چگونه آزمایش تست کرونا را در خانه بدهیم؟

۳۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
چگونه آزمایش تست کرونا را در خانه بدهیم؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

بیماری کرونا باعث شده است که بسیاری از افراد در صورت بروز علائم به سرعت برای انجام آزمایش تست کرونا اقدام کنند. همچنین، تست pcr برای پرواز یکی از مواردی است که تمامی افرادی که می‌خواهند به خارج از کشور بروند، باید انجام دهند. نرسینو یکی از مراکزی است که این تست‌ها را برای شما انجام می‌دهد و با فراهم‌سازی شرایط تست‌ها را در منزل می‌گیرد. اما ممکن است شما سوالات زیادی در این زمینه داشته باشید، در ادامه این گزارش تلاش می‌کنیم به سوالات مهم شما پاسخ دهیم.

آیا آزمایش تست کرونا در منزل قابل اعتماد است؟

یکی از مواردی که تمامی افراد در مورد آن سوال می‌پرسند در مورد قابلیت اعتماد آزمایش تست کرونا است. باید بدانید اگر این تست‌ها در مراکز درمانی معتبر انجام شوند، کاملا قابل اعتماد هستند. در مورد مراکزی که برای انجام این آزمایشات به خانه می‌آیند باید بگوییم اگر این مراکز مورد تایید وزارات بهداشت باشند، شما به راحتی می‌توانید برای انجام تست خود به آنها اعتماد کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود تنها از مراکزی که این مجوزها را دارند بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.

آزمایش تست کرونا چگونه انجام می‌شود؟

اکنون بهتر است با شیوه انجام این تست آشنا شوید. این تست با نمونه‌گیری از مخاط گلو و یا بینی انجام می‌شود. پرستاری که به خانه و یا محل کار شما برای انجام این تست مراجعه می‌کند، سواب را به درون گلو یا بینی فرو می‌برد و مخاط را جمع‌آوری می‌کند سپس آن را در محلول مخصوص قرار می‌دهد و برای انجام تست به آزمایشگاه می‌فرستد. پس از آن ظرف مدت 7 تا 10 ساعت پاسخ تست از طریق اس ام اس و یا واتس آپ برای فرد ارسال می‌شود.

چگونه از مرکز معتبری درخواست آزمایش تست کرونا داشته باشیم؟

پس از آنکه شما مرکز معتبری مانند نرسینو را برای انجام آزمایش تست کرونا انتخاب کردید، باید برای انجام این تست درخواست کنید. نحوه درخواست بدین صورت است که شما باید فرمی را که بر روی سایت قرار داده شده است پر کنید و سپس با شما تماس گرفته می‌شود. همچنین، می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و از آن‌ها وقت بگیرید که تست پی سی آر را انجام دهند.

آیا این مراکز تست PCR برای پرواز را نیز انجام می‌دهند؟

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای انجام تست pcr برای پرواز به مراکز درمانی مراجعه نکنند، بلکه فرد قابل اعتمادی به منزل آنها بیاید و این تست را بگیرد. زیرا ممکن است در زمان مراجعه به این مراکز به بیماری مبتلا شوند و این موضوع در زمان مسافرت چالش‌های زیادی را به وجود می‌آورد.

به طور مثال، نرسینو تست pcr برای پرواز را انجام می‌دهد و نتیجه آزمایش آن مورد تایید تمامی ایرلاین هاست. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از آنکه برای این تست اقدام کنید، ابتدا ببینید نتیجه آزمایشی که از سوی آن مرکز انجام می‌شود مورد تایید کدام ایرلاین‌ها است. سپس برای انجام این تست اقدام کنید.

هزینه آزمایش تست کرونا در خانه چقدر است؟

یکی دیگر از دغدغه‌های افراد برای انجام این آزمایش در خانه در مورد هزینه آن است. بهتر است بدانید هزینه این آزمایش دقیقا همان قدر است که از سوی سازمان بهداشت اعلام شده است و شما در زمان مراجعه به مراکز درمانی باید پرداخت کنید. به همین دلیل هرگز به این شایعات توجه نکنید که شما باید هزینه بیشتری را برای انجام این تست پرداخت کنید. تنها هزینه‌ای که هر مرکز ممکن است دریافت کند هزینه ایاب و ذهاب به خانه و یا محل کار شما است.

آزمایش تست کرونا در منزل یا مراکز درمانی؟

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که تست کرونا و یا تست pcr برای پرواز را در خانه بدهیم یا مراکز درمانی! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این کار به ترجیحات شما بستگی دارد. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند انجام این تست در خانه به حفظ سلامتی کمک کند و خطر ابتلا به بیماری‌های دیگر را کاهش می‌دهد.

همچنین، اگر پاسخ این تست مثبت باشد، افراد دیگری به این بیماری مبتلا نمی‌شوند و فرد مبتلا بدون آلوده کردن دیگران می‌تواند درمان را آغاز کند. به همین دلیل در صورتی که این شرایط امکان پذیر است، بهتر است این تست در خانه انجام شود.

جمع‌بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد آزمایش تست کرونا و تست pcr برای پرواز در اختیار شما دهیم. بسیاری از مراکز درمانی مانند نرسینو این آزمایش را در خانه انجام می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا بدون دغدغه تست کرونا را انجام دهید. این موضوع می‌تواند به حفظ سلامتی کمک کند. نرسینو nursino.com  مرکز معتبر و ارائه دهنده خدمات پرستاری و پزشکی است. این سایت انواع خدمات دیگر مانند رادیولوژی در منزل، فیزوتراپی در منزل و دبریدمان را انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات مختلف به این سایت مراجعه کنید.

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *