بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های عروسی — بخش دوم

۳۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های عروسی — بخش دوم

در بخش اول این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین قالب‌های نمایش در زمینه وب‌سایت‌‌های عروسی پرداختیم. در این قسمت به ادامه معرفی فهرست بهترین قالب‌های نمایش در این زمینه خواهیم پرداخت.

11. قالب نمایش Zoro

یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای وب‌سایت عروسی، قالب نمایش (Zoro) است. این قالب نمایش دارای آلبوم‌های تصویر با اندازه‌های مختلف است که امکان نمایش موردی بهترین لحظات مراسم عروسی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید طرح‌بندی‌های آلبوم تصاویر را به شکل‌های متنوع دو ستونی و سه ستونی تغییر دهید.

از دیگر امکانات Zoro، می‌توان به چهار الگوی مختلف برای صفحه خانگی، چهار سبک سرتیتر مختلف، رنگ‌های نامحدود، فونت‌های گوگل و صفحه‌ساز بصری اشاره کرد. تنظیمات این قالب نمایش آسان بوده و امکان وارد کردن محتوا و پنل گزینه‌های قالب نمایش سفارشی نیز فراهم شده است.

12. قالب نمایش Truelove

قالب نمایش (Truelove)، یکقالب نمایش ساده و رایگان وردپرس برای ساخت فوری وب‌سایت عروسی است. این قالب نمایش دارای یک اسلایدر (Slider) ساده به همراه بخش مختلف در کنار آن است. تنظیمات Truelove به وسیله ابزار سفارشی‌سازی آن انجام می‌شود و این ابزار، امکان اضافه کردن سرتیتر، پس‌زمینه، ویجت (Widget) و منوهای راهنمایی سفارشی را فراهم می‌کند.

13. قالب نمایش Shutter

قالب نمایش (Shutter)، یک تم عکاسی قدرتمند به همراه چندین قالب خیره‌کننده (یک قالب طراحی‌شده برای وب‌سایت عروسی) است. تصاویر مراسم عروسی، در بخش مرکزی قالب قرار گرفته و تجربه بسیار ظریف و جذابی را برای کاربران فراهم می‌کند. Shutter، به همراه چندین نسخه آزمایشی (Demo)، طرح‌بندی‌های متنوع، ترکیبی از طرح‌بندی‌های مختلف با قابلیت ادغام، رنگ‌بندی‌های نامحدود و قابلیت ارتباط با شبکه‌های اجتماعی عرضه می‌شود. یک صفحه‌ساز مخصوص با کاربری آسان و یک نصب کننده نیز به همراه این قالب نمایش فروخته می‌شود.

14. قالب نمایش Newlyweds

اگر به دنبال یک طراحی ظریف و کلاسیک هستید، نگاهی به قالب نمایش (Newlyweds) بیندازید. این قالب نمایش رایگان از یک طرح‌بندی کلاسیک به همراه رنگ‌بندی‌های لطیف و سبک نگارشی زیبایی استفاده می‌کند. فونت‌های به کار رفته در نوشته‌های این قالب نمایش، (Cormorant Garamond) و (Great Vibes) هستند. Newlyweds، دارای یک روزشمار مراسم عروسی، آلبوم‌های زیبا برای تصاویر، عکس‌های عروس و داماد و پشتیبانی از لوگوهای سفارشی است. تمام گزینه‌های این قالب نمایش بسیار ساده هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی و به همراه مشاهده هم‌زمان تغییرات تنظیم کرد.

15. قالب نمایش Modules

قالب نمایش (Modules)، یک قالب نمایش خوش‌ساخت و همه‌منظوره است. این قالب نمایش از رویکرد ماژولار (Modular) برای طراحی استفاده می‌کند. این رویکرد به شما اجازه می‌دهد تا تنها با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)، قطعه‌های پیش‌ساخته قالب نمایش را بر روی یک بوم قرار داده و صفحات زیبای خود را بسازید. گذشته از طراحی‌های آماده، اجزای پیش‌ساخته‌ای نیز در درون قالب نمایش وجود دارد که می‌توانید خیلی سریع آن‌ها را به طراحی وب‌سایت اضافه کنید. کار کردن با این قالب نمایش آسان بوده و گزینه‌ای مناسبی برای وب‌سایت عروسی است.

16. قالب نمایش Selkie

قالب نمایش (Selkie)، یک قالب نمایش وبلاگ نویسی مخصوص عکاسان است که این ویژگی آن را گزینه بسیار مناسبی برای وب‌سایت‌های عروسی بدل می‌کند. صفحه خانگی این قالب نمایش دارای یک تصویر سرتیتر بزرگ به همراه دکمه دعوت از مخاطب است که می‌توانید از آن برای صفحه اعلام حضور یا عدم حضور دعوت‌شدگان و ثبت نام آن‌ها استفاده کنید. Selkie، پر از گزینه‌های مختلف از قبیل دو طرح‌بندی متفاوت، سبک‌های متنوع برای منوی راهنمای، 10 طرح‌بندی وبلاگی و غیره است.

17. قالب نمایش Memories

قالب نمایش (Memories)، یک قالب نمایش شیک مناسب برای سایت‌های عکاسی، مد و سبک زندگی است. ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فرد این قالب نمایش، آن را به انتخاب بسیار خوبی برای وب‌سایت‌های عروسی تبدیل می‌کند. این قالب نمایش، برای نمایش بهترین عکس‌های شما، از یک آلبوم تصاویر زیبا استفاده می‌کند. Memories، با تمام افزونه‌های محبوب سازگاری دارد و از قابلیت افزودن امکانات جدید نیز پشتیبانی می‌کند. تنظیمات قالب نمایش تقریباً آسان است و گزینه‌های بسیار زیادی دارد.

18. قالب نمایش Focussity

قالب نمایش (Focussity)، یک قالب نمایش زیبا و مناسب برای عکاسان عروسی است. این قالب نمایش دارای یک بخش نمونه کار به همراه آلبوم‌های زیبا برای تصاویر است. این قالب نمایش، از تصاویر سرتیتر و پس‌زمینه‌ها، کاملاً پشتیبانی می‌کند. به علاوه، یک صفحه‌ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن جهت ساخت طرح‌بندی‌های سفارشی در این قالب نمایش برای شما فراهم شده است. Focussity، دارای قابلیت چندزبانه بوده و از جلوه‌های ویژه پارالکس (Parallax) و ویدیوی پس‌زمینه نیز پشتیبانی می‌کند.

قالب نمایش (Gallery Pro)، یک قالب نمایش ظریف و ساده‌گرا برای وب‌سایت‌های مرتبط با عکاسی و سبک زندگی است. این قالب نمایش بر پایه چارچوب جنسیس (Genesis theme framework) و به منظور عملکرد سریع‌تر وب‌سایت ساخته و بهینه‌سازی شده است. طرح‌بندی ساده و با طراوت این قالب نمایش، امکان نمایش شیک تصاویر مراسم عروسی را فراهم می‌کند. Gallery Pro، قابلیت اضافه کردن آسان سرتیترهای سفارشی، طرح‌بندی‌هایی با قابلیت کشیدن و رها کردن و استفاده از قالب صفحات برای اضافه کردن بخش وبلاگ را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از این قالب نمایش بسیار آسان بوده و اکثر امکانات آن به صورت آماده است.

20. قالب نمایش Jen+Ben

اگر به دنبال یک قالب نمایش ساده و زیبا برای یک وب‌سایت عروسی هستید، (Jen+Ben) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این قالب نمایش، دارای یک تصویر شاخص بزرگ در بالای صفحه است که امکان جایگزین کردن آن با یک اسلایدر نیز وجود دارد. به علاوه، مجموعه‌ای از افزونه‌ها به همراه این قالب نمایش ارائه می‌شود که شما می‌توانید با تنظیم هر یک از آن‌ها، قابلیت‌های بیشتری را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

سبک‌های متنوع سرتیتر، منوی راهنمای زیبا، نقشه‌های گوگل، فرم تماس با ما و قابلیت‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی نیز از دیگر امکانات Jen+Ben است. شما می‌توانید در درون این قالب نمایش، پنل گزینه‌های قالب نمایش سفارشی را پیدا کرده و به وسیله آن تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

21. قالب نمایش Hitched

قالب نمایش (Hitched)، یک قالب نمایش همه‌منظوره بسیار بزرگ است که نه‌تنها برای ساخت وب‌سایت‌های عروسی بلکه برای ساخت طیف وسیعی از وب‌سایت‌ها کاربرد دارد. این قالب نمایش دارای قابلیت نصب با یک کلیک است که امکان وارد کردن محتوا و سپس قرار دادن اطلاعات و عکس‌های عروسی را فراهم می‌کند. هر قابلیتی که از یک قالب نمایش پریمیوم (premium) انتظار دارید را می‌توانید در درون این قالب نمایش پیدا کنید. اسلایدرها، آلبوم‌های تصاویر، فرم تماس با ما، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و ترجمه، مدیریت رویداد و غیره، بخشی از قابلیت‌های فراوان Hitched است.

امیدواریم این مقاله، شما را در یافتن یک تم وب‌سایت عروسی مناسب راهنمایی کرده باشد. با ارسال نظرات خود، به ما در بهبود کیفیت مطالب کمک کنید.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

#

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wpbeginner
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *