شرکت اسنپ مارکت | فرصت های شغلی و استخدام اسنپ مارکت + منابع آموزش و آزمون استخدام

۶۴۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۸ دقیقه
شرکت اسنپ مارکت | فرصت های شغلی و استخدام اسنپ مارکت + منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به شرکت اسنپ مارکت می‌پردازیم. اسنپ مارکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ اسنپ بوده و اساسا در همکاری میان اسنپ و مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار شکل گرفته است.

سوپر مارکت آنلاین شرکت اسنپ مارکت از سال ۱۳۹۷ شمسی آغاز به کار کرد و هدف خود را عرضه محصولات سوپر مارکتی و تند مصرف قرار داد. در گذر زمان این سرویس شکلی گسترده‌تر به خود گرفت و هم‌اکنون می‌توان از طریق پلتفرم‌های وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت، به خرید ملزومات خانگی در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد پرداخت.

طی چند سالی که از تاسیس اسنپ مارکت می‌گذرد، این سرویس مورد اقبال عمومی فراوان قرار گرفته که دلایل آن را می‌توان در عوامل مختلفی مانند افزایش جمعیت کلان‌شهرهایی نظیر تهران، افزایش آلودگی هوا و ترددهای خودروهای شخصی و وسایل نقلیه عمومی جستجو کرد. با چنین عواملی، دسترسی به فروشگاه‌ها و مراکز خرید دشوارتر شده و فرآیند خرید ملزومات خانگی هم شکلی کندتر و سردردآورتر به خود گرفته. از سوی دیگر، در مثالی تازه‌تر، پاندمی کووید-۱۹ نیاز به خانه‌نشینی و عدم مراجعه به مراکز پر رفت و آمد را ضروری کرد و اسنپ مارکت راه حلی آسان برای سفارش اینترنتی محصولات مورد نیاز و تحویل آن‌ها درب منزل بود.

تاریخچه کوتاه شرکت اسنپ مارکت

شرکت اسنپ مارکت

بعد از سرویس هم‌سفری آنلاین اسنپ و سرویس سفارش و دلیوری غذای اسنپ فود، اسنپ مارکت یکی از اولین تلاش‌های مجموعه اسنپ برای ورود به فضاهای تازه و ساخت یک سوپراپ همه‌جانبه بود که بخش اعظمی از نیازهای روزمره مردم را برطرف می‌کرد. در بهار سال ۱۳۹۷، هسته اولیه تیم شرکت اسنپ مارکت شکل گرفته و تلاش‌های اولیه برای ایجاد محصول صورت می‌گیرد. در تابستان همان سال و با استفاده از بستری که پیشتر با اسنپ‌ فود فراهم آمده بود (البته همراه با تغییراتی که بسته به نیازهای تیم اسنپ مارکت پیاده‌سازی می‌شد)، نسخه‌های اولیه این سرویس در دسترس قرار گرفتند و اساسا با محصولی تعریف شده با فرآیند‌های کامل تجاری روبه‌رو بودیم.

در پاییز سال ۱۳۹۷، تیم حاضر در شرکت اسنپ مارکت به بلوغ می‌رسد، ساختاری بلند مدت فراهم می‌آورد و تلاش می‌کند تا سرویس خود را از حالت آزمایشی خارج نماید. به فاصله سه ماه و تا پیش از این که سال ۱۳۹۸ آغاز شود، اسنپ مارکت تیمی تثبیت شده داشت و محصولی قابل اتکا که عمده مشکلات اولیه‌اش برطرف شده بودند تا تجربه کاربری بهتری فراهم آید.

در تمام این مدت،‌ زیرمجموعه جدید مجموعه اسنپ ضمن اینکه سرویس خود را در دسترس مشتریان قرار می‌داد و سعی می‌کرد بر چالش‌های داخلی فائق آید، توانست به رشد قابل توجهی دست پیدا کند و این یعنی نیاز بود که تیم داخل شرکت به ۳ یا ۴ زیرمجموعه تقسیم شود. به این ترتیب هم فرآیندهای داخلی به شکلی منسجم‌تر پیش می‌رفتند و هم شرکت اسنپ مارکت می‌توانست بر گستره وسیع‌تری از محصولات متمرکز باشد. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، اسنپ مارکت در همین مدت زمان یکی دو ساله هفت محصول مختلف توسعه می‌دهد و به عنوان مثال می‌توان به اپلیکیشن اسنپ مارکت و وب‌سایت آن اشاره کرد.

به این ترتیب تا بهار و تابستان ۹۸، اساسا با محصولی کامل، عاری از مشکلات بزرگ و قابل اتکا روبه‌رو بودیم که به خوبی به مشتریان بالقوه سرویس می‌داد. این‌گونه بود که تلاش برای تقویت و توسعه هر تیم محصول داخلی و همینطور بالا بردن کیفیت جنبه‌های فنی محصولات آغاز شد تا تمام این‌ها بستری برای رشد هرچه بیشتر باشند. اما اسنپ مارکت زمانی درخشید و حسابی به چشم مشتریان بالقوه آمد که با آغاز پاندمی کووید در فصل زمستان سال ۱۳۹۸، نیاز به قرنطینه سراسری در تمام کشور احساس می‌شد. درحالی که ساده‌ترین کارها مانند خرید نان و مراجعه به سوپر مارکت همچون اشتباهی مرگبار به نظر می‌رسیدند، اسنپ مارکت بهترین جایگزین ممکن به حساب می‌آمد و بهترین گزینه برای آن دسته از ساکنین شهرهای بزرگ بود که می‌خواستند از خود و خانواده خود در برابر ویروس نوظهور مراقبت کنند.

اسنپ مارکت در تمام سال‌های فعالیت خود به شکلی آهسته اما پیوسته در مسیر رشد بود. این سرویس در حال حاضر گستره وسیعی از کالاهای سوپر مارکتی و همینطور آرایشی-بهداشتی را با تخفیف‌های قابل توجه عمده‌فروشی عرضه می‌کند. این کالاها توسط مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار تامین می‌شوند و اسنپ هم وظیفه دلیوری و پشتیبانی مشتریان را برعهده دارد تا با توجه به زمان انتخابی و لوکیشن کاربران، خریدهای آن‌ها در کوتاه‌ترین و بهینه‌ترین زمان درب منزل تحویل داده شود.

اسنپ مارکت بیش از ۵۰۰۰ کالا در دسته‌بندی‌های گوناگون نظیر لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی، نان و شیرینی و همینطور محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت آنلاین عرضه می‌کند. به این ترتیب کاربران قادر به خرید یک‌باره محصولات مورد نظر خود، بهره‌گیری از تخفیف‌های حداکثری و تحویل محصولات درب منزل یا در هایپر استار مد نظر خود خواهند بود.

اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ مارکت

شرکت اسنپ مارکت

سرویس شرکت اسنپ مارکت از چند طریق در دسترس مشتریان قرار گرفته. اصلی‌ترین و کم‌دردسرترین راه، استفاده از سوپر اپلیکیشن مجموعه اسنپ است که تمام سرویس‌های این کمپانی را در کنار اسنپ مارکت در خود جای داده است. هنگام انتخاب گزینه «سوپر مارکت»‌ درون سوپر اپ اسنپ، دو گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد: خرید تحویل فوری و خرید هایپر استار. در صورت انتخاب گزینه نخست به سرویس‌های اسنپ‌فود متصل شده و قادر به خرید ملزومات از نزدیک‌ترین فروشگاه‌های محلی خواهید بود و با انتخاب خرید هایپر استار به سرویس اسنپ مارکت هدایت می‌شوید.

به صورت مشابه، اپلیکیشنی مجزا برای اسنپ مارکت نیز تدارک دیده شده که شکلی سرراست‌تر به فرآیند خرید از هایپر استار می‌بخشد. یا اگر مایل به دانلود اپلیکیشن روی موبایل‌ هوشمند خود نبودید، می‌توانید از وب‌سایت اسنپ مارکت روی کامپیوتر (+) و همینطور وب اپ اسنپ مارکت (+) روی مرورگرهای موبایل‌های هوشمند استفاده کنید. درون اپلیکیشن و وب‌سایت اسنپ مارکت شاهد گستره وسیعی از دسته‌بندی‌ها و محصولات مختلف نظیر لبنیات، خواربار و مواد پروتئینی خواهید بود که توسط سرشناس‌ترین برندهای ایرانی و خارجی تولید و عرضه شده‌اند.

موقعیت های شغلی و استخدام در شرکت اسنپ مارکت + معرفی منابع آموزشی

شرکت اسنپ مارکت

به عنوان یکی از برجسته‌ترین سوپر مارکت‌های آنلاین در ایران، شرکت اسنپ مارکت سالانه به استخدام صدها نفر می‌پردازد تا پروژه‌های گوناگونی که طی سال‌های اخیر شکل گرفته و رشد کرده‌اند را پیش ببرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت را تشریح کرده‌ایم و به معرفی منابع آموزشی هر حوزه نیز می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی شرکت اسنپ مارکت در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید.

استخدام مدیر کمپین‌های مارکتینگ در شرکت اسنپ مارکت

فروشگاه‌های آنلاین برای جذب مشتریان جدید همواره نیاز به پیاده‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی گوناگون و چشمگیر دارند و اسنپ مارکت هم از این قاعده مستثنی نیست. مدیر کمپین‌های مارکتینگ در اسنپ مارکت باید پیش از هر چیز مهارت‌هایی عالی در برقراری ارتباطی و مذاکره داشته باشد. او باید قواعد دنیای بازاریابی را بشناسد، از مهارت‌های برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی برخوردار باشد و پیشتر تجربیاتی در حوزه بازرگانی الکترونیک به دست آورده باشد. ضمنا آشنایی با کمپین‌های تبلیغاتی گوناگون مانند بازاریابی گوریلی، CRM، بازاریابی آنلاین و آفلاین و همینطور بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی ضروری است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام گرافیست در شرکت اسنپ مارکت

گرافیست کسی است که از طریق طراحی‌های گرافیکی با مردم ارتباط برقرار می‌کند. گرافیست‌ها با دست یا با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری به خلق مفاهیم بصری می‌پردازند و ایده‌ها، اطلاعات یا بیانیه‌هایی خاص را در فرم هنر بصری یا فیزیکی که شامل تصویر، متن یا گرافیک می‌شود مقابل چشم مشتریان سازمان می‌گذارند. هدف غایی یک گرافیست این است که سازمان خود را به برندی بصری و قابل شناسایی برای مشتریان تبدیل کند. گرافیست‌ها ضمنا در کار خود با انیماتورهای چند رسانه‌ای، هنرمندان و دیگر سمت‌های شغلی که نیازمند خلاقیت فراوان است مشارکت می‌کنند. اسنپ در حال حاضر یکی از سرشناس‌ترین برندهای ایرانی به حساب می‌آید و گرافیستی که به خوبی ماهیت این برند و پیام‌هایی که به مشتریان می‌دهد را درک کرده باشد، همواره جایی در اسنپ مارکت خواهد داشت.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مهندس DevOps در شرکت اسنپ مارکت

مهندس DevOps کسی است که با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار کاملا آشنایی دارد و اهمیت استفاده از ابزارهای اتوماسیون را برای توسعه خط لوله‌های دیجیتال درک می‌کند. این مهندس با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارمندان بخش آی‌تی می‌پردازد تا بر کدهایی که منتشر می‌شوند نظارت کند. مهندسین DevOps یا توسعه‌دهندگانی هستند که به راه‌اندازی و نظارت بر عملیات‌های شبکه علاقه‌مند شده‌اند یا ادمین‌هایی که عاشق اسکریپت‌نویسی و کدنویسی هستند و می‌خواهند با حرکت به سمت توسعه محصول، به بهبود برنامه‌ریزی تست‌ها و عرضه کدها بپردازند. با توجه به اینکه عملیات‌ها و خدمات اسنپ مارکت به صورت تماما آنلاین دنبال می‌شوند، مهندس DevOps از اهمیت فراوانی در شرکت برخوردار است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

 

شرکت اسنپ مارکت

استخدام کارشناس پشتیبانی در شرکت اسنپ مارکت

وظیفه اصلی کارشناس پشتیبانی در اسنپ مارکت، راهنمایی کردن مشتریان و همینطور رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها از طریق مکالمه تلفنی است. افرادی که در شغل کارشناسی مرکز تماس به بیشترین موفقیت می‌رسند قدرت بیان و مکالمه بالا دارند. همچنین این کارشناسان باید از مهارت‌های ارتباطی، هوش هیجانی، قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری مناسب برخوردار باشند تا خدمات به بهترین کاربران ارائه شوند. آشنایی با مبانی کامپیوتر و اینترنت هم از دیگر پیش‌نیازهای این سمت شغلی به حساب می‌آید. ناگفته نماند که اسنپ مارکت در دو شیفت روزانه و شبانه به استخدام کارشناس پشتیبانی می‌پردازد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس Back-End در شرکت اسنپ مارکت

برنامه‌نویسان Back-End به توسعه بخش‌های «پنهان» سایت می‌پردازند که کاربران تعامل مستقیمی با آن‌ها ندارند. بک‌اند شامل کارهای پشت صحنه‌ای می‌شود که در برخی پروژه‌های خاص، مزیت‌های بیشتری نسبت به تکنولوژی‌های فرانت‌اند به ارمغان می‌آورند. توسعه‌دهندگان این حوزه معمولا به کار با گستره متنوعی از زبان‌های برنامه‌نویسی می‌پردازند. چنین برنامه‌نویسانی همچنین با همتایان فرانت‌اند خود همکاری می‌کنند تا کدهایشان بیشترین سازگاری ممکن را با بخش جلویی سایت داشته باشند. با توجه به میزان سفارش‌هایی که اسنپ مارکت به صورت روزانه دریافت می‌کند و همینطور نیاز به پیشرفت دائمی و ارائه سرویس‌های بهتر،

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام برنامه‌نویس Front-End در شرکت اسنپ مارکت

وب‌سایت و اپلیکیشن محبوبی مانند اسنپ مارکت باید در خوش‌ساخت‌ترین و بهینه‌ترین حالت ممکن باشد تا تجربه‌ای دلچسب و روان از خرید اینترنتی به ارمغان بیاورد. اینجا است که برنامه‌نویس Front-End وارد میدان می‌شود. برنامه‌نویسان Front-End مسئولیت توسعه بخش‌های واضح یک وب‌سایت یا سرویس را برعهده دارند: بخش‌هایی که مقابل چشم کاربران است و از طریق مرورگر با آن‌ها تعامل می‌شود. فرانت‌اند یک وب‌سایت (یا یک اپلیکیشن موبایل یا اپلیکیشن تحت وب) با زبان‌هایی نظیر HTML و CSS و جاوا اسکریپ نوشته می‌شود. برنامه‌نویسان فرانت‌اند افرادی هستند که با استفاده از این زبان‌ها، وب‌سایتی کاربردی طراحی می‌کند. برخی سایت‌ها تنها با این سه زبان نوشته می‌شوند و برخی دیگر کدهای پنهان بیشتری دارند تا تجربه کار با فرانت‌اند سایت بهبود یابد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شرکت اسنپ مارکت

استخدام مدیر محصول در شرکت اسنپ مارکت

مدیر محصول مسئولیت برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی همان برنامه‌ها را در چرخه حیات یک محصول برعهده دارد: از جمله وظایف او می‌توان به گردآوری نیازهای مشتریان و اولویت دادن به آن‌ها، قالب دادن به چشم‌انداز محصول، همکاری نزدیک با مهندسین، واحد فروش و تیم بازاریابی و همینطور اطمینان از اینکه اهداف درآمدی و رضایت مشتریان کسب می‌شوند اشاره کرد. مدیر محصول ضمنا باید بر سازگاری محصول با استراتژی‌ها و اهداف کلی سازمان هم نظارت کند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس تحلیل داده مشتریان در شرکت اسنپ مارکت

کارشناس تحلیل داده در شرکت اسنپ مارکت کسی است که به تحلیل عوامل و فاکتورهای موثر بر رضایت مشتریان، بررسی ریشه‌ای شکایات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان، شناسایی اقدامات اصلاحی و همینطور بهبود تحلیل‌های صورت گرفته می‌پردازد. برای ورود به دپارتمان مشتریان آسیاتک و قرارگیری در این سمت، نیازمند مدارکی در رشته‌هایی از قبلی صنایع، ریاضی و آمار، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مهندسی کامپیوتر خواهید بود، باید از اصول ارائه گزارش‌های مدیریتی پیروی کنید، در حوزه ICDL از خود تسلط کامل نشان دهید و قادر به حل مسئله و تحلیل‌های ریشه‌ای باشید.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

شرکت اسنپ مارکت

موقعیت های استخدام شرکت اسنپ مارکت در سایت های استخدامی

  • صفحه استخدام سایت شرکت اسنپ مارکت: (+)
  • پروفایل شرکت اسنپ مارکت در جابینجا: (+)
  • پروفایل شرکت اسنپ مارکت در ایران تلنت: (+)
  • پروفایل شرکت اسنپ مارکت در جاب ویژن: (+)
  • پروفایل شرکت اسنپ مارکت در کاربوم: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی شرکت اسنپ مارکت

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • صفحه اینستاگرام: (+)
  • صفحه توئیتر: (+)
  • صفحه لینکدین: (+)
  • ایمیل ارتباط با شرکت: info@snapp.market
  • تلفن ارتباط با شرکت: ۰۲۱۹۶۶۱۲۶۰۰
بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *