سرویس چت آنلاین کاربردی و رایگان — کامل ترین و بهترین فهرست

۲۱۲۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه
سرویس چت آنلاین کاربردی و رایگان — کامل ترین و بهترین فهرست

سرویس چت آنلاین، مکالمه‌ای در لحظه است که امکان اشتراک‌گذاری لینک، جمع‌آوری داده و ذخیره کامل مکالمه برای ارجاعات بعدی را فراهم می‌کند و ابزار مناسبی برای کمک فوری به مشتریان به حساب می‌آید. شروع پشتیبانی به وسیله چت آنلاین ساده است اما تبدیل آن به روشی پایدار در استراتژی خدمات مشتری، تفکر و تلاش دقیق می‌طلبد. در این مطلب در مورد مزایای چت آنلاین، روش‌های بهبود و نحوه عملکرد آن توضیح می‌دهیم و ابزارهای مورد استفاده در سرویس چت آنلاین را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب این نوشته

سرویس چت آنلاین چیست ؟

چت آنلاین روشی است که به وسیله آن مشتریان می‌توانند با بخش پشتیبانی مکالمه درلحظه و رفت و برگشتی داشته باشند. با استفاده از نرم‌افزارهای چت آنلاین که در وب‌سایت شرکت تعبیه شده است، مشتریان سوالات خود را ارسال می‌کنند و به سرعت پاسخ آن را دریافت می‌کنند.

برای مثال در تصویر زیر کاربر از پشتیبانی مشتریان در مورد ردیابی سفارش، سوال می‌کند.

سرویس چت آنلاین

اهمیت چت آنلاین

دو دلیل عمده برای افزودن چت آنلاین به وب‌سایت وجود دارد که در زیر فهرست شده‌اند.

  • ایجاد تجربه مشتری عالی
  • پاسخگویی سریع به لیدها و بهبود نرخ تبدیل

سرویس چت آنلاین از سایر روش‌های پشتیبانی مشتریان بهتر است چراکه به افراد اجازه می‌دهد هر روز هفته در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به بخش پشتیبانی مشتریان دسترسی داشته باشد و سوالات خود را از کارمندان این بخش بپرسند. برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها امکان رائه سرویس چت آنلاین به‌خصوص به صورت ۷×۲۴ وجود ندارد. ویژگی‌هایی مانند پاسخگویی خودکار در این موارد کمک‌کننده خواهد بود.

عملکرد چت آنلاین

ابزارهای سرویس چت آنلاین عموما به صورت پاپ‌آپ روی وب‌سایت یا اپلیکیشن شما ظاهر می‌شوند. افراد با باز کردن پنجره چت، قادر خواهند بود تا پیام خود را تایپ کنند و آن را برای تیم پشتیبانی ارسال کنند. در سمت کاربر، فرد مکالمه خود با پشتیبانی را مشاهده می‌کند. در سمت پشتیبانی، کارمند ممکن است علاوه بر مکالمه، اطلاعات مشتری را نیز ببیند.

تصویر زیر نمونه‌ای از صفحه چت آنلاین سمت پشتیبانی را نشان می‌دهد.

عملکرد چت آنلاین

برخی ابزارها ممکن است رابط کاربری متفاوتی داشته باشند اما بیشتر فرآیند به همان صورتی است که توضیح دادیم.

ابزارهای چت آنلاین به دو دسته ابزارهای مستقل و وابسته تقسیم می‌شوند. ابزارهای وابسته خدمتی از یک پلتفرم دیگر هستند. برای هر روش مزایا و معایبی وجود دارد. یکی از مزایای ابزارهای مستقل این است که تجزیه و تحلیل‌های عمیق‌تری را ارائه می‌دهد چراکه تنها بر یک موضوع متمرکز است. این ابزارها ممکن است از ویژگی‌های دیگری مانند هوش مصنوعی یا اتوماسیون استفاده کنند که ابزارهای وابسته از آن بی‌بهره باشند.

مزیت اصلی استفاده از ابزارهای وابسته که بخشی از یک پلتفرم هستند، سایر ابزارهای پلتفرم است. بسته به نوع پلتفرم، مزیت صرفه‌جویی در هزینه نسبت به ابزارهای اختصاصی چت وجود دارد. به طور کلی، پلتفرم پشتیبان همه کاره ممکن است هزینه بیشتری در ماه داشته باشد اما با درنظر گرفتن همه بخش‌ها، به صرفه‌تر خواهد بود.

بهترین سرویس چت آنلاین برای سایت

در ادامه بهترین ابزارهای سرویس چت آنلاین معرفی شده‌اند.

سرویس چت آنلاین Olark

هزینه استفاده از این ابزار حداقل ماهانه ۱۹ دلار برای هر کاربر است و برای وب، اندروید و iOS در دسترس است. Olark ابزار چت اختصاصی و دارای ویژگی‌های پیشرفته است. علاوه بر ویژگی‌های چت آنلاین، این ابزار قابلیت‌های اتوماسیون و چت‌بات را نیز ارائه می‌دهد. همچنین Olark از هوش مصنوعی برای تعامل با مشتریان به جای شخص زنده استفاده می‌کند.

در این ابزار امکان نظرسنجی‌های پیش از چت فراهم است که با استفاده از آن متوجه می‌شوید در کجا عملکرد عالی داشته‌اید و چه نقاطی نیاز به بهبود دارند. این ابزار ویژگی‌های بسیار پیشرفته مانند ترجمه چت آنلاین را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرویس چن آنلاین Olark

سرویس چت آنلاین HubSpot Live Chat

بهترین سیستم چت آنلاین رایگان HubSpot Live Chat است. این ابزار برای وب، اندروید و iOS در دسترس است. برای کسانی که می‌خواهند چت آنلاین را بدون پرداخت هزینه امتحان کنند، HubSpot Live Chat ابزار مناسبی است. اگر کاربر وب‌سایت HubSpot باشید، می‌توانید CRM خود را به این سیستم متصل کنید. این ابزار ویژگی‌های خیلی زیادی ندارد، اما رایگان است.

سرویس چت آنلاین LiveChat

این ابزار برای پیام‌رسانی هدفمند، بهترین است. هزینه استفاده از این ابزار، از ماهانه ۱۶ دلار شروع می‌شود و برای ویندوز، اندروید، وب، Mac و iOS در دسترس است. اگر به ارائه سرویس چت به هر دو صورت «انفعالی» (Reactive) و «پویا» (Proactive) علاقه دارید، LiveChat ابزار مناسبی به نظر می‌رسد.

چت‌های انفعالی توسط بازدیدکننده سایت آغاز می‌شود اما در چت پویا، وب‌سایت، بازدیدکنندگان را هدف قرار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد در چت با سایت تعامل کنند.

این ابزار نه تنها امکان چت لحظه‌ای را فراهم می‌کند بلکه این امکان را به شما می‌دهد تا به طور خودکار پیام‌های هدفمند برای بازدیدکنندگان سایت ارسال کنید تا با آن‌ها را به صورت فعالانه تعامل داشته باشید. LiveChat سخت‌ترین تیم‌ها را با داشتن امکاناتی مانند گزارش‌دهی قوی، «ربات چت» (Chatbot) و ابزارهای مدیریت تیم، مدیریت می‌کند.

سرویس چت آنلاین Chaport

این ابزار در ارائه ربات چت بهترین است و نسخه رایگان آن نیز وجود دارد. Chaport گزینه‌ای مناسب برای تیم‌هایی است که برای کاهش زمان پاسخگویی اولیه، به استفاده از ربات چت علاقه دارند. برای استفاده از امکانات بیشتر این ابزار نسخه پولی آن با پرداخت ماهانه 23 دلار برای هر کاربر در دسترس است.

سرویس چت آنلاین Crisp

Crisp ابزار چت آنلاین است که افزونه وردپرسی آن مورد استقبال کسب‌وکارهای کوچک است. نسخه پولی و رایگان ابزار کریسپ در دسترس قرار دارد. این ابزار قابل استفاده در وب، ویندوز، اندروید، Mac و iOS است و به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. نسخه پولی نامحدود آن، قابلیت هماهنگی با واتس‌اپ، اینستاگرام، Trello و CRM را دارد و خدماتی مانند ویدیو چت، ترجمه زنده، امتیازدهی کاربر، امکان مسدود کردن کاربر و تجزیه و تحلیل را ارائه می‌دهد.

سرویس چت آنلاین گفتینو

سرویس چت آنلاین گفتینو به مدت ۱۵ روز به شما امکان استفاده آزمایشی می‌دهد و سپس باید یکی از برنامه‌های پولی آن را خریداری کنید. ابزارک سفارشی گفتینو امکان شخصی‌سازی آن را مطابق با وب‌سایت شما می‌دهد. در این ابزار امکان ارسال پیام صوتی و فایل وجود دارد. همچنین با استفاده از پاسخ‌های آماده و امکان پاسخ به هر پیام به صورت مشخص (Reply)، فرآیند پاسخگویی به کاربران سایت با سهولت انجام می‌گیرد.

گفتینو برای سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا یا وردپرس قابل استفاده است همچنین نرم‌افزار مک و ویندوز آن نیز در دسترس است. از دیگر ویژگی‌های این ابزار، امکان مسدود کردن کاربر مزاحم، اتصال به تلگرام و پاسخ‌های آماده است.

چت آنلاین گفتینو

سرویس چت آنلاین رایچت

ابزار رایچت قابلیت نصب بر روی تمامی دستگاه‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوا را دارد. این ابزار ۱۴ روز نسخه آزمایشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و پس از آن باید در مورد خرید یکی از بسته‌های رایچت تصمیم بگیرید. تمام پیام‌های ارسالی و دریافتی در رایچت به صورت رمزنگاری شده هستند، بنابراین امنیت بالایی دارد. یکی از ویژگی‌های این ابزار امکان مشاهده متن کاربر، قبل از ارسال است. سایر ویژگی‌های ابزار رایچت، امکان شخصی‌سازی ابزارک مطابق وب‌سایت، آرشیو مکالمات، مشاهده اطلاعات کاربر، پاسخ‌های آماده، ارائه به چند زبان و امکان دریافت شماره یا ایمیل کاربر در زمان آفلاین است.

چت آنلاین رایچت

با توجه به اهمیت آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام CRM «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام CRM کرده که لینک آن در ادامه آورده شده است.

مزایای سرویس چت آنلاین

از آنجایی‌که مشتریان به سرویس چت آنلاین علاقه دارند، بهتر است آن را در وب‌سایت خود ارائه دهید. مطالعات نشان می‌دهد که چت آنلاین انتخاب ارجح بسیاری از مشتریان است و بیشترین میزان رضایت از کانال‌های پشتیبانی مربوط به آن است. با درنظر گرفتن مزایای کلیدی چت آنلاین در مورد انتخاب این گزینه برای کسب‌وکار خود تصمیم بگیرید. مزایای این روش در ادامه مطرح شده است.

دسترسی راحت

نرم‌افزارهای چت آنلاین به راحتی با گردش کار مشتری از طریق یک دکمه یا لینک، در وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل، ادغام می‌شوند. با این روش دیگر لازم نیست مشتریان صفحه تماس یا آدرس ایمیل شما را بیابند. دسترسی بالای چت آنلاین، تلاش کاربر را کاهش می‌دهد و این موضوع معیار مهمی در ایجاد وفاداری مشتری است.

بهبود خدمات شرکت

تعبیه چت آنلاین در فرآیند مشتری به کسب‌وکار توضیح می‌دهد که مشتری در کجا نیاز به کمک دارد. سرویس چت آنلاین خوب، به پشتیبانی می‌گوید که مشتری در کدام بخش فرآیند است و قبل از درخواست کمک، در حال انجام چه کاری بوده است. این موضوع به کشف مشکل و راه‌حل آن کمک می‌کند.

خدمات آنی

مشتریانی که پاسخ سوال خود را پس از یک یا دو ساعت از طریق ایمیل دریافت کرده‌اند، از خدمات راضی هستند اما مشتریانی که در لحظه پاسخ و کمک را از طریق چت آنلاین دریافت کرده‌اند به مراتب رضایت بیشتری دارند چراکه می‌توانند بلافاصله به کار خود ادامه دهند.

سرویس چت آنلاین تعاملات را به قسمت‌های کوچک تقسیم می‌کند و به بخش پشتیبانی اجازه می‌دهد تا مشتری را هدایت کند. هدایت مشتری از طریق سوالات مناسب با ترتیب صحیح اتفاق می‌افتد. مکالمه‌ای که از طریق ایمیل ۱ روز در رفت و برگشت است، از طریق چت آنلاین ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

استفاده از لایو چت به جای ایمیل در پشتیبانی مشتریان

پس از راه‌اندازی چت آنلاین در وب‌سایت خود نتایج آن را بلافاصله مشاهده نخواهید کرد. بلکه ایجاد پشتیبانی چت آنلاین نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و طراحی هدفمند است.

سایر مزایای سرویس چت آنلاین

در ادامه سایر مزایای چت آنلاین به صورت فهرست آورده شده است.

  • ارائه تجربه مشتری شخصی‌تر
  • کاهش زمان انتظار و افزایش درک مشتری از برند شما
  • ایجاد تصور مثبت در مورد برند
  • کمک به ایجاد اعتماد
  • کاهش هزینه‌های جذب مشتری
  • افزایش تعامل مشتریان
  • افزایش رضایت مشتری
  • مدیریت کارای خدمات مشتری
  • کمک به افزایش تبدیل

افزودن سرویس چت آنلاین به تجربه خدمات مشتری

قبل از افزودن سرویس چت آنلاین به وب‌سایت خود سوالات زیر را در نظر بگیرید.

  • به چه کسانی پشتیبانی چت آنلاین را ارائه می‌دهید؟ قرار نیست این سرویس را به هر مشتری یا کاربر وب‌سایت، ارائه دهید. بهتر است این خدمات را به افرادی که تازه با وب‌سایت شما آشنا شده‌اند و مشتریان ویژه، ارائه دهید.
  • چه زمانی ارزش سرویس چت آنلاین بیشتر است؟ آیا در قیف فروش شما نقاطی وجود دارد که حرکت افراد با مشکل مواجه می‌شود و یک مکالمه آنلاین می‌تواند به آن‌ها در ادامه سفر مشتری کمک کند؟ حداقل در ابتدا روی این نقاط تمرکز کنید، و چت آنلاین را برای این موارد به کار بگیرید.
  • چت آنلاین چگونه با نرم‌افزار CRM شما یکپارچه می‌شود؟ هرچه بیشتر در مورد مشتریان و پیشینه آن‌ها با خود، آگاه شوید، سرویس بهتری ارائه خواهید داد. از ابزارهای سرویس چت آنلاینی استفاده کنید که هر مکالمه را با دانسته‌های قبلی از مشتری مرتبط کند. در این صورت اطلاعات ارزشمند را از دست نمی‌دهید.
  • به چه منابع و آموزش‌هایی نیاز خواهید داشت؟ سوابق و مهارت‌های افراد تیم خود را بررسی کنید و به آن‌ها راهنمایی و اطلاعاتی در مورد پشتیبانی چت آنلاین بدهید. با این کار احتمال موفقیت تیم خود را افزایش می‌دهید. ارائه خدمات عالی از طریق سرویس چت متفاوت از پشتیبانی ایمیلی یا تلفنی است.

پس از یکپارچه‌سازی سرویس چت آنلاین شروع به جمع‌آوری داده کنید. این داده‌ها باید در مورد بخش‌های کارای کسب‌وکار، واکنش مشتریان و نیازمندی‌های کارکنان به آموزش باشند.

بهبود تجربه مشتری با استفاده از چت آنلاین

نکات مهم برای بهبود چت آنلاین

ارائه خدمات چت آنلاین به صورت مداوم و باکیفیت خوب، کار ساده‌ای نیست. نکات زیر در ارائه بهتر سرویس چت آنلاین به شما کمک می‌کند.

کنترل حجم ورودی

مشتریان برای تعامل سریع و دسترسی به تیم شما از چت آنلاین استفاده می‌کنند. همواره بر حجم کلی و زمان پاسخگویی نظارت داشته باشید و درصورت نیاز اقدام کنید. برای کنترل حجم، این خدمت را فقط برای گروه مشتریان ویژه یا در بازه‌های زمانی خاص ارائه دهید.

پرهیز از واگذاری مسئولیت زیاد به بخش پشتیبانی

کارمند بخش پشتیبانی می‌تواند به‌طور هم‌زمان دو یا سه چت را باکیفیت خوب مدیریت کند. اما این موضوع به نوع سوالات کاربر، سطح تجربه مشتری و کارمند هم بستگی دارد. باید حداکثر میزان چت را تنظیم کنید تا اعضای تیم مجبور نباشند تا به درخواست‌های بیش‌ازحد چت پاسخ بگویند.

واگذاری مسئولیت زیاد به بخش پشتیبانی

مدیریت مکالمه

مکالمه در چت مانند مکالمه تلفنی با یکی از اقوام، ممکن است از کنترل خارج شود. باید تلاش کنید تا مکالمه را به هدف اصلی خود بازگردانید. نکات زیر برای این کار، سودمند خواهند بود.

  • از یکسان بودن موضوع مورد صحبت شما و مشتری اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت لزوم به مشتری اطلاع دهید که نیاز است تا از پشت میز خود جابجا شوید یا آن‌ها را منتظر بگذارید.
  • اگر لازم است تا ادامه ارتباط را در تلفن یا ایمیل انجام دهید، این کار را به آرامی و باظرافت انجام دهید.
  • مرزها را مشخص و پاسخ‌هایی را برای موقعیت‌های سخت آماده کنید. برای مثال زمانی که مشتری قصد سوءاستفاده دارد می‌توانید از پاسخ‌هایی مناسب استفاده کرد. برای مطالعه بیشتر در این مورد مطلب «آزار جنسی در محیط کار چیست ؟ — مصادیق و نحوه برخورد» توصیه می‌شود.

افزایش سرعت

در چت آنلاین، سرعت پاسخگویی اهمیت زیادی دارد. در ابتدا، بخش کوتاهی از پاسخ را برای مشتری ارسال کنید. با این کار، مشتری برای دریافت پاسخ زمان زیادی را منتظر نمی‌ماند. در ادامه نکاتی برای افزایش سرعت پاسخگویی فهرست شده است.

  • سرعت تایپ خود را افزایش دهید.
  • عوامل اصطکاک را حذف کنید و فرآیندهای خودکار را به جای فرآیندهایی دستی جایگزین کنید.
  • به جای تایپ کردن موارد تکراری از پاسخ‌های از پیش تعیین شده استفاده کنید.
  • ایجاد پایگاهی با تصاویر و فیلم‌های آموزشی برای دسترسی به پاسخ سوالات متداول در نهایت صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها را به همراه دارد.
افزایش سرعت تایپ

مختصر نوشتن

چت آنلاین جایی برای شرح مفصل نیست. مختصرنویسی مهارتی است که قابل یاد گرفتن است. برای این کار استفاده از نکات زیر سودمند است.

  • با اطلاعات قوی در مورد محصول و سایت، به سرعت در موارد ضروری و غیرضروری تصمیم بگیرید.
  • با زبان ساده صحبت کنید و از بیان نام‌های داخلی، اصطلاحات تخصصی صنعتی و بازاریابی خودداری کنید.

اطلاعات تکه تکه

اگر کارشناس پشتیبان ایمیل هستید، همه اطلاعات مربوط را به صورت یکجا در پاسخ قرار می‌دهید تا از زنجیره طولانی رفت و برگشت، جلوگیری کنید. اما چت آنلاین، مکالمه است. بنابراین، گفتگوی رفت و برگشتی در آن سودمند به نظر می‌رسد. در ادامه نکات مهم برای این مورد ذکر شده است.

  • سوالات کوچک بپرسید و اطلاعاتی که لازم دارید را تکه تکه استخراج کنید.
  • در هر بار یک ایده را معرفی کنید و آن را ساده نگه دارید.
  • به پاسخ‌های مشتری توجه کنید و در صورت لزوم رویکرد متفاوتی را در پیش بگیرید.

آموزش به مشتریان

خود را محدود به پاسخ به سوالات مشتری نکنید. در تلاش باشید تا قصد مشتریان را متوجه شوید. برای مثال، پاسخ‌های مناسب جایگزین را با آن‌ها در میان بگذارید یا براساس نیاز مشتریان، نکات تنظیمی خاصی را به ارائه دهید.

پایان چت

هر مکالمه در چت را به نقطه مفید و واضح برسانید. پایان خوب مکالمه در چت باید شامل موارد زیر باشد.

  • اطمینان از این‌که مشتری به پاسخ خود رسیده است.
  • اگر مشتری باید اقدامی را انجام دهد، دستورالعمل واضح آن را در اختیارش بگذارید.
  • از آن‌ها تشکر کنید که وقت خود در اختیار شما قرار داده‌اند.
  • راه‌های دریافت راهنمایی‌های بیشتر را برایشان توضیح دهید.

تاریخچه مکالمه

تاریخچه چت باید در دسترس مشتری باشد تا در صورت نیاز، به مکالمات قبلی دسترسی داشته باشد و بتواند از موارد حل شده، یادداشت‌برداری کند.

معرفی فیلم آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام CRM

آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام CRM

چت آنلاین ابزاری برای «مدیریت ارتباط با مشتری» (CRM) و بهبود تجربه آن‌ها است. مدیریت ارتباط با مشتریان برای درک نیازهای مشتریان و تامین آن شکل می‌گیرد و رعایت اصول در پیاده‌سازی آن ضروری است. به همین دلیل «فرادرس» دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام CRM‌ را در 19 ساعت و 15 درس تدوین کرده است. در ادامه سرفصل‌های اصلی و مهم این دوره را بیان می‌کنیم.

از جمله سرفصل‌های مهم این دوره می‌توان به توضیح CRM استراتژیک و استراتژی‌های آن، پیاده‌سازی CRM، تجزیه و تحلیل مشتری و داده‌کاوی اشاره کرد. همچنین ابزارهای نرم‌افزاری CRM، برنامه‌های وفاداری مشتریان، مدیریت کمپین، تاثیر CRM بر کانال‌های بازاریابی و آینده آن، در این دوره مطرح می‌شود.

معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران

کاپریلا چیست

یکی از ابزارهای بهبود تجربه مشتری، سرویس چت آنلاین است. به وسیله این ابزار، کاربر در هر زمان و هنگام مواجه شدن با سوال یا مشکل، به سرعت با پشتیبانی ارتباط می‌گیرد. یکی دیگر از روش‌های بهبود تجربه مشتری خودداری از تبلیغات آزاردهنده و مزاحم است. به این منظور، تبلیغات باید به صورت هدفمند و در راستای نیاز مخاطب انجام شوند.

استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این امر در نهایت سبب افزایش نرخ تبدیل و فروش خواهد شد.

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. برای درک بهتر عملکرد کاپریلا مثالی را مطرح کرده‌ایم. فرض کنید یک ویدیوی آموزشی مطابق نیاز کاربران و مخاطبان هدف تولید کرده‌اید و می‌خواهید تبلیغات هدفمند براساس کلمات کلیدی در متن به نمایش درآیند. برای مثال در «مجله فرادرس» مطلبی با عنوان «بازاریابی محتوا چیست» تدوین شده است و با استفاده از کاپریلا بنرهای تبلیغاتی زیر که با موضوع مطلب مرتبط هستند و اندازه و حجم کمی دارند در متن به نمایش درآمده‌اند.

بنرهای کاپریلا

کاربرد دیگر پلتفرم کاپریلا، بخش دیگر آن با کاربرد «تبلیغ‌دهنده» است. در این بخش افراد می‌توانند کسب‌وکار و برند خود را معرفی کنند. این تبلیغات تنها برای مشتریان هدف انجام می‌گیرد و جامعه هدف علاقه بیشتری به استفاده و خرید محصولات و خدمات شما دارند. بنابراین نرخ تبدیل این روش بالا خواهد بود.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم مناسب برای رپورتاژ آگهی، بررسی محصول و معرفی خدمات

معرفی نشریلا

رپورتاژ آگهی نیز یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین  است. هنگام تدوین رپورتاژ آگهی باید متن آن براساس لحن هر رسانه تدوین و تنظیم شود. به‌کارگیری تمام تکنیک‌های نگارشی در رپورتاژ آگهی ضروری است و این موضوع نیازمند اختصاص دادن وقت کافی و داشتن دانش لازم است. درغیر این صورت نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید.

به همین جهت باید از پلتفرمی استفاده کرد که متن رپورتاژ آگهی را براساس لحن هر رسانه تنظیم کند. بنابراین، از «نشریلا» به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم این حوزه می‌توان بهره گرفت. همچنین این پلتفرم امکان معرفی محصول یا انتشار مطلب برای بررسی محصولات را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

سوالات متداول پیرامون سرویس چت آنلاین

در ادامه به بررسی سوالات متداول پیرامون سرویس چت آنلاین می‌پردازیم.

آیا افراد واقعی، از چت آنلاین پشتیبانی می‌کنند؟

فرض بر این است که افراد واقعی چت زنده را پاسخگو باشند، اما گاهی ربات‌ها به شما پاسخ می‌گویند. در برخی مواقع نیز شروع چت به وسیله یک ربات است و در ادامه شخص واقعی با شما چت می‌کند.

مزیت استفاده از چت آنلاین چیست؟

چت زنده این امکان را به شما می‌دهد که به سوالات مربوط به محصول خود به سرعت پاسخ دهید و مشکلات را سریع حل کنید. همچنین با استفاده از این سرویس به مشتریان خود اطمینان می‌دهید که هر لحظه پاسخگوی آن‌ها هستید، که این موضوع باعث افزایش وفاداری و بهبود تجربه مشتری می‌شود.

چرا شرکت‌ها از سرویس چت آنلاین استفاده می‌کنند؟

چت آنلاین، روش مورد پسند افراد در پشتیبانی است. مطالعات نشان می‌دهد در بریتانیا 41 درصد از مشتریان ابراز داشته‌اند که کانال پشتیبانی ترجیحی آن‌ها، چت آنلاین است.

بر اساس رای ۱۵ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
HelpScoutlittlesaasHelpScoutzapierWordPress.ORG
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *