حذف اکانت کلاب هاوس — آموزش تصویری دیلیت اکانت کلاب هاوس

۳۷۳۷ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
حذف اکانت کلاب هاوس — آموزش تصویری دیلیت اکانت کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس اخیراً هیاهوی زیادی به پا کرده است و به خصوص پس از عرضه برای سیستم عامل اندروید، افراد زیادی به دنبال نصب کردن و همچنین پیدا کردن دعوتنامه کلاب هاوس هستند. اما به سیاق ضرب‌المثل «تب تند زود فروکش می‌کند» شاید شما نیز با توجه به انتخاب این مطلب برای مطالعه، جزو آن دسته از افراد باشید که چندان از این اپلیکیشن خوشتان نیامده است و یا به هر علت دیگری می‌خواهید اقدام به حذف اکانت کلاب هاوس خود بکنید. با ما تا انتهای این راهنما همراه باشید تا روش انجام این کار را به صورت تصویری و گام به گام با هم مرور کنیم.

اگر هنوز با کلاب هاوس آشنا نیستید، می‌توانید با بهره‌گیری از مطالب زیر با این اپلیکیشن محبوب و نوظهور آشنا شوید.

حذف اکانت کلاب هاوس به طور دائمی

حذف اکانت کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس را باز کنید و با استفاده از مراحلی که در این بخش معرفی می‌کنیم، حساب کاربری خود را غیر فعال (DeActivate) نمایید. توجه کنید که پس از دی‌اکتیو کردن حساب کاربری، تنها سی روز فرصت دارید تا دوباره حساب خود را مجدداً فعال کنید. پس از سپری شدن این مدت سی روزه، کلاب هاوس به طور دائمی حساب کاربری شما را حذف خواهد کرد یا به قول معروف دیلیت اکانت کلاب هاوس اتفاق خواهد افتاد.

به تنظیمات حساب کاربری بروید

پس از باز کردن اپلیکیشن، روی تصویر پروفایل خود در گوشه بالا-راست بزنید. سپس روی آیکون چرخ‌دنده در گوشه راست-بالا بزنید و گزینه account را انتخاب کنید.

حذف اکانت کلاب هاوس

غیر فعال کردن اکانت کلاب هاوس

زمانی که وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شدید، روی گزینه قرمزرنگ Deactivate Account بزنید. دستورالعمل‌های غیر فعال‌سازی را بخوانید و روی دکمه قرمز رنگ I Understand. Deactivate Account بزنید.

حذف اکانت کلاب هاوس

قطع اتصال رسانه اجتماعی کلاب هاوس

اگر فقط می‌خواهید پروفایل‌های رسانه اجتماعی را از کلاب هاوس حذف کنید، نیازی به غیر فعال کردن حساب وجود ندارد. برای انجام این کار کافی است با پیگیری دستورالعمل‌های بخش قبل وارد تنظیمات حساب کاربری شوید و بسته به نیاز روی یکی از گزینه‌های قطع اتصال توییتر یا اینستاگرام کلیک کنید. از سوی دیگر اگر می‌خواهید مخاطبانتان از کلاب هاوس حذف شوند، باید به روش متفاوتی عمل کنید که در بخش بعد توضیح می‌دهیم.

حذف مخاطبان از کلاب هاوس

حذف مخاطبان در کلاب هاوس مانند بسیاری از کارهای دیگر کمی پیچیده است. بر اساس گزارش‌ها کلاب هاوس در حال طراحی یک فیچر جدید برای این منظور است، اما در حال حاضر می‌توانید از طریق ایمیل یک درخواست حذف مخاطبان به کلاب هاوس ارسال کنید تا مخاطبان شما را از دیتابیس‌شان پاک کنند.

به این منظور این لینک (+) را باز کرده و فرم مربوطه را پر کنید. در بخش Please choose a topic گزینه My Account & Profile را انتخاب کرده و تغییراتی که می‌خواهید در پروفایل کلاب هاوس شما ایجاد شود را بیان کنید. شما می‌توانید درخواست‌هایی مانند تعلیق حساب کاربری، حذف، فعال‌سازی مجدد و حذف مخاطبان را به اپلیکیشن ارسال کنید.

حذف اکانت کلاب هاوس

همچنین در iOS می‌توانید مجوز دسترسی به مخاطبان این اپلیکیشن را لغو کنید. به این منظور به بخش آیفون بروید و به دنبال Clubhouse بگردید. روی آن ضربه زده و مجوز contacts را غیر فعال کنید. در همین صفحه امکان تغییر تنظیمات نوتیفیکیشن نیز وجود دارد.

سخن پایانی درباره مطلب حذف اکانت کلاب هاوس

کلاب هاوس به عنوان یک پلتفرم جدید در تلاش است تا فیچر‌های جدیدی را به کار بگیرد و اپلیکیشن را بهبود بخشد. با این حال ممکن است شما قصد حذف اکانت کلاب هاوس را داشته باشید. در این صورت می‌توانید با مطالعه این مطلب با روش انجام این کار آشنا شوید. پیش از آن که امکانات جدیدکلاب هاوس از طریق آپدیت‌ها عرضه شوند، می‌توانید برخی موارد را از طریق ایمیل از آن‌ها بخواهید. بهبودهای جدید کلاب هاوس شامل قواعد جدید برای حریم خصوصی نیز می‌شود که شما را ملزم به آپلود مخاطبان تلفنتان به دیتابیس کلاب هاوس نمی‌کند. اما اگر از قبل چنین کاری کرده باشید، می‌توانید به روشی که در این مقاله توضیح دادیم درخواست حذف مخاطبان را ارسال کنید.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
fossbytesfossbytes
۵ دیدگاه برای «حذف اکانت کلاب هاوس — آموزش تصویری دیلیت اکانت کلاب هاوس»

درود بر شما
کسی به نام من اکانت باز کرده، چگونه میتوانم حذفش کنم

سلام وقتتون بخیر من کلاب هاوس رو نصب کردم اما بدون لینک دعوتی حالا می‌خواهم در اکانتم شخصی باشه ک دعوت کرده باشه چطور امکان پذیره؟

سلام من میخوام‌دیلت اکانت کنم ولی گزینه اکانت توی ستینگ اپ رو نمی بینم
نداره همچین چیزی
امدروید هستم
اخرین ورژنش هم نصبه
با ایمیل چجوری باید درخواست داد؟
میشه نمونه درخواست دیلت اکانت به زبان انگلیسی رو بذارید توی این مطلب؟

ظاهرا نسخه ی اندروید هنوز این امکان رو نداره …

وقتتون بخیر میشه ایمیلتون رو بگذارید من یک راهنمایی نیاز دارم .ممنون

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *