۵ سریال‌ که روحیه کارآفرینی و مهارت استارتاپی شما را افزایش می‌ دهند

۲۰۵۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
۵ سریال‌ که روحیه کارآفرینی و مهارت استارتاپی شما را افزایش می‌ دهند

در سال‌های اخیر شاهد تعداد زیادی از سریال‌های تلویزیونی محبوب در حوزه راه‌اندازی کسب و کار و آموزش کارآفرینی هستیم که کارآفرینان جوان بهتر است آن‌ها را تماشا کنند. در اینجا فهرستی از سریال‌های تلویزیونی فوق‌العاده را ارائه می‌کنیم که روحیه کارآفرینی را در شما به افزاش می‌دهند.

1. سریال TVF Pitchers

این سریال هندی که در سال ۲۰۱۵ بر روی صحنه رفت، اولین سریال در حوزه کارآفرینی در این کشور بود که مانند اکثر فیلم‌های هندی از ژانر درام و کمدی بود! چهار مرد جوان که مشغول کارهای روزمره در یک شرکت بودند به یکباره کار خود را رها کرده و یک شرکت استارت‌آپی تأسیس می‌کنند و به کارهای سرمایه‌گذاری پرخطر می‌پردازند. لازم است از فصل اول این سریال با سریال دره سیلیکون مقایسه می‌شد.

2. سریال دره سیلیکون یا Silicon Valley

ممکن است سریال دزدان دریایی دره سیلیکون را دیده باشید و از آن لذت برده باشید، ولی این سریال کمدی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است، به موضوع فناوری و تکنولوژی می‌پردازد و کارهای روزمره دره سیلیکون (مکانی که شرکت‌های انفورماتیک بسیار بزرگ زیادی وجود دارند) را نمایش می‌دهد. شش مرد جوان که کسب و کاری را شروع کرده‌اند و به کپی رایت موزیک مشغول هستند، ماجرای اصلی این سریال می‌باشد.

3. سریال استارت‌آپ یا Startup

در این سریال یک هکر کوبایی به دنبال ایجاد یک ارز دیجیتال است که با یک بانکدار از بروکلین به عنوان سرمایه‌گذار شریک شده و بانکدار این پول را به طور مخفیانه در این ارز سرمایه گذاری می‌کند.

4. سریال چگونه میلیونر شدم یا How I made my Millions

با دیدن این سریال به دنیای کسب و کار هدایت می‌شوید. در این سریال یک زن و مرد ایده‌های عادی را پیدا می‌کنند و آن‌ها را به کسب و کارهای میلیون دلاری تبدیل می‌کنند.

5. سریال The Profit

این سریال تلویزیونی که در سال ۱۹۹۶ اکران شد، به زندگی آقای Profit می‌پردازد که حتی شب‌ها نیز در اداره کار می‌کند و در اینترنت جستجو کرده و برخی سرورها را نیز هک می‌کند. در این سریال طرح‌ها و انگیزه‌ها با تماشاگران تقسیم می‌شود و این که چه چیزی کارآفرینی نیست می‌پردازد و شخصیت مشتری و فرایندها نیز تحلیل می‌شوند.

اکنون که با این پنج سریال از نزدیک آشنا شدید، می‌توانید شروع به تماشای آن‌ها کنید. همچنین در صورتی که از این مطلب لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم از آموزش‌های زیر نیز استفاده کنید:

kaprila
این مطلب با حمایت شرکت کاپریلا تهیه شده است.

شبکه نمایش تبلیغات دیجیتال و هدفمند کاپریلا با بهره‌گیری منحصر به فرد از فناوری هوش مصنوعی و تحلیل محتوا، قادر است محصولات و خدمات شما را به صورت کاملا مرتبط و موثر، در معرض دید 32 میلیون کاربر اینترنت داخل کشور قرار دهد. به این طریق، بدون شک بیشترین میزان رضایتمندی هم برای مخاطبان و هم برای آگهی‌دهندگان رقم خواهد خورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شروع به همکاری با کاپریلا روی «این لینک» کلیک کنید.

کالا، خدمات و برند خود را در کادر «حامی مطالب» مجله فرادرس معرفی کنید.
کلیک کنید

==

بر اساس رای ۱۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
yourstory
۳ دیدگاه برای «۵ سریال‌ که روحیه کارآفرینی و مهارت استارتاپی شما را افزایش می‌ دهند»

من سریال silicon valley رو دیدم.هم خیلی آموزنده هست هم خیلی بخش های کمدی زیادی داره.به همه افراد حوزه آی تی پیشنهاد میکنم.

سلام ممنون میشم بگید چور میشه سریال How I made my Millions رو دانلود کرد. با تشکر

How I made my Millions خب به عنوان مثال این سریال رو از کجا دانلود کنیم چون سایت های ایرانی ندارن

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *