بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های هنری — بخش دوم

۹۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین قالب‌های نمایش وردپرس برای وب‌سایت‌‌های هنری — بخش دوم

در بخش اول این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین قالب‌های نمایش در زمینه وب‌سایت‌‌های هنری پرداختیم. در این قسمت به ادامه معرفی فهرست بهترین قالب‌های نمایش در این زمینه خواهیم پرداخت.

11. قالب‌ نمایش North

اگر به دنبال یک قالب‌ نمایش وردپرس با سبک ساده‌گرا یا اصطلاحاً مینیمالیستی (Minimalist) برای گالری هنری خود هستید، نگاهی به (North) بیندازید. این قالب‌ نمایش، یک طراحی زیبا به همراه یک بخش توکار برای محتویات نمونه کارها در نظر گرفته است. نمایش آیقالب‌های نمایش مختلف با استفاده از قالب‌های جذاب صورت می‌گیرد.

گزینه‌های مختلفی برای نحوه نشان دادن گالری‌ها و آیقالب‌های نمایش نمونه کارها وجود دارد. استفاده از این قالب‌ نمایش بسیار ساده بوده و گزینه‌های مختلف آن، قابلیت بررسی هم‌زمان تغییرات را فراهم می‌کنند.

12. قالب‌ نمایش Creativo

همان طور که از اسم این قالب‌ نمایش پیداست (Creativo در زبان اسپانیایی به معنای فرد خلاق است)، (Creativo)، برای گالری‌ها، شرکت‌ها و حرفه‌های مرتبط با خلاقیت مناسب است. از قابلیت‌های این قالب‌ نمایش زیبا، می‌توان به طراحی آماده‌به‌کار و نصب با تنها یک کلیک اشاره کرد. این قالب‌ نمایش، یک افزونه اسلایدر (Slider) و صفحه ساز بصری پولی نیز دارد. استفاده از فروشگاه ساز «ووکامرس» (WooCommerce) و امکان اضافه کردن یک فروشگاه آنلاین به وب‌سایت، یکی دیگر از قابلیت‌های Creativo است.

13. قالب‌ نمایش Eclection

قالب‌ نمایش (Eclection)، دارای یک طراحی منحصربه‌فرد با دیدگاه ساده‌گرایی است. صفحه اصلی آن، شامل یک اسلایدر تمام صفحه به همراه یک منوی کناری در سمت چپ می‌شود. این قالب‌ نمایش، دارای یک بخش طراحی‌شده زیبا برای نمایش پروژه‌هایتان در کنار یک صفحه مجزا برای بخش وبلاگ است. کار کردن با این قالب‌ نمایش بسیار آسان بوده و گزینه‌های شخصی‌سازی آن به حدی زیاد است که طراحی قالب‌ نمایش را منحصر به خود شما می‌کند.

14. قالب‌ نمایش Inspiro

اگر پخش ویدیو در گالری هنری شما نقش مهمی داشته باشد، بهتر است نگاهی به قالب‌ نمایش (Inspiro) بیندازید. این قالب‌ نمایش مخصوص ویدیوی وردپرس، شامل یک بخش اسلایدر ویدیو در بالای مهم‌ترین بخش محتوای شما می‌شود. Inspiro، صفحه‌ای مختص به تنظیمات گزینه‌های سفارشی‌سازی قالب‌ نمایش دارد.

علاوه بر این، آلبوم تصاویر، ویجت‌های سفارشی برای شبکه اجتماعی و اطلاعات تماس، پنج طرح آزمایشی و یک صفحه ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) از دیگر ویژگی‌های این قالب‌ نمایش تجاری-هنری است.

15. قالب‌ نمایش iRibbon Pro

(iRibbon pro)، یک قالب‌ نمایش بسیار عالی وردپرس با قابلیت سازگاری با همه‌ی سیستم‌عامل‌های کامپیوتری و تلفن همراه است. این قالب‌ نمایش، طرحی با چهار رنگ سبز، آبی، زرد و قرمز دارد. یک اسلایدر توکار در قسمت بالای صفحه در کنار بخش «فراخوان عمل» (Call to Action) نیز در این قالب‌ نمایش موجود است. از قابلیت‌های دیگر iRibbon pro، بخش نمونه کارها و گواهی‌نامه‌ها، قالب صفحه ارتباطی، محل شماره تلفن و طرح‌بندی‌های متعدد برای اسلایدر در قسمت‌های مختلف وب‌سایت را می‌توان نام برد. کار کردن با این قالب‌ نمایش بسیار آسان است و محل تنظیمات قالب‌ نمایش سفارشی نیز در آن وجود دارد.

16. قالب‌ نمایش Corner

یکی دیگر از قالب‌های نمایش بسیار خوب و ساده‌گرای ورد پرس، مناسب برای کارهای خلاقانه، گالری‌های هنری و هنرمندان، (Corner) است. یک منوی نواری در بخش چپ صفحه اصلی و یک بخش بزرگ محتوایی برای نمایش پروژه‌های شما وجود دارد. در این قالب‌ نمایش، فضای سفید بسیار زیادی وجود دارد که امکان انتخاب رنگ دلخواه شما را فراهم می‌کند. یک بخش جداگانه برای وبلاگ، قالب‌های آلبوم تصاویر، ویجت‌های سفارشی و پشتیبانی از ووکامرس برای اضافه کردن فروشگاه آنلاین، از دیگر ویژگی‌های Corner است.

17. قالب‌ نمایش Eclipse

یکی از قالب‌های نمایش وردپرس که در عین سادگی، قابلیت‌های زیادی دارد، (Eclipse) است. چیدمان نوشتاری این قالب‌ نمایش زیبا است و در قسمت بالای آن، آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی و نوار منوی راهنما را می‌توان دید. در صفحه‌ی اصلی، یک اسلایدر بزرگ، کادرهای نوشتاری و محتوای اخیر نیز قابل‌مشاهده هستند. این قالب‌ نمایش، به همراه ویجت اینستاگرام، طرح‌بندی‌های متعدد و رنگ‌بندی‌های نامحدود نیز ارائه می‌شود. طراحی Eclipse، حاضر و آماده بوده و تنظیمات آن حتی برای تازه‌کاران نیز آسان است.

18. قالب‌ نمایش Ambiance

(Ambiance Pro)، یکی از قالب‌های نمایش زیبای وردپرس با طراحی ساده‌گرا است که بر پایه چارچوب قالب‌ نمایش جنسیس (Genesis Theme Framework) ساخته شده است. صفحه خانگی این قالب‌ نمایش، دارای یک منوی باز شونده عمودی، پیام خوشامدگویی و طرح‌بندی شبکه‌ای (جهت نمایش آخرین کارهای شما) است. صفحه خانگی در این قالب‌ نمایش، قابلیت به کارگیری ویجت‌های مختلف را دارد. برای تنظیم این صفحه، می‌توانید ویجت‌ها را با کشیدن و رها کردن به آن اضافه کنید. تنظیمات قالب‌ نمایش نیز به وسیله گزینه‌های مربوط به آن و همچنین مشاهده تغییرات هم‌زمان، امکان‌پذیر است.

19. قالب‌ نمایش True North

(True North)، یک قالب‌ نمایش عالی برای هنرمندان، عکاسان و گالری‌های هنری است. در درون صفحه اصلی، یک منوی راهنمای چسبان در قسمت بالای صفحه، یک عکس بزرگ حاوی عنوان سرتیتر با عرض کامل و در ادامه‌ی آن، نمونه کارهای شما و بخش‌های دیگر وجود دارند. طرح‌بندی‌های متعددی در این قالب‌ نمایش وجود دارند، مانند نمونه کارهای قابل فیلتر، شبکه‌ای، اسلایدشو (Slideshow) و ستونی.

گزینه‌های سفارشی‌سازی موجود در True North بسیار زیاد بوده و امکان ساخت وب‌سایت دلخواه شما را فراهم می‌کند.

20. قالب‌ نمایش Parallax

اگر به دنبال یک قالب‌ نمایش تک‌صفحه‌ای مدرن هستید، (Parallax)، گزینه بسیار خوبی است. این قالب‌ نمایش، از جلوه‌های ویژه پس‌زمینه بسیار جذاب پارالکس، به همراه یک منوی راهنمای عمودی استفاده می‌کند. بخش نمونه کار، 11 سبک مختلف برای سرتیتر، طرح‌بندی‌های شیک، سرتیترهای سفارشی، اسلایدر، منوهای انیمیشنی و پشتیبانی از زبان RTL، از ویژگی‌های این قالب‌ نمایش هستند. Parallax، نسخه‌های آزمایشی متعدد و یک صفحه ساز بصری با امکان ساخت طرح‌های سفارشی را نیز برای شما فراهم می‌کند.

21. قالب‌ نمایش Atmosphere Pro

(Atmosphere Pro)، یک قالب‌ نمایش همه‌منظوره، با سبک ساده‌گرا، به همراه مقدار زیادی فضای سفید و چیدمان نوشتاری زیبا است. این قالب‌ نمایش، بر پایه چارچوب قالب‌ نمایش جنسیس ساخته شده است که یک محیط مناسب برای سئو (SEO Friendly) را فراهم می‌کند. سرتیترهای سفارشی، صفحه خانگی با قابلیت به کارگیری ویجت، ویجت‌های سفارشی، پشتیبانی از تجارت الکترونیک و غیره، از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های Atmosphere Pro هستند. این قالب‌ نمایش به صورت آماده ارائه می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات صفحه و مشاهده هم‌زمان تغییرات، آن را برای خود سفارشی کنید.

22. قالب‌ نمایش +Pepper

(+Pepper)، یکی از قالب‌های نمایش ماژولار وردپرس است. با استفاده از ماژول‌های ساده این قالب‌ نمایش و تنها با کشیدن و رها کردن آن‌ها، می‌توان در عرض چند دقیقه هر نوع وب‌سایتی را به سادگی ایجاد کرد. در صورتی که خودتان نخواهید وب‌سایت مورد نظرتان را طراحی کنید، می‌توانید از شش طراحی آماده این قالب‌ نمایش با قابلیت نصب فوری استفاده کنید.

هر چیزی که از یک قالب‌ نمایش پریمیوم انتظار داشته باشید، در +Pepper موجود است. از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های این قالب‌ نمایش، به اسلایدرها، صفحه ساز بصری، فونت‌های گوگل، طرح‌بندی‌های سرتیتر، پشتیبانی از فونت‌های تایپ‌کیت (Typekit)، جداول قیمت‌گذاری و ... می‌توان اشاره کرد.

23. قالب‌ نمایش Verb

یکی از قالب‌های نمایش زیبای وردپرس، با قابلیت استفاده برای هنرمندان و گالری‌های هنری، (Verb) است. این قالب‌ نمایش، برای ایجاد یک نمایش بصری زیبا، از یک طرح تیره‌رنگ به همراه متون روشن استفاده می‌کند. برای صفحات نمونه کارها و هر یک از پروژه‌های ارائه‌شده در سایت، طراحی‌های جذابی فراهم شده است. Verb، از چیدمان نوشتاری با طراوت و آماده استفاده می‌کند. گزینه‌های سفارشی‌سازی در این قالب‌ نمایش ساده بوده و از این‌رو، نیازی به کلنجار رفتن با تنظیمات سایت نیست.

24. قالب‌ نمایش The Chatter

(The Chatter)، تمی مناسب برای هنرمندان، مجلات هنری، گالری‌ها و زمینه‌های مشابه است. برای افزایش خوانایی مطالب، فضای سفید بزرگی در طراحی باز و وسیع این قالب‌ نمایش به کار رفته است. سه نوع اسلایدر مختلف، رنگ‌بندی بی‌نهایت، سربرگ‌های زیبا و متنوع، طرح‌بندی‌های متعدد و یک صفحه ساز بصری، همگی از امکانات این قالب‌ نمایش به حساب می‌آیند. با نصب این قالب‌ نمایش، به 22 قالب‌ نمایش دیگر نیز دسترسی خواهید داشت. امکان استفاده از افزونه چندزبانه کردن سایت، یکی دیگر از قابلیت‌های The Chatter است.

امیدواریم این مقاله به شما در پیدا کردن قالب‌ نمایش مناسب وب‌سایت هنری‌تان کمک کرده باشد.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر در مورد این موضوعات را داشته باشید؛ شاید آموزش های زیر نیز برای شما مفید باشند:

#

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wpbeginner
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *