لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام — آموزش تصویری گام به گام

۱۲۷۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام — آموزش تصویری گام به گام

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است که تا همین چند وقت پیش به صورت انحصاری در اختیار تنها برخی از کاربران قرار می‌گرفت. در واقع قبلا تنها زمانی امکان لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام برای شما مهیا بود که بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتید یا حساب‌تان از سوی اینستاگرام تایید می‌شد.

بنابراین اکثر کاربران قادر به تعبیه لینک به صورت مستقیم در استوری نبودند. اصلا به همین خاطر بود که سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک برای بیو اینستاگرام به محبوبیت فراوان رسیدند.

اما اکنون تقریبا هرکسی قادر به لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام خود است و تنها افرادی از این ویژگی بی‌نصیب می‌مانند که عملکردی خلاف آنچه در رهنمودهای اینستاگرام آمده داشته بوده باشند. از سوی دیگر، اینستاگرام ساختار این ویژگی را تغییر داده و دیگر برای باز کردن لینک لازم نیست صفحه را به سمت بالا بکشید. لینک‌ها حالا به شکل یک استیکر به نمایش درمی‌آیند و می‌توانید روی آن‌ها کلیک کنید. به مطالعه این مقاله ادامه دهید تا روش کار را به شما آموزش دهیم.

ناگفته نماند که این مقاله صرفا بر لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام متمرکز است، اما اگر علاقه‌مند به آشنایی با دیگر تنظیمات و قابلیت‌های این شبکه اجتماعی محبوب هستید، مطالعه مقاله «آموزش اینستاگرام از صفر تا صد» و همینطور مقاله «چطور در اینستاگرام استوری بگذاریم؟» را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام در قالب استیکر

اکنون که این مقاله نوشته می‌شود، اینستاگرام به شکلی آهسته اما پیوسته در حال گسترش دسترسی کاربران خود به این قابلیت است. بنابراین اگر هنوز امکان لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام برای شما مهیا نشده، جای هیچ نگرانی نیست. اپلیکیشن اینستاگرام خود را از طریق اپ استور اپل یا گوگل پلی استور به‌روزرسانی کنید و چند روز دیگر به بررسی دوباره بپردازید.

برای شروع کار، اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و درون رابط کاربری، انگشت خود را به سمت راست بکشید تا وارد محیط استوری‌های اینستاگرام شوید. در اینجا می‌توانید تصویر یا ویدیویی را از طریق گالری موبایل انتخاب کنید تا محتوایی کاملا جدید بسازید.

وقتی کارتان با ساخت استوری به پایان رسید، روی دکمه Stickers در پایین بزنید یا صفحه را به سمت بالا بکشید. حالا روی دکمه جدید Link که در منوی استیکرها به نمایش درمی‌آید بزنید.

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام

از داخل صفحه Add Link، لینک مورد نظر خود را تایپ یا پیست کنید. سپس روی دکمه Done بزنید.

حالا یک استیکر شناور همراه با نام سایت مورد نظر شما به نمایش درمی‌آید. می‌توانید این استیکر را به هر نقطه‌ای از صفحه که دوست دارید جرکت دهید. از سوی دیگر می‌توانید با نزدیک کردن یا دور کردن دو انگشت خود از هم، ابعاد این استیکر را کوچک و بزرگ کنید و با فشردن خود استیکر نیز گزینه‌های مختلفی برای تغییر دادن شمایل آن به نمایش درمی‌آید.

وقتی کارتان با تمام این موارد به پایان رسید، می‌توانید استوری را با تمام دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

از سوی دیگر باید افزود که باز کردن لینک‌های موجود درون استیکرها هم بسیار آسان است. خیلی ساده روی استیکر بزنید و سپس دکمه Visit Link را برگزینید تا آدرس مورد نظر درون مرورگر داخلی اینستاگرام باز شود.

اما اگر مایل به استفاده از این مرورگر به خصوص نیستید، می‌توانید از دکمه‌ای که به شکل سه‌نقطه دیده می‌شود استفاده کرده و لینک را درون هر مرورگر دیگری که خود دوست دارید باز کنید.

بر اساس رای ۱۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
Life Hacker
۳ دیدگاه برای «لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام — آموزش تصویری گام به گام»

لینک واتساپ برای استوری اینستاگرام را از کجا کپی کنیم
ایا حتما باید واتساپ بیزنس باشد ؟
ایا جب بی واتساپ شامل این گزینه نیست؟

سلام و درود
لطفاً راهکاری برای خروج کامل فالوور های روح در پیج ها ارائه دهید چون ریزش روزانه باعث دلسردی ادمین می شود هر چه تلاش می کنیم با گذاشتن پست استوری و فعالیت‌های دیگر اینستاگرام فالوور را بالا ببریم اما ریزش روزانه فالوور اجازه پیشرفت را به ما نمی دهد عاجزانه خواهش می کنم فکری به حال فالوورهای روح بکنید سپاسگذارم مطمئن هستم کمک می کنید موفق باشید ممنون از زحمات شما

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *