بانک پاسارگاد | فرصت های شغلی و استخدام بانک پاسارگاد +‌ منابع آموزش و آزمون استخدام

۳۱۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱۵ دقیقه
بانک پاسارگاد | فرصت های شغلی و استخدام بانک پاسارگاد +‌ منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به بانک پاسارگاد می‌پردازیم. بانک پاسارگاد یکی از بانک‌های خصوصی ایران که خدمات بانکی متنوعی از قبیل سپرده‌گذاری، تسهیلات بانکی، بانکداری مجازی، صندوق امانات، بانکداری اختصاصی، بانکداری مشارکتی و... را به مشتریان ارائه می‌دهد. در ادامه، با بانک پاسارگاد و فرصت‌های شغلی آن آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب این نوشته

تاریخچه کوتاه بانک پاسارگاد

لوگوی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد یکی از بانک‌های خوش‌نام ایرانی و آغاز به کار آن نتیجه تفکری هشت‌ساله است. ایده شکل‌گیری این بانک از سال 1376 توسط راهبران فکری آن پایه‌گذاری شد و گام‌های اجرایی تأسیس آن از نیمه دوم سال 1383 برداشته شد. بانک پاسارگاد به موجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده است، فعالیت خود را آغاز کرد. از این مبلغ 2000 میلیارد ریال را مؤسسان پرداخت کرده‌اند و 1500 میلیارد ریال با پذیره‌نویسی همگانی توسط 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 65,520 میلیارد ریال است.

پذیره‌نویسی بانک در 11 مرداد 1384 انجام، مجمع مؤسس در 5 شهریور 1384 برگزار و مجوز تأسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد. نخستین شعبه بانک در تاریخ 23 آذر سال 1384 در شهر مشهد آغاز به کار کرد. جامعه مؤسسان بانک پاسارگاد مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130 نفر از انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها و آموزش‌ عالی، 130 هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین مؤسسه‌های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکاران، 160 نفر از انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران در بخش مسکن، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان است.

سهام بانک پاسارگاد با نماد «وپاسار» در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس قابل معامله است. تعداد سهامداران بانک 1٫5 میلیون نفر بوده و 340 شعبه بانک در تهران و شهرستان‌ها فعال است.

خدمات و محصولات شرکت بانکی پاسارگاد

ساختمان بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد امروزه در بین مردم به عنوان یک بانک خوش‌نام با خدمات باکیفیت شناخته شده است. این بانک اکنون ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد که به مشتریان خدمات متنوع بانکداری را ارائه می‌دهند. همچنین، تعداد کارکنان این بانک به بیش از بیش از ۳۸۰۰ نفر رسیده است که در بخش‌های مختلف اداری و دفتری، خدمات الکترونیکی و خدمات بانکداری رایج به مشتریان مشغول به فعالیت هستند. از همین رو، معمولاً این بانک همواره در پی جذب نیرو در تخصص‌های مختلفی از امور دفتری، بانکی، بانکداری اینترنتی و... است.

در ادامه، خدمات متنوع بانک پاسارگاد را معرفی می‌کنیم.

سپرده‌ها و تسهیلات بانکی

شاید آشناترین خدمت بانک‌ها فراهم آوردن امکان سپرده‌گذاری نزد آن‌ها باشد. انواع سپرده‌های عرضه شده توسط بانک پاسارگاد عبارتند از: گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص، گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام، سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز عادی و ویژه، سپرده بلندمدت یک‌ساله، سپرده بلندمدت دوساله، سپرده‌های کوتاه‌مدت ویژه سه‌ماهه و شش‌ماهه، سپرده قرض‌الحسنه جاری، سپرده دانش‌آموزی و کوتاه‌مدت.

یکی دیگر از خدمات مهم بانک پاسارگاد، ارائه تسهیلات متنوع به مشتریان واجد شرایط است. تسهیلاتی بانک پاسارگاد به این شرح زیر است: ارائه بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد، مشارکت مدنی در بخش‌های تولیدی (صنعتی، معدنی، کشاورزی و مسکن) و بازرگانی (داخلی، صادرات و واردات) و خدماتی، ارائه ضمانت‌نامه بانکی، مضاربه، جعاله، کارت اعتباری ارزان‌ و خرید آنلاین اقساطی.

همراه بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد خدمت همراه بانک (موبایل بانک) را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود ارائه می‌دهد. مشتریان گرامی با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه می‌توانند در تمام مدت شبانه روز از خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

موبایل بانک پاسارگاد برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید، آی‌ او اس و جاوا ارائه شده است.

موبایل بانک پاسارگاد

اینترنت بانک پاسارگاد

بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این خدمت به مشتری امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهد. مشتری تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا می‌تواند از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد بهره‌مند شود.

خدمات چک

کسب و کارهای مختلف به دلیل نداشتن نقدینگی در مبادلات تجاری خود از خرید و فروش مدت‌دار و اصطلاحاً نسیه‌ای استفاده می‌کنند. چک یکی از ابزارهای بسیار رایج در ایران است که انجام چنین معاملاتی را میسر می‌کند. یکی از خدمات بانک پاسارگاد صدور چک برای مشتریانی است که اغلب در بازارهای مختلف به فعالیت می‌پردازند.

صندوق امانات

صندوق امانات بانک مکانی امن و مطمئن  به منظور حفظ و نگهداری از اسناد، اموال و اشیای گران‌بها و مجهز به سیستم‌های مدرن ایمنی و حفاظتی است که مشتریان می‌توانند با اجاره این صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارک و اشیای ارزشمند خود را با خاطری آسوده در این مکان نگهداری کنند. بانک پاسارگاد با ایجاد صندوق امانات در ابعاد مختلف در شعبه‌های منتخب تهران و شهرستان‌ها، خدمت‌رسانی در این زمینه را به مشتریان تسهیل کرده است.

صندوق امانات پاسارگاد

بانکداری شرکتی

بانکداری شرکتی نوعی مدل کسب‌وکار با یک چارچوب نظام‌مند است که از طریق برقراری تعامل سازنده با مشتریان شرکتی با نیازمندی‌های بانکی بسیار متفاوت نسبت به سایر مشتریان، به شیوه مناسبی پاسخ‌گوی دغدغه‌های بانکی و مالی آن‌ها است. از محصولات و خدمات بانکداری شرکتی بانک پاسارگاد می‌توان به خدمات بانکداری الکترونیکی (کارت مشترک، بن کارت و بانکداری مجازی اشخاص حقوقی)، مدیریت نقدینگی شامل جمع‌آوری وجوه نقد و چک‌ها، خدمات اعتباری (تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه ثابت)، انواع سپرده‌های اشخاص حقوقی، تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، طراحی بسته محصولات بانکی-مالی ویژه هر مشتری و معرفی اولویت‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

مشتریان، برای دریافت خدمات بانکداری شرکتی، با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد به اداره بانکداری شرکتی معرفی می‌شوند تا واحد بانکداری شرکتی با توجه به نیاز مشتری نسبت به طراحی خدمات مربوطه اقدام کنند.

بانکداری اختصاصی

بانکداری اختصاصی در بسیاری از موارد که آشنایی و تخصص و یا وقت کافی برای مدیریت سرمایه وجود نداشته باشد، به کمک سرمایه‌گذاران آمده و همه امور مالی و غیرمالی آن‌ها را به نمایندگی از آن‌ها، مدیریت و اجرا می‌کند. مزیت این خدمات، استفاده از نظرات کارشناسان خبره است و اغلب طیف متنوعی از محصولات و خدمات گوناگون به‌‌ منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان ارائه می‌شود.

از محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک پاسارگاد می‌توان به خدمات سبک زندگی (خدمات باشگاه مشتریان و خدمات بیمه‌ای) و خدمات مدیریت دارایی‌ها (سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها، صندوق‌های بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری در سهام و طراحی بسته محصولات بانکی-مالی ویژه هر مشتری) نام برد.

مشتریان اختصاصی در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری اختصاصی باید به شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه کنند تا از آنجا به اداره بانکداری اختصاصی معرفی شوند و واحد بانکداری اختصاصی با توجه به نیاز مشتری نسبت به طراحی خدمات مربوطه اقدام کند.

همراه بانک

گروه مالی پاسارگاد

بانک پاسارگاد در جهت گسترش فعالیت‌های بانک و همچنین افزایش ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود، با سرمایه‌گذاری، در جهت پدید آمدن شرکت‌های مؤثری بر آمده است. در ادامه، این شرکت‌ها را معرفی می‌کنیم.

شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان

شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان

شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان (سهامی عام) نخستین سنگ بنای ایجاد گروه مالی پاسارگاد با هدف بستر‌سازی و راهبری فرایند تشکیل یکی از بزرگترین گروه‌های مالی و اقتصادی کشور از طریق جذب سرمایه‌های مردمی و بخش خصوصی و به‌کارگیری آن‌ها در فعالیت‌های متنوع و پربازده اقتصادی با در تیرماه 1384 شکل گرفت و اکنون جایگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های هلدینگ متعلق به بخش خصوصی در ایران را به خود اختصاص داده است.

شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) هلدینگ میدکو

میدهکو

شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) هلدینگ میدکو در زمینه‌ سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع وابسته، به‌طور خاص در فولاد و مس از طریق هلدینگ و شرکت‌های تابعه با تخصص‌های زیر مشغول فعالیت است:‌

  • طراحی و ساخت واحدهای تولیدی محصولات فولادی و مسی و بهره برداری از آن‌ها
  • مهندسی و تکنولوژی (اساس طراحی، اجرا، نظارت و پیمانکاری)
  • خدمات ساختمانی و ساخت (طراحی و ساخت، پیمانکاری ساختمان‌های عمومی و صنعتی)
  • اکتشاف و تجهیز معادن
  • حمل و نقل در معدن و صنایع معدنی
  • خدمات بازرگانی داخلی و خارجی
  • خدمات و پشتیبانی در خارج از کشور
  • فعالیت‌های سبد گردانی اوراق بهادار در بازار سرمایه

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد

شرکت گسترش انرژی

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (سهامی خاص) با هدف سرمایه‌گذاری در بخش انرژی و صنایع وابسته، در اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است. فعالیت اصلی شرکت، سرمایه‌گذاری و مشارکت درداخل و خارج از کشور در این زمینه‌ها است: اکتشافات، توسعه، استحصال از منابع و معادن زیر زمینی هیدروکربوری، ساخت پالایشگاه‌های نفت و گاز واحدهای پتروشیمی و صنایع پایین دستی و تولید فرآورده‌های مربوط، احداث نیروگاه‌ها و تولید برق، انرژی‌‌های نو (نیروگاه‌های بادی و انرژی خورشیدی)، ایجاد تأسیسات مربوط به خطوط انتقال و توزیع برق، نفت، گاز و فرآورده‌های مربوط، ایجاد شرکت‌های پیمانکاری جهت ارائه خدمات تخصصی در صنایع بالادستی و پایین‌دستی (نظیر عملیات حفاری و خدمات حفاری) و امور بازرگانی در حوزه محصولات و مواد‌اولیه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) در 24 دی‌ماه سال 1384 با سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد و همکاری جمعی از نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور تأسیس شد. در حال حاضر فناپ در پنج حوزه راهبردی فعالیت می‌کند: فناوری مالی و پرداخت، فناوری زیرساخت و ارتباطات، فناوری نشر محتوا و خدمات ارزش افزوده، راهکارهای جامع سازمانی و دولت الکترونیک، نوآوری، پلتفرم سازی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر.

شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به‌ منظور عرضه خدمات بیمه ای در استانداردهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی و فعالیت در زمینه بیمه‌های زندگی و غیرزندگی (به‌طور مستقیم و قبولی اتکائی) توسط گروه‌ مالی پاسارگاد تأسیس شد. این شرکت در زمینه انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیر زندگی، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکائی، سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی قبول بیمه‌های اتکائی از مؤسسات بیمه داخلی با رعایت ضوابط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به‌ عنوان اولین شرکت بیمه اتکایی سهامی عام با مالکیت خصوصی آغاز به کار کرد. زمینه فعالیت این شرکت به شرح زیر است:

  • قبول بیمه‌های اتکایی و اتکایی مجدد در کلیه رشته‌های بیمه از بازارهای داخلی و خارجی براساس پروانه فعالیت صادره از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در محدوده ظرفیت و مقررات مربوطه
  • تأسیس، مشارکت و یا اداره صندوق‌های بیمه اتکایی داخلی و خارجی
  • تحصیل پوشش اتکایی در ارتباط با تعهدات بیمه‌ای پذیرفته شده
  • سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، اندوخته‌ها، ذخایر فنی و سایر منابع مالی شرکت در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب شورای‌ عالی بیمه
  • عرضه خدمات مشاوره‌ای، جانبی و تکمیلی در زمینه بیمه‌های اتکایی
  • فعالیت در سایر زمینه‌هایی که با هدف‌ها و موضوع فعالیت شرکت مرتبط و مکمل آن باشد

شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد

شرکت گروه ارزش آفرینان

شرکت سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در سال 1384 به صورت شرکت سهامی عام تأسیس شد و در حال‌ حاضر با نام شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد (سهامی عام) ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و از واحدهای تجاری فرعی بانک پاسارگاد است. این شرکت در زمینه سرمایه‎‌گذاری و یا مشارکت در تأسیس بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، مؤسسه‌های مالی و اعتباری، شرکت‌های کارگزاری اعم از کارگزاری در بورس اوراق بهادار و یا بورس‌های کالا، شرکت‌های خدمات مالی و سایر امور و فعالیت‌های مشابه فعالیت می‌کند.

شرکت لیزینگ پاسارگاد

شرکت لیزینگ پاسارگاد

این شرکت ابتدا تحت نام شرکت سرمایه‌گذاری و لیزینگ توسعه بازار سرمایه ملل به ثبت رسید. سپس عمده سهام آن در ابتدای سال ۱۳۸۵ توسط بانک پاسارگاد خریداری شد و با تغییر نام شرکت به لیزینگ پاسارگاد (سهامی خاص) فعالیت خود را آغاز کرد. از زمینه‌های فعالیت این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأمین، مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی اعم از واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، ورزشی و سایر کاربردها و واگذاری آن‌ها به صورت مستقیم و یا از طریق عقد اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی به متقاضیان
  • سرمایه‌گذاری و لیزینگ و مشارکت در شرکت‌ها و خرید و فروش کارخانجات ماشین‌آلات
  • اجاره به شرط تملیک قطعات یدکی مورد نیاز فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و معدنی و کشاورزی، ساختمانی، اداری، خدماتی
  • خرید و فروش سهام
  • استفاده از تسهیلات مالی و اعتباری بانک‌ها و موسسات اعتباری
  • ارائه مشاوره‌ در زمینه سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز
  • اخذ و اعطای نمایندگی از اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی
  • انجام معاملاتی که با موضوع شرکت در ارتباط باشد

موقعیت های شغلی و استخدام در بانک پاسارگاد + معرفی منابع آموزشی

همان‌گونه که دیدیم، بانک پاسارگاد، به عنوان یکی از بانک‌های فعال و پیشرو در عرصه بانکداری، همواره خدماتی را ارائه می‌دهد که برای آماده‌سازی آن‌ها نیازمند تخصص‌های مختلفی است.

در ادامه برخی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این بانک را آورده‌ایم و به معرفی منابع آموزشی هر حوزه نیز می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی بانک پاسارگاد در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید.

استخدام بانکدار در بانک پاسارگاد

کاملاً مشخص است که متصدی امور بانکی یا همان بانکدار اصلی‌ترین شغل در ردیف‌های شغلی بانک‌ها است. بانکدار شخصی است که در پشت باجه بانک، کارهایی از قبیل دریافت و پرداخت وجوه نقد را بر عهده دارد. متصدی امور بانکی علاوه بر این کار، دریافت و پرداخت انواع چک، انجام امور حساب‌های پس‌انداز، جاری و...، انجام امور فیش‌های پرداختی و سفته و پیگیری امور صدور دسته چک، باز و بسته کردن حساب بانکی و… را نیز انجام می‌دهد.

علاوه بر موارد بالا، نگهداری از سندهای مالی و سایر سندهای نقدکردنی در معاملات متنوع یک بانک از دیگر وظایف مهم یک بانکدار است. در واقع، متصدی امور بانکی تمام وظایف ارائه خدمات مالی و اعتباری به مشتریان بانک را بر عهده دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مسئول دفتر در بانک پاسارگاد

مسئول دفتر معمولاً کسی است که هماهنگی برنامه‌های روزانه مدیر مافوق با افراد مختلف و همچنین پاسخ‌گویی به مراجعه‌کنندگان را بر عهده دارد. مدیران بانک‌ها، به ویژه در شعبه‌های اداری و بخش‌های مالی، حسابداری و... همواره در پی جذب مسئول دفتر با ویژگی‌هایی از قبیل روابط عمومی بالا، اعتمادبه‌نفس بالا، مسئولیت‌پذیری، توانایی انجام امور اداری و مکاتبات، مدیریت زمان، تسلط بر انجام کارهای هم‌زمان و... هستند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

کارکنان بانک پاسارگاد

استخدام کارشناس حقوقی در بانک پاسارگاد

امروزه روابط بین سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف خصوصی و دولت به گونه‌ای پیچیده و زیاد شده که وجود کارشناسان حقوقی در سازمان‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است. بانک‌ها نیز به دلیل انعقاد قراردادهای مختلف و ارتباطات گسترده با نهادهای مالی، همواره از کارشناسان حقوقی بهره می‌برند و به دنبال جذب و استخدام این افراد هستند. از مهم‌ترین وظایف کارشناس حقوقی می‌توان به تهیه متن قراردادها و نظارت بر روند عقد آن‌ها، انجام امور حقوقی مربوط به مناقصه‌ها و مزایده‌ها، ارائه مشاوره حقوقی به مدیران و کارکنان، گردآوری اطلاعات لازم و استفاده از آنها برای دفاع از بانک در محاکم قضایی و رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری اشاره کرد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس امور ارزی در بانک پاسارگاد

کارشناس امور ارزی، همان‌طور که از آن بر می‌آید، کسی است که خدمات ارزی را به مشتریان ارائه می‌دهد. منظور از خدمات ارزی همه مواردی از جمله افتتاح انواع حساب‌های ارزی، گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی-صادراتی و بروات اسنادی، خرید و فروش ارز و حواله‌های ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی و... است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شعبه بانک پاسارگاد

استخدام کارشناس فنی تأسیسات در بانک پاسارگاد

بانک‌ها از مکان‌هایی هستند که راحتی مشتریان همان چند دقیقه‌ای که به آنجا مراجعه می‌کنند، برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. از طرفی، با توجه به وجود دستگاه‌های حساس در بانک، اطمینان از کارکرد مطمئن و تأمین بدون وقفه برق آن‌ها بسیار ضروری است. به همین دلیل است که بانک پاسارگاد نیز مانند سایر بانک‌ها ردیف شغلی کارشناس فنی تاسیسات را در فهرست استخدامی‌های خود دارد. انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمان و تأسیسات مرکزی از قبیل آب، برق، گاز، تهویه هوای مطبوع، فن کوئل‌ها و هواسازها از جمله وظایف کارشناس فنی تأسیسات است. کارشناسان فنی تأسیسات معمولاً برای دو حوزه برق و مکانیک جذب می‌شوند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس iOS در بانک پاسارگاد

برنامه‌نویس iOS، همان‌گونه که از نامش پیداست، کسی است که اپلیکیشن‌های مبتنی بر iOS را طراحی می‌کند و توسعه می‌دهد. زبان برنامه‌نویسی سوئیفت و جاوا اسکریپت از زبان‌های مورد استفاده برنامه‌نویسان برای تولید اپلیکیشن‌های iOS است. همان‌طور که اشاره شد، موبایل بانک یکی از خدمات مجموعه بانک پاسارگاد است و لذا در این بانک به توسعه دهنده iOS و اندروید نیاز ضروری وجود دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس اندروید در بانک پاسارگاد

برنامه‌نویس اندروید کسی است که برنامه‌ها را برای دستگاه‌های همراه مانند تلفن و تبلت، که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند، ایجاد می‌کند. برنامه‌نویسان اندروید باید به‌ گونه‌ای محصولات را به مرحله استفاده برسانند که کاربر بتواند با ساده‌ترین روش‌ها از آن‌ها استفاده کند و دستگاه نیز انرژی زیادی را صرف اجرای برنامه نکند. اندورید چنان بین مردم گسترش یافته که شرکت‌ها معمولاً به دنبال برنامه‌نویس اندروید برای ارائه محصولات خود در این قالب هستند. همان‌گونه که گفتیم، همراه بانک پاسارگاد برای گوشی‌های اندرویدی نیز ارائه می‌شود و به همین دلیل، در این مجموعه به توسعه دهنده اندروید نیاز ضروری وجود دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس شبکه در بانک پاسارگاد

وظیفه اصلی کارشناس یا معمار شبکه برنامه‌ریزی، ساخت و مدیریت شبکه‌ها برای اطمینان از عملکرد بهینه آن‌ها است. کارشناسان شبکه، مسئول استقرار اولیه سیستم‌های IT سازمان‌ هستند. با توجه به استراتژی سازمان، کارشناس شبکه در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های فیزیکی و بی‌سیم، عیب‌یابی، یکپارچگی فناوری‌های جدید با فنناوری‌های موجود فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه بانک پاسارگاد همواره خدماتی را ارائه می‌دهد که مبتنی بر اینترنت و ارتباط بین کاربران بانکدار است، همواره از کاشناسان شبکه برای داشتن زیسرساخت‌های مطمئن و کارآمد استفاده می‌کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس Front-End در بانک پاسارگاد

فرانت اند یا Front End، بخش قابل مشاهده یک وب‌سایت یا نرم‌افزار است که کاربران آن را می‌بینند. در واقع، فرانت اند، کدهای غیر قابل فهم برای کاربر را در قالب ظاهری گرافیکی نمایش می‌دهد تا بتواند به آسانی از سایت استفاده کند. برنامه‌نویس فرانت اند با فرم‌های ورودی اطلاعات، صدا، تصویر، ویدئو و به طور کلی هر چیز دیگری که برای کاربر قابل درک باشد، سر و کار دارد.

فرانت اند به دو بخش طراحی و توسعه رابط کاربری تقسیم می‌شود. در بخش طراحی، گرافیست‌ها با نرم‌افزارهای گرافیک مانند فتوشاپ، ظاهر سایت را طراحی می‌کنند. برنامه‌نویسان بخش توسعه‌ رابط کاربری مربوط به ظاهر سایت در قالب کدهای HTML ،CSS و جاوا اسکریپت پیاده می‌کنند.

با توجه به اینکه مشتریان بانکی همواره با امور پرداخت و سایر خدمات بانکی سر و کار دارند، کاربرپسند بودن سامانه‌های اینترنتی برای آن‌ها امری مهم به حساب می‌آید. از این رو، بانک پاسارگاد از برنامه‌نویسان فرانت‌اند برای توسعه چنین خدماتی بهره می‌برد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس Back-End در بانک پاسارگاد

برنامه نویس بک‌ اند یا Back-End اجزایی را ایجاد و نگهداری می‌کند که سمت کاربر به آن‌ها وابسته است. برای برقراری ارتباط سرور، اپلیکیشن و پایگاه‌ داده، برنامه‌نویسان بک‌ اند از ابزارهای متعددی استفاده می‌کنند. زبان‌های سمت سرور مانند پی‌اچ‌پی، روبی (Ruby)، پایتون (Python)، جاوا (Java) و چارچوب وب دات‌نت (Net.)، در ایجاد اپلیکیشن به کار می‌روند ‌و ابزارهایی مانند MySQL، اوراکل (Oracle) و SQL Server‌ برای جست‌وجو، ذخیره یا تغییر داده‌ها و بازگرداندن آن‌ها به کاربر در کدهای فرانت‌ اند مورد استفاده قرار می‌گیرند. بانک پاسارگاد به منظور ارائه خدمات بانکی مطمئن و بدون دغدغه همواره از برنامه‌نویسان بک‌اند متخصص استفاده می‌کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام تحلیلگر تجاری در بانک پاسارگاد

تحلیلگر هوش تجاری (BI) داده‌های خام را به اطلاعات قابل استفاده‌ای تبدیل می‌کند که باعث بالا رفتن ارزش یک کسب‌وکار می‌شود. از طریق تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های مختلف در حوزه تحلیل داده، تصویرسازی داده و مدل‌سازی داده، تحلیلگران هوش تجاری قادر به شناسایی ترندهایی هستند که به دپارتمان‌ها و مدیران در اتخاذ تصمیماتی بهینه برای مدرنیزه کردن و بهبود دادن پروسه‌های درون سازمانی یاری می‌رسانند. نقش تحلیلگر هوش تجاری روز به روز در سازمان‌ها مهم‌تر می‌شود و هر روز شرکت‌ها داده‌های بیشتری از کاربران جمع‌آوری می‌کنند. به این ترتیب تحلیلگر هوش تجاری قادر به کشف حوزه‌هایی است که به کسب‌وکار ضرر مالی وارد می‌کنند و به همین ترتیب، حوزه‌هایی که می‌توانند به کاهش هزینه‌ها یا افزایش سوددهی منجر شوند را می‌یابد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

موقعیت های استخدام بانک پاسارگاد در سایت های استخدامی

  • صفحه استخدام سایت بنک پاسارگاد: (+)
  • پروفایل بانک پاسارگاد در ایران استخدام: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی بانک پاسارگاد

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • کانال تلگرام: (+)
  • صفحه اینستاگرام: (+)
  • صفحه توئیتر: (+)
  • صفحه لینکدین: (+)
  • صفحه آپارات: (+)
  • ایمیل ارتباط با بانک: info@bpi.ir
  • تلفن ارتباط با بانک: 82890-021

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی شرکت های برتر ایران و فرصت های شغلی و استخدام در آن ها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *