نحوه ساخت گروه در لینکدین و حذف آن — راهنمای گام به گام

۴۶۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
نحوه ساخت گروه در لینکدین و حذف آن — راهنمای گام به گام

ساخت گروه در لینکدین یکی از راه‌های بسیار مناسب برای گسترش شبکه‌ حرفه‌ای شما است. گروه‌های لینکدین به متخصصان در هر کسب‌و‌کار، با علایق مشابه اجازه می‌دهند تا به هم متصل شوند، گفتگو کنند، تعامل داشته باشند، شبکه بسازند و ارتباطات ارزشمند به وجود آورند. اما اگر گروهی را پیدا نکردید که توجه شما را جلب کند، آیا تا به حال به فکر ایجاد گروه در LinkedIn افتاده‌اید؟ در این مطلب راهنمای گام به گام این کار را برای گردآوری افراد فعال در حوزه تخصصی مورد نظر شما را آورده‌ایم. ناگفته نماند که این مقاله صرفا بر نحوه ساخت گروه در لینکدین تمرکز دارد، اما اگر مایل به آشنایی هرچه بیشتر با این شبکه اجتماعی تخصصی هستید، مطالعه نوشتار «لینکدین چیست و چطور از آن برای پیشرفت شغلی استفاده کنیم؟» پیشنهاد می‌شود.

ساخت گروه در لینکدین

۱. در حال حاضر، شما فقط می‌توانید یک گروه در لینکدین ایجاد کنید.

۲. با مرورگر دلخواه خود وارد وب‌سایت لینکدین (+) و حساب کاربری خود شوید.

۳. به پنل سمت چپ بروید و روی Groups کلیک کنید.

۴. اگر می‌خواهید برای گروه بالقوه خود اندکی الهام بگیرید، می‌توانید در پایین صفحه و با انتخاب گزینه‌ Search، انجمن‌های مورد اعتماد دیگری که اهدافی مشابه با اهداف شما دارند را جستجو کنید.

در غیر این صورت، به سادگی گزینه‌ Create Group را انتخاب کنید. با این عمل یک کادر جدید باز می‌شود که به شما در ادامه‌ مراحل یاری می‌رساند.

ساخت گروه در لینکدین

5. روی قسمت تصویر کاور بزنید، سپس Upload cover image را برگزینید. اندازه‌ تصویر توصیه شده باید در ابعاد 1774 پیکسل در 444 پیکسل باشد. اگر در حال طراحی یک برند یکپارچه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستید، قسمت سایر الزامات کلیدی اندازه‌ تصویر رسانه‌های اجتماعی کمک کننده خواهد بود.

6. روی کادر مربعی‌شکل با نماد قلم بزنید و روی گزینه‌ Upload logo کلیک کنید. لوگوی خود را انتخاب و سپس آپلود کنید.

7. می توانید تصویر کاور یا لوگو را در صورت نیاز با استفاده از ویرایشگر عکس درون برنامه‌ لینکدین ویرایش کنید؛ در غیر این صورت، روی Apply بزنید.

ساخت گروه در لینکدین

8. روی Group name کلیک کنید و نام گروه را بنویسید، طول متن باید حداکثر ۱۰۰ کاراکتر (یا حرف) باشد. توجه داشته باشید که نام یک گروه نمی‌تواند همراه با نام «LinkedIn» در آن باشد.

9. از Description box برای توضیح هدف گروه بهره بگیرید، اما متنی بیشتر از ۲۰۰۰ کلمه ننویسید.

10. روی گزینه‌ Add industry + بزنید و اطلاعات مربوط به صنعت خود را پر کنید. می‌توانید حداکثر سه بخش را که با ویرگول از هم جدا شده‌اند بیفزایید.

11. در بخش Location box، اگر گروه شما مختص به جغرافیای خاصی است، می‌توانید مکان خود را اضافه کنید.

12. هنگام ساخت گروه در لینکدین، قوانین گروه را تنظیم کنید. شما مجاز به استفاده از 4000 کلمه برای نوشتن توضیحات در کادر Group rules هستید.

13. در پایین قسمت Group discoverability، قادر خواهید بود بین بخش‌های فهرست شده و فهرست نشده یکی را انتخاب کنید. اگر بخش فهرست شده را برگزینید، گروه شما در نتایج جستجو ظاهر می‌شود و برای دیگران در پروفایل اعضای گروه قابل مشاهده خواهد بود. اگر بخش فهرست نشده را انتخاب کنید، گروه مورد نظر، فقط در نتایج جستجوی اعضای گروه ظاهر می‌شود و برای دیگران در پروفایل شخصی اعضای گروه قابل مشاهده نخواهد بود.

14. در بخش مجوزها یا Permissions، جواز Allow members to invite their connections به طور پیش‌فرض فعال می‌شود که به اعضای گروه اجازه خواهد داد از سایر ارتباطات خود برای پیوستن به گروه دعوت کنند. اگر این گزینه غیرفعال باشد، فقط مدیران گروه می‌توانند از ارتباطات درجه یک خود برای پیوستن به گروه دعوت کنند. در هر دو حالت نیز همه درخواست‌های عضویت همچنان به تأیید سرپرست نیاز دارند.

15. اگر تمایل دارید پست‌های اعضا در عرض 14 روز قبل از قابل مشاهده‌ شدن از سوی سایر اعضا، نیاز به تأیید سرپرست داشته باشند، باید گزینه‌ Require posts new to reviewed by admins را فعال کنید.

ساخت گروه در لینکدین

16. در پایان مراحل، تنظیمات گروه را یک بار دیگر مورد بازبینی قرار دهید و در صورت رضایت روی گزینه‌ Create بزنید.

بدون هیچ مشکلی، گروه شما در عرض چند ثانیه ساخته خواهد شد. در صورت پدیدار شدن مشکلی خاص، خطاها با رنگ صورتی برجسته می‌شوند و قبل از این‌که LinkedIn بتواند با موفقیت گروه شما را ایجاد کند، از شما می‌خواهد که مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید.

چطور گروه‌ها را در لینکدین حذف کنیم؟

اگر به هر دلیلی تصمیم به حذف یک گروه که در LinkedIn ایجاد کرده‌اید گرفته‌اید، مراحل پایین را دنبال کنید:

1. روی کامپیوتر دسکتاپ خود وارد وب‌سایت LinkedIn شوید.

2. در پنل سمت چپ روی گروهی که می‌خواهید حذف شود بزنید.

3. وارد قسمت Edit Group شوید.

ساخت گروه در لینکدین

4. به انتهای کادر Edit Group بروید و گزینه‌ Delete this group را برگزینید.

5. در این بخش اطلاعات هشدار را به دقت بررسی کنید و Delete group را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که حذف گروه در لینکدین دائمی و غیر قابل برگشت است. اگر قبل از فشار دادن گزینه‌ حذف گروه، نظر خود را تغییر داده‌اید، می‌توانید گروه را به عضوی دیگر برای مدیریت انتقال دهید.

همان‌طور که ملاحظه کردید، ساخت گروه در لینکدین آسان است و تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. گفتنی است یک گروه لینکدین می‌تواند در گسترش شبکه‌ حرفه‌ای مورد نظر شما یاری برساند و همین طور قابلیت این را دارد که فرصت‌های شغلی جدید را مقابل چشم شما و دیگران قرار دهد.

بر اساس رای ۱۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
MUO
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *