برترین نرم‌افزارهای تماس تصویری

۱۷۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
برترین نرم‌افزارهای تماس تصویری

امروزه برقراری تماس تصویری دیگر یک بحث لوکس به‌حساب نمی‌آید بلکه نیازی واقعی است. به‌طور قطع مکالمات رودررو جنبه شخصی و اثر بهتری نسبت به تماس‌های ساده صوتی روی افراد دارند. چه شما از تماس تصویری برای برقراری ارتباط با خانواده خود استفاده کنید و چه با دوستان یا محیط کار، این ابزارها فاصله جغرافیایی بین افراد را کمرنگ کرده‌اند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله درباره چند نرم‌افزار تماس تصویری با شما صحبت کنیم.

در ادامه فهرستی از 10 تا از بهترین نرم‌افزارهای تماس تصویری در ویندوز را به شما معرفی می‌کنیم.

1.   نرم‌افزار  Skype

بدون شک محبوب‌ترین گزینه در این فهرست نرم‌افزار اسکایپ است که مدت‌هاست در این حوزه حضور دارد. Skype در طول این سال‌ها مسیری طولانی را پیموده است و در این مدت بهترین سطح تماس تصویری را برای کاربران فراهم نموده است. واسط کاربری اسکایپ هنوز هم همان مدل ساده و آسان است که در طول زمان ویژگی‌های مفیدی به آن اضافه شده است. Skype امکان برقراری تماس را به دو صورت رایگان و پولی فراهم می‌کند. در نسخه پولی قابلیت برقراری تماس با هر شماره‌ای در سرتاسر دنیا با پرداخت هزینه جزئی میسر است. نیازی به توضیح نیست که Skype امکان برقراری هم تماس صوتی و هم تماس تصویری را برای کاربران دارد. پس با دانلود نسخه ویندوز این نرم‌افزار با کسانی که دوستشان دارید در ارتباط باشید.

2.  نرم‌افزار Google Hangouts

گوگل خود به‌عنوان یک سردمدار در حوزه ارتباطات دیجیتال معرفی نموده است. کاری را که گوگل با سرویس ساده ایمیل آغاز نمود اکنون سرویس‌های بسیار متنوعی را ازجمله تماس تصویری شامل می‌شود. Google Hangouts یکی از بهترین نرم‌افزارهای تماس تصویری برای ویندوز است. این پلتفرم امکان ارسال پیام و همچنین برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را با سایر کاربرانی که دارای حساب Gmail هستند برقرار می‌کند. با Google Hangouts می‌توان به‌طور هم‌زمان با 10 نفر تماس تصویری داشت. گرچه این اپلیکیشن در داخل Gmail موجود است اما می‌توانید نسخه تحت وب آن را نیز دانلود کنید.

3. نرم‌افزار Line

Line به‌عنوان نرم‌افزار برقراری تماس و پیام‌رسانی رایگان در سال 2011 در ژاپن معرفی شد. همچون سایر نرم‌افزارهای این فهرست Line با قابلیت تماس تصویری به کم شدن فاصله شما با دوستانتان کمک می‌کند. گرچه Line روی موبایل محبوب‌تر است اما نسخه ویندوزی آن نیز ارائه شده است. جدا از تماس‌های باکیفیت تصویری روی Line، می‌توانید از مجموعه عظیم استیکرها و ایموجی‌ها در فروشگاه استیکر Line بهره ببرید. به‌علاوه می‌توانید تصاویر، ویدیو و پیام‌های صوتی بین کاربران موجود در فهرست مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

4.  نرم‌افزار Tango

Tango یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای تماس و پیام‌رسانی است که برای موبایل و ویندوز ارائه شده است. با داشتن بیش از 200 میلیون کاربر این نرم‌افزار پایگاه وفاداری از مشتریان برای خود تشکیل داده است. درست مثل سایر نرم‌افزارهای فهرست ما، Tango نیز امکان برقراری تماس تصویری را فراهم می‌کند؛ اما Tango قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند امکان انجام بازی‌های ساده برای کاربران دارد. کاربر می‌تواند در حین تماس به انجام بازی نیز بپردازد. امکان برقراری ارتباط و به همراه سرگرمی در باشگاه کاربران این نرم‌افزار می‌تواند تجربه بسیار عالی برای شما باشد.

5. نرم‌افزار Viber

یکی از نرم‌افزارهایی که به‌طور قطع باید به آن بپردازیم Viber است چراکه ویژگی‌های گوناگون با واسط کاربری ساده ارائه می‌کند. این اپلیکیشن رایگان است و به شما امکان برقراری تماس با هر کاربر Viber در سرتاسر دنیا را می‌دهد. علاوه بر امکان تماس، این نرم‌افزار قابلیت برقراری چت با سایر کاربران را فراهم می‌کند. مجموعه‌ای از استکیرهای مقرون به‌صرفه نیز برای استفاده در چت به کاربران عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید این نرم‌افزار را بین موبایل و سیستم ویندوز خود همگام‌سازی کنید.

6.  نرم‌افزار Imo

Imo یکی از بهترین نرم‌افزارهای تماس تصویری برای ویندوز است چراکه هم رایگان است و هم واسط کاربری ساده‌ای دارد. این اپلیکیشن از دستگاه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند؛ به‌عبارت‌دیگر نه‌تنها روی موبایل بلکه روی سیستم دسکتاپ خود نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. Imo مجموعه‌ای از استیکرهای جذاب و شاد دارد که می‌تواند چت شما را پویاتر کند. می‌توان با Imo برحسب دلخواه فرد تماس صوتی یا تصویری برقرار نمود. استفاده از Imo درست مثل استفاده از امکانات تماس و پیام‌رسانی یک تلفن همراه ساده است. در یک کلام، Imo یک اپلیکیشن بدون دردسر برای همه است. به‌علاوه برای Imo افزونه مرورگر Chrome نیز ارائه شده است.

7. نرم‌افزار Facebook Video Chat

Facebook Video Chat یکی از ویژگی‌های پیام‌رسان فیس‌بوک برای برقراری تماس تصویری است. کیفیت تماس تصویری در این سرویس بالا است و می‌توان با تمامی فهرست مخاطبین فیس‌بوک تماس برقرار نمود. برای استفاده از امکانات کاملاً رایگان Facebook Video Chat کافی است این پیام‌رسان را دانلود کنید.

8. نرم‌افزار Nimbuzz

Nimbuz یک اپلیکیشن پیام‌رسان است که مدتی از عرضه آن می‌گذرد. به‌مرور زمان این نرم‌افزار که در ابتدا تنها برای پیام‌رسانی کاربرد داشت قابلیت‌های دیگری ازجمله تماس تصویری و صوتی به آن اضافه شد. این نرم‌افزار با اکثر پلتفرم‌های موبایل مثل Kindle، Mac و ویندوز سازگار است.

9. نرم‌افزار  TokBox

TokBox یک پلتفرم تماس تصویری مبتنی بر وب است که به کاربران امکان تماس تصویری روی همین بستر را می‌دهد. با استفاده از افزونه فیس‌بوک کاربران قادر خواهند بود با فهرست مخاطبین فیس‌بوک خود نیز تماس تصویری داشته باشند. این نرم‌افزار تقریباً با تمامی پلتفرم‌ها ازجمله ویندوز سازگار است. می‌توانید با TokBox علاوه بر تماس تصویری تماس صوتی نیز داشته باشید. این اپلیکیشن دو نسخه رایگان و پولی دارد. نسخه رایگان دارای محدودیت زمانی است. اگر به دنبال نرم‌افزاری حرفه‌ای برای تماس‌های تصویری خود هستید TokBox گزینه ایده‌آلی است. با TokBox قابلیت برقراری ویدیو کنفرانس نیز وجود دارد.

10. نرم‌افزار WeChat

فهرست ما برای بهترین نرم‌افزارهای تماس تصویری بدون نام WeChat کامل نخواهد بود. این اپلیکیشن برای تمامی سیستم عامل‌های محبوب مثل اندروید، iOS، Mac OS و ویندوز موجود است. WeChat به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق چت و تماس صوتی و تصویری باهم ارتباط برقرار کنند. به‌علاوه امکان ارسال فایل نیز با WeChat وجود دارد. می‌توان WeChat را به‌صورت هم‌زمان روی موبایل و سیستم دسکتاپ استفاده نمود. در صورتی که از طریق وب سایت وارد حساب خود شده باشید نوتیفیکیشن‌ها را روی سیستم دسکتاپ به‌جای موبایل دریافت می‌کنید.

برقراری ارتباط چه برای اهداف کاری و چه شخصی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب نرم‌افزار مناسب تماس تصویری که نیازهای شما را برآورده کند کمک کرده باشد.

همچنین پیشنهاد ما مراجعه به لینک‌های زیر و مطالعه آن‌ها می‌باشد:

 

منبع

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «برترین نرم‌افزارهای تماس تصویری»

آفرین برآفرینش

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *