ترفندهای وردپرس — گرفتن خروجی CSV از اطلاعات کاربران

۲۳۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
ترفندهای وردپرس — گرفتن خروجی CSV از اطلاعات کاربران

گاهی اوقات نیاز دارید که اطلاعات کاربری خود را در یک وب‌سایت جدید وارد کنید. ابزارهای پیش‌فرض وردپرس (WordPress)، اجازه خروجی گرفتن از اطلاعات حساب کاربری را نمی‌دهند. در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از اطلاعات کاربری موجود در وردپرس، خروجی (CSV) بگیرید.

CSV، نوعی فایل متنی ساده است که هر بخش از اطلاعات در آن به وسیله ویرگول (،) از هم جدا شده‌اند. این نوع فایل را می‌توان به وسیله نرم‌افزارهای صفحه گسترده (Spreadsheet)، مانند اکسل (Excel) و گوگل شیتس (Google Sheets) بازخوانی کرد. از خروجی اطلاعات کاربران می‌توان در پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM Platforms)، فهرست‌های ایمیل و کمپین‌های بازاریابی استفاده کرد.

گرفتن خروجی CSV از اطلاعات کاربری در وردپرس

اولین چیزی که برای این منظور نیاز خواهید داشت، نصب و فعال‌سازی پلاگین «Export Users to CSV» است. پس از فعال‌سازی پلاگین معرفی‌شده، مطابق شکل زیر به بخش (Users) رفته و گزینه (Export Users to CSV) را انتخاب کنید. در این مرحله، صفحه تنظیمات پلاگین برای شما به نمایش در می‌آید.

مانند تصویر زیر:

در این صفحه، برای خروجی گرفتن اطلاعات کاربری، گزینه (User Role) یا (Every Role) را می‌توانید انتخاب کنید. با انتخاب User Role، از اطلاعات کاربران خاص و Every Role، از اطلاعات همه کاربران خروجی گرفته می‌شود. امکان دیگری که در این پلاگین وجود دارد، انتخاب محدوده زمانی است که کاربران به وب‌سایت ملحق شده‌اند. زمانی که تنظیمات خود را انجام دادید، بر روی دکمه (Export) در پایین تنظیمات کلیک کنید.

پلاگین Export Users to CSV، یک فایل CSV حاوی اطلاعات کاربران را فراهم کرده و به صورت یک فایل قابل دانلود برای شما ارسال می‌کند. زمانی که فایل خروجی CSV را دانلود کردید، می‌توانید آن را در یک برنامه صفحه گسترده باز کنید یا اینکه آن را به درون برنامه‌های دیگر وارد کنید.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

#

بر اساس رای ۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wpbeginner
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *