برترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری در اندروید

۱۸۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
برترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری در اندروید

سیستم اندروید شما جعبه جادویی است که بسیار بیش‌تر از گپ و گفتی ساده ارزش دارد. در حال حاضر شما می‌توانید با هر فردی تماس تصویری داشته باشید. این تماس‌ها کاربردهای مختلفی می‌تواند داشته باشد. از انجام مصاحبه رسمی تا جلسات دورهمی از راه دور را می‌توان با این اپلیکیشن‌ها انجام داد. پس اگر دلتان برای دوستان قدیمی تنگ شده است، ما به شما ۱۰ تا از بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری در اندروید را معرفی می‌کنیم:

1. اپلیکیشن Imo

Imo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری در گوگل پلی استور (Google Play Store) است. این اپلیکیشن با استفاده از برترین فناوری‌های برنامه‌نویسی تهیه شده است. Imo قادر است برای شما امکان تماس تصویری لحظه‌ای را از هر جای دنیا فراهم کند. تماس تصویری با Imo رایگان است و مبلغی بابت دیدار با خانواده و دوستان خود پرداخت نمی‌کنید. این اپلیکیشن با اینترنت همراه 3G، 4G و روی هر اتصال Wi-Fi مناسب به‌ خوبی کار می‌کند.

2. اپلیکیشن Google Dou

Google Dou یکی از اپلیکیشن‌های تماس تصویری است که کاربری آن آسان می‌باشد. برای کار کردن با Google Dou نیازی نیست یک متخصص باشید. می‌توانید به‌راحتی وارد Google Dou شوید،‌ شماره موبایل خود را تأیید کنید و به‌راحتی از آن استفاده کنید. گفته می‌شود Google Dou پاسخی از سمت گوگل به سرویس FaceTime شرکت اپل است. قابلیت Knock-Knock این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد اگر فردی از فهرست مخاطبین با شما تماس گرفت تصویر زنده او را پیش از پاسخ دادن به تماس ببینید. البته تصویر شما فقط زمانی پخش می‌شود که به تماس پاسخ دهید.

3. اپلیکیشن Skype

اسکایپ از ابتدا جایگاه خود را در میان اپلیکیشن‌های تماس تصویری تثبیت کرده است. اگر اسکایپ را نشناسید به‌ احتمال زیاد با تماس تصویری آشنایی ندارید. خیلی پیش‌تر از این‌که سایر اپلیکیشن‌ها در این عرصه وارد شوند، اسکایپ در این حوزه پادشاهی می‌کرد. ممکن است طراحی آن چنگی به دل نزند اما تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند بیان‌گر قدرت این اپلیکیشن محبوب است.

4. اپلیکیشن Facebook Messenger

ممکن است ندانید اما پیام‌رسان فیس‌بوک نیز یکی از اپلیکیشن‌های تماس تصویری است. این اپلیکیشن چندین قابلیت جالب را برای استفاده شما فراهم می‌کند تا در حین ارتباط از آن بهره ببرید. بسیاری از دوستان شما در فیس‌بوک حضور دارند اما عده کمی از آن‌ها راجع به امکان تماس تصویری فیس‌بوک خبر دارند. تماس تصویری نیز همانند سایر سرویس‌های ارائه شده توسط فیس‌بوک رایگان است.

5. اپلیکیشن Viber

Viber از قدیمی‌ترین‌ها نیست اما توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان سایر اپلیکیشن‌های تماس تصویری پیدا کند. می‌توانید با هر یک از افراد فهرست مخاطبین خود که در وایبر هستند بدون هزینه تماس برقرار کنید. این سرویس نیز رایگان است و به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود چت کنید. به‌علاوه در وایبر می‌توانید از مجموعه‌ای از GIF و ایموجی‌های خنده‌دار در زمان چت بهره ببرید.

6. اپلیکیشن WhatsApp

آیا نیازی به تعریف هست؟ نشان سبز WhatsApp را که همه می‌شناسند و تحسین می‌کنند. وقتی در مورد WhatsApp حرف می‌زنیم تماس تصویری اولین چیزی نیست که به ذهن می‌آید. با این‌ وجود واتس‌اپ جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری در پلی‌استور گوگل است. یکی از مزیت‌های مهم واتس‌اپ فراگیر بودن آن است. با واتس‌اپ خیالتان راحت است چراکه فردی که می‌خواهید با او صحبت کنید نیز به‌ احتمال زیاد از این اپلیکیشن استفاده می‌کند.

7. اپلیکیشن Line

یکی از اپلیکیشن‌های بسیار محبوب و متداول بین افراد، اپلیکیشن Line است. Line ویژگی‌های جذابی برای اضافه کردن دوستان نظیر Shake-it و QR Code ارائه نموده است. Line با اینترنت همراه 3G، 4G و اتصال Wi-Fi به‌خوبی کار می‌کند و می‌توانید در حین تماس تصویری بدون قطع کردن، تماس را به تماسی صوتی تبدیل کنید. در سراسر دنیا Line بیش از ۳۸۰ میلیون کاربر دارد که از آن روی پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند.

8. اپلیکیشن JusTalk

JusTalk از جمله صادق‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که قابلیت تماس تصویری را هدف گرفته است و سایر ویژگی‌ها در آن اهمیت کمتری دارند. JusTalk از حساب گوگل برای تأیید هویت افراد استفاده می‌کند و اجازه می‌دهد با دوستانتان تماس برقرار کنید. ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن امکان تماس تصویری گروهی، نقاشی و بازی در هنگام چت تصویری است. پس اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بسته‌ای از قابلیت‌هایی که به کار شما نمی‌آید نداشته باشد، JusTalk به درد شما می‌خورد.

9. اپلیکیشن Tango

Tango یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری است. زمانی این اپلیکیشن پیشرو دیگر شرکت‌ها برای الهام گرفتن بود. هنوز هم برخی امکانات خاص مثل استفاده از آواتار و ماسک در تانگو هست که سایر رقبا از آن بی‌بهره‌اند. اگر به دنبال تماس تصویری خوب و مطمئن هستید Tango انتخاب مناسبی است، بله هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود!

10. اپلیکیشن OoVoo

OoVoo تماس تصویری و صوتی باکیفیتی برای ارتباط با دوستانتان ارائه می‌کند. مانند سایر اپلیکیشن‌های تماس تصویری، OoVoo نیز با اینترنت همراه 3G،‌ 4G و اتصال Wi-Fi کار می‌کند. می‌توانید با OoVoo با فهرست مخاطبین فیس‌بوک و توئیتر خود چت کنید. یکی از قابلیت‌های پرطرفدار OoVoo امکان تماس تصویری گروهی تا ۱۲ نفر است. این امکان را دارید که 5 نفر از دوستان خود را برای تماس سریع در صفحه خانگی این اپلیکیشن انتخاب کنید. به‌علاوه OoVoo به شما اجازه می‌دهد از انواع فیلتر تصویر علاوه بر تصاویر و ویدیوها برای تماس تصویری زنده استفاده کنید.

هرکدام از اپلیکیشن‌های تماس تصویری مزایای خودشان را دارند. برخی از آن‌ها ماسک چهره جالبی به شما می‌دهند و برخی دیگر تماس بهتری فراهم می‌کنند. اگر بخواهید از میان تمام آن‌ها فقط یکی را انتخاب و نصب کنید باید با توجه به نیازها و هدف استفاده از آن، تصمیم‌گیری کنید؛ اما به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال اپلیکیشنی حرفه‌ای می‌گردید بهتر است قید برخی ویژگی‌ها مثل آواتار را در حین صحبت با مشتریان خود بزنید.

در صورتی که از مطالب فوق رضایت داشتید، پیشنهاد ما مطالعه‌ مطالب زیر می‌باشد:

 

منبع

بر اساس رای ۱۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *