شرکت ورزش سه | فرصت های شغلی و استخدام ورزش سه + منابع آموزش و آزمون استخدام

۲۰۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۸ دقیقه
شرکت ورزش سه | فرصت های شغلی و استخدام ورزش سه + منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به شرکت ورزش سه می‌پردازیم. ورزش سه وب‌سایتی خبری در حوزه ورزش است که از سال ۱۳۸۹ تاکنون مشغول به کار بوده است. در این وب‌سایت که سومین سایت برتر ایران از نظر شمار بازدید نیز به حساب می‌آید می‌توانید به گستره وسیعی از محتوا و موضوعات مختلف مانند خبرهای ورزشی، رده‌بندی لیگ‌ها و تورنمنت‌ها، مشاهده پخش زنده و همین‌طور نتایج زنده بازی‌ها، بررسی روزنامه‌های ورزشی و پیش‌بینی مسابقات دسترسی پیدا کنید.

شرکت ورزش سه در سال ۱۳۸۸ شمسی بنیان‌ گذاشته شد و از زیر مجموعه‌های «محتوا پردازان فراکاو» به حساب می‌آید که شرکتی دانش‌بنیان است. محمد حسین جعفری نیز نقش مدیر مسئول را در ورزش سه ایفا می‌کند. وب‌سایت ورزش سه به صورت خاص روی ورزش فوتبال متمرکز است، اما در عین حال به پوشش اخبار مربوط به دیگر ورزش‌ها نظیر بسکتبال و والیبال هم می‌پردازد و از این نظر، پلتفرمی جامع برای آگاهی از آخرین اتفاقات ورزشی در ایران و دیگر نقاط جهان به حساب می‌آید.

خدمات شرکت ورزش سه

لوگو شرکت ورزش سه

در وب‌سایت ورزش سه به دسته‌بندی‌های گوناگونی دسترسی خواهید یافت که هرکدام به منظور خاصی ساخته شده و خدمات مشخصی را به صورت آسان برای کاربران به ارمغان می‌آورند. در ادامه برخی از این دسته‌بندی‌ها و خدمات موجود در وب‌سایت شرکت ورزش سه را از نظر رد می‌کنیم.

جداول لیگ‌ها

در دسته‌بندی «جدول لیگ‌ها» در وب‌سایت ورزش سه قادر به مشاهده جداول گستره وسیعی از لیگ‌های ایران و جهان در چهار دسته‌بندی فوتبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال هستید. به این ترتیب علاوه بر جداول لیگ برتر و دسته یک ایران، می‌توانید به بررسی وضعیت لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان آسیا و اروپا، بوندسلیگای آلمان، لالیگای اسپانیا، سری آ ایتالیا و لوشامپیونا فرانسه نیز بپردازید. نکته جالب اینکه امکان مشاهده آرشیو تمام این لیگ‌ها از سال ۲۰۰۸ به بعد نیز وجود دارد.

روزنامه

بخش «روزنامه» در وب‌سایت ورزش سه به صورت روزانه به‌روزرسانی شده و در آن قادر به مشاهده صفحه نخست برترین روزنامه‌های ورزشی ایرانی نظیر خبر ورزشی، گل، ابرار ورزشی، ایران ورزشی، استقلال، پرسپولیس، شوت و شهرآرا هستید. آرشیو این روزنامه‌ها به صورت ماهانه نگهداری می‌شود و بنابراین با ورود به هر ماه جدید شمسی، قادر به مشاهده شماره‌های قدیمی‌تر نخواهید بود.

بخش ویدیوها در وب‌سایت شرکت ورزش سه

ویدیو

ویدیو یک لندینگ پیج مخصوص در وب‌سایت ورزش سه دارد و گستره وسیعی از محتوای بصری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این صفحه می‌توانید به تماشای ویدیوهایی با موضوعات گوناگون بنشینید: از خلاصه مسابقات بسکتبال و فوتبال و مصاحبه با شخصیت‌های دنیای ورزش گرفته تا برترین وقایع مسابقات ورزشی و معرفی ورزشکاران برجسته.

لنز

بخش لنز ابتکاری جالب از سوی وب‌سایت ورزش سه است و در واقع فیدی وسیع از آخرین پست‌های ورزشکاران در شبکه اجتماعی اینستاگرام فراهم می‌آورد. به لطف این قابلیت، از تماشای اکانت‌ها و پست‌های ورزشکاران محبوب خود به صورت جداگانه و درون اپلیکیشن اینستاگرام بی‌نیاز شده و می‌توانید اکانت بسیاری از شخصیت‌های برجسته مانند کریستیانو رونالدو، لبران جیمز، سسک فابرگاس و بی‌شمار بازیکن دیگر را یک‌جا تماشا کنید.

نقل و انتقالات

برای طرفداران سینه‌چاک تیم‌های باشگاهی، پیگیری آخرین نقل و انتقالات از اهمیتی وصف‌ناشدنی برخوردار است. به لطف بخش نقل و انتقالات در وب‌سایت ورزش سه می‌توانید وضعیت آخرین بازیکن‌های ورودی و خروجی به تیم‌های گوناگون در لیگ‌های متنوع را تماشا کنید و با آخرین ترکیب‌ها آشنا شوید.

بخش پیش‌بینی در وب‌سایت شرکت ورزش سه

پیش‌بینی

ورزش سه در لندینگ پیجی مجزا، امکان پیش‌بینی مسابقات ورزشی را فراهم آورده که البته نباید آن را با وب‌سایت‌های شرط‌بندی و قمار اشتباه کرد. در این بخش از وب‌سایت ورزش سه، کاربران قادر به پیش‌بینی مسابقات هستند و در ازای هر پیش‌بینی درست، مقادیر مشخصی از امتیاز را به دست می‌آورد. در پایان هر ماه، کاربران که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، برنده جوایزی نقدی می‌شوند.

پخش زنده

ورزش سه در همکاری با وب‌سایت آنتن، به کاربران خود اجازه می‌دهد که به تماشای لایو استریم گستره وسیعی از مسابقات ورزشی بنشینند، از مسابقات تنیس ویمبلدون و بسکتاب قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان گرفته تا مسابقات جام ملت‌های اروپا و حتی مسابقات هاکی.

فانتزی تیم شرکت ورزش سه

تیم فانتزی

فوتبال فانتزی، نوعی بازی تحت وب یا مبتنی بر اپلیکیشن بسیار محبوب در جهان است که درست مشابه بازی ویدیویی معروف FIFA Manager، به گیمرها اجازه می‌دهد تیم‌هایی متشکل از بازیکنان واقعی را ساخته و به رقابت با یکدیگر بپردازند. ورزش سه هم بازی فوتبال فانتزی مخصوص به خودش را توسعه داده که در آن می‌توانید به مدیریت تیم ورزشی بپردازید. بازی‌های فوتبال فانتزی معمولا پیوندی گسترده به مسابقات فوتبال در دنیای واقعی دارند و شرکت‌کنندگان در هر مرحله و با توجه به عملکرد بازیکنان در بازی‌های واقعی، مقدار مشخصی از امتیاز را کسب می‌کنند.

نتایج زنده

در نهایت همانطور که از نام این بخش پیدا است، ورزش سه به نمایش نتایج مسابقات ورزشی به صورت زنده می‌پردازد و با ورود به این صفحه، از نتایج لحظه‌ای مسابقاتی که در جریان هستند یا پیشتر برگزار شده‌اند با خبر خواهید بود.

موقعیت های شغلی و استخدام در شرکت ورزش سه + معرفی منابع آموزشی

در ادامه برخی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت را تشریح کرده‌ایم و به معرفی منابع آموزشی هر حوزه نیز می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی شرکت ورزش سه در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید.

استخدام صاحب محصول در شرکت ورزش سه

صاحب محصول عضوی از تیم Agile است که مسئولیت رسیدگی به وظایف کنونی و آتی تیم را برعهده دارد و با اولویت‌‌بخشی به آن‌ها، کار را به جریان می‌اندازد. صاحب محصول از سوی دیگر باید از یکپارچگی مفهومی و فنی قابلیت‌های موجود در پروژه اطمینان حاصل کند. چنین شخصی برای دستیابی به بالاترین بهره‌وری و ارزش کار در تیم اهمیت فراوان دارد. ناگفته نماند که صاحب محصول باید به صورت نزدیک به همکاری با تیم مدیریت محصول، مشتریان، صاحبان کسب‌وکار و حتی سهام‌داران بپردازد و بنابراین با شغلی بسیار پرمسئولیت و تمام‌وقت روبه‌رو هستیم.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام عکاس صنعتی در شرکت ورزش سه

شرکت ورزش سه برای پوشش اخبار مربوط به مسابقات ورزشی، نیازمند تولیدکنندگان محتوا و تصویربرداران اختصاصی است. تمامی تصاویر موجود در این وب‌سایت یا توسط اعضای ورزش سه به ثبت رسیده‌اند و یا از عکاسان خریداری شده‌اند. بنابراین نیاز به تصویربردار صنعتی در شرکت ورزش سه همواره احساس می‌شود. چنین عکاسی باید آشنایی کامل با فرآیندهای تصویربرداری (نظیر آماده‌سازی و نورپردازی) داشته باشد و با تسلط کامل بر نرم‌افزارهایی نظیر فوتوشاپ و ایلوستریتور به ویرایش تصاویر بپردازد. فارغ‌التحصیلی از رشته‌های عکاسی و گرافیک هم می‌تواند مزیتی بزرگ برای عکاس صنعتی باشد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام گرافیست در شرکت ورزش سه

گرافیست کسی است که از طریق طراحی‌های گرافیکی با مردم ارتباط برقرار می‌کند. گرافیست‌ها با دست یا با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری به خلق مفاهیم بصری می‌پردازند و ایده‌ها، اطلاعات یا بیانیه‌هایی خاص را در فرم هنر بصری یا فیزیکی که شامل تصویر، متن یا گرافیک می‌شود مقابل چشم مشتریان سازمان می‌گذارند. هدف غایی یک گرافیست این است که سازمان خود را به برندی بصری و قابل شناسایی برای مشتریان تبدیل کند. گرافیست‌ها ضمنا در کار خود با انیماتورهای چند رسانه‌ای، هنرمندان و دیگر سمت‌های شغلی که نیازمند خلاقیت فراوان است مشارکت می‌کنند. ورزش سه در حال حاضر یکی از سرشناس‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی به حساب می‌آید و گرافیستی که به خوبی ماهیت این برند و پیام‌هایی که به مخاطبان می‌دهد را درک کرده باشد، همواره جایی در ورزش سه خواهد داشت.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مهندس DevOps در شرکت ورزش سه

مهندس DevOps کسی است که با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار کاملا آشنایی دارد و اهمیت استفاده از ابزارهای اتوماسیون را برای توسعه خط لوله‌های دیجیتال درک می‌کند. این مهندس با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارمندان بخش آی‌تی می‌پردازد تا بر کدهایی که منتشر می‌شوند نظارت کند. مهندسین DevOps یا توسعه‌دهندگانی هستند که به راه‌اندازی و نظارت بر عملیات‌های شبکه علاقه‌مند شده‌اند یا ادمین‌هایی که عاشق اسکریپت‌نویسی و کدنویسی هستند و می‌خواهند با حرکت به سمت توسعه محصول، به بهبود برنامه‌ریزی تست‌ها و عرضه کدها بپردازند. با توجه به اینکه عملیات‌ها و خدمات ورزش سه به صورت تماما آنلاین دنبال می‌شوند، مهندس DevOps از اهمیت فراوانی در شرکت برخوردار است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

تیم شرکت ورزش سه

استخدام برنامه‌نویس Front-End در شرکت ورزش سه

برنامه‌نویسان Front-End مسئولیت توسعه بخش‌های واضح یک وب‌سایت یا سرویس را برعهده دارند: بخش‌هایی که مقابل چشم کاربران است و از طریق مرورگر با آن‌ها تعامل می‌شود. فرانت‌اند یک وب‌سایت (یا یک اپلیکیشن موبایل یا اپلیکیشن تحت وب) با زبان‌هایی نظیر HTML و CSS و جاوا اسکریپ نوشته می‌شود. برنامه‌نویسان فرانت‌اند افرادی هستند که با استفاده از این زبان‌ها، وب‌سایتی کاربردی طراحی می‌کند. برخی سایت‌ها تنها با این سه زبان نوشته می‌شوند و برخی دیگر کدهای پنهان بیشتری دارند تا تجربه کار با فرانت‌اند سایت بهبود یابد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مدیر کمپین‌های تبلیغاتی در شرکت ورزش سه

مدیر کمپین‌های مارکتینگ در ورزش سه باید پیش از هر چیز مهارت‌هایی عالی در برقراری ارتباطی و مذاکره داشته باشد. او باید قواعد دنیای بازاریابی را بشناسد، از مهارت‌های برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی برخوردار باشد و پیشتر تجربیاتی در حوزه بازرگانی الکترونیک به دست آورده باشد. ضمنا آشنایی با کمپین‌های تبلیغاتی گوناگون مانند بازاریابی گوریلی، CRM، بازاریابی آنلاین و آفلاین و همینطور بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی ضروری است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس هوش مصنوعی در شرکت ورزش سه

برنامه‌نویس هوش مصنوعی کسی است که با دپارتمان هوش مصنوعی همکاری کرده و مسئولیت ساخت برنامه‌ها و الگوریتم‌هایی را برعهده می‌گیرد که به ماشین‌ها و سیستم‌های نرم‌افزاری اجازه می‌دهند بدون مشارکت و تایید ناظر انسانی، به اعمال مختلف رسیدگی کنند. این حوزه دامنه فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و یک برنامه‌نویس هوش مصنوعی هم می‌تواند به توسعه فیدهای خبری شخصی‌سازی شده بپردازد و هم هوش مصنوعی ناظر بر اتومبیل‌های خودران. اساسا در این شغل باید به کامپیوترها این توانایی را داد که براساس داده‌های ورودی، الگوهای ثابت را شناسایی کند، به صورت خودکار به یادگیری بپردازد و سپس بدون برنامه‌نویسی اضافه و صرفا با اتکا بر تجربه و پلتفرم یادگیری ماشینی، بهره‌وری خود را بهبود ببخشد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام طراح رابط کاربری و تجربه کاربر در شرکت ورزش سه

کار طراح رابط کاربری و تجربه کاربر، ارائه راه حل و راهنمایی به چالش‌برانگیزترین سوالات در تیم طراحی وب‌سایتی مانند ورزش سه است. چنین از طریق پژوهش‌های گسترده به شناسایی نیازهای کاربران و بررسی رفتارها و انگیزه‌های مصرف‌کنندگان می‌پردازد و در همکاری نزدیک با طراحان محصول، مدیران محصول و اعضای تیم توسعه، یا قابلیت‌هایی تازه برای محصول توسعه می‌دهد یا قابلیت‌های پیشین را بهبود می‌بخشد. چنین شخصی باید درکی عمیق از طراحی رابط کاربری و قواعد تجربه کاربری داشته، با متدهای پژوهش و بهترین راهکارهای موجود آشنا باشد و با تفکر انتقادی و خلاق خود، چالش‌های گوناگون را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شرکت ورزش سه

موقعیت های استخدام شرکت ورزش سه در سایت های استخدامی

  • صفحه استخدام سایت شرکت ورزش سه: (+)
  • پروفایل شرکت ورزش سه در جابینجا: (+)
  • پروفایل شرکت ورزش سه در ایران تلنت: (+)
  • پروفایل شرکت ورزش سه در کاربوم: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی شرکت ورزش سه

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • صفحه اینستاگرام: (+)
  • صفحه توئیتر: (+)
  • کانال تلگرام (+)
  • صفحه لینکدین: (+)

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی شرکت های برتر ایران و فرصت های شغلی و استخدام در آن ها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *