ارسال معرفی‌نامه و دعوت‌نامه عضویت در فرادرس به دوستان و آشنایان

۷۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
ارسال معرفی‌نامه و دعوت‌نامه عضویت در فرادرس به دوستان و آشنایان

invitation-system

اخیرا امکانات جدیدی به پروفایل کاربران فرادرس افزوده شده است. یکی از این موارد، امکان ارسال معرفی نامه و دعوت نامه عضویت در فرادرس، به دوستان و آشنایان است. شما می توانید با ارسال دعوت نامه به دوستان خود:

  • آن ها را با فرادرس، بزرگ ترین پروژه آموزش آنلاین ایران، آشنا کنید؛
  • هدیه آموزشی ویژه ای را، از طرف ما به دوستان تان تقدیم می کنید؛
  • و نهایتا این که، خودتان نیز از هدیه آموزشی ویژه ای بهره مند می شوید.

در حال حاضر این طرح که دارای تخفیف ها و هدایای به مراتب بیشتری است، موضوع «معرفی آموزش‌ها» به دوستان و آشنایان است. در این طرح، شما به صورت خاص، یک یا چند آموزش را که قبلا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید، به دوستان خود معرفی می کنید. در پیامی که از طرف شما به دوست تان ارسال می شود، کد تخفیف ویژه ای وجود دارد که آن ها می توانند آموزش معرفی شده توسط شما را، با هزینه ای کمتر تهیه نمایند. در این طرح، برای شما نیز هدایای آموزشی ویژه ای در نظر گرفته شده است که بلافاصله پس از این که دوست شما از کد تخفیف شان استفاده کردند برای شما قابل استفاده خواهد بود.

برای شروع چه کار باید کرد؟

مکانیزم استفاده از این طرح بسیار ساده است. در ادامه، شیوه استفاده از طرح، توضیح داده شده است.

  1. پیش از همه باید وارد محیط کاربری تان بشوید؛ یعنی این لینک.
  2. در میان گزینه های موجود در محیط کاربری تان، گزینه «معرفی آموزش‌ها به دوستان» را پیدا کنید؛ با کلیک بر روی این گزینه، وارد این صفحه خواهید شد.
  3. در صفحه ای که باز می شود، چندین بخش وجود دارند:
    • آمارهای مربوطه معرفی نامه های شما، که نشان می دهند چند معرفی نامه ارسال کرده اید، چند نفر از هدایای آموزشی که شما برایشان ارسال کرده اید، استفاده کرده اند و چند معرفی نامه دیگر می توانید ارسال کنید.
    • جدول اطلاعات معرفی نامه های شما، که نشان دهنده جزئیات معرفی نامه های ارسال شده توسط شماست.
    • و فرم ارسال معرفی نامه جدید، که حاوی همه گزینه های لازم است.
  4. از طریق فرم ارسال معرفی نامه، با انتخاب آموزش مورد نظر و وارد کردن نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل یکی از دوستان، آموزش را به ایشان معرفی می کنید و ایمیلی حاوی هدیه آموزشی به ایشان ارسال می شود.
  5. به محض این که هدیه آموزشی ارسال شده به دوست تان، توسط ایشان استفاده شود، هدیه آموزشی مختص شما، که مقدار به مراتب بیشتری دارد، برای شما ارسال خواهد شد.

نکات مهم

این طرح به مدت محدودی در حال اجرا خواهند بود. از این رو، این فرصت های ویژه را از دست ندهید. در بازه محدودی که این طرح اجرا می شوند، شما این امکان را خواهید داشت که بخش قابل توجهی از نیازهای آموزشی تان را، در قالب هدایای آموزشی از فرادرس دریافت نمایید.

این کار به صورت خودکار و توسط سیستم انجام می شود. این هم، یکی دیگر از امکاناتی است که اخیر به پروفایل کاربران افزوده شده است. وضعیت و موجودی حساب کاربری شما، همواره از طریق پروفایل کاربری (در این لینک)، قابل مشاهده است.

بر اساس رای ۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *