۱۴ ربات تلگرام که به آنها نیاز پیدا می‌کنید

۳۶۷۷۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
۱۴ ربات تلگرام که به آنها نیاز پیدا می‌کنید

اگر صفحه‌نمایش تلفن همراه به طور مداوم حواس‌تان را پرت می‌کند و همیشه در حال بررسی اخبار مختلف در شبکه‌های اجتماعی هستید، در این نوشته راه‌حلی ارائه می‌دهیم که این مشکل را برطرف می‌کند. کافی است تعدادی از ربات‌های مجموعه زیر را نصب کنید. یکی از آنها به شما کمک می‌کند فرصت‌های تحصیلی را تنظیم کنید؛ دیگری کمک می‌کند مطالعه کتاب خسته‌کننده‌ای را که در حال خواندن آن هستید، پایان دهید؛ حتی یک ربات به نام اندی وجود دارد که با شما به زبان انگلیسی گفت‌وگو خواهد کرد که درواقع دوست بزرگی برای شماست.

ربات Andyrobot@ برای آموزش زبان انگلیسی

این ربات احتمالاً معروف‌ترین ربات برای یادگیری زبان انگلیسی است. اندی نه تنها کلمات و تمرینات جدیدی را ارسال می‌کند بلکه به زبان طبیعی با کاربران خود صحبت می‌کند. (به‌خصوص دوست دارد که درباره هوش مصنوعی چت کند.) البته AndyRobot نمی‌تواند جایگزین یک فرد واقعی در چت کردن باشد؛ اما می‌تواند به افراد برای غلبه بر خجالت و شروع به استفاده از زبانی که در حال یادگیری آن هستند، کمک کند.

یک ربات کوچک در کلاس (تصویر تزئینی مطلب ربات تلگرام)

ربات مترجم YTranslateBot@

این ربات مترجم بر اساس تکنولوژی Yandex کار می‌کند. این ربات برخلاف دیگر فرهنگ لغت‌های رباتی، با درک لغات، آنها را به‌طور کامل ترجمه می‌کند.

ربات Pronunciationbot@ به عنوان مبدل پیام متنی به پیام صوتی

این نیز یکی دیگر از ربات‌های مفید تلگرام است که متن را به پیام صوتی تبدیل می‌کند. همچنین آوانویسی کلمات را با الفبای آوایی بین‌المللی به کاربر می‌فرستد و به او تلفظ صحیح را آموزش می‌دهد. زبان انگلیسی تنها یکی از زبان‌های بسیاری است که این ربات به آن تسلط دارد؛ درواقع 84 زبان مختلف در مجموعه‌ زبان‌های آن برنامه‌نویسی شده است.

یک ربات با تلفن همراه در دست

ربات مدرس SlangBot@

این ربات کتاب‌های درسی را به زبان عامیانه آمریکایی تدریس می‌کند.

ربات جست‌وجوگر Stepicbot@

رباتی که می‌تواند در پیدا کردن دوره‌های آموزشی آزاد آنلاین و دیگر موارد آموزشی در stepik.org به شما کمک کند: از درس‌هایی برای توسعه تفکر منطقی تا برنامه‌نویسی به زبان ++C/C پیشرفته. متأسفانه پخش چنین برنامه‌ای در Telegram امکان‌پذیر نیست و فقط می‌تواند در مرورگر مطالعه شود.

ربات GithubNotificationsBot@

دانشجویانی که «فناوری‌های اینترنتی و برنامه‌نویسی» را مطالعه می‌کنند، قطعاً این ربات را دوست خواهند داشت، زیرا این ربات به مخزن Github متصل می‌شود و در مورد رویدادهای مختلف، اعلان‌هایی را ارسال و در پاسخ دادن به نظرات، کمک خواهد کرد. همچنین Gitlab_bot@ و Bitbucket_bot@ نیز دارای ربات‌های مفیدی برای طرفداران سرویس‌های دیگر میزبانی وب و توسعه همکاری هستند.

تلفن همراه با لوگوی تلگرامن و گیت هاب

ربات جذاب DeLorean_bot@

یک اپلیکیشن ساده است که می‌تواند جایگزین استیکرهای برچسبی روی یخچال، کنار مانیتور و همچنین علامت‌های ضربدر روی دست شما شود. شما فقط باید به او بگویید که چه چیزی نیاز دارید و چه زمانی باید آن را به یاد شما بیاورد. این ربات در Telegram آن را به شما یادآوری خواهد کرد.

ربات پیام‌رسان BuchBookBot@

اگر کتابی از نظر شما واقعاً خسته‌کننده است و قبل از پایان ترم باید مطالعه آن را تمام کنید، این ربات به شما کمک خواهد کرد: هرروز در یک زمان معین، گزیده‌ای از کتاب را به پیام‌رسان شما ارسال می‌کند. اگر متن خیلی کوتاه به نظر می‌رسد، همیشه می‌توانید روی گزینه «بیشتر» کلیک کنید. این ربات تنها با کتاب‌های موجود در فرمت Epub کار می‌کند و هنوز با تصاویر سازگاری ندارد.

ربات ویکی‌پدیا Wikipedia_voice-bot@

با استفاده از این ربات می‌توانید ویکی‌پدیا را بر روی در پیام‌رسان تلگرام بخوانید. البته امکان ارسال نظر در آن وجود ندارد.

تلفن همراه با لوگوی تلگرام و ویکیپدیا (تصویر تزئینی مطلب ربات تلگرام)

ربات مدیریت زمان Pomodoro_timer_bot@

رباتی که با روش پرطرفدار مدیریت زمان «Pomodor» به حفظ تمرکز و بهره‌وری کمک می‌کند. اساس کار این ربات تقسیم وظایف به بازه‌های نیم ساعته است؛ پس از هر 25 دقیقه کار بدون توقف، 5 دقیقه زمان استراحت دارید. اگر مانعی شما را از نوشتن پایان‌نامه‌تان بازمی‌دارد، از این ربات کمک بگیرید.

ربات آموزش زبان انگلیسی English_Through_Cartoons@

یک ربات تلگرامی برای آموزش زبان انگلیسی است که کلمه یا عبارتی را در کارتون‌ها پیدا می‌کند و یک برش ویدئویی از کارتون را با آن کلمه، زیرنویس‌ها و تلفظ‌هایش، ارائه می‌دهد.

ربات جست‌وجوگر قوانین GRBot@

این ربات به شما امکان جست‌وجو در قوانین جهان را می‌دهد. شما بلافاصله می‌توانید در یک لحظه قوانین جهان در مورد هر موضوعی را از پایگاه داده global-regulation.com و بیش از 1.5 میلیون قانون، شامل بیش از 800 هزار قانون ترجمه‌شده، جست‌وجو کنید.

در این ربات مانند مثال‌های زیر جست‌وجو کنید.
«قوانین در مورد کشاورزی ارگانیک را به من نشان بده.»
«جست‌وجو برای قوانین هواپیماهای بدون سرنشین در ایالات متحده»
«پیدا کردن قوانینی که در مورد آب هستند.»

تفن همراه و ترازوی عدالت

ربات Fire@

Fire یک روش ساده برای افراد در شرکت شماست که فایل‌های GitHub را از طریق ایمیل دنبال کنند، حتی اگر از GitHub استفاده نمی‌کنند. این باعث می‌شود که هر کسی بتواند نظرات مشتری، اشکالات یا افزایش محصول را به طور مستقیم به تیم مهندسی ارسال کند. Fire به تیم مهندسی و دیگر اعضای شرکت کمک می‌کند تا با همکاری هم کار کنند.

ربات SiftBot@، موتور جست‌وجو

SiftBot یک ربات چند منظوره است که می‌تواند اخبار، تصاویر، وب، GIF، یوتیوب، امتیازات زنده کریکت، آب‌وهوا، ویکی‌پدیا، معانی کلمه، رستوران‌ها و ... را جست‌وجو کند و به تکامل ادامه دهد. این ربات، یک موتور دانش محاسباتی دارد که می‌تواند به بسیاری از سؤالات شما از جمله: «5 دلار را به یورو تبدیل کن.»، «ماهاتما گاندی که بود؟»، «قانون سوم ترمودینامیک چیست؟»، «پایتخت آلمان کجاست؟»، «زمان فعلی در بریتانیا چیست؟» و بسیاری سؤالات دیگر پاسخ دهد.

علامت تلگرام روی گوشی هوشمند

اگر ولفرام آلفا را دوست داشته باشید، قطعا این ربات را دوست خواهید داشت. این ربات در تلگرام، مسنجر و اسکایپ در دسترس است. برای استفاده از آن در مسنجر، تصویر نمایه آن را اسکن یا عبارت siftbot@ را جست‌وجو کنید. Sift می‌تواند پرس‌وجوهای زبان طبیعی شما را درک کند و به سرعت پاسخ دهد. این ربات با هدف بهبود پیام‌رسانی با دوستان و دریافت سریع اطلاعات بدون خروج از برنامه پیام‌رسانی که در آن هستید، ایجاد شده است.

Sift زبان طبیعی را درک می‌کند، بنابراین اگر از آن چیزی بپرسید، پاسخ شما را می‌دهد. بدون نیاز به یادآوری هیچ فرمان و الگویی، هر چه را هر طور که دوست دارید، بپرسید. این ربات به یادگیری چیزهای جدید در پس‌زمینه خود ادامه می‌دهد، پرس‌وجوی شما را یاد می‌گیرد و آن سؤال را برای بار بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بر اساس رای ۲۳۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
ifmo
۱۰ دیدگاه برای «۱۴ ربات تلگرام که به آنها نیاز پیدا می‌کنید»

سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید

سلام میشه لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم کوییز های ۴ جوابی که بصورت poll گذاشته میشه رو کپی کنم؟؟؟؟

سلام یه ربات معرفی کنید که پیامهای یه نفر رو در لحظه تو هر گروهی هست ذخیره کنه و بک آپ بگیره
حتی اگه خودش پاک کنه یا ادمین گروه پاکسازی کنه .یه نسخه بک آپ ازشون داشته باشه

میتونم چطوری نصبش کنم

درود بر شما و سپاس از مطلب بسیار عالی و جالبتون
ولی متأسفانه انگار رباتهای تلگرام خیلیاشون از کار افتادن و جواب نمیدن. خواستم بدونم قضیه چیه؟ چرا اینطوری شده مثلاً همین آخری شیفت. هر چی رو استارت میزنم واکنشی نشون نمیده

ضمناً ممنون میشم یک سرویس رباتساز در تلگرام رو بهم معرفی بفرمایید که بتونم باهاش یه ربات بسازم که درگاه پرداخت داشته باشه.. سپااااااااااااااس

سلام
ربات روز شمار (مت شمار) سربازی با قابلیت های کاربردی نظیر نمایش مقدار پیشرفت خدمت، تعداد روز های سپری شده، روزهای باقی مانده و … که برای سربازان عزیز یا کسانی که میخوان به خدمت سربازی اعزام بشوند بسیار کاربردی می باشد.

@Sarbazi_Bot

اگر یه رابات درست می‌کردند با عکس انداختن با گوشی از اشکال هندسی یا جدول یا فرمول ها ریاضی توی pdf رو تبدیل به اشکال لایه باز یا رونویسی از فرمولها ی پیچیده می کرد خیلی به ‌درد می‌خورد و کلی کاربر پیدا میکرد من اگه خودم برنامه نویس کامپیوتر بودم این ربا رو برنامه نویسی می کردم این میتونه یه ایده خوب باشه برای برنامه نویسا

سلام من حذف اکانت زدم .خواستم بدونم چطور میشه فهمید تلگرام چ روزی و کدوم تاریخی بهم کد میده راهی هست؟؟؟

سلام خیلی سایت عالی و فوق العاده ای دارید
یک پیشنهادی که من خودم خواستم پیشنهاد بدهم و ممکن هست یک ایده باشه و با شما در میان بزارم و البته باز خوردش هم بهم بدید
بحث یادآوری روز تولد دوستانمون هست که البته ربات های زیادی توی این زمینه نوشته شده ولی فکر نکنم کسی تونسته باشه بازار خوبی را از این ربات به خودش اختصاص داده باشه و مخصوصا اگه بشه این ربات با فیسبوک ارتباط بگیره چون اونجا تمامی مخاطب ها روز های تولدشون پرسیده اند و موجود می باشدو این اطلاع رسانی و اخبار از جانب ربات به مخاطب ها خیلی جذاب و دوست داشتنی باشه
البته این یک ایده هست و خودش میتونه مثل قارچ سبز بشه چون میتونه خیلی ها را به یاد دیگران بندازه

اگر یه رابات درست می‌کردند با عکس انداختن با گوشی از اشکال هندسی یا جدول یا فرمول ها ریاضی توی pdf رو تبدیل به اشکال لایه باز یا رونویسی از فرمولها ی پیچیده می کرد خیلی به ‌درد می‌خورد و کلی کاربر پیدا میکرد من اگه خودم برنامه نویس کامپیوتر بودم این ربا رو برنامه نویسی می کردم این میتونه یه ایده خوب باشه برای برنامه نویسا

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *