سخنرانی دکتر کلامی هریس در استارتاپ ویکند ای-لرنینگ

۲۰۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
زمان مطالعه: ۲۸ دقیقه
سخنرانی دکتر کلامی هریس در استارتاپ ویکند ای-لرنینگ

 

این سخنرانی در افتتاحیه اولین استارتاپ ویکند (Startup Weekend) حوزه E-Learning و محتوای الکترونیک در اسفندماه 1396 در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و در دو بخش، توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سازمان علمی-آموزشی «فرادرس» انجام شده است.

بخش اول این سخنرانی در مورد اهمیت آموزش و تأثیر آن بر رشد جوامع، اهمیت سرمایه گذاری در آموزش، اهمیت آموزش آنلاین و بررسی اندازه بازار آموزش آنلاین و مقایسه بازار آموزش آنلاین با بازار بازی‌های کامپیوتری می‌باشد. همچنین تأثیر آموزش بر آینده جوامع و مشکلاتی که در صورت نپرداختن به آموزش به وجود خواهد آمد مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه در مورد نسبت کسب و کارهای مبتنی بر آموزش آنلاین با کارآفرینی که تحت عنوان «متا کارآفرینی» به آن پرداخته می‌شود، صحبت می‌شود.

در بخش دوم این سخنرانی تاریخچه‌ای از فرادرس و دستاوردهای آن، معرفی مؤسسین و بنیان‌گذاران فرادرس، معرفی تعدادی از تیم اجرایی فرادرس و دستاوردهای فرادرس در آموزش آنلاین، آمار دانشجویان فرادرس، آمار موضوعاتی که در فرادرس به آن پرداخته شده است توسط جناب آقای دکتر کلامی هریس بیان می‌شود. همچنین در ادامه بررسی بیزینس مدل فرادرس، مؤلفه های مهمی که در فرادرس وجود دارند، توضیحاتی در مورد بازوی مارکتینگ فرادرس یعنی کاپریلا (+) و اهمیت آن در حوزه آموزش و در نهایت در مورد نسخه بین المللی فرادرس و ارائه آموزش‌ها به زبان‌های دیگر و نتایجی که در اثر آزمایش این حوزه به دست آمده صحبت می‌شود.

بر اساس رای ۱۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *