آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود — راهنمای تصویری

۱۹۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود — راهنمای تصویری

آیا به جای استریم کردن، ترجیح می‌دهید به دانلود آهنگ از ساند کلود بپردازید تا بعدا به صورت آفلاین قادر به گوش سپردن به آن باشید؟ اگر بله، خبر خوب این است که راهی رسمی برای ذخیره‌سازی ترک‌های موسیقی موجود در این وب‌سایت وجود دارد. به مطالعه این مقاله ادامه دهید تا شما را با روش دانلود آهنگ از ساند کلود آشنا کنیم.

محدودیت‌های دانلود آهنگ از وب‌سایت ساند کلود

نکته مهمی که اشاره به آن در همین ابتدا ضروری است اینکه نمی‌توان به دانلود تمام آهنگ‌های موجود در ساند کلود پرداخت. در واقع تنها قادر به دانلود آهنگ‌هایی هستید که سازندگان آن‌ها جواز دانلودشان را صادر کرده باشند.

علاوه بر این، پروسه‌ای که در ادامه توضیح می‌دهیم را نمی‌توان روی دیوایس‌های موبایل در پیش گرفت. برای استفاده از راهنمای ما و دانلود آهنگ از ساند کلود لازم است از یک کامپیوتر مبتنی بر ویندوز، مک، لینوکس یا سیستم عامل کروم گوگل استفاده کنید. علاوه بر این، برای دانلود آهنگ‌ها لازم است وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت ساند کلود شوید.

دانلود آهنگ‌های ساند کلود روی کامپیوتر شما

۱. برای آغاز پروسه دانلود آهنگ، ابتدا یک مروگر وب را روی کامپیوتر مبتنی بر ویندوز، مک، لینوکس یا سیستم عامل کروم باز کرده و به وب‌سایت ساند کلود (+) بروید. سپس وارد حساب کاربری ساند کلود خود شوید.

۲. هنگامی که درون اکانت لاگین کردید، در بالای سایت ساند کلود روی گزینه Search کلیک کنید.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود

۳. درون باکس متن Search، نام آهنگی که می‌خواهید دانلود کنید را وارد کرده و سپس دکمه Enter را روی کیبورد بفشارید.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود

۴. از میان نتایج جستجویی که به نمایش در می‌آیند، آهنگی که می‌خواهید دانلود شود را بیابید. سپس در زیر آهنگ روی More و گزینه Download File کلیک کنید.

نکته: در صورتی که گزینه Download File را مشاهده نمی‌کنید، امکان دانلود آن آهنگ خاص مهیا نیست. این بدان خاطر است که خالق آهنگ اجازه دانلود موسیقی خود را برای کاربران ساند کلود مهیا نکرده است.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود

۵. پس از این، پنجره ذخیره‌سازی استاندارد کامپیوتر شما باز می‌شود. در تصویر مثال، ما به استفاده از کامپیوتر مک پرداخته‌ایم. در اینجا روی باکس Save As کلیک کرده و نام مورد نظرتان برای آهنگ را وارد کنید. سپس به انتخاب فولدری بپردازید که می‌خواهید آهنگ در آن ذخیره‌سازی شود. در نهایت روی روی گزینه Save در پایین پنجره کلیک کنید.

آموزش دانلود آهنگ از ساند کلود

۶. به همین سادگی، روند دانلود آهنگ از وب‌سایت ساند کلود روی کامپیوتر شما به پایان می‌رسد.

معرفی فیلم‌های آموزش اینترنت و Internet Download Manager فرادرس

بهترین دانلود منیجر رایگان برای کامپیوتر

مجموعه فرادرس گستره متنوعی از فیلم‌های آموزش مهارت‌های اینترنتی را آماده کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این فیلم‌های آموزشی که عناوین مختلفی مانند آموزش کار با اینترنت، آموزش مدیریت ایمیل با Microsoft Outlook 2016، آموزش روش صحیح جستجو در گوگل و غیره را در بر می‌گیرند برای هر کاربری در دنیای امروز مفید بوده و می‌توانند مهارت افراد در بهره‌گیری از بسیاری از نرم‌افزارهای عمومی را برای انجام امور روزمره افزایش دهند.

بر اساس رای ۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
How To Geek
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *