کسب درآمد کلیکی — روش های کسب درآمد وبسایت در ایران + فیلم آموزشی

۱۱۳۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳۴ دقیقه
کسب درآمد کلیکی — روش های کسب درآمد وبسایت در ایران + فیلم آموزشی

برای این‌که کسب درآمد آنلاین داشته باشید، نیازی نیست که حتما با سرمایه بسیار زیاد، کسب‌وکار بزرگی را راه‌اندازی کنید. داشتن یک وب‌سایت و آشنایی با روش‌های کسب درآمد کلیکی کافی است تا از این راه درآمد مناسبی کسب کنید. در این مطلب روش‌هایی را به همراه منابع لازم برای یادگیری بیان می‌کنیم که به کمک آن‌ها با نحوه کسب درآمد از وب‌سایت و روش‌های تبلیغات کلیکی آشنا شوید.

فهرست مطالب این نوشته

فیلم آموزشی روش های کسب درآمد کلیکی

دانلود ویدیو

پیش نیازهای کسب درآمد از وب سایت

در ابتدای راه استفاده از تبلیغات کلیکی، باید از یک دامنه و هاست مناسب استفاده کنید تا وب‌سایت شما در اینترنت قابل دسترس باشد. ساده‌ترین راه استفاده از پلتفرم وردپرس برای راه‌اندازی یک وب‌سایت و سپس بهره‌گیری از یک میزبان (هاست) مناسب و پرسرعت است. توجه داشته باشد که برای کسب درآمد کلیکی نیازی به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ندارید. با این وجود، اگر محصولات فیزیکی یا دیجیتالی دارید، با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند «ووکامرس» (Woocommerce) این فروشگاه را راه‌اندازی کنید.

در ادامه نیز باید با استفاده از روش‌های بازاریابی خدمات و همچنین بازاریابی فروشگاه اینترنتی، این کالاها و خدمات را به فروش برسانید.

روش کسب درآمد کلیکی

توجه داشته باشید، روش‌هایی که در ادامه مطرح شده به نوعی از ساده به دشوار طبقه‌بندی شده‌اند به این معنی که روش‌هایی ابتدایی، چندان دشوار نیستند اما در ادامه، باید فعالیت مستمری داشته باشید و حتی تیم‌های مختلفی را برای فعالیت‌های خود تشکیل دهید.

افیلیت مارکتینگ (بازاریابی همکاری در فروش)

«بازاریابی همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) یکی از معروف‌ترین روش‌های کسب درآمد از وب‌سایت به شمار می‌آید. البته این روش چندان سریع نیست و درآمدزایی از آن به سرعت انجام نمی‌شود. روند این روش کسب درآمد کلیکی به این صورت است که در ابتدا باید کالا یا خدماتی را پیدا کنید و قصد معرفی را آن را به دیگران داشته باشید.

در مرحله بعد باید در وب‌سایت خود این کالا را تبلیغ کنید و برای «ترویج» (Promote) آن نیز می‌توانید از فهرست ایمیل‌های کاربران خود کمک بگیرید. در صورتی که روش‌های استفاده شده برای تبلیغات به شکل مناسبی سازمان‌دهی شده باشند، افراد ارتباط مناسبی با وب‌سایت شما برقرار و بر روی «لینک همکاری» (Affiliate Link) کلیک می‌کنند. در صورتیکه کاربر با کلیک بر روی لینک همکاری در سایت شما، اقدام به خرید محصولات و خدمات کند، درصدی از فروش به شما می‌رسد. این درصد بستگی به سایت فروشنده دارد.

کسب درآمد کلیکی با افیلیت مارکتینگ

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی با روش‌های مختلفی انجام می‌شوند اما معمول‌ترین آن بهره‌گیری از «گوگل ادسنس» (Google Adsense) است. البته استفاده از گوگل ادسنس برای سایت‌های ایرانی و وب‌سایت‌هایی با زبان فارسی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل، در ادامه توضیحات کوتاهی را در رابطه با این روش ارائه می‌دهیم. زمانی که به هرشکل موفق به ثبت‌نام و تایید حساب کاربری خود در گوگل شدید، کد مشخصی به وب‌سایت شما اختصاص داده می‌شود و گوگل از این طریق، با بررسی محتوای وب‌سایت شما، تبلیغات مرتبطی را به کاربران نشان می‌دهد.

این مورد را به طور قطع به هنگام بررسی سایت‌های انگلیسی‌زبان مشاهده کرده‌اید. زمان بازدید از این وب‌سایت‌ها تبلیغات مختلف بنری در گوشه‌های مختلف سایت نمایش داده می‌شوند. به طور مثال اگر وب‌سایت شما در رابطه با لوازم یدکی باشد، گوگل ادسنس تبلیغاتی مرتبط با این موضوع مانند انواع کاسه‌نمدها یا نحوه انتخاب اورینگ نمایش می‌دهد. هر زمانی که کاربر بر روی این تبلیغات کلیک کند، هزینه‌ای به شما تعلق می‌گیرد. اگر با انواع روش‌های افزایش ترافیک وب‌سایت آشنا باشید این امکان وجود دارد که از طریق تعداد زیاد ترافیک ورودی به سایت بتوانید به شکل مناسبی کسب درآمد کلیکی داشته باشید زیرا با افزایش بازدید سایت، تعداد کلیک روی تبلیغات نیز افزایش می‌یابد.

کسب درآمد کلیکی با گوگل ادسنس

فروش فضا برای تبلیغات

بهره‌گیری از گوگل ادسنس تنها یکی از راه‌های کسب درآمد کلیکی به شمار می‌آید. روش دیگر این است که خودتان فضایی از وب‌سایت را برای تبلیغ در اختیار شرکت‌ها بگذارید. برای هر فضا و ابعاد نیز می‌توانید قیمت مشخصی را در نظر بگیرید. ابعاد تبلیغات در وب‌سایت‌ها اعداد متفاوتی را شامل می‌شود و محل قرارگیری آن با توجه به ساختار سایت مورد توجه قرار می‌گیرد. بهترین اندازه‌های بنرهای تبلیغاتی، محل قرارگیری و نحوه توزیع آن‌ها در مطلب «اصول طراحی بنر تبلیغاتی | راهنمای کامل طراحی بنر موفق + فیلم آموزش رایگان» آموزش داده شده است.

البته فراموش نکنید که تعیین هزینه این نوع از تبلیغات به طور مستقیم میزان بازدید از سایت بستگی دارد. به طور قطع اگر وب‌سایت شما بازدید مناسبی داشته باشد، امکان دریافت هزینه بالا برای تبلیغات نیز بیشتر می‌شود. بهره‌گیری از روش‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو از جمله روش‌هایی است که به کمک آن می‌توان رتبه بهتری در گوگل بدست آورد که به دنبال آن، افزایش ترافیک سایت نیز دور از دسترس نخواهد بود.

 

این هزینه را به طور معمول بر اساس «CPM» بیان می‌کنند. CPM یا همان «هزینه به ازای هر هزار نفر» (Cost per Mile) به هزینه به ازای ۱۰۰۰ «نمایش» (Impression) نیز می‌گویند. به طور مثال اگر هزینه‌ای برابر با ۵ دلار برای CPM در نظر گرفته شود به این معنی است که اگر یک وب‌سایت در ماه حدود ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشد، کسب درآمدی برابر با ۵۰۰ دلار برای صاحب وب‌سایت به همراه خواهد داشت.

بنابراین، امکان کسب درآمد میلیونی از تبلیغات به راحتی امکان‌پذیر است اما آن‌چه که باید در نظر داشته باشید، هزینه‌های ارزی و همچنین بکارگیری انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای افزایش ترافیک ورودی به سایت است. به طور مثال، تولید محتوای مناسب و بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی از جمله همین روش‌ها به شمار می‌آید. برای این‌که بدانید چه نوع محتوایی را باید برای مشتری خود تولید کنید، در ابتدا باید آشنایی مناسبی با قیف فروش داشته باشید. مراحل مختلف قیف فروش در تصویر زیر آورده شده است. بسته به این‌که مخاطب در کدام بخش از قیف قرار داشته باشد باید محتوای مناسبی را در «بالا» (TOFU)، «میانه» (MOFU) و «پایین قیف» (‌BOFO) برای او فراهم کنید.

تولید محتوا قیف فروش

روش دیگر در کسب درآمد کلیکی این است که هزینه تبلیغات را از پیش دریافت کنید. به این ترتیب، فضایی از وب‌سایت خود را برای درج بنرهای تبلیغاتی اجاره می‌دهید. این روش کسب درآمد کلیکی علاوه بر این‌که مشکلات ارزی را به همراه ندارد، هزینه آن نیز از قبل دریافت می‌شود.

فروش کالاهای دیجیتالی

گاهی اوقات کالاهایی دیجیتال دارید که به طور مستقیم می‌توانید آن‌ها را از طریق وب‌سایت خود به فروش برسانید. به طور مثال اگر فیلم آموزشی در رابطه با اصول طراحی اینفوگرافیک تهیه کرده‌اید یا دوره آموزشی نرم‌افزارهای مختلف را ضبط کرده‌اید، با فروش آن به طور مستقیم می‌توانید از وب‌سایت خود درآمد کسب کنید. به طور مثال اگر از وردپرس برای راه‌اندازی وب‌سایت خود استفاده کرده باشید، به راحتی با استفاده از ووکامرس می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که راه‌اندازی فروشگاه و تهیه درگاه پرداخت و کسب درآمد از وب‌سایت مشمول مالیات هم می‌شود و در این حالت باید اظهارنامه‌های مالیاتی را نیز بر اساس کسب‌وکار خود تنظیم و ارسال کنید.

تولید کالاهای دیجیتالی باکیفیت به صرف زمان بسیار زیادی نیاز دارد که از جمله آن می‌توان به بخش‌های مربوط به طراحی بنرهای تبلیغاتی و تولید محتوای مرتبط با آموزش‌ها اشاره کرد. به این ترتیب، چنین فرآیندی «هزینه پنهان» زیادی را شامل می‌شود و پیش از انجام آن باید با این از این نوع هزینه‌ها اطلاع کافی داشته باشید.

علاوه بر این، برای کسب «نرخ تبدیل» (Conversion Rate) بالا باید «صفحه فرود» (Landing Page) مناسبی را طراحی کنید. به این ترتیب، با گذاشتن لینک صفحه فرود در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، احتمال تبدیل مشتری به خریدار بیشتر می‌شود. برای مطالعه بیشتر در رابطه با نحوه بازاریابی در فروشگاه‌های اینترنتی، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود.

انتشار رپورتاژ آگهی برای کسب درآمد کلیکی

شرکت‌های زیادی وجود دارند که به دنبال انتشار محتوای خود در سایت‌های مختلف باشند. انتشار «محتوای حمایت شده» (Sponsored Post) از جمله این روش‌ها است. محتوای حمایت شده می‌تواند در قالب یک رپورتاژ آگهی باشد. نحوه نوشتن متن رپورتاژ آگهی در این میان اهمیت بالایی دارد زیرا اگر متن نوشته شده با لحن رسانه انتشار دهنده آن یکسان نباشد، نتیجه عکس بدست می‌آید و رپورتاژ آگهی عملکرد مناسبی را نخواهد داشت.

همچنین، انتشار بررسی محصول را نیز برای کسب درآمد کلیکی در نظر داشته باشید. به طور مثال اگر وب‌سایت شما در رابطه با تاسیسات ساختمانی باشد، تولید محتوایی مربوط به انواع عایق لوله و بررسی کیفیت یک برند خاص به ازای دریافت هزینه پیشنهاد می‌شود.

زمانی که این فرآیند به شکل صحیح انجام بگیرد، سناریو برد-بردی را تنظیم کرده‌اید. با این وجود اگر انتشار پست‌های حمایت شده ارتباطی با محتوای سایت شما نداشته باشد، تمامی زحمت‌های کشیده شده برای جذب مخاطب به هدر خواهد رفت.

کسب درآمد کلیکی

تولید لید (سرنخ) برای سایر شرکت‌ها

رونق کسب‌وکارها به کمک «مشتریان راغب» (Lead) صورت می‌گیرد چراکه این افراد در رابطه با محصولات و خدمات شرکت کنجکاو هستند. به همین دلیل، کسب‌وکارها همواره به دنبال یافتن راهی هستند تا منابعی جدید از لید (سرنخ) بدست آورند.

فرض کنید که وب‌سایتی در رابطه با آموزش ریاضیات دارید. اطلاعات کاربران مانند آدرس ایمیل یا شماره تلفن‌های آن‌ها ارزش بالایی را برای مدارس و کلاس‌های آنلاین دارد چراکه به کمک این اطلاعات می‌توانند دروس خود را به فروش برسانند یا کمپین‌های تبلیغاتی برای کلاس‌های خود تشکیل دهند.

به طور کلی در این روش کسب درآمد از وب‌سایت، کسب‌وکار شما نقش تکمیل کننده حلقه‌های یک زنجیر را دارد. یعنی ارتباط بین دانش‌آموز و کلاس‌های آنلاین به کمک شما تکمیل می‌شود. این روش، مشابه با افیلیت مارکتینگ است با این تفاوت که فروش نهایی محصول برای شما مهم نیست.

 

تهیه فهرست ایمیل

اگر مطالب مختلف نوشته شده در رابطه با بازاریابی اینترنتی را مطالعه کنید، خواهید دید که تمامی این مطالب در بیان استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ به تهیه فهرستی از ایمیل کاربران اشاره دارند. در تهیه فهرست ایمیل، هدف این است که تا حد ممکن،‌ افرادی که به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند، آخرین اخبار و مطالب را نیز به طور مستمر دریافت کنند.

البته این روش کسب درآمد از وب‌سایت به طور قطع استراتژی بلندمدتی را شامل می‌شود و تهیه این فهرست به زمان زیادی نیاز دارد. با این وجود، تهیه فهرستی از راه‌های راتباط با مخاطب، یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از وب‌سایت به شمار می‌آید.

نکته مهمی که در رابطه با استراتژی‌های کسب درآمد کلیکی باید به آن اشاره کنیم این است که نباید هیچ‌گاه از توسعه روابط با مخاطبان خود دوری کنید. روش مناسب برای شروع توسعه روابط این است که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنان قرار دهید یا در موارد مختلف آن‌ها را کمک کنید. البته، در این مسیر با ارسال ایمیل‌های مختلف و زیاد، تنها اعتماد مخاطب را از بین می‌برید. به همین دلیل نحوه ارتباط باید به گونه‌ای باشد که مخاطب آزار نبیند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد، وب‌سایت‌ها تنها با هدف تولید محتوا ایجاد نمی‌شوند بلکه برای کسب درآمد کلیکی حتی می‌توان فروشگاه اینترنتی هم راه‌اندازی کرد. به طور معمول بهتر است چنین کاری به کمک یک تیم انجام شود زیرا انجام این کار به صورت یک‌نفره به سادگی صورت نمی‌گیرد.

با توجه به تعداد زیاد فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه‌های مختلف، بهتر است تمرکز خود را بر روی کالاها و خدمات ویژه‌ و بر اساس استراتژی‌های «نیچ مارکتینگ» (Niche Marketing) قرار دهید. در این میان باید با روش‌های تولید محتوای فروشگاه اینترنتی آشنا باشید تا اطلاعات مناسبی را بر اساس کالاها و محصولات خود در اختیار کاربران خود قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی

فروش وب سایت برای کسب درآمد

علاوه بر روش‌های مختلف در کسب درآمد کلیکی از وب‌سایت، روش دیگری هم وجود دارد که به کمک آن باز هم درآمدی از وب‌سایت خود داشته باشید. در این روش، شما وب‌سایت خود را به فروش می‌رسانید. البته همواره هدف این است که وب‌سایتی با محتوای ماندگار تهیه کرد. با این وجود، حتی از این راه هم می‌توان کسب درآمد داشت.

فرض کنید وب‌سایت شما از تبلیغات خود درآمدی معادل با ارزش ۵۰ دلار در ماه داشته باشد. اگر قیمت فروش وب‌سایت خود را معادل ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دلار در نظر بگیرید، بین ۱۰ تا ۲۰ برابر درآمد ماهانه سایت به یکباره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکان دیگر این است قالب‌های آماده برای سایت طراحی کنید و آن‌ها را به فروش برسانید که البته این روش درآمد بالایی را به همراه ندارد اما راه مناسبی است تا در کنار سایر روش‌ها از آن نیز بهره ببرید.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی برای رپورتاژ آگهی، بررسی محصول و معرفی خدمات

نشریلا

در روش‌هایی که برای کسب درآمد کلیکی از وب‌سایت مطرح کردیم، افزایش بازدید سایت به کمک انتشار رپورتاژ آگهی از جمله مواردی بود که به آن پرداخته شد. توجه داشته باشید که نوشتن متن رپورتاژ آگهی باید بر اساس لحن هر رسانه (نشریه) نوشته شود و این امر با صرف وقت و هزینه زیاد امکان‌پذیر است.

به همین دلیل باید از بستری استفاده کرد که متن رپورتاژ آگهی مناسبی را بر اساس لحن هر رسانه تنظیم و با هزینه‌ای معقول آن را منتشر کند. برای این کار می‌توان از «نشریلا» به عنوان بزرگترین پلتفرم این حوزه بهره برد. علاوه بر این، به کمک نشریلا امکان معرفی محصول یا انتشار مطالب بررسی محصول نیز وجود دارد.

سایر روش های کسب درآمد کلیکی

تا اینجا اصلی‌ترین روش‌های کسب درآمد کلیکی و کسب درآمد از وب‌سایت را بیان کردیم. با این وجود، راه‌های دیگری هم وجود دارند تا به کمک آن، درآمد مناسبی از وب‌سایت بدست آورید. در ادامه، این روش‌ها را نیز بیان می‌کنیم.

تهیه فهرست کسب و کارها

وب‌سایتی تهیه کنید که شامل فهرستی از کسب‌وکارهای مختلف به صورت دسته‌بندی شده باشد. به این ترتیب، شرکت‌های مختلف برای ثبت کسب‌وکار خود را در وب‌سایت شما، هزینه‌ای پرداخت می‌کنند. علاوه بر این، برای کسب درآمد کلیکی نیز می‌توان هزینه‌ای بابت درج لینک وب‌سایت کسب‌وکارها از صاحبان آن‌ها دریافت کرد.

فهرست کسب و کار

انتشار محتوای پولی برای کسب درآمد از وب سایت

اگر توانایی خوبی در تولید محتوا دارید، از آن برای کسب درآمد بیشتر بهره بگیرید. فرض کنید وب‌سایتی در رابطه با بازی‌های کامپیوتری دارید. با تولید محتوای مناسب می‌توانید نکته‌ها و ترفندهای بازی‌های مختلف را در نوشته‌های خود درج کنید. به این ترتیب، خواننده زمانی که مطالب شما را بخواند و به ترفندها و روش‌های ارائه شده اعتماد کند،‌ حاضر است برای دریافت اطلاعات و نکات بیشتر، در وب‌سایت ثبت‌نام و حق اشتراک پرداخت کند. در اینصورت می‌توانید بخش‌های مهم و کلیدی متن‌های خود را فقط به کاربران سایت نمایش دهید و از این راه کسب درآمد کنید.

ساخت پادکست

از جمله روش‌های کسب درآمد از وب‌سایت باید به تولید و ساخت پادکست اشاره کرد. به طور مثال می‌توانید با تهیه دستگاه‌های ضبط صدا و آماده‌سازی استودیوی خانگی، در رابطه با موضوعات تخصصی پادکست تهیه کنید. صحبت در رابطه با موضوعات تخصصی مانند تئوری موسیقی یا موضوعاتی عمومی همچون روانشناسی این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران برای دانلود یا گوش دادن به پادکست شما هزینه پرداخت کنند. همچنین با استفاده از بنرهای تبلیغاتی یا بهره‌گیری از تبلیغات هدفمند اینترنتی نیز می‌توانید این فرآیند کسب درآمد کلیکی را بهبود بدهید.

ساخت پادکست

ساخت فیلم آموزشی

فیلم‌های آموزشی و اشتراک‌گذاری آن‌ها منبع مناسبی برای کسب درآمد به شمار می‌آیند. با ساخت فیلم‌های آموزشی در حوزه‌های تخصصی و فروش آن‌ها در وب‌سایت خود، منبع درآمد مناسبی را بدست خواهید آورد. البته برای کسب درآمد کلیکی از ساخت فیلم آموزشی هم می‌توان از سایت‌هایی با امکان «بازاریابی همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) بهره برد.

با این وجود، ساخت و ویرایش فیلم‌های آموزشی نیاز به مهارت و تخصص دارد و برای یادگیری این مهارت‌ها مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می‌شود.

معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران

کاپریلا چیست

گفتیم که برای کسب درآمد کلیکی می‌توان از تبلیغات هدفمند نیز استفاده کرد. در تبلیغات هدفمند، یک جامعه هدف را انتخاب می‌کنید و لینک یا بنرهای تبلیغاتی خود را به این جامعه هدف نمایش می‌دهید. علاوه بر این، به کمک سایر استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی نیز می‌توان تبلیغات را بر اساس کلمات کلیدی موجود در نوشته‌های وبلاگ به کاربران نمایش داد.

استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این امر در نهایت سبب افزایش نرخ تبدیل و فروش خواهد شد.

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید می‌خواهید با استفاده از روش‌هایی مانند ساخت فیلم آموزشی، کسب درآمد کلیکی داشته باشید. در نتیجه ممکن است برای این فیلم یا فیلم‌های آموزشی خود نیز محتوایی متنی تولید کنید. به کمک کاپریلا و با استفاده از کلمات کلیدی داخل نوشته، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با مطلب برای کاربر نمایش داده می‌شوند. به عنوان مثال می‌توان به وب‌سایت «مجله فرادرس» اشاره کرد. در این مثال، مطلبی با موضوع «ساخت فیلم آموزشی با کمتازیا»‌ نوشته شده است. به کمک پلتفرم تبلیغات هدفمند کاپریلا، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با موضوع مطلب و با اندازه و حجم کم مانند زیر در داخل متن نمایش داده می‌شوند.

معرفی کاپریلا

بخش دوم این پلتفرم نقش تبلیغ‌دهنده دارد یعنی از این طریق امکان معرفی کسب‌وکار خود را خواهید داشت. از نقاط قوت این روش باید به نرخ تبدیل بالا اشاره کرد زیرا تبلیغات تنها برای مشتریان هدف انجام می‌گیرد و به همین دلیل، علاقه این جامعه هدف به خرید و استفاده از خدمات شما بیشتر است.

کسب درآمد کلیکی بدون وب سایت

از جمله روش‌هایی که برای کسب درآمد کلیکی مطرح می‌شود این است که بدون این‌که وب‌سایتی داشته باشید و به ازای انجام اقدامات درخواستی (ماننده مشاهده تبلیغ و ...) پول دریافت می‌‌کنید. این روش کسب درآمد کلیکی به PTC یا همان «Pay to Click» شناخته می‌شود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که کسب درآمد کلیکی با این روش به طور معمول در ایران مرسوم نیست و وب‌سایت‌های کلاه‌برداری بسیاری وجود دارند که تنها با هدف کسب اطلاعات حساب‌های شما اقدام به این کار می‌کنند.

سایت‌های کسب درآمد کلیکی (PTC) چه هستند؟

سایت‌های PTC به وب‌سایت‌هایی می‌گویند که در ازای کلیک بر روی تبلیغات، به کاربران خود پول پرداخت می‌کنند. استفاده از بیشتر سایت‌های PTC رایگان است و یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد کلیکی به شمار می‌آیند چراکه به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارند.

سایت‌های PTC را به عنوان وب‌سایت‌های واسط بین تبلیغ‌کنندگان و مصرف‌کنندگان به شمار می‌آورند. این سایت‌ها به ازای نمایش تبلیغات خود از شرکت‌ها پول دریافت می‌کنند. بخشی از این پول دریافت شده نیز به کاربرانی اختصاص پیدا می‌کند که تبلیغ‌ها را مشاهده کرده‌اند.

تکنیک های کسب درآمد میلیونی از سایتهای کلیکی چیست؟

کسب درآمد کلیکی تنها محدود به استفاده از سایت‌های کلیکی (PTC) نیست. البته در این روش شما نیازی به یک وب‌سایت برای کسب درآمد ندارید. با این وجود، با داشتن یک وب‌سایت و استفاده از روش‌هایی همچون بهره‌گیری از گوگل ادسنس، انتشار رپورتاژ آگهی، افیلیت مارکتینگ و تهیه فهرست کسب‌وکارها و لینک آن‌ها می‌توان کسب درآمد میلیونی داشت. البته در تمامی این موارد باید توجه ویژه‌ای به سئوی محتوای تولید شده داشته باشید.

کسب درآمد از سایت های معتبر خارجی کلیکی PTC چقدر است؟

کسب درآمد کلیکی از سایت‌های معتبر خارجی به ازای هر کلیک،‌ هزینه‌ای بین 0/001 تا 0/004 دلار را شامل می‌شود. به این ترتیب، برای این‌که درآمد مناسبی داشته باشید باید هزاران کلیک بر روی تبلیغات انجام دهید. البته اگر وقت کافی داشته باشید، تبلیغات نامحدود و بسیار زیادی وجود دارد تا با کلیک بر روی آن‌ها، کسب درآمد کلیکی داشته باشید.

چه روش‌های دیگری برای کسب درآمد بدون وب سایت وجود دارد؟

علاوه بر کسب درآمد کلیکی از طریق کلیک بر روی تبلیغات، با خواندن ایمیل و تکمیل پرسش‌نامه‌ها نیز می‌توان کسب درآمد کرد.

بر اساس رای ۱۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
WebsiteSetupSTS
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *