فونت فارسی اینستاگرام — نحوه تغییر فونت در بیو، استوری و کپشن

۴۵۳۴۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه
فونت فارسی اینستاگرام — نحوه تغییر فونت در بیو، استوری و کپشن

اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی رایگان برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو است. این شبکه، به عنوان ابزار ارتباطی قدرتمندی نزد طیف وسیعی از افراد جامعه نظیر خانواده‌ها، دوستان، آشنایان، همکاران، مدیران، افراد مشهور، شرکت‌ها، فعالان حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و غیره شناخته می‌شود. تمرکز اصلی اینستاگرام بر روی محتوای تصویری است. با این وجود، نمی‌توان تاثیر متن در این شبکه اجتماعی را نادیده گرفت. فونت، به عنوان مهم‌ترین المان در تاثیرگذاری ظاهری متن‌ها شناخته می‌شود. در این مقاله از مجله فرادرس، نحوه تغییر فونت فارسی اینستاگرام در بیو، استوری و کپشن را به همراه مثال‌های تصویری و گام به گام آموزش می‌دهیم.

فهرست مطالب این نوشته

اهمیت انتخاب فونت در اینستاگرام

انتخاب فونت مناسب برای بیو، استوری و کپشن پست‌های اینستاگرام، به اندازه انتخاب عکس و ویدیویی که قرار است به اشتراک گذاشته شود؛ اهمیت دارد. استفاده از فونت مناسب، صفحه اینستاگرام شما را از دیگر صفحات متمایز می‌کند و ذوق، سلیقه و خلاقیت صاحب صفحه را نمایش می‌دهد. همین موضوع، جذب مخاطبان و دنبال‌کنندگان را به همراه دارد. در بخش‌های بعدی، به آموزش روش‌های مختلف تغییر فونت فارسی اینستاگرام می‌پردازیم.

تصویر یک تلفن همراه در دست که برنامه اینستاگرام را نمایش می دهد (تصویر تزئینی مطلب فونت فارسی اینستاگرام)

فونت فارسی در بیو اینستاگرام

«بیو» (Bio)، متن کوتاهی است که در زیر عکس پروفایل کاربران اینستاگرام نوشته می‌شود. این متن، معمولا به منظور ارائه توضیحات خلاصه راجع به شخص، گروه یا برند صاحب صفحه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اغلب موارد، متن بیو، اولین چیزی است که هنگام ورود به یک صفحه، نگاه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. هر چه این متن، از نظر محتوایی بهینه و از نظر ظاهری جذاب باشد، احتمال تبدیل بازدید کننده به دنبال‌کننده افزایش می‌یابد. فونت بیو، از مهم‌ترین المان‌های موثر بر زیبایی ظاهری این متن است. در ادامه، نحوه نوشتن و تغییر فونت این متن را آموزش می‌دهیم.

نوشتن بیو اینستاگرام

به منظور نوشتن متن بیو اینستاگرام، پس از ورود به این برنامه، بر روی آیکون پروفایل در پایین صفحه ضربه بزنید.

ورود به صفحه پروفایل اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

با این کار، وارد صفحه اصلی پروفایل کاربری خود خواهید شد.

ویرایش صفحه پروفایل اینستاگرام

در بخش بالایی صفحه پروفایل، گزینه‌ای با عنوان «Edit Profile» یا «ویرایش نمایه» وجود دارد. این گزینه را انتخاب کنید. این گزینه، امکان ویرایش نام، نام کاربری و بسیاری از تنظیمات شخصی دیگر را فراهم می‌کند.

بخش بیو در ذصفحه ویرایش پروفایل اینستاگرام

بیو اینستاگرام در بخش «Bio» نوشته می‌شود. بر روی عنوان این بخش ضربه بزنید.

نوشتن متن بیو اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

اکنون می‌توانید متن مورد نظر خود را به بیو اینستاگرام اضافه کنید. پس از نوشتن متن بیو، بر روی تیک موجود در قسمت بالا-راست ضربه بزنید.

تایید متن بیو اینستاگرام

به این ترتیب، به صفحه ویرایش پروفایل بازمی‌گردید. در اینجا نیز تیک بالا-راست صفحه را انتخاب کنید. در نهایت، متن بیو در صفحه پروفایل به نمایش درمی‌آید.

پروفایل اینستاگرام با متن بیو فارسی

ظاهر این متن، نسبتا ساده است. اینستاگرام، هیچ گزینه‌ای را برای تغییر جلوه بصری فونت فارسی در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. این موضوع برای فونت زبان‌های دیگر نیز صدق می‌کند؛ با این وجود، پشتیبانی از فونت‌های انگلیسی در بیو اینستاگرام بسیار بیشتر از فونت‌های فارسی است.

در صورت تمایل به یادگیری راجع به مبانی کار با اینستاگرام، مطالعه مطلب جامع «آموزش اینستاگرام از صفر تا صد — تصویری و کامل» از مجله فرادرس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سایت های تغییر فونت بیو اینستاگرام

ابزارهای آنلاین (سایت‌های اینترنتی) متعددی وجود دارند که به منظور تغییر فونت متن بیو اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌های فعال در این زمینه عبارت هستند از:

  • Instagram Fonts (+)
  • IG Fonts (+)
  • Fonts For Instagram (+)
  • Instagram Fonts Top (+)
  • Cool Symbol (+)

قابلیت‌های ابزارهای بالا، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. به عنوان مثال، تصویر زیر، صفحه اصلی سایت IG Fonts را نمایش می‌دهد.

سایت تغییر فونت فارسی اینستاگرام

با نوشتن متن مورد نظر در کادر «Add text here»، ظاهر آن در فونت‌های مختلف نمایش داده می‌شود.

فونت های مختلف برای قرار دادن در بیو اینستاگرام

در مرحله بعد، متن نمایش داده شده در فونت دلخواه را انتخاب و کپی می‌کنیم.

قرار دادن متن با فونت سفارشی در بیو اینستاگرام

به صفحه ویرایش پروفایل در برنامه اینستاگرام بازمی‌گردیم و متن کپی شده را در محل مورد نظر قرار می‌دهیم. تیک تایید ویرایش را می‌زنیم. به این ترتیب، متن مورد نظر ما با فونت سفارشی در بخش بیو اینستاگرام به نمایش در می‌آید.

بیو تغییر یافته با فونت سفارشی

برنامه های تغییر فونت اینستاگرام

اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های کاربردی، یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای تغییر فونت متن بیو اینستاگرام هستند. برخلاف ابزارهای آنلاین، این برنامه‌ها نیازی به اینترنت ندارد. از برنامه‌های تغییر فونت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Stylish Fonts
  • Cool Fonts
  • Sprezz
  • Stylish Text
  • Fontify

کار کردن با برنامه‌های بالا نیز مشابه وبسایت‌های اینترنتی است. البته برخی از این برنامه‌ها نظیر Sprezz و Stylish Text، امکان نوشتن مستقیم متن با فونت‌های دلخواه را توسط صفحه کلید تلفن همراه فراهم می‌کنند. متن بیو اینستاگرام در تصویر زیر را توسط برنامه Stylish Text تهیه کره‌ایم.

متن با فونت سفارشی اینستاگرام

نوشتن با فونت فارسی در بیو اینستاگرام، محدودیت‌های خاص خود را دارد. اگر تمایل دارید بیوی خود را به زیباترین و تاثیرگذارترین شکل ممکن تغییر دهید، بهتر است از ترکیب کلمات فارسی و انگلیسی با ایموجی‌های مختلف استفاده کنید.

نکته مهم در تغییر فونت فارسی بیو اینستاگرام

مراحل تغییر فونت فارسی در بیو اینستاگرام، نسبتا ساده هستند. با این وجود، نکات ریز و مهمی در این فرآیند وجود دارند که باید آن‌ها را به خاطر داشته باشید. فونت‌های فارسی یا انگلیسی، فقط زمانی به صورت مناسب در بیو اینستاگرام نمایش داده می‌شوند که این برنامه از آن‌ها پشتیبانی کند. سیستم عامل (اندروید، آی‌او‌اس و غیره)، فونت‌های قابل نمایش در تلفن همراه، نسخه نصب‌شده اینستاگرام و عوامل دیگر بر روی نحوه نمایش صحیح فونت تاثیرگذار هستند.

در صورت تمایل به یادگیری بیشتر در رابطه با نحوه نوشتن بیو اینستاگرام، مطالعه مطلب «بیو اینستاگرام چیست؟ | نحوه نوشتن بیو اینستا اثرگذار» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فونت فارسی در استوری اینستاگرام

داستان یا «استوری» (Story)، یکی از قابلیت‌های پرطرفدار اینستاگرام است که امکان به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای موقت و دائم را فراهم می‌کند. استوری‌ها، در یک محل جدا از پست‌های اصلی کاربر نمایش داده می‌شوند. اغلب کاربران، استوری‌های خود را به همراه متن با کاربران دیگر به اشتراک می‌گذارند. برخلاف متن‌های بیو، اینستاگرام، قابلیت‌های بیشتری را برای سفارشی‌سازی متن‌های استوری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه، به معرفی روش‌‌های مختلف تغییر فونت فارسی استوری اینستاگرام می‌پردازیم.

مطالب مرتبط با این بخش از مجله فرادرس:

گذاشتن استوری در اینستاگرام

فرآیند به اشتراک گذاشتن استوری در اینستاگرام، معمولا با کلیک بر روی عکس پروفایل شروع می‌شود. هنگامی که در صفحه اصلی یا صفحه پروفایل خود قرار دارید، بر روی عکس پروفایل ضربه بزنید.

روش های استوری کردن در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

با این کار، برنامه وارد محیط انتخاب عکس یا فیلم می‌شود.

انتخاب عکس برای استوری کردن در اینستاگرام

در این محیط، کاربر می‌تواند عکس و فیلم‌های موجود در حافظه تلفن را انتخاب نماید؛ یا عکس و فیلم استوری خود را همان لحظه توسط دوربین تلفن ثبت کند. پس از انتخاب سوژه استوری، گزینه‌های سفارشی‌سازی به نمایش درمی‌آیند. یکی از این گزینه‌ها، قابلیت افزودن متن به استوری است.

گزینه اضافه کردن متن با فونت فارسی اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

بر روی آیکون افزودن متن ضربه بزنید. با این کار، صفحه کلید تلفن باز شده و برنامه آماده نوشتن می‌شود. متن مورد نظر خود را بنویسید.

نوشتن متن با فونت فارسی اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

با انتخاب گزینه «Done» در بالای صفحه، متن استوری بر روی عکس یا فیلم قرار می‌گیرد. اکنون می‌توانید محل قرارگیری این متن را تغییر دهید.

نهایی کردن متن با فونت فارسی در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام در اندروید

در پایین صفحه نوشتن متن استوری، چندین فونت پیش‌فرض وجود دارد. این فونت‌ها، تغییر قابل توجهی را بر روی متن‌های فارسی ایجاد نمی‌کنند. با این حال، کاربرد آن‌ها در تغییر فونت متن‌های انگلیسی نسبتا خوب است.

تغییر فونت فارسی اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

با وجود قابلیت تغییر فونت متن استوری در برنامه اینستاگرام، گزینه‌های موجود در آن بسیار محدود هستند. البته برنامه‌های کاربردی متنوعی وجود دارند که دست کاربران را برای نوشتن متن با فونت‌های جذاب باز می‌گذارند. از برنامه‌های مناسب برای ساخت استوری‌های سفارشی و نوشتن متن با فونت‌های جذاب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • InShot
  • StoryArt
  • Unfold
  • Canva
  • Adobe Spark
  • PhotoGrid

برنامه‌های بالا، دارای نسخه مخصوص سیستم عامل گوشی‌های آیفون (آی‌اواس) نیز هستند. از این میان، برنامه InShot به عنوان بهترین گزینه برای ساخت استوری شناخته می‌شود. در بخش بعدی، نحوه کار با این برنامه را آموزش می‌دهیم.

تغییر فونت استوری اینستاگرام با InShot

InShot، یک نرم‌افزار تلفن همراه در زمینه ویرایش عکس و ویدیو است. این نرم‌افزار به طور گسترده برای ساخت پست‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به کار برده می‌شود. یکی از قابلیت‌های کاربردی و پرطرفدار InShot، امکان اضافه کردن فونت‌های دلخواه برای نوشتن متن با ظاهر سفارشی است. به این منظور، ابتدا باید فونت مورد نظر خود را با فرمت ttf دانلود کنید. لینک زیر، حاوی چهار فونت (شکسته نستعلیق، ایران نستعلیق، بوستان و معلی) است.

برای ساخت استوری از روی عکس، پس از باز کردن برنامه، بر روی «Photo» ضربه می‌زنیم.

گزینه ویرایش عکس در InShot
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

سپس، عکس مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم. با این کار، محیط ساخت و ویرایش استوری نمایان می‌شود.

گزینه نوشتن متن در InShot

در پایین صفحه، گزینه‌های مختلفی برای ویرایش تصویر و افزودن المان‌های سفارشی‌سازی کردن وجود دارد. ابزار «Text»، گزینه افزودن متن به عکس است. بر روی این ابزار ضربه می‌زنیم و متن مورد نظر خود را درون کادر باز شده می‌نویسیم.

نوشتن متن با فونت فارسی در InShot
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

با نوشتن متن، چند ابزار در زیر کادر به نمایش درمی‌آیند. ابزار «Aa»، گزینه‌های موجود برای تغییر فونت متن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

تنظیم و وارد کردن فونت فارسی جدید در InShot
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

InShot، فونت‌های پیش‌فرض زیادی ندارد. با این وجود، امکان افزودن فونت به درون برنامه، این محدودیت را به طور کامل برطرف کرده است. به این منظور، بر روی آیکون «Import font» ضربه می‌زنیم.

انتخاب فونت های فارسی برای وارد کردن InShot
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

برنامه از ما می‌خواهد تا فونت یا فونت‌های مورد نظر خود را انتخاب و وارد کنیم. به پوشه حاوی فونت‌ها می‌رویم. سپس، مربع کنار فونت‌های دلخواه را تیک می‌زنیم. در انتها، با لمس تیک بالای صفحه، فونت‌ها به InShot اضافه می‌شوند.

فونت فارسی شکسته در InShot برای پست کردن در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

عنوان فونت‌های جدید را می‌توان در فهرست فونت‌های InShot مشاهده کرد. با انتخاب هر فونت، استایل متن تغییر می‌کند. به عنوان مثال، در تصویر بالا، عبارت «مجله فرادرس» با فونت «شکسته نستعلیق» و در تصویر پایین، این عبارت با فونت «ایران نستعلیق» به نمایش درآمده‌اند.

فونت فارسی ایران نستعلیق در InShot برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

در انتها، بر روی تیک تایید متن ضربه می‌زنیم. با انتخاب «Save»، تصویر ویرایش شده ذخیره می‌شود.

انتخاب اینستاگرام در InShot برای پست کردن عکس با فونت فارسی

InShot، پس از ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدیوها، فهرستی از برنامه‌های مختلف را نمایش می‌دهد. با انتخاب برنامه مورد نظر، امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها در آن برنامه فراهم می‌شود. در اینجا، بر روی آیکون اینستاگرام ضربه می‌زنیم.

انتخاب گزینه استوری اینستاگرام در InShot
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

از آنجایی که قصد استوری کردن عکس را داریم، گزینه «Stories» را انتخاب می‌کنیم.

انتخاب گزینه «فقط یکبار» برای استوری کردن از InShot

با انتخاب «Just Once»، عکس ساخته شده در InShot در بخش به اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام ظاهر می‌شود.

رفتن به مرحله آخر استوری کردن در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

در نهایت، بر روی فلش ادامه ضربه می‌زنیم و با انتخاب «Share»، استوری را با فونت فارسی سفارشی به اشتراک می‌گذاریم.

به اشتراک گذاری استوری با فونت فارسی در اینستاگرام

تغییر فونت استوری اینستاگرام با ساخت استیکر

یکی از روش‌های جایگزین برای نوشتن یا کپی کردن مستقیم متن در استوری، استفاده از برچسب یا استیکر است. برنامه‌های مختلفی برای ساخت استیکر وجود دارند. از بهترین برنامه‌ها در این زمینه می‌توان به FontGram اشاره کرد. تصویر زیر، صفحه اصلی این نرم‌افزار را نمایش می‌دهد. با استفاده از صفحه کلید فارسی، عبارت مورد نظر خود را تایپ می‌کنیم.

نوشتن متن با فونت فارسی برای ساخت استیکر اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

گزینه‌های مختلفی برای تغییر پس‌زمینه، فونت و رنگ متن وجود دارد. این موارد را بر روی گزینه‌های دلخواه قرار می‌دهیم.

تنظیم استیکر با فونت فارسی برای اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

در انتها، بر روی گزینه «ذخیره» ضربه می‌زنیم تا استیکر متن نوشته شده در گالری تلفن ذخیره شود.

ذخیره استیکر با فونت فارسی برای اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

اکنون به برنامه اینستاگرام رفته و اقدام به ساخت یک استوری می‌کنیم. از میان گزینه‌های سفارشی‌سازی، بر روی گزینه افرودن استیکر ضربه می‌زنیم.

اضافه کردن استیکر در اینستاگرام

با این کار، مجموعه‌ای از استیکرهای مخصوص استوری اینستاگرام به نمایش درمی‌آید. بر روی آیکون مشخص شده در تصویر بالا کلیک می‌کنیم. این آیکون، به منظور اضافه کردن استیکرهای سفارشی کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب استیکر در اینستاگرام

استیکر مورد نظر را انتخاب می‌کنیم. به این ترتیب، متن مورد نظر ما با فونت دلخواه و در قالب یک استیکر به استوری اضافه می‌شود.

جانمایی استیکر با فونت فارسی در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام در آیفون (iOS)

بهترین روش برای تغییر فونت استوری اینستاگرام در آی‌اواس، استفاده از برنامه‌های کاربردی زیر است:

  • InShot
  • StoryArt
  • Unfold
  • Canva
  • Adobe Spark
  • PhotoGrid
  • Typorama

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، برنامه InShot بر روی تلفن‌های آیفون نیز نصب می‌شود. بنابراین، این برنامه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای نوشتن استوری اینستاگرام به زبان فارسی و با فونت‌های متنوع باشد.

فونت فارسی در کپشن اینستاگرام

توضیحات یا «کپشن» (Caption)، متنی است که برای توصیف پست‌های اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متن، تاثیر بسزایی بر روی جذب مخاطبان و افزایش زمان تعامل آن‌ها با صفحه اجتماعی شما دارند. ازاین‌رو، توجه به جلوه‌های بصری کپشن (مانند فونت آن)، می‌تواند محتوای شما را برجسته و جذاب‌تر کند.

نوشتن کپشن اینستاگرام

نوشتن کپشن، یکی از مراحل به اشتراک گذاشتن پست در اینستاگرام است. به این منظور، بر روی علامت به علاوه (+) در پایین صفحه ضربه می‌زنیم.

گزینه پست کردن عکس و فیلم در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

در پایین صفحه، سه گزینه برای به اشتراک گذاشت پست (Post)، استوری (Story) و لایو (Live) وجود دارد. این گزینه را بر روی «POST» قرار می‌دهیم. سپس، عکس مورد نظر را انتخاب می‌کنیم. در انتها بر روی علامت فلش در بالای صفحه ضربه می‌زنیم.

انتخاب حالت پست، برای به اشتراک گذاشتن عکس در اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

مرحله بعد، تنظیم فیلتر عکس است. بدون هیچ تغییری از این مرحله عبور می‌کنیم.

تایید عکس برای نوشتن کپشن با فونت فارسی در پست اینستاگرام
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، + اینجا کلیک کنید.

اکنون به صفحه اضافه کردن کپشن، برچسب (تگ) و غیره می‌رسیم. بالاترین کادر در این صفحه، مخصوص نوشتن کپشن است.

محل نوشتن متن با فونت فارسی در کپشن اینستاگرام

با لمس کادر بالا، صفحه کلید تلفن برای نوشتن کپشن ظاهر می‌شود.

نوشتن فونت فارسی در کپشن اینستاگرام

تغییر فونت فارسی کپشن اینستاگرام

روش‌های تغییر فونت کپشن، دقیقا مشابه با روش‌های تغییر فونت بیو هستند. این کار، با نوشتن متن مورد نظر در سایت‌ها یا برنامه‌های تغییر فونت و انتقال دادن متن با فونت دلخواه به کادر کپشن انجام می‌گیرد. محدودیت فونت‌های فارسی قابل استفاده برای کپشن اینستاگرام بسیار محدود هستند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم برای بهبود زیبایی این بخش، در کنار متن از شکلک‌های متنوع استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با فونت فارسی اینستاگرام

در این بخش، به برخی از سوالات پرتکرار در رابطه با نوشتن متن در اینستاگرام با فونت فارسی به طور مختصر پاسخ می‌دهیم.

آیا امکان تغییر فونت فارسی اینستاگرام وجود دارد؟

بله.

روش های تغییر فونت فارسی اینستاگرام چه هستند؟

استفاده از سایت‌های تغییر فونت (به صورت محدود)، برنامه‌های ساخت استیکر و برنامه‌های ویرایش عکس/ویدیو، از روش‌های تغییر فونت فارسی اینستاگرام هستند.

بهترین روش برای تغییر فونت فارسی بیو اینستاگرام چیست ؟

استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های تغییر فونت، بهترین روش برای تغییر فونت فارسی بیو اینستاگرام است.

بهترین روش برای تغییر فونت فارسی استوری اینستاگرام چیست ؟

استفاده از برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیو نظیر InShot، بهترین روش برای تغییر فونت فارسی استوری اینستاگرام است.

بهترین روش برای تغییر فونت فارسی کپشن اینستاگرام چیست ؟

استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های تغییر فونت، بهترین روش برای تغییر فونت فارسی کپشن اینستاگرام است.

بهترین برنامه تغییر فونت فارسی اینستاگرام چیست ؟

برنامه InShot (دارای نسخه اندروید و آی‌اواس)، بهترین ابزارها را برای نوشتن متن با فونت‌های متنوع فارسی در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام فراهم می‌کند.

بر اساس رای ۱۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
مجله فرادرس
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *