شرکت کارگزاری آگاه | فرصت های شغلی و استخدام کارگزاری آگاه + منابع آموزش و آزمون استخدام

۴۰۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه
شرکت کارگزاری آگاه | فرصت های شغلی و استخدام کارگزاری آگاه + منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به شرکت کارگزاری آگاه می‌پردازیم. کارگزاری آگاه یکی از ۱۰۸ شرکت کارگزاری فعال در کشور است که از سال ۱۳۸۴ شمسی مشغول به کار بوده و در این مدت‌زمان ۱۰۸ شعبه در سراسر ایران تاسیس کرده و به بیش از ۷ میلیون کاربر خدمات‌رسانی می‌کند. این شرکت نزدیک به ۵۰۰ کارمند با میانگین سنی ۳۲ سال دارد و بخش اعظمی از نیروهای انسانی خود را در بخش پشتیبانی به کار گرفته است.

فهرست مطالب این نوشته

معرفی شرکت کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه نخستین شرکت در گروه آگاه است که طی سال ۱۳۸۴ شمسی تاسیس شد و شروع به کار کرد. آگاه یکی از چند ده شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران بود که از همان ابتدای راه توانست با ارائه تمامی خدماتی کارگزاری در چارچوب ضوابط و مقرراتی که از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین شده‌اند از اعتبار خوبی در بازار و میان مشتریان برخوردار شود. به این ترتیب با یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین کارگزاری‌های بازار سرمایه ایران روبه‌رو هستیم که خدمات گوناگونی در اختیار سرمایه‌گذاران بازار بورس و اوراق بهادار و دیگر بازارهای موازی در کشور قرار می‌دهد.

شرکت کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه در حال حاضر یکی از ۱۰۸ کارگزاری فعال در ایران است که ۷ مجوز فعالیت و ۵ صندوق سرمایه‌گذاری مشترک دارد. به این ترتیب از میان ۹ مجوزی که سازمان بورس و اوراق بهادار تهران صادر می‌کند، شرکت کارگزاری آگاه توانسته مجوز معاملات اوراق تامین مالی، مجوز معاملات مشتقه مبتنی بر اوراق، مجوز معاملات کالا، مجوز معاملات مشتقه مبتنی بر کالا، مجوز معاملات آنلاین، مجوز مشاوره در عرضه اوراق بهادار و در نهایت مجوز مشاوره پذیرش را به دست آورد و تمامی خدمات مبتنی بر این جوازها را ارائه کند.

شرکت مورد نظر که طی سال‌های اخیر به جمع سه کارگزاری برتر بورس ایران پیوسته و موفق به کسب رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری کشور شده، در واحدهای خود به حوزه‌های مختلفی نظیر معاملات اوراق بهادار، معاملات آنلاین اوراق بهادار، بورس کالا، آتی سکه، بورس انرژی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه و آموزش ورود کرده است. از دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به انتخاب کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار برتر بورس از نگاه فدراسیون‌ بورس‌های اروپایی و آسیایی اشاره کرد که در سال ۲۰۲۰ محقق شد.

شرکت کارگزاری آگاه خط مشی کاملا مشخصی در راستای تضمین کیفیت فعالیت‌های خود تعیین کرده که شامل موارد زیر می‌شود:

  • شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های بهبود و نوآوری با هدف ارتقا خدمات
  • توسعه، ارائه و نوآوری در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان با شناسایی و درک نیاز و انتظارات آنها و بالا بردن تعداد مشتریان با افزایش کیفیت و تنوع در ارائه خدمات و حفظ ارتباط مستمر با آن‌ها
  • توسعه ارزش پایدار برای ذینفعان از طریق مدیریت بهینه منابع مالی و اعتباری به منظور افزایش سودآوری
  • توسعه کیفی منابع انسانی و بهبود زندگی کاری کارکنان از طریق نگاه کاربردی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه محوری و الزام به اصل شایسته‌سالاری
  • تلاش برای بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت از طریق توسعه فرهنگ کیفیت و برقراری مشارکت کارکنان
  • حفظ و ارتقای کیفیت خدمات، مسئولیت مشترک کلیه همکاران در تمام سطوح سازمانی است
  • مشتریان به‌طور کلی به دو دسته «مشتریان خرد» و «مشتریان بزرگ» تقسیم می‌شوند که هرکدام از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند بود
  • تدوین و کنترل استراتژی مارکتینگ سازمان با توجه به مقتضیات بازار هدف توسط کارشناسان خبره و متولیان اجرای برنامه‌های واحد استراتژی

خدمات شرکت کارگزاری آگاه

لوگو شرکت کارگزاری آگاه

شرکت کارگزاری آگاه گستره وسیعی از خدمات کوچک و بزرگ را به مشتریان خود ارائه می‌کند که در ادامه برخی از آن‌ها را از نظر رد می‌کنیم.

واحد معاملات اوراق بهادار

مشتریان کارگزاری آگاه به کمک این شرکت قادر به دریافت کد بورسی و دسترسی آنلاین در سامانه آگاه اکسپرس (+) و برخورداری از این خدمات به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور در شعب هستند. از سوی دیگر این کارگزاری یک سامانه اختصاصی برای معاملات آنلاین در سهام دارد که آگاه آنلاین نام گرفته و به عنوان مثال امکان خرید سهام، خرید سهام عرضه اولیه و همینطور خرید خودکار سهام را مهیا می‌سازد. آگاه ضمنا به ارائه وام‌های قرض‌الحسنه برای خرید اعتیاری سهام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در ماه و ارائه اعتبارهایی بین ۲ الی ۵۰ میلیون تومان با سررسید ۳ الی ۱۲ ماه می‌پردازد. واحد معاملات اوراق بهادار کارگزاری آگاه تیم کارشناسی متمرکز بر انجام معاملات بلوکی و عمده دارد و همین تیم به ارائه تحلیل‌های به‌روز و پیش‌بینی روزانه بازار و همینطور ارائه آموزش‌های ضروری از سطح مقدماتی تا پیشرفته می‌پردازد.

خدمات کالا

شرکت کارگزاری آگاه امکان معامله کالاهایی نظیر رینگ محصولات و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، رینگ معاملات آتی، رینگ محصولات صنعتی و رینگ محصولات کشاوری را فراهم آورده است و تمام فرآیند پذیرش و اخد کد بورسی را به وکالت از مشتریان طی می‌کند. با استفاده از خدمات کارگزاری آگاه می‌توانید منتظر دریافت تمامی اطلاعات مربوط به عرضه محصولات در بورس کاملا باشید و داده‌هایی نظیر نوع، مقدار، قیمت، شرایط و تولیدکننده همراه با تحلیل‌های بازارهای داخلی و جهانی از طریق راه‌های ارتباطی گوناگون مانند پیامک و ایمیل به دست شما خواهند رسید.

خدمات آتی سکه

کارگزاری آگاه یکی از کامل‌ترین مجموعه خدمات در حوزه معاملات آتی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند و برای مثال می‌توانید منتظر خدماتی از قبیل ۲۰ درصد تخفیف در کارمزد، امکان استفاده از اعتبار سهام برای مشتریان آتی، دریافت سیگنال خرید و فروش در گروه تحلیلی، پشتیبانی آنلاین، آموزش آنلاین تحلیل تکنیکال و مفاهیم آتی، دریافت تحلیل‌های روزانه راجع به بازار جهانی و حتی همایش‌های آشنایی با مفاهیم اولیه آتی باشید که به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شوند.

بآشگاه مشتریان

باشگاه شرکت کارگزاری آگاه

وب‌سایت «بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه» یکی از برجسته‌ترین مزایای رقابتی این شرکت در مقابل دیگر کارگزاری‌های کشور است که به مشتریان کنونی و بالقوه در گستره وسیعی از حوزه‌ها یاری می‌رساند. این وب‌سایت اساسا ابزاری برای ارائه خدمات سازمان‌یافته به تمام سرمایه‌گذاران بازار سرمایه است و شامل مواردی نظیر تخفیف نقدی کارمزد معاملات سهام، دریافت اعتبار معاملات و وام قرض‌الحسنه در ازای معاملات، تخفیف در خرید بسته‌های مشاوره‌ای-تحلیلی و همینطور بسته‌های آموزشی می‌شود. بآشگاه مشتریان از دو بخش آموزش (شامل کورس‌های رایگان و پولی) و مسابقات دوره‌ای با جوایز ریالی نیز برخوردار شده و ضمنا برای عضویت در آن نیازی نیست که از مشتریان شرکت کارگزاری آگاه باشید.

خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری

شرکت کارگزاری آگاهی خدمات مشاوره خود را از طریق شرکت زیرمجموعه آوای آگاه ارائه می‌کند که در واقع یک شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری در ایران با مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به حساب می‌آید. خدمات مشاوره این شرکت هم به صورت آنلاین و هم حضوری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و کارشناسان این شرکت همگی با اتکا بر مدارک تحصیلی خود در پایه کارشناسی ارشد و همینطور گواهی‌نامه‌های تخصصی کار در بازار سرمایه ایران به ارائه مشاوره می‌پردازند. هنگام استفاده از خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری کارگزاری آگاه می‌توانید منتظر توصیه‌های خرید، فروش یا نگهداری اوراق بهادار، اظهار نظر راجع به روند قیمت‌گذاری، عرضه و تقاضا اوراق بهادار در آینده، اظهار نظر راجع به ارزش اوراق بهادار و همینطور مشاوره مدیریت ریسک، ادغام و تملک شرکت‌ها و طراحی و تشکیل‌ نهاد‌های مالی باشید.

موقعیت های شغلی و استخدام در شرکت کارگزاری آگاه + معرفی منابع آموزشی

در ادامه برخی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت را تشریح کرده‌ایم و به معرفی منابع آموزشی هر حوزه نیز می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی شرکت کارگزاری آگاه در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید.

شرکت کارگزاری آگاه

استخدام کارشناس پذیرش بورس انرژی/کالا در شرکت کارگزاری آگاه

کارشناس پذیرش بورس انرژی/کالا در کارگزاری آگاه کسی است که به امور مربوط به اخذ کد پذیرش محصول و همینطور پذیرش شرکت، امور مربوط به عرضه یا خرید محصولات و پیگیری تقاضاهای مشتریان و ارائه گزارش‌های درخواستی آن‌ها رسیدگی می‌کند. برای دستیابی به این سمت شغلی دو سال سابقه کار در مشاغل مرتبط به بورس کالا/انرژی، آشنایی کامل با فرآیندهای معاملات و پذیرش بورس انرژی/کالا و همینطور آشنایی با نرم‌افزارهای بنیادین این حوزه ضروری خواهد بود.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس مدیریت دارایی‌های فناوری‌ اطلاعات در شرکت کارگزاری آگاه

کارشناس مدیریت دارایی به وظایفی از قبیل تایید اقلام دریافتی و ارسال به انبار، ثبت اطلاعات در نرم‌افزار سیستمی، اطمینان از پایبندی استانداردها و دستورالعمل‌ها، پیگیری‌، عیب‌یابی و حل مشکلات فنی و در نهایت گزارش‌دهی راجع به فعالیت‌های انبار شرکت کارگزاری آگاه می‌پردازد. طبیعتا با چنین گستره وسیعی از وظایف، او باید با امور انبارگردانی، فرآیند کدینگ و انبارداری سیستماتیک کالا، تجهیزات کامپیوتری و زبان انگلیسی آشنا بوده و تسلط کامل بر نرم‌افزار اکسل مایکروسافت داشته باشد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام معامله‌گر بورس کالا در شرکت کارگزاری آگاه

معامله‌گر بورس در واقع رابط میان مشتری و سازمان به حساب آمده و به کارهایی از قبیل ثبت سفارش‌های مشتریان در سامانه معاملاتی، تهیه اطلاعیه خرید برای مشتری، بررسی و اعلام نظر در خصوص فرم سفارش فروش، ثبت حجم و قیمت عرضه در مرحله پیش‌گشایش معاملات و در نهایت پایش، تحلیل و نفسیر گزارش عملکردی در دوره‌های آماری و مشخص تعریف برای ارائه به تیم مدیریت مشغول می‌شود. معامله‌گر بورس کالا باید در رشته‌های مرتبط با این شغل حداقل مدرک لیسانس را کسب کرده باشد، گواهی‌نامه معامله‌گری را در اختیار داشته باشد، قوانین بازار سرمایه و ابزارهای مالی را بشناسد و با تسلط کامل از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس استفاده کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس ارشد مالی در شرکت کارگزاری آگاه

کارشناس ارشد مالی کسی است که در یکی از رشته‌های مدیریت‌ مالی، حسابداری، MBA با گرایش مالی و سرمایه‌گذاری، علوم اقتصادی یا مهندسی مالی تا مقطع کارشناسی ارشد پیش رفته و آشنایی کامل با قوانین بیمه، مالیات و استاندارد‌های حسابداری، شیوه تهیه گزارش‌های فصلی و اظهارنامه و همینطور نرم‌افزارهای معاملات آنلاین و اکسل دارد. چنین کارشناسی در شرکت کارگزاری آگاه به تهیه صورت‌های مالی، لیست بیمه و مالیات و اظهارنامه می‌پردازد و مسئولیت نظارت بر تراکنش‌های مالی، صدور اسناد و بایگانی آن‌ها را برعهده خواهد داشت.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس محتوا در شرکت کارگزاری آگاه

کارشناس تولید محتوا کسی است که ذاتا به نویسندگی علاقه دارد و اساسا باید یک داستان‌سرای خوب باشد. در دنیای امروز بسیاری از پایه‌های کسب‌وکارهای مختلف بر محتوایی سوار شده‌اند که مردم را درگیر یک برند کرده و ذهنیتی ۳۶۰ درجه راجع به آن به وجود می‌آورند. یک تولیدکننده محتوای خوب کسی است که تسلط هرچند نسبی بر ترجمه متون انگلیسی داشته باشد، اصول نگارش را به صورت تمام و کمال رعایت کند و قادر به تولید محتوایی باشد که با پیروی از اصول سئو، رده‌بندی شدن محتوای برند درون موتورهای جستجو را تضمین کند. کارشناس محتوا در شرکت کارگزاری آگاه ضمنا نیازمند آشنایی اولیه با مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی و همینطور بازارهای مالی هم خواهد بود تا محتوایی هم‌سو با فعالیت‌های شرکت تولید کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شرکت کارگزاری آگاه

استخدام مهندس NOC در شرکت کارگزاری آگاه

مهندس NOC کسی است که در مرکز عملیات شبکه یک شرکت به کنترل و پایش شبکه‌های کامپیوتری و نظارت بر کارکرد صحیح زیرساخت‌ ارتباطی می‌پردازد. در این مراکز، مهندسین به شکلی بی‌وقفه فعالیت می‌کنند و مشکلات فنی به وجود آمده را به محض وقوع شناسایی و برطرف می‌کنند. یک مهندس ناک به صورت شیفتی مشغول به کار خواهد بود و باید با مفاهیم CCNP ،CCNA ،MCSA ،Routing و Switching در حد پیشرفته آشنا باشد. او به پیگیری امور مشتریان و به‌روزرسانی داده‌های موجود در CRM می‌پردازد و باید در پاسخ‌گویی به مشتریان و تجزیه و تحلیل مسئله و ارائه راه حل، تبحر فراوان داشته باشد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس جذب و استخدام در شرکت کارگزاری آگاه

کارشناس جذب و استخدام عضوی از دپارتمان توسعه مناسب انسانی کارگزاری آگاه است که به پیگیری و اجرای گام‌های فرآیند جذب نیرو، انجام مصاحبه‌های تلفنی و حضوری، ارزیابی و پایش شاخص‌های اثربخشی کیفیت جذب نیرو و همکاری در طرح‌ریزی و تدوین‌ استراتژی‌های کارکردی حوزه استخدام منابع انسانی خواهد پرداخت. این کارشناس باید با فرآیند جذب و استخدام، کانال‌های جذب نیرو (مانند وب‌سایت‌های استخدام نیرو نظیر جاب‌ویژن و ایران‌تلنت و همینطور پلتفرم‌های اجتماعی نظیر لینکدین)، مفاهیم‌ و مدل‌های شایستگی، اصول ارزیابی و مصاحبه‌های مبتنی بر شایستگی و آزمون‌های روان‌شناختی سازمانی آشنا باشد. تسلط بر مهارت‌های بنیادین کامپیوتری و نرم‌افزارهایی از قبیل Word و Excel هم کمک شایانی به افزایش بهره‌وری در این سمت خواهد کرد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام گرافیست در شرکت کارگزاری آگاه

گرافیست کسی است که از طریق طراحی‌های گرافیکی با مردم ارتباط برقرار می‌کند. گرافیست‌ها با دست یا با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری به خلق مفاهیم بصری می‌پردازند و ایده‌ها، اطلاعات یا بیانیه‌هایی خاص را در فرم هنر بصری یا فیزیکی که شامل تصویر، متن یا گرافیک می‌شود مقابل چشم مشتریان سازمان می‌گذارند. هدف غایی یک گرافیست این است که سازمان خود را به برندی بصری و قابل شناسایی برای مشتریان تبدیل کند. گرافیست‌ها ضمنا در کار خود با انیماتورهای چند رسانه‌ای، هنرمندان و دیگر سمت‌های شغلی که نیازمند خلاقیت فراوان است مشارکت می‌کنند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام متخصص روابط عمومی در شرکت کارگزاری آگاه

متخصص روابط عمومی، ارتباطات بیرونی شرکت را مدیریت می‌کند و وظیفه دارد تصویری مثبت برای عموم مشتریان ترسیم کرده و اطلاعات را از سوی شرکت دیوار با رسانه‌ها به اشتراک می‌گذارد. مهارت‌های بی‌نظیر در برقراری ارتباط و کپی‌رایتینگ است که یک متخصص روابط مدیای معرکه را می‌سازد. چنین شخصی باید به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های ژورنالیست‌ها پاسخ دهد، مصاحبه‌ها و جلسات محتوایی را ترتیب دهد، پوشش رسانه‌ای و نتایج گزارش‌ها را به گوش دیگر اعضای تیم روابط عمومی می‌رساند و ایده‌هایی تازه برای کمپین‌های روابط عمومی به اشتراک می‌گذارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس تحلیل بازار سرمایه در شرکت کارگزاری آگاه

کارشناس تحلیل بازار سرمایه کسی است که مدرک اصول بازار سرمایه و مدرک تحلیل‌گری بازار سرمایه را دریافت کرده و به سازمان خود در امور سرمایه‌گذاری یاری می‌رساند. چنین شخصی برای استخدام در شرکت کارگزاری آگاه نیازمند آشنایی کامل با بازار سرمایه، تسلط کافی بر تحلیل بنیادی صنایع و شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، آشنایی با مدل‌های ارزش‌گذاری، فرآیند عرضه و پذیرش، ابزارهای تامین مالی، تسلط بر تحلیل فاندامنتال بازار سرمایه، تسلط بر تهیه گزارش‌های برنامه تجاری و تسلط بر سبدگردانی است. آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس و علوم بنیادین کامپیوتری هم برای رسیدگی به امور روزمره ضروری به حساب می‌آید.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مهندس DevOps در شرکت کارگزاری آگاه

مهندس DevOps کسی است که با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار کاملا آشنایی دارد و اهمیت استفاده از ابزارهای اتوماسیون را برای توسعه خط لوله‌های دیجیتال درک می‌کند. این مهندس با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارمندان بخش آی‌تی می‌پردازد تا بر کدهایی که منتشر می‌شوند نظارت کند. مهندسین DevOps یا توسعه‌دهندگانی هستند که به راه‌اندازی و نظارت بر عملیات‌های شبکه علاقه‌مند شده‌اند یا ادمین‌هایی که عاشق اسکریپت‌نویسی و کدنویسی هستند و می‌خواهند با حرکت به سمت توسعه محصول، به بهبود برنامه‌ریزی تست‌ها و عرضه کدها بپردازند. با توجه به اینکه بخش اعظمی از عملیات‌ها و خدمات کارگزاری به صورت تماما آنلاین دنبال می‌شوند، مهندس DevOps از اهمیت فراوانی در شرکت برخوردار است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

موقعیت های استخدام شرکت کارگزاری آگاه در سایت های استخدامی

  • صفحه استخدام سایت شرکت کارگزاری آگاه: (+)
  • پروفایل شرکت کارگزاری آگاه در جابینجا: (+)
  • پروفایل کارگزاری آگاه در ایران تلنت: (+)
  • پروفایل کارگزاری آگاه در ایران استخدام: (+)
  • پروفایل کارگزاری آگاه در کاربوم: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • کانال تلگرام: (+)
  • صفحه اینستاگرام: (+)
  • صفحه فیسبوک (+)
  • صفحه توئیتر: (+)
  • صفحه لینکدین: (+)
  • صفحه آپارات: (+)
  • ایمیل ارتباط با شرکت: info@agah.com
  • تلفن ارتباط با شرکت: 91004004-۰۲۱
  • آدرس دفتر مرکزی شرکت: تهران - خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) - بالاتر از میرداماد - بن‌بست پیروز- پلاک 13

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی شرکت های برتر ایران و فرصت های شغلی و استخدام در آن ها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *