۱۵ بازی برتر و رایگان اندروید در سال ۲۰۱۷ — فهرست جامع

۴۴۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ دی ۱۳۹۷
زمان مطالعه: ۷ دقیقه
۱۵ بازی برتر و رایگان اندروید در سال ۲۰۱۷ — فهرست جامع

هر چند امروزه بازی‌های اندروید رایگان زیادی وجود ندارند؛ اما اگر کمی صبر داشته باشید، می‌توانید بسیاری از آن‌ها را تقریباً رایگان بازی کنید. اکثر بازی‌های فریمیوم در ابتدای عرضه و در اوج محبوبیت، خرج روی دست کاربران می‌گذارند اما پس از گذر زمان و کاسته شدن از اشتیاق افراد نسبت به آن‌ها، یا کل بازی یا بسیاری از آیتم‌های پولی آن به رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرند. بر همین مبنا، می‌توان گفت همواره عناوینی جذاب و رایگان برای بازی کردن در فروشگاه گوگل پلی وجود دارند؛ لذا در این نوشته به 15 بازی برتر و رایگان اندروید خواهیم پرداخت که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید.

۱. بازی‌های ماشینی Asphalt 8: Airborne و Asphalt: Xtreme

وقتی بحث بازی‌های رالی رایگان مطرح می‌شود، شرکت Gameloft دو بازی مطرح با نام‌های Asphalt Xtreme و Asphalt 8: Airborne دارد. مورد دوم یک بازی رالی به سبک آف‌رود (off-road) است که مسیرهای مسابقه‌ گوناگون، امکان چند نفره بازی کردن به صورت آنلاین و خودروهای متنوع از ویژگی‌های اصلی آن هستند، البته همه خودروها در ابتدای بازی در دسترس نیستند و باید زمان صرف کنید و در مسابقات برنده شوید تا اصطلاحاً آنلاک شوند.

بازی Asphalt 8: Airborne یک بازی قدیمی‌تر اما بسیار طولانی‌تر است و جزییات زیادی دارد. این بازی همچنین به صورت آنلاین چند نفره قابل انجام است و فعالیت‌های دیگری هم در آن وجود دارد. هر دوی این بازی‌ها با توجه به رایگان بودنشان، عناوین بسیار خوبی هستند؛ هر چند استراتژی فروش درون برنامه‌ای شرکت سازنده آن‌ها قدری آزار دهنده است. انجام هر دوی این بازی‌ها می‌تواند تجربه‌ بسیار خوبی برای شما باشد. این بازی‌ها را می‌توانید از این دو لینک (+)، (+) دانلود کنید.

۲. بازی اکشن و جنگی Critical Ops

بازی Critical Ops از نسل جدیدتر بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) است و یکی از بهترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. در محیط‌های شهری مختلف با تروریست‌ها می‌جنگید یا اگر بخواهید می‌توانید به عنوان تروریست بازی کنید. یک انجمن قوی بازی آنلاین چندنفره هم دارد که قادر هستید در آن با دوستان خود بازی کنید. نسخه نهایی این عنوان هنوز منتشر نشده است؛ اما بازی تا اینجا عملکرد خوبی داشته و به صورت مداوم به روزرسانی می‌شود. Critical Ops را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۳. بازی کارتی Clash Royale

بازی Clash Royale از جدیدترین عناوین Supercell است. این گروه همچنین Clash Of Clans، یکی دیگر از بازی‌های محبوب را ساخته است. در Clash Royale شما یک سری کارت جمع‌آوری می‌کنید و بعد در دوئلی تک‌به‌تک با رقیبی آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنید. بعد از بردن، جوایزی کسب می‌کنید و به همین شکل اگر ببازید، جوایزی از دست خواهید داد. همین‌طور قادر خواهید بود تا با دیگران یک گروه تشکیل دهید و کارت‌هایتان را به اشتراک بگذارید، هم‌گروهی‌های خود را به مبارزه دعوت کنید و فرصت‌های مختلفی برای جمع کردن کارت‌های جدید داشته باشید. گفتنی است که اگر با بازی Hearthstone ارتباط برقرار نکردید، این عنوان یک جایگزین بسیار مناسب است. Clash Royale را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۴. بازی معمایی Cut The Rope: Magic

می‌توان با اطمینان گفت Cut The Rope: Magic موفق شده است از Angry Birds محبوب‌تر شود و به عنوان یک بازی الزامی باید آن را روی گوشی خود داشته باشید. این سری بازی پیشرفت خوبی داشته و Cut The Rope: Magic جدیدترین نسخه آن است. در این عنوان شما با حل معماهای گوناگون «Om Nom»، هیولای بازی را برای رسیدن به آب‌نبات محبوبش کمک می‌کنید. مراحل، جزئیات و تاکتیک‌های بسیار زیادی در این بازی وجود دارد؛ شما می‌توانید تمام آن‌ها را بدون نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای بازی کنید؛ Cut The Rope: Magic از این لینک (+) برای دانلود در دسترس است.

۵. بازی شبیه‌سازی Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter در سال 2015 سروصدای زیادی به پا کرد و یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی رایگان در آن سال بود. در این بازی شما باید یک پناهگاه بسازید، «نجات‌یافتگان» (Dwellers) را در آن جمع کنید و یک اکوسیستم پر رونق پدید آورید. در این راه با موانعی مانند آتش، راهزنان و ... مواجه خواهید شد. این بازی، یک شبیه‌ساز ساخت‌وساز استاندارد است. پرداخت درون‌برنامه‌ای در آن بسیار انعطاف‌پذیر به حساب می‌آید و تا این جای کار، سازندگانش بسیار خوب عمل کرده‌اند و مدام آپدیت‌های جدید به آن اضافه می‌کنند. Fallout Shelter را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۶. بازی اکشن و ماجراجویی Final Fantasy Brave Exvius

بازی Final Fantasy Brave Exvius یکی از بهترین بازی‌های رایگان با تم Final Fantasy است. در این بازی عناصر بسیار زیادی از عنوان اصلی ارائه شده است که شامل سیاحت در شهر و سیاه‌چال‌های گوناگون، گنج‌های پنهان، سیاه‌چال‌های مخفی و هزاران داستان و روایات قدیمی می‌شوند. یادگیری بازی بسیار ساده است؛ اما برای شکست دادن رقبای قوی نیاز دارید تا خلاقانه فکر کنید. اگر هر روز به بازی بپردازید، جوایز گوناگون، ماموریت‌های بیشتر و... به دست می‌آورید که باعث می‌شود این عنوان جذابیت خود را حفظ کند. بازی یاد شده از بهترین‌ها در بین گزینه‌های رایگان موجود روی پلی‌استور است و می‌توانید آن را از این لینک (+) دانلود کنید.

۷. بازی کارتی Hearthstone: Heroes Of Warcraft

بازی Hearthstone: Heroes Of Warcraft یک بازی با کارت است که در اصل در آن شما کارت آزاد می‌کنید، یک دسته کارت می‌سازید و دیگر افراد را به دوئل فرا می‌خوانید. شما می‌توانید چندین دسته کارت تهیه کنید و شرکت بلیزارد (Blizzard) در اضافه کردن آپدیت و کارت‌های جدید، خوب عمل کرده است. ضمناً قادر هستید با گوشی یا کامپیوتر به حساب کاربری خود وارد شوید. اگر نمی‌خواهید در مبارزه‌ بازیکن در برابر بازیکن با افراد واقعی روبه‌رو شوید، می‌توانید برای تمرین با یک بات (Bot) بازی کنید. این عنوان رایگان، امتحان کردن آن آسان و برای همه در دسترس است. Hearthstone: Heroes Of Warcraft را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۸. بازی اول‌ شخص و جنگی Nova Legacy

بازی Nova یکی از بازی‌های اول شخص محبوب در اندروید محسوب می‌شود. Nova Legacy تازه‌ترین نسخه آن است و از همین الان می‌شود آن را یکی از بهترین بازی‌های رایگان پلتفرم اندروید به حساب آورد. این بازی دارای گرافیک و کنترل با کیفیت بالاتر از متوسط است، داستان خوبی دارد و حالت بازی چند نفره آنلاین را نیز در خود جای داده است. داستان بازی یک داستان علمی-تخیلی است و به همین دلیل کمی با دیگر عنوان‌های تیراندازی مخصوص موبایل تفاوت دارد. اکنون اگر مشتاق هستید تا آن را امتحان کنید، باید بگوئیم Nova Legacy را می‌توانید از این لینک (+) دریافت و نصب کنید.

۹ و ۱۰. PinOut و Smash Hit

بازی‌های Smash Hit و PinOut دو تا از بهترین بازی‌های سبک «دویدنِ بی‌نهایت» هستند و هر دو توسط یک تیم بازی‌سازی، تولید شده‌اند. Smash Hit به شما یک نمای اول‌شخص ارائه می‌دهد که در آن به صفحات شیشه‌ای توپ‌های فلزی پرت می‌کنید. این بازی بسیار آرام، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده است. در سوی دیگر PinOut یک بازی Pinball بدون پایان است که در آن باید توپ را در مراحل مختلف با موانع گوناگون، پرت کنید. هر دو بازی رایگان هستند، به خوبی اجرا می‌شوند و یک سیستم کاری به‌خصوص در این ژانر دارند. هر دوی آنها یک نسخه‌ پولی دارند که اگر بخرید، برایتان قابلیت Checkpoint را آزاد می‌کنند و می‌توانید از جایی که بازی را ذخیره کرده‌اید، ادامه بدهید. به جز این، در نسخه‌ رایگان، هیچ‌گونه تبلیغات یا پرداخت درون‌برنامه‌ای در کار نیست و چیزی میان شما و بازی قرار نمی‌گیرد. این دو بازی را می‌توانید از این لینک‌ها (+)، (+) دانلود کنید.

۱۱. بازی جنگی Sky Force Reloaded

بازی Sky Force Reloaded تازه‌ترین نسخه از سری بازی‌های Sky Force است. مانند نسخه‌های قبلی، Sky Force Reloaded یک بازی با نمای از بالا، پیمایشی و جنگی است که در آن شما یک هواپیما را می‌رانید و هدفتان شکست دادن آدم‌های بد، جاخالی دادن از گلوله‌ها و انجام ماموریت‌های مختلف است. این بازی در واقع یادبودی از بازی‌های قدیمی با نمایی از بالاست. با وجود گرافیک بهبود یافته، بازی همچنان آن حالت قدیمی را حفظ کرده است. به صورت کلی این عنوان مانند دیگر نسخه‌هایش یک تجربه‌ خوب است و می‌توانید از این لینک (+) آن را دانلود کنید.

۱۲. بازی استراتژیک Plague Inc

بازی Plague Inc یک بازی استراتژی است که در آن باید بیماری‌های گوناگون را دچار جهش کنید و با استفاده از آن‌ها دنیا را نابود سازید. هدف بازی این است که انسان‌های بیشتری را به بیماری مبتلا کنید. در این عنوان چند بیماری گوناگون وجود دارد که هر کدام استراتژی شیوع مخصوص خود را دارند و بازی تا حدی به واقعیت نزدیک است، حتی سازندگان آن دعوت شدند تا در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا سخنرانی کنند. تولید کنندگان بازی تا به حال، جزییات زیادی به آن اضافه کرده‌اند. Plague Inc بسیار چالش‌برانگیز است و بی‌شک ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۱۳. بازی تیراندازی Unkilled

بازی Unkilled یکی از بهترین بازی‌های رایگان در سال 2015 بود. یک بازی تیراندازی زامبی‌طور که وظیفه شما در آن قبول کردن ماموریت‌های مختلف، قرار گرفتن در سناریوهای گوناگون و کشتن تمام زامبی‌ها است. در بازی نزدیک به 300 مأموریت وجود دارد و خیلی از آنها شامل مبارزه‌های جذاب و پیچیده هستند؛ همچنین می‌توانید 50 اسلحه پیدا کنید. در این عنوان یکی از بهترین گرافیک‌های بازی‌های موبایل را در کنار حالت بازی چندنفره تجربه خواهید کرد. این بازی توسط سازندگان Dead Trigger 2 (شرکت Madfinger Games) ساخته شده که از بهترین بازی‌های سال‌های گذشته بوده است. شما می‌توانید Unkilled را به صورت رایگان بازی کنید؛ اما پرداخت درون‌برنامه‌ای برای وجود دارد، پس حواستان به این نکته باشد. این بازی را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۱۴. بازی جنگی Vainglory

بازی Vainglory بهترین بازی ژانر MOBA (میدان جنگ چندنفره آنلاین) در اندروید است. Frame rate (نرخ فریم) بسیار بالایی دارد، می‌توانید به صورت نامحدود به بازی بپردازید و سرورهای خوبی هم از آن پشتیبانی می‌کنند. شما قادر هستید در این عنوان با دیگران تیم تشکیل دهید و در برابر سایر تیم‌ها مانند دیگر عناوین MOBA بازی کنید. Vainglory گرافیک خوب و 25 قهرمان دارد که می‌توانید آن‌ها را آزاد و با آن‌ها بازی کنید؛ همچنین قابلیت بازی در برابر Bot نیز در این عنوان وجود دارد. این بازی را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

۱۵. مجموعه بازی‌های Yodo1

Yodo1 یک سازنده‌ بازی‌های است که چند عنوان بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ رایگان دارد. خیلی‌ها اسم این محصولات را شنیده‌اند که عبارت‌اند از Crossy Road ،Rodeo Stampede ،Pac-Man265 و Looty Doungen. همچنین این استودیو بازی‌های دیگری مانند Rooms Of Doom هم ساخته است. اکثر این بازی‌ها به صورت بی‌انتها هستند و باید تا جایی که می‌توانید در آن‌ها به پیش بروید. عناوین یاد شده گرافیک جذابی دارند و مکانسیم ‌آن‌ها، بسیار آسان و قابل درک است. این عناوین همچنین بسیار مناسب کودکان و در کل مناسب خانواده‌ها هستند. محصولات استودیوی Yodo1 را می‌توانید از این لینک (+) دانلود کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌های زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

==

بر اساس رای ۳۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
androidauthority
۱ دیدگاه برای «۱۵ بازی برتر و رایگان اندروید در سال ۲۰۱۷ — فهرست جامع»

اولین بازی و بهترین بازیو معرفی نکردی. PUBG??

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *