برترین اپلیکیشن‌های نمایش تصویر در اندروید

۱۹۳۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۵ آبان ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
برترین اپلیکیشن‌های نمایش تصویر در اندروید

با اینکه نمایش تصاویر در اندروید موضوع ساده‌ای به نظر می‌رسد اما تمام اپلیکیشن‌های نمایش تصویر شبیه هم نیستند. طراحی بعضی از آن‌ها کاربردی است و سریع هستند در حالی که برخی دیگر طراحی ضعیف و عملکرد کندی دارند. خبر خوب این است که اگر لازم باشد شما انتخاب‌های زیادی دارید تا اپلیکیشن نمایش تصویر خودتان را جایگزین کنید؛ چه هدف شما مرتب کردن تصاویر باشد، چه مخفی کردن آن‌ها و چه صرفاً به دنبال یک اپلیکیشن سریع و ساده باشید. ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های نمایش تصویر اندروید را معرفی می‌کنیم.

پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، لازم است یادآور شویم که شما هر یک از این اپ‌ها را می‌توانید از طریق راهنمای نصب برنامه اندروید روی ویندوز، روی کامپیوتر خود تست و آزمایش کنید.

اپلیکیشن A+ Gallery یک اپلیکیشن نمایش تصویر ساده است. شما می‌توانید اعمال ساده همچون مدیریت تصاویر، ساختن آلبوم و اشتراک‌گذاری تصاویر را با آن انجام دهید. همچنین در کنار این موارد، این اپلیکیشن از Dropbox، سیستم ابری آمازون (Amazon Cloud) و فیسبوک هم پشتیبانی می‌کند یعنی می‌توانید تصاویر خود را در این سیستم‌ها آپلود، نگهداری و مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیتی تحت عنوان صندوق (Vault) نیز دارد که می‌توانید تصاویر خصوصی خود را در آن نگهداری کنید. این اپلیکیشن خوب طراحی شده است و استفاده از آن سخت نیست. این اپلیکیشن «طراحی متریال» را با ظاهر iOS ترکیب کرده و از یک ظاهر یکپارچه بهره می‌برد. می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود یا نسخه حرفه‌ای آن را به صورت پرداخت درون‌‌برنامه‌ای خریداری کنید. در مجموع می‌توان گفت A+ Gallery یک اپلیکیشن نمایش تصویر خوب است.

دانلود اپلیکیشن A+ Gallery

بهترین برنامه گالری عکس A+ Gallery

اپلیکیشن F-Stop Gallery یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشنهای نمایش تصاویر است. این اپلیکیشن از یک طراحی تخت و ساده بهره می‌گیرد که با طراحی متریال همراه شده و چند قابلیت بسیار عالی دارد. از نکات بسیار کاربردی این نرم‌افزار جست‌وجو بر اساس فراداده (Metadata) بین تصاویر است. همچنین می‌توانید به منظور سازماندهی بهتر تصاویر به هر کدام از آن‌ها برچسب‌هایی (Tags) اضافه کنید. این اپلیکیشن فراداده‌هایی مانند اطلاعات EXIF، XMP و IPTC را هم می‌خواند و قابلیتی با عنوان «آلبوم‌های هوشمند» (Smart Albums) در آن وجود دارد که به شما کمک می‌کند تصاویر را مرتب کنید. در نهایت به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها این اپلیکیشن قادر است فایل‌های GIF را اجرا کند! برای استفاده از همه ویژگی‌های این اپلیکیشن باید نسخه Pro را خریداری کنید اما نسخه رایگان آن نیز بسیار کاربردی است.

 دانلود اپلیکیشن F-Stop Gallery

اجرای فایل‌های GIF با اپلیکشن F-Stop Gallery

3- جامع‌ترین اپلیکیشن نمایش تصاویر Focus

اپلیکیشن نمایش تصویر Focus Picture Gallery یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش تصویر در این فهرست می‌باشد که چندین قابلیت خیلی خوب دارد. یکی از آن‌ها قابلیت‌ها قفل کردن است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر خود را قفل کنید و هر کسی اجازه دسترسی به تصاویر شما را نداشته باشد. این اپلیکیشن یک استایل روشن و یک استایل تاریک، یک سیستم جامع برای تگ و برچسب زدن به تصاویر و تنظیمات امنیتی متنوعی دارد. حتی اگر بخواهید می‌توانید آیکون اپلیکیشن را هم تغییر دهید. بیشتر قابلیت‌های این اپلیکیشن رایگان است البته اگر تمام قابلیت‌ها را بخواهید باید نسخه کامل و نهایی آن را خریداری کنید. همچنین امکانی در اپلیکیشن برای کسانی که قصد حمایت از برنامه‌نویسان آن را دارند موجود است. حامیان می‌توانند با پرداخت ماهیانه 1.13 دلار از برنامه‌نویسان این اپلیکیشن حمایت کنند.

دانلود اپلیکیشن Focus Picture Gallery

جامع‌ترین اپلیکیشن نمایش تصاویر Focus

اپلیکیشن FOTO Gallery یک اپلیکیشن نمایش تصویر مشهور است که طراحی ساده‌ای دارد و از نظر کاربردی قدرتمند است. این اپلیکیشن به کمک قابلیت مرتب‌سازی قادر است هزاران تصویر شما را به سرعت سازماندهی کند. شما می‌توانید برای هر تصویر تگ و برچسب تعیین و آلبوم‌ها را شخصی‌سازی کنید. این اپلیکیشن از Chromecast نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین در این اپلیکیشن می‌توانید آلبوم‌های خصوصی را پنهان کنید. در نسخه رایگان ایناپلیکیشن هیچ تبلیغاتی به چشم نمی‌خورد که یکی از ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌آید. دانلود FOTO Gallery رایگان است و شما می‌توانید به صورت پرداخت درون برنامه‌ای، با هزینه 5 دلار، نسخه کامل و نهایی این اپلیکیشن را تهیه کنید.

 دانلود اپلیکیشن FOTO Gallery

مشهورترین اپلیکیشن نمایش تصاویر FOTO Gallery

اپلیکیشن Gallery Vault دقیقاً کاری را انجام می‌دهد که نام آن می‌گوید؛ یک Vault یا صندوق خصوصی برای تصاویر شما ایجاد می‌کند به این منظور که تصاویر خود را از چشمان دیگران دور نگه‌دارید. با این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر، ویدیوها و هر نوع فایل دیگری که این اپلیکیشن از آن پشتیبانی می‌کند را پنهان نمایید. همچنین این قابلیت را دارد که شما آیکونش را مخفی کنید و در نتیجه هیچکس به جز شما به تصاویرتان دسترسی نداشته باشد. اگر شخصی وارد آلبوم‌های شما شود اپلیکیشن به شما هشدار می‌دهد. این اپلیکیشن در برخی از گوشی‌ها از قابلیت حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی در تصاویر خود هستید این اپلیکیشن مناسب شما می‌باشد و می‌توانید نسخه رایگان را قبل از خرید نسخه کامل و نهایی امتحان نمایید.

دانلود اپلیکیشن Gallery Vault

مخفی‌سازی تصاویر با برنامه Gallery Vault

6- ذخیره‌سازی ابری تصاویر با Google Photos

گوگل در تمامی عرصه‌های اینترنت حضور دارد و نمایش تصویر هم از این قاعده مستثنی نیست. اپلیکیشن Google Photos یک اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری است و می‌توانید هر تعداد تصویر و ویدیو که می‌خواهید در آن آپلود نمایید. تنها نکته منفی این است که تمامی تصاویر و ویدیوها توسط گوگل فشرده می‌شوند. از طرفی این اپلیکیشن می‌تواند پوشه‌های دستگاه شما را بررسی نموده و ببیند که چه تصاویر و ویدیوهایی را آپلود نکرده‌اید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن مفید است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. همچنین به این دلیل که یک اپلیکیشن نمایش تصویر جامع می‌باشد نیاز به نصب اپلیکیشن نمایش تصویر دیگری نیست. اگر از Google Photos برای ذخیره تصاویر خود در شبکه ابری استفاده می‌کنید می‌توانید از آن به عنوان اپلیکیشن نمایش تصویر خود نیز بهره ببرید.

دانلود اپلیکیشن Google Photos

ذخیره‌سازی ابری تصاویر با Google Photos

اپلیکیشن Photo Gallery HD & Editor در واقع یک اپلیکیشن نمایش تصویر است که قابلیت ویرایش تصاویر را نیز دارد و بر خلاف نام طولانی‌اش یک اپلیکیشن ساده و سبک است. شما می‌توانید تمام امور ابتدایی همچون جابه‌جایی تصاویر، حذف کردن، تنظیم تصویر پس‌زمینه، تنظیم تصاویر مورد علاقه و اشتراک‌گذاری را انجام دهید. ویرایشگر اپلیکیشن قابلیت ویرایش ساده تصویر را دارد، کارهایی همچون برش تصویر، چرخاندن، معکوس کردن و اعمال فیلترهای مختلف و چند قابلیت ویرایشی دیگر. این اپلیکیشن در عین سادگی و سبک بودن، یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال ویژگی‌های خاص در اپلیکیشن نمایش تصویر خود نیستند. این اپلیکیشن تصاویر را به سرعت باز می‌کند و این موضوع برای بسیاری از افراد کافی است. همچنین این اپلیکیشن رایگان است و تنها گاهی اوقات تبلیغات نمایش می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن Photo Gallery HD & Editor

ویرایش تصاویر با اپلیکیشن Photo Gallery HD & Editor

8- نمایش تصاویر روی نقشه با PhotoMap

اپلیکیشن PhotoMap یکی از منحصربهفردترین اپلیکیشن‌های نمایش تصویر است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که در هنگام عکاسی تصاویر را بر اساس موقعیت ذخیره کنید. سپس می‌توانید به کمک یک نقشه و بر اساس موقعیت عکاسی روی نقشه تصاویر خود را تماشا کنید. به طور مثال، باید در نقشه روی ساحل بروید تا بتوانید تصاویری را ببینید که در کنار ساحل گرفتید. این اپلیکیشن یکی از قوی‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش تصویر با محوریت GPS و کار کردن با آن بسیار جذاب است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کنید و یا با پرداخت 3 دلار به صورت درون برنامه‌ای، نسخه کامل و نهایی آن را بخرید.

دانلود اپلیکیشن PhotoMap

نمایش تصاویر روی نقشه با PhotoMap

9- ساده‌ترین اپلیکیشن نمایش تصاویر Piktures

اپلیکیشن Piktures یکی از اپلیکیشن‌های ساده در زمینه نمایش تصویر است اما قابلیت‌های خوبی هم دارد. شما می‌توانید تصاویر خود را بر اساس معیارهای مختلفی همچون «موقعیت» مرتب و اگر نمی‌خواهید دیگران آلبوم‌هایتان را ببینند آن‌ها را پنهان کنید. این اپلیکیشن در دستگاه‌هایی که صفحهنمایش بزرگ‌تری دارند بهتر کار می‌کند و در نتیجه بهترین انتخاب برای گوشی‌های بزرگ و تبلت‌ها است. این اپلیکیشن فایل‌های GIF را هم پخش و از Gesture نیز پشتیبانی می‌کند که استفاده از اپلیکیشن را بسیار خوشایند کرده است. همچنین در آینده این اپلیکیشن پشتیبانی از Chromecast را نیز در برنامه خود دارد. در مجموع یک اپلیکیشن نمایش تصویر بسیار خوب است.

 دانلود اپلیکیشن Piktures

ساده‌ترین اپلیکیشن نمایش تصاویر Piktures

10- اپلیکیشن محبوب نمایش تصاویر QuickPic

اپلیکیشن QuickPic در گذشته یکی از اپلیکیشن‌های محبوب نمایش تصویر بود که توسط یک تیم مستقل نوشته شد اما بعدها شرکت Cheetah Mobile آن را خرید. این اپلیکیشن به شما امکان ذخیره تصاویرتان را در سیستم ابری می‌دهد ولی حجم آن محدود است. همچنین امکان ویرایش تصاویر را به صورت ساده دارد که از بیشتر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. همینطور قابلیت‌های ابتدایی همچون ویرایش نام تصاویر و ساختن آلبوم‌ها را دارد و از بسیاری خدمات ابری پشتیبانی می‌کند. شرکت Cheetah Mobile معتبرترین شرکت دنیا نیست اما QuickPic عملکرد خوبی دارد.

دانلود اپلیکیشن QuickPic

اپلیکیشن محبوب نمایش تصاویر QuickPic

حال برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد ما استفاده مطالعه مطالب زیر می‌باشد:

 

منبع

 

بر اساس رای ۵ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *