نصب فلش پلیر بر روی موبایل‌های اندرویدی — به زبان ساده

۴۲۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۳۹۷
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
نصب فلش پلیر بر روی موبایل‌های اندرویدی — به زبان ساده

مدت زیادی است که اندروید ادوبی فلش را به نفع html5 کنار گذاشته است؛ هدف از این کار تجربه مرور سریع‌تر، امن‌تر و بهتر است. البته هنوز هم محتوای زیادی در وب وجود دارد که از فلش استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید به این محتویات در تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید، روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند شما را به دوران تجربه با فلش برگردانند. با وجود تنوع روش‌های نصب فلش پلیر، ساده‌ترین و قابل‌اطمینان‌ترین روش، استفاده از مرورگر دلفین است.

مرورگر دلفین (Dolphin) علاوه بر اینکه یک مرورگر وب بزرگ است، با مراحل کمتری فلش را نصب و اجرا می‌کند. در جواب کسانی که می‌پرسند «آیا می‌توانم فلش را به‌صورت دستی نصب و با استفاده از کروم نگهداری کنم؟» باید گفت خیر، حتی اگر شما Flash APK را در دستگاه خود نصب‌کرده باشید، کروم از فلش پشتیبانی نمی‌کند. این بدان معنی است که شما باید از یک مرورگر ثالث استفاده کنید.

نصب و راه‌اندازی مرورگر Dolphin

گام اول برای کار با فلش این است که سری به گوگل پلی بزنید و مرورگر دلفین را دانلود کنید. بعد از دانلود وارد تنظیمات می‌شوید و گزینه Flash Player را برای همیشه روی حالت روشن تنظیم می‌کنید.

گام بعدی رفتن به صفحه‌ای است که از فلش پلیر استفاده می‌کند. اگر شما نمی‌توانید یک صفحه خاص را پیدا کنید، فقط چیزی مانند «تست Adobe Flash» در Google سرچ کنید. وقتی صفحه‌ای سعی می‌کند محتوای نیازمند فلش باز کند، از شما می‌خواهد Adobe FlashAPK را دانلود کنید. شما باید در منوی تنظیمات اندروید تیک «برنامه‌ها از منابع نامشخص نصب شود» را فعال کنید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید کلیک کردن روی دکمه نصب و استفاده از مرورگر است.

نکته: برای فعال کردن APKهای ثالث، به تنظیمات امنیت دستگاه Android خود بروید و مطمئن شوید تیک ناشناخته‌ها را بررسی کرده‌اید.

به‌محض اینکه همه چیز نصب شد، Adobe Flash Player باید بر روی دستگاه Android شما اجرا شود!

نصب و راه‌اندازی مرورگر Puffin

درحالی‌که ما شخصاً مرورگر دلفین را توصیه می‌کنیم، همانطور که در بالا ذکر شد، بیش از یک‌راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی دیگر از راه حل‌های آسان این است که مرورگر پافین را به‌راحتی دانلود کنید. با پافین نیازی نیست که Adobe Flash APK را نصب کنید چون این مرورگر فلش را نیز پشتیبانی می‌کند.

شاید بپرسید چرا با وجود طولانی‌تر بودن مراحل نصب دلفین، ما آن را پیشنهاد می‌دهیم؟ روش Puffin به این نحو است که محتوای فلش را به جای ارائه محلی در ابر قرار می‌دهد؛ منظور این است که محتوا را در دستگاه شما بازپخش می‌کند. این ممکن است یک روش بدون دردسر باشد اما فریبنده نیز است. بنابراین تقریباً یک تجربه خوب به شکل دلفین ارائه نمی‌دهد. باز هم اگر شما به دنبال ساده‌ترین روش هستید، Puffin می‌تواند کار شما را انجام دهد.

روش موردنظر شما چیست؟

این فقط دو راه برای دریافت نرم‌افزار Adobe Flash برای دستگاه اندرویدی شما است. کدام‌ یک از روش‌های فوق را ترجیح می‌دهید؟ آیا روش یا مرورگر دیگری که از دو گزینه ارائه‌شده سریع‌تر عمل کند می‌شناسید؟ نظرات خود را در این‌ باره ارسال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب زیر نیز استفاده کنید:

==

بر اساس رای ۵۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
androidauthority
۱ دیدگاه برای «نصب فلش پلیر بر روی موبایل‌های اندرویدی — به زبان ساده»

cm browser چی اونم باید ادوبی نصب کنیم؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *