شرکت آتیه داده پرداز | فرصت های شغلی و استخدام آتیه داده پرداز +‌ منابع آموزش و آزمون استخدام

۱۳۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱۶ دقیقه
شرکت آتیه داده پرداز | فرصت های شغلی و استخدام آتیه داده پرداز +‌ منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به شرکت آتیه داده پرداز می‌پردازیم. شرکت دانش‌بنیان آتیه داده پرداز یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که محصولات و خدماتی از قبیل اپلیکیشن‌های بانکی، ارسال و دریافت پیام کوتاه و... را به مشتریان ارائه می‌دهد. در ادامه، با شرکت آتیه داده پرداز و فرصت‌های شغلی آن آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب این نوشته

تاریخچه کوتاه شرکت آتیه داده پرداز

لوگوی شرکت آتیه داده پرداز

آتیه داده پرداز شرکتی دانش‌بنیان است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرد. رویکرد اولیه این شرکت ارائه خدمات مبتنی بر پیام‌کوتاه بود. این شرکت، در ادامه، راهکارهای مؤثری از جمله نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه در زمینه ارتباطات و خدمات بانکداری الکترونیکی را ارائه داد و همین امر موجب شد که بانک‌ها و سازمان‌های بزرگی که ارائه خدمات پایدار و قابل‌اطمینان از ویژگی‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌رود، در زمره مشتریان اصلی این شرکت قرار گیرند.

شرکت آتیه داده پرداز با بهره‌گیری از فناوری روز، درگاه مدرن و بومی‌سازی شده پیام کوتاه و کارکنان متخصص و متعهد از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. طبق گفته این شرکت، آنچه آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند، تعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت متمایز و توجه ویژه به پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش است.

از دستاوردهای شرکت آتیه داده پرداز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور
  • رتبه یک بهره‌وری در گروه رایانه سازمان مدیریت صنعتی سال ۹۵
  • ارائه بستر اختصاصی ارسال و دریافت پیام کوتاه به بیش از ۲۰ بانک و مؤسسه اعتباری
  • طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار موبایل بانک برای بانک‌های آینده، قوامین، کارآفرین، پارسیان و شهر
  • برگزاری نظرسنجی و مسابقه برنامه تلویزیونی نود و سایر برنامه‌های تلویزیونی
  • ارائه خدمات نوین پیام کوتاه به بیش از ۸۰۰ مشتری حقوقی
  • ارسال بیش از ۱۴ میلیارد پیام کوتاه در سال
  • ارسال و دریافت پیام کوتاه با سرعت متوسط بیش از ۲۵۰۰ پیام در ثانیه
  • ارائه خدمات پیام کوتاه به کلیه اپراتورهای فعال کشور در قالب پیمانکار
  • عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

سهام شرکت آتیه داده پرداز، در بازار دوم فرابورس با نماد «اپرداز» معامله می‌شود.

محصولات و خدمات شرکت آتیه داده پرداز

محصولات و خدمات شرکت آتیه داده پرداز

محصولات و خدمات شرکت آتیه داده پرداز را می‌توان در سه گروه پیام‌رسانی، بانکداری الکترونیک و نرم‌افزارهای همراه خاص‌منظوره دسته‌بندی کرد. همچنین، این شرکت راهکارهایی در زمینه‌های سرویس یکپارچه پیام‌رسانی چابک، بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه، سامانه‌های سفارشی بانکی، ارائه بستر رایانش ابری و خدمات مشاوره‌ آی‌تی برای سازمان‌ها ارائه می‌دهد.

محصولات

در این بخش، مهم‌ترین محصولات شرکت آتیه داده پرداز را معرفی می‌کنیم.

گروه پیام‌رسانی

پیام‌رسان چابک، پیام اس‌ام‌اس، پیشاهنگ، شاهراه، پیام‌پرداز و پیامک انبوه از محصولات گروه پیام‌رسانی شرکت آتیه داده پرداز است.

پیام‌رسان چابک

چابک یک پلتفرم تلفن همراه مخصوص بازاریابی برای اجرای یکپارچه تمام فعالیت‌های بازاریابی اپلیکیشن‌های موبایل و وب است. چابک به اپلیکیشن‌ها این قابلیت را می‌دهد که از ابتدای قیف بازاریابی یعنی جذب، تا ایجاد تعامل و وفاداری کاربر، تمام فرایندهای بازاریابی خود را به صورت متمرکز و هوشمند اجرا کنند. این پلتفرم قابلیت‌هایی مانند شمارش نصب، پیام‌رسانی آنی (پوش نوتیفیکیشن، پیامک، ایمیل، پیام درون‌برنامه‌ای و…)، آنالیتیکس، اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی مکانی و… دارد.

از اپلیکیشین‌هایی که با پیام‌رسان چابک کار کرده‌اند می‌توان به اپلیکیشن‌های بانکی مانند کارآفرین، شهر، آینده، سامان و اپلیکیشن‌هایی مانند برنامه ۹۰، الوپیک، تپسی، اسنپ‌باکس، ۷۲۴ و… اشاره کرد.

پیام‌رسان چابک

به زبان ساده، می‌توان گفت چابک یک بستر ارتباطی و پیام‌رسانی مبتنی بر اینترنت است که با استفاده از آن کاربران به صورت لحظه‌ای به هم متصل می‌شوند و قابلیت ارسال و دریافت دوطرفه انواع پیام را دارند. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها ممکن است در زمینه ی پیام رسانی تنها راه حل ممکن را پیامک بدانند و با امکانات یک سرویس پیام رسانی آنلاین آشنا نباشند و یا به علت عدم آگاهی از تخصص مورد نیاز و چالش‌های پیاده سازی چنین سیستمی، بر این باور باشند که می توانند این امکانات را در اپ خود پیاده سازی کنند. سرویس چابک به دلیل داشتن تخصص و تجربه لازم در تمامی پلتفرم‌ها، امنیت بالا به دلیل استفاده از سرورهای داخلی جهت ارسال پیام و تضمین دلیوری پیام، شیوه ای بومی و قابل اتکا است.

پیام اس‌ام‌اس

پیام اس‌ام‌اس سامانه اطلاع‌رسانی سازمانی شرکت آتیه داده پرداز در حوزه پیام کوتاه است. این سامانه مبتنی بر شناخت نیازهای مشتریان با رابط کاربری ساده طراحی و اجرا شده است. پنل پیام اس‌ام‌اس برای ارسال پیامک‌هایی مانند ارسال نظیر به نظیر، گروهی و تبلیغات به بانک اطلاعاتی، گزارش‌های ارسال و مشاهده پیام‌های دریافتی به کار می‌رود. قابلیت ویژه این محصول ارائه پنل آماده و سهولت استفاده از آن است که پیام اس‌ام‌اس را از محصولات دیگر متمایز می‌کند. پیام اس‌ام‌اس شرکت آتیه داده پرداز قابلیت فراخوانی وب‌ سرویس را نیز دارد.

پیام اس‌ام‌اس

پیشاهنگ

پیشاهنگ یک بستر خام است که شرکت‌های کارگزاری و برنامه‌نویسی با توجه به اهداف و کارکردهایشان می‌توانند آن را تنظیم و بازطراحی کنند. شرکت‌ها و سازمان‌ها با فراخوانی پیشاهنگ، پیام را به سیستم شرکت تحویل می‌دهند و پاسخ دریافتی به آن‌ها بازگردانده می‌شود. تسلط به دانش برنامه‌نویسی از الزامات طراحی و استفاده از پیشاهنگ است. پیشاهنگ از دو روش URL و Web Service استفاده می‌کند.

در روش URL چهار آدرس اینترنتی Send (ارسال یک پیام به چند نشانی) و Multisend (ارسال چند پیام به چند نشانی) و Report (دریافت گزارش وضعیت پیام‌های ارسالی) و Receive (دریافت پیام) برای ارسال و دریافت پیام کوتاه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

پیشاهنگ

پیشاهنگ پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و قابل اتصال به هر برنامه‌ای است و کاربران با مراجعه به پنل مدیریتی می‌توانند از آن گزارش‌گیری کنند. با استفاده از استاندارد SOAP برای فراخوانی از راه دور خدمات، امکان ارسال، دریافت و گزارش‌گیری از وضعیت پیام‌های ارسالی فراهم است. مزیت این روش، استاندارد بودن رابط برنامه‌نویسی است، به گونه‌ای که برای محیط‌های برنامه‌نویسی امکانات ویژه‌ای را برای پشتیبانی از این روش فراهم می‌کند. این روش درخواست‌های پیچیده و در نتیجه امکان بیشتری برای توسعه API را امکان‌پذیر می‌کند.

با وجود اینکه پیشاهنگ یک سرویس اشتراکی است، شرکت آتیه داده پرداز پیام‌ها را با بالاترین میزان سرعت ارسال می‌کند. پیشاهنگ چهار سرعت ارسال پیام (۴، ۷، ۱۱ و ۱۵ پیام در ثانیه) دارد که این‌ها تضمین حداقل سرعت ارسال است و در صورت عدم پرترافیکی، ارسال پیام با بالاترین سرعت انجام خواهد شد. با ایجاد سرور WS2 و اضافه کردن آن به سرور WS1 سرعت ارسال پیام‌ها افزایش داده شده است.

شاهراه

شاهراه خدمت اختصاصی ارسال و دریافت پیام کوتاه است که بانک‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات بزرگ برای ارسال ترافیک بالایی از پیام کوتاه از آن استفاده می‌کنند. سامانه شاهراه پیام‌ها را از نرم‌افزار در دسترس مشتری دریافت می‌کند و آن را از طریق اپراتور به کاربر نهایی تلفن همراه می‌رساند. سرور از يک طرف با درگاه ارسال و دريافت پيام كوتاه شرکت در ارتباط است و از طرف ديگر با نرم‌افزارها يا سامانه‌های ديگر مشتری مانند موبايل بانک، اينترنت بان، اپلیکیشن‌های موبایلی و یا نرم‌افزارهای فروش در تماس است. این نرم‌افزار قابليت نصب، ارتباط و سازگاری با انواع سيستم عامل بانک‌های داده‌ای و نرم‌افزارهای مرتبط را دارد.

شاهراه

پیام‌پرداز

پیام‌پرداز نرم‌افزار نظرسنجی شرکت آتیه داده پرداز است که ضمن پردازش و پاسخ به پیام‌های دریافتی از مخاطبین با سرعتی بالا گزارش‌های متنوعی از پیام‌های دریافتی شرکت‌کنندگان را در اختیار برگزارکنندکان نظرسنجی قرار می‌دهد. شرکت آتیه داده پرداز مجری بزرگ‌ترین مسابقات پیام کوتاه در برنامه‌های تلویزیونی مانند ۹۰، فوتبال ۱۲۰ و برخی دیگر بوده است. از قابلیت‌های مهم پیام‌پرداز سفارشی‌سازی این محصول بر اساس نیازهای مشتریان، اعلام نتایج قرعه‌کشی، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، بازاریابی و تعریف باشگاه مشتریان است.

پیام‌پرداز

پیامک انبوه

سرویس پیامک انبوه یک بستر مطمئن و مقیاس پذیر برای ارسال پیام کوتاه در حجم بالاست. در این سیستم شرکت متن واحدی را که مشتری در اختیار شرکت قرار می‌دهد، با بالاترین سرعت ممکن ارسال می‌کند. مشتریان ممکن است از دفترچه تلفن خود و یا دفترچه تلفن شرکت به صورت پیش‌فرض استفاده کنند. از این سرویس برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌های بازاریابی، فعالیت‌های انتخاباتی و اطلاع‌رسانی جمعی استفاده می‌شود.

پیامک انبوه

بانکداری الکترونیک (همراه بانک)

خدمات بانکداری همراه در سطح جهانی در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. مقایسه بین خدمات همراه بانک و سایر خدمات نوین بانکی، مانند تلفن بانک و اینترنت بانک، نشان می‌دهد که همراه بانک در مواردی مانند امنیت، سهولت و در دسترس بودن از سایر خدمات پیشی گرفته است. در کشور ما ارائه خدمات بانکداری همراه طی سال‌های اخیر روند رو به افزایشی داشته، به گونه‌ای که اغلب بانک‌ها و مؤسسات مالی این خدمات را ارائه می‌کنند و یا در حال راه‌اندازی آن هستند.

آتیه داده پرداز

بانکداری همراه از برجسته‌ترین خدمات شرکت آتیه داده پرداز است که انجام تراکنش‌های مالی با استفاده از تلفن همراه را ممکن می‌کند. امکانات ارائه‌شده به بانک‌ها بنا به درخواست بانک‌ها روی سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و iOS قابل پیاده‌سازی و بهره برداری است.

نرم‌افزارهای همراه خاص‌منظوره (اپلیکیشن برنامه نود)

شرکت آتیه داده پرداز در پاییز سال ۱۳۹۴ به درخواست تهیه‌کننده برنامه ۹۰، اپلیکیشنی را طراحی کرد تا مخاطبان خارج کشور نیز بتوانند در نظرسنجی‌های برنامه شرکت کنند. برای این اپلیکیشن از سیستم پیام‌رسانی آنلاین آتیه داده پرداز به نام چابک در طراحی و پیاده‌سازی بهره گرفته شد. پیام رسان چابک این امکان را فراهم ساخت تا مخاطبان خارج کشور بدون نیاز به بستر پیام کوتاه در نظرسنجی‌های برنامه ۹۰ شرکت کنند.

راهکارها

شرکت آتیه داده پرداز در زمینه‌های زیر راهکارهای مختلفی ارائه کرده است:‌

  • سرویس یکپارچه پیام‌رسانی چابک
  • بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • سامانه‌های سفارشی بانکی
  • ارائه بستر رایانش ابری
  • خدمات مشاوره‌ آی‌تی برای سازمان‌ها

سرویس یکپارچه پیام‌رسانی چابک

با فراگیر شدن اینترنت همراه و پیشرفت فناوری، سرویس چابک به عنوان جایگزین و مکمل سرویس پیام کوتاه با ویژگی‌های منحصر به فرد و حذف نقش تأمین‌کنندگان در شرکت آتیه داده پرداز توسعه یافته است. این سرویس که بر اساس فناوری روز پوش نوتیفیکیشن طراحی و پیاده‌سازی شده، با استفاده از بستر اینترنت امکان ارسال و دریافت انواع پیام با محتوای مختلف (متن، تصویر و…) را برای مجموعه‌های بانکی فراهم می‌آورد. طراحی معماری خاص و مطابق با استانداردهای بستر شاهراه آتیه و همچنین قوانین بانکی کشور، از چابک یک محصول کاملاً منحصربه‌فرد ساخته است.

آتیه داده پرداز

بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه

شرکت آتیه داده پرداز، با توجه به نیاز مشتریان، ابزارهای متنوعی را برای ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی و تولید کرده است که هر کدام از آن‌ها نیاز خاصی از مشتریان این حوزه را مرتفع می‌کند. وجه مشترک همه این محصولات و خدمات، قابلیت اعتماد و اطمینان آن‌هاست و برای مشتریان این فرصت را فراهم می‌سازد تا با آرامش و بدون دغدغه ارسال و دریافت پیام کوتاه، به فعالیت اصلی کسب‌وکار خود بپردازند.

بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات مالی به دلیل ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع و سریع به مشتریان، محصولات و خدمات شرکت آتیه داده پرداز را برای ارسال، دریافت و مدیریت پیام کوتاه استفاده می‌کنند.

سامانه‌های سفارشی بانکی

سامانه‌های سفارشی بانکی، شامل همه خدمات و محصولاتی است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی آن استفاده می‌شود. سیستم‌هایی مانند سیستم‌های مدیریت کانال، پیشخوان‌های الکترونیک برای مشتریان خاص، سیستم‌های ارتباط با مشتریان و سامانه تأیید پرداخت الکترونیک نمونه‌ای از این سامانه‌ها هستند.

شرکت آتیه داده پرداز با توجه به سوابق و تجارب حاصل از پروژه‌های انجام‌شده، به عنوان یکی از شرکای تجاری نظام بانکی کشور در تولید سامانه‌های فناوری‌محور، اقدام به تولید نرم‌افزارهای متنوعی جهت تسهیل در امر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی کرده است. بانک‌هایی مانند اقتصاد نوین، سامان، تجارت، آینده، گردشگری و… از این سامانه‌ها استفاده می‌کنند.

ارائه بستر رایانش ابری

رایانش ابری مدلی است برای فراهم کردن دسترسی آسان بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه به مجموعه‌ای از منابع رایانشی قابل تغییر و پیکربندی (مانند شبکه‌ها، سرورها، فضای ذخیره‌سازی، برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها) که این دسترسی بتواند با کمترین نیاز به مدیریت منابع و یا نیاز به دخالت مستقیم فراهم‌کننده سرویس به سرعت فراهم شده یا آزاد شود. این مدل رایانش ابری از پنج ویژگی اصلی، سه مدل خدماتی و چهار مدل گسترش و استقرار تشکیل شده است. از ویژگی‌های سرویس ابری آتیه داده پرداز می‌توان به امنیت، حفاظت اطلاعات، سرعت و سهولت اشاره کرد.

خدمات ابری

خدمات مشاوره‌ آی‌تی برای سازمان‌ها

با توجه به رویکرد جامع‌نگر به پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات، اآتیه داده پرداز تجربیات خود را در قالب خدمات مشاوره‌ای و نظارتی در اختیار سازمان‌های مختلف قرار می‌دهد. بررسی میزان توانمندی شرکت‌های پیمانکار، نظارت بر طرح‌ها و برنامه‌های ارائه‌شده جهت اجرا و نظارت بر حسن انجام پروژه‌های حوزه ارتباطات و اطلاعات از جمله خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می‌شود.

موقعیت های شغلی و استخدام در شرکت آتیه داده پرداز + معرفی منابع آموزشی

همان‌گونه که دیدیم، شرکت آتیه داده پرداز، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، همواره سرویس‌ها و محصولاتی ارائه می‌دهد که برای آماده‌سازی آن‌ها نیازمند تخصص‌های مختلفی در حوزه برنامه‌نویسی است.

در ادامه برخی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت را آورده‌ایم و به معرفی منابع آموزشی هر حوزه نیز می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی شرکت آتیه داده پرداز در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید.

استخدام کارشناس لینوکس در شرکت آتیه داده پرداز

کارشناس لینوکس با داشتن دانش کافی درباره سیستم عامل لینوکس (دبیان و اوبونتو) و عیب‌‌‌یابی آن، وظیفه طراحی، پیاده‌سازی و نگهداری سیستم‌‌ها و سرویس‌های لینوکسی را بر عهده دارد و در زمینه رفع خطاها، پشتیبانی و برطرف کردن مشکلات امنیتی سیستم لینوکس فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات آتیه داده پرداز بر بستر این سیستم هستند و لذا کارشناس لینوکس از جمله مشاغلی است که همواره نیاز آن در فهرست استخدامی مجموعه یاد شده پر رنگ است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شرکت آتیه داده پرداز

استخدام کارشناس منابع انسانی در شرکت آتیه داده پرداز

شرکت آتیه داده پرداز مانند هر مجموعه دیگری که در حال رشد است، برای پیشرفت همواره نیازمند جذب افراد متعهد و توانمند خواهد بود و به همین علت کارشناس منابع انسانی در این مجموعه همیشه یک جایگاه ضروری است. یکی از وظایف کارشناس منابع انسانی در شرکت‌ها، استخدام افراد مناسب برای شغل‌های مختلف در یک سازمان است. البته کار متخصصان منابع انسانی به این مورد محدود نمی‌شود. کارشناسان منابع انسانی با کارمندان شرکت در ارتباط هستند و همواره در پی رفع مشکلات سد راه کارکنان و ایجاد فضایی برای عملکرد بدون دغدغه آنان هستند. یک کارشناس منابع انسانی در مواردی مانند مدیریت حقوق و مزایا نیز فعالیت می‌کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس جاوا در شرکت آتیه داده پرداز

شخصی به نام جیمز گوسلینگ زبان برنامه‌نویسی جاوا را زمانی پدید آورد که از زبان سی پلاس پلاس خسته شد بود. برنامه‌نویسی جاوا آسان‌تر و کاربردی‌تر از سی پلاس پلاس است، زیرا در نوشتن، کامپایل کردن، اشکال‌زدایی از بسیاری از زبان‌ها راحت‌تر بوده و یادگیری آن نیز آسان است. برنامه‌نویس جاوا از این زبان برنامه‌نویسی برای ساخت اپلیکیشن‌های اندروید استفاده می‌کند که امروزه اهمیت و استقبال از آن نیز بیشتر شده است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

آتیه داده پرداز

استخدام برنامه‌نویس iOS در شرکت آتیه داده پرداز

برنامه‌نویس iOS، همان‌گونه که از نامش پیداست، کسی است که اپلیکیشن‌های مبتنی بر iOS را طراحی می‌کند و توسعه می‌دهد. زبان برنامه‌نویسی سوئیفت و جاوا اسکریپت از زبان‌های مورد استفاده برنامه‌نویسان برای تولید اپلیکیشن‌های iOS است. همانطوری که گفتیم توسعه اپلکیشین‌های خاص مبتنی بر تلفن‌های هوشمند بخشی از خدمات مجموعه آتیه داده پرداز است و لذا در این مجموعه به توسعه دهنده iOS و اندروید نیاز ضروری وجود دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام طراح UI/UX در شرکت آتیه داده پرداز

UI سرواژه User Interface، به معنی رابط کاربری، است. کار طراح UI طراحی ظاهر محصول و بخش|‌هایی از آن است که در معرض کاربر قرار می‌گیرد و برای او قابل مشاهده است. اصطلاح UX مخففی برای User Experience و به معنی تجربه کاربر استو کار طراح UX خلق یک تجربه‌ خوب از یک محصول خدمات برای کاربر استفاده‌کننده از آن است. از وظایف طراح UI می‌توان به بررسی پروژه و نیازسنجی، طراحی بصری کاربری، توسعه گرافیکی محصول، برندسازی، تحقیق درباره طراحی، تعاملی و پاسخ‌گو بودن، چیدمان آسان، استفاده از پالت رنگی و تایپوگرافی در محتوای سایت یا محصول، طرح‌بندی سازمانی، نمونه‌سازی و ارائه طرح اولیه، پیاده‌سازی و تعامل با توسعه‌دهنده محصول اشاره کرد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس اندروید در شرکت آتیه داده پرداز

برنامه‌نویس اندروید کسی است که برنامه‌ها را برای دستگاه‌های همراه مانند تلفن و تبلت، که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند، ایجاد می‌کند. برنامه‌نویسان اندروید باید به‌ گونه‌ای محصولات را به مرحله استفاده برسانند که کاربر بتواند با ساده‌ترین روش‌ها از آن‌ها استفاده کند و دستگاه نیز انرژی زیادی را صرف اجرای برنامه نکند. اندورید چنان بین مردم گسترش یافته که شرکت‌ها معمولاً به دنبال برنامه‌نویس اندروید برای ارائه محصولات خود در این قالب هستند. همانطوری که گفتیم توسعه اپلکیشین‌های خاص مبتنی بر تلفن‌های هوشمند بخشی از خدمات مجموعه آتیه داده پرداز است و لذا در این مجموعه به توسعه دهنده iOS و اندروید نیاز ضروری وجود دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس PHP در شرکت آتیه داده پرداز

PHP مخفف PHP Hypertext Preprocessor و یک زبان برنامه‌نویسی یا متن‌باز است. کدهای PHP روی یک سرور واقعی یا سرور موجود در کامپیوتر، نظیر wamp یا xampp، عملیاتی می‌شوند. با زبان برنامه‌نویسی PHP می‌توان وب‌سایت و اپلیکیشن‌های تحت وب کارآمدی را ایجاد کرد. برنامه‌نویس PHP تسلط کاملی بر این زبان برنامه‌نویسی و فریمورک‌های آن دارد و باید بتواند کار برنامه نویسی و اجرای انواع مختلفی از صفحات وب و وب اپلیکیشن‌ها را انجام دهد. به طور خلاصه، وظیفه اصلی برنامه‌نویس PHP برنامه‌نویسی برای وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارها است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شرکت آتیه داده پرداز

استخدام برنامه‌نویس Front-End در شرکت آتیه داده پرداز

فرانت اند یا Front End، بخش قابل مشاهده یک وب‌سایت یا نرم‌افزار است که کاربران آن را می‌بینند. در واقع، فرانت اند، کدهای غیر قابل فهم برای کاربر را در قالب ظاهری گرافیکی نمایش می‌دهد تا بتواند به آسانی از سایت استفاده کند. برنامه‌نویس فرانت اند با فرم‌های ورودی اطلاعات، صدا، تصویر، ویدئو و به طور کلی هر چیز دیگری که برای کاربر قابل درک باشد، سر و کار دارد.

فرانت اند به دو بخش طراحی و توسعه رابط کاربری تقسیم می‌شود. در بخش طراحی، گرافیست‌ها با نرم‌افزارهای گرافیک مانند فتوشاپ، ظاهر سایت را طراحی می‌کنند. برنامه‌نویسان بخش توسعه‌ رابط کاربری مربوط به ظاهر سایت در قالب کدهای HTML ،CSS و جاوا اسکریپت پیاده می‌کنند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس Back-End در شرکت آتیه داده پرداز

برنامه نویس بک‌ اند یا Back-End اجزایی را ایجاد و نگهداری می‌کند که سمت کاربر به آن‌ها وابسته است. برای برقراری ارتباط سرور، اپلیکیشن و پایگاه‌ داده، برنامه‌نویسان بک‌ اند از ابزارهای متعددی استفاده می‌کنند. زبان‌های سمت سرور مانند پی‌اچ‌پی، روبی (Ruby)، پایتون (Python)، جاوا (Java) و چارچوب وب دات‌نت (Net.)، در ایجاد اپلیکیشن به کار می‌روند ‌و ابزارهایی مانند MySQL، اوراکل (Oracle) و SQL Server‌ برای جست‌وجو، ذخیره یا تغییر داده‌ها و بازگرداندن آن‌ها به کاربر در کدهای فرانت‌ اند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام گرافیست در شرکت آتیه داده پرداز

گرافیک هنر انتقال پیام از طریق تصویر به مخاطب است. گرافیست نیز کسی است که بر مبانی سفارشی که به او داده شده، و با بهره‌گیری از هنر خود، تصویری را خلق می‌کند و از طریق آن پیام یا ایده‌ای را به مخاطب انتقال می‌دهد. کار طراحی گرافیک، امروزه حیطه‌ها و تخصص‌های مختلفی دارد. اغلب گرافیست‌ها، به ویژه آن‌هایی که در شرکت‌های نرم‌افزاری و مبتنی بر اینترنت مشغول کار هستند، از ابزارهای نرم‌افزاری مختلف در طراحی‌های خود بهره می‌برند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس شبکه در شرکت آتیه داده پرداز

وظیفه اصلی کارشناس یا معمار شبکه برنامه‌ریزی، ساخت و مدیریت شبکه‌ها برای اطمینان از عملکرد بهینه آن‌ها است. کارشناسان شبکه، مسئول استقرار اولیه سیستم‌های IT سازمان‌ هستند. با توجه به استراتژی سازمان، کارشناس شبکه در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های فیزیکی و بی‌سیم، عیب‌یابی، یکپارچگی فناوری‌های جدید با فنناوری‌های موجود فعالیت می‌کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مدیر محصول در شرکت آتیه داده پرداز

مدیر محصول مسئولیت برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی برنامه‌ها را در چرخه حیات یک محصول برعهده دارد. از جمله وظایف مدیر محصول می‌توان به جمع‌آوری نیازهای مشتریان و اولویت دادن به آن‌ها، تعیین چشم‌انداز محصول، همکاری نزدیک با مهندسان، واحد فروش و تیم بازاریابی و نیز اطمینان از کسب اهداف درآمدی و رضایت مشتریان اشاره کرد. مدیر محصول همچنین باید سازگاری محصول با اهداف کلی سازمان را در نظر داشته باشد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

موقعیت های استخدام شرکت آتیه داده پرداز در سایت های استخدامی

  • صفحه استخدام سایت شرکت آتیه داده پرداز: (+)
  • پروفایل شرکت آتیه داده پرداز در جابینجا: (+)
  • پروفایل شرکت آتیه داده پرداز در ایران تلنت: (+)
  • پروفایل شرکت آتیه داده پرداز در ایران استخدام: (+)
  • پروفایل شرکت آتیه داده پرداز در کاربوم: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی شرکت آتیه داده پرداز

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • صفحه اینستاگرام: (+)
  • صفحه توئیتر: (+)
  • صفحه لینکدین: (+)
  • صفحه آپارات: (+)
  • ایمیل ارتباط با شرکت: info@adpdigital.com
  • تلفن ارتباط با شرکت: ۸۹۶۷۸-021

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی شرکت های برتر ایران و فرصت های شغلی و استخدام در آن ها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
مجله فرادرس
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *