چطور لینک در استوری بگذاریم؟ — راهنمای تصویری برای اینستاگرام

۲۶۴۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
چطور لینک در استوری بگذاریم؟ — راهنمای تصویری برای اینستاگرام

به اشتراک گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام کاری آسان بوده و این قابلیت برای تمام کاربران قابل دسترسی است. اینستاگرام ابزاری ساده برای قرار دادن هایپرلینک (لینکی که با کلیک بر روی آن به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید) متصل به وبسایت‌ها یا مقالات در استوری‌هایتان تدارک دیده است. در نوشتار پیش روی شما به روش استفاده از این ابزار می‌پردازیم. همچنین اگر تمایل دارید با دیگر قابلیت‌ها و تنظیمات اینستاگرم آشنا شوید، توصیه می‌کنیم سری به پست آموزش اینستاگرام مجله فرادرس بزنید.

شما می‌توانید در کنار اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در استوری اینستاگرام، لینک مستقیمی را با ویژگی سوایپ کردن به بالا (به بالا کشیدن) برای دسترسی به لینک، جایگزین کنید. قابلیت جدید «Links» در واقع یکی از استیکرهایی است که می‌توانید در استوری خود قرار دهید. با این قابلیت دیگر نیازی به تایپ کردن بخشی از نوشته URL نیست.

تنها محدودیت استیکر «Links» این است که شما فقط قادر به گذاشتن یک لینک در هر استوری هستید، که البته همین موضوع احتمالاً کار بسیاری از افراد را راه بیاندازد.

آموزش قدم به قدم گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

برای شروع، URL مورد نظر خود را در مرورگری در تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود باز کرده و آن را کپی کنید.

سپس از طریق دستگاه آیفون (+)، آی‌پد (+) یا اندروید (+) خود به برنامه اینستاگرام دسترسی یابید. روی گزینه «Your Story» در ردیف بالایی صفحه اصلی برنامه، بزنید.

از حضور یافتن در صفحه «Story» اطمینان حاصل کنید. با کلیک روی دکمه شاتر یک عکس گرفته و یا با نگه داشتن آن نیز ویدیو ضبط کنید.

پس از گرفتن عکس یا ضبط ویدیو، به انتخاب آیکن استیکر در قسمت بالایی صفحه بپردازید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام از بخش استیکر

در این مرحله، کمی به پایین اسکرول کرده و استیکر «Links» را بیابید.

لینکی که از پیش کپی کرده‌اید را پیست یا لینک جدیدی را تایپ نمایید و سپس روی گزینه «Done» بزنید.

استیکر «Links» با URL منتخب‌تان را در محل مورد نظرتان جای دهید. سپس با زدن روی استیکر، میان استایل‌های مختلف گشته و در صورتی که می‌خواهید، در آن تغییر ایجاد کنید.

گذاشتن لینک مستقیم در استوری اینستاگرام

با انتخاب گزینه «Your Story» در گوشه سمت چپ پایین صفحه، رسانه حاوی لینک را در استوری خود بگذارید و یا با انتخاب گزینه «Close Friends» آن را تنها برای دوستان‌تان که از پیش انتخاب کرده‌اید، قابل دیدن نمایید.

کار شما در این‌جا تمام شده است. حالا قادرید به آسانی با گذاشتن لینک مرتبط در استوری اینستاگرام خود، محتوای‌تان را برای دیگران آموزنده‌تر و جالب‌تر کنید.

بر اساس رای ۱۵ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
How-To Geek
۱ دیدگاه برای «چطور لینک در استوری بگذاریم؟ — راهنمای تصویری برای اینستاگرام»

سلام به همین روش لینک میذارم اما مخاطبان میگن باز نمیشه وقتی روش میزنیم! چکار کنم ؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *