مزایای استفاده از نسخه وب اسکایپ

۳۱۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
مزایای استفاده از نسخه وب اسکایپ

واسط کاربری نسخه وب اسکایپ تا به حال کاستی‌های زیادی داشته است؛اما بالاخره زمان آن رسیده که تغییرات مثبتی در آن انجام شود. سرویس اسکایپ متعلق به شرکت مایکروسافت است و نسخه وب آن با قابلیت‌های جدید بسیاری عرضه شده است. ازجمله امکانات جدید نسخه وب اسکایپ قابلیت تماس با خطوط موبایل و خطوط ثابت و تماشای ویدیوهای یوتیوب بدون نیاز به باز کردن صفحه مرورگر جداگانه است؛اما از همه جالب‌تر امکان اضافه کردن سریع افرادی به گفتگو است که در اسکایپ نیستند.

قابلیت‌های جدید نسخه وب اسکایپ چیست؟

بیایید مستقیم سراغ ویژگی‌های جذاب و جدید اسکایپ برویم. پیشنهاد می‌کنیم این ویژگی‌ها را همین حالا امتحان کنید!

1. شاید مهم‌ترین ویژگی افزوده‌ شده به اسکایپ امکان برقراری تماس کاربران با تلفن‌های ثابت و همراه باشد.

اگر از چگونگی برقراری تماس‌های بین‌المللی با نسخه موبایل و دسکتاپ اسکایپ آشنا هستید، می‌توانید راحت با این قابلیت کار کنید. وارد حساب اسکایپ خود شوید و به‌سادگی روی تب “Call Phones” کلیک کنید، مقصد خود را تعیین کرده و شماره موردنظر خود را وارد کنید.

برای برقراری تماس بین‌المللی حساب اسکایپ شما باید اعتبار داشته باشد. با این‌ حال تعرفه تماس با این روش هنوز از سایر روش‌های سنتی تماس با تلفن‌های همراه به‌صرفه‌تر است.

2. ویژگی دیگری که اصلاح شده، نحوه نمایش لینک ویدیوهای یوتیوب در میان چت است.

حال کاربر می‌تواند ویدیو را به‌صورت مستقیم روی صفحه وب اسکایپ مشاهده کند. برای مشاهده این ویدیوها نیازی به بازکردن صفحه مرورگر جدیدی نیست.

3. در میان ویژگی‌های جدید،‌ قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اعلان‌های خود (نوتیفیکیشن‌) را حتی زمانی که در یک مکالمه اسکایپ فعال نیستند اما وارد حساب خود شده‌اند، دریافت کنند.

پس در این حالت اگر پیام، عکس، ویدیو و یا هر لینک دیگری برای فرد فرستاده شود یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کند.

4. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید افزوده‌شده، امکان اضافه نمودن افرادی به مکالمه است که حتی حساب کاربری اسکایپ ندارند.

در فرآیند ایجاد چت امکان انتخاب دکمه “New” و سپس گزینه “Share Conversation” وجود دارد. با این کار آدرس URL منحصربه‌فردی تولید می‌شود که می‌توان آن را برای دعوت فرد موردنظر به گفتگو ارسال کنید.

این قابلیت زمان‌هایی به کار می‌آید که کاربر موردنظر شما حساب اسکایپ دارد اما در حال حاضر دسترسی به سیستم دسکتاپی که اسکایپ روی آن نصب باشد، ندارد. بدین ترتیب فرد موردنظر می‌تواند با استفاده از لینک ارسالی بدون آن‌که نرم‌افزار اسکایپ را نصب کند در گفتگو شرکت کند.

در کل مجموعه قابلیت‌های جدید نسخه وب اسکایپ باعث تجربه کاربری بهتری خواهد شد. پس توصیه می‌کنیم شما هم برای استفاده از امکانات جدید نسخه وب اسکایپ آماده شوید.

در صورتی که از مطالب فوق رضایت داشتید، پیشنهاد می‌کنیم به مطالب زیر رجوع کنید:

 

منبع

بر اساس رای ۲۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *