بهترین پیج های تبلیغات در اینستاگرام

۱۵۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین پیج های تبلیغات در اینستاگرام

اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستید اما نمی‌دانید که بهترین پیج‌های تبلیغات در اینستاگرام را چگونه شناسایی کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا به خوبی بتوانید بهترین پیج برای تبلیغ کسب و کارتان را در اینستاگرام بشناسید و افزایش مشتری به کمک تبلیغات را تجربه کنید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ کدام‌اند؟

می‌خواهید تبلیغات کنید؟ آیا آماده پذیرایی از مهمانانی که به دعوت شما وارد پیجتان می‌شوند، هستید؟ آیا پیجی جذاب و محتوای مفید برای فالورها دارید؟ هدفتان از تبلیغات چیست؟ افزایش مشتری و فروش یا افزایش تعداد فالور؟ پیج شما چه چیزی به کاربر اضافه می‌کند؟

بعد از اینکه به این سوالات پاسخ دادید، با توجه به تولید محتوایی که در اینستاگرام انجام می‌دهید، پیج مرتبط با حوزه خودتان را انتخاب کنید.

اما هر پیج مرتبطی برای تبلیغات شما مناسب نخواهد بود. پس اگر می‌خواهید بدانید که چگونه یک پیج خوب برای تبلیغات انتخاب کنید، بخش زیرا را بخوانید. ما گام به گام انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات را به شما یاد می‌دهیم.

چگونه بهترین پیج را برای تبلیغات در اینستاگرام بشناسم؟

انتخاب پیجی که می‌خواهید مجری تبلیغات شما باشد، بخش مهمی در تبلیغات شما است و اگر مسیر انتخاب پیج به درستی صورت بگیرد، تبلیغات شما کولاک می‌کند و برایتان موفقیت و افزایش درآمد را خواهد داشت و اگر پیجی که تبلیغاتتان را می‌سپارید انتخاب درستی نباشد، شما هزینه و زمان از دست می دهید بدون آن که چیزی به دست آورده باشید.

موارد زیر را یادداشت کنید و در هنگام انتخاب پیج برای تبلیغات در اینستاگرام، آن‌ها را استفاده کنید.

انتخاب پیج مرتبط با محتوا

با چک کردن بیوگرافی پیج مورد نظر و بررسی محتوای پست‌های او به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که آیا پیج مورد نظرتان مرتبط با تبلیغ شما است یا خیر؟ یعنی اگر شما پیج پارچه فروشی دارید، بهتر است تبلیغ خودتان را در پیجی که مربوط به مد و فشن است انجام دهید.

انتخاب پیج با فالور بالا

اگر مجری تبلیغ شما بالای 10 هزار فالور داشته باشد، می‌تواند از لینک در استوری برای تبلیغ استفاده کند.

تعامل فالور و ادمین را بسنجید

برای آنکه بتوانید بهترین پیج را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنید، باید به خوبی بررسی کنید که آیا ادمین با کاربران تعامل دارد؟

آیا کاربران واقعی هستند یا فیک؟ آیا لایک‌ها و کامنت‌ها واقعی هستند؟ پروفایل افراد را چک کنید و کامنت‌های اسپم را بشناسید و از پیجی‌هایی که با ربات‌ها برای خودشان فالور و لایک و کامنت می‌گیرند، تبلیغات نگیرید.

سابقه تبلیغاتی پیج مورد نظرتان را بررسی کنید

اگر پیجی که می خواهید تبلیغاتتان را انجام دهد، پیجی را تبلیغ کرد، بهتر است از صاحب تبلیغ بپرسید که چه میزان تبلیغش بازدهی داشت؟ آیا از تبلیغ راضی بوده؟ در صورتی که مطمئن شدید که تبلیغات اثر بخشی می‌توانید داشته باشید، به پیج مورد نظرتان اعتماد کنید.

بهترین پیج‌های تبلیغات در اینستاگرام

همانطور که در ابتدای محتوا به شما گفتیم، بهتر است ابتدا محتوای خوبی را برای پیجتان تولید کنید و سعی کنید تمام محتواهای پیجتان مفید و کاربردی باشد و فالور شما در پیج دلیلی برای صرف کردن زمانش پیدا کند.

اگر با فالور خودتان مبادله ارزش داشته باشید و در برابر زمان کاربر به او محتوایی مفید بدهید و تعامل خوبی با فالور برقرار کنید، اعتماد مشتریان و فالور ها را به خوبی می‌توانید جلب کنید.

سعی کنید به صورت مستمر در پیجتان پست و استوری قرار دهید و علاوه بر رفع یک نیاز کاربر که به دنبالش است، یک نیاز دیگر در او ایجاد کنید.

بعد از آن که مطمئن شدید پیج شما این ویژگی‌ها را دارد، اقدام به تبلیغات کنید و در انتخاب مجری تبلیغاتی خودتان دقت کنید و به هرکسی تبلیغات خودتان را نسپارید و برای زمان و هزینه خودتان ارزش قائل باشید.

سعی کنید در زمینه تبلیغات بی گدار به آب نزنید و بدون مشاوره از افراد متخصص و کاربلد در این حوزه، وارد میدان نشوید.

آژانس های تبلیغاتی زیادی هستند که به شما وعده تبلیغات با بازده بالا را می‌دهند اما هر آژانس تبلیغاتی صلاحیت لازم را ندارد.

یکی از آژانس‌های تبلیغاتی با سابقه‌ای که وجود دارد، تیم تبلیغاتی شویراد است. شویراد یک آژانس تبلیغاتی با سابقه و متخصص و با تجربه است که کسب و کارهای زیادی را تا رسیدن به موفقیت همراهی کرده‌اند.

شما می توانید با تماس با کارشناسان شویراد، از راهنمایی آنان استفاده کنید و به دیده شدن کسب و کارتان کمک کنید.

بر اساس رای ۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *