نمایش تعداد پست‌ها در وردپرس

۱۴۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
نمایش تعداد پست‌ها در وردپرس

نحوه نمایش تعداد پست‌ها در وردپرس به زبان ساده

نمایش تعداد پست‌های ثبت شده در وردپرس، سایت شما را با ثبات‌تر جلوه می‌دهد و کاربران را به مطالعه مطالب بیشتری در بلاگ سایت‌تان تشویق می‌کند. در این مقاله ما ساده‌ترین روش‌های نمایش تعداد پست‌های وردپرس را به شما یاد می‌دهیم.

1. نمایش با استفاده از یک افزونه وردپرسی

این روش بسیار ساده‌تر و برای تمامی کاربران با هر سطحی که باشند (مبتدی تا حرفه‌ای) قابل استفاده است. اولین چیزی که برای این کار نیاز دارید، افزونه وردپرسی «Simple Blog Stats» است که باید آن را نصب و سپس فعال کنید. برای نصب و فعال‌سازی افزونه‌های وردپسی می‌توانید از آموزش‌های آنلاین کاملی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.

بعد از اینکه Simple Blog Stats را نصب کردید، برای پیکربندی تنظیمات آن باید به مسیر Settings » Simple Blog Stats بروید. این افزونه آمار مفیدی را از وردپرس سایت‌تان؛ مانند تعداد پست‌ها و صفحات و همین طور تعداد کاربران و دیدگاه‌های ثبت‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از «شورت‌کد»، می‌توانید این آمار را در هر جای سایت‌تان که می‌خواهید به نمایش در بیاورید.

نحوه نمایش تعداد پست‌ها در وردپرس به زبان ساده

شورت‌کدِ [sbs_posts] را کپی کنید و آن را به یک پست (مطلب)، صفحه یا ویجت کناری که قبلاً فعال شده است، اضافه کنید. بعد از این کار، تعداد پست‌های ثبت شده در وردپرس بر روی سایت‌تان نشان داده می‌شوند. همچنین می‌توانید از شورت‌کدِ [sbs_blog_stats] برای نمایش آمار کامل سایت (مانند تصویر زیر) که شامل تعداد پست‌ها هم می‌شود، استفاده کنید.

نحوه نمایش تعداد پست‌ها در وردپرس به زبان ساده

2. نمایش دستی تعداد پست‌ها در وردپرس

در این روش باید کدها را به‌صورت دستی به سایت وردپرسی‌تان اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید یک جستجوی سرسری در اینترنت می‌تواند آموزش‌های زیادی را در اختیارتان قرار دهد. اول از همه باید این کد را به فایل «functions.php» قالب‌تان یا یک افزونه اختصاصی (site‌specific plugin) اضافه کنید.

function wpb_total_posts() {
$total = wp_count_posts()->publish;
echo 'Total Posts: ' . $total;
}

با وجود این کد، هر جا که تگ نمونه «wpb_total_posts» فراخوانی شود، تعداد پست‌ها نمایش داده می‌شود. برای نمایش تعداد تمام پست‌های وردپرس لازم است که کد زیر را به قالب سایت‌تان اضافه کنید

1<?php wpb_total_posts(); ?>

اگر علاقه‌ای به استفاده از تگ نمونه ندارید، می‌توانید یک شورت‌کد اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید که دقیقاً همین کار را برای شما انجام می‌دهد. برای این کار کد زیر را به فایل «functions.php» یا افزونه اختصاصی‌تان اضافه کنید.

 unction wpb_total_posts() {
$total = wp_count_posts()->publish;
return $total;
}
add_shortcode('total_posts','wpb_total_posts');

حالا می‌توانید از شورت‌کدِ [total_posts] برای نمایش تعداد کل پست‌ها در هر پست، صفحه یا ویجت کنار صفحه‌ای که می‌خواهید، استفاده کنید. امیدواریم این مطلب مفید و مورد توجه شما واقع شده باشد. برای استفاده از آموزش‌های بیشتر می‌توانید به لینک‌های زیر مزاجعه کنید:

#

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wpbeginner
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *