده و راه‌ حل سریع‌تری جلوی پایتان می‌گذارد. کافی است از او بخواهید مفهوم یا مطلبی را به زبان ساده برایتان توضیح دهد. همچنین امکان درخواست برای معرفی بهترین سایت‌ها، مقالات و کتاب‌ها در هر زمینه‌ای وجود دارد.

به این شکل می‌توانید بدون نیاز به کلیک روی لینک‌های مختلف و بررسی مطالب مختلف برای رسیدن به جواب درست، درباره هر مطلبی تحقیق و اطلاعات کسب کنید. در ادامه می‌بینید که پاسخ این ربات به سوال رایج درباره مضر بودن محصولات تراریخته، چه بوده است.

سرچ با chatgpt
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

استفاده از چت جی پی تی به عنوان مترجم

یکی دیگر از بهترین کاربردهای ChatGPT، در ترجمه متون مختلف به زبان‌های گوناگون است. البته که گوگل ترنسلیت هم برای رسیدگی به این نیاز وجود دارد، اما این ربات با تکیه بر هوش مصنوعی کار می‌کند و هر بار نتایج بهتری تولید خواهد کرد. در عین حال ممکن است اشتباهاتی نیز وجود به چشم بخورد اما به قطع ترجمه مناسبی تولید می‌شود که مفهوم نهایی مطلب را به درستی می‌رساند.

در ادامه، بخشی از متن «آرمان فرادرس» را نوشته و از چت جی پی تی خواسته‌ایم آن را به زبان‌های انگلیسی و ترکی ترجمه کند.

استفاده از چت جی پی تی برای ترجمه
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

در انتهای ترجمه نیز نوشته می‌شود که این ترجمه ماشینی است و احتمالا کاملا منطبق نباشد.

مشاوره

شما همچنین می‌توانید برای حل مشکلات خود از چت جی پی تی کمک بگیرید. این ربات می‌تواند به عنوان یک همکار باهوش، دوست دانا یا مشاور رابطه عمل کرده و راه حل‌های خوبی جلوی پایتان بگذارد. البته که نتایج ارائه شده، بر اساس محتوای موجود در اینترنت هستند و توسط شخصی با تجربه نوشته نشده‌اند. اما همچنان منطق مناسبی دارند و می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مثلا به عنوان نویسنده محتوا از ChatGPT خواسته‌ایم تا ما را برای نوشتن مطالب کاربرپسندتر راهنمایی کند، نتیجه را در تصویر زیر می‌بینید.

راهنمایی گرفتن از chatgpt

به خصوص اگر در زمینه‌ای تازه‌کار باشید، راهنمایی‌های قدم به قدم و مرحله‌ای ChatGPT می‌توانند بسیار کمک کننده باشند و مسیر مناسبی برای پیشرفت و انجام موثرتر هر کاری برایتان فراهم کنند.

خلاصه سازی

حتی اگر وقت کافی برای خواندن کتابی را ندارید، چت جی پی تی می‌تواند به جای شما این کار را انجام دهد. کافی است نام کتاب مورد نظر را بنویسید و درخواست کنید تا خلاصه‌ای از آن را برایتان تعریف کند. به علاوه می‌توانید خلاصه هر مقاله یا مطلب دیگری که در اینترنت موجود باشد را نیز درخواست دهید.

البته امکان وارد کردن متن جدید و درخواست خلاصه‌سازی آن نیز وجود دارد اما بسته به حجم مطلب مورد نظر ممکن است این کار کمی بیشتر زمان ببرد. در مثال زیر نتیجه درخواست خلاصه‌سازی یک مقاله درباره گیاهخواری را می‌بینید.

خلاصه سازی
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

درس دادن و درس خواندن

معلمان و اساتید نیز می‌توانند به خوبی از ChatGPT کمک بگیرند. کافی است مطلبی را برای این ربات فرستاده و درخواست طرح سوال کنند. چت جی پی تی سریعا این کار را انجام داده و زمان بسیاری برایتان می‌خرد. همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان نیز می‌توانند از همین روش برای تمرین و آزمایش دانش خود استفاده کنند. چت جی پی تی حتی درس دادن و درس خواندن را ساده‌تر می‌کند.

در مثال زیر متنی از فیزیک پایه دهم را برای این ربات فرستاده و خواسته‌ایم تا دو سوال از روی آن طرح کند.

سوال طرح کردن آنلاین

همان‌طور که می‌بینید، دو سوال مطرح شده است. همچنین می‌توانید میزان سختی و آسانی سوال‌ها و نوع آن‌ها را نیز تعیین کنید.

می‌توانید از این ربات برای توضیح مفاهیم پیچیده‌تر نیز به زبان ساده کمک بگیرید. به خصوص در مواقعی که توضیحات کوتاه کتاب درسی کافی نیستند و نمی‌توانید به درستی آن‌ها را متوجه شوید. به عنوان مثال، در تصویر زیر، جواب ChatGPT را برای توضیح ساده «پایستگی انرژی مکانیکی» می‌بینید.

توضیح مفاهیم پیچیده
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

بهبود برنامه نویسی

در دنیای برنامه نویسی نیز می‌توانید استفاده های بسیاری از چت جی پی تی کنید. این ربات می‌تواند ایرادات کد شما را نشان دهد و برای رفع آن‌ها به کمک‌تان بیاید. به علاوه قابلیت نوشتن کد به زبان‌های مختلف نیز وجود دارد. البته احتمال بروز خطا در این بخش را نادیده نگیرید.

مثلا در تصویر زیر از این ربات خواسته‌ایم برنامه‌ای به زبان پایتون برای دریافت نام کاربر بنویسد.

کد نویسی در چت جی پی تی
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

به علاوه توضیحاتی همراه کد ارائه می‌شوند که برای تازه‌کارها و کسانی که در حال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستند، بسیار مفید است. این یعنی حتی می‌توانید برای تمرین و یادگیری کدنویسی و رفع اشکالات خود در این زمینه نیز به سراغ چت جی پی تی بروید.

سرگرمی

فراموش نکنید که یکی از بزرگ‌ترین موارد استفاده از چت جی پی تی،‌سرگرم کردن مخاطب است. شما می‌توانید اوقات فراغت خود را با گفتگو با این ربات پر کنید. با او حرف بزنید، با هم معما حل کنید و خلاصه سر خود را به این شکل، گرم کنید. در مثال زیر از این ربات خواسته‌ایم یک معمای سخت طرح کند.

معمای چت جی پی تی
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

به نظر شما جواب چیست؟‌ در ادامه، جواب را هم از او درخواست کرده‌ایم.

جواب معمای چت جی پی تی
برای نمایش بزرگ‌تر تصویر، روی آن کلیک کنید

البته شما می‌توانید درخواست لطیفه و حقایق جالب را نیز داشته باشید، مانند مثال زیر که از چت جی پی تی خواسته‌ایم چیز بامزه‌ای بگوید.

سرگرمی با چت جی پی تی

سخن پایانی

در این مقاله از مجله فرادرس تلاش کردیم راحت‌ترین روش ثبت‌نام در ChatGPT برای کاربران ایرانی را توضیح دهیم. این ابزار بسیار پرکاربرد و مفید است و در زمینه‌های بسیاری به شما کمک می‌کند. فقط باید سوال درست را از او بپرسید و منتظر جواب باشید.

در ادامه پس از آموزش نحوه ثبت‌نام، نحوه استفاده از چت جی پی تی و موارد مختلف آن را نیز بررسی کردیم. مثلا دیدیم که می‌توانید برای ترجمه یا تولید نامه از این ابزار کمک بگیرید. به طور کلی، کار با این ابزار می‌تواند شما را در هر زمینه‌ای رشد دهد و اطلاعات مفیدی که نیاز دارید را در کمترین زمان در اختیارتان قرار می‌دهد. پس این ربات هیجان‌انگیز به امتحان کردنش می‌ارزد.

بر اساس رای ۷۷۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
Youtube
۶۵ دیدگاه برای «نحوه استفاده از چت جی پی تی ChatGPT در ایران – از صفر تا صد»

سلام. آیا چت جی پی تی، برای اندروید اپلیکیشن دارد؟

با سلام؛

بله با مراجعه به فروشگاه مربوط به اپلیکیشن‌های اندروید می‌توانید آن را تهیه کنید.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

سلام. ممنونم از محتوای کاربردیتون. مشکل من این هست که اصلا آپشنی برای ارسال عکس نیست. و ربات هم نمیتونه عکس رو بخونه. من چیکار کنم؟ عکس رو به متن تیدیل کردن هم خیلی تایم میبره

سلام، وقت شما بخیر؛

از همراهی شما با مجله فرادرس بسیار سپاسگزاریم. گزینه‌ای که اشاره فرمودید در نسخه حرفه‌ای ChatGPT در دسترس است.

راه‌حل دیگر این است که از چت‌بات‌هایی نظیر جمنای (گوگل‌بارد سابق) یا کوپایلت (بینگ‌چت سابق) استفاده کنید. این چت‌بات‌ها می‌توانند عکس شما را مستقیماٌ دریافت کنند و کار مربوطه را انجام دهند.

سلام آیا از چت جی پی تی برای ویرایش پایان نامه یا نتیجه گیری از داده ها میتوان استفاده کرد؟

ممنونم از فرادرس مثل همیشه عالی و البته کاربردی

ممنون از توضیحات من به راحتی با این توضیحات از چت جی پی تی استفاده و راه اندازیش کنم👌🙏🌹

درود بر شما جمعه خوبی داشته باشید
راهنمای قدم به قدم و بدون اشکال بسیار خوب و کاربردی. پرتوان پرانرژی پایدار پاینده باشید

سلام وقتتون بخیر من برای ترجمه از چت جی پی تی استفاده میکنم تقریبا هر روز حدود ده روزه حجم ترجمه ام هم زیاد بوده
امروز بهم پیام داد You’ve reached the daily free message limit.
Talk to Assistant instead
یعنی دیگه من نمیتونم از این بات رایگان استفاده کنم؟

فقط تا Try ChatGPT میاد بعد میزنه اگر vp.n استفاده میکنی خاموش کن ولی استفاده نمیکنم😐

سلام. chatgpt را که اجرا می کنم. زمانی که سوال را در قسمت چت نوشتم بجای پاسخ این پیام را می دهد. منظورش اینه ترافیک استفاده از برنامه بالاست؟ یا منظورش اینه من در 1 ساعت گذشته زیاد استفاده کردم؟ چون اینطور نیست
Too many requests in 1 hour. Try again later.

سلام چجوری میش عکس فرستاد؟

بسیار عالی بود ممنونم از لطفتون

سلام
وقت بخیر
تشکر بابت آموزش خوب شما
یه سوال داشتم آیا خرید شماره مجازی از این سایت که فرموده بودید ایمن هست ؟؟

Thanks so much for your help.it was really useful.wish success.

سلام. ممنون از شما. من ثبت‌نام رو انجام دادم و شماره هم از اون سایت خریدم و وارد شدم. اما بعد از چند روز، وقتی log in یا sign up رو می‌زنم، دوباره ازم شماره تلفن می‌خواد و کد ارسال می‌کنه اما من که دیگه به اون شماره دسترسی ندارم باید چیکار کنم؟

با سلام؛

برای آگاهی از ایمنی خرید اینترنتی می‌توانید اعتبار آن را با کلیک روی لوگو مربوط به نماد اعتماد الکترونیک، استعلام کنید.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

دوست عزیز برای ورود به یک سایت از دگمه login و برای ثبت نام از sign up استفاده می شود لطفا اصلاح بفرمایید

سپاس فراوان از آگاهی بخشی تون عزیزان ارجمندم، مانا باشین به تندرستی و سرفرازی

با سلام؛

متن بازبینی و اصلاح شد.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

این ارور را می دهد :
Your account was flagged for potential abuse. If you feel this is an error, please contact us at help.openai.com
باید چکار کنم؟

Sorry, you have been blocked
سلام وقت بخیر من 2 روزه نصبش کردم الان این ارور بهم داده و باز نمیشه میتونید راهنمایی کنید ممنون

سلام
آقا من یه سوال پرسیدم چت جی پی تی منو بلاک کرد😳 وقتی صفحه را باز میکنم پیام میده sorry, you have been blockd به نظرتون خط قرمز داره؟ 🤔

سلام من وقتی شماره مجازی رو وارد میکنم تا کد برام بیاداین پیام ظاهر میشه چکار کنم ؟ Your account was flagged for potential abuse. If you feel this is an error, please contact us at help.openai.com

سلام چرا چت جی پی تی نسخه ۳.۵ فقط در روز به یک سوال جواب میده عملا برای ماهایی ک داخل ایرانیم پاسخگو نیس

بسیار عالی ممنون از وقتی که گذاشتین

سلام من هنوز وارد سایت نشده و قبل ثبت نام با پیام با عرض پوزش شما بلاک شده اید مواجه شدم حتی سوابق جستجو را پاک کردم و از نرم افزار آی پی عوض کن استفاده کردم بازم همون پیام رو میده و نمیاره به مرحله ثبت نام برم لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام. دی ان اس رو عوض کن

سلام. ممنونم از مقاله خوبتون. آیا راهکاری برای استفاده از امکانات API آن را هم داخل ایران دارید؟

من هنوز نتوانستم ثبت نام کنم

سلام خانم قراخانلو. من در استفاده از chat هم با زبان فارسي و هم زبان انگليسي با خطاي زير مواجه ميشوم. ممنون ميشوم راهنمايي كنيد.
Something went wrong. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.

ممنون از راهنمایی خوب و کاملتون
من تونستم اکانت بسازم و ازش استفاده کنم

سلام وقت بخیر
من اخیرن دچار یه مشکل شدم و اونم اینه وقتی می‌خوام تو موبایل از چت استفاده کنم می‌گه Sorry, you have been blocked ولی این مشکل رو وقتی می‌خوام از کامپیوتر استفاده کنم ندارم.
می‌شه منو برای حل مشکل راهنمایی کنید.

سلام ضمن تشکر . من استفاده میکنم اما برایم کامل نمبنویسه برای ادامه مطلب یا مثلا تکمیل شدن مقاله چیکار کنم ممنوم راهنمایید بفرمایید

سلام
وقتی پاسخ متوقف شد شما بگویید ادامه بده اونم توضیحاتش را کامل میکنه

سلام وقت بخیر
برای هر بار استفاده ipثابت باید باشه یا ممکنه هربار از آی پی یک کشور مجزا استفاده کرد؟

چرا کار نمیکنه

سلام وقت بخیر
بنده وقتی وارد chatGPT میشم خطای زیر رو میده
Access denied
You do not have access to chat.openai.com.

The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site.

Ray ID: 7a496c79187c37f5
Timestamp: 2023-03-08 07:39:19 UTC
Your IP address: 91.227.84.1
Requested URL: chat.openai.com/
Error reference number: 1020
Server ID: FL_636F32
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/110.0.0.0 Safari/537.36

برای کسانی که به openAI دسترسی ندارند، ربات تلگرام ChatGPT وجود دارد.

سلام من از chatGPT استفاده میکنم مشکلم اینه که وقتی لینک عکس برام ارسال میکنه عکس نمایش داده نمیشه فقط یه صفحه سیاه میاد که داخلش یه متن نوشته “این عکس از دسترس خارج شده” خودش چنتا راه برای این مشکل پیشنهاد داد ولی درست نشد کسی میدونه چطور باید برطرفش کنم

سلام وقت بخیر.من به زبان فارسی که سوال میپرسم جواب نمیده بهم این پیام روم میده.
An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.

سلام توضیحات کاملی بود ممنون….سوالی داشتم، من اکسس دیناید شدم و نمیتونم دیگه وارد بشم نمیدونم چرا و جالبه که عوض کردن اینترنت و حتی مدل گوشی هم تفاوتی ایجاد نمیکنه، شما میدونید چیکار میشه کرد؟

درود فروان
بسیار ساده و روان و موفقیت آمیز توضیح دادید از شما سپاسگزارم

سپاسگزارم
خوب بود

ببخشید میخاستم بدونم با اون 5 دلار اعتبار رایگان ک بهمون میده چقدر میتونیم کار انجام بدیم مثلا چند کد بنویسیم؟

سلام
من دو تا مشکل دارم:
1- متن های طولانی را ناقص میاره
2- عکس هایی که برام میاره اصلا لود نمیشن. حتی آدرس عکس ها هم چیزی توش نیست!

سلام وقت بخیر
بنده وقتی وارد chatGPT میشم خطای زیر رو میده
Access denied
You do not have access to chat.openai.com.

The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site.

Ray ID: 7a496c79187c37f5
Timestamp: 2023-03-08 07:39:19 UTC
Your IP address: 91.227.84.1
Requested URL: chat.openai.com/
Error reference number: 1020
Server ID: FL_636F32
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/110.0.0.0 Safari/537.36

سلام،
من یک شماره مجازی گرفتم ، یک بار کد بهم داد ، دوباره رفت چک کرد و باز هم اومد شماره تماس برای کد میخواست ولی تایم شماره تلفن مجازی تموم شده بود ، و وقتی شماره دیگه خریدم قبول نمیکنه
Could not verify phone number. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.
لطفا راهنمایی کنید

سلام همون اول که از سایت اوپال روی ترای چت جی پی تی میزنم یک ارور بزرگ مینویسه access denied و زیر اون
You do not have access to chat.openai.com.

The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site.

Ray ID: 79e7a2e57b3c3cb6
Timestamp: 2023-02-24 10:49:44 UTC
Your IP address: 51.210.150.171
Requested URL: chat.openai.com/
Error reference number: 1020
Server ID: FL_538F154
User-Agent: Mozilla/5.0 (Linux; Android 10; motorola one macro) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/110.0.0.0 Mobile Safari/537.36
این متن رو نوشته با کامپیوتر هم میرم همینو مینویسه فقط مشخصات کامپیوتر رو یجای موبایل نوشته

با سلام؛

همان‌طور که در داخل متن آورده شده است، برای استفاده باید از ابزارهای تغییر آی‌پی معتبر استفاده کنید.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

سلام
بسیار عالی و کاربردی
متشکرم از تلاشتون

سلام مننون از توضیحات کامل پس از ثبت نان برای هربار ورود باز هم وی پی ان میخواد ؟

سرکارخانم قراخانلو، عالی بود. سپاس فراوان.

سلام
در زمان ثبت نام ارور
جلسه شما قبل تکمیل ثبت نام منقضی شد رو میده
باید چیکار کنم؟

بسیارعالی

مطلب بسیار عالی و کاربردی بود. تشکر

نتوانستم ثبت نام نمایم میشه رهنمای کنید تشکر

سلام و درود کاربر گرامی، در بیشتر مواقع مشکل از ابزار تغییر آی پی است.

سلام
سپاس از مقاله مفیدتون
من در چت جی پی تی ثبت نام کامل رو انجام دادم ولی نمی‌دونم کجا باید کلیک کنم تا از چت بات استفاده کنم

سلام و وقت شما بخیر.
ممنون از توجه شما 🌹

مقاله هم به زبان فارسی میتونه بنویسه؟
اگه بتونه ارزشش رو داره.

سلام و درود و تشکر از توضحات خوب و اموزنده ای که دادید ببخشید من یک اکانت درست کردم البته پول دادم واسم درست کردن روی جیمیلم الان با گوشی راحت میتونم به چت جی بی تی وصل شم اما توی لپتاب بار اول وارد شدم بار دوم ارور میده اگر اکانت خراب بود یا شماره مجازی نمیپذیره تو گوشی وارد نمیشد میشه مشکلمو حل کنید ممنون میشم

سلام و وقت شما بخیر.
بله چت جی پی تی امکان نگارش مقاله به زبان فارسی را نیز دارد. اما از آن‌جایی که این ابزار هنوز در زمینه زبان فارسی ضعیف است، پیش از انتشار یا استفاده از مقاله، حتما آن را مرور و ویرایش کنید. گاهی نیز لازم است بیشتر از یک بار درخواست نگارش مقاله را مطرح کنید، چون هر بار پاسخ متفاوت خواهد بود.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *