تجربه یادگیری: نسترن انیسی — کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت استراتژیک و کاربر فرادرس

۱۲۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه
تجربه یادگیری: نسترن انیسی —  کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت استراتژیک و کاربر فرادرس

اگر فردی پیدا شود که در یک رشته تحصیل کند، در حوزه دیگری فعالیت شغلی داشته باشد و علایقش به کسب دانش و مهارت‌های مختلف، بسیار گسترده باشد می‌تواند برای آموزش‌دیدن تقسیم‌بندی‌هایی در نظر بگیرد. مثلا آموزش‌دیدن را به یک رشته محدود نکند. بلکه بر حسب علاقه، استعداد، نیاز و تامین مالی آموزش‌ها را دسته‌بندی کند.

نسترن انیسی یکی از کاربران و همراهان «فرادرس» است که این کار را انجام داده. او از دوران تحصیل خود در دانشگاه با آموزش‌های «فرادرس» آشنا شده و بیشترین استفاده از آموزش‌ها را برای تهیه پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت استراتژیک داشته است. این بار قصد دارد برای راه‌اندازی کسب و کار شخصی و مدیریت آن از آموزش‌های مجازی و افزایش مهارت‌ استفاده کند.

ما با نسترن انیسی گفت‌وگوی کوتاهی داشته‌ایم. او از تاثیر رشته تحصیلی‌ خود و تجربه یادگیری‌اش در کسب دانش و مهارت‌های مختلف می‌گوید همچنان که در حال جست‌وجو برای دانستن و فراگیری بیشتر در زمینه‌های مختلف است؛ از حسابداری و روانشناسی گرفته تا مدیریت کسب و کار، مدیریت پروژه و بازاریابی.

گفت‌وگو با نسترن انیسی؛ کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک و کاربر فرادرس در ادامه می‌آید:

نسخه صوتی مصاحبه (فایل صوتی) به صورت مباحث جداگانه

معرفی

ممکن است خودتان را معرفی کنید؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-01.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

ورود به رشته مدیریت استراتژیک

چطور شد وارد این رشته شدید؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-02.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

تجربه شغل مرتبط

اگر شغلی مرتبط به همین رشته داشتید، ما دوست داریم تجربه شما را بدانیم.

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-03.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

شروع کار

در بخش طرح‌ریزی کسب و کار همچنان در مرحله تصمیم هستید یا کاری را شروع کرده‌اید؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-04.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

آشنایی با فرادرس

آیا قبلا هم با «فرادرس» آشنا بودید؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-05.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

ویژگی آموزش‌های فرادرس

ویژگی‌های آموزش‌های «فرادرس» چیست؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-06.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

طبقه‌بندی آموزش‌های مرتبط

آیا برای کسب و کاری که مدنظر دارید یکسری از آموزش‌های مرتبط با راه‌اندازی کسب و کار را طبقه‌بندی کرده‌اید؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-07.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

انتظار از موسسه ارائه دهنده آموزش‌های مجازی

آیا انتظار خاصی از موسسه‌ای که دارد به شما آموزش مجازی ارائه می‌دهد دارید؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-08.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

تناسب آموزش با بازار کار

آموزش‌هایی که در دسترس است چند درصد از انتظار شما را برآورده می‌کند و چقدر فاصله داریم با آن ایده‌آل مورد نظر شما؟

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-09.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

صحبت با مدیریت و کارکنان

اگر صحبتی با کارکنان یا مدیریت مجموعه دارید بفرمایید.

https://freebies.faradars.org/interview/interview00127/mp3/interview00127-10.mp3

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

نسخه صوتی مصاحبه (فایل صوتی) به صورت یکجا

ذخیره کردن این فایل صوتی: لینک دانلود

نسخه متنی مصاحبه

سلام خدمت شما خانم نسترن انیسی و همینطور مخاطبان مجموعه «فرادرس». خانم انیسی یکی از همراهان «فرادرس» هستند که از طریق جشنواره «تجربه یادگیری» با ایشان آشنا شدیم. درخواست گفت‌وگوی ما را پذیرفتند و الان در خدمت ایشان هستیم. اگر صحبتی با مخاطبان دارید بفرمایید.

سلام می‌کنم به شما و همکاران خوب و مخاطبان ارزشمندتان.

 

خانم نسترن انیسی ممکن است خودتان را معرفی بفرمایید؟ رشته تحصیلی شما چیست؟ از کجای ایران با ما هستید؟

نسترن انیسی هستم؛ متولد سال 1358. کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک از دانشگاه «خوارزمی» تهران هستم. از تهران در خدمت شما هستم.

 

خانم انیسی! رشته شما مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت استراتژیک است. چطور شد وارد این رشته شدید؟ در مورد این هم توضیح می‌دهید که ویژگی‌های شخصیتیِ فردی که این رشته را انتخاب می‌کند چیست؟

رشته من در مقطع کارشناسی ارشد، مدیریت استراتژیک است. در دوره کارشناسی، «علوم اقتصادی» خواندم. بعد بر حسب علاقه و تنوعی که در این رشته دیدم، مدیریت استراتژیک را انتخاب کردم. کسی که می‌خواهد وارد چنین رشته‌ای شود، اول باید علاقه‌مند باشد. چون قرار است در نقش مدیر ظاهر شود، باید توانایی‌ها و ویژگی‌هایی را در خودش ببیند، بشناسد، حتی پیدا و تقویت کند.

یک مدیر باید توانایی رهبری کردن داشته باشد و بتواند با مسایل ناگهانی روبرو شود. قدرت تصمیم‌گیری سریع و قدرت تحلیل داشته باشد و همچنین به یکسری مباحث ریاضی، آمار، مباحث مالی و مخصوصا مسایل روز تسلط داشته باشد. واقعا به این رشته علاقه‌مند باشد. یک مدیر باید بتواند هر لحظه شرایطی را مدیریت کند که با آن روبرو می‌شود.

و در همان لحظه تصمیم درست اتخاذ کند. این کار ویژگی خاصی می‌طلبد. در کل، این رشته بسیار خوب است و اصلا اینطور نیست که فکر کنید یک رشته آکادمیک است که در کارتان از آن استفاده می‌کنید. این رشته در زندگی روزمره شما به عنوان یک مدیر در خانواده، کار و حتی خودمدیریتی به صورت شخصی هم کاربرد مثبتی دارد.

 

چقدر جالب. اصلا اینطور تصور نمی‌کردم. می‌خواستم از شما بپرسم حالا که اینقدر علاقه به این رشته در شما وجود داشته، احیانا کار مرتبط با آن را شروع کرده‌اید یا نه؟ که دیدم شما از بُعد دیگری هم به این رشته نگاه کرده‌اید. مثلا اگر کار سازمانی با این رشته وجود داشته باشد، این انتظار را از فردِ آموزش‌دیده داریم که نقاط قوت و ضعف یک سازمان را شناسایی کند. چون اگر نقاط ضعف و قوت سازمان شناسایی شود، هزینه کمتری به آن تحمیل می‌شود.

ولی شما می‌فرمایید گسترده‌تر هم می‌توان نگاه کرد. یعنی این رشته آنقدر تاثیرگذار است که حتی در زندگیِ شخصی که این رشته را خوانده تاثیر می‌گذارد. اگر مصداقی توضیح بفرمایید ممنون می‌شوم. اگر هم شغلی مرتبط به همین رشته داشتید، ما دوست داریم تجربه شما را بدانیم.

در بدو ورود به دانشگاه اقدام به انتخاب رشته می‌کنیم. فرض کنید به رشته‌ای علاقه دارید، اما رشته دیگری قبول می‌شوید. آن زمانی که ما کنکور دادیم به این شکل بود. مثلا من علاقه‌مند به رشته کامپیوتر بودم، ولی علوم اقتصادی قبول شدم. علوم اقتصادی هم رشته‌ای است که افراد وقتی در آن فارغ‌التحصیل می‌شوند، به دلیل مباحث علمی این رشته و تنوع آن می‌توانند در زمینه بیمه، بانکداری، حسابداری فعالیت کنند.

من هم وارد حسابداری شدم و این شغل را ادامه دادم. اما زمانی که از لحاظ کاری به ثبات رسیدم و در همان شغل هم آموزش دیدم و مهارت کسب کردم، در کنارش سعی کردم به علاقمندی‌های خودم هم برسم. من به کامپیوتر علاقه‌مند بودم. وارد این رشته شدم و از طریق دوره‌های آزاد، آموزش‌هایی را که وجود داشت دیدم. مثلا من مهندسی شبکه را به خاطر علاقه خودم خواندم.

سال‌ها در بازار کار بودم و بعد تصمیم گرفتم که ادامه تحصیل بدهم. رشته مدیریت را به این دلیل انتخاب کردم که دورنمایی برای خودم متصور بودم. بعد از سال‌هایی که در بازار کار حسابدار بودم، تصمیم داشتم برای خودم یک فعالیت داشته باشم. یعنی بعد از سال‌هایی که به عنوان یک کارمند شاغل بودم، به نظرم آمد که بهتر است برای خودم کاری انجام بدهم.

رشته مدیریت استراتژیک دارای مباحث درسی متنوعی است. یک شاخه از آن طرح‌ریزی و اجرای کسب و کار است. من این خصوصیت را خیلی دوست داشتم. وارد که شدم سعی کردم این مهارت‌ها را آموزش ببینم. الان در جایی هستم که از حالت کارمندی، قدری فاصله گرفته‌ام. به این فکر می‌کنم که با توجه به شرایط خودم بهتر است از آن بُعد خارج شوم. سن من سنی است که تا حدی تجربه کسب کرده‌ام. تجربه کار کارمندی هم دارم.

تصمیم گرفتم اگر شرایط اجازه بدهد، کاری برای خودم داشته باشم و به دیگران هم کمک کنم. این مسیری بود که شخصا طی کردم. نکته‌ای که اینجا می‌توانم بگویم این است که افراد برحسب علاقه، نیاز، استعداد و با توجه به نقاط قوت به سمت آموزش یا تخصص مورد علاقه‌شان بروند.

بر یک رشته تخصصی تمرکز داشته باشند تا بتوانند بعدها از لحاظ مالی هم خودشان را تامین کنند. به نظر من نوع آموزش‌هایی که یک فرد می‌بیند به سه گروه تقسیم می‌شود: یکسری آموزش‌هایی است که شما بر حسب علاقه‌تان می‌بینید. مثل من که به کامپیوتر علاقه‌ داشتم. یک بخش دیگر بر حسب نیاز شماست. نیاز من حسابداری بود که از آن تامین مالی می‌شوم.

و بخشی هم آموزش‌هایی است که شرایط ایجاب می‌کند. من رشته کامپیوتر را دوست داشتم، ولی علوم اقتصادی قبول شده بودم. یا بعدها مدیریت را بر حسب شرایط و نیازهایی که داشتم انتخاب کردم. مشکلی نیست و مهم این است که آدم‌ها خودشان را بشناسند و به آن خودشناسی دست پیدا کنند. این کار با آموزش میسر است. از آنجا که علاقه‌مندی من به رشته روانشناسی هم مربوط می‌شد، باید بگویم روانشناسی به شما کمک می‌کند خودتان را بشناسید.

همچنین نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. باعث می‌شود بر حسب اینها وارد هر شاخه‌ای که می‌شوید، بتوانید موفق باشید. نمی‌دانم اینجا جایش بود این توضیحات را بدهم. ولی با توجه به اینکه یک دوره مشاور تحصیلی بودم و برای انتخاب رشته در دوران لیسانس به بچه‌ها کمک می‌کردم، اصرار داشتم بگویم. به آنها هم می‌گفتم اگر شما این تقسیم‌بندی و بینش را داشته باشید وارد هر رشته‌ای شوید می‌توانید موفق شوید.

 

خیلی ممنون که از تجربیاتتان هم گفتید و حتما به مخاطبان ما کمک می‌کند. در آن بخش طرح‌ریزی کسب و کار همچنان در مرحله تصمیم هستید یا کاری را شروع کرده‌اید؟

من الان یک سال است که از پایان‌نامه‌ام دفاع کردم و درسم تمام شده. در این مدت خیلی فکر کردم کاری راه بیندازم. ولی اتفاق خوبی که افتاد از این جنبه بود. وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، کسب و کارها را دچار تغییر کرد. کسب و کارها به سمت مجازی شدن و دیجیتالی شدن پیش رفتند، مثل آموزش‌ها. حتی آموزش دانشگاه‌ها هم مجازی شد.

اینجا بود که کمی تغییر در من به وجود آمد. اول شاید به فکر این بودم که چون می‌خواهم کسب و کاری برای خودم داشته باشم، باید بعد از تحقیقات بازار، کارهایی انجام بدهم و دوره‌هایی بگذرانم , بعد مکانی را در نظر بگیرم و کار مدنظر را اجرا کنم.

بعد که به این سمت آمدیم و این تحول ایجاد شد، کم‌کم ذهن من به سمت دیگری رفت. چون می‌دیدم جهان دارد به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و ناگزیریم از اینکه این تغییرات را بپذیریم، من هم باید برای کارم به این سمت بروم که فکرم را از اینکه بخواهم مکانی را بگیرم و سنتی‌ برخورد کنم بیرون بیاورم و وارد این حوزه شوم.

حالا می‌بینیم که کسب و کارهای مجازی هم دارند فعالیت می‌کنند و خوب هم فعالیت می‌کنند. من هم پیگیر این هستم که اگر خدا بخواهد در این زمینه فعالیتم را ادامه بدهم. فکر می‌کنم کسب و کارم باید حالتی داشته باشد که بتوانم به چند نفر هم کمک کنم. یعنی برای کسانی که مایل هستند در این مسیر قرار بگیرند، نقش رهبری داشته باشم و برای دیگران هم مفید باشم.

یعنی فقط برای خودم کاری انجام نداده باشم. همچنان در حال آموزش هستم. چون بالاخره این کارِ کم و کوچکی نیست. ما نیاز داریم آموزش ببینیم. آموزش هرگز متوقف نمی‌شود. از روزی که یک کودک متولد می‌شود تا روزی که از دنیا می‌رود، در حال آموختن است. آموزش باعث می‌شود در هر کاری که می‌خواهیم شروع کنیم و انجام دهیم (از زندگی شخصی و فعالیت‌های روزانه گرفته تا زندگی کاری و شغلی و غیره) بتوانیم موفق باشیم.

به خصوص که الان با توجه به شرایط جامعه، راه‌اندازی کسب و کار خیلی سخت است. اینکه بتوانید کسب و کارتان را حفظ کنید. تا آموزش نبینیم و تا وارد کار نشویم و آموزش‌‌های حین کار نبینیم، نمی‌توانیم موفق باشیم.

مصاحبه نسترن انیسی

 

من متوجه شدم وقتی مشغول کار روی پایان‌نامه‌تان بودید با آموزش‌های «فرادرس» کار را پیش بردید. آیا قبل از آن هم با «فرادرس» آشنا بودید؟

من در سال 1396-1397 بود که از طریق یکی از اساتید دانشگاه در یک درس به نام «تئوری تصمیم‌گیری»، با «فرادرس» آشنا شدم. استاد مربوطه آن زمان «فرادرس» را به ما معرفی کردند. من آن زمان برای اجرای پروژه‌ام از آموزش‌های «فرادرس» استفاده کردم. بعد بیشترین استفاده را زمانی از «فرادرس» داشتم که می‌خواستم کار پایان‌نامه انجام بدهم.

خیلی مصر بودم که خودم آن را انجام بدهم. در کنار آن اطلاعات آماری که به صورت آکادمیک بود، نیاز داشتم کار با نرم‌افزار SPSS را بهتر یاد بگیرم و مسلط شوم. یادم است که تجربه خیلی خوبی بود. آقای «آرمان ری‌‌بد» مدرس این دوره‌ها بودند. من خیلی استفاده کردم و لذت‌بخش بود که توانستم کار پایان‌نامه را انجام بدهم.

البته نیاز به استفاده از مهارت‌ها و نرم‌افزارهای دیگر هم بود که متاسفانه «فرادرس» آن موقع آن آموزش‌ها را نداشت. من خیلی تاسف خوردم. تا الان خیلی از آموزش‌های «فرادرس» در زمینه‌های مختلف استفاده کردم. آموزش‌ها را به خاطر ویژگی‌هایی که دارند تهیه می‌کنم.

چون علاقه‌مندی من در سطح وسیع است، از هر شاخه‌ای این آموزش‌ها را تهیه می‌کنم. با توجه به مشغله‌ای که دارم این آموزش‌ها را می‌بینم. یعنی زمانی که اوقات فراغت دارم، مثلا راجع به مدیریت، بازاریابی و ... فیلم‌های آموزشی را می‌بینم. و واقعا می‌گویم ای کاش 10 سال زودتر با «فرادرس» آشنا شده بودم.

البته الان حضور ذهن ندارم «فرادرس» از کِی شروع به کار کرده. ولی می‌گویم ای کاش که چیزی مثل «فرادرس» در زمان انتخاب رشته و کنکور یا زمان تحصیل ما در مقطع لیسانس وجود داشت و با آن آشنا می‌شدم. ای کاش این آموزش‌ها آن زمان در دسترس بود. ولی اشکال ندارد. الان هم استفاده می‌کنم و راضی هستم.

 

خانم انیسی ویژگی‌های آموزش‌های «فرادرس» چیست که شما را جذب می‌کند؟

چیزی که در «فرادرس» می‌بینید، تنوع در آموزش‌های ارائه شده است. یعنی شما با خودتان فکر می‌کنید که امروز می‌خواهم راجع به فلان موضوع بدانم. بعد یک سرچ می‌کنید و «فرادرس» می‌آید بالا. یعنی عموما آن آموزش‌هایی را که آن روز می‌خواهید دارد. حالا مواردی هستند که هنوز در دست انتشار هستند.

و من مدام چک می‌کنم تا ببینم این آموزش‌ها چه زمانی می‌آیند و باید این را بپذیریم که این مجموعه دارد کار بزرگی انجام می‌دهد. مطالب آنها به روز است. اساتید توانا و مسلطی دارد. دسترسی به آنها آسان است. مقرون به صرفه است.

من واقعا جذب «فرادرس» شدم به خاطر تنوعی که داشت و هر چیز که مورد علاقه من بود در زمینه حسابداری، اقتصاد، آمار و ریاضی، روانشناسی، بازاریابی، کامپیوتر، شبکه، مدیریت، زبان را سرچ کنید حتما یک آموزش مرتبط با نیاز خود را پیدا می‌کنید. این برای من خیلی جذاب بود و واقعا «فرادرس» را دوست دارم.

روزی که کار پایان‌نامه‌ام را انجام دادم همیشه می‌گفتم «فرادرس» فریادرس است. چون هرچیزی شما می‌خواهید برای شما وجود دارد و می‌توانید بخشی از کارتان را با آن پیش ببرید.

 

آیا برای کسب و کاری که مدنظر دارید یکسری از آموزش‌های مرتبط با راه‌اندازی کسب و کار را طبقه‌بندی کرده‌اید که برای خودتان کنار بگذارید و شروع کنید به آموزش مستمر تا زودتر شما را به نتیجه‌ای که می‌خواهید برساند؟ یا نه، به صورت پراکنده نگاه می‌کنید؟

من بخش‌های آموزشی را که مرتبط به این کار است، پیگیری می‌کنم. مدتی است تمرکزم را از علاقه‌مندی‌های خودم روی همین موضوع آورده‌ام. که بیشتر آن درباره مدیریت کسب و کار ، مدیریت پروژه و بازاریابی مربوط به راه‌اندازی و هدایت کسب و کار است. دارم این آموزش‌ها را از «فرادرس» پیگیری می‌کنم.

همچنان در حال آموزش دیدن هستم. یکسری آموزش‌ها را منتظر هستم که به دستم برسد. یکسری مهارت‌ها و قابلیت‌ها را شخصا در خودم ایجاد می‌کنم تا بتوانم آن کاری که می‌کنم، برای خودم مطلوب باشد و در آن موفق باشم.

 

چون بسیار پیگیر آموزش‌های «فرادرس» بودید اصرار دارم جواب این سوال را بشنوم. آیا انتظار خاصی از موسسه‌ای که دارد به شما آموزش مجازی ارائه می‌دهد دارید؟

من انتظار دارم آموزش‌ها متناسب با نیاز روز و بازار کار باشد. بیست سال پیش که ما کنکور دادیم شرایط سخت‌تر بود. ولی الان تنوع دانشگاه‌ها وجود دارد و مشکلات کمتر شده. بنابراین الان تحصیلات آکادمیک بیشتر در دسترس است. ولی ما به مهارت نیاز داریم.

من و شما تحصیلات آکادمیک داریم. اما یک سیستم باید آن مهارت را به صورت عملی اجرا کند و به ما نشان بدهد. مثلا من وقتی مدیریت استراتژیک می‌خواندم به استادم گفتم ما این رشته را خواندیم و به صورت تئوری فهمیدیم که وضعیت چطور است و چه کار باید بکنیم. ولی چطور می‌شود این را به صورت عملی دید؟

این قسمت مهم است. انتظار من از موسسه‌ای که این آموزش‌ها را می‌دهد این است که حتما آموزش‌هایش متناسب با نیاز جامعه و بازار کار باشد. کیفیت آموزش‌ها را حتما مدنظر قرار دهد. آموزش‌ها به موقع به دست مخاطب برسد. مثلا می‌بینید یک دوره‌ای فعالیت در «اینستاگرام» بازار داغی داشت. هنوز هم دارد. ولی فرض کنید دو-سه سال پیش در برهه‌ای از زمان بودیم که دانشجوها بیشتر نیاز داشتند که آن آموزش‌ها را ببینند.

اینکه آموزش‌ها به موقع به دست مخاطب برسد، مهم است. زمانی که من داشتم کار پایان‌نامه را انجام می‌دادم، نیاز داشتم نرم‌افزار SmartPLS بدانم. «فرادرس» آن زمان آموزشی در این مورد نداشت و من به حال خودم تاسف خوردم. چون واقعا می‌دانستم آموزشی که تولید می‌کند کامل است، اما من نتوانستم به آن دسترسی پیدا کنم.

و آموزش‌ها در جهت افزایش مهارت عملی مخاطب و کاربردی باشد. ضمن اینکه مقرون به صرفه باشد. می‌توانم به انصاف بگویم که «فرادرس» تا حد خیلی خوبی توانسته اینها را برآورده کند. من از آنها خیلی راضی و متشکرم.

 

خانم انیسی بخشی از صحبت‌های شما این بود که آموزش‌های «فرادرس» متناسب با بازار کار باشد. الان آموزش‌هایی که در دسترس است چند درصد از این انتظار شما را برآورده می‌کند و چقدر فاصله داریم با آن ایده‌آلی که در ذهن شماست؟

الان دارم عناوین آموزشی «فرادرس» را در ذهنم می‌آورم و می‌توانم بگویم تا 80 یا 90 درصد از انتظارات من را برآورده می‌کند. آن 10 یا 20 درصدی که در نظر دارم، انتظاری است که برای آموزش جدید می‌کشم. این 10 درصد همین مورد است که می‌گویم وگرنه «فرادرس» توانسته انتظارات من را تا 80-90 درصد برآورده کند.

 

به عنوان سوال آخر اگر صحبتی با کارکنان یا مدیریت مجموعه دارید بفرمایید.

واقعا خوشحالم فرصتی فراهم شد که بتوانم از تیم «فرادرس» یک تشکر ویژه داشته باشم. علاوه بر اینکه دارند خدمات با کیفیت و به روز و مقرون به صرفه ارائه می‌کنند، برای مخاطب خودشان خیلی ارزش و احترام قایل هستند. من دیده‌ام که واقعا پاسخگو هستند. این خیلی ارزشمند است. آن چیزی که می‌تواند مزیت رقابتی برای «فرادرس» ایجاد کند، این است که در کنار این قابلیت‌ها برای مخاطب خودش خیلی ارزش قایل است.

واقعا متشکرم و فکر می‌کنم تا آخر عمر همراه «فرادرس» باشم.

 

امیدوارم این همراهی ادامه داشته باشد خانم انیسی گرامی. حضور شما هم برای ما خیلی ارزشمند است. از شما متشکرم بابت فرصتی که برای گفت‌وگو گذاشتید. اگر شما فرمایشی ندارید، از شما و مخاطبانمان خداحافظی کنم.

بزرگوارید. من از شما متشکرم. خوشحال شدم که این گفت‌وگو را داشتیم. امیدوارم که صحبت‌های ما رضایت‌بخش و مفید بوده باشد برای کسانی که صدای من و شما را شنیدند.

 

خواهش می‌کنم. قطعا همینطور است که شما می‌فرمایید. روز شما خوش و خدا نگهدار.

روز شما به خیر و خدا نگهدار.

بر اساس رای ۱۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «تجربه یادگیری: نسترن انیسی — کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت استراتژیک و کاربر فرادرس»

خیلی عالی بود . بهترین جواب بود برام/ خیلی گیج شده بودم . یک دنیا تشکر از خانواده ی بزرگ فرادرس . درضمن به خاطر اینکه خانم انیسی فرمودند مشاور بودن اگر امکانش هست یک راه ارتباطی با ایشون به ما معرفی کنید

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *