۷ بازی برتر اندرویدی سال ۲۰۱۷

۱۳۳۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
۷ بازی برتر اندرویدی سال ۲۰۱۷

در سال 2017، شاهد انتشار تعداد زیادی از بازی‌های بسیار خوب بودیم. با توجه به تعداد بسیار زیاد بازی‌های منتشرشده، رقابت بسیار سختی بین این بازی‌ها وجود داشت. انتخاب از بین همه این بازی‌ها، تصمیم بسیار دشواری است. این بازی‌ها، با استفاده از رابط کاربری جذاب، گیم‌پلی (gameplay) جادویی و گرافیک بالای خود، کاربران را شیفته خود کردند. مطمئناً شما هم موافق هستید که در سال 2017، جذاب‌ترین، هیجان‌انگیزترین و خلاقانه‌ترین بازی‌ها در صنعت بازی را دیده‌اید.

گوگل پلی (Google Play) در انتهای هر سال، بهترین بازی‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی می‌کند. در این پست، فهرستی از بهترین بازی رقابتی، بهترین بازی اجتماعی، بهترین بازی مستقل، خلاقانه‌ترین بازی، بهترین بازی برای انتخاب، بهترین بازی کودکان و محبوب‌ترین بازی سال 2017 را معرفی می‌کنیم.

1. Clash Royale

بازی کلش رویال (Clash Royale)، رتبه اول در رقابتی‌ترین بازی را به خود اختصاص داده است. این بازی به صورت دونفره است که کاربران در سراسر جهان به صورت زنده با هم بازی می‌کنند. فرد پیروز، برنده تعدادی جام (trophies) می‌شود. رقابت در این بازی، حول تخریب برج‌های رقیب و برنده شدن تاج با هدف دریافت صندوقچه‌های تاج حماسی (epic Crown chests) می‌گردد. برای باز کردن پاداش‌ها، دریافت کارت‌های قدرت پیشرفته یا ارتقای کارت‌های فعلی، نیاز به کسب حداکثر تعداد صندوقچه است.

شما می‌توانید هم‌قبیله‌ای‌ها و دوستان خود را به رقابت دونفره دعوت کنید. تنها با مشاهده بهترین رقابت‌های دونفره در «TV Royale» می‌توانید تاکتیک‌های متفاوت مبارزه را یاد بگیرید.

2. Boggle With Friends: Word Game

«Boggle with Friends»، اجتماعی‌ترین بازی سال 2017 است. همان گونه که از اسم بازی مشخص است، Boggle with Friends، اجتماعی‌ترین بازی جستجوی کلمه است که به شما اجازه رقابت با خانواده، دوستان و همکاران را می‌دهد.

این بازی، در هر روز به شما اجازه چرخاندن چرخ اجازه را می‌دهد تا جایزه‌هایی باحال برنده شوید و سرعت افزایش قدرت‌های خود را زیاد کنید. Boggle with Friends، یک بازی جذاب با بیش از 100 هزار کاربر در سراسر جهان است.

3. Miracle Merchant

عنوان بهترین بازی مستقل سال 2017، به بازی بسیار خوب «Miracle Merchant» تعلق دارد. این بازی دارای یک گیم‌پلی بصری با سبک تک‌نفره است که دل خیلی‌ها را به دست آورده است. این بازی، در مورد رخ کشیدن توانایی حل معمای شما است. بعد از پیدا کردن کلمات، حق کری خواند نیز به شما داده می‌شود. هر روز، چالش جدیدی برای شما ارسال می‌شود که با انجام آن‌ها در همان روز، جوایزی را دریافت می‌کنید.

هر مرحله دارای مجموعه‌ای از کارت‌های هیجان‌انگیز، بی‌نظیر و متغیر است که شما را به چالش می‌کشد و توانایی‌های شما را از هر نظر امتحان می‌کند. هر روز، بازی با مأموریت‌های جدید بارگذاری می‌شود که تکمیل آن‌ها با دیگر بازیکنان آنلاین، جذاب‌تر است.

4. After the End: Forsaken Destiny

بهترین بازی خلاقانه سال 2017، بازی شگفت‌انگیز «After the End: Forsaken Destiny» است. این بازی، در مورد حل جورچین‌های سه‌بعدی خیره‌کننده و پویای اطراف شماست. شما می‌توانید برای رسیدن به مقصد خود، از اهرم‌های مخفی و کلیدهای پنهان استفاده کنید.

شما می‌توانید در این بازی، به سفرهای ماجراجویانه و مرموز بروید و سفرهای موازی پدر و پسری را تجربه کنید. در حین بازی بررسی امکان رسیدن دوباره پدر و پسر نیز وجود دارد.

5. Cooking Craze – A Fast & Fun Restaurant Chef Game

Cooking Craze یک بازی فوق‌العاده دیگر است که در صدر بخش بهترین بازی برای انتخاب و بازی کردن قرار گرفته است. همان طور که از اسم بازی مشخص است، این بازی شما را در آشپزی، سرخ کردن و پختن غذا به شیوه بهترین سرآشپزهای دنیا راهنمایی می‌کند.

با بازی کردن Cooking Craze، توانایی شما در درست کردن برگرهای خوشمزه، پیتزا و یا دسرهای لذیذ افزایش می‌یابد. با استفاده از این بازی، توانایی‌ها و نقاط قوت خود را به دنیا نشان می‌دهید. کلام آخر این که این بازی شما را در رفع استرس و سرگرم شدن، کمک می‌کند.

6. Toca Life: Hospital

بازی «Toca Life: Hospital»، بهترین بازی کودکان در سال 2017 است. این بازی شگفت‌انگیز، مورد توجه خیلی از کودکان بوده و به جای عصبی کردن والدین، باعث آرامش خاطر آن‌ها می‌شود. Toca Life بر اساس نحوه کار در بیمارستان است.

داستان بازی در مورد استقبال از نوزادانی است که پا به دنیا می‌گذارند. در این بازی، عشق و مراقبت افراد خانواده و کارکنان پزشکی به نوزادان ناز را نشان داده می‌شود. نحوه رفتار کارکنان بیمارستان و برخورد آن‌ها با لحظات غمگین نیز از موضوعات این بازی است.

7. Super Mario Run

بازی «Super Mario Run»، برنده محبوب‌ترین بازی سال 2017 است. این بازی عنوان بیشترین دانلود بازی‌های جدید در سال 2017 را نیز در اختیار دارد. این بازی از انواع بازی‌های ماریو (Mario) است که قابلیت بازی با یک دست را دارد. Super Mario Run، یک بازی دیوانه کننده است که اجازه کنترل ماریو، تنها با ضربه زدن به صفحه می‌دهد. در حین بازی ماریو به طور مداوم در حال دویدن به سمت جلو است. در واقع، شما با هماهنگ کردن ضربه‌های خود، ماریو را از موانع عبور می‌دهید تا سکه‌ها را جمع کند و اهداف خود را تکمیل کند.

این بازی در چهار حالت در دسترس است (Toad Rally, Kingdom Builder, Remix 10, World Tour). شما می‌توانید همه حالت‌ها را بدون هیچ هزینه‌ای امتحان کنید.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
systweak
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *