ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ – آموزش از صفر تا صد

۴۸۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه
ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ – آموزش از صفر تا صد

با گسترده‌ شدن کاربردهای هوش مصنوعی و ظهور فناوری‌های اخیر این حوزه، یعنی هوش مصنوعی مولد، شاهد تحولات بزرگی در پیشبرد اهداف مختلف بوده‌ایم. با انتشار ChatGPT، ابزارهای مولد هوشمند مختلفی توسط شرکت‌های پیشتاز هوش مصنوعی ارائه شدند که یکی از آن‌ها، هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد. ابزار هوش مصنوعی بینگ علاوه بر خدمات پرسش و پاسخ، قابلیت ساخت عکس‌های مختلف و جذاب را دارد. در این مطلب از مجله فرادرس قصد داریم به نحوه ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ بپردازیم.

در ابتدای مطلب، به معرفی مختصری از هوش مصنوعی بینگ می‌پردازیم و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را شرح می‌دهیم. سپس، به نحوه ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ اشاره می‌کنیم و نکاتی را برای بهبود کار با این ابزار ارائه خواهیم داد.

معرفی هوش مصنوعی بینگ

پیش از آن که به ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ بپردازیم، به معرفی مختصری از این ابزار اشاره می‌کنیم. بینگ یکی از پروژه‌های هوش مصنوعی شرکت مایکروسافت است که امکانات جدیدی نظیر جستجوی بهتر، ارائه پاسخ‌های کامل به کاربر و توانایی ایجاد محتوا را از طریق چت کردن با هوش مصنوعی برای کاربر فراهم می‌کند. به عبارتی، کاربر با صحبت کردن با هوش مصنوعی می‌تواند به پاسخ سوالات خود دست پیدا کند و ایده‌های خلاقانه از آن بگیرد.

همچنین، این شرکت پیشتاز در حوزه فناوری، قابلیت جدیدی را به ابزار هوشمند خود با عنوان «سازنده تصاویر بینگ» (Bing Image Creator) اضافه کرده است که کاربران با کمک آن می‌توانند تصاویر مختلفی را به راحتی تولید کنند. این ابزار هوشمند بر پایه مدلی پیشرفته با نام DALL-E طراحی شده است که توسط شرکت هوش مصنوعی OpenAI ارائه شد. کاربران به سادگی می‌توانند هر ایده‌ای را که در ذهن خود دارند، در قالب متن برای ابزار هوشمند بینگ توصیف کنند تا این ابزار بر اساس درخواست کاربر، تصویرسازی کند.

ویژگی ها و قابلیت های هوش مصنوعی Bing برای ساخت عکس

در بخش قبل اشاره کردیم که ابزار ساخت عکس بینگ بر پایه مدل DALL-E شرکت OpenAI طراحی شده است. کاربران برای استفاده از ابزار DALL-E باید کاربر ChatGPT Plus یا کاربر Enterprise باشند در حالی که مایکروسافت خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته، نسخه رایگان بینگ محدودیت‌هایی دارد. به عنوان مثال، شما در طی روز صرفا می‌توانید ۱۵ عکس را به صورت رایگان با این ابزار هوش مصنوعی بسازید و اگر قصد دارید از این ابزار به دفعات بیشتر استفاده کنید، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

مردی در مقابل مانیتور نشسته و در حال کار کردن با سایت بینگ برای ساخت عکس است - ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ

به علاوه، ابزار هوشمند بینگ را نمی‌توان به عنوان یک ابزار بی‌نقص محسوب کرد. به عبارتی، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی بینگ گاهی اوقات شامل اشتباهات عجیبی هستند و این ابزار ممکن است در به تصویر کشیدن برخی از توصیفات کاربران عملکرد خوبی نداشته باشد. با این حال، نسخه نهایی این ابزار مولد عکس، در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر آن، پیشرفته‌تر است و با کمک آن می‌توان تصاویر مختلف و واقعی تولید کرد. می‌توان مزایای ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ را بدین صورت خلاصه کرد:

  • برخلاف بسیاری ابزارهای مولد تصویر، ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ رایگان است که این امر آن را به گزینه‌ای عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که بودجه محدودی دارند.
  • استفاده از رابط کاربری آن ساده است و تنها از طریق پرامپت نویسی می‌توانید تصاویر چشم‌گیری را بسازید.
  • با استفاده از هوش مصنوعی بینگ می‌توان تصاویری با کیفیت مناسب تولید کرد که برای اهداف مختلف مناسب هستند.
  • در حالی که برخی از رقبای بینگ ممکن است گزینه‌های پیشرفته‌تری برای ساخت عکس ارائه دهند، هوش مصنوعی بینگ تعادل خوبی بین سهولت استفاده و کیفیت خروجی برقرار می‌کند.
  • محدودیت‌های امنیتی مختلفی برای ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ لحاظ شده است که بر اساس آن‌ها کاربران نمی‌توانند تصاویر زننده و ناامن برای مقاصد شوم ایجاد کنند.
  • ابزار ساخت عکس بینگ با سایر ابزارهای مایکروسافت مانند Bing Chat و Microsoft Designer ادغام شده است و کاربران در حین کار با سایر ابزارهای مایکروسافت می‌توانند به راحتی از امکانات ساخت عکس نیز بهره‌مند شوند.
  • کاربران به راحتی می‌توانند مستقیماً تصاویر ساخته شده خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند یا آن‌ها را برای اهداف دیگر بر روی سیستم خود ذخیره کنند.
  • ابزار ساخت عکس بینگ دائماً توسط مایکروسافت توسعه و بهبود می‌یابد و کیفیت تصاویر تولید شده توسط آن بهتر می‌‌شود.

ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ علی‌رغم مزیت‌هایی که دارد، دارای معایبی نیز هست که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بر اساس گزارش کاربران، زمان ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه مانند «میدجورنی» (Midjourney) بیشتر است.
  • ابزار مایکروسافت Bing گاهی ممکن است تصاویری از انسان تولید کند که اجزای صورت یا بدن آن‌ها مانند دست و پا به درستی ساخته نشده باشند.
  • تصاویر تولید شده توسط ابزار هوشمند بینگ در مقایسه با سایر رقبا نظیر میدجورنی، از تنوع کمتری برخوردار هستند.
  • هوش مصنوعی بینگ بر خلاف سایر رقبایش، گزینه‌های بسیار محدودی برای ویرایش تصاویر تولید شده ارائه می‌دهد. این بدان معناست که پس از تولید تصویر، نمی‌توانید تغییرات قابل توجهی در آن ایجاد کنید.
  • ابزار هوش مصنوعی بینگ برای ساخت عکس صرفاً به متن وابسته است و امکان بارگذاری تصاویر مرجع برای گرفتن الهام وجود ندارد.
  • اگر به دنبال ایجاد تصاویر بسیار پیچیده و خاص مانند تصاویر علمی یا فنی دقیق هستید، هوش مصنوعی بینگ ممکن است بهترین گزینه نباشد. به عبارتی، توانایی این ابزار در درک و تولید چنین مفاهیمی هنوز در حال توسعه است.
  • با این که هوش مصنوعی بینگ قابلیت ساخت تصویر را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما تعداد تصاویر قابل تولید در یک هفته محدود است.
  • ممکن است برخی از پرامپت‌های کاربران به دلیل فیلترهای ایمنی رد شوند و ابزار هوشمند بینگ تصاویر درخواستی را تولید نکند.
  • ابزار هوش مصنوعی بینگ هنوز در حال توسعه است و این احتمال وجود دارد در حین کار با آن با خطا مواجه شوید.

حال که با ویژگی‌های کلی ابزار هوش مصنوعی بینگ آشنا شدید، در ادامه به نحوه ساخت عکس با این هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ

کاربران برای ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ نیاز دارند که یک حساب کاربری مایکروسافت برای خود ایجاد کنند.

برای این کار به سایت مایکروسافت [+] مراجعه می‌کنید:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

در تصویر بالا، دکمه Sign In را ملاحظه می‌کنید. بر روی آن کلیک کنید:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

چنانچه از قبل، حساب کاربری مایکروسافت دارید، می‌توانید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را در تصویر بالا وارد کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری مایکروسافت ندارید، گزینه Create One را انتخاب و سپس ایمیل خود را وارد کنید.

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

سپس، گذرواژه‌ای برای حساب کاربری خود وارد کنید:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

در مرحله بعد، نام کشور و تاریخ تولد خود را انتخاب کنید:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

پس از تکمیل کردن اطلاعات، مایکروسافت به ایمیل شما کدی را ارسال می‌کند که برای احراز هویت باید آن کد را در تصویر زیر وارد کنید:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

پس از گذراندن مراحل گفته شده، حساب کاربری مایکروسافت شما ساخته می‌شود. حال می‌توانید از هوش مصنوعی بینگ برای ساخت عکس استفاده کنید. دو روش برای این کار وجود دارد:

  • ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ از طریق چت بات بینگ
  • ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ از طریق سایت ابزار مولد تصویر بینگ

در ادامه، به توضیح هر دو روش خواهیم پرداخت.

ساخت عکس با هوش مصنوعی Bing از طریق چت بات بینگ

اولین روش برای ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ این است که از چت بات هوشمند بینگ استفاده کنیم. بدین منظور، وارد سایت [+] می‌شویم:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

در تصویر بالا، فضای چت بات هوش مصنوعی بینگ را ملاحظه می‌کنید. در این چت بات ۳ گزینه برای سبک مکالمه کاربر با ابزار هوشمند بینگ وجود دارد که بیشتر برای پرسش و پاسخ به کار می‌روند و برای ساخت عکس نیز می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این گزینه‌ها به شرح زیر هستند:

  • گزینه More Creative: با انتخاب این گزینه، چت بات بینگ در هنگام پاسخ به کوئری کاربر، از جملات مفصل‌تر و خلاقانه‌تری استفاده می‌کند که ممکن است این پاسخ‌ها از نظر کاربر عجیب و غیرقابل قبول به نظر برسند.
  • گزینه More Precise: با انتخاب این گزینه می‌توانیم از چت بات بخواهیم پاسخ‌های صریح، دقیق و کوتاهی در ازای پرسش ما (کاربر) ارائه دهد.
  • گزینه More Balanced: این گزینه، ترکیبی از دو گزینه قبل است. به عبارتی، با انتخاب این گزینه، چت بات پاسخی دقیق و خلاقانه به کاربر ارائه می‌کند.

سپس، می‌توانید پرامپت مورد نظر خود را در قسمت متن وارد کنید تا هوش مصنوعی بینگ تصویر مورد نظر شما را تولید کند. در ادامه، مثالی از یک پرامپت را ملاحظه می‌کنید که از بینگ خواسته شده است تصویری از دو گربه‌ای را بسازد که در حال بازی کردن با هم در یک کلاس درس هستند:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

در ادامه، ملاحظه می‌کنید که هوش مصنوعی بینگ ۴ عکس را بر اساس پرامپت بالا تولید کرده است. توجه داشته باشید که تصاویر تولیدی ممکن است شامل غلط‌های علمی یا املایی باشند و نتیجه دقیقی را ارائه نکنند.

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

چنانچه هیچ از تصاویر ساخته شده، مورد پسند شما نبود، می‌توانید پرامپت خود را تغییر دهید و مجدد آن را برای ابزار بینگ بنویسید تا تصاویر دیگری را برای شما بسازد.

ساخت عکس از طریق سایت مولد تصویر بینگ

برای ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ می‌توانید از سایت مولد تصویر بینگ [+] استفاده کنید. در تصویر زیر، فضایی از این سایت نشان داده شده است:

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، در قسمت بالای صفحه قسمتی برای نوشتن پرامپت وجود دارد که در مقابل آن، ۱۵ اعتبار دیده می‌شود. پس از نوشتن پرامپت مورد نظر خود، می‌توانید بر روی گزینه Create کلیک کنید و منتظر باشید تا هوش مصنوعی بینگ برای شما تصویرتان را بسازد. در قسمت پایین تصویر بالا، مجموعه‌ای از عکس‌هایی را ملاحظه می‌کنید که توسط هوش مصنوعی بینگ ساخته شده‌اند. با نگهداری ماوس خود بر روی هر یک از این تصاویر، پرامپت‌های مرتبط آن‌ها را ملاحظه می‌کنید که می‌توانند راهنمای خوبی برای ساخت تصویر باشند. در ادامه، مثالی از پرامپتی را ملاحظه می‌کنید و هوش مصنوعی بینگ در حال تولید تصاویر درخواستی است.

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

در ادامه، تصاویری را ملاحظه می‌کنید که توسط هوش مصنوعی بینگ بر اساس پرامپت ما ساخته شده‌اند. همانطور که گفته شد، تصاویر تولیدی ممکن است شامل غلط‌های علمی یا املایی باشند و نتیجه دقیقی را ارائه نکنند.

برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، در قسمت سمت راست سایت، کلیه تصاویری به نمایش درآمده‌اند که با هوش مصنوعی بینگ ساخته‌اید. با انتخاب هر یک از این مجموعه تصاویر، می‌توانید مجدد آن‌ها را بررسی کنید. به علاوه، پس از ساخت تصاویر می‌توانید بر روی آن‌ها کلیک و آن‌ها را بر روی سیستم خود ذخیره کنید. ابعاد پیش‌فرض تصاویر ۱۰۲۴ * ۱۰۲۴ است:

برای بزرگمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

در تصویر بالا ۴ گزینه را ملاحظه می‌کنید که به شرح زیر هستند:

  • گزینه Share: با استفاده از این گزینه می‌توانید تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی بینگ را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • گزینه Save: با انتخاب این گزینه می‌توانید تصویر انتخابی را در مجموعه تصاویر خود به عنوان تصویر منتخب ذخیره کنید.
  • گزینه Download: با استفاده از این گزینه می‌توانید تصویر مورد نظر خود را بر روی سیستم خود خیره کنید.
  • گزینه Customize: با انتخاب این گزینه، وارد Microsoft Designer می‌شوید و می‌توانید تنظیمات مربوط به عکس را ویرایش کنید. در ادامه، محیط Microsoft Designer‌ را ملاحظه می‌کنید:
برای بزرگنمایی، بر روی تصویر کلیک کنید

مایکروسافت اپلیکیشن بینگ را برای گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه کرده است که با نصب آن می‌توانید به راحتی از طریق گوشی خود از هوش مصنوعی بینگ برای ساخت تصویر بهره‌مند شوید. اپلیکیشن Bing را می‌توانید از طریق Play Store خود نصب کنید. پس از اجرای برنامه، می‌توانید گزینه Image Creator را انتخاب کنید و مطابق مراحل توضیح داده شده در بالا، به ساخت تصاویر بپردازید.

نکات مهم برای بهبود ساخت عکس با ابزار Bing

افرادی که قصد دارند با استفاده از هوش مصنوعی محتوای متنی، تصویری، ویدیویی یا صوتی تولید کنند، باید علاوه بر انتخاب مناسب‌ترین ابزار هوشمند، نحوه ارتباط با این نوع ابزارها و شیوه بیان درخواست را نیز یاد بگیرند. به عبارتی، پرامپت نویسی یکی از مهم‌ترین مرحله برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است و نکاتی را در هنگام نوشتن پرامپت باید مد نظر قرار دهید که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

  • نوشتن پرامپت دقیق: در هنگام نوشتن پرامپت، باید توصیفات خود را به طور دقیق و جزئی بیان کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیار هوش مصنوعی قرار گیرد. به عنوان مثال، به جای گفتن «یک دختر»، از عبارت «یک دختر ۵ ساله خوشحال» استفاده کنید تا هوش مصنوعی برای ساخت تصویر، ویژگی‌ها و مشخصات بیشتری از موضوع مورد نظر شما را در اختیار داشته باشد.
  • تعیین سبک اثر هنری برای ساخت عکس: در پرامپت نویسی، سبک بصری عکس مورد نظر خود را مشخص کنید. به عنوان مثال می‌توانید در پرامپت خود کلماتی نظیر «آبرنگ»، «دیزنی»، «آبستره»، «سیاه قلم»، «کارتون» و مواردی از این قبیل را ذکر کنید تا هوش مصنوعی بر اساس سبک مشخص شده، تصویر شما را بسازد.
  • استفاده از عبارات ساده و صحیح و بدون ابهام: در هنگام نوشتن پرامپت، از جملات ساده و بدون ابهام استفاده کنید. به کارگیری گرامر پیچیده ممکن است هوش مصنوعی را دچار خطا کند.
  • تغییر پرامپت: اگر از نتایج اولیه هوش مصنوعی راضی نیستید، می‌توانید تغییرات مختلفی در پرامپت ایجاد کنید تا ببینید آیا هوش مصنوعی تصاویر بهتری تولید می‌کند.

عملکرد نامناسب Bing برای ساخت عکس

گاهی اوقات ممکن است در حین ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ به مشکل بربخورید و نتوانید نتایج رضایت‌بخشی از این ابزار دریافت کنید. در این حالت، باید عوامل مختلفی را بررسی کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • مسدود شدن به دلیل محتوای نامناسب: اگر پرامپت شما شامل محتوای نامناسب باشد، هوش مصنوعی بینگ با یک هشدار شما را مسدود می‌کند. در این صورت، می‌توانید پرامپت خود را ویرایش کنید و با حذف محتوای نامناسب، ساخت عکس را مجدد امتحان کنید.
  • عدم وجود اعتبار: هوش مصنوعی بینگ روزانه به شما تعداد محدودی اعتبار برای ساخت عکس ارائه می‌دهد. هر بار که از ابزار برای ساخت عکس استفاده می‌کنید، از اعتبار شما کاسته می‌شود. اگر اعتبار شما تمام شده باشد، باید منتظر بمانید تا روز بعد مجددا اعتبارتان شارژ شود. اگر برای ساخت عکس عجله داشته باشید، می‌توانید برای دریافت اعتبار بیشتر، اشتراک غیررایگان بینگ را خریداری کنید.
  • مشکلات فنی: اگر Bing Image Creator به طور کلی کار نمی‌کند، ممکن است به دلیل مشکلات فنی سایت باشد. می‌توانید منتظر بمانید و در زمان دیگری به سایت بینگ برای ساخت عکس سر بزنید.
  • عدم تطابق تصویر با پرامپت: اگر تصویر نهایی ساخته شده توسط هوش مصنوعی بینگ با پرامپت شما مطابقت ندارد، می‌توانید یکی از موارد زیر را امتحان کنید:
    • پرامپت خود را با جزئیات بیشتر بنویسید.
    • از کلمات کلیدی دقیق‌تری در نوشتن پرامپت استفاده کنید.
    • سبک بصری مورد نظر خود را در پرامپت مشخص کنید.
    • چندین بار پرامپت را با تغییرات جزئی امتحان کنید.

سوالات متداول درباره ساخت عکس با Bing

در این بخش از مجله فرادرس، به برخی از پرسش‌های پرتکرار درباره ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ می‌پردازیم و با توجه به مطالب ارائه شده در بخش‌های پیشین مطلب حاضر، به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

چه نوع تصاویری را می توان با هوش مصنوعی بینگ ایجاد کرد؟

شما می‌توانید طیف وسیعی از تصاویر از جمله مناظر، حیوانات، چهره ها، اشیاء و حتی آثار هنری انتزاعی را با Bing Image Creator ایجاد و از آن‌ها در اهداف مختلف نظیر تولید محتوا، تهیه تصاویر کتاب‌، مجله و کارهای تبلیغاتی استفاده کنید.

آیا مالک تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی هستم؟

طبق آخرین موضع سازمان حق کپی‌رایت ایالات متحده (USCO)، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی تحت قوانین فعلی کپی‌رایت نیستند زیرا جزو آثار هنری انسان محسوب نمی‌شوند. تصاویری که با ابزار بینگ ایجاد می‌شوند، یک واترمارک نامرئی دارند که نشان می‌دهد این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. این واترمارک شامل اطلاعات مایکروسافت و تاریخ و زمان تولید تصویر می‌شود. اگر به حق تکثیر برای هنر خود اهمیت می‌دهید، بهتر است از روش‌های سنتی برای خلق اثر استفاده کنید.

آیا استفاده از هوش مصنوعی بینگ برای ساخت عکس رایگان است؟

بله، در حال حاضر می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی بینگ برای ساخت عکس به طور رایگان استفاده کنید. البته در طول روز می‌توانید ۱۵ تصویر را به صورت رایگان با این ابزار بسازید و برای ساخت تصاویر بیشتر می‌توانید هزینه پرداخت کنید.

آیا Bing Image Creator داده های شخصی کاربران را جمع آوری می کند؟

بله، Bing Image Creator برخی از داده‌های شخصی کاربران مانند متن پرامپت‌ها و تصاویر تولید شده را برای بهبود عملکرد ابزار هوش مصنوعی جمع آوری می‌کند. با این حال، می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را در حساب مایکروسافت خود مدیریت کنید.

آیا ابزارهای جایگزین دیگری برای هوش مصنوعی بینگ برای ساخت عکس وجود دارد؟

بله، چندین ابزار تولید تصویر هوش مصنوعی دیگر مانند Midjourney، DALL-E 2 و Dream by WOMBO در دسترس هستند. هر کدام از این ابزارها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. بنابراین، پیش از به کارگیری آن‌ها باید امکانات و نیازهای خود را بررسی تا در نهایت مناسب‌ترین ابزار را انتخاب کنید.

آیا برای استفاده از هوش مصنوعی بینگ برای ساخت عکس نیاز به قرارگیری در صف انتظار است؟

خیر. بر خلاف سایر ابزارهای مولد تصویر نظیر میدجورنی، برای ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ نیازی نیست در صف انتظار قرار بگیرید. کافی است با حساب مایکروسافت خود وارد وب‌سایت شوید و از ابزار هوشمند بینگ برای تولید عکس استفاده کنید.

جمع‌بندی

هوش مصنوعی بینگ یکی از قابلیت‌های جدیدی است که شرکت مایکروسافت آن را به طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ، ساخت تصاویر مختلف است و کاربران می‌توانند از آن در راستای اهداف مختلف نظیر تولید محتوا، امور بازاریابی و تبلیغات، معماری و مواردی از این قبیل استفاده کنند. در این مطلب از مجله فرادرس قصد داشتیم به نحوه ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ بپردازیم و به ویژگی‌ها و امکانات این ابزار هوشمند اشاره کنیم تا مخاطبان به راحتی بتوانند از این ابزار بهره‌مند شوند.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
TechloyZDNETBannerbear
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *