چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم؟ | راهنمای گام به گام

۳۸۱۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم؟ | راهنمای گام به گام

زمانی‌که پروفایل اینستاگرام را بررسی می‌کنیم به ویژگی‌های خاصی در آن برمی‌خوریم. در پروفایل اینستاگرام، تعداد دنبال‌کنندگان (فالوورها)، نام، نام کاربری، بیو اینستاگرام و موارد مختلف دیگری نمایش داده می‌شوند. اگر در فکر توسعه کسب‌وکار خود از طریق تولید محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشید ممکن است بخواهید اطلاعات مختلفی را از جمله محل فروشگاه خود را در بیو اینستاگرام قرار دهید. در این مطلب یاد می‌گیریم که چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم تا مشتریان به فروشگاه ما دسترسی داشته باشند. برای یادگیری دیگر قابلیت‌های اینستاگرام نیز می‌توانید به مطلب آموزش اینستاگرام مجله فرادرس مراجعه کنید.

اهمیت لوکیشن در بیو اینستاگرام

اینستاگرام به تنهایی به کاربران خود اجازه نمی‌دهد که در متن بیو اینستاگرام، لوکیشین درج کنند. اگر بخواهیم یاد بگیریم که چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم در مرحله اول باید حساب کاربری خود را از حساب «شخصی» (Personal) به حساب «تجاری» (Business) تبدیل کنیم. زمانی که در رابطه با پروفایل اینستاگرام صحبت می‌کنیم، حساب کاربری تجاری، قابلیت‌های بیشتری نسبت به حساب شخصی دارد. نه تنها در حساب کاربری می‌توانید لوکیشن ثبت کنید، بلکه امکان اضافه کردن آدرس وب‌سایت، شماره تلفن، آدرس ایمیل و موارد مشابه را به طور همزمان خواهید داشت.

اگر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید از اینستاگرام برای افزایش فروش و جلب مشتری استفاده کنید، علاوه بر کپشن‌نویسی مناسب، باید از حساب تجاری برای این کار بهره بگیرید تا در بیو اینستاگرام خود اطلاعات دقیقی همچون شماره‌های تماس، آدرس ایمیل و فروشگاه را درج کنید. هنگامی که بازدیدکننده‌ای بر روی لوکیشن درج شده کلیک کند، به طور خودکار به برنامه‌های مسیریاب وصل می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان به فروشگاه شما دسترسی پیدا کند.

با توجه به اهمیت یادگیری تبلیغ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال، «فرادرس» فیلم آموزش تبلیغ نویسی (Copywriting) را منتشر کرده که لینک آن در ادامه آمده است.

چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم

برای این‌که بدانیم چگونه در بیو اینستاگرام لوکیشن بزنیم باید مراحل ساده‌ای را طی کنیم و این مراحل در چند دقیقه انجام می‌شوند. بعد از این‌که حساب کاربری خود را به حساب تجاری تغییر دادید، به صفحه اصلی پروفایل خود بروید و دکمه «Edit Profile» را لمس کنید.

چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم

در بخش «Public Business Information»،‌ منوی «Contact Option» را انتخاب کنید.

چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم

در ادامه، «Business address» را انتخاب کنید.

چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم

در این قسمت باید آدرس شهر و محله خود را به همراه «Zip Code» وارد و در نهایت علامت «$$\checkmark$$» یا «Done» را لمس کنید تا در بیو شما نمایش داده شود. به همین سادگی یاد گرفتیم که چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم اما باید توجه داشته باشید که این روش ممکن است محدودیت‌هایی را ایجاد کند. به طور مثال، در برخی موارد نمی‌توان آدرس را به طور دقیق ثبت کرد یا این‌که ممکن است بخواهید بدون تغییر حساب کاربری از شخصی به تجاری، موقعیت خود را در اینستاگرام ثبت کنید.

بر اساس رای ۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
monkeymanifestotechowns
۴ دیدگاه برای «چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم؟ | راهنمای گام به گام»

اینستاگرام من گزینه بیزنس لوکیشن نداره

من تمام اینکار رو میکنم و سیو میزنم اما وقتی میام در بیو چیزی نشون داده نمیشه

روزتون بخیر
من وقتی لینکُ قرار میدم در قسمت بیو
و روش کلیک میکنم همون آدرس میاد
در گوگل مپ نشون نمیده..

روزتون بخیر
من وقتی لینکُ قرار میدم در قسمت بیو
و روش کلیک میکنم همون آدرس میاد
در گوگل مپ نشون نمیده.

موضوع دیگه اینکه چطوری لینک لوکیشن بگیریم که وقتی کلیک میکنیم وارد گوگل مپ بشه و لوکیشن رو داخل مپ نشون بده؟؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *