شرکت تحلیلگران شبکه آریانا | فرصت های شغلی و استخدام تحلیلگران شبکه آریانا + منابع آموزش و آزمون استخدام

۳۲۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۷ دقیقه
شرکت تحلیلگران شبکه آریانا | فرصت های شغلی و استخدام تحلیلگران شبکه آریانا + منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به «شرکت تحلیلگران شبکه آریانا» می‌پردازیم. آریانا یک شرکت مشاوره پویا با تمرکز بر ارائه بسته کاملی از راهکارهای IT و کسب و کار در مبدا و مقصد برای مشتریان و شریکان خود به حساب می‌آید. شرکت تحلیلگران شبکه آریانا از سال ۱۳۸۸ به توانمندسازی سازمان‌های مختلف بین‌المللی در زمینه‌های متعددی به وسیله پیش بردن طرح‌های نوآورانه IT و ارائه خدمات فناوری اطلاعات با به کارگیری آخرین تکنولوژی‌های دیجیتال در مبدا و مقصد پرداخته است.

حیطه اصلی خدمات شرکت آریانا حوزه مدیریت خدمات IT، اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌اپلیکیشن‌ها را شامل می‌شود. آریانا در قالب بخش‌ها و تیم‌های مختلفی سازمان‌دهی شده است. تیم تحلیل کسب و کار، تیم معماری سیستم و تیم مدیریت پروژه تنها بخشی از شش تیم تشکیل دهنده ساختار شرکت آریانا به حساب می‌آیند. در ادامه این مقاله، تاریخچه مختصری از شرکت آریانا ارائه شده است.

تاریخچه کوتاه شرکت تحلیلگران شبکه آریانا

شرکت تحلیلگران شبکه آریانا (Ariana Labs) سال ۱۳۸۸ در شهر تهران تاسیس شده است. آریانا در حوزه توسعه نرم‌افزار فعالیت دارد. گروه تحلیلگران شبکه آریانا از متخصصین با تجربه‌ای برخوردار است که توانسته‌اند پروژه‌های سازمانی پیچیده‌ای را با موفقیت پیاده‌سازی و رهبری کنند.

آریانا با توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزارهایی برای اهداف مشخص، مشتریان را در جهت اداره نوین و بهینه سازمان خود یاری می‌کند. در حال حاضر، شرکت تحلیلگران شبکه آریانا پروژه‌های فعالی را مبتنی بر فناوری‌هایی نظیر پایتون، روبی، Node.js و PHP در کارنامه خود دارد. این شرکت همواره پذیرای ایده‌های جدید و فناوری‌های نوین بوده است. ادامه این مقاله به شرح ساختار شرکت تحلیلگران شبکه آریانا اختصاص دارد.

ساختار شرکت تحلیلگران شبکه آریانا

ساختار شرکت آریانا بر اساس شش تیم مختلف بنا نهاده شده است. این شش تیم عبارتند از:

  • تیم تحلیل کسب و کار
  • تیم معماری سیستم
  • تیم مدیریت پروژه
  • تیم طراحی رابط و تجربه کاربری
  • تیم توسعه نرم‌افزار

شرکت تحلیلگران شبکه آریانا | فرصت های شغلی و استخدام تحلیلگران شبکه آریانا + منابع آموزش و آزمون استخدام

خدمات شرکت تحلیلگران شبکه آریانا

خدمات شرکت تحلیلگران شبکه آریانا در سه حیطه اصلی مدیریت سرویس‌های IT، اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌اپلیکیشن‌ها ارائه می‌شوند. در ادامه، هر یک از خدمات و مراحل توسعه و تولید محصولات نرم‌افزاری در شرکت آریانا به اختصار شرح داده شده‌اند.

خدمات تعریف و برنامه‌ریزی پروژه نرم‌افزاری

در حوزه خدمات تعریف و برنامه‌ریزی پروژه، تیم تحلیل کسب و کار آریانا نیازمندی‌های نرم‌افزار جدید را تعریف و سپس هزینه و منابع مورد نیاز را برآورد می‌کند. همچنین، جزئیات مربوط به ریسک‌ها و خطرات احتمالی توسط گروه آریانا تخمین زده می‌شوند و تحلیل‌گران آریانا برنامه‌های جانبی را برای کاستن این تهدیدات احتمالی تدارک می‌بینند. علاوه بر این، سندی حاوی مشخصات و نیازمندی‌های نرم‌افزاری توسط تیم تحلیل کسب و کار آریانا تهیه و ارائه می‌شود.

خدمات تحقیق و طرح ایده

بر اساس توضیحات ارائه شده در وب سایت رسمی شرکت آریانا ، توسعه‌دهندگان این شرکت محصول نرم‌افزاری مورد نظر را به وسیله تولید کدهای واقعی در حوزه خدمات تحقیق و طرح ایده، ایجاد می‌کنند. در صورتی که گام‌های قبلی با تمرکز بر جزئیات و با دقت کافی دنبال شده باشند، این مرحله از خدمات شرکت تحلیل‌گران آریانا، ساده‌ترین گام تولید محصول خواهد بود و هیچ گونه پیچیدگی در ارائه خدمات تحقیق و طرح ایده وجود نخواهد داشت.

خدمات طراحی نرم‌افزار

در این بخش از خدمات شرکت تحلیل‌گران آریانا، کار با تبدیل مشخصات نرم‌افزاری به یک طرح و نقشه آغاز می‌شود که آن را «مشخصه‌های طراحی» (Design Specification) می‌نامند. سپس، تمامی ذینفعان طرح ارائه شده را مورد بررسی قرار داده و بازخوردها و توصیه‌های خود را بیان می‌کنند. داشتن برنامه برای جمع‌آوری و به کارگیری نقطه نظرات ذینفعان در قالب یک سند بسیار حائز اهمیت است که این مهم همواره در شرکت آریانا انجام می‌شود.

خدمات توسعه نرم‌افزار

در این مرحله از خدمات شرکت تحلیل‌گران آریانا ، اسناد تهیه شده در گام‌های قبلی به صورت عملی پیاده‌سازی و توسعه محصول نرم‌افزاری انجام می‌شود. این مرحله از فرآیند تولید محصول، ابتدا به صورت محدود آغاز می‌شود. بسته به بازخوردهای دریافتی از جانب کاربران نهایی، ممکن است تغییرات و اصطلاحاتی در پیاده‌سازی محصول صورت گیرد.

خدمات تست نرم‌افزار

در این بخش از خدمات شرکت تحلیل‌گران آریانا ، با آزمایش و تست محصول نرم‌افزاری تولید شده، معایب و کاستی‌ها شناسایی می‌شوند. سپس، این مشکلات با هدف برآورده کردن و رسیدن به تمامی مشخصه‌های اصلی تعریف شده برطرف خواهند شد.

خدمات نگهداری نرم‌افزار

هیچ محصول نرم‌افزاری تا ابد به درستی و بدون مشکل کار نخواهد کرد و ممکن است در حین استفاده خطاهایی به وجود بیایند. با توجه به اینکه در طول زمان شرایط مختلف دنیای واقعی همواره در حال تغییر هستند، به‌روزرسانی و ارتقای نرم‌افزار برای سازگاری با نیازمندی‌ها امری ضروری است. این مهم در قالب خدمات مراقبت و نگهداری نرم‌افزار توسط شرکت آریانا تحقق می‌یابد.

موقعیت های شغلی و استخدام در شرکت تحلیلگران شبکه آریانا + معرفی منابع آموزشی

آریانا همواره مسیر دستیابی به جایگاهی برتر در صنعت نرم‌افزار و تلاش در عرصه کارآفرینی را دنبال می‌کند. سرشت آریانا برپایه نوآوری و دانش بنا نهاده شده است. ارزش‌های شرکت تحلیلگران شبکه آریانا در راستای کار تیمی و نیروی انسانی هستند و این شرکت همواره به دنبال جذب نیروهایی است که انگیزه یادگیری و کسب تجربه کار حرفه‌ای را در محیطی پویا داشته باشند.

در ادامه برخی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت را تشریح کرده‌ایم و به معرفی منابع آموزشی هر حوزه نیز می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی شرکت تحلیلگران شبکه آریانا در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید.

شرکت تحلیلگران شبکه آریانا | فرصت های شغلی و استخدام تحلیلگران شبکه آریانا + منابع آموزش و آزمون استخدام

استخدام کارشناس توسعه نرم‌افزار و برنامه‌نویس در شرکت آریانا

شرکت تحلیلگران شبکه آریانا در حوزه ارائه راهکارها و محصولات نرم‌افزاری برای سازمان‌ها فعالیت می‌کند. بدین سبب، می‌توان از «کارشناس توسعه و استقرار نرم‌افزار» به عنوان یکی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی در این شرکت نام برد. کارشناس توسعه و استقرار نرم‌افزار علاوه بر پیاده‌سازی و توسعه برنامه‌های نرم‌افزاری باید با نحوه استقرار محصول تولید شده در یک سازمان نیز آشنایی لازم را داشته باشد. توسعه دهندگان نرم‌افزار، افراد حرفه‌ای و خلاقی هستند که نقش اصلی را در ایجاد برنامه‌های نرم‌افزاری ایفا می‌کنند.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار دارای مهارت‌های فنی لازم برای ساخت برنامه‌ها یا سرپرستی و نظارت بر ایجاد آن‌ها توسط یک تیم هستند. در حالی که برخی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ممکن است بر یک برنامه یا اپلیکیشن خاص تمرکز داشته باشند، سایر توسعه‌دهندگان به ایجاد شبکه‌های عظیم یا سیستم‌های زیربنایی می‌پردازند که به راه‌اندازی و اجرای سایر برنامه‌ها کمک می‌کنند. به همین دلیل، دو دسته‌بندی اصلی برای توسعه‌دهنده نرم‌افزار تعریف شده است. دسته اول، توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی و دسته دوم، توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای سیستمی نام دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:

استخدام توسعه دهنده Front End در شرکت آریانا

توسعه وب فرانت‌اند (Front-End Development) که به عنوان توسعه سمت کلاینت نیز شناخته می‌شود، فرآیند تولید کدهای CSS ،HTML و جاوا اسکریپت برای یک وب‌سایت یا وب‌اپلیکیشن است. این کدها قابلیت‌های دیداری و تعاملی را برای کاربر فراهم می‌کنند.

یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند این امکان را به وجود می‌آورد تا کاربر بتواند یک برنامه کاربردی یا صفحه وب را ببیند و با آن به تعامل بپردازد. چالشی که معمولاً یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند با آن رو به رو می‌شود این است که ابزارها و روش‌های به کار گرفته شده برای ایجاد بخش سمت کلاینت یک وب‌سایت به طور مداوم در حال تغییر هستند. بنابراین، توسعه‌دهنده فرانت‌اند باید همواره دانش و آگاهی خود را در این حوزه به‌روزرسانی کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:

استخدام طراح گرافیک در شرکت آریانا

طراح گرافیک (Graphic Designer)، خلق مضامین و مفاهیم بصری را برای ایجاد ارتباط از طریق تصویر با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری بر عهده دارد. طراح گرافیک ایده‌های مشخصی را به شیوه‌ای هنری و به صورت بصری انتقال می‌دهد.

چنین فردی در شرکت تحلیلگران شبکه آریانا باید آشنایی لازم را با طراحی گرافیک برای نرم‌افزارهای موبایل داشته باشد، به تولید تصاویر گرافیکی متحرک (Motion Graphic) مسلط باشد و رنگ‌ها و استانداردهای صفحه‌بندی را بشناسد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:

استخدام دستیار کنترل‌ پروژه در شرکت آریانا

کنترل پروژه فرآیندی است که منابع، روندها و ابزارهای زمان‌بندی، نظارت و مدیریت تمام مراحل کار یک پروژه سرمایه‌گذاری را در بر می‌گیرد. این فرآیند شامل ارزیابی، مدیریت هزینه و برنامه زمانی،‌ مدیریت ریسک، مدیریت تغییرات، تحلیل ارزش به دست آمده و پیش‌بینی است.

دستیار کنترل‌ پروژه، راهنمایی‌های کلی و برنامه‌های کاری را از مافوق خود دریافت می‌کند. این فرد به صورت مستقل روی وظایف محوله تحت نظارت مدیر کنترل پروژه کار می‌کند. از جمله وظایف دستیار کنترل‌ پروژه در شرکت تحلیلگران شبکه آریانا ، کار با مدیران پروژه جهت ایجاد مستندات هر پروژه، به‌روزرسانی میزان پیشرفت پروژه و تهیه گزارش‌های هفتگی و ماهیانه است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:

استخدام برنامه‌نویس پایتون در شرکت آریانا

پایتون یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که در حوزه‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود. در واقع، پایتون به عنوان یک زبان همه‌منظوره در زمینه‌های مختلف کسب و کار کاربرد دارد. یکی از کاربردهای زبان برنامه‌نویسی پایتون، استفاده از آن در توسعه وب و Back-End است.

در شرکت تحلیلگران شبکه آریانا نیز از زبان پایتون برای توسعه وب‌سرویس‌ها و وب‌اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. برنامه‌نویس پایتون در شرکت آریانا ، علاوه بر تسلط به پایتون، باید بتواند با زبان‌های HTML5 و CSS3 نیز کدنویسی کند. همچنین، متقاضیان باید با مفاهیم Restful آشنا بوده و تجربه کار با گیت را هم داشته باشند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:

استخدام کارشناس بازاریابی دیجیتال در شرکت آریانا

مسئولیت کارشناس بازاریابی دیجیتال، کمک به حفظ برند با فعالیت در کمپین‌های بازاریابی است. وظایف یک کارشناس بازاریابی، انجام تحقیقات در خصوص بازارها، تعیین استراتژی‌ها به همراه سایر متخصصین و تولید محتوا برای کمک به موفقیت کمپین‌های بازاریابی است.

از جمله وظایف یک کارشناس بازاریابی دیجیتال در شرکت تحلیلگران شبکه آریانا می‌توان به انجام تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان، استخراج نیازمندی‌های کسب و کار و آماده‌سازی و اجرای کمپین‌های فروش اشاره کرد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:

موقعیت های استخدام شرکت تحلیلگران شبکه آریانا در سایت های استخدامی

مشاهده موقعیت‌های استخدامی شرکت آریانا از طریق بسترهای زیر امکان پذیر است:

  • صفحه استخدام سایت تحلیلگران شبکه آریانا: (+)
  • پروفایل تحلیلگران شبکه آریانا در جابینجا: (+)
  • پروفایل تحلیلگران شبکه آریانا در ایران تلنت: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی شرکت تحلیلگران شبکه آریانا

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • صفحه لینکدین : (+)
  • ایمیل ارتباط با شرکت: info@arianalabs.com
  • تلفن ارتباط با شرکت: 44200072-021
  • نشانی شرکت: تهران، ستارخان، خیابان جهانی نسب، کوچه شهید جلدی، پلاک ۱۷۰

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی شرکت های برتر ایران و فرصت های شغلی و استخدام در آن ها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

بر اساس رای ۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *