۱۵ سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی که به آن ها نیاز دارید

۹۱۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۸ دقیقه
۱۵ سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی که به آن ها نیاز دارید

سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به دانش و تخصص خاص، طرح‌های ذهنی خود را به واقعیت تبدیل کنید. این ابزارها با استفاده از فناوری و قابلیت‌های هوش مصنوعی، لوگوهایی در سبک‌ها و انواع مختلف می‌سازند. به این شکل، نیازی به صرف وقت بسیار برای یادگیری هنر گرافیک یا نصب برنامه‌های سنگین نیست و می‌توانید با چند کلیک ساده، لوگویی حرفه‌ای برای کسب و کار خود بسازید. ابزارهای رایگان بسیاری در اینترنت در دسترس هستند که امکان انجام این کار را به شما می‌دهند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله، سایت‌های هوش مصنوعی که گزینه‌ای برای طراحی لوگو دارند را معرفی کنیم.

فهرست مطالب این نوشته

۱. سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Looka

Looka ابزاری هوشمند است که فرایند ساخت لوگو را با جمع‌آوری اطلاعات از طریق تحقیق بازار شروع می‌کند.

به همین دلیل، در ابتدا سوالات مختلفی درباره زمینه کاری شما می‌پرسد و در قدم بعدی، طراح لوگو، چندین سبک طراحی مناسب با این زمینه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

  • آدرس رسمی سایت Looka (+)

این امکان وجود دارد که شعار یا پیام کسب و کار خود را نیز به لوگو اضافه کنید. پس از دریافت طرح نهایی نیز می‌توانید آن را تا جایی که نیاز است ویرایش کرده و لوگوی منحصربه‌فرد خود را بسازید.

قابلیت‌های کلیدی Looka:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • تولید بیش از ۷۵ لوگو در یک لحظه
  • ارائه پنج دسته‌بندی شمای رنگی همراه با هزاران گزینه مختلف
  • ارائه بیش از ۳۰۰ فونت مختلف در سبک‌هایی مانند دست‌نویس و قدیمی
  • قابلیت ذخیره طرح‌های قبلی و امکان افزودن طرح‌ها به بخش علاقه‌مندی‌ها
  • گزینه‌ای برای وارد کردن لوگوی شخصی و ویرایش آن برای ساخت کیت برندینگ

پس از خلق لوگو، Looka کیت برندینگ شخصی خاصی برای شما می‌سازد که به کمک آن می‌توانید لوگو را روی موارد مختلف از جمله سربرگ، فاکتور و پوشاک مورد استفاده قرار دهید.

تجربه کار با هوش مصنوعی Looka

برای کار با این سایت، باید نام کسب و کار و زمینه کاری خود را مشخص کرده و سپس چند طرح دلخواه را از بین طرح‌های آماده برگزینید. در مرحله بعدی، چند شمای رنگی نیز همراه با توضیحات مربوط به هر رنگ نشان داده می‌شوند تا گزینه موردنظر را برگزینید.

متاسفانه این ابزار با زبان فارسی کار نمی‌کند و باید نام سایت یا حرفه خود را به زبان انگلیسی بنویسید و در نهایت لوگویی انگلیسی تحویل می‌گیرید. در نهایت چندین طرح مختلف برای شما ساخته می‌شود و می‌توانید روی آن‌ها کلیک کرده و نمونه‌های مختلف را ببینید یا تغییرات را انجام دهید.

به عنوان نمونه از هوش مصنوعی Looka خواستیم لوگویی با شمای رنگ فیروزه‌ای و در زمینه کاری پادکست با اسم فرادرس بسازد. در ادامه می‌توانید نمونه‌های تولید شده توسط این سایت را ببینید.

ظراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان لوکا

۲. سایت طراحی لوگو رایگان DesignEVO

DesignEVO ابزاری رایگان برای تولید لوگو است و کتابخانه‌ای غنی از امکانات مختلف را ارائه می‌دهد که می‌توانید برای بالا بردن اطلاعات هوش مصنوعی درباره خود از آن‌ها استفاده کنید. این سایت در ابتدا لوگوهایی آماده را به شما نشان می‌دهد.

شما می‌توانید پس از انتخاب یکی از این طرح‌ها، با انجام تغییرات مختلف و ویرایش رنگ، فونت و موارد دیگر، لوگوی موردنظر خود را بسازید.

  • سایت رسمی DesignEVO (+)

کار با رابط کاربری این سایت بسیار ساده است و محیطی کاملا کاربردی را برای ادیت آنلاین عکس و طراحی لوگو فراهم می‌کند. کافی است عناصر موردنظر خود مانند فونت، رنگ و نمادهای مختلف را به کمک ماوس جابه‌جا کرده و در مکان مربوطه قرار دهید. در نهایت این امکان را دارید که فایل نهایی را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید یا نسخه پیشرفته را بخرید که قابلیت پشتیبانی از آپدیت‌ها، فایل‌های باکیفیت‌ و قابلیت‌های دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های کلیدی DesignEVO:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • ارائه بیش از ۱۰۰۰۰ الگوی لوگوی آماده
  • میلیون‌ها نماد وکتور رایگان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ فونت مختلف
  • شماهای رنگی ساده و گرادیانت
  • امکان دانلود فایل نهایی با قالب‌های باکیفیت و مناسب چاپ مانند «SVG» و «PDF»

اگر درباره طرح لوگوی خود اطمینان نداشته و نمی‌دانید با چه روشی پیش بروید، سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی DesignEVO را امتحان کنید. همان‌طور که گفتیم، این ابزار در ابتدا طرح‌های آماده را در اختیار شما می‌گذارد تا از بین آن‌ها انتخاب کرده و سپس به کمک ویرایش عناصر و ویژگی‌های دیگر، آن را به لوگوی دلخواه خود تبدیل کنید.

تجربه کار با هوش مصنوعی DesignEVO

این ابزار پلتفرمی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید لوگوی موردنظر خود را با افزودن نمادها و عناصر مختلف، طراحی کنید. اما گزینه دیگری نیز دارد و چند لوگوی آماده را به شما نشان می‌دهد. با انتخاب هر لوگو وارد صفحه ویرایش می‌شوید و می‌توانید این طرح را به لوگویی کاملا جدید تبدیل کنید.

طراحی لوگو فارسی آنلاین
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

۳. تولید لوگوی هوشمند در سایت Wix

تولید لوگو، یکی از کاربردهای هوش مصنوعی Wix است که به عنوان ابزاری برای تولید وب‌سایت شناخته می‌شود. طراح لوگوی این مجموعه به روشی منعطف و راحت کار می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا با ویرایش‌های عمیق، طرح ایده‌آل خود را خلق کنید.

  • سایت رسمی Wix (+)

وقتی کار طراحی تمام شد می‌توانید لوگو را دانلود کرده یا آن را به استودیوی برند خود در سایت Wix اضافه کنید. هشت قالب فایل نهایی برای لوگوی شما فراهم می‌شود که شامل گزینه‌های کاملا رنگی، طیف خاکستری و گزینه‌های تک رنگ هستند. همچنین امکان دانلود فایل با قالب ‌SVG نیز وجود دارد تا بتوانید بعدا طرح خود را در برنامه‌های دیگر مانند GIMP و Adobe Illustrator نیز ویرایش کنید.

قابلیت‌های کلیدی Wix:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • ارايه بیش از ۴۰ پالت ترکیب رنگی متفاوت
  • هزاران فونت مختلف شامل فونت‌های گوگل
  • بیش از ۱۰۰ گزینه کاملا رنگی و تک رنگ از نمادهای مختلف
  • امکان افزودن و شخصی سازی اشکال هندسی در لوگو
  • وارد کردن طرح‌ها و لوگوهای شخصی داخل سایت

تجربه کار با هوش مصنوعی Wix

این ابزار علاوه بر ارائه امکان طراحی لوگو به صورت دستی، گزینه‌ای برای استخدام طراحان حرفه‌ای برای انجام این کار نیز ارائه می‌دهد. برخلاف سایر سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی که فقط با زبان انگلیسی کار می‌کنند، Wix می‌تواند نام برند را به فارسی نیز بنویسد. در ادامه تصویری از چند لوگوی پیشنهادی توسط این سایت برای فرادرس را می‌بینید.

لوگوی آنلاین آماده
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

در مرحله بعد، پس از انتخاب طرح مناسب، می‌توانید رنگ و عناصر دیگر آن را به دلخواه تغییر دهید و لوگویی کاملا سفارشی بسازید.

سایت طراحی لوگو آنلاین هوش مصنوعی
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

۴. طراحی لوگو با هوش مصنوعی Tailor Brands

یکی از سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی که رابط کاربری ساده و مناسبی دارد، Tailor Brands است. این ابزار کتابخانه‌ای غنی از انواع فونت‌ها، رنگ‌ها، نمادها و سبک‌های مختلف را در اختیار شما می‌گذارد تا با دست باز، لوگوی خود را طراحی کنید. پس از خلق لوگو نیز، Tailor Brands می‌تواند در افزودن آن به ملزومات تجاری مختلف به شما کمک کند.

  • سایت رسمی Tailor Brands (+)

پرسشنامه Tailor Brands سوالات مختلفی از شما می‌پرسد تا درک عمیق‌تری از کسب و کار و هدف شما داشته باشد. به این شکل تنها با چند کلیک ساده، کمک می‌کند طرحی مناسب برای زمینه کاری، حرفه یا هنر خود داشته باشید.

قابلیت‌های کلیدی Tailor Brands:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • سادگی روند تولید لوگو با ارائه هزاران نماد، شمای رنگی و لایه‌های طراحی مختلف
  • ارائه بیش از ۱۰ گزینه لوگوی متفاوت بر اساس رنگ، فونت و سبک انتخابی
  • امکان دانلود فایل نهایی باکیفیت در قالب PNG و JPG و همچنین با پس‌زمینه سفید یا شفاف
  • امکان ذخیره ترکیبی از لوگوهای موردعلاقه و دانلود یک نمونه رایگان
  • امکان تولید طراحی‌های مربوط به کارت ویزیت، کتاب‌های مربوط به برندینگ و موارد مشابه

اگر به دنبال ابزاری همه‌جانبه برای رفع تمام نیازهای مرتبط با کار خود هستید، حتما به Tailor Brands سر بزنید. در این سایت علاوه بر امکان تولید لوگو، می‌توانید طراحی‌های مرتبط برای کارت ویزیت، سربرگ و موارد دیگر را نیز خلق کنید.

۵. معرفی ابزار LogoAI

LogoAI ابزاری ساده برای بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی در تولید لوگو است. این سایت رابط کاربری مناسبی دارد که ابزارهایی حرفه‌ای را برای خلق بهترین طراحی ممکن، ارائه می‌دهد. به عنوان نمونه، نسخه انیمیشنی لوگو را برای شما تولید کرده و این امکان را فراهم می‌کند که تمام عناصر آن را به دلخواه ویرایش کنید.

  • سایت رسمی LogoAI (+)

با این حال ممکن است در این سایت با محدودیت‌هایی نیز مواجه شوید. مثلا نمی‌توانید در این ابزار شمای رنگی سفارشی بسازید و به همین دلیل در یافتن رنگ‌های متناسب با برند خود به مشکل می‌خورید.

قابلیت‌های کلیدی LogoAI:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • ارائه بیش از ۵۰ فونت مختلف، شامل فونت‌های گوگل
  • امکان بارگذاری فونت‌های شخصی
  • ارائه هفت شمای رنگی ابتدایی همراه با گزینه انتخاب رنگ
  • امکان دانلود لوگو در قالب‌های PNG ،SVG و PDF
  • قابلیت دانلود نسخه‌های ویدیویی و انیمیشنی لوگو

تجربه کار با ابزار LogoAI

هوش مصنوعی این سایت نیز بر اساس پاسخ‌های شما، چند لوگوی آماده را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید در مراحل بعدی آن‌ها را ویرایش کنید. با این حال LogoAI نیز با زبان فارسی کار نمی‌کند و همچنین برای دانلود نهایی باید هزینه‌ای بپردازید. در ادامه چند مورد از طرح‌های پیشنهادی این سایت برای برند آموزشی فرادرس را می‌بینیم.

ربات لوگو ساز آنلاین هوشمند

۶. استفاده از ابزار Designs.AI برای تولید لوگو

Designs.AI مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف را برای نوشتن متون کپی، تولید ویدیو و موارد مشابه ارائه می‌دهد. به علاوه یکی از سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که چندین طرح مختلف را بر اساس زمینه کاری شما، خلق می‌کند. سپس می‌توانید به کمک ابزارهای مختلف این سایت، لوگوی خود را شخصی‌سازی کنید.

  • سایت رسمی Designs.AI (+)

از طرفی، این سایت از گوگل فونت قدرت می‌گیرد. به این شکل می‌توانید فونت‌های مختلف و محبوب مبتنی بر وب را از بین گزینه‌های آن انتخاب کرده و علاوه بر طراحی لوگو، در سایت خود نیز از آن‌ها کمک بگیرید.

قابلیت‌های کلیدی Designs.AI:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰ نماد مختلف
  • ارائه پیشنهادات هوشمند بر اساس فونت، رنگ و سبک موردنظر
  • هشت دسته‌بندی از فونت‌های مختلف و بیش از ۲۰ پالت رنگی
  • ویژگی‌های تغییر جهت و تنظیم لوگو در حالت عمودی یا افقی و ابزارهای «Undo» و «Redo»
  • قابلیت تغییر اندازه حروف متن و محل قرارگیری نام کسب و کار یا شعار

اگر می‌خواهید تمام ابزارهای طراحی مربوط به کسب و کار خود را در یک مکان واحد داشته باشید، بهتر است سایت Designs.AI را امتحان کنید. به کمک سادگی رابط کاربری این ابزار و آنلاین بودن آن، می‌توانید هویت بصری برند خود را در کمترین زمان، شکل دهید و کار خود را پیش ببرید.

تجربه کار با هوش مصنوعی Designs.AI

Designs.AI نیز یکی از سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. با این حال تنها یک فونت فارسی در ویرایشگر سایت در دسترس است. از طرفی طیف‌های رنگی ارائه شده توسط این ابزار نیز به نسبت سایت‌های دیگر، متنوع‌تر هستند و گزینه‌های بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهند. همچنین شما می‌توانید انتخاب کنید که لوگو می‌خواهید یا صرفا طرحی برای نام برند در نظر دارید.

در مراحل بعدی نیز نمادها، رنگ‌ها و لوگوهای آماده نشان داده می‌شوند تا پنج مورد را برگزینید و در مرحله نهایی، لوگوی خود را از ترکیب آن‌ها شکل دهید. در ادامه می‌بینید که چگونه به کمک هوش مصنوعی Designs.AI، لوگویی برای برند آموزشی فرادرس طراحی کرده‌ایم.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Designs.AI

البته توجه داشته باشید که دانلود لوگو بدون پرداخت هزینه ممکن نیست اما می‌توانید نمونه طراحی شده را دانلود کنید. این نمونه حاوی واترمارک نام سایت است، با این حال امکان ویرایش آن وجود دارد و همچنین می‌توانید از طرح نهایی برای ساخت لوگوی خود در برنامه‌های دیگر الهام بگیرید.

۷. هوش مصنوعی Shopify برای طراحی لوگو

شاپیفای ابزار طراحی لوگوی Hatchful را به صورت رایگان روانه بازار کرده است. به همین دلیل این سایت یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین گزینه‌های برای خلق لوگو محسوب می‌شود و قابلیت‌هایی مانند تغییر مکان نام برند، انتخاب رنگ یا بارگذاری لوگوهای شخصی را ندارد.

با این حال Hatchful به کمک هوش مصنوعی، ترکیب رنگی مناسبی برای شما می‌سازد که بتوانید در مراحل ابتدایی کارهای بصری پروژه خود از آن استفاده کنید.

  • سایت رسمی Hatchful (+)

سه گزینه کلی در رابط کاربری ساده این سایت موجود هستند که برای ویرایش نام و شعار کسب و کار، تغییر فونت و انتخاب رنگی مناسب از بین پالت‌های تولیدی به کار می‌روند.

قابلیت‌های کلیدی Hatchful:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • همکاری با گوگل فونت
  • ارائه ۱۰ سبک رنگی متفاوت
  • هزاران رنگ و فونت مختلف
  • امکانات رایگان مبتنی بر لوگو برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی

اگر نمی‌خواهید تمام طرح‌های بصری ریز و درشت سایت خود مانند صفحات شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های پروفایل و بنر تبلیغاتی را با زحمت بسیار درست کنید، بد نیست نگاهی به سایت Hatchful بیندازید. از طرفی رابط کاربری ساده و گزینه‌های کم و محدود این سایت، انتخاب عناصر مختلف برای ساخت یک لوگوی معمولی و ابتدایی را بسیار راحت می‌کنند.

تجربه کار با هوش مصنوعی Shopify

شاپیفای پلتفرم کاملی برای راه‌اندازی یک کسب و کار مجازی است. تولیدکننده لوگوی این مجموعه، با پرسیدن سوالات مختلف، لوگوهایی را برای شما آماده می‌کند که بر اساس تصمیم هوش مصنوعی، ساخته شده‌اند. با انتخاب هر لوگو وارد صفحه ویرایش می‌شوید و می‌توانید بهترین طرح ممکن را از لوگوی آماده استخراج کنید. این ربات نیز زبان فارسی را به درستی نمایش می‌دهد اما تنها یک فونت را نشان می‌دهد. در ادامه چند مورد از لوگوهای این سایت برای برند آموزشی فرادرس را می‌بینیم.

هوش مصنوعی ساخت لوگو رایگان فارسی

۸. سایت طراحی لوگو پیشرفته با هوش مصنوعی Logomaster

Logomaster.ai یکی از بهترین ابزارهای تولید لوگوی پیشرفته است و این امکان را به شما می‌دهد که طرح‌های کاملا حرفه‌ای را در کمتر از ۵ دقیقه خلق کنید. کار این سایت مانند ابزارهای مشابه، با پرسیدن سوالات مربوط به کسب و کار و حرفه شما شروع می‌شود. سپس گزینه‌های مختلف بسیاری مانند رنگ، نماد، فونت و سبک‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید هزاران طرح مختلف از ترکیب آن‌ها بسازید.

  • سایت رسمی Logomaster.ai (+)

Logomaster.ai نیز با گوگل فونت همکاری می‌کند و سبک‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که با سایت و سایر طرح‌های شما همخوانی داشته باشند. در نهایت فایل لوگو را با کیفیت بالا و به شکل آماده برای استفاده در سایت، در اختیارتان می‌گذارد.

قابلیت‌های کلیدی Logomaster.ai:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • بیش از ۱۰۰ نمونه لوگوی آماده
  • بیش از ۱۰۰ نماد مختلف
  • ارائه بیش از ۱۵ پالت رنگی آماده
  • فراهم کردن بیش از ۱۰۰ فونت در شش دسته‌بندی مختلف و همکاری با گوگل فونت
  • امکان افزودن عناصر تزئینی مانند حاشیه و قاب، الگو، جداکننده و خطوط تزئینی

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Logomaster.ai، مناسب افرادی است که طرحی حرفه‌ای و پیشرفته می‌خواهند. بنابراین اگر به دنبال نمادهای مختلف و فونت‌ها و طراحی‌های جالب و پیچیده‌تر هستید، این ابزار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تجربه کار با هوش مصنوعی Logomaster

ویرایشگر Logomaster، امکاناتی در حد نرم‌افزارهای طراحی فراهم می‌کند. در حالی که کار با تمام عنصر روی صفحه راحت است و تنها با چند کلیک می‌توانید تمام موارد دلخواه را به لوگو اضافه کنید. به همین دلیل می‌شود گفت این سایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی لوگوی سفارشی است. از طرفی، Logomaster از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و چند فونت متفاوت را نیز برای این زبان ارائه می‌دهد. در ادامه پیشنهادات این هوش مصنوعی برای لوگوی برند آموزشی فرادرس را می‌بینید.

طراحی لوگوی پیشرفته آنلاین با هوش مصنوعی

پس از انتخاب یکی از الگوهای آماده، وارد محیط ویرایشی سایت شدیم و با استفاده از ابزارهای موجود، لوگویی کاملا متفاوت طراحی کردیم که می‌توانید در تصویر زیر ببینید.

ویرایش پیشرفته عکس و لوگو آنلاین

۹. سایت Logobean برای طراحی لوگو

Logobean یکی از قدرت‌مندترین رابط‌های کاربری را برای طراحی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید عناصری مانند نمادها، فونت‌ها، رنگ‌ها و پالت‌های مختلف را به کمک این رابط کاربری ویرایش کنید. با این حال، Logobean برخلاف سایر ابزارهای رقیب، کنترل بیشتری در کار با گزینه‌های متفاوت برای شما فراهم می‌کند.

  • سایت رسمی Logobean (+)

چرخاندن و برعکس کردن نمادها، چینش متون و تنظیم فاصله حروف و اندازه فونت برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای هستند که در این سایت به‌دست می‌آورید. به علاوه امکان انتخاب رنگ‌ها و طیف‌های مختلف از پالت‌های متفاوت وجود دارد و به این شکل می‌توانید رنگ لوگو را با رنگ برند خود هماهنگ کنید.

قابلیت‌های کلیدی Logobean:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • همکاری با گوگل فونت
  • ارائه پنج شمای رنگی مرکزی همراه با بیش از ۲۰ پالت رنگی درون هر شما
  • ارائه راهنمای سبک لوگوی دیجیتال و تعاملی همراه با دستورالعمل‌های برند برای استفاده از لوگو و تایپوگرافی
  • امکان دانلود فایل لوگو با قالب‌های PNG و SVG
  • امتیاز ویژه برای ساخت نمونه کار آنلاین

اگر می‌خواهید لوگویی بسازید که امکان استفاده در شرایط دنیای فیزیکی را نیز داشته باشد، بهتر است سایت Logobean را بررسی کنید. گزینه‌های فراوان و کنترل زیادی که این ابزار ارائه می‌دهد، برای خلق طرح‌های حرفه‌ای و پیشرفته بسیار مناسب هستند.

تجربه کار با هوش مصنوعی Logobean

رابط کاربری این سایت کمی پیچیده و نامرتب است و می‌تواند به راحتی مخاطب را گیج کند. لوگوهایی که توسط Logobean ساخته می‌شوند، بر اساس زمینه کاری شما و رنگ‌های انتخابی هستند، با این حال نمی‌توانید ساختار کلی آن‌ها را تغییر دهید. از طرفی این سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. اما تعداد بی‌شمار لوگوی آماده‌ای که نشان می‌دهد، در نهایت شما را به انتخاب خوبی می‌رسانند.

این سایت همچنین پیش‌نمایش لوگوی شما را در شرایط مختلف مانند کارت ویزیت، تبلیغات محیطی و حتی در صورت چاپ روی لباس نمایش می‌دهد تا تصویر درستی از طرح خود داشته باشید. در ادامه طرحی که توسط هوش مصنوعی Logobean برای برند آموزشی فرادرس درست شده است را در دو حالت چاپ روی لباس و نمایش در شبکه‌های اجتماعی، می‌بینیم.

سایت طراحی لوگو پیشرفته با هوش مصنوعی Logobean
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

۱۰. معرفی ابزار LOGO

سایت LOGO که برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند، کتابخانه‌ای غنی از الگوهای آماده، نمادها، رنگ‌ها و فونت‌های مختلف دارد. به این شکل می‌توانید طرح پیشرفته و شخصی لوگوی خود را به سادگی خلق کنید. از طرفی، ارائه الگوهای آماده توسط این ابزار، روشی عالی برای شروع کار طراحی است و کمک می‌کند مسیر طراحی را به درستی پیش ببرید.

سایت رسمی LOGO (+)

LOGO به غیر از طراحی لوگو، سایر خدمات مرتبط با برند مانند طراحی کارت ویزیت، عناصر شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای اداری و سایر ملزومات هویت برند را نیز ارائه می‌دهد. از این رو، LOGO ابزاری مناسب برای خلق طرح‌های یکدست و هماهنگ برای تمام نیازهای کسب و کار محسوب می‌شود.

قابلیت‌های کلیدی LOGO:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • تولید بی‌نهایت لوگوی مختلف بر اساس پاسخ‌های شما در پرسشنامه
  • ارائه بیش از ۱۰۰ پالت و شمای رنگی سفارشی
  • رابط کاربری ساده و ارائه ابزارهای مختلف طراحی
  • ذخیره و اشتراک‌گذاری نمونه‌های لوگو برای استفاده‌های بعدی

این ابزار برای خلق لوگوهای ساده و زیبا کاربرد دارد. همچنین اگر به دنبال سایتی همه‌جانبه برای طراحی تمام نیازهای بصری برند خود هستید، LOGO می‌تواند کمک کننده باشد.

تجربه کار با هوش مصنوعی LOGO

LOGO ابزاری همه‌جانبه برای طراحی یک برند کامل است. ربات لوگو ساز این سایت، گزینه‌های متنوع و خلاقانه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید در مراحل بعدی، آن‌ها را ویرایش کنید. ویرایشگر لوگوی سایت، چندان پیشرفته نیست و گزینه‌های محدودی دارد اما می‌توانید با همین چند گزینه، لوگویی کاملا جدید و زیبا خلق کنید. در ادامه لوگوی برند آموزشی فرادرس که به کمک هوش مصنوعی LOGO ساخته شده است را می‌بینیم.

لوگو ساز و طراحی برند هوش مصنوعی
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

۱۱. هوش مصنوعی طراحی لوگو Fotor

اگر به دنبال ابزاری هستید که سریع کار کند و در عین حال امکانات مختلفی برای شخصی سازی داشته باشد، Fotor انتخاب مناسبی برای شما است.

این ابزار با پرسیدن سوالات مختلف، هدف شما از تولید لوگو را درک کرده و سپس گزینه‌های رایگانی را ارائه می‌دهد که به طور خاص برای حرفه شما طراحی شده‌اند.

  • سایت رسمی Fotor (+)

ویرایشگر لوگوی قدرتمند فوتور یکی از قابلیت‌های مهم آن است که امکان ادیت کوچک‌ترین عناصر طراحی را برای شما فراهم می‌کند.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی fotor

این ابزار از حرفه‌های مختلف مانند کسب و کارهای آنلاین، تولیدکنندگان محتوای یوتیوب و حتی استارتاپ‌ها پشتیبانی می‌کند و پیشنهاداتی مناسب با فرهنگ کاری آن‌ها ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های کلیدی Fotor:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • نسخه رایگان
  • سرعت بالا در تولید لوگو
  • ارائه طرح‌های رایگان
  • قابلیت تولید طرح‌های مناسب برای شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مرتبط دیگر
  • ارائه ویرایشگر قوی ادیت عکس با هوش مصنوعی

تجربه کار با هوش مصنوعی Fotor

این ابزار یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین ادیتورهای هوش مصنوعی را برای طراحی لوگو دارد. در ابتدا یک دوره آزمایشی رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا امکانات سایت را امتحان کنید. با این حال پس از اتمام این زمان، برای استفاده از برخی گزینه‌ها باید نسخه پیشرفته را خریداری کنید. Fotor به خوبی با زبان فارسی کار می‌کند و در نسخه پیشرفته نیز گزینه‌ای برای بارگذاری فونت‌های سفارشی دارد. در ادامه می‌بینید که نتیجه استفاده از قالب‌های آماده و قابلیت‌های این سایت برای تولید لوگویی ساده، چگونه بوده است.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی فوتور
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

۱۲. سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Logopony

Logopony این اجازه را می‌دهد که هزاران لوگوی سفارشی را در کمترین زمان و به ساده‌ترین شکل طراحی کرده و با استفاده از ابزارهای ویرایشی، هریک از عناصر آن‌ها را به دلخواه تغییر دهید.

  • سایت رسمی Logopony (+)

مزیتی که Logopony را از سایر رقبا جدا می‌کند، ارائه بسته برندینگ شخصی است. پس از اتمام کار طراحی، این سایت تمام دارایی‌های لوگو را همراه با انواع رنگ‌ها و اندازه‌ها برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید آن را در پلتفرم‌های مختلف، استفاده کنید. البته فایل‌های لوگوی آماده نیز در این سایت موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را در طراحی کارت ویزیت، صفحات شبکه‌های مجازی، بسته‌بندی‌ها و حتی لوازم اداری به کار ببرید.

قابلیت‌های کلیدی Logopony:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • ارائه بسته برندینگ شخصی همراه با نمونه‌های مختلف لوگو
  • سادگی در استفاده
  • ارائه طرح‌های آماده
  • هزاران رنگ، طرح و سبک مختلف

تجربه کار با هوش مصنوعی Logopony

این ابزار یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی برای تولید لوگو است. رابط کاربری آن مستقیم و راحت کار می‌کند و گزینه‌های زیادی روی صفحه وجود ندارند که حواس شما را پرت کنند. نمادها و طیف‌های رنگی مختلف و متنوعی که در این ابزار ارائه می‌شوند نیز برای خلق هر نوع لوگو و هر سلیقه‌ای بسیار کارآمد هستند. در ادامه چند مورد از پیشنهادات هوش مصنوعی این ابزار را می‌بینید.

پیشنهاد طراحی لوگو با هوش مصنوعی
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

در ادامه نمونه ساده‌ای از یک لوگوی آموزشی برای برند فرادرس را که توسط Logopony ساخته شده است، مشاهده می‌کنید.

ساخت لوگو با ربات
برای مشاهده تصویر کامل، کلیک کنید.

۱۳. هوش مصنوعی طراحی لوگو رایگان Designhill

Designhill ابزاری است که امکان استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای طراحی لوگو را به صورت رایگان فراهم می‌کند.

برای کار با این سایت نیازی به کسب دانش در زمینه گرافیک ندارید و هوش مصنوعی آن می‌تواند هزاران طرح مختلف را بر اساس نام کسب و کار، اولویت‌های سبک کاری و رنگ و نمادهای انتخابی برای شما تولید می‌کند.

  • سایت رسمی Designhill (+)

Designhill همچنین طرح‌های آماده بسیاری را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید به طور مستقیم دانلود و استفاده کرده یا با اعمال تغییرات مختلف، آن‌ها را به لوگوی موردنظر خود تبدیل کنید. امکان دانلود فایل نهایی با قالب دلخواه نیز وجود دارد و سپس لوگوی شما برای استفاده آماده است. این ابزار همچنین خدمات دیگری مانند طرح‌های آماده چاپ، مالکیت کامل لوگوهای دانلودی، پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته و اسناد راهنمایی و آموزشی برندینگ را نیز ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های کلیدی Designhill:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • ارائه طرح‌های رایگان
  • امکان ویرایش لوگو
  • ارائه الگوهای آماده
  • قابلیت ذخیره طرح‌ها
  • ارائه نسخه انیمیشنی لوگو

اگر تازه‌کار هستید و دانشی در زمینه گرافیک و طراحی ندارید، Designhill در یافتن مسیر مناسب در این زمینه به شما کمک می‌کند. ابزارهای مختلف برای ویرایش و الگوهای آماده، دو مورد از مزایای این سایت هستند که می‌توانند ایده‌ای ابتدایی به شما بدهند و مسیر طراحی را مشخص کنند.

۱۴. سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Brandmark IO

برای طراحی لوگو در سایت Brandmark IO کافی است برخی از جزئیات را درباره کسب و کار خود توضیح دهید و رنگی مناسب را از پالت‌های رنگی انتخاب کنید. سپس در کمتر از چند ثانیه، Brandmark IO طرح‌های مختلفی را برای شما تولید می‌کند و با چند کلیک می‌توانید آن‌ها را دانلود و استفاده کنید.

  • سایت رسمی Brandmark IO (+)

رنگ‌های لوگوهای پیشنهادی با یکدیگر متفاوت هستند با این حال می‌توانید جزئیات آن‌ها را تغییر داده و لوگوهای بیشتری دریافت کنید. البته بزرگ‌ترین مزیت Brandmark IO این است که ماکت‌های دقیقی از لوگو را روی محصولات مختلف به شما نشان می‌دهد تا ببینید هر طرح در هنگام استفاده به چه شکلی دیده خواهد شد.

بهترین سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی

قابلیت‌های کلیدی Brandmark IO:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • طراحی لوگو در چند لحظه
  • ارائه رنگ‌های مختلف
  • قابلیت تغییر جزئیات و تولید طرح‌های جدید
  • امکان دانلود فایل نهایی با قالب PNG

تجربه کار با هوش مصنوعی Brandmark IO

هوش مصنوعی Brandmark IO، با رابط کاربری ساده و گزینه‌های محدود، کمک می‌کند در کمترین زمان، لوگویی استاندارد طراحی کنید. همان‌طور که گفتیم، ابزارهای زیادی برای ویرایش لوگو در این سایت وجود ندارند و به همین دلیل تنها می‌توانید طرح‌های ساده‌تر را خلق کنید. زبان فارسی در این ربات نشان داده می‌شود اما فونت مناسبی برای آن وجود ندارد. همچنین گزینه‌های رنگی ارائه شده توسط Brandmark IO زیبا و چشم‌نواز هستند و می‌توانید رنگ پس‌زمینه یا متون را به دلخواه تغییر دهید. در ادامه نمونه‌ یک لوگوی ساخته شده در این سایت را می‌بینیم.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی Brandmark IO

۱۵. هوش مصنوعی مایکروسافت برای تولید لوگو با درخواست متنی

هوش مصنوعی طراحی لوگو مایکروسافت که با نام Microsoft Designer شناخته می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی آنلاین است. این ابزار علاوه بر تولید لوگو، در خلق گرافیک‌های مختلف برای پست‌های شبکه‌های اجتماعی، پوسترهای دیجیتالی، دعوت‌نامه‌ها و موارد مشابه نیز کاربرد دارد.

  • سایت رسمی Microsoft Designer (+)

البته روش کار این ابزار با سایر رقبای خود متفاوت است و می‌شود آن را به عنوان یک سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس در نظر گرفت. در کار با Microsoft Designer نیازی به انتخاب سبک‌های مختلف و پاسخ دادن به سوالات متعدد نیست، بلکه می‌توانید درخواستی متنی بنویسید و آنچه می‌خواهید، هدف کار و شخصیت برند خود را توصیف کنید. درواقع این سایت مانند ChatGPT کار می‌کند.

در مرحله بعد، هوش مصنوعی مایکروسافت، طرح‌های مختلفی را متناسب با نیاز شما تولید کرده و نشان می‌دهد. البته شاید نتیجه نهایی در ابتدا عالی به نظر نرسد اما ایده‌های خوبی برای طراحی‌های شما فراهم می‌کند. به علاوه می‌توانید با چند آزمون و خطا، درخواست‌های بهتری مطرح کرده و به نتایج مناسب‌تر دست پیدا کنید.

قابلیت‌های کلیدی Microsoft Designer:

قابلیت‌های کلیدی این ابزار در فهرست زیر آورده شده است.

  • امکان تولید لوگو بر اساس درخواست‌های متنی
  • رابط کاربری ساده
  • عدم نیاز به دانش طراحی
  • ارائه چندین طرح مختلف برای هر درخواست

تجربه کار با سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی مایکروسافت

نمی‌شود گفت ربات هوشمند مایکروسافت، به شکلی جادویی، بهترین لوگو را تولید می‌کند، اما طرح‌ها و طیف‌های رنگی خوبی پیشنهاد می‌دهد. سپس می‌توانید با الهام گرفتن از طرح‌های پیشنهادی، یا حتی ویرایش آن‌ها، لوگویی کاملا جدید بسازید که کاملا کار دست هوش مصنوعی است. در ادامه نتیجه درخواست «لوگوی برند آموزشی» را می‌بینید که از بین پیشنهادات این سایت انتخاب کرده‌ایم.

از طرفی، ربات هوشمند نیز پیشنهاد متنی مشابهی به درخواست شما را مطرح می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

تبدیل متن به لوگو با هوش مصنوعی

مایکروسافت همچنین با زبان فارسی نیز کار می‌کند، با این حال درک کاملا درستی از معانی جمله‌ها ندارد و طرح‌های کاملا منطبقی ارائه نمی‌دهد. در ادامه می‌بینید که با نوشتن درخواست لوگو برای یک برند آموزشی، به زبان فارسی، به چه نتیجه‌ای رسیده‌ایم.

هوش مصنوعی مایکروسافت

سخن پایانی

در این مطلب چندین سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی را معرفی کردیم. روش کار با اکثر این گزینه‌ها یکسان است. هر ابزار با دریافت اطلاعات مختصر درباره کسب و کار و حرفه شما، شروع به کار کرده و چند طرح مختلف را پیشنهاد می‌دهد. سپس می‌توانید لوگوی موردنظر را از بین آن‌ها انتخاب و دانلود کنید یا گزینه‌ای را برای ویرایش‌های بیشتر برگزینید.

لیستی که در این مقاله دیدید، با مشخص کردن قابلیت‌های کلیدی هر کدام از گزینه‌ها، این امکان را به شما می‌دهد که پیش از ورود به سایت و امتحان کردن هوش مصنوعی مربوطه، بیشتر با ویژگی‌های آن آشنا باشید. به طور کلی تلاش کردیم مزیت‌ها و عوامل متمایزکننده هر ابزار نسبت به سایر گزینه‌ها را نیز بیان کنیم تا با مشاهده تفاوت‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
beebom/influencermarketinghubelegantthemes
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *