کلاب هاوس چیست؟ — فیلم آموزش رایگان نحوه استفاده + دانلود نسخه اندروید

۶۰۷۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۲۴ دقیقه
کلاب هاوس چیست؟ — فیلم آموزش رایگان نحوه استفاده + دانلود نسخه اندروید

با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی با اپلیکیشن جدیدی به نام «کلاب هاوس» (Club House) برخورد می‌کنید که در این پلتفرم افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پر رنگ کرده است. در این آموزش یاد می‌گیریم که کلاب هاوس چیست و چگونه می‌توان از قابلیت‌های آن استفاده کرد.

فیلم آموزشی آشنایی با کلاب هاوس

دانلود ویدیو

نحوه استفاده از کلاب هاوس

استفاده از کلاب هاوس بسیار ساده است اما پیش از نصب و استفاده از آن باید بدانید که در حال حاضر برای استفاده از این نرم‌افزار باید از طرف شخص دیگری دعوت‌نامه داشته باشید یا نام خود را در لیست انتظار رزرو کنید. بعد از دریافت دعوت‌نامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که در «اتاق‌ها» (Rooms) عضو شوید یا روم جدیدی را با میزبانی خودتان ایجاد کنید. مانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیز در بخش «خوراک» (Feed) مواردی به شما نمایش داده می‌شوند که آن‌ها را «دنبال» (Follow) کرده باشید و مرتبط با حرفه و تخصص شما باشند.

منوی اصلی در کلاب هاوس مشابه تصویر زیر است که در آن می‌توانید افراد، نام‌ها و کلمات کلیدی را جستجو کنید. همچنین امکان ارسال دعوت‌نامه، مشاهده رویدادها و اعلان‌ها و دسترسی به پروفایل از طریق این بخش انجام می‌گیرد.

کلاب هاوس

با دقت در تصویر بالا، آیکون زنگوله‌مانندی را مشاهده می‌کنید که با یک دایره قرمز نشان داده شده است. فعالیت‌های مختلف در کلاب هاوس به کمک این آیکون اطلاع‌رسانی می‌شوند یعنی اگر افراد جدیدی به این شبکه اجتماعی پیوسته باشند یا این‌که فعالیتی در روم‌های مورد نظر یا توسط مخاطبان شما صورت بگیرد، با لمس این آیکون از آن اطلاع پیدا می‌کنید. البته در ادامه متن نیز شرح بخش‌های مختلف این اپلیکیشن بررسی می‌شود.

لینک دانلود کلاب هاوس

برای دانلود اپلیکیشین کلاب هاوس می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. البته در حال حاضر نسخه رسمی این اپلیکیشن فقط برای iOS توسعه پیدا کرده و ممکن است در آینده‌ای نزدیک برای سایر سیستم عامل‌ها مانند اندروید نیز توسعه پیدا کند.

لینک دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

بر اساس اعلام سازندگان این اپلیکیشن، در تاریخ نهم می ۲۰۲۰، نسخه رسمی کلاب‌هاوس برای اندروید منتشر شد و در حال حاضر در فروشگاه گوگل با ip آمریکا در دسترس است. این نسخه در سایر کشورها به صورت «پیش ثبت‌نام» (Pre-register) ارائه شده که بنابر اعلام شرکت سازنده، طی روزها و هفته‌های بعد از تاریخ ذکر شده در سایر کشورها نیز قابل دسترس خواهد بود. برای دانلود فایل نصبی (APK) نسخه آزمایشی (بتا) می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید. همچنین نسخه‌های غیررسمی نیز برای این اپلیکیشن ارائه شده‌اند اما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل مسائل امنیتی،‌ از نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید استفاده کنید. همچنین با توجه به آزمایشی بودن این نسخه، وجود برخی مشکلات در آن پیش‌بینی می‌شود.

تاریخ انتشار جهانی نسخه اندروید کلاب هاوس

کلاب‌هاوس در یک توییت اعلام کرد که نسخه کلاب هاوس برای اندروید تا عصر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تمامی کشورها قابل استفاده خواهد بود. همچنین این اپلیکیشن در روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای کشورهای ژاپن، برزیل و روسیه و همچنین صبح روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای کشورهای نیجریه و هند در دسترس خواهد بود.

کلاب هاوس برای اندروید

نسخه های غیر رسمی ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

نسخه‌هایی غیر رسمی نیز توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل نوشته شده‌اند که گرچه نمی‌توان امنیت آن‌ها را تضمین کرد اما می‌توان برای آشنا شدن با این اپلیکیشن و امتحان کردن قابلیت‌های آن از این نسخه‌ها بهره گرفت. در ادامه، لینک دانلود این نسخه‌های غیر رسمی را قرار داده‌ایم. نسخه‌های اندروید، مک و لینوکس توسط توسعه‌دهندگان ایرانی نوشته شده‌اند که البته نسخه‌های کامل‌تری از نوع روسی آن برای اندروید هستند.

  • دانلود کلاب هاوس برای اندروید یا همان کلاب هاوز (نسخه غیر رسمی کلاب هاوس) از کافه بازار: «+»
  • دانلود کلاب هاوس برای مک: «+»
  • دانلود کلاب هاوس برای لینوکس: «+»

Hallway یا تالار ورودی در کلاب هاوس چیست؟

«تالار ورودی» (Hallway) نامی است که کلاب هاس برای صفحه خوراک در نظر گرفته است و در آن، چت‌روم‌های آنلاین و فعال را مشاهده می‌کنید.

شرح بخش‌های مختلف اپلیکیشن کلاب هاوس

بعد از آن‌که با تالار ورودی کلاب هاوس آشنا شدیم در ادامه قصد داریم بخش‌های اصلی این اپلیکیشن را مرور کنیم و نحوه استفاده از ‌آن‌را یاد بگیریم.

منو بالایی

در تصویر قبل، منو بالایی Clubhouse نمایش داده شده است. به ترتیب از چپ به راست گزینه‌های مختلفی وجود دارند. اولین آیکون از سمت چپ، امکان «جستجو» (Member Search) است که افراد مختلف را می‌توان از طریق نام کاربری، نام یا کلمات کلیدی موجود در پروفایل آن‌ها جستجو کرد. سپس آیکون پاکت نامه وجود دارد که برای ارسال دعوت‌نامه در نظر گرفته شده است و جلوتر نیز به آن پرداخته می‌شود.

گزینه سوم، آیکون تقویم است و رویدادهای پیش رو در آن درج شده‌اند. بخش «اعلان‌ها» (Notifications) آیکونی زنگوله‌مانند را شامل می‌شود که از طریق آن امکان مشاهده اعلان‌ها وجود دارد. در نهایت نیز آیکون پروفایل را مشاهده می‌کنید که تصویر پروفایل و بیو خود را در آن قرار می‌دهید. نحوه نوشتن متن برای بیو کلاب هاوس نیز در ادامه آورده شده است.

تنظیمات کلاب هاوس

اگر در صفحه پروفایل خود، آیکون چرخ‌دنده را لمس کنید به تنظیمات اپلیکیشن هدایت می‌شوید. اولین بخش از این تنظیمات، بخش اعلان‌ها است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

نوتیفیکیشن کلاب هاوس

در بخش «Frequency»، دفعات نمایش اعلان‌ها را تنظیم می‌کنید. اگر گزینه «Include Trending Rooms» فعال باشد، اعلان‌های مربوط به روم‌های محبوب را دریافت می‌کنید. برای توقف اعلان‌ها نیز باید از گزینه «Pause Notifications» استفاده شود.

در ادامه،‌ بخشی همراه با لینک‌های خارجی وجود دارند که در تصویر زیر نشان داده‌ شده‌اند. در بخش «What's New»، فهرستی از آخرین به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن آورده شده است. برای دسترسی به سوالات متداول و ارتباط با کلاب هاوس می‌توانید از بخش «FAQ/Contact us» کمک بگیرید. برای گزارش مشکلات از «Report Incident» استفاده کنید. آیین‌نامه‌ها و راهنماهای کلاب هاوس در بخش «Community Guidelines» قرار دارند. همچنین، شرایط استفاده از خدمات و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی به ترتیب در بخش‌های «Terms of Services» و «Privacy Policy» قرار داده شده‌اند.

کلاب هاوس

با توجه به اهمیت آشنایی با نحوه بازاریابی از طریق تلفن، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش بازاریابی و فروش تلفنی کرده که لینک آن در ادامه آورده شده است.

روم در کلاب هاوس

روم‌ها به عنوان قلب کلاب هاوس شناخته می‌شوند و برای پیدا کردن آن‌ها کافی است در «Hallway» اسکرول کنید. نکته مهم در رابطه با روم‌ها این است که شما تمامی آن‌ها را مشاهده نمی‌کنید بلکه آن‌ها توسط الگوریتم‌های اپلیکیشن به شما نمایش داده می‌شوند. عناصری نمایش داده شده برای روم‌ها در زیر فهرست شده است.

  • نام کلوپ میزان در کنار آیکون سبزرنگ «خانه»
  • نام روم که در برخی موارد برای زیبایی و خوانایی بیشتر از ایموجی‌ها در آن استفاده شده است.
  • فهرستی از تعداد گویندگان و حضار

روم کلاب هاوس

Stage و Speaker در روم کلاب هاوس

بعد از این‌که وارد یک روم شدید، «صحنه» (Stage) را به همراه شنوندگان آن مشاهده می‌کنید. فهرستی از تمامی افراد حاضر در صحنه به همراه عکس پروفایل و نام کوچک نمایش داده شده است. اگر کاربری در هفته گذشته عضو شده باشد، آیکونی (ایموجی مهمانی) در کنار نام او نمایش داده خواهد شد و همچنین علامت میکروفون بیانگر قطع یا وصل بودن صدای او خواهد بود.

در Stage روم‌ کلاب هاوس، افرادی موسوم به «گوینده» (Speaker) قرار می‌گیرند که در حال حاضر مشغول صحبت هستند و «حضار» (Audience) یا شنوندگان نیز با توجه به نام آن‌ها، نقش شنونده را در روم کلاب هاوس دارند. البته در ادامه متن، نحوه استفاده از دکمه‌های روم کلاب هاوس را بررسی می‌کنیم تا با نحوه کسب اجازه برای صحبت کردن در روم‌ها نیز آشنا شوید.

استیج کلاب هاوس

دکمه های روم کلاب هاوس

زمانی‌که به یک روم وارد می‌شوید، دکمه‌هایی برای شما نمایش داده می‌شوند که تعامل با افراد از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. اگر به عنوان «حضار» (Audience) در روم حضور داشته باشید، دکمه‌های زیر برای شما وجود خواهند داشت.

کلاب هاوس

برای خروج باید دکمه «Leave» را لمس و برای حرف زدن، علامت دست را لمس کنید تا درخواستی برای مدیر فرستاده شود. برای دعوت دنبال‌کنندگان خود به روم نیز از علامت «+» استفاده کنید. اگر در «صحنه» حضور داشته باشید، به جای آیکون «دست» آیکون «میکروفون» وجود دارد که می‌توان برای صحبت کردن از آن استفاده کرد.

نحوه ایجاد روم در کلاب هاوس به چه شکل است؟

در حالت کلی، زمانی‌که یکی از چت‌روم‌های صوتی را ایجاد می‌کنید، افراد مختلف به آن وارد می‌شوند و این امکان برای شما وجود دارد که راجع به موضوع مورد نظر خود شروع به صحبت کنید. در حقیقت اگر با ساخت پادکست آشنا باشید، کلاب‌هاوس را باید شکلی تعاملی از یک پادکست عنوان کرد. برای این‌که یه روم را ایجاد کنید، در پنجره اصلی خوراک، دکمه سبزرنگ را لمس کنید. همچنین با استفاده از گزینه «Add a Topic» نیز امکان اضافه کردن موضوع وجود دارد.

پیشنهاد می‌شود که حتما موضوعاتی را اضافه کنید تا جنبه تخصصی کار شما بیشتر مشخص شوند. بویژه اگر یک دیجیتال مارکتر باشید می‌دانید که چگونه این کار را انجام دهید چراکه به خوبی با نحوه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی آشنا هستید و با تولید محتوای مناسب و موضوعی، مخاطب مورد نظر خود را جذب می‌کنید. بعلاوه، این اپلیکیشن را می‌توان به عنوان روشی جدیدی در دیجیتال مارکتینگ نیز در نظر گرفت.

کلاب هاوس

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این امکان وجود دارد تا روم‌هایی تحت کلوپ‌های مشخصی ایجاد کنید. البته برای این کار باید عضو آن کلوپ‌ها باشید و آن‌ها به شما اجازه چنین کاری بدهند.

چطور یک رویداد را در کلاب هاوس ایجاد کنیم؟

حتی اگر نخواهید یک روم ایجاد کنید، امکان ایجاد «رویداد» (Event) وجود دارد. به طور مثال ممکن است بخواهید رویدادی در رابطه با انواع عکاسی برگزار یا راجع به انواع تکنیک‌های روتوش و ترکیب‌بندی در عکاسی صحبت کنید. در بخش بالای خوراک، تاریخ رویدادها را پیدا می‌کنید و امکان پیوستن به آن‌ها نیز وجود دارد. برای تنظیم رویداد خودتان باید آیکون «تقویم» را لمس کنید.

کلاب هاوس

با لمس دکمه تقویم، به پنجره زیر هدایت می‌شود و می‌توانید عنوان، مهمانان و تاریخ و زمان رویداد مورد نظر خود را به همراه کلوپ میزبان و توضیحات رویداد ایجاد کنید. همچنین اگر خودتان در کلاب هاوس صاحب یک کلوپ باشید نیز افراد عضو کلوپ از رویداد شما با خبر می‌شوند.

کلاب هاوس

نحوه عملکرد روم ها در کلاب هاوس

با ورود به روم‌ها در کلاب‌هاوس می‌بینید که صحنه‌ای قرار دارد که در آن افراد مختلف اجازه صحبت دارند. صحنه‌ها شامل «مدیر»‌ (Moderators) و «گویندگان» (Speakers) است که مدیران با ستاره سبز نشان داده شده‌اند. وظایفی که به عنوان مدیر می‌توانید داشته باشید در زیر فهرست شده‌اند:‌

  • قطع و وصل صدای گویندگان: با لمس دکمه میکروفون روی آیکون آن‌ها می‌توان صدای گوینده را قطع و وصل کرد.
  • اضافه کردن افراد به صحنه: برای این کار افراد متقاضی باید اجازه بگیرند که با این کار، اعلانی برای مدیر نمایش داده می‌شود و امکان تایید یا به تعویق انداختن درخواست وجود دارد.
  • امکان انتقال گویندگان و تبدیل آن‌ها به حضار: با این کار، گویندگان دیگر صحنهی برای صحبت نخواهند داشت.

شنوندگان نیز فالوورهای افراد در سایر روم‌ها را تشکیل می‌دهند. زمانی که در «سطح حضار» (Audience Level) قرار داشته باشید می‌توانید با فشردن آیکون دست‌، به اصطلاح دست خود را برای صحبت بلند کنید. در صورتی که مدیر به شما اجازه دهد، امکان صحبت در صحنه را خواهید داشت. تمامی افراد حاضر در روم این امکان را خواهند داشت که با فشردن دکمه «+»، به روم وارد شوند.

چگونه پروفایل کلاب هاوس بسازیم؟

همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، این امکان در کلاب‌هاوس وجود دارد که پروفایلی بسازید و به سایر افراد، خدمات خود را معرفی کنید. از آن‌جایی که ممکن است این امکان وجود داشه باشد که آدرس پروفایل کلاب هاوس را بعدها مانند لینکدین در رزومه کاری خود نیز درج کنید، ساخت مناسب آن اهمیت بالایی دارد. تصویر پروفایل را نیز می‌توانید از گالری موبایل انتخاب یا این‌که با استفاده از دوربین موبایل، عکسی تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که «بیو» (Bio) خود را در پروفایل بنویسید. سه خط اول بیو - در حدود ۱۲۵ کاراکتر - به عنوان پیش‌نمایش در سایر روم‌ها نمایش داده می‌شوند. در بخش بیو کلاب هاوس نمی‌توانید ایموجی یا لینک‌های مختلف قرار دهید.

کلاب هاوس

بیو کلاب هاوس

همانطور که گفته شد، سه خط اول بیو در پیش‌نمایش برای سایر کاربران نشان داده می‌شود. سایر موارد نشان داده شده شامل عکس پروفایل، تعداد دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان است. در مطالب پیشین «مجله فرادرس» راجع به بیو اینستاگرام و نحوه نوشتن یک بیو تاثیرگذار صحبت کردیم اما در ادامه، نکاتی کوتاه را برای نوشتن بیو کلاب هاوس ذکر می‌کنیم.

  • کلاب هاوس اپلیکیشینی است که به طور زنده می‌توانید در آن صحبت کنید. در نتیجه، اطلاعاتی پیرامون موضوعات صحبت خود در بیو قرار دهید.
  • در حال حاضر، تنها لینک‌های قابل کلیک در بیو، لینک اینستاگرام و توییتر شما هستند. بنابراین، یک راه مناسب این است که با گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام آشنا باشید و از فاوورها نیز بخواهید به لینک شما در بیو اینستاگرام سر بزنند.
  • موضوعات مورد علاقه خود را فهرست کنید تا افراد از این موضوعات اطلاع داشته باشند و بر این اساس شما را جلسات خود دعوت کنند.
  • به شکل مناسبی از کلمات کلیدی استفاده کنید. با این کار به افراد مختلف کمک می‌کنید که به هنگام جستجو، شما را بیابند.
  • متن بیو خود را در چند خط بنویسید تا نوشته‌ای منسجم و سازماندهی شده داشته باشید. برای این کار باید متن را در محل دیگری بنویسید و آن‌را در بیو وارد کنید.

بسیاری از کاربران کلاب‌هاوس ترجیج می‌دهند بیو خود را در برنامه‌هایی مانند «Notepad» بنویسند و آن‌را در پروفایل وارد کنند. با این کار حداقل امکان درج ایموجی‌ها نیز فراهم می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از بیو کلاب هاوس را مشاهده کنید. در این بیو، تعداد فالوورها در سایر شبکه‌های اجتماعی نشان داده شده و دلیل دنبال کردن شخص و سوابق کاری او نیز درج شده است.

کلاب هاوس

تنظیمات بیو کلاب هاوس

اگر دکمه چرخ‌دنده را در سمت راست بیو لمس کنید، به تنظیمات آن دسترسی خواهید داشت که تصویری مانند زیر به شما نمایش داده می‌شود. در این بخش می‌توانید تنظیمات مختلفی را انجام دهید که از جمله آن‌ها امکان تنظیم «اعلان‌ها» (Notifications) است که پیشتر به آن اشاره شد.

کلاب هاوس

همچنین در بخش «Interests»، علاقه‌مندی‌های خود را تنظیم می‌کنید تا بر اساس آن‌‌‌، روم‌های مرتبط با این علاقه‌مندی‌ها به شما نمایش داده شوند. برای این‌که حساب‌های توییتر و اینستاگرام را به کلاب هاوس متصل کنید از این بخش می‌توانید اقدام کنید تا لینک آن‌ها در بیو نمایش داده شوند.

چگونه افراد آنلاین و روم ها را در کلاب هاوس پیدا کنیم؟

بعد از آشنایی مختصر با این اپلیکیشن به بخش خوراک برمی‌گردیم. زمانی‌که در بخش «خوراک» (Feed) قرار دارید، با لمس آیکون پایین و سمت راست صفحه گوشی به افراد و کلوپ‌های آنلاین دسترسی خواهید داشت.

کلاب هاوس

چطور افراد مختلف را به کلاب هاوس دعوت کنیم؟

برای ارسال دعوت‌نامه، آیکونی شبیه به پاکت نامه وجود دارد که با لمس آن، امکان ارسال دعوت‌نامه را خواهید داشت. به این نکته هم توجه کنید که با استفاده بیشتر از اپلیکیشن، اجازه ارسال دعوت‌نامه‌های بیشتری را هم خواهید داشت.

کلاب هاوس

ایجاد کلوپ در کلاب هاوس چگونه است؟

کلوپ‌ها، گروه‌هایی بر مبنای علاقه‌مندی‌های مختلف هستند که افراد می‌توانند در آن‌ها عضو شوند. در حال حاضر هر شخص تنها ۲ کلوپ را می‌تواند راه‌اندازی کند و برای آن باید فرمی پر کنید و منتظر جواب باشید. البته در آینده‌ای نزدیک این فرآیند ساده‌تر خواهد شد.

کلوپ‌های کلاب هاوس همچون آن‌چه که در تصویر زیر نمایش داده شده است، برای ایجاد اجتماعات درون‌برنامه‌ای کاربرد دارند. لازم به ذکر است که روم‌ها در کلوپ‌ها می‌توانند به صورت عمومی یا خصوصی انجام فعالیت کنند.

کلاب هاوس

در حال حاضر کلاب هاوس از موسسان کلوپ‌ها می‌خواهد که حداقل یک مکالمه تکراری را میزبانی کنند. برای این‌که کلوپی تاسیس کنید باید سه مکالمه یا همایش صوتی تکراری را برگزار و بعد از آن، فرم درخواست خود را پر کنید. توجه داشته باشید که چهار نوع عضویت در کلوپ‌های کلاب هاوس وجود دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  • «موسس» (Founder):‌ صاحب کلوپ است. صاحب کلوپ می‌تواند توضیحات و قوانین مربوط به کلوپ را سازماندهی کند و تمامی این موارد به تایید هیچ درخواستی نیاز ندارند.
  • «مدیر» (Admin):‌ توسط موسس یا سایر مدیران (ادمین‌ها) منصوب می‌شود. مدیر می‌تواند حذف و اضافه اعضا را انجام دهد و روم‌های عمومی و خصوصی را ایجاد کند.
  • «اعضا» (Members):‌ عضو تاییدشده کلوپ هستند. عضو می‌تواند روم‌های خصوصی - و نه عمومی - برای کلوپ ایجاد کند. همچنین این امکان برای او وجود دارد که در روم‌های عمومی و خصوصی شرکت و اعضای سایر کلوپ‌ها را برای عضوگیری انتخاب کند.
  • «دنبال‌کننده» (Follower):‌ عضو رسمی کلوپ نیست. فالوور می‌تواند فعالیت‌ها عمومی کلوپ را دنبال کند اما امکان ایجاد روم برای کلوپ را نخواهد داشت.

معرفی فیلم آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

کلاب هاوس

از آن‌جایی که می‌توان کالاها و خدمات را از طریق معمول‌ترین ابزار ارتباطی یعنی تلفن، به فروش رساند، «فرادرس» دوره‌ای ۵ ساعته را در قالب ده درس تدوین کرده است که در ادامه به توضیح این دروس خواهیم پرداخت.

دروس اول و دوم این آموزش به ابزارهای فروش تلفنی و روند اجرای این روش اختصاص دارند. در درس‌های سوم و چهارم، با تشخیص شخصیت افراد و همچنین نحوه ارتباط با مسوول دفتر جهت همکاری آشنا خواهیم شد. روند برنامه‌ریزی برای فروش نیز در درس‌های پنجم و ششم بررسی می‌شود. در درس‌های هفتم و هشتم با چالش‌های بازدارنده و نحوه طرح پرسش آشنا می‌شویم. نحوه فروش از طریق اعتراض و مذاکره تا انتهای کار، مباحثی هستند که در دو درس انتهایی مرور می‌شوند.

چگونه دعوتنامه کلاب هاوس را دریافت کنیم؟

ساده‌ترین راه برای دریافت دعوتنامه کلاب هاوس این است که اعضای فعلی کلاب هاوس درخواست کنیم تا برای ما دعوتنامه ارسال کنند. البته بر اساس توضیحات این نرم‌افزار در فروشگاه اپل، با ثبت‌نام و رزرو نام خود در فهرست انتظار کلاب‌هاوس می‌توانید منتظر دریافت دعوتنامه باشید. البته به این نکته توجه کنید که اگر شخص دیگری برای شما دعوت‌نامه ارسال کند، نام آن شخص نیز در پروفایل اصلی شما به همراه نام و تاریخ عضویت نمایش داده می‌شود. بنابراین، حتما از افراد معتبر و موجه برای دریافت دعوتنامه کمک بگیرید.

بر اساس رای ۱۴۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
DIGITALNOMADQUESTSocialMedia examinerclubhouse guide
۵۴ دیدگاه برای «کلاب هاوس چیست؟ — فیلم آموزش رایگان نحوه استفاده + دانلود نسخه اندروید»

هر کی دعوت نامه کلاب هاوس میخواد بیاد تلگرام.

با سلام و عرض ادب
مشکل بنده اینه ک وارد یه روم میشم صدای گویندگان رو ندارم در همه روم ها اینطوریه .
ممنون میشم راهنمایی م کنین?

منم همین مشکل دارم

سلام
کسی میتونی منو دعوت کنه

سلام ببخشید اینکه نوشته شده Nominated by به چه معنی هست؟

سپاس. کار مفیدی انجام دادید. برای تان آرزوی موفقیت بیشتر دارم

روزگاری نه چندان دور که تازه درجمع های متداول آن زمان صحبت از اینترنت و فضای مجازی میشد همه مستمعین یکصدا متفق القول بودند با کاربردی شدن چنین تکنولوژی سانسور به تاریخ خواهد پیوست حال باگذشت زمان ازان تاریخ آیا با قطعیت میشود گفت سانسور به تاریخ پیوسته با خود فضای مجازی شده گره بر گره اطلاع رسانی بطور مثال اگر ما باداشتن کلید واژه ای به سراغ مبحث ای برویم خروارها اطلاعات مفید غیر مفید و….به سرمان خواهد ریخت

هر کس دعوت نامه میخواد به ایدی زیر در تگرام پیغام دهد
@clubinvite

برای دریافت دعوتنامه ی کلاب هاوس به صورت کاملا رایگان، به آدرس زیر یک ایمیل خالی بفرستید.

سلام بی‌زحمت برام دعوت نامه کلاب بفرست تشکر

از توضیحات شما،برای کلاب ممنونم،مثل بقیه ی مخاطبان فرادرس،هرچند هنوز نصب نکردم،ولی امیدوارم،اگه برنامه ی کاربردی خوبی برای بالا بردن آگاهی مردم ایران،باشه و بتونن درست و با فرهنگ ازش استفاده کنن ،برای همدیگه دعوت نامه بفرستن،و کاش زمینه فعالیت افراد موقع ثبت نام مشخص میشد،تا افراد دیگه برای ارتباط برقرار کردن و نقد و نظرات،در زمینه ی فعالیت شون برای دیگران،دعوت نامه بفرستن،خیلی حسن های زیادی داشت و یه جورایی،هر کی راه و طرف خودش رو بهتر می‌شناخت،هر چند،عیب هایی هم شاید داشته باشه،ولی حسنش،بیشتر در این بود،که هر کی میخواست وارد بشه،از همون اول مواظب خطرات فعالیت و فاش کردنش بود،و اگه این جور میشد که بر اساس فعالیت برای همدیگه دعوت نامه میفرستادن،و جوری هم بود،که اگر دعوت شده به دروغ در فعالیتی ثبت نام کرده بود و اصلأ اطلاعی از فعالیت ثبت شده اش نداره،کابری که این مخاطب رو دعوت کرده بود،راحت میتونست،دعوتش رو پس بگیره و از
در هر صورت از شما تشکر میکنم،
اگه برای اندروید،باشه به صورت رسمی،که احتمالش زیاده،با وجود،سر و صدایی که کرده،و درخواستی که از طرف کاربران شده،و برای سازنده اش هم زیاد سخت و زمان بر نیست، و شاید خیلی زودتر از چیزی که فکر کنیم،بدن بیرون،ما هم نصب میکنیم،و به نظرم،دعوت نامه تقریبا،راحت تر و برای همه گیر شدن برنامه،راه ساده تری میزارن،و به نظرم سازنده ی برنامه،ترفندی برای سر و صدا کردن برنامه و یه جورایی کنجکاو کردن و خیل عظیمی رو به روش زیرکانه ای منتظر و در ولع نگه داشته
تشکر

من فقط ۱دعوت نامه دارم به این آیدی پیام بدید

سلام دوستان هرکی دعوت نامه رایگان میخواد تو تلگرام بهم پیام بده ان آیدی

سلام منم میخوام دعوت نامه

سلام بچها برام دعوت بفرستین

چه همه بیکار تو ایران وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

والا،،،،این برنامه رو من دارم ی تومن نمی ارزه
چیزی که قرار نیس من ازش مطلبی یاد بگیرم یا بتونم‌ پول درآرم ب چ کارم میاد
فقط الکی حافظه گوشی و پر میکنه.همین?

درود

سپاس از اطلاعات خوب تون. دوتا سوال داشتم
۱- قابلیت تغییر نام فقط یکبار است و اگر بخواهیم مجددا تغییر دهیم باید چه کار کرد؟
۲- گزینه add creator alias دقیقا چه کارآمدی دارد؟ چون اینم قابلیت یکبار تغییر را دارد میخواستم قبلش مشورت بگیرم

ممنون

منبع این اپلیکیشن در چین هست و این برنامه مخصوص برای ایران راه اندازی شده است و اصلا امن نیست چون از شما شماره تلفن را میخواهد و از طریق آن به تمام گوشی شما و لیست تلفن های ذخیره در گوشی شما دسترسی دارد. وکلای آمریکایی در حال شکایت از این پلت فورم هستند. مراقب امنیت خود باشید.

شما ميتوانيد با استفاده از گوگل ويس (Google Voice) براي خود يک شماره تلفن مجازي درست کنيد

منبع شما چیه؟
گرچه چین هرچی داره درد نمیخوره و رفته تو کار جاسوسی…چون کمونیسته…

سلام
میشه واسه من دعوتنامه بفرستید

سلام من اشتباهی برای یه شماره دو بار دعوت نامه فرستادم کی اون دعوتنامه بر میگرده

روی آیکون برنامه که کلیک کنم صفحه ای باز میشه که باید یک شماره مبایل با پیش کد کشور آمریکا وارد کنیم، در این حالت چکار باید کرد؟

سلام این برنامه فقط برای گوشی های اپل هست؟

با سلام؛

در حال حاضر این برنامه فقط برای iOS و گوشی‌های اپل طراحی شده که ممکن است در آینده برای گوشی‌های اندرویدی نیز توسعه پیدا کند. البته نسخه‌های غیر رسمی این برنامه برای اندروید، مک و لینوکس نیز منتشر شده که لینک تمامی آن‌ها در داخل مطلب قرار داده شده است.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

بچه ها کسی میدونه وقتی تو یه گروه و کلاب هستیم بعد اون بالا یک باره ده نفر رکوئیست میدن که گزینه اکسپت و ریجکت داره.
اون اصلا چیه؟؟؟

سلامم نصب کردم فکر کنم یک دوست باید دعوتم کنه. لطفا یک دعوت نامه برای من ب فرستید

سلامم لطفا یک دعوت نامه برای من بفرستید

کسی دعوت نامه داره؟ ممنون میشم بدین

سلام منو دعوت کنید

سلام
چگونه ميتونيم بعضى افراد ناشناس را از قسمت فالوور حدف كنيم؟
چون با بلاك كردن اون اكانت ها هم اين اتفاق نيفتاد و همچنان در قسمت فالوور هستن.
ممنون ميشم راهنمايي كنيد

سلام ایفن ios13به بالا می خواهد پیشنهاد شما چیست برای ایفن های مدل پایین؟

سلام.من رو هم دعوت کنید لطفا

سلام و روز بخیر کسی میتونته منو دعوت کنه ممنون

لطفا یکی منو دعوت کنه ممنون میشم

سلام. ممنون از مطالب خوبتون. آيا روي يك برنامه كلاب هاوس با چند تا اكانت مختلف مثل اينستاگرام كه با چند username متفاوت ميشد لاگ اين و لاگ اوت كرد، ميشه با چند تا user name وارد شد و خارج شد و بعد با اون يكي وارد شد؟ فرضا براي دو كسب و كار متفاوت ميشه دو تا اكانت داشت و از يك برنامه كه روي گوشي ريختيم استفاده كنيم؟

با سلام؛

در حال حاضر چنین امکانی برای این اپلیکیشن وجود ندارد اما ممکن است در به‌روز‌رسانی‌های آینده این امکان فراهم شود.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

با سلام اشاره نکردین که برای ios 13 به بالا امکان ایجاد اکانت هست برای ای او اس های پایینتر اپل استور اجازه دانلود نمیده!!!

سلام من ثبت نام کردم ولی کی میفرستن و چجوری میفرستن دعوتنامه رو؟
ممنون میشم پاسخ بدید?

با سلام؛

تاریخ مشخصی برای ارسال وجود ندارد. به طور معمول زمان دو هفته را بر اساس نظرات کاربران ذکر کرده‌‌اند.

از همراهی شما با مجله فرادرس سپاسگزاریم

اینهمه نوشتی سایتشو نذاشتی

ممنون از توضیحاتتون
چقدر زمان میبره تا حسابمون فعال بشه
من تقریبا یک هفته میشه که ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده!

باید دعوت نامه داشته باشی . فعال کردن حساب به معنی رزرو کردن اون اکانت هست که کسی دیگه اونو مشابه نسازه. من دعوت نامه خریدم.

سلام ببخشید من گوشیم ایفون هست ولی کسی رو سراغ ندارم که توی این شبکه دعوتم کنه. راهی برای من پیشنهاد ندارین؟

سلام اگه ‌ما دعوت‌نامه گرفتین برای منم بفرستین

سلام من میتونم دعتتون کنم

ممنون از توضيحاتتون
براي فرستادن دعوتنامه روش ديگه اي هست؟براي من فقط تعداد كمي از كنتكتم گزينه دعوت رو دارن.شمارشون رو با 98 هم سيو كردم باز هم نشد.
و اينكه چه جوري ميتونيم حساب كاربريمون رو به طور كل پاك كنيم؟

کد برای من ارسال نمیشه
مشکل اپراتوره یا اینترنت یا سروراشون؟؟؟

خیلی مفید و خوب بود.. البته در مورد اینکه این اپ فعلا فقط برای iOS موجوده و اینکه ایلان ماسک توی یکی از روم ها حضور پیدا کرده، چیزی عنوان نشده…

سلام ببخشید من نام کاربریم رو عوض کردم چند بار ازش استفاده کردم بعد ازچند بار عوض کردن متوالی جمله your username can no longer change اومده و هر کار میکنم نمیتونم نام کاربریم رو عوض کنم میشه راهنماییم کنید ممنون

دست شما درد نکنه فقط من گوشیم اندرویدیه و روی لینک که زدم واسه دانلود رفت تو اپ استور! پس نسخه اندرویدش باید از کجا دانلود کنیم؟ بعد این اسپیسز توییتر چیه؟ مثل کلاب هاوسه؟ اگه میشه یه مطلبم راجب اون بنویسن. مرسی

اخیرا تیم توسعه دهندشون اعلام کردن که روی نسخه اندروید هم دارن کار میکنن..
البته پیشرفت اخیری که این اپلیکیشن کرد ممکنه یکم اون رو به تعویق بندازه، چون نیاز به ساخت اپ قوی تری دارن که بتونن این حجم زیاد استقبال رو بدون مشکل پشتیانی کنه..

با سلام؛

در حال حاضر این برنامه تنها برای iOS طراحی شده که ممکن است در آینده برای سایر سیستم‌ عامل‌ها مانند اندروید نیز توسعه پیدا کند.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *