ادیت عکس با هوش مصنوعی – معرفی ۱۵ سایت آنلاین و ۹ برنامه

۲۲۱۱۱۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۵ فروردین ۱۴۰۳
زمان مطالعه: ۱۵ دقیقه
ادیت عکس با هوش مصنوعی – معرفی ۱۵ سایت آنلاین و ۹ برنامه

به لطف پیشرفت‌های هوش مصنوعی، دیگر نیازی نیست برای داشتن عکس‌هایی با کیفیت عالی، حتما متخصص فتوشاپ باشید. حالا هر کسی با حتی حداقل میزان دانش درباره فیلترها می‌تواند عکس‌های خود را ادیت کرده، نور پس‌زمینه را بهبود دهد و تنظیمات لازم را روی تصاویر خود پیاده کند. در ادامه این مطلب از مجله فرادرس، تمام ابزارهای مورد نیاز برای ادیت عکس با هوش مصنوعی را معرفی کرده‌ایم. می‌توانید از وب‌سایت‌های آنلاین هوش مصنوعی کمک بگیرید که حتی نیازی به دانلود و نصب ندارند یا این‌که با گوشی خود از AI بهره ببرید و حتی نرم‌افزارهای پیشرو در این زمینه را بیشتر بشناسید.

فهرست مطالب این نوشته

بهترین ابزارهای آنلاین ادیت عکس با هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی به مرور راه خود را به هر خانه و شرکت به‌ویژه در رابطه با ادیت عکس باز کرده‌اند و دلیل آن، قابلیت‌های شگفت‌انگیزی است که در ادیت عکس با هوش مصنوعی ارائه می‌دهند و حتی نیاز به نصب نیز ندارند، کافی است وارد مرورگر خود شوید و به سایت مربوطه بروید.

در ادامه چند مورد از این ابزارها با بیشترین طرفدار را بررسی خواهیم کرد.

۱. بهبود عکس با هوش مصنوعی YouCam

اگر به دنبال ابزاری عالی و مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود دادن کیفیت تصاویر خود هستید، YouCam بهترین انتخاب است.

  • سایت رسمی ابزار YouCam (+)

ابزار YouCam Enhance، یکی از بهترین گزینه‌های ادیت عکس با هوش مصنوعی محسوب می‌شود که قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را با رابطی کاربرپسند و راحت ادغام کرده است. به کمک این سایت می‌توانید تصاویر خود را بدون هیچ زحمتی و در کمترین زمان به بهترین کیفیت ممکن برسانید.

در ادامه تمام ابزارهای ارائه شده توسط این سایت را می‌بینیم که درواقع این گزینه را به جعبه ابزاری بسیار عالی برای انجام هرگونه ادیت روی تصاویر تبدیل می‌کنند:

  • حذف اشیا از تصویر با هوش مصنوعی (+)
  • حذف پس‌زمینه عکس با هوش مصنوعی (+)
  • تغییر پس‌زمینه با هوش مصنوعی (+)
  • مات کردن پس‌زمینه با هوش مصنوعی (+)
  • رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید با هوش مصنوعی (+)

با استفاده از این ابزارها می‌توانید هر عکسی را در کمترین زمان به شکلی تغییر دهید که انگار با بهترین دوربین گرفته شده است. به علاوه امکان رنگی کردن عکس‌های قدیمی سیاه و سفید را نیز دارید که روشی عالی برای زنده کردن خاطرات قدیمی است.

ادیت عکس با هوش مصنوعی youcam

YouCam نه تنها در زمینه بررسی تمام ابعاد تصویر، بهبود کیفیت و رنگ، برجسته کردن جزئیات از دست رفته و شفاف کردن عکس‌های تار مهارت دارد، بلکه علاوه بر استفاده روی کامپیوتر، می‌توانید در گوشی‌های همراه خود نیز از آن استفاده کنید.

۲. احیای عکس با هوش مصنوعی به کمک ابزار Remini

Remini نیز یکی دیگر از ابزارهای ادیت عکس با هوش مصنوعی و یادگیری عمیق است.

این ابزار از الگوریتم‌های پیشرفته برای تشخیص خودکار صورت، رنگ‌ها و سایر عناصر داخل تصویر استفاده کرده و سپس ادیت‌های ضروری را روی آن‌ها اعمال می‌کند تا به ظاهری حرفه‌ای و بهتر برسند.

  • سایت رسمی ابزار هوش مصنوعی Remini (+)

با Remini می‌توانید ادیت‌های پایه‌ای مانند برش دادن، تغییر اندازه و تنظیم رنگ و کنتراست را بدون هیچ زحمتی انجام دهید.

ادیتور remini

در فهرست زیر، ابزارهای ارائه شده در این وب‌سایت را بررسی کرده‌ایم:

  • تولید عکس‌های پرسنلی با هوش مصنوعی
  • تولید عکس کودک با هوش مصنوعی
  • بهبود دهنده عکس هوش مصنوعی
  • اصلاح رنگ و بهبود تصاویر با هوش مصنوعی

۳.آشنایی با Cutout Pro، ابزار آنلاین ادیت عکس با هوش مصنوعی

فرض کنید به دنبال ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی هستید که در حذف اشیای ناخواسته از تصویر، یا برداشتن پس‌زمینه آن بدون نیاز به انجام هیچ کاری، به شما کمک کند. در این شرایط است که پای Cutout Pro به میان می‌آید و در چشم برهم زدنی تمام نیازتان را برطرف می‌کند.

  • سایت رسمی ابزار Cutout (+)

این ابزار آنلاین و رایگان ادیت عکس با هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، لبه‌ها و شکل اشیا را به درستی و کاملا دقیق شناسایی می‌کند تا شما کنترل کامل و مناسبی روی قسمت‌های موردنظر برای نگه داشتن یا حذف کردن داشته باشید.

۴. Fotor، ابزار آنلاین پیشرفته ادیت عکس با هوش مصنوعی

وقتی صحبت از ابزارهای آنلاین رایگان برای ادیت عکس به وسیله هوش مصنوعی باشد، Fotor یکی از بهترین گزینه‌ها است. این ابزار مجموعه بزرگی از افکت‌ها و فیلترهای مختلف را همراه با قابلیت‌های خودکار بهبود عکس با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

  • سایت رسمی ابزار Fotor (+)

با کمک Fotor همچنین می‌توانید کارهای ساده مانند افزودن متن یا استیکر به عکس را نیز در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

۵. ادیت آنلاین عکس با هوش مصنوعی Let's Enhance

Let's Enhance نیز یکی دیگر از ابزارهای آنلاینی است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهبود هرچه بهتر تمام تصاویر استفاده می‌کند.

  • سایت رسمی ابزار Let's Enhance (+)

Let's Enhance مجموعه وسیعی از ابزارهای ادیت عکس مانند تصحیح رنگ، تنظیمات کنتراست، افزایش وضوح و موارد بیشتر را ارائه می‌کند تا بتوانید تصاویر خود را از هر لحاظ بهبود ببخشید.

به علاوه امکان بارگذاری و ادیت همزمان چندین عکس نیز وجود دارد و به این روش می‌توانید بیشتر در زمان صرفه‌جویی کنید.

هوش مصنوعی ادیت عکس lets enhance

۶. ابزار ادیت عکس با هوش مصنوعی Vance AI

Vance AI چندین قابلیت مختلف مانند را مانند ابزار اصلاح عکس‌های مات ارائه می‌کند.

  • سایت رسمی ابزار Vance AI (+)

به علاوه ویژگی تصحیح رنگ را نیز دارد که برای تنظیم نوردهی تصاویر به کار می‌رود. با این ابزار همچنین می‌توانید از قابلیت بهبود خودکار برای افزایش کیفیت عکس‌ها در کمترین زمان کمک بگیرید.

۷. آشنایی با ابزار آنلاین PicWish

PicWish ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر خود را در کمترین زمان ممکن و به ساده‌ترین شکل، از حالت مات خارج کنند. این ابزار به این منظور برای تشخیص و تصحیح ماتی در تصاویر از الگوریتم‌های پیشرفته کمک می‌گیرد.

  • سایت رسمی ابزار PicWish (+)

ابزارهای قدرتمند دیگری از جمله تصحیح رنگ، کاهش نویز، افزایش کیفیت عکس و موارد مشابه را نیز می‌توانی در این سایت پیدا کنید.

ادیت عکس با هوش مصنوعی picwish

از طرفی رابط کاربری PicWish به شکلی کاملا ساده و راحت طراحی شده است تا هنگام کار با آن بتوانید تمام ابزارها را سریع پیدا کرده و بدون نیاز به آموزش، کار خود را پیش ببرید.

۸. کار با قابلیت های پیشرفته ابزار آنلاین ادیت عکس BeFunky

BeFunky نیز یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای ادیت عکس با هوش مصنوعی است که کاربران مختلف می‌توانند از آن برای بهبود و تغییر تصاویر خود استفاده کنند.

  • سایت رسمی ابزار BeFunky (+)

قابلیت بهبود خودکار این ابزار می‌تواند تصاویر شما را در کمترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک به بالاترین کیفیت برساند. به علاوه با کمک کتابخانه افکت‌ها و قاب‌های پیشرفته BeFunky، می‌توانید خلاقیت بیشتری را در تنها چند دقیقه کوتاه وارد تصاویر خود کنید.

۹. معرفی ابزار ادیت عکس با هوش مصنوعی Autoenhance.ai

اگر نمی‌خواهید وارد روند زمان‌بر ادیت و ویرایش دستی تصاویر شوید، بهتر است وب‌سایت Autoenhance را بررسی کنید. این ابزار سه ویژگی اصلی دارد که در ادامه می‌بینیم:

  • تغییر آسمان
  • تصحیح پرسپکتیو
  • تغییر نور عکس

این ابزار حتی API اختصاصی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید ادیت عکس با هوش مصنوعی را با برنامه خود ترکیب کنید. با این حال، نسخه رایگان آن تنها برای ویرایش ۱۵ عکس کاربرد دارد.

  • سایت رسمی ابزار Autoenhance (+)

استفاده از Autoengance نیز ساده است. تنها باید عکس خود را روی سایت بارگذاری کنید، سپس سایت به طور خودکار آن را ادیت خواهد کرد. پس از آن تصویر جدید به‌سرعت آماده دانلود می‌شود.

۱۰. ابزارهای هوش مصنوعی Hotpot برای ادیت عکس آنلاین

گزینه بعدی برای ادیت آنلاین عکس با هوش مصنوعی، مجموعه ابزارهای Hotpot است که می‌توانید با استفاده از API، آن را در برنامه‌های خود نیز داشته باشید. ابزارهای Hotpot به شرح زیر هستند:‌

  • تولید هنری تصاویر
  • اصلاح رنگ
  • بازیابی تصاویر
  • حذف پس‌زمینه
  • افزایش سایز تصاویر
  • حذف اشیای ناخواسته
  • شخصی‌سازی هنری

Hotpot یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تبدیل تصاویر به اثری هنری است که البته گزینه‌های متنوع دیگری را نیز ارائه می‌دهد.

  • سایت رسمی ابزار Hotpot (+)

اگر نیازمند قابلیت‌های ساده مثل حذف اشیا از تصویر یا بازیابی عکس‌های قدیمی هستید، Hotpot انتخابی بسیار عالی برای شما خواهد بود.

هوش مصنوعی ویرایش عکس hotpot

به علاوه باید گفت که استفاده از ابزارهای این سایت بسیار ساده است. به این ترتیب که ابتدا باید تصویر خود را بارگذاری کنید. سپس نوع ادیت موردنظر و اندازه دلخواه فایل نهایی را برگزینید و منتظر بمانید تا Hotpot جادوی خود را شروع کند.

۱۱. معرفی ابزار ادیت عکس با هوش مصنوعی LunaPic

LunaPic یک ابزار ساده ادیت عکس است که حتی افزونه‌هایی برای خود نیز دارد. برای کار با این ابزار کافی است عکس خود را بارگذاری کرده، یکی از افکت‌های هنری را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا هوش مصنوعی خود کار را انجام دهد.

  • سایت رسمی ابزار LunaPic (+)

این ابزار همچنین جدا از افکت‌های ساده خود، مجموعه بزرگی از قابلیت‌های دیگر برای ادیت را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. به کمک LunaPic می‌توانید سطوح نور عکس را تغییر داده و فیلترهای زیاد متنوع و افکت‌های مختلف را روی آن امتحان کنید. LunaPic همچنین امکان ساخت ویدیو و تصاویر «GIF» را نیز به شما می‌دهد.

ابزارهای ساده‌تر ادیت مانند برش تصویر، چرخاندن آن‌ها و حذف یا جایگزینی پس‌زمینه را نیز در این سایت پیدا خواهید کرد. امکان افزودن «یادداشت» (Caption) روی تصاویر و اشتراک‌گذاری مستقیم آن‌ها روی شبکه‌های اجتماعی محبوب را نیز دارید.

۱۲. آشنایی با Pixlr، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ادیت آنلاین عکس

Pixlr یکی دیگر از ابزارهای ادیت آنلاین عکس است که تمام ابزارهای مورد انتظار از یک ادیتور عکس باکیفیت را فراهم می‌کند. ویژگی‌های این ابزار شامل قابلیت حذف پس‌زمینه (برنامه‌ای کاملا جدا نیز برای این قابلیت دارند)، افزودن فیلتر و افکت، انیمیشن و ساخت کولاژ تصاویر می‌شوند.

  • سایت رسمی ابزار Pixlr (+)

با خرید نسخه پولی همچنین به ویژگی‌های دیگری مانند هزاران لایه تصویر، دستیارهای اضافی، استیکرها، آموزش‌ها و برخی ابزارهای اختصاصی دسترسی پیدا خواهید کرد.

ادیت عکس با هوش مصنوعی با pixlr

به علاوه شما این امکان را دارید که تصاویر موردنظر را به طور مستقیم از برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری مانند آپلود فایل در گوگل درایو و DropBox، بارگذاری کنید. به همین دلیل، Pixlr انتخاب ایده‌آل حرفه‌ای‌هایی است که نیاز دارند تنها چند ادیت کوتاه روی عکس‌های خود اعمال کنند.

۱۳. آشنایی با ابزار Fotor

برای انجام انواع مختلف ادیت با هوش مصنوعی می‌توانید وارد سایت Fotor شوید که یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین ابزارهای ادیت عکس است. البته نسخه پولی این ابزار با نام Fotor Pro نیز موجود است که امکان دسترسی به منبع فیلترهای اضافه و افکت‌های عالی را به شما می‌دهد و انتخاب عالی برای کاربران حرفه‌ای با مصارف سنگین‌تر محسوب می‌شود.

  • سایت رسمی ابزار Fotor (+)

برای استفاده از Fotor باید حساب کاربری بسازید و وارد شوید و می‌توانید برای این کار از حساب کاربری گوگل خود نیز کمک بگیرید. در ادامه برخی از ویژگی‌های این سایت را می‌بینیم:

  • حذف پس‌زمینه
  • برش و تغییر اندازه تصاویر
  • حذف چین و چروک
  • حذف لک‌های صورت
  • بهبود تصاویر هوش مصنوعی

این ابزار همچنین روی گوشی‌های موبایل قابل استفاده است و یکی از بهترین برنامه‌های ادیت عکس با هوش مصنوعی روی سیستم‌های اندروید و iOS محسوب می‌شود.

به علاوه تعداد زیادی آموزش مختلف نیز در این سایت در دسترس هستند که اگر تازه وارد دنیای ادیت شده‌اید، گزینه‌ای عالی برایتان خواهند بود.

۱۴. استفاده از Google Photos برای ادیت عکس با هوش مصنوعی

شاید فکر کنید Google Photos تنها محلی برای ذخیره و اشتراک گذاری تصاویر است. اما این برنامه چندین ابزار ادیت هوش مصنوعی نیز دارد که می‌توانید برای ویرایش سریع تصاویر از آن‌ها کمک بگیرید.

  • سایت رسمی ابزار Google Photos (+)

برای شروع خوب است بدانید Google Photos، این امکان را به شما می‌دهد که نور تصاویر را تنها با یک کلیک به طور خودکار تنظیم کنید.

البته اگر نیاز به کنترل بیشتری داشته باشید، اجازه استفاده از نوارهای اسکرول برای تغییر دادن نوردهی، کنتراست و برخی دیگر از جزئیات نیز موجود هستند.

استفاده از google photos برای ادیت عکس با هوش مصنوعی

به غیر از این، Google Photos افکت‌های مختلف زیادی نیز دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. علاوه بر این،‌ با توجه به این‌که بیشتر کاربران اندروید از این برنامه استفاده می‌کنند، دسترسی مناسبی نیز بین کاربران دارد.

۱۵. ابزار iPiccy

iPiccy ابزار ادیت عکس با هوش مصنوعی بسیار قوی است که روی موبایل نیز به‌خوبی کار می‌کند. به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای ادیت تصاویر به شمار می‌آید. این ابزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت دارند و قابلیت‌های مختلفی مثل ساخت کولاژ نیز ازجمله امکانات آن به شمار می‌آید.

  • سایت رسمی ابزار iPiccy (+)

به علاوه می‌توانید یک حساب کاربری روی سایت بسازید و سپس تصاویر ادیت شده را به کمک آن روی فضای Cloud ذخیره کنید. از اصلاح نوردهی، شفافیت و کیفیت عکس تا استخراج جزئیات، افزدون یا حذف سایه و هایلایت و حتی تغییر پس‌زمینه را می‌توانید به کمک ادیتور آنلاین و هوش مصنوعی iPiccy انجام دهید.

نرم افزار ادیت عکس ipiccy

با توجه به این موضوع که iPiccy کاملا رایگان است، می‌توان آن را یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ادیت تصاویر در هر زمینه‌ای به شمار آورد. به علاوه افکت‌های آماده بسیاری دارد که روند ویرایش عکس را حتی سریع‌تر از قبل می‌کنند.

بهترین نرم‌افزارها و برنامه‌های ادیت عکس با هوش مصنوعی

اگر حرفه‌ای‌تر هستید یا دوست دارید هوش مصنوعی را به شکلی حرفه‌ای‌تر روی یک نرم‌افزار امتحان کنید، بهتر است نگاهی به ادامه این مطلب از مجله فرادرس داشته باشید.

۱. نرم‌افزار ادیت عکس با هوش مصنوعی Luminar AI

قدرتمند، سریع و سرشار از قابلیت‌های مختلف، از جمله بهترین صفاتی هستند که می‌توان برای توصیف این ابزار شگفت‌انگیز ادیت عکس یعنی Lumina Ai در نظر گرفت.

  • سایت رسمی برنامه Luminar AI (+)

ابزارهایی درون این برنامه وجود دارند که به طور خاص برای ویرایش عناصر خاصی از تصویر مانند اتمسفر، آسمان، صورت، پوست، بدن و مانند آن به کار می‌روند. پس از فعال سازی، هر یک از این ویژگی‌ها به طور مستقیم روی همان عناصر و قسمت‌ها اعمال می‌شوند.

ادیت عکس با هوش مصنوعی با برنامه luminar

هوش مصنوعی این نرم‌افزار برای بررسی تصویر شما و ارائه نسخه ادیت شده آن که بسیار بهتر از نسخه اصلی است، تنها به چند دقیقه کوتاه احتیاج دارد.

به علاوه نمونه‌های آماده‌ای توسط Luminar ارائه می‌شوند که می‌توانید به کمک آن‌ها تصاویر با کیفیت‌های متفاوت را که به وسیله دستگاه‌های مختلف ثبت شده‌اند، به شکلی تغییر دهید که از لحاظ سبک به هم شبیه باشند و اینطور به نظر برسد که تمام آن‌ها با یک دستگاه گرفته شده‌اند.

۲. آشنایی با برنامه هوش مصنوعی Movavi Picverse

می‌توانید انتظار یک برنامه کاملا عالی و بدون اشکال را از نرم‌افزار Movavi Picverse داشته باشید، ابزاری که برای تمام عکاسان ساخته شده است.

  • سایت رسمی برنامه Movavi Picverse (+)

Movavi Pocverse رابط کاربری پویا و راحتی دارد و ابزارهای مختلفی را برای ادیت عکس‌های شما ارائه می‌دهد.

حذف پس‌زمینه، افزودن پس‌زمینه جدید و همچنین رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید برخی از ویژگی‌های آن هستند. در ادامه با سایر قابلیت‌های این نرم‌افزار نیز آشنا می‌شویم:

  • حذف عناصر ناخواسته
  • تنظیم شفافیت سفارشی
  • روتوش تصاویر با ظاهری طبیعی
  • کاهس نویز
  • تصحیح رنگ و نور

همچنین امکان افزودن متن و تغییر فونت را نیز خواهید داشت.

به علاوه قابلیت باز کردن فایل‌های RAW در برنامه که به سرعت به قالب ‌Jpeg تبدیل می‌شوند نیز از سایر کارهایی هستند که می‌توانید در این برنامه انجام دهید. البته Movavi Picverse به زبان‌های مختلف از جمله آلمانی، اسپانیایی، ترکی و ژاپنی نیز در دسترس است.

۳. معرفی نرم‌افزار ادیت عکس با هوش مصنوعی Leawo PhotoIns

این نرم‌افزار با ارائه رابط کاربرپسند عالی و راحت همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی، یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید برای ادیت عکس‌های خود به کار ببرید.

  • سایت رسمی برنامه Leawo PhotoIns (+)

این برنامه قابلیت‌هایی مانند بهبود دادن تصاویر و حذف پس‌زمینه را در کنار پشتیبانی از بهبود دسته‌ای تصاویر و حذف پس‌زمینه‌ای دسته عکس‌ها ارائه می‌دهد و در نهایت می‌تواند زمان بسیار کمتری از شما بگیرد. از آن‌جایی که این نرم‌افزار با میلیون‌ها عکس تعلیم داده شده است، قطعا می‌توانید به آن باور داشته باشید و اعتماد کنید.

Leawo PhotoIns، با تکیه بر فناوری‌های هوش مصنوعی و بزرگ کردن چشم‌ها، حذف چین و چروک و لک‌ها، روتوش پوست و موارد مشابه، عکس‌های پرتره شما را زیباتر می‌کند. از طرفی این قابلیت را دارد که تصاویر مختلف را شفاف‌تر و با کیفیت‌تر کند. برای انجام این کار نیز از افزایش شفافیت، تنظیم تعادل سفیدی‌ها و نوردهی، رنگ، کنتراست و موراد مشابه کمک می‌گیرد.

البته اگر در زمینه ادیت عکس با هوش مصنوعی حرفه‌ای هستید، قابلیت پشیتبانی از فایل‌های RAW در این برنامه می‌تواند برایتان مفید باشد. از این ویژگی می‌توانید برای رفع مشکلات مرتبط با لنز مانند اعوجاج رنگی، انحراف یا مسائل دیگر نیز استفاده کنید.

برنامه هوش مصنوعی رایگان leawo photoins

از طرفی با کمک ابزار حذف پس‌زمینه Leawo PhotoIns می‌توانید پس‌زمینه تعداد زیادی عکس را در یک حرکت تغییر دهید. وقتی تصاویر اولیه روی سایت بارگذاری شوند، برنامه آن‌ها را بررسی کرده و سپس به طور خودکار پس‌زمینه تمامشان را حذف می‌کند.

برای انجام تنظیمات بیشتر و دقیق‌تر، قابلیت حذف پس‌زمینه همچنین ابزارهای متنوع بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار می‌دهد تا این کار را به روش دستی انجام دهید. سپس امکان تعویض پس‌زمینه با رنگ یکپارچه یا تصاویر دیگر وجود دارد.

۴. نرم‌افزار ادیت عکس با هوش مصنوعی Lunacy

هیچ وقت نمی‌توانید کاربردهای ابزارهای AI در امور مختلف را زیادی بدانید، چون به هر حال در هر شرایطی به یکی از آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. به همین دلیل است که نرم‌افزار Lunacy، چهار مورد از آن را دارد. این ابزار برنامه ادیتی رایگان است که هم به درد تازه‌کاران می‌خورد و هم برای حرفه‌ای ها در زمینه طراحی کاربرد دارد.

  • سایت رسمی برنامه Lunacy (+)

این نرم‌افزار شامل قابلیت‌هایی است که در ادامه آورده‌ایم:

  • ارتقا دهنده تصویر که بزرگ کردن عکس‌ها و افزایش وضوح آن‌ها را تنها با یک کلیک انجام می‌دهد. پردازش خودکار تصویر، بدون کاهش کیفیت برای این قابلیت تنها بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه زمان می‌برد.
  • حذف کننده پس‌زمینه که به تعویض پس‌زمینه هر نوع تصویری کمک می‌کند و جای نرم‌افزارهای سنگین و روندهای طولانی برای انجام این کار را می‌گیرد. این برنامه ماسک کردن تصاویر با کیفیت بالا را تنها در دو قدم انجام می‌دهد: «Paste» کردن عکس و حذف پس‌زمینه.
  • تولیدکننده تصویر آواتار در کمترین زمان تصاویری مناسب برای لیست مخاطبان یا دوستانتان تولید می‌کند. شما امکان انتخاب جنسیت، سن، ظواهر و حتی احساسات تصویر آواتار مربوطه را نیز خواهید داشت.
  • تولید کننده متن شاید چندان مهم به نظر نرسد اما به طور خودکار متغیرهایی برای نوشتن متن درون تصویر ایجاد می‌کند.

نرم‌افزار Lunacy روی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار دارد و از ۱۸ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. به علاوه اجازه اشتراک گذاری زبانه‌ها با سایر افراد تیم و ادیت همزمان با آن‌ها را نیز به شما می‌دهد.

۵. آشنایی با برنامه ادیت عکس با هوش مصنوعی Topaz

Topaz ادیتوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد تمام پتانسیل عکس خود برای بهتر شدن را به کار بگیرید و آن را به نهایت اعلا برسانید. این ابزار برای افزایش کیفیت تصاویر به هوش مصنوعی تکیه می‌کند، برخلاف برنامه‌های ادیتور قدیمی که ممکن است سریع‌تر کار را انجام دهند اما احتمال دارد به همان میزان تاثیرگذار نباشند. این برنامه زمان بیشتری برای پردازش لازم دارد اما نتیجه نهایی به تمام این موارد می‌ارزد.

  • سایت رسمی ابزار Topaz (+)

توجه داشته باشید که نه تنها امکان کار با Topaz به شکل برنامه‌ای جدا وجود دارد، بلکه شما می‌توانید پلاگین آن را نیز به سایر برنامه‌های ادیت اضافه کرده و به این طریق نیازی به تغییر دادن هیچ برنامه‌ای نداشته باشید. به علاوه خوب است بدانید کاربرانی که برای مدت طولانی با این نرم‌افزار کار کرده‌اند، چیزهای خوبی درباره آن نوشته و استفاده از آن را توصیه کرده‌اند.

۶. نرم‌افزار Prisma

Prisma برنامه‌ای هوشمند است که می‌تواند عکس‌های شما را تنها در چند ثانیه به نقاشی یا سبک‌های زیبای دیگری تبدیل کند. تنها کافی است تصویر خود را وارد سایت کنید.

پس از آن امکان انتخاب از بین فیلترها و تنظیمات مختلف زیادی را خواهید داشت که در نهایت تصاویری با ظاهری هنری بر اساس ترتیب خاص پیکسل‌های تصویرتان به شما تحویل می‌دهد. به علاوه اگر قصد دارید برخی جزئیات اصلی عکس را حفظ کنید، امکان تنظیم شدت اعمال تغییرات را نیز خواهید داشت.

  • سایت رسمی برنامه Prisma (+)

Primsa به تازگی برنامه ادیت عکس هوش مصنوعی مشابه دیگری به نام «Lensa» را نیز عرضه کرده است که به طور خاص برای عکس‌های سلفی و پرتره کار می‌کند. این برنامه امکان پوشاندن جوش‌ها، دایره‌های سیاه و انجام سایر اصلاحات پوستی را نیز در کنار بهبودهای کلی‌تر دارد.

۷. آشنایی با نرم‌افزار Claid.ai

شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار ادیت عکس با هوش مصنوعی Claid.ai، عکس‌های سطح بالا و با وضوح بالا را بدون از دست دادن کیفیت، با پردازش خودکار تحویل بگیرید.

  • سایت رسمی برنامه Claid.ai (+)

از آنجا که Claid.ai بر پایه هوش مصنوعی کار می‌کند، ادیت‌های دیگری مانند تنظیم نور و درون مایه و بهبود عکس را نیز بدون زمان انتظار طولانی انجام می‌دهد. سپس می‌توانید تصاویر خروجی آن را برای هرکاری استفاده کنید.

به عنوان نمونه با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تصاویری عالی برای محصولات سایت، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و حتی چاپ تولید کنید. در واقع Clain.ai با افزایش DPI یا تعداد نقاط قابل چاپ در هر اینچ، کمک می‌کند نتیجه چاپ تصاویر کاملا واضح و شفاف باشد.

نرم افزار هوش مصنوعی ادیت عکس claid.ai

این نرم‌افزار در صورتی بهترین کارکرد خود را خواهد داشت که تصاویر خام را وارد آن کنید و نه عکس‌هایی را که قبلا کمی دستکاری شده‌اند. به همین دلیل اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این برنامه بگیرید، بهتر است این نکته را در ذهن داشته باشید.

۸. نرم‌افزار ادیتور هوش مصنوعی Slazzer

به عنوان ابزاری هوشمند که می‌تواند پس‌زمینه هر نوع عکسی را به راحتی حذف کند، Slazzer می‌تواند برنامه‌ای مفید برای کارهای مختلف باشد. شما می‌توانید از این نرم‌افزار برای ادیت عکس‌های شامل آدم‌ها، ماشین‌ها، حیوانات، ساختمان‌ها، محصولات و تقریبا هرچیز دیگری کمک بگیرید.

  • سایت رسمی برنامه Slazzer (+)

Slazzer کار موردنظر را به راحتی و در کمترین زمان انجام می‌دهد و به دقیق‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود. وقتی پس‌زمینه توسط این ابزار حذف شد امکان ذخیره آن به عنوان عکس شفاف یا قرار دادن تصویر دیگری به عنوان پس‌زمینه را خواهید داشت.

از طرفی Slazzer، با بسیاری از برنامه‌های جانبی دیگر مانند فتوشاپ، «Sketch» و فیگما نیز به خوبی ترکیب می‌شود. همچنین امکان استفاده از آن به صورت رایگان را نیز تا مدتی خواهید داشت.

۹. معرفی برنامه autoRetouch

شما می‌توانید انواع ادیت‌های مختلف را به کمک ابزار autoRetouch روی تعداد زیادی از تصاویر به طور خودکار انجام دهید و زمان زیادی را صرفه‌جویی کنید.

سایت رسمی ابزار autoRetouch (+)

همان‌طور که گفته شد، این ابزار ادیت عکس با هوش مصنوعی بسیار سریع کار کرده و با ایجاد امکان پیکربندی گزینه‌ها، افزودن هر تعداد عکس به طور همزمان و دانلود آن‌ها به طور دسته‌ای، کارتان را بسیار ساده می‌کند. به علاوه امکان خروجی گرفتن با قالب «PSD» را نیز دارید تا بتوانید ادیت خود را در فتوشاپ ادامه دهید. برخی از قابلیت‌های این برنامه به شرح زیر هستند:

  • افزودن سایه زمین
  • رتوش پوست
  • ایجاد عکس‌های محصول تنها با یک کلیک
  • تنظیم تصاویر با درون مایه خوب متناسب با نیاز بازارهای مختلف
  • تولید پلت‌های رنگی
  • استخراج فوری تکه‌های رنگ و بافت از عکس برای بارگذاری مستقیم در ووکامرس

سخن پایانی

امروزه هوش مصنوعی به قسمتی مهم از زندگی روزمره همه تبدیل شده است. با این حال شاید ادیت تصاویر زمینه‌ای باشد که بیشترین توجه را در این مورد دریافت کرده است. در این مقاله به معرفی ابزارهای ادیت عکس با هوش مصنوعی پرداخته‌ایم. شما می‌توانید این ابزارها را در دو دسته‌بندی آنلاین و نرم‌افزارها پیدا کنید.

توجه داشته باشید که تمام ابزارهای معرفی شده در بخش آنلاین قابل استفاده روی مرورگرهای گوشی‌های هوشمند نیز هستند. در نهایت با بررسی قابلیت‌های ذکر شده برای هریک از این موارد می‌توانید بهترین گزینه برای منظور خود را پیدا کنید.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
perfectcorpmakeuseofgeekflare
۴ دیدگاه برای «ادیت عکس با هوش مصنوعی – معرفی ۱۵ سایت آنلاین و ۹ برنامه»

خیلی عالی و باورنکردنی

برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فتوشاب،حتما باید ورژن ۲۰۳ یاشه؟آیاانلاین هم میشه آیا آنلاین هم میشه از ابزارهای هوش مصنوعی در فتوشاپ استفاده کرد؟

خیلی عالی وکاربردی بود،برای ادیت فیلم با هوش مصنوعی هم لطفا آموزش بذارید

بهترین برنامه تا بحال خوب عالی دمتون گرم

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *