بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های آشپزی — بخش دوم

۶۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های آشپزی — بخش دوم

در بخش اول این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین قالب‌های نمایش در زمینه وب‌سایت‌‌های آشپزی پرداختیم. در این قسمت به ادامه معرفی فهرست بهترین قالب‌های نمایش در این زمینه خواهیم پرداخت.

11. قالب نمایش Foodie

«Foodie»، یک قالب نمایش وردپرس مناسب برای آشپزان، وبلاگ نویسان غذایی و دستور پخت غذاها است. این قالب نمایش، دارای یک بخش مخصوص ارسال دستور پخت غذاها با قابلیت اضافه کردن مواد لازم، روش تهیه و حتی ویدیو است. امکان نمره دادن به دستورهای پخت و رتبه‌بندی آن‌ها بر اساس نمرات نیز وجود دارد.

طرح‌بندی Foodie، مانند وبلاگ‌های سنتی (دو ستونی) بوده و از تغییر تصویر پس‌زمینه و انتخاب لوگوی سفارشی پشتیبانی می‌کند. این قالب نمایش به صورت آماده ارائه می‌شود و تنظیمات گزینه‌های آن آسان و دارای امکان مشاهده هم‌زمان تغییرات است.

12. قالب نمایش Cuisine

اگر به دنبال یک قالب نمایش شیک هستید که به طور ویژه برای وب‌سایت‌های غذا و دستور پخت غذا ساخته شده است، «Cuisine» را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید پلاگین (Plugin) سفارشی دستور پخت غذا با قابلیت اضافه کردن و مدیریت دستور پخت غذاهای خود را به طور جداگانه خریداری کنید. هر دستور پخت، دارای یک کارت مخصوص به خود است که می‌تواند در صفحات مختلف قرار داده شود. دو طرح‌بندی متفاوت، قالب‌های صفحه متنوع، سبک‌های سرتیتر مختلف، رنگ‌بندی‌های نامحدود، تصاویر شاخص زیبا و غیره، از ویژگی‌های Cuisine هستند.

13. قالب نمایش Food Recipes

اگر به دنبال یک قالب نمایش رایگان برای ارائه دستور پخت غذا هستید، نگاهی به «Food Recipes» بیندازید. این قالب نمایش بر اساس چارچوب بوت‌استرپ (Bootstrap Framework) بوده و دارای طرح‌بندی دو ستونی با یک منوی کناری در سمت راست صفحه است. بخش محتوای سایت نیز به دو ستون شبکه‌ای تقسیم می‌شود. این بخش در تلفن‌های همراه به صورت تک ستونی دیده می‌شود. Food Recipes، از آپلود لوگوهای سفارشی، منوی چندرسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی، تصویر پس‌زمینه تمام صفحه و بسیاری از ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. تنظیمات این قالب نمایش تقریباً آسان بوده و برای راه‌اندازی سریع یک وبلاگ آشپزی مناسب است.

14. قالب نمایش Savor

«Savor»، یک قالب نمایش عالی و پر امکانات برای وبلاگ‌های دستور پخت غذا است. ترکیب‌های طرح‌بندی متنوع با سبک‌های دو ستونی و سه ستونی از ویژگی‌های بخصوص این قالب نمایش است. Savor، قابلیت ایجاد کارت‌های دستور پخت سفارشی با امکان ارسال به هر صفحه یا پست وردپرسی را نیز دارد.

از دیگر امکانات این قالب نمایش، به ویجت‌های سفارشی (Custom Widgets)، ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، رنگ‌بندی متعدد، پشتیبانی از فرم تماس می‌توان اشاره کرد.

15. قالب نمایش Kale

اگر به دنبال یک قالب نمایش رایگان، با طراوت و ساده هستید، «Kale» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. Kale، یک قالب نمایش با سبک ساده گرا، طرح‌بندی سنتی و همه‌ی ویژگی‌های اساسی است. طراحی این قالب نمایش به صورتی است که در صفحه اصلی، یک سری پست ویژه به صورت نمونه و یک پست برجسته بزرگ قرار دارد. به علاوه، امکان نمایش پست‌ها با قابلیت اسلایدر (Slider) نیز وجود دارد. پشتیبانی کامل از فروشگاه‌های اینترنتی و زبان RTL، از دیگر ویژگی‌های این قالب نمایش است.

16. قالب نمایش Artie

«Artie»، یک قالب نمایش مخصوص وبلاگ‌های مرتبط با خوراکی‌ها و با قابلیت سفارشی‌سازی بالا است. رنگ‌بندی متنوع و ترکیب‌های طرح‌بندی متعدد، نواحی مخصوص به کارگیری ویجت و سبک‌های مختلف، از ویژگی‌های این قالب نمایش است. از دیگر امکانات Artie، به آلبوم تصاویر، آلبوم ویدیو، کدهای کوتاه (shortcodes) برای دستورهای پخت، فونت آیکون (Icon Font) و غیره، می‌توان اشاره کرد. همه‌ی گزینه‌های مخصوص به قالب نمایش به صورت منظمی در درون قالب نمایش قرار گرفته‌اند و تنظیم کردن آن‌ها تقریباً آسان است.

17. قالب نمایش +Pepper

«+Papper»، یک قالب نمایش همه‌منظوره با طراحی‌های آماده‌به‌کار بوده که یکی از طراحی‌ها، برای استفاده در وب‌سایت‌های آشپزی مناسب است. طراحی این قالب نمایش از رویکرد ماژولار به همراه ماژول‌های مختلف استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای ساخت طرح‌بندی‌های مختلف، آیتم‌های مورد نظر خود را با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) در نواحی مختلف سایت قرار دهید. +Papper را می‌توان برای ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی و وب‌سایت‌های چندزبانه استفاده کرد. محیط کاربری این قالب نمایش برای افراد تازه‌کار مناسب بوده و همچنین امکان نصب با تنها یک کلیک و تنظیمات سریع نیز فراهم شده است.

18. قالب نمایش Salt & Pepper

«Salt and Pepper»، یک قالب نمایش مخصوص وب‌سایت‌های آشپزی است که طراحی ظریفی دارد. یک بخش زیبا برای نوشتن دستور پخت غذاها نیز در این قالب نمایش در نظر گرفته شده است. برای نمایش دستورهای پخت، از قالب‌های زیبایی استفاده می‌شود که امکان فیلتر کردن آن‌ها بر اساس دسته‌بندی نیز وجود دارد. برای استفاده از پلاگین اسلایدر و صفحه ساز بصری، باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت شود. Salt and Pepper، دارای مترجم آماده بوده و برای ساخت وب‌سایت‌های چندزبانه نیز مناسب است.

19. قالب نمایش Tastefully

یکی دیگر از قالب‌های نمایش مدرن وب‌سایت‌های مخصوص عاشقان غذا، منتقدان رستوران‌ها و دستور پخت غذاها، «Tastefully» است. در طراحی این قالب نمایش، یک سرتیتر بزرگ سفارشی و طرح‌بندی دو ستونی به همراه یک نوار کناری در قسمت راست صفحه مشاهده می‌شود.

کادر معرفی نویسنده، اشتراک مطالب در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر شاخص بزرگ و سبک نوشتاری با طراوت، از دیگر ویژگی‌های Tastefully است.

20. قالب نمایش Baseline

از دیگر قالب‌های نمایش وردپرس با سبک مجله، می‌توان به «Baseline» اشاره کرد. در قسمت بالایی این قالب نمایش، یک اسلایدر زیبا برای نشان دادن مطالب منتخب قرار دارد. تمرکز اصلی این قالب نمایش، بر روی نمایش جذاب تصاویر و سبک نوشتاری عالی برای ارائه یک تجربه لذت‌بخش به کاربران است. برای شروع کار با Baseline، می‌توانید از راهنمای تنظیمات درون آن کمک بگیرید.

21. قالب نمایش Yumblog

«YumBlog»، یک قالب نمایش قدرتمند مخصوص ارائه دستور پخت غذا است که به همراه یک پلاگین ویژه دستور پخت به فروش می‌رسد. امکان اضافه کردن، مدیریت کردن و به اشتراک گذاشتن دستورهای پخت غذا و همچنین اضافه کردن دستورهای پخت غذا توسط کاربران نیز در این قالب نمایش فراهم شده است.

طرح‌بندی YumBlog مدرن بوده و تمرکز آن بر روی نمایش شگفت‌انگیز غذای شما با استفاده از تصاویر مناسب است. پس از خرید این قالب نمایش، یک ویرایشگر صفحه با قابلیت کشیدن و رها کردن نیز ارائه می‌شود.

22. قالب نمایش Flavour

اگر به دنبال یک قالب نمایش خوش‌ساخت برای معرفی رستوران‌ها، غذاها و دستور پخت غذاها هستید، «Flavour» را امتحان کنید. منوهای رستورانی زیبا، آیکون‌های غذا، رنگ‌های سفرشی و پشتیبانی از فونت‌های سفارشی، گزینه‌هایی است که این قالب نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد. تنظیمات Flavour بسیار آسان بوده و دارای قابلیت نصب محتوای آزمایشی تنها با یک کلیک است. به علاوه، یک صفحه ساز کاملاً یکپارچه نیز در این قالب نمایش وجود دارد که امکان ساختن یک طرح منحصربه‌فرد را برای شما فراهم می‌کند.

فهرست ما در اینجا به پایان می‌رسد. امیدواریم که این مقاله در انتخاب قالب نمایش مناسب برای وب‌سایت آشپزی (غذا، دستور پخت غذا، رستوران، کافه، تغذیه و سلامتی) به شما کمک کرده باشد. با ارسال نظرات خود، به ما در بهبود کیفیت مطالب کمک کنید.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

#

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wpbeginner
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *