داستان موفقیت فرادرسی ها: «محمود مخدوم زاده»، دانشجوی کارشناسی ارشد برق قدرت

۲۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
داستان موفقیت فرادرسی ها: «محمود مخدوم زاده»، دانشجوی کارشناسی ارشد برق قدرت

فرادرس این افتخار را دارد که تا به امروز توانسته به دانشجویان زیادی در مسیری تحصیلی‌شان یاری رساند و آنها را در بالا رفتن از نردبان پیشرفت همراهی کند. در این مطلب، قصد داریم به داستان یکی از این دانشجویان از زبان خودش بپردازیم و کمک‌هایی که آموزش‌های فرادرس به او رسانده است را مرور کنیم. آقای «محمود مخدوم زاده»، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته برق قدرت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد می‌گوید:

فهرست مطالب این نوشته

اینجانب با «گنجینه آموزش های برنامه نویسی کاربردی متلب»، با تدریس استاد کلامی، با فرادرس آشنا شدم و فراگیری متلب را با آموزش‌های ایشان شروع کردم؛ باید از این استاد تشکر کرد، که چنین آموزش‌هایی با این میزان تسلط را تهیه و با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته‌اند. از همه مهم‌تر می‌بایست به خاطر راه‌اندازی این پروژه دانش بنیان که در ایران و در دیگر کشورها بی نظیر است قدردان بود.

بعد از آنچه در بالا آمد، با آموزش‌هایی در زمینه‌ی بهینه‌سازی با استاد کلامی راه را ادامه دادم. سپس به مرور زمان با قدری تمرین، علاوه بر به انجام رساندن پروژه‌های درسی در زمینه های گوناگون با انواع الگوریتم‌های بهینه‌سازی و تهیه پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد خود، مقاله ای را با کمک آموزش‌های فرادرس آماده و به کنفرانس های داخلی ارائه کردم. شایان ذکر است که اینجانب، از آموزش‌های «الگوریتم رقابت استعماری»، «الگوریتم ژنتیک»، «الگوریتم PSO» و همچنین گنجینه برنامه نویسی متلب استفاده مطلوب و بی‌نظیری کرده‌ام.

خلاصه کلام را اگر بخواهید، بدون تهیه و بهره گیری از محتوای آموزشی بسته گنجینه متلب، الگوریتم‌‌های بهینه‌‌سازی و دیگر آموزش‌های مربوط به رشته و گرایشم، انجام این مقاله و پروژهای درسی به سختی امکان‌پذیر بود.

فرادرس در مسیر تحصیلی‌ام کمک کم‌نظیری و به یاد ماندنی به من کرده است. از تیم این مجموعه و دیگر اساتید آن که برای پیش‌برد چنین پروژه‌ی دانش بنیانی کوشش می‌کنند نهایت تشکر را دارم.

اطلاعات تکمیلی مقاله‌ی منتشر شده توسط آقای محمود مخدوم زاده و لینک فایل پی‌دی‌اف آن در ادامه آمده است.

عنوان تالیف
ردیفعنواننویسندگانسال انتشارمحل انتشارلینک اطلاعات تکمیلیلینک دانلود مستقیم
۱برنامه‌ریزی چند مرحله‌ای توسعه خطوط انتقال شبکه‌های الکتریکی در حضور منابع توان راکتیو محمود مخدوم زاده تود و سعید مهدوی۱۳۹۶چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات - برگزار شده در دانشگاه تهران--- لینک

آموزش‌های مرتبط:

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *