بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های عروسی — بخش اول

۸۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های عروسی — بخش اول

قالب نمایش (Theme) که برای ساخت یک وب‌سایت عروسی انتخاب می‌شود، باید قابلیت به نمایش گذاشتن بهترین لحظات این رویداد ویژه را داشته باشد. در این مقاله، فهرستی از بهترین قالب نمایش‌های مخصوص وب‌سایت‌ عروسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. قالب نمایش Ultra

اولین قالب نمایش این فهرست، (Ultra) است. این قالب نمایش همه‌منظوره دارای چندین طراحی‌ آماده است که آن را برای ساخت هر نوع وب‌سایتی مناسب می‌کند. به علاوه، این قالب نمایش دارای قالب‌های زیبای عروسی، تصاویر پس‌زمینه تمام صفحه و سبک نگارشی ظریف است. از ویژگی‌های بخصوص Ultra، به بخش «داستان ما» برای معرفی عروس و داماد، آلبوم‌های تصاویر زیبا و همچنین بخش اعلام حضور یا عدم حضور میهمانان می‌توان اشاره کرد.

به همراه این قالب نمایش، یک صفحه‌ساز قدرتمند با قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) نیز ارائه می‌شود. کار با پنل گزینه‌های این قالب نمایش بسیار آسان است.

2. قالب نمایش Just Married

قالب نمایش (Just Married)، یک قالب نمایش جذاب عروسی است. طراحی ظریف به همراه تصاویر پس‌زمینه تمام صفحه، صفحه خانگی تک‌ستونی و آلبوم‌های خیره‌کننده برای تصاویر، از ویژگی‌های این قالب نمایش است. Just Married، قابلیت‌های دیگری نظیر رنگ‌های سفارشی، 4 طرح رنگی، بخشی برای معرفی ساقدوش‌های عروس و داماد، محل برگزاری عروسی، رزرو، تماس با ما و غیره را نیز دارد.

3. قالب نمایش Meridian Wedding

اگر به دنبال یک قالب نمایش با طراحی زیبا، طرح‌بندی شیک و ویژگی‌های سفارشی در داخل آن می‌گردید، نگاهی به «Meridian Wedding» بیندازید. صفحه اصلی این قالب نمایش، دارای یک اسلایدر (Slider) در بالای صفحه برای نمایش عکس‌های عروس و داماد خوشبخت به همراه دکمه‌های مخصوص اعلام حضور یا عدم حضور میهمانان و ارسال هدیه است. آلبوم‌های تصاویر زیبا، فرم حضور و عدم حضور دعوت‌شدگان، محل برگزاری مراسم، زمان برگزاری مراسم و تمام سیستم برنامه‌ریزی عروسی در Meridian Wedding قابل دسترس است. تنظیمات این قالب نمایش آسان بوده و دارای قابلیت سفارشی‌سازی به همراه مشاهده هم‌زمان تغییرات است.

4. قالب نمایش Inspiro

قالب نمایش (Inspiro)، برای خلق یک تأثیرگذاری ماندگار طراحی شده است. این قالب نمایش برای سایت‌های عکاسی، ویدیو و عروسی، گزینه‌ی بی‌نقصی است. آلبوم‌های زیبا برای ویدیوها و تصاویر، پس‌زمینه‌های تمام صفحه و پشتیبانی از لایت‌باکس (Lightbox) برای ویدیوها و تصاویر از امکانات دیگر Inspiro است. این تم به همراه قابلیت نصب با یک کلیک، پنج طرح‌بندی آماده (یک طرح مخصوص وب‌سایت عروسی) و یک صفحه‌ساز ساده با قابلیت کشیدن و رها کردن برای ویرایش صفحات ارائه می‌شود. نصب تمام گزینه‌های قالب نمایش ساده بوده و دارای قابلیت مشاهده هم‌زمان تغییرات است.

5. قالب نمایش Amore

قالب نمایش (Amore)، یک قالب نمایش شیک با طراحی زیبا است که وب‌سایت شما را برجسته و چشمگیر می‌کند. صفحه خانگی دارای یک اسلایدر تمام صفحه است. سفارشی‌سازی این قالب نمایش آسان بوده و امکان ایجاد و استفاده از هر طرح رنگی را برای شما فراهم می‌کند. Amore دارای یک صفحه‌ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن است که به شما اجازه می‌دهد تا طرح‌بندی‌های دلخواه خود را ایجاد کنید.

6. قالب نمایش Lense

قالب نمایش (Lense)، یک قالب نمایش مخصوص عکاسی با طراحی منحصربه‌فرد است که همین مسئله آن را برای استفاده در وب‌سایت‌های عروسی مناسب می‌کند. صفحه خانگی دارای یک آلبوم زیبا برای تصاویر به همراه پیمایش (Scrolling) افقی است. امکان قرار دادن تصاویر به صورت ستونی، شبکه‌ای، پیمایشی و حتی در اسلایدشو وجود دارد. شما می‌توانید برای هر یک از آلبوم‌های مجزا، تنظیمات متفاوتی در نظر بگیرید. رنگ‌های نامحدود، ویجت‌های سفارشی (Custom Widgets)، تجربه موبایلی منحصربه‌فرد و سفارشی‌سازی آسان، از دیگر امکانات Lense هستند.

7. قالب نمایش Emma

اگر به دنبال یک قالب نمایش ظریف و در عین حال ساده برای وب‌سایت عروسی هستید، پیشنهاد ما به شما (Emma) است. سبک نگارشی با طراوت، رنگ‌های زیبا و تصاویر تمام صفحه، تمام نیازهای شما برای ساخت یک وب‌سایت عروسی را برطرف می‌کنند. Emma، دارای فرم حضور و عدم حضور دعوت‌شدگان، افزونه رایگان برای ثبت مهمانان و قابلیت به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام است. علاوه بر این‌ها، این قالب نمایش، قابلیت ترجمه محتوای داخلی وب‌سایت و همچنین تنظیمات آسانی دارد.

8. قالب نمایش Selfie

قالب نمایش (Selfie)، انتخاب بسیار خوبی برای یک وب‌سایت عروسی است. طراحی این تم مختص نمایش زیبای تصاویر بوده و دارای طرح‌بندی زیبایی است که در همه‌ی سیستم‌عامل‌ها، ظاهر خیره‌کننده‌ای را به وجود می‌آورد. منوهای راهنما و کناری این قالب نمایش به صورت بازشو و جمع‌شو هستند. Selfie، دارای یک بخش جداگانه وبلاگی به همراه آلبوم تصاویر لمسی است. تنظیمات قالب نمایش تقریباً سرراست بوده و اکثر گزینه‌های آن آماده هستند.

9. قالب نمایش Nayma

قالب نمایش (Nayma)، یک قالب نمایش همه‌منظوره به همراه چندین طراحی آماده برای اهداف مختلف (یک طراحی برای وب‌سایت‌های عروسی) است. این قالب عروسی شامل یک تصویر بزرگ تمام صفحه به همراه آگهی عروسی در بالای آن می‌شود. جلوه‌های ویژه پس‌زمینه «پارالکس» (Parallax) برای بخش‌های مختلف، آلبوم‌های جذاب برای تصاویر و محلی برای نمایش جزئیات مراسم عروسی مانند زمان، مکان، برنامه‌ریزی و غیره از امکاناتی است که Nayma در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از این تم بسیار آسان است. علاوه بر امکاناتی که اشاره شد، ماژول‌هایی با قابلیت کشیدن و رها کردن نیز برای تنظیم طرح شما فراهم شده است.

10. قالب نمایش Wedding Band

قالب نمایش (Wedding Band)، دارای یک اسلایدر جذاب در بالای صفحه به همراه بخش‌های مختلف در کنار آن است. تمام تنظیمات قالب نمایش آسان بوده و قابلیت مشاهده هم‌زمان تغییرات را دارد. علاوه بر این‌ها، امکان اضافه کردن فرم تماس با ما و یک قالب صفحه‌ سازگار با افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس، از دیگر امکانات Wedding Band هستند.

در بخش دوم این مقاله، به معرفی ادامه فهرست بهترین قالب‌های مخصوص وب‌سایت‌های عروسی خواهیم پرداخت.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

#

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wpbeginner
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *