۱۰ افزونه کاربردی گوگل کروم برای تبلیغات دیجیتال — فهرست جامع

۱۳۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
۱۰ افزونه کاربردی گوگل کروم برای تبلیغات دیجیتال — فهرست جامع

افزونه‌ها برنامه‌های کوچکی هستند که به شما کمک می‌کنند تجربه خوبی با مرورگر کروم یا مرورگر دیگری که انتخاب کرده‌اید داشته باشید. آنها در HTML ،CSS یا جاوا اسکریپت نوشته شده‌اند. افزونه‌های کروم می‌توانند به شما در بهبود بهره‌وری کمک کنند. حتی برخی از آنها می‌توانند وب‌سایت‌ها را سریع‌تر مرور کنند یا استفاده از حافظه را کاهش دهند. در این پست قصد داریم تعدادی از افزونه‌های کاربردی و ضروری گوگل کروم را برای افرادی که در حوزه تبلیغات دیجیتال فعالیت می‌کنند، معرفی کنیم.

۱. ذخیره الگوهای ایمیل با افزونه Gorgias

اولین افزونه‌ای که به شما معرفی خواهیم کرد افزونه Gorgias است. این افزونه یک ابزار عالی برای ذخیره الگوهای ایمیل شماست. اگر شما هر روز یک ایمیل مشابه دریافت می‌کنید و هر بار پاسخی مشابه در جواب آن می‌دهید، با Gorgias می‌توانید این کار را خیلی راحت‌تر انجام دهید. شما می‌توانید الگوی خود را با یک کد کوتاه در این افزونه ذخیره کنید و سپس برای پاسخ به ایمیل، یک کلمه کلیدی که از قبل در برنامه تنظیم کردید را به کار ببرید. بعد از نوشتن کلمه کلیدی و فشار دادن دکمه تب، متن الگو در ایمیل کپی می‌شود و دیگر نیازی به کپی کردن به صورت دستی نیست. شما حتی می‌توانید قالب‌های خود را با دیگر همکاران در محل کار به اشتراک بگذارید. این یک رویه کارآمد در محل کار شما فراهم می‌کند.

gorgias

 

۲. یافتن مشکل گرامری و املایی با افزونه Grammarly

افزونه Grammarly یک افزونه کاربردی است که اشتباهات دستور زبان یا اشتباهات املایی ساده را نمایش می‌دهد. تقریبا در همه جا Grammarly به طور خودکار متن شما را بررسی خواهد کرد. این افزونه به شما نشان می‌دهد که چه مشکل گرامری دارید و چطور می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

GRAMMARLY

۳. اسکرین‌شات از صفحه با افزونه Nimbus

Nimbus به شما اجازه می‌دهد از تمام صفحات وب یا از یک ناحیه خاص اسکرین‌شات بگیرید؛ حتی می‌توانید نظرات خود را در تصویر بنویسید و یا مشابه آنچه که دوست دارید، شبیه‌سازی کنید. اگر شما زیاد کاوش می‌کنید و نیاز به گرفتن تصاویر دارید این افزونه بسیار کاربردی است.

NIMBUS

۴. یافتن ایمیل وب‌سایت با افزونه Email Hunter

افزونه Email Hunter قادر به یافتن یک ایمیل از هر نقطه از وب با یک کلیک ساده است. چند بار اتفاق افتاده که شما نیاز داشتید ایمیل یک وب‌سایت را بدانید؟
Email Hunter ایمیل هر وب‌سایتی را در عرض چند ثانیه به شما می دهد و تلاش می‌کند تا آن را تایید کند و حتی شما را مطمئن می‌کند که ایمیل هنوز فعال است. این افزونه در مورد لینکدین هم کار می‌کند. فقط اعضای ویژه لینکدین می‌توانند به افرادی که خارج از شبکه خود هستند ایمیل ارسال کنند اما با Email Hunter به راحتی می‌توانید ایمیل افرادی که خارج از شبکه شما هستند را شناسایی کنید و به راحتی با آنها تماس بگیرید. این افزونه برای 150 درخواست ایمیل در ماه رایگان است.

EMAIL HUNTER

۵. ردیابی لینک‌ها با افزونه URL Builder

افزونه کروم Google Analytics URL Builder به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ردیابی لینک‌ها را برای کمپین تحلیلی خود تنظیم کنید. این افزونه به طور خودکار آدرس لینک جاری نمایش‌داده‌شده را از وب‌سایتی که شما می‌بینید می‌خواند. برای روشن شدن موضوع یک مثال می‌زنیم: ممکن است یک بنر تبلیغاتی از کتاب در سایدبار یا فوتر یا در محتوای سایت داشته باشید اما با استفاده از ردیابی لینک‌ها می‌توانید بهترین موقعیت را برای آن انتخاب کنید. تمام اطلاعاتی که باید وارد کنید اطلاعات مربوط به نام کمپین، منبع و رسانه است.

۶. مدیریت ایمیل‌های ارسالی با افزونه Boomerang

به عنوان یک فرد بازاریاب هر روز تقریبا چند ایمیل ارسال می‌کنید؟ پیگیری تمام مکالمات آسان نیست و شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که پاسخ‌ها را دریافت می‌کنید یا به همه ایمیل‌های رسیده پاسخ می‌دهید. با استفاده از افزونه بومرنگ شما می‌توانید هشداری در روز و زمان معین تعیین کنید تا در صورتی که پاسخی دریافت نکردید مطلع شوید؛ همچنین شما می‌توانید ایمیل‌های خاصی را جهت ارسال خودکار حتی برای زمانی که آنلاین نیستید تنظیم کنید.

BOOMERANG

۷. بررسی سئوی سایت با افزونه SEO Quake

اگر شما می‌خواهید یک دید کلی از معیارهای SEO در یک وب‌سایت داشته باشید، SEO Quake افزونه خیلی خوبی است.
این افزونه اجازه می‌دهد تا شما یک بررسی کامل از وب‌سایت، شامل تراکم کلمات کلیدی، مقدار لینک‌های داخلی و مقدار لینک‌های خارجی را داشته باشید. شما می‌توانید یک گزارش کامل از کل وب‌سایت یا فقط بخش‌های خاصی از وب‌سایت را دریافت کنید.

SEO QUAKE

۸. راه‌حل برگه‌های باز مرورگر با افزونه One Tab

هر کدام از کاوش‌های شما در اینترنت معمولا با بسیاری از برگه‌های باز در مرورگرتان به پایان می‌رسد. شما برای تشخیص اینکه آیا این برگه درست است، به اولین کلمه برگه نگاه می‌کنید و بین برگه‌های مختلف جابه‌جا می‌شوید اما این شاید روش جالبی نباشد.
One Tab راه حل شما برای این مشکل است. با یک کلیک همه برگه‌های باز شما به یک لیست در یک برگه تبدیل می‌شوند. شما می‌توانید به راحتی به برگه‌ها دسترسی پیدا کنید. این نه تنها مرورگر کروم‌تان را خلوت می‌کند بلکه دارای مزیت کاهش استفاده از حافظه است.

ONE TAB

۹. آنالیز سایت با افزونه Page Analytics by Google

این افزونه کروم به شما نشان می‌دهد که چگونه بازدیدکنندگان شما با وب‌سایت شما ارتباط برقرار می‌کنند. درست مانند گوگل آنالیز شما می‌توانید زمان را تنظیم کنید و سپس مقدار بازدید منحصر به فرد صفحه، میزان بازدهی و درصد خروج را ببینید. یکی دیگر از مزایای این افزونه این است که به شما نشان می‌دهد دقیقا بر روی هر لینک چه میزان کلیک شده است. از این اطلاعات می‌توانید برای بهبود تجربه کاربر، طراحی وب‌سایت و افزایش تغییرات در سایت استفاده کنید.

PAGE ANALYTICS BY GOOGLE

۱۰. مدیریت سایت‌ها با افزونه Pocket

شما ممکن است هنگام جست‌وجو و کاوش در اینترنت در میان تعداد زیادی از مقالات بزرگ قرار بگیرید اما وقت آن را ندارید که در همان لحظه تمام آنها را مطالعه کنید. با ذخیره آنها در Pocket به راحتی می‌توانید مقاله‌ها را در تبلت یا تلفن هوشمند خود ذخیره کنید و آنها را در زمان مناسب مطالعه کنید، بدون اینکه نیاز به اینترنت داشته باشید. با این افزونه شما هرگز مشکلی در پیدا کردن مقالاتی که به مطالعه آنها علاقه‌مند هستید نخواهید داشت.

POCKET

 

برای مطالعه بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم از آموزش‌های زیر استفاده کنید:

==

بر اساس رای ۳۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
webcoursesbangkok
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *