بهترین افزونه های سئو در وردپرس — معرفی ۱۵ پلاگین مهم

۲۳۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه
بهترین افزونه های سئو در وردپرس — معرفی ۱۵ پلاگین مهم

یک وب‌سایت معرکه و مبتنی بر وردپرس ساخته‌اید، برای محتوای موجود در آن زحمت فراوان کشیده‌اید و همه‌چیز را بالا آورده‌اید تا بازدیدکنندگان قادر به مشاهده و مطالعه مطالب باشند. احتمالا امیدوارید که اگر همه کارها را به خوبی انجام داده باشید، بازدیدکنندگان هم بالاخره از راه خواهند رسید. اما لزوما چنین اتفاقی نخواهد افتاد. برای اینکه وب‌سایت شما ترافیکی ارگانیک (و نه ناشی از تبلیغات پولی) داشته باشد، باید به سراغ بهینه‌سازی موتور جستجو یا همان سئو بروید و از بهترین افزونه های سئو در وردپرس استفاده کنید.

بهینه‌سازی سایت مبتنی بر وردپرس به طرق گوناگون امکان‌پذیر است. می‌توانید یک تم باکیفیت برای سایت خود انتخاب و با بهترین افزونه های سئو در وردپرس نیز استراتژی سئو خود را پیاده‌سازی کنید. در ادامه این مقاله دقیقا به سراغ چنین ابزارهایی می‌رویم و از این می‌گوییم که هر افزونه چه کارکردی دارد و چطور شرایط را برای کسب‌وکار و وب‌سایت شما بهبود می‌بخشد. اما پیش از اینکه فرایند بهینه‌سازی وب‌سایت را آغاز کنید، لازم است با مبانی سئو آشنا باشید. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقالات سئو داخلی چیست و همین‌طور سئو در وردپرس که پیشتر در مجله فرادرس منتشر شده‌اند را بخوانید.

اگر به تازگی نیز با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شده‌اید احتمالاً مطلب وردپرس چیست مجله فرادرس و فیلم های آموزشی وردپرس فرادرس برای شما مفید باشند.

۱. افزونه HubSpot

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

بدون دستیابی به داده‌های دقیق و با کیفیت، به سختی می‌توان یک استراتژی سئو جامع نیز چید. اینجاست که افزونه رایگان HubSpot برای وردپرس وارد میدان می‌شود و داده‌های تحلیلی مربوط به عملکرد شما در بازاریابی را از طریق داشبوردها و منوهایی بسیار کاربرپسند در اختیار شما می‌گذارد.

این افزونه به شما اجازه می‌دهد که کیفیت و کمیت ترافیک ورودی وب‌سایت را در هر صفحه به صورت مجزا بررسی کنید یا اینکه یک قدم به عقب برداشته و عملکرد تمام سایت را از بالا ببینید. با این پلاگین، در واقع می‌توان متوجه شد که کدام جنبه‌های کار نیاز به توجه بیشتر شما دارند و تمامی امور را نیز می‌توانید بدون خروج از محیط وردپرس پیش ببرید.

یک ویژگی مهم دیگر نیز این است که افزونه مورد نظر همراه با قابلیت‌های چت زنده، ابزارهای بازاریابی ایمیلی، فرم‌های گوناگون و مواردی از این دست از راه می‌رسد که همگی به رشد کسب‌وکار شما کمک خواهند کرد.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: کسب‌وکارهایی در ابعاد کوچک و متوسط که به دنبال افزونه‌ای رایگان برای پایش و مدیریت اطلاعات مربوط به فرایندهای بهینه‌سازی سایت خود می‌گردند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه HubSpot (+)

۲. افزونه All In One SEO

افزونه All in One SEO

با توجه به اینکه ۲ میلیون سئو کار در سراسر جهان از All In One SEO استفاده می‌کنند، در واقع داریم راجع به یکی از بهترین افزونه های سئو در وردپرس حرف می‌زنیم که گزینه‌ای عالی برای رسیدگی به سئو داخلی سایت‌ها به حساب می‌آید. این افزونه یک چک‌لیست به‌خصوص دارد که تمام سایت مبتنی بر وردپرس شما را بررسی کرده و خطاهای مختلف را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، شاهد پیشنهاداتی برای برطرف‌سازی همان خطاها، بهبود دادن سئو و دستیابی به ترافیک هرچه بیشتر هستیم.

AIOSEO می‌تواند نقشه‌های سایت را به صورت کاملا خودکار ساخته و در موتورهای جستجوی مختلف از قبیل گوگل، بینگ و یاهو ثبت کند. بدین ترتیب رد پایی گسترده‌تر در سطح وب خواهید داشت و می‌توانید بسیاری از فرایندهای سردردآور را به صورت خودکار پشت سر بگذارید.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: کسب‌وکارهای کوچک و محلی که می‌خواهند در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و از سوی دیگر، برای فروش محصولات و خدمات و درآمدزایی کاملا بر جستجوهای آنلاین متکی هستند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه All in One SEO (+)

۳. افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast

Yoast SEO یکی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه های سئو در وردپرس به حساب می‌آید. این ابزار به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته و تمام ویژگی‌هایی که برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود به آن‌ها نیاز دارید را با خود به ارمغان می‌آورد. برای مثال نیز می‌توان به پیش‌نمایش‌های صفحات نتایج جستجو (SERPs)، امکان ساخت نقشه سایت XML، برچسب‌های توضیحات متا و مواردی از این دست اشاره کرد.

از سوی دیگر یک قابلیت مخصوص به سئو داخلی یا آن پیج داریم که چند ویژگی کلیدی در اختیارتان می‌گذارد: این قابلیت به شما می‌گوید که چطور می‌توانید کلمات کلیدی خود را به کار ببندید، آیا از کلمه کلیدی خود به تعداد کافی در هر صفحه استفاده کرده‌اید و اینکه چطور می‌توان عنوان اصلی، توضیحات متا و لینک را مطابق همان کلمه کلیدی بهینه‌سازی کرد. در واقع این افزونه بهترین راهنمای شما در مسیر به‌کارگیری بهترین رویکردهای ممکن در جهان سئو به حساب می‌آید.

 

گزینه‌ای ایده‌آل برای: تیم‌های نویسندگان داخل سازمانی که تجربه خوانندگان را در اولویت قرار می‌دهند و درعین‌حال می‌خواهند محتوایی بهینه تولید کنند. با استفاده از Yoast می‌توانید هم مخاطبان خود را سر وجد بیاورید و هم با تمام انتظارات و پیش‌نیازهای موتورهای جستجو همگام باقی بمانید.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Yoast SEO (+)

۴. افزونه MonsterInsights

افزونه Monster Insight

سئو بدون پایش داده و عملکرد هیچ معنایی ندارد و افزونه MonsterInsights هم آمده تا دقیقا در همین حوزه به شما یاری برساند. با استفاده از این افزونه وردپرس، ابزار گوگل آنالیتیکس به صورت مستقیم در داشبورد وردپرس در دسترس خواهد بود و می‌توانید اطلاعات کاربردی به دست آورید که به سرعت منجر به بهبود عملکرد سایت شما خواهند شد.

هنگام استفاده از MonsterInsights نیاز به هیچ کدی برای نصب اسکریپت پایشگر گوگل آنالیتیکس نیازی نخواهید داشت و از سوی دیگر می‌توانید دقیقا ببینید که مردم چطور سایت شما را یافته و از آن استفاده می‌کنند. در طرف دیگر یک گزارش محتوایی داریم که نشان می‌دهد کدام صفحات سایت شما به بیشترین میزان بازدید دست یافته‌اند. در مجموع اگر گوگل آنالیتیکس را ابزاری بیش از حد پیچیده به حساب می‌آورید، می‌توانید در عوض به سراغ MonsterInsights بروید که داده‌هایی ساده و سرراست در اختیارتان می‌گذارد و بدین ترتیب دیگر هیچوقت نیازی به ورود به پلتفرم گوگل آنالیتیکس نخواهید داشت.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: بازاریابان و دیگر ذینفعان شرکت که می‌خواهند سایت خود را برای دستیابی به بالاترین نرخ تبدیل بهینه‌سازی کنند. اگر می‌خواهید ببینید مردم چگونه و چرا سایت شما را پیدا و با آن تعامل می‌کنند، این ابزار منجر به ارائه تجربه‌ای بهتر به بازدیدکنندگان شما خواهد شد.

  • وب‌سایت رسمی MonsterInsights (+)

۵. افزونه Rank Math

افزونه RankMath

Rank Math همین‌طور که در حال نوشتن محتوا هستید به شما در بهینه‌سازی سایت یاری می‌رساند و اطلاعات مربوط به پست‌ها را به صورت بلادرنگ ارائه می‌کند تا هیچوقت نیازمند خروج از محیط و رابط کاربری وردپرس نباشید. علاوه بر این می‌توانید با مشاهده پیش‌نمایشی از محتوای خود، عناوین و توضیحات متا را بهینه‌سازی کنید و از بروز هرگونه خطا در نحوه نمایش پست‌ها در صفحه نتایج جستجو جلوگیری شود.

بهترین نکته راجع به این افزونه آن است که به صورت خاص برای دستیابی به بالاترین سرعت ممکن بهینه‌سازی شده و بنابراین روی تلاش‌های شما برای افزایش سرعت بارگذاری سایت تاثیری نمی‌گذارد. از سوی دیگر شاهد قابلیت‌های سئومحور اضافه مانند ری‌دایرکت کردن لینک‌ها، پایش خطاهای ۴۰۴ و سئو برای سایت‌های WooCommerce هستیم.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: آن‌هایی که در واقع تیمی یک‌نفره به حساب می‌آیند و باید روی محتوا، سئو و سلامت وب‌سایت کار کنند. RankMath تمام داده‌های مفید را در یک محل نگه می‌دارد تا بدون نیاز به ماژول‌های تحلیل سئو پیشرفته، به خوبی بدانید باید بر چه چیزهایی متمرکز باشید.

  • وب‌سایت رسمی افزونه RankMath (+)

۶. افزونه Premium SEO Pack

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

آنچه Premium SEO Pack را به یکی از منحصر به فرد‌ترین و بهترین افزونه های سئو در وردپرس تبدیل می‌کند، رسیدگی به عناصری است که سایر افزونه‌ها توجهی به آن‌ها نداشته‌اند. از یک سو تمام قابلیت‌های بنیادین مانند ساخت Sitemap و پایش گوگل آنالیتیکس را در این افزونه می‌یابید و از سوی دیگر می‌توانید منتظر قابلیت‌های خاص‌تر مانند پایش سرعت بارگذاری صفحات، ریچ اسنیپت‌ها، بررسی خطاهای ۴۰۴ و مدیریت لینک‌سازی باشید. در نهایت نیز باید به این قابلیت اشاره کرد که با Premium SEO Pack می‌توان انبوهی اطلاعات راجع به ساختار لینک‌دهی داخلی سایت به دست آورد.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: افراد خلاقی که رزومه خود را در سطح وب نگه می‌دارند و معمولا باید میان ظاهر و عملکرد سایت یکی را انتخاب کنند. با ارائه اعلانات مختلف راجع به سئوپسند بودن تصاویر و همین‌طور امکان کوچک‌سازی CSS و جاوا اسکریپت برای دستیابی به سرعت بالاتر، Premium SEO Pack اجازه می‌دهد هر دو اولویت را با یکدیگر داشته باشیم.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Premium SEO Pack (+)

۷. افزونه WP Meta SEO

افزونه WP Meta

در حال بازطراحی ساختار یک وب‌سایت هستید؟ پس نباید بهینه‌سازی صفحات جدیدی که در این فرایند ساخته می‌شوند برای موتورهای جستجو را از یاد ببرید. WP Meta SEO یک ویرایشگر گروهی برای اطلاعات متا دارد، بهینه‌سازی ابعاد مختلف سایت به صورت یک‌جا را آسان می‌کند (در واقع نیازی به رسیدگی جداگانه به هریک از صفحات نیست)، و باعث می‌شود حسابی در زمان‌تان صرفه‌جویی شود.

WP Meta SEO ضمنا به شکلی گسترده با ابزار گوگل سرچ کنسول ادغام شده تا قابلیت پیشنهاد کلمات کلیدی آن را در اختیار شما بگذارد و در واقع داده خود را به شکلی دقیق و مستقیم از گوگل دریافت کنید. چنین قابلیتی باعث می‌شود قادر به اتخاذ تصمیماتی آگاهانه راجع به استراتژی کلمه کلیدی خود باشید. علاوه بر این شاهد قابلیت‌های سئومحور اضافه مانند ابزار مدیریت ری‌دایرکت کردن لینک‌ها و ابزار ساخت نقشه سایت نیز هستیم.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: کارآفرینان یا بازاریابان همه‌کاره‌ای که به مدیریت همزمان وب‌سایت، سئو و محتوا مشغول می‌شوند. قابلیت ویرایش گروهی باعث می‌شود جریان‌های کاری به شکلی سریع‌تر طی شوند و بنابراین می‌توانید زمان بیشتری را صرف تولید محتوا با کیفیتی کنید که به مذاق مخاطبان خوش می‌آید.

  • وب‌سایت رسمی افزونه WP Meta SEO (+)

۸. افزونه W3 Total Cache

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

سرعت بارگذاری سایت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو باید مد نظر قرار داد. در واقع تمام موتورهای جستجوی جهان به دنبال سایت‌هایی می‌گردند که بهترین تجربه کاربری ممکن را برای مخاطبان به ارمغان آورند. افزونه W3 Total Cache نیز برای کمک به شما در همین زمینه از راه رسیده و از طریق کش کردن داده، کوچک‌سازی و ادغام با CDN، هم سرعت بارگذاری سایت شما را بالاتر می‌برد و هم رسیدگی به امور مختلف را تسهیل می‌کند.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: صاحبان وب‌سایتی که انبوهی محتوا در فرم‌های گوناگون (مانند گیف، ویدیو و تصویر) در وب‌سایت خود قرار می‌دهند. استفاده از این افزونه از آن جهت اهمیت دارد که مستقیما بر یکی از بزرگ‌ترین ابعاد مربوط به رده‌بندی سئو، یعنی سرعت بارگذاری سایت، تاثیر می‌گذارد.

  • وب‌سایت رسمی افزونه W3 Total Cache (+)

9. افزونه Rankie

افزونه Rankie

استراتژی سئو شما پیوندی ناگستتنی با داده شما دارد و بنابراین کیفیت داده، مستقیما بر کیفیت سئو نیز تاثیر می‌گذارد. افزونه Rankie کاری که می‌کند که به داده‌هایی هرچه بیشتر دسترسی پیدا کنید و دست به هوشمندانه‌ترین تصمیمات ممکن در بهینه‌سازی سایت خود بزنید. با کمک به پایش رده‌بندی سایت شما و ساخت گزارش‌های دقیق، Rankie به شما می‌گوید که چطور قادر به پیاده‌سازی تغییراتی در هر صفحه هستید. ضمنا در این مسیر نیازمند باز کردن هیچ زبانه‌ای برای گوگل آنالیتیکس، وردپرس یا صفحات گسترده اکسل نخواهید بود. همه‌چیز درون محیط خود افزونه قرار گرفته و می‌توانید به پایش تک‌تک کلمات کلیدی مد نظرتان بپردازید تا هم از عملکرد خود در گذر زمان باخبر باشید و هم عبارات کلیدی جدید را برای افزایش اکتشاف‌پذیری محتوای خود به کار بگیرید.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: تحلیلگران سئو یا داده‌های بازاریابی که می‌خواهند درکی جامع از عملکرد سایت خود در صفحه نتایج جستجو و چشم مخاطبان به دست آورند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Rankie (+)

۱۰. افزونه SQUIRRLY

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

با استفاده از الگوریتم‌هایی مبتنی بر یادگیری ماشینی که در طول ۷ سال به تحلیل بیش از ۶۰۰ هزار سایت مختلف پرداخته‌اند، Squirrly وب‌سایت‌ها را به شکلی گسترده و براساس فاکتورهایی مانند معماری داخلی، بهره‌گیری از کلمات کلیدی، بک لینک سایت، اعتبار وب و موارد این چنینی بررسی می‌کند.

هوش مصنوعی این افزونه می‌تواند خلأهای موجود در وب‌سایت را که باعث می‌شوند قادر به رده‌بندی به بهترین شکل ممکن نباشید پیدا می‌کند و بنابراین تمرکزتان کاملا بر فعالیت‌هایی معطوف خواهد بود که سریع‌ترین و بهینه‌ترین نتایج را به همراه می‌آورند. ایده پشت SQUIRRLY این است که بتوانید با کمترین تلاش، هزینه و زمان ممکن، بزرگ‌ترین دستاوردهای ممکن را برای خود رقم بزنید.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: آن دسته از افراد حرفه‌ای که به دنبال ابزاری برای بررسی سراسری سئو در وب‌سایت می‌گردند. اگر کنترل سایتی را برعهده گرفته‌اید که نیازمند یک استراتژی سئو کاملا جدید و متفاوت است، SQUIRRLY یکی از بهترین افزونه های سئو برای وردپرس به حساب می‌آید و شما را از انبوهی کارهای دردسرساز آسوده می‌کند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Squirrly (+)

۱۱. افزونه Redirection

افزونه Redirection

گاهی از اوقات یک صفحه را پاک می‌کنید، چرا که دیگر نیازی به آن ندارید. با این حال گوگل در صفحه نتایج جستجوی خود، صفحه مورد نظر را در یکی از بالاترین نقاط ممکن قرار داده است. در این بین شما هم انبوهی بک‌لینک دارید که که به صفحاتی که نمی‌خواهید از دست دهید اشاره دارند. در این حالت چطور می‌توان صفحه را پاک کرد و هیچ ترافیکی هم از دست نداد؟

در این حالت به سراغ «ری‌دایرکت» لینک می‌روید که به گوگل می‌گوید به جای صفحه قبلی، به صفحه‌ای جدید چشم بدوزد. این ری‌دایرکت‌ها عنصری مهم در استراتژی سئو شما به حساب می‌آیند و می‌توانید بدون زحمت خاصی، به این مهم دست پیدا کنید. کافی‌ست خیلی ساده به سراغ افزونه Redirecion بروید و URL جدیدی که صفحه باید به آن لینک شود را وارد کنید.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: تیم‌های بازاریابی یا توسعه‌ای که مشغول بازطراحی یک وب‌سایت هستند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Redirection (+)

۱۲. افزونه Schema - All in One Schema Rich Snippets

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

ریچ اسنیپت یکی از قابلیت‌های گوگل است که نتایج جستجو را به شکلی بسیار جذاب به نمایش درمی‌آورد و حتی می‌توان منجر به افزایش نرخ کلیک شما شود. ریچ اسنیپت‌ها معمولا ساختاری تعاملی دارند و می‌توانند عناصر مختلفی مانند تصاویر، امتیازهای ستاره‌ای، قیمت محصول، نویسنده مطلب و مواردی از این دست را به نمایش بگذارند. بنابراین به دست آوردن جایگاهی در ریچ اسنیپت می‌تواند منجر به برتری چشمگیر شما نسبت به رقبا و کسب ترافیک بیشتر شود.

افزونه All in One Schema Rich Snippets به شما اجازه می‌دهد که رقابت جدی‌تری بر سر این اسنیپت‌ها داشته باشید و از سوی دیگر به تعبیه کدهای اسکیما (Schema) مختلف مانند نقدها، رویدادها، دستورالعمل‌ها، مقالات، محصولات و سرویس‌ها مشغول شوید. بهترین نکته این است که برای استفاده از این افزونه نیازی نیست دانشی در حوزه توسعه وب داشته باشید.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: کسب‌وکارهای کوچک، بلاگ‌ها و سایت‌های بررسی محصولی که می‌خواهند به شکلی گسترده‌تر در صفحات نتایج جستجو دیده شوند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Schema (+)

۱۳. افزونه Ahrefs

افزونه Ahrefs

باز هم به موردی دیگر رسیدیم که به راحتی جزو بهترین افزونه های سئو در وردپرس به حساب می‌آید. Ahrefs بعد از اینکه برای سالیان سال جعبه ابزار اصلی کارشناسان سئو برای تحقیق کلمه کلیدی و جمع‌آوری داده برای کمپین‌های سئو به حساب آمد، از یک افزونه جدید برای وردپرس هم برخوردار شد که داده‌هایی کاربردی را مستقیما در داشبورد شما به نمایش درمی‌آورد.

از منحصر به فردترین و بهترین ویژگی‌های موجود در این افزونه می‌توان به قابلیت تحلیل بک‌لینک متکی بر فهرست بک‌لینک Ahrefs (بزرگ‌ترین فهرست بک‌لینک جهان)، تحلیل سئو براساس داده به دست آمده از گوگل آنالیتیکس و همین‌طور ابزاری برای بررسی محتوا که پیشنهاداتی بلادرنگ برای افزایش کیفیت محتوا می‌دهد، اشاره کرد.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: متخصصان روابط عمومی و مدیران شبکه‌های اجتماعی که می‌توانند درست به اندازه سئوکارها و نویسندگان محتوا از چنین داده‌هایی بهره ببرند. فقط اشتراک‌گذاری داده با این تیم‌ها را از یاد نبرید. درک پروفایل بک‌لینک شما باعث می‌شود انبوهی فرصت تازه برای مشارکت و همکاری به دست آورید و ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید.

  • وب‌سایت رسمی افزونه Ahrefs (+)

۱۴. افزونه SEMrush Writing Assistant

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

در بازار شدیدا رقابتی امروز، امکان بررسی ترندهای سئو رقبا، حکم طلا را دارد. افزونه SEMrush Writing Assistant برای وردپرس نه‌تنها کاری می‌کند که قادر به نگارش مطالبی بهتر و با کیفیت‌تر باشید، بلکه سرنخ‌هایی راجع به تلاش‌های رقبا نیز در اختیارتان می‌گذارد تا متوجه شوید می‌خواهند دقیقا هنگام سرچ برای چه جستارهایی رده‌بندی شوند و چرا.

SEMrush هم یک پلتفرم تحقیق کلمه کلیدی دیگر است و ابزار شدیدا محبوب Writing Assistant خود را در قالب یک افزونه وردپرس نیز عرضه کرده. این افزونه محتوا را همزمان با تایپ بررسی کرده و براساس اطلاعاتی که راجع به کلمات کلیدی و رقبای شما دارد، پیشنهاداتی متنوع می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید محتوای بهتری تولید کنید که به صورت مستقیم با هرآن‌چیز دیگری که تا آن لحظه منتشر و رده‌بندی شده، رقابت می‌کند.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: بازاریابان و تولیدکنندگان محتوایی که با بهترین رویکردها در جهان سئو آشنایی دارند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه SEMrush (+)

۱۵. افزونه SEOPress

بهترین افزونه های سئو در وردپرس

SEOPress عمدتا به درد صاحبان کسب‌وکاری می‌خورد که می‌خواهند با بازطراحی وب‌سایت خود، تجربه کاربری بهتری فراهم کنند و در نتیجه نیاز به ابزارهای بهینه‌سازی گروهی و یک‌جا دارند. اگر نگران این هستید که سایت‌تان به خاطر نصب کردن انبوهی افزونه مختلف سنگین شود، می‌توانید به سراغ مجموعه‌ ابزارهای موجود در SEOPress بروید که تمام نیازهای شما در قلمروی سئو را برطرف می‌کنند: چیزهایی مانند خرده‌نان‌ها (Breadcrumb)، ری‌دایرکت‌ها، اسکیماها و نقشه‌های سایت. از سوی دیگر می‌توانید توضیحات متا و عناوین را بهینه‌سازی کنید، نقشه سایت خود را به گوگل بشناسانید و حتی به دنبال لینک‌های شکسته بگردید، همه این‌ها درون همان داشبورد اصلی وردپرس.

گزینه‌ای ایده‌آل برای: سایت‌های بزرگی که باید بالاترین سطح از عملکرد را به نمایش گذشته و ترافیک بالا و انبوهی از محتوا را مدیریت کنند.

  • وب‌سایت رسمی افزونه SEOPress (+)

سخن پایانی راجع به بهترین افزونه های سئو در وردپرس

اگر یک وب‌سایت مبتنی بر وردپرس دارید، بدون هیچ تردید باید به سراغ برخی از ابزارهای موجود در لیست بهترین افزونه های سئو در وردپرس ما بروید. گاهی از اوقات ممکن است تمی را انتخاب کرده باشید که برخی تنظیمات سئو را به صورت پیش‌فرض در خود دارد. با این حال اگر بخواهید به بازطراحی سایت مشغول شوید یا کنترل وسیع‌تری بر جنبه‌های مختلف آن داشته باشید، بدون تردید باید از ابزارها و افزونه‌های اضافه نیز بهره بگیرید. مواردی که در این مطلب خواندید همگی از بهترین ابزارها در نوع خود به حساب می‌آیند و تمام نیازهای شما را برطرف خواهند ساخت.

بر اساس رای ۱۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
Hubspot Blog
۱ دیدگاه برای «بهترین افزونه های سئو در وردپرس — معرفی ۱۵ پلاگین مهم»

بسیار عالی و کارآمد بود

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *