همستر کامبت چیست و چگونه کار می کند؟

۶۷۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه
همستر کامبت چیست و چگونه کار می کند؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که افراد با ضربه زدن به تصویر همستر می‌توانند سکه‌های مجازی دریافت کنند. این سکه‌های مجازی در شرایطی ممکن است به رمزارزی قابل فروش در بازار کریپتو تبدیل شود. با ورود بسترهای غیرمتمرکز به بازی‌های کامپیوتری این امکان برای کاربران ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از قابلیت‌های موجود در این بسترهای غیرمتمرکز از طریق این بازی‌ها کسب درآمد کنند. این موضوع به‌صورت استفاده از توکن‌های غیرمثلی و ارزهای دیجیتال در بازی‌های مربوطه، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند امتیازات کسب شده در بازی یا سکه‌های مجازی دریافت شده را به رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل کنند. در این میان پلتفرم‌هایی همانند تلگرام از این فرصت استفاده کرده و بازی همستر کامبت را به‌صورت ربات تلگرامی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در این مطلب از مجله فرادرس به این موضوع می‌پردازیم که بازی همستر کامبت چیست و پس از معرفی این بازی نحوه کارکرد و ویژگی‌های این بازی را شرح می‌دهیم. در ادامه نیز نحوه انجام این بازی و فروش سکه‌های دریافتی را توضیح می‌دهیم.

997696

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت نوعی بازی تلگرامی است که در آن افراد می‌توانند با استفاده از ربات تلگرامی سکه‌های مجازی دریافت کنند. این سکه‌های مجازی ممکن است در آینده به‌صورت ایردراپ به بازیکنان در بستر شبکه غیرمتمرکز «تون» داده شود. همستر کامبت با کمک کاربران تلگرامی توانسته محبوبیت بالایی کسب کند و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

همستری که روی یک میز مدیریتی نشسته است.

نصب بازی همستر کامبت

برای نصب یا اجرای بازی می‌توانید به وب‌سایت این بازی «+» مراجعه و روی دکمه «Play Now» کلیک کنید که در تصویر زیر نشان داده شده است.

تصویر وب‌سایت برای بازی همستر

در مرحله بعد، اگر تلگرام را روی دستگاه خود داشته باشید، به صفحه زیر هدایت می‌شوید تا از از طریق یک بات، ادامه کار را دنبال کنید که برای این کار باید روی دکمه «Send Message» کلیک کنید:

بازی تلگرامی همستر کامبت- همستر کامبت چیست
بازی تلگرامی همستر کامبت

در مرحله بعد، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید با زدن دکمه «Play» شروع به بازی کنید. البته اگر این صفحه را روی کامپیوتر شخصی (دسکتاپ) باز کنید، باید از طریق QR Code و اسکن آن با موبایل، شروع به بازی کنید.

همستر کامبت چگونه کار می‌کند؟

همستر کامبت نوعی بازی است که این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند تنها با ضربه زدن بر روی تصویر همستر امتیاز کسب کنند. این امتیازها در نهایت به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند در ایردراپ احتمالی، رمزارزهای بیشتری را دریافت کنند.

زمانی که افراد با استفاده از ربات تلگرامی همستر کامبت وارد بازی می‌شوند. ربات تلگرامی به آن‌ها خوش‌آمد می‌گوید و توضیح مختصری درباره این بازی ارائه می‌‌کند. اولین جمله‌ای که این ربات تلگرامی در ابتدای بازی به افراد می‌گوید، این مفهوم را می‌‌رساند که با این بازی شما می‌توانید استعداد نهفته در خود را برای مدیر عامل شدن پیدا کنید.

در ادامه نیز این توضیح را می‌دهد که با این بازی شما همانند یک مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال می‌توانید از قابلیت‌های مختلف این بازی استفاده کنید.

بازی‌ برای کسب درآمد

استفاده از قابلیت‌های بسترهای غیرمتمرکز این امکان را برای بازی‌های کامپیوتری فراهم کرده است که افراد بتوانند با بازی کردن درآمد کسب کنند. بنابراین افرادی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌ دارند می‌توانند علاوه بر سرگرمی از این بازی‌ها کسب درآمد کنند.

اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که کسب درآمد از طریق بازی‌هایی همانند همستر کامبت چیست و این بازی‌ها چگونه کار می‌کنند. برای درک این موضوع نیاز دارید تا مختصری از نحوه عملکرد بسترهای غیرمتمرکز آگاهی داشته باشید. بنابراین در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که همستر کامبت در بستر بلاک‌چین چیست و ارتباط این بازی را با بسترهای غیرمتمرکز شرح می‌دهیم.

همستر کامبت در بستر بلاک‌چین

موضوعی که باعث می‌شود بازیکنان از همستر کامبت کسب درآمد کنند، عرضه توکن آن در بستر بلاک‌چینی «تون» (TON) است. بسترهای بلاک‌ چینی از تعدادی نود تشکیل شده‌اند که بر اساس الگوریتم‌های مربوط به مکانیزم اجماع در شبکه‌های غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند.

این بسترها این امکان را به کاربران خود می‌دهند تا بتوانند بدون نیاز به نهاد واسطی همانند بانک‌های مرکزی، توکن‌های شبکه مربوطه را خرید و فروش کنند و از آن‌ها همانند پول‌ در پرداخت‌های مالی استفاده کنند. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که با استفاده از شبکه بلاک‌چینی خود امکان پرداخت‌های همتا به همتا را در اختیار کاربران قرار داد.

پس از بیت کوین ارزهای دیجیتال دیگری نیز وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. از سویی دیگر با توجه به امکانات ویژه‌ای که بسترهای غیرمتمرکز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، شرکت‌های دیگری نیز سعی کرده‌اند از این بسترها در انجام برخی از امور مربوطه استفاده کنند. یکی از این شرکت‌ها تلگرام است که در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است و از شبکه غیرمتمرکز تون حمایت می‌کند.

یادگیری ارز دیجیتال با فرادرس

برای اینکه افراد بتوانند از قابلیت‌های بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند، در ابتدا نیاز دارند تا مفاهیم مربوط به بسترهای غیرمتمرکز و ویژگی‌های آن‌ها را فرابگیرند. ارزهای دیجیتال دارایی‌های دیجیتالی هستند که در بسترهای غیرمتمرکز توسعه پیدا کرده‌اند. رمزارزها این امکان را به کاربران می‌دهند تا بتوانند همانند پول از آن‌ها برای انجام امور مالی استفاده کنند. هر کدام از ارزهای دیجیتال بر روی بستری غیرمتمرکز توسعه پیدا می‌کند.

این بستر غیرمتمرکز در واقع شبکه‌ای از نودها است که تحت الگوریتم‌های مکانیزم اجماع مربوطه نسبت به اعتبارسنجی و تایید تراکنش‌های مربوط به شبکه اقدام می‌کنند. بنابراین با توسعه بسترهای غیرمتمرکز این امکان برای کاربران ایجاد شده است تا بتوانند از مزایایی که این بسترها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند همانند انتقال دارایی بدون نظارت نهادی متمرکز و استیک دارایی‌های دیجیتال برای کسب سود استفاده کنند.

علاوه بر این موارد علاقه‌مندان به ترید در بازار کریپتو می‌توانند با استفاده از مفاهیم مربوط به تحلیل تکنیکال نسبت به شناسایی موقعیت‌های مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال موردنظر اقدام کنند. بنابراین افراد با یادگیری ارز دیجیتال می‌توانند علاوه بر استفاده از قابلیت‌هایی نظیر جابجایی سرمایه و کسب سود از سپرده‌گذاری، از مزایای دیگری همانند انجام معاملات در بازار کریپتو نیز بهره‌مند شوند.

صفحه نخست فیلم‌های آموزشی ارز های دیجیتال فرادرس
برای مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش ارزهای دیجیتال فرادرس، روی تصویر کلیک کنید.

برای این منظور فیلم‌های آموزشی متنوعی در فرادرس تهیه شده است که علاوه بر آموزش مفاهیم پایه‌ مربوط به ارزهای دیجیتال و نحوه استفاده از بسترهای غیرمتمرکز، نحوه شناسایی توکن‌های مستعد رشد و نحوه ترید آن‌ها را با استفاده از تحلیل‌های بنیادی و الگوهای موجود در تحلیل تکنیکال به علاقه‌مندان این حوزه آموزش می‌دهد. برخی از فیلم‌های آموزشی در این حوزه را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر مشاهده کنید.

برای مشاهده فیلم‌های آموزشی بیشتر در این حوزه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌های بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت نوعی بازی تلگرامی است که افراد می‌توانند با توجه به استفاده این بازی از بسترهای بلاک‌چینی، از مزایای بسترهای غیرمتمرکز همانند احتمال تبدیل سکه‌های مجازی دریافتی از طریق ایردراپ به ارز دیجیتال و فروش آن‌ها در صرافی‌ها استفاده کنند.

دریافت سکه با ضربه زدن

زمانی که ربات تلگرامی بازی همستر کامبت را شروع می‌کنید، پس از ارائه توضیحاتی درباره انواع روش‌های درآمدزایی از این بازی گزینه‌ای برای بازی وجود دارد که از طریق آن می‌‌توانید وارد بازی شوید. در این حالت تصویر همستر را مشاهده می‌کنید که با ضربه زدن بر روی آن می‌توانید سکه دریافت کنید. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که مدیریت صرافی با همستر کامبت چیست و توضیحاتی درباره آن ارائه می‌کنیم.

مدیریت صرافی با همستر کامبت

یکی دیگر از فعالیت‌های که در بازی همستر کامبت وجود دارد به‌روزرسانی صرافی با استفاده از توکن‌های به‌دست آمده است. این قابلیت این امکان را به تریدرها می‌دهد تا بتوانند در یک صرافی مجازی ارز دیجیتال فعالیت کنند و در محیطی شبیه‌سازی شده، صرافی موردنظر را مدیریت کنند.

فهرست شدن همستر در صرافی

افرادی که در بازی همستر کامبت شرکت کرده‌اند با توجه به میزان فعالیت‌های موردنظر سکه‌های مجازی را به‌ عنوان امتیاز دریافت می‌کنند. این سکه‌های مجازی در پایان دوره با توجه به اعلام موجودی در ربات تلگرامی همستر قابلیت تبدیل شدن به ارز دیجیتال از طریق ایردراپ را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه شناسایی توکن‌های پرپتانسیل که امکان فهرست شدن در صرافی رمزارزی را دارند می‌توانید فیلم آموزش شناسایی توکن های ارز دیجیتال با رشد بالا در سرمایه گذاری فرادرس را مشاهده کنید.

نحوه بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت با توجه به استفاده از بسترهای غیرمتمرکز بلاک‌چینی این قابلیت را پیدا می‌کند که کاربران با انجام بازی یا کارهایی که در این پلتفرم مطرح می‌شود همانند پیدا کردن کارت روزانه همستر کامبت بتوانند سکه‌هایی مجازی دریافت کنند. استفاده این بازی از شبکه تون این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند تا بتوانند تراکنش‌های مربوطه را در بستری غیرمتمرکز و سریع انجام دهند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که نحوه انتخاب صرافی در بازی همستر کامبت چیست و توضیحاتی درباره آن ارائه می‌کنیم.

انتخاب صرافی در بازی همستر کامبت

برای انجام بازی همستر کامبت در ابتدا نیاز دارید تا صرافی خود را انتخاب کنید. برای این منظور همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید از بین صرافی‌های موجود می‌توانید صرافی موردنظر خود را که می‌خواهید مدیریت آن را بر عهده بگیرید، از فهرست موجود انتخاب کنید.

انتخاب صرافی برای بازی همستر- همستر کامبت چیست
انتخاب صرافی برای بازی همستر

در صورتی که صرافی موردنظر را اشتباه انتخاب کردید، می‌توانید همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید از طریق گزینه مربوطه که در کادر آبی مشاهده می‌کنید، تغییرات لازم برای انتخاب صرافی را انجام دهید. این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند زبان موردنظر خود را نیز انتخاب کنند.

تغییر صرافی ارز دیجیتال
تغییر صرافی ارز دیجیتال

شروع بازی همستر کامبت

برای شروع بازی همستر کامبت تنها کاری که باید انجام دهید، ضربه زدن بر روی تصویر همستر است و با هر ضربه به کاربر امتیاز داده می‌شود. این امتیاز در قسمت بالای صفحه قابل مشاهده است. در تصویر زیر همستر را مشاهده می‌کنید که با ضربه زدن بر روی آن می‌توانید بازی را شروع کنید و امتیازات جمع‌آوری شده را در همان صفحه مشاهده کنید.

تا اینجا یاد گرفتیم که همستر کامبت چیست و درباره نحوه انجام این بازی توضیحاتی ارائه کردیم. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که نحوه دریافت سکه بیشتر در همستر کامبت چیست و برخی روش‌های دریافت سکه‌های بیشتر در این بازی را شرح می‌دهیم.

ضربه به تصویر همستر- همستر کامبت چیست

دریافت سکه بیشتر در همستر کامبت

زمانی که با زدن ضربه به همستر در این بازی سکه جمع می‌کنید، تعداد این سکه‌ها به‌تدریج زیاد می‌شود. در این حالت هراندازه تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده در این بازی افزایش پیدا کند، سطح صرافی انتخابی شما بالاتر می‌رود. بالاتر رفتن سطح صرافی به این معنی است که شما در مدت زمان کمتری می‌‌توانید سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید.

برای این منظور کاربران می‌توانند از گزینه Boost که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید برای دریافت سریع‌تر سکه‌ها استفاده کنند. همان‌‌طور که در قسمت بالای تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تعداد دریافت سکه‌ها به‌ازای هر ضربه نشان داده شده است. برای مثال در تصویر زیر به ازای هر ضربه یک سکه دریافت می‌شود. کاربران با استفاده از گزینه‌ Multitap Boost می‌توانند با هر ضربه تعداد بیشتری سکه دریافت کنند.

دریافت سکه بیشتر در همستر کامبت
دریافت سکه بیشتر در همستر کامبت

استمرار در بازی همستر کامبت

یکی از موارد مهمی که در این بازی باید به آن توجه کرد، لزوم استمرار در انجام این بازی است. در این حالت نیاز است تا کاربران به‌طور روزانه به ضربه زدن به همستر ادامه دهند. در غیر این صورت می‌بایست مراحل را دوباره از اول انجام دهند.

گزینه Profit per hour در همستر کامبت

گزینه‌ای در قسمت بالای صفحه بازی همستر کامبت وجود دارد که در تصویر زیر آن را در مستطیل آبی مشاهده می‌کنید، مطابق با این قابلیت این امکان وجود دارد که کاربران با ارتقا و استفاده از این گزینه بتوانند حتی در زمانی که بازی نمی‌کنند، برای مدتی عملیات استخراج را ادامه دهند.

لازم به ذکر است افرادی که از این گزینه استفاده می‌کنند تنها می‌توانند تا سه ساعت پس از خروج از پلتفرم از این قابلیت استفاده کنند. به عبارت دیگر زمانی که کاربران پس از فعال‌سازی این گزینه از بازی خارج می‌‌شوند، پلتفرم بازی تا سه ساعت برای آن‌ها عملیات استخراج را انجام می‌دهد. بدیهی است بعد از گذشت سه ساعت از خروج کاربر عملیات ماینینگ متوقف می‌شود و کاربران می‌بایست وارد بازی شوند.

استخراج پس از خروج از بازی- همستر کامبت چیست
استخراج پس از خروج از بازی

برای این منظور کاربران می‌توانند کارت‌هایی را از قسمت Mine در پلتفرم بازی همستر کامبت خریداری کنند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید با کلیک بر روی گزینه Mine که در مستطیل آبی مشاهده می‌کنید، کارت‌های موردنظر با هزینه‌های مربوطه نمایش داده می‌شود که کاربران می‌توانند با توجه به شرایط هر کارت از آن‌ها برای استفاده از قابلیت استخراج بعد از خروج کاربر از بازی استفاده کنند.

گزینه ماین در بازی همستر
گزینه ماین در بازی همستر

دعوت دوستان به بازی همستر کامبت

یکی دیگر از کارهایی که کاربران برای دریافت امتیاز در این بازی می‌توانند انجام دهند، دعوت از دوستان خود برای انجام این بازی است. در این صورت هراندازه تعداد افرادی که کاربر به این بازی دعوت می‌کند بیشتر باشد، امتیازات دریافتی نیز بیشتر خواهد بود.

برای این منظور کاربران می‌توانند از گزینه Friends که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برای دوستان خود دعوت‌نامه برای انجام بازی ارسال کنند. با ارسال لینک دعوت از دوستان این پلتفرم به هر کدام از کاربران ۲۰۰۰ سکه می‌دهد. در صورتی که حساب‌های تلگرام پرمیوم باشد ۲۵۰۰۰ سکه به‌عنوان پاداش دریافت می‌شود.

دعوت از دوستان- همستر کامبت چیست
دعوت از دوستان

نحوه فروش سکه‌های همستر کامبت

برای فروش سکه‌های مجازی همستر کامبت در ابتدا نیاز است تا کاربران شرایط دریافت ایردراپ را داشته باشند. زمان ایردراپ در شبکه‌های اجتماعی این بازی تلگرامی اعلام می‌شود و افرادی که با توجه به سکه‌های جمع‌آوری شده، شامل ایردراپ می‌شوند، می‌توانند از طریق متصل کردن کیف پول رمزارزی که از بستر شبکه تون پشتیبانی می‌کند به ربات تلگرامی از فراهم کردن مقدمات لازم برای دریافت ایردراپ اطمینان حاصل کنند.

کیف پول‌های رمزارزی همانند Tonkeeper از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند و کاربران می‌‌توانند با متصل کردن این کیف پول به ربات تلگرامی از ایردراپ مربوطه استفاده کنند. کیف پول‌های رمزارزی این امکان را به کاربران می‌دهند تا بتوانند ارزهای دیجیتال خود را در محیطی امن نگهداری کنند و در صورت نیاز آن‌ها را به کیف پول‌های دیگر یا صرافی‌های ارز دیجیتال انتقال دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌توانید مطلب کیف پول دیجیتال چیست را از مجله فرادرس مطالعه کنید.

برای فروش توکن‌های همستر دریافتی نیز کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول مربوطه نسبت به انتقال توکن‌های دریافتی به صرافی برای فروش اقدام کنند. البته قبل از انتقال کاربران می‌بایست در ابتدا از فهرست شدن توکن همستر در صرافی موردنظر اطمینان پیدا کنند.

برای این منظور می‌توانند اخبار پیرامون این توکن و زمان فهرست شدن آن را از شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنند. برای انتقال توکن‌های همستر نیز با توجه به اینکه این توکن در بستر بلاک‌چین تون راه‌اندازی شده است، کاربران نیاز دارند تا مقداری توکن تون در کیف پول مربوطه برای پرداخت کارمزد تراکنش انتقال داشته باشند.

ایردراپ سکه‌های همستر
دریافت ایردراپ سکه‌های همستر

کسب سود از توکن‌های مستعد رشد

یکی از روش‌هایی که تریدرها و فعالان بازار ارز دیجیتال برای کسب سود از این بازار انجام می‌‌دهند، پیدا کردن توکن‌های مستعد رشد در بازار است. برای این منظور عوامل متعددی را می‌بایست بررسی کنند.

برای مثال برای توکن همستر می‌توان مواردی همانند کاربرد در بازی تلگرامی و استفاده از بستر شبکه تون را به عنوان عوامل مثبتی برای جذب افراد به این قبیل توکن‌های بازی در نظر داشت. از سویی دیگر پیدا کردن توکن‌های مستعد رشد با توجه به عوامل تاثیرگذار بر روی آن‌ها به‌تنهایی نمی‌تواند کسب سود از خرید و فروش آن‌ها را تضمین کند.

نکته مهمی که در این میان می‌بایست به آن توجه کرد، زمان خرید مناسب این توکن در زمان فهرست شدن در صرافی‌هاست. بنابراین افرادی که شرایط دریافت ایردراپ این توکن را دارا هستند، می‌بایست با پیگری اخبار مربوطه از زمان فهرست شدن دقیق این توکن در صرافی‌ها اطلاع پیدا کنند. قبل از فهرست شدن توکن در صرافی معمولا مهلتی را برای ارسال توکن به آن در نظر می‌گیرند که افراد می‌توانند از این فرصت برای انتقال توکن به صرافی و ثبت سفارش فروش در قیمت موردنظر استفاده کنند.

در این حالت با توجه به هیجانات موجود در بازار مربوطه در زمان فهرست شدن، قیمت توکن دارای نوسانات زیادی می‌شود ولی معمولا با توجه به عرضه توکن‌های ایردراپ شده در صرافی‌های رمزارزی برای فروش پس از مدتی احتمال کاهش قیمت در این صرافی‌ها زیاد است. این موضوع در مورد نات‌کوین نیز در زمان فهرست شدن در صرافی‌های کریپتویی مشاهده شد.

صفحه نخست فیلم‌های آموزشی ارز های دیجیتال فرادرس
برای مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش ارزهای دیجیتال فرادرس، روی تصویر کلیک کنید.

البته در ادامه و پس از کاهش قیمت این امکان وجود دارد که قیمت توکن فهرست شده وارد روند صعودی شود. برای یادگیری نحوه بررسی پروژه‌های رمزارزی و پیدا کردن توکن‌های پرپتانسیل فیلم‌های آموزشی متنوعی در فرادرس تهیه شده است که برخی از آن‌ها را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید.

برای دسترسی به فیلم‌های آموزشی بیشتر در این حوزه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

جمع‌بندی

در ابتدای این مطلب از مجله فرادرس به این موضوع پرداختیم که همستر کامبت چیست و توضیحاتی درباره این بازی و نحوه کارکرد آن ارائه کردیم. برای این منظور بازی‌های مرتبط با بسترهای بلاک‌چینی را شرح دادیم. سپس ویژگی‌های مربوط به بازی همستر کامبت همانند دریافت سکه با ضربه زدن به تصویر همستر، مدیریت صرافی مجازی و قابلیت فهرست شدن توکن همستر در صرافی‌های رمزارزی را بیان کردیم.

با توجه به علاقه‌مندی افراد برای انجام این بازی در ادامه به این موضوع پرداختیم که نحوه انجام بازی همستر کامبت چیست و درباره چگونگی ورود به بازی همستر نکاتی را بیان کردیم. با توجه به اینکه در این بازی افراد می‌توانند با ضربه زدن به تصویر همستر سکه‌های مجازی دریافت کنند، بنابراین نحوه افزایش دریافت این سکه‌های مجازی را شرح دادیم. برای این منظور نکاتی را درباره اهمیت استمرار در انجام بازی همستر بیان کردیم و برخی از گزینه‌های مهم برای انجام استخراج پس از خروج از بازی را شرح دادیم.

بازی همستر به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربران هراندازه بتوانند سکه‌های مجازی بیشتری به‌دست آورند می‌توانند از قابلیت‌های بیشتری در این بازی استفاده کنند. بنابراین در ادامه به‌عنوان راهکاری برای دریافت بیشتر سکه، نکاتی را درباره دعوت دوستان به بازی همستر بیان کردیم. در پایان نیز توضیحاتی را درباره لزوم اتصال کیف پول ارز دیجیتال برای انتقال توکن‌های دریافتی به صرافی برای فروش بیان کردیم.

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی ارزهای دیجیتال — بررسی رایگان برترین رمز ارزها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

سلب مسئولیت مطالب اقتصاد: این مطلب صرفاً‌ با هدف افزایش آگاهی عمومی در حوزه اقتصاد نوشته شده است. برای سرمایه‌گذاری،‌ تجارت و آگاهی دقیق از قوانین مربوط به آن‌ها، لازم است حتماً از دانش و مشاوره افراد متخصص کمک گرفته شود. دقت داشته باشید که قوانین بازار سرمایه و قوانین تجاری و اقتصادی کشور، همواره در حال تغییر هستند و بر همین اساس، ممکن است برخی موارد ذکر شده در این مطلب، دیگر صحت نداشته باشند. مسئولیت هر گونه بهره‌برداری از این نوشتار با هدف سرمایه‌گذاری، تجارت، کسب درآمد و غیره، بر عهده خود افراد بوده و مجله فرادرس هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارد. برای اطلاعات بیشتر + اینجا کلیک کنید.
بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
kucoinHamster Kombat guideDecrypt
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *